-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Нове будівництво місцевої автоматизованої системи та засобів оповіщення та інформування населення в населених пунктах Ржищівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області» Коригування (1 черга будівництва)
Підрядник повинен – виконати Роботи з якістю і обсягами відповідно до проектної документації; – мати встановлені законом дозволи на виконання окремих видів Робіт; – до початку виконання Робіт надати Замовнику документи (сертифікати якості тощо), що підтверджують якість матеріалів та устаткування при будівництві об’єкта; – забезпечити безперешкодний доступ на Об’єкт представникам технічного та авторського нагляду; – вжити заходів щодо недопущення передачі без згоди Замовника проектної документації (примірників, копій) третім особам; – здійснювати експертну перевірку (при визначеній будівельними нормами необхідності), випробовування Робіт, матеріалів, конструкцій виробів, устаткування, тощо, які використовуються для виконання Робіт, та повідомляти про це Замовника після завершення перевірки; – передати Замовнику у порядку, передбаченому чинним законодавством України та Договором, закінчені роботи; – погоджувати у письмовій формі із Замовником залучення Субпідрядників для виконання Робіт; – координувати діяльність Субпідрядників на будівельному майданчику, якщо інше не пердбачено договором субпідряду. Підрядник несе перед Замовником відповідальність за дії Субпідрядників такою ж мірою, як і за власні дії; – забезпечити необхідними якісними матеріалами, конструкціями, виробами та устаткуванням відповідно до відомості ресурсів, погодженої із Замовником; – у разі виявлення невідповідності матеріальних ресурсів встановленим вимогам у найкоротші строки провести заміну цих ресурсів за рахунок Підрядника; – залучати до виконання Робіт робітників та інженерно-технічних працівників достатньої кількості та відповідної кваліфікації; – забезпечити ведення та передачу Замовнику в установленому порядку документів про виконання Договору; – своєчасно усувати недоліки Робіт, допущені з його вини; – відшкодувати відповідно до чинного законодавства України та умов цього Договору завдані Замовнику збитки; – інформувати в установленому порядку Замовника про хід виконання зобов’язань за Договором, обставини, що перешкоджають його виконанню, а також про заходи, необхідні для їх усунення; – забезпечувати додержання працівниками, в т.ч. субпідрядниками, правил i норм техніки безпеки, гігієни праці, протипожежної охорони тощо. –забезпечити вивіз сміття, будівельних машин та механізмів, тимчасових споруд власними силами та за свій рахунок; – вживати заходів до збереження майна, переданого Замовником протягом виконання Робіт; – виконувати інші обов’язки, які передбачені вимогами чинного законодавства. Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (із змінами та доповненнями)
від початку періоду пройшло 22 робочих дні
мін. крок: 1% або 24 600.00 UAH
Скарга на неправомірне визначення переможця
- Скарга АМКУ.pdf 26.08.2025 09:44
- 11.2. Інші довідки.pdf 26.08.2025 09:44
- Додаток 1.docx 26.08.2025 09:44
- Додаток 2 зі змінами.docx 26.08.2025 09:44
- 7.3. Бурова установка.pdf 26.08.2025 09:44
- 7.1. Довідка МТБ.pdf 26.08.2025 09:44
- Витяг стаття 7 Закону Про ліцензування.pdf 26.08.2025 09:44
- sign.p7s 26.08.2025 09:46
- Рішення від 28.08.2025 № 13245.pdf 28.08.2025 15:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.09.2025 № 13766.pdf 09.09.2025 11:55
- Рішення від 08.09.2025 № 13766.pdf 11.09.2025 12:23
- протокол 152.pdf 01.09.2025 11:45
- Протокол 152.docx 01.09.2025 11:45
- Пояснення по суті скарги.pdf 01.09.2025 13:57
Пункт скарги
Однак за результатом вивчення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» нами виявлено невідповідність цієї пропозиції вимогам тендерної документації, а відтак рішення про визначення переможця та намір укласти договір порушують права та законні інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» як учасника цієї закупівлі та публічних закупівель в цілому.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
1) пп. 3.2. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації:
Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру або відповідну Постанову НКРЕКП.
На виконання цієї вимоги учасником ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції надано документ «11.2. Інші довідки» (додається) в якому міститься «Довідка про ліцензію вих. № 18. від 14.08.2025р» де зазначено наступне: Учасник - товариство з обмеженою відповідальністю «АЙТI ТЕХ КОМПАНI» повідомляє, що вид діяльності, передбачений технічним завданням закупівлі, не відноситься до видів господарської діяльності, які передбачають ліцензію згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
Тобто учасником не надано жодного з можливих документів, що передбачені Замовником, а саме: чинна ліцензію або документ дозвільного характеру або відповідну Постанову НКРЕКП, що не відповідає вимогам Замовника встановленим у тендерній документації та чинному законодавству.
Слід зазначити що відповідно до Додатку 2 до тендерної документації (Технічне завдання), Клас наслідків об’єкту: СС2!, що у свою чергу, відповідно до вимог Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» №222-VIII (із змінами) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/222-19#Text), а саме пункту 9 частини 1 статті 7: Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» - Ліцензуванню підлягають.
Більше того, експертизу проекту було зроблено саме на «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи та засобів оповіщення та інформування населення в населених пунктах Ржищівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області». Експертизою визначено клас наслідків об’єкта СС2 та складено позитивний експертний звіт.
Постановою КМУ від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» визначено, що декларація дозволяє виконувати роботи на об’єктах класу наслідків СС2, СС3, але в переліку об’єктів, що ліцензії, декларації в постанові КМУ №314 від 18.03.2022 не зазначається, що дозвільні документи на будівництво МАСЦО не потрібні. Учасником ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» також і не надано будь-яких декларацій.
Скаржник зазначив про вказані порушення у вимозі до Замовника від 22.08.2025 щодо скасування рішення про визначення переможця проте Замовник обмежився формальною відповіддю.
2. Крім того, згідно п. 1.3.1 додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалось наступне:
«Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Зазначена довідка, зокрема, повинна містити інформацію про наявність у учасника наступних будівельних машин та механізмів необхідних для виконання робіт, передбачених технічним завданням: - машина бурильно-кранова на автомобілі, глибина буріння не менше 3,5 м».
На виконання цієї вимоги учасником ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника згідно якої залучено субпідрядною організацією ТОВ «Смарт Універсал Груп» згідно Договору № 26/02/24-1 про надання послуг від 26.02.2024р. бурова установка HDD UNI 36*50, що не є бурильно-крановою машиною на автомобілі.
Відповідно до вимог Особливостей, а саме п. 43: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Вищезазначені вимоги у електронній системі закупівель відсутні!
Враховуючи вимоги абз. 3 пп. 1 п. 44 Особливостей: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей, у Замовника були відсутні підстави вважати тендерну пропозицію ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та законодавству.
Враховуючи вимоги абз. 5 пп. 2 п. 44 Особливостей: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, у Замовника були відсутні підстави вважати тендерну пропозицію ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та законодавству.
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині визначення переможцем учасника тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Замовника порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
З метою забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, керуючись ст. ст. 3, 5, ст. 18, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 28, 55, 56, 59 Особливостей, Законом України «Про антимонопольний комітет України», законами України «Про захист економічної конкуренції», «Про захист від недобросовісної конкуренції» та враховуючи все вищевикладене
-
Назва доказу:
Витяг стаття 7 Закону України "Про ліцензування видивід діяльності"
-
Повʼязаний документ:
Витяг стаття 7 Закону Про ліцензування.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи пропозиції переможця_Бурова установка
-
Повʼязаний документ:
7.3. Бурова установка.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи пропозиції переможця_Довідка МТБ
-
Повʼязаний документ:
7.1. Довідка МТБ.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи пропозиції переможця_Інші довідки
-
Повʼязаний документ:
11.2. Інші довідки.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 зі змінами до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 зі змінами.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1.docx
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення порядку проведення процедури закупівлі у межах отриманої у скарзі інформації та інформації що розміщена в електронній системі закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, протокольне рішення від 21.08.2025 № 151, яким ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» визначено переможцем процедури закупівлі.
Запити Органу оскарження
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця
Документів не завантажено.