-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті Одеський ліцей № 51 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, Люстдорфська дорога, 60, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Цей крок співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility Закупівля здійснюється на виконання програм та заходів, передбачених Планом України, схваленим для реалізації фінансування Європейським Союзом для України згідно з інструментом Ukraine Facility, відповідно до Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом UKRAINE FACILITY, ратифікованої Законом №3786-IX від 06.06.2024 року. Зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 22 робочих дні
3 204 613.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 023.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 023.07 UAH
Період оскарження:
16.07.2025 16:31 - 14.08.2025 00:00
Період оскарження для учасника ТОВ "СПАС":
17.09.2025 16:34 - 23.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови закупівлі
Номер:
f3d0230997c543129298fd7366ed1a02
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-16-009122-a.a1
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. кваліфікцаія Вербицький.pdf 27.07.2025 14:23
- Скарга до АМКУ (1).doc 27.07.2025 14:23
- 2. Додаток 2.docx 27.07.2025 14:23
- 1,2 Ліцензійні умови.doc 27.07.2025 14:23
- 1. кваліфікація Шпат.pdf 27.07.2025 14:23
- sign.p7s 27.07.2025 14:26
- рішення від 29.07.2025 № 11698.pdf 29.07.2025 16:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.08.2025 № 12082.pdf 06.08.2025 17:08
- рішення від 05.08.2025 № 12082.pdf 08.08.2025 13:24
- Пояснення по скарзі UA-2025-07-16-009122-a.a1.docx 31.07.2025 14:19
- Пояснення по скарзі UA-2025-07-16-009122-a.a1.pdf 31.07.2025 14:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.07.2025 22:46
Дата розгляду скарги:
05.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.07.2025 16:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.08.2025 13:24
Дата виконання рішення Замовником:
12.08.2025 15:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12082-р/пк-пз від 05.08.2025 року за результатами Скарги ТОВ "СПАС" замовником внесено зміни до тендерної документації (рішення УО від 12.08.2025 року, протокол №174).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c5e4629defeb40aaba1c40e950088e64
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 1.2. додатку 1 до тендерної документації: 1.2.1.Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання договору із зазначенням переліку працівників, інформації про посаду, прізвище та ініціали. В довідці обов’язково зазначити наступних працівників...
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 1.2. додатку 1 до тендерної документації: 1.2.1.Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання договору із зазначенням переліку працівників, інформації про посаду, прізвище та ініціали. В довідці обов’язково зазначити наступних працівників: головного інженера або начальника дільниці або керівника робіт, не менше одного електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування або електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, не менше одного налагоджувальника контрольно – вимірювальних приладів та автоматики або налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування, не менше одного електрозварника ручного зварювання або електрогазозварника або газозварника та не менше одного монтажника санітарно – технічного устаткування або монтажника санітарно – технічних систем і устаткування.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (нададі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення саме електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування або електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких залучений не менше, ніж один електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Ліцензійні умови передбачають наявність електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду.
У Скаржника наявні два електромонтери охоронно-пожежної сигналізації. Додаємо їх документи.
Таким чином, умови тендерної документації суперечать нормам чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (нададі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення саме електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування або електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких залучений не менше, ніж один електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Ліцензійні умови передбачають наявність електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду.
У Скаржника наявні два електромонтери охоронно-пожежної сигналізації. Додаємо їх документи.
Таким чином, умови тендерної документації суперечать нормам чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Кваліфікація Вербицький
-
Повʼязаний документ:
1. кваліфікцаія Вербицький.pdf
-
-
Назва доказу:
Кваліфікація Шпат
-
Повʼязаний документ:
1. кваліфікація Шпат.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2 Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
835a75d8321748c1b9f56855883072f8
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 1.2. додатку 1 до тендерної документації: учасник повинен надати документи на підтвердження того, що кваліфіковані працівники, які будуть виконувати роботи, пройшли навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці...мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п. 1.2. додатку 1 до тендерної документації: учасник повинен надати документи на підтвердження того, що кваліфіковані працівники, які будуть виконувати роботи, пройшли навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, охорони праці під час виконання робіт на висоті, охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках.
Відповідно до п.2 додатку 2 до тендерної документації: роботи повинні виконуватися виключно кваліфікованими працівниками, які пройшли навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, охорони праці під час виконання робіт на висоті, охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках.
Роботи, що вказані у додатку 2 до тендерної документації не потребують створення тимчасового або мобільного будівельного майданчика. На підтвердження надаємо копію додатку 2 до тендерної документації.
Ліцензійними умовами не передбачають обов’язкової наявності у працівників, які будуть виконувати роботи у суб’єктів провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення документів про проходження навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, охорони праці під час виконання робіт на висоті, охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в працівників яких є вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Таким чином, умови тендерної документації суперечать нормам чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Відповідно до п.2 додатку 2 до тендерної документації: роботи повинні виконуватися виключно кваліфікованими працівниками, які пройшли навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, охорони праці під час виконання робіт на висоті, охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках.
Роботи, що вказані у додатку 2 до тендерної документації не потребують створення тимчасового або мобільного будівельного майданчика. На підтвердження надаємо копію додатку 2 до тендерної документації.
Ліцензійними умовами не передбачають обов’язкової наявності у працівників, які будуть виконувати роботи у суб’єктів провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення документів про проходження навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, охорони праці під час виконання робіт на висоті, охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в працівників яких є вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Таким чином, умови тендерної документації суперечать нормам чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Додаток 2 тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
2. Додаток 2.docx
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2 Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.