• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Нове будівництво місцевої автоматизованої системи та засобів оповіщення та інформування населення в населених пунктах Ржищівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області» Коригування (1 черга будівництва)

Підрядник повинен – виконати Роботи з якістю і обсягами відповідно до проектної документації; – мати встановлені законом дозволи на виконання окремих видів Робіт; – до початку виконання Робіт надати Замовнику документи (сертифікати якості тощо), що підтверджують якість матеріалів та устаткування при будівництві об’єкта; – забезпечити безперешкодний доступ на Об’єкт представникам технічного та авторського нагляду; – вжити заходів щодо недопущення передачі без згоди Замовника проектної документації (примірників, копій) третім особам; – здійснювати експертну перевірку (при визначеній будівельними нормами необхідності), випробовування Робіт, матеріалів, конструкцій виробів, устаткування, тощо, які використовуються для виконання Робіт, та повідомляти про це Замовника після завершення перевірки; – передати Замовнику у порядку, передбаченому чинним законодавством України та Договором, закінчені роботи; – погоджувати у письмовій формі із Замовником залучення Субпідрядників для виконання Робіт; – координувати діяльність Субпідрядників на будівельному майданчику, якщо інше не пердбачено договором субпідряду. Підрядник несе перед Замовником відповідальність за дії Субпідрядників такою ж мірою, як і за власні дії; – забезпечити необхідними якісними матеріалами, конструкціями, виробами та устаткуванням відповідно до відомості ресурсів, погодженої із Замовником; – у разі виявлення невідповідності матеріальних ресурсів встановленим вимогам у найкоротші строки провести заміну цих ресурсів за рахунок Підрядника; – залучати до виконання Робіт робітників та інженерно-технічних працівників достатньої кількості та відповідної кваліфікації; – забезпечити ведення та передачу Замовнику в установленому порядку документів про виконання Договору; – своєчасно усувати недоліки Робіт, допущені з його вини; – відшкодувати відповідно до чинного законодавства України та умов цього Договору завдані Замовнику збитки; – інформувати в установленому порядку Замовника про хід виконання зобов’язань за Договором, обставини, що перешкоджають його виконанню, а також про заходи, необхідні для їх усунення; – забезпечувати додержання працівниками, в т.ч. субпідрядниками, правил i норм техніки безпеки, гігієни праці, протипожежної охорони тощо. –забезпечити вивіз сміття, будівельних машин та механізмів, тимчасових споруд власними силами та за свій рахунок; – вживати заходів до збереження майна, переданого Замовником протягом виконання Робіт; – виконувати інші обов’язки, які передбачені вимогами чинного законодавства. Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (із змінами та доповненнями)

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 22 робочих дні

2 460 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 600.00 UAH
Період оскарження: 01.08.2025 14:21 - 13.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 1fd0c8e22249442ea7b1342acfe1b609
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-01-006349-a.b2
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Дата розгляду скарги: 08.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.08.2025 15:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.09.2025 12:24
Дата виконання рішення Замовником: 16.09.2025 10:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РЖИЩІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Код ЄДРПОУ 35486602 ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 16 вересня 2025року (дата) м. Ржищів (місце складення) № 156 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ПРИСУТНІ: виконання обов’язків уповноваженої особи виконує начальник фінансово - господарського відділу - головний бухгалтер Куст Леся Андріївна. Усього: одна особа Порядок денний: 1. Щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13766-р/пк-пз від 08.09.2025р. 2. Про оприлюднення рішення уповноваженою особою щодо виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 13766-р/пк-пз від 08.09.2025р. 3. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності інформації , що подані учасником товариством з обмеженою відповідальністю "АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ" (код ЄДРПОУ: 42223385) у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі "Нове будівництво місцевої автоматизованої системи та засобів оповіщення та інформування населення в населених пунктах Ржищівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області" Коригування (1 черга будівництва)", ДК 021:2015 код 45310000-3 - Електромонтажні роботи. 4. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час проведення закупівлі "Нове будівництво місцевої автоматизованої системи та засобів оповіщення та інформування населення в населених пунктах Ржищівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області" Коригування (1 черга будівництва)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-08-01-006349-a., було прийнято протокольне рішення (протокол) № 151 від 21.08.2025р. про визнання товариства з обмеженою відповідальністю "АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ" (код ЄДРПОУ: 42223385) переможцем процедури закупівлі. У зв’язку зі скаргою про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13766-р/пк-пз від 08.09.2025р. прийнято рішення про зобов'язання Виконавчого комітет Ржищівської міської ради Київської області (код ЄДРПОУ: 35486602) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ" (код ЄДРПОУ: 42223385) переможцем процедури закупівлі — "Нове будівництво місцевої автоматизованої системи та засобів оповіщення та інформування населення в населених пунктах Ржищівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області" Коригування (1 черга будівництва)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-08-01-006349-a., (далі — Закупівля) відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості). Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до вище наведеного виникла необхідність оприлюднити рішення про скасування товариства з обмеженою відповідальністю "АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ" (код ЄДРПОУ: 42223385) переможцем процедури закупівлі — "Нове будівництво місцевої автоматизованої системи та засобів оповіщення та інформування населення в населених пунктах Ржищівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області" Коригування (1 черга будівництва)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-08-01-006349-a. Під час розгляду третього питання порядку денного: Враховуючи рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13766-р/пк-пз від 08.09.2025р. та взявши до уваги , що складі Пропозиції ТОВ "АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» міститься, зокрема, довідка "про ліцензію" (файл "11.2. Інші довідки.pdf"), якою ТОВ "АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ" повідомляє, що "вид діяльності, передбачений технічним завданням закупівлі, не відноситься до видів господарської діяльності, які передбачають ліцензію згідно Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності". Слід зазначити, що предметом закупівлі є нове будівництво місцевої автоматизованої системи та засобів оповіщення та інформування населення з класом наслідків об’єкту: СС2. Відповідно до статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". Додатком 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 № 314 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" передбачено Перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану. Вид господарської діяльності: виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Вид документа, який дає право на провадження господарської діяльності: дозвіл на виконання будівельних робіт. Додатком до Закону України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" передбачено Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності: 32. Дозвіл на виконання будівельних робіт. Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутні: - інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності; -або ліцензія на провадження виду господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками; - або дозвіл на виконання будівельних робіт. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Замовник: Виконавчий комітет Ржищівської міської ради Київської області; Учасник ТОВ "АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ»; Предмет Закупівлі: "Нове будівництво місцевої автоматизованої системи та засобів оповіщення та інформування населення в населених пунктах Ржищівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області" Коригування (1 черга будівництва)" Оголошення: № UA-2025-08-01-006349-a Розглянувши інформацію та/або документи, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції виявлено невідповідності, просимо усунути виявлену невідповідність на вимогу п.3.2 ДОДАТОКУ 1 до тендерної документації у строк визначений Особливостями, а саме : - інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності; -або ліцензію на провадження виду господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками; - або дозвіл на виконання будівельних робіт. Під час розгляду четвертого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей . ВИРІШИЛА: 1. Скасувати протокольне рішення (протокол) № 151 від 21.08.2025р. про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ" (код ЄДРПОУ: 42223385) переможцем процедури закупівлі — "Нове будівництво місцевої автоматизованої системи та засобів оповіщення та інформування населення в населених пунктах Ржищівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області" Коригування (1 черга будівництва)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-08-01-006349-a. 2. Оприлюднити рішення про скасування товариства з обмеженою відповідальністю "АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ" (код ЄДРПОУ: 42223385) переможцем процедури закупівлі — "Нове будівництво місцевої автоматизованої системи та засобів оповіщення та інформування населення в населених пунктах Ржищівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області" Коригування (1 черга будівництва)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-08-01-006349-a в Електронній системі у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом з урахуванням Особливостей 3. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 4. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. В.о. уповноваженої особи Леся КУСТ
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА", Станіслав Зацепін 380637305670 ecobudbezpeka@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 75d8dc0aadaf4342a44f57e18538d858
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: За результатом розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Замовника, протокольним рішенням від 21.08.2025 № 151, вищезазначеного учасника (ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ») визначено переможцем та оприлюднено намір укласти договір.
Однак за результатом вивчення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» нами виявлено невідповідність цієї пропозиції вимогам тендерної документації, а відтак рішення про визначення переможця та намір укласти договір порушують права та законні інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» як учасника цієї закупівлі та публічних закупівель в цілому.

Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:

1) пп. 3.2. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації:
Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру або відповідну Постанову НКРЕКП.

На виконання цієї вимоги учасником ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції надано документ «11.2. Інші довідки» (додається) в якому міститься «Довідка про ліцензію вих. № 18. від 14.08.2025р» де зазначено наступне: Учасник - товариство з обмеженою відповідальністю «АЙТI ТЕХ КОМПАНI» повідомляє, що вид діяльності, передбачений технічним завданням закупівлі, не відноситься до видів господарської діяльності, які передбачають ліцензію згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
Тобто учасником не надано жодного з можливих документів, що передбачені Замовником, а саме: чинна ліцензію або документ дозвільного характеру або відповідну Постанову НКРЕКП, що не відповідає вимогам Замовника встановленим у тендерній документації та чинному законодавству.
Слід зазначити що відповідно до Додатку 2 до тендерної документації (Технічне завдання), Клас наслідків об’єкту: СС2!, що у свою чергу, відповідно до вимог Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» №222-VIII (із змінами) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/222-19#Text), а саме пункту 9 частини 1 статті 7: Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» - Ліцензуванню підлягають.
Більше того, експертизу проекту було зроблено саме на «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи та засобів оповіщення та інформування населення в населених пунктах Ржищівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області». Експертизою визначено клас наслідків об’єкта СС2 та складено позитивний експертний звіт.
Постановою КМУ від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» визначено, що декларація дозволяє виконувати роботи на об’єктах класу наслідків СС2, СС3, але в переліку об’єктів, що ліцензії, декларації в постанові КМУ №314 від 18.03.2022 не зазначається, що дозвільні документи на будівництво МАСЦО не потрібні. Учасником ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» також і не надано будь-яких декларацій.
Скаржник зазначив про вказані порушення у вимозі до Замовника від 22.08.2025 щодо скасування рішення про визначення переможця проте Замовник обмежився формальною відповіддю.


2. Крім того, згідно п. 1.3.1 додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалось наступне:
«Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Зазначена довідка, зокрема, повинна містити інформацію про наявність у учасника наступних будівельних машин та механізмів необхідних для виконання робіт, передбачених технічним завданням: - машина бурильно-кранова на автомобілі, глибина буріння не менше 3,5 м».
На виконання цієї вимоги учасником ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника згідно якої залучено субпідрядною організацією ТОВ «Смарт Універсал Груп» згідно Договору № 26/02/24-1 про надання послуг від 26.02.2024р. бурова установка HDD UNI 36*50, що не є бурильно-крановою машиною на автомобілі.

Відповідно до вимог Особливостей, а саме п. 43: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Вищезазначені вимоги у електронній системі закупівель відсутні!

Враховуючи вимоги абз. 3 пп. 1 п. 44 Особливостей: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей, у Замовника були відсутні підстави вважати тендерну пропозицію ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та законодавству.

Враховуючи вимоги абз. 5 пп. 2 п. 44 Особливостей: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, у Замовника були відсутні підстави вважати тендерну пропозицію ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та законодавству.

Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині визначення переможцем учасника тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Замовника порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
З метою забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, керуючись ст. ст. 3, 5, ст. 18, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 28, 55, 56, 59 Особливостей, Законом України «Про антимонопольний комітет України», законами України «Про захист економічної конкуренції», «Про захист від недобросовісної конкуренції» та враховуючи все вищевикладене
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження



Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця

Номер: 53f81b8c0e184e349d054827b89f0ec4
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-01-006349-a.c1
Назва: Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
Згідно вимог п. 3.2 додатку 1 до тендерної документації за предметом закупівлі: «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи та засобів оповіщення та інформування населення в населених пунктах Ржищівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області» Коригування (1 черга будівництва) серед переліку документів для учасників встановлено надання: «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру або відповідну Постанову НКРЕКП». ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ», якого визначено переможцем закупівлі у складі тендерної пропозиції надало довідку про ліцензію №18 від 14.08.2025 згідно до якої останній повідомляє, що вид діяльності, передбачений технічним завданням закупівлі, не відноситься до видів господарської діяльності, які передбачають ліцензію згідно Закону України «Про ліцензування певних видів діяльності». Згідно додатку 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі визначено клас наслідків об’єкту: СС2 Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування певних видів діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності підлягає Ліцензуванню. Таким чином учасником ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» не виконано вимоги тендерної документації не надано жодної ліцензії, довідки або документу дозвільного характеру на провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. У зв’язку з викладеним вимагаємо скасувати рішення виконавчого комітету Ржищівської міської ради Київської області №151 від 21.08.2025 яким вирішено визначити переможцем закупівлі ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» до видів діяльності, які потребують ліцензування відноситься будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів Україні, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності"; Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва. Там же визначено, що об’єктами будівництва є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури (крім трубопроводів внутрішньогосподарських меліоративних систем). Відповідно до предмету закупівлі здійснюється закупівля «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи та засобів оповіщення та інформування населення в населених пунктах Ржищівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області» Коригування (1 черга будівництва), згідно коду ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Зауважуємо, що монтажні роботи, в тому числі електромонтажні роботи МАСЦО, не відносяться до будівництва об’єкта будівництва. Тому даний вид діяльності дійсно не потребує ліцензії.
Статус вимоги: Відхилено