• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Улаштування систем пожежної сигналізації, систем керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання); систем централізованого пожежного спостерігання; систем внутрішнього протипожежного водопроводу у навчальному корпусі, їдальні та актовому залі, виробничих майстернях і прохідній будівлі у Кам'янець-Подільський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області за адресою: проспект Грушевського №41-в у м. Кам'янець - Подільський, Хмельницька обл

закупівлі здійснюється за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (протипожежний захист), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою та співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету. Закупівля фінансується Європейським Союзом (інструмент Ukraine Facility)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 8 днів назад

2 281 697.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 408.49 UAH
Період оскарження: 11.07.2025 12:29 - 06.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга

Номер: e2412d82dc954274a75ac7fedb7ef15b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-11-005126-a.b2
Назва: скарга
Скарга:
Скарга на незаконні дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника по процедурі закупівлі «Улаштування систем пожежної сигналізації, систем керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання); систем централізованого пожежного спостерігання; систем внутрішнього протипожежного водопроводу у навчальному корпусі, їдальні та актовому залі, виробничих майстернях і прохідній будівлі у Кам'янець-Подільський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області за адресою: проспект Грушевського №41-в у м. Кам'янець - Подільський, Хмельницька обл.»
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.08.2025 17:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.09.2025 15:55
Дата виконання рішення Замовником: 05.09.2025 11:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.09.2025 року №13519-р/пк-пз Кам'янець-Подільським ліцеєм з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ».
Автор: ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», Артамонов Володимир Вадимович +380509998069 fireprotectsis@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5fdf708bb4ad4cd28ee413dd5c66c384
Заголовок пункту скарги: ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї тендерної пропозиції з огляду на наступне
Опис заперечення: На виконання даної вимоги тендерної документації Учасником ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» надано в складі тендерної пропозиції наступні документи:
- договірна ціна;
- дефектні акти;
- локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на систему внутрішнього пожежного водопроводу навчального корпусу Кам’янець – Подільський ліцей з посиленою військово – фізичною підготовкою Хмельницької області;
- локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на систему пожежної сигналізації, систем керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) систем централізованого пожежного спостерігання: навчального корпусу, корпусу їдальні, актової зали, прохідної Кам’янець – Подільський ліцей з посиленою військово – фізичною підготовкою Хмельницької області;
- локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-03 на систему пожежної сигналізації, систем керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) систем централізованого пожежного спостерігання виробничі майстерні Кам’янець – Польський ліцей з посиленою військово – фізичною підготовкою Хмельницької області;
- файл imd «24.2. 143.imd»;
- кошторис у форматі excel «24.3. Камянець-Подільський Ліцей.rar».
Тобто, Учасником ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» надано всі документи, які вимагалися тендерною документацією.
Крім того зазначаємо, що відповідно до п. 3.19 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) також зазначено, що у випадку неможливості (підтвердженої відповідними документами) використання або реалізації матеріалів від розбирання або попутного добування їх вартість у зворотних сумах не враховується.
Замовник при відхиленні тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» посилається на п. 3.19 Настанови, який міститься в розділі ІІІ «Визначення вартості будівництві при складанні інвесторської кошторисної документації» Настанови.
Інвесторська кошторисна документація – сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва або його черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації.
Кошторисна документація надана Учасником ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» розроблена відповідно до розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови.
Повідомляємо, що предметом даної закупівлі є послуги.
Також, зазначаємо, що тендерною документацією не встановлено вимог до того, що брухт металевий буде повторно застосовуватися або буде проваджуватися супутнє будівництву добування окремих матеріалів.
Таким чином, Учасником ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» повністю виконано дану вимогу тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1. Підставою для відхилення тендерної пропозиції є: «Замовником згідно додатку № 3 до тендерної документації вимагається наступне:
Договірна ціна - тверда.
1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 3).
З цією метою, у складі пропозиції надаються учасником дефектний акт та договірна ціна, розраховані відповідно до технічного завдання в програмному комплексі «Автоматизований випуск кошторисів» АВК - 5 або аналогічному, у тому числі:
• договірну ціну (без розрахунків статей витрат);
• локальні кошториси;
Підписаний уповноваженою особою учасника розрахунок договірної ціни обов’язково долучає в електронному форматі imd, pdf, excel.
Також, зазначаємо, що додаток № 3 до тендерної документації містить технічне завдання, зокрема локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на систему внутрішнього пожежного водопроводу навчального корпусу Камянець-Подільський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області. Зазначаємо що локальний кошторис на будівельні роботи №02- 01-01 містить позицію №3, Обґрунтування (шифр норми) С1545-104 (зворотні матеріали) - Брухт металевий (зворотні матеріали).
На виконання вимог згідно додатку № 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» надано договірну ціну та локальні кошториси, файли «24. Кошторис», «24.3. Кам'янець-Подільський . Ліцей», «24.2. 143». Однак, проаналізувавши договірну ціну та локальні кошториси даного учасника, встановлено , що ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» не включено і не враховано до розрахунку договірної ціни зворотні матеріали/зворотні суми та не наведено розрахунку зворотніх матеріалів/зворотніх сум у локальних кошторисах. Відповідно до п. 3.19. “Настанови з визначення вартості будівництва”, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова), у випадках, коли проектними рішеннями передбачено розбирання конструкцій (металевих, залізобетонних, дерев’яних тощо), знесення будівель та споруд, внаслідок чого виникає можливість одержання комплектів, виробів та матеріалів, придатних для повторного застосування, або провадиться супутнє будівництву добування окремих матеріалів (камінь, гравій, ліс тощо), за підсумком локальних кошторисів на розбирання, знесення будівель і споруд та інші роботі! довідково наводяться зворотні суми, що враховують реалізацію таких матеріальних ресурсів. Зворотні суми позначаються окремим рядком під назвою «Зворотні суми» і визначаються на підставі номенклатури і кількості комплектів, матеріалів і виробів, що придатні для подальшого використання. Вартість матеріалів, виробів та комплектів у складі зворотних сум приймається як за нові за поточними відпускними цінами із застосуванням коефіцієнта зносу 0,5, крім тих, на які ціни реалізації можуть бути визначені.
Тобто тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.».

Відповідно до пункту 3.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній, а саме:
• інформацією про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, згідно додатку 3.
Згідно з пунктом 3.6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, наведені в додатку № 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 6 до тендерної документації вимагається: «Договірна ціна – тверда.
1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 3).
З цією метою, у складі пропозиції надаються учасником дефектний акт та договірна ціна, розраховані відповідно до технічного завдання в програмному комплексі «Автоматизований випуск кошторисів» АВК – 5 або аналогічному, у тому числі:
• договірну ціну (без розрахунків статей витрат);
• локальні кошториси;
Підписаний уповноваженою особою учасника розрахунок договірної ціни обов’язково долучає в електронному форматі imd, pdf, excel.».
Відповідно до пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагається: «Договірна ціна – тверда.
1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 3).
З цією метою, у складі пропозиції надаються учасником дефектний акт та договірна ціна, розраховані відповідно до технічного завдання в програмному комплексі «Автоматизований випуск кошторисів» АВК – 5 або аналогічному, у тому числі:
• договірну ціну (без розрахунків статей витрат);
• локальні кошториси;
Підписаний уповноваженою особою учасника розрахунок договірної ціни обов’язково долучає в електронному форматі imd, pdf, excel.».

На виконання даної вимоги тендерної документації Учасником ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» надано в складі тендерної пропозиції наступні документи:
- договірна ціна;
- дефектні акти;
- локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на систему внутрішнього пожежного водопроводу навчального корпусу Кам’янець – Подільський ліцей з посиленою військово – фізичною підготовкою Хмельницької області;
- локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на систему пожежної сигналізації, систем керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) систем централізованого пожежного спостерігання: навчального корпусу, корпусу їдальні, актової зали, прохідної Кам’янець – Подільський ліцей з посиленою військово – фізичною підготовкою Хмельницької області;
- локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-03 на систему пожежної сигналізації, систем керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) систем централізованого пожежного спостерігання виробничі майстерні Кам’янець – Польський ліцей з посиленою військово – фізичною підготовкою Хмельницької області;
- файл imd «24.2. 143.imd»;
- кошторис у форматі excel «24.3. Камянець-Подільський Ліцей.rar».
Тобто, Учасником ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» надано всі документи, які вимагалися тендерною документацією.
Крім того зазначаємо, що відповідно до п. 3.19 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) також зазначено, що у випадку неможливості (підтвердженої відповідними документами) використання або реалізації матеріалів від розбирання або попутного добування їх вартість у зворотних сумах не враховується.
Замовник при відхиленні тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» посилається на п. 3.19 Настанови, який міститься в розділі ІІІ «Визначення вартості будівництві при складанні інвесторської кошторисної документації» Настанови.
Інвесторська кошторисна документація – сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва або його черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації.
Кошторисна документація надана Учасником ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» розроблена відповідно до розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови.
Повідомляємо, що предметом даної закупівлі є послуги.
Також, зазначаємо, що тендерною документацією не встановлено вимог до того, що брухт металевий буде повторно застосовуватися або буде проваджуватися супутнє будівництву добування окремих матеріалів.
Таким чином, Учасником ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» повністю виконано дану вимогу тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дискримінаційні вимоги

Номер: 0cb35e5a4b9c424abf22820c8b497dbc
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-11-005126-a.a1
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги
Скарга:
Дата розгляду скарги: 25.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.07.2025 15:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.07.2025 15:30
Дата виконання рішення Замовником: 01.08.2025 11:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.07.2025 року №11599-р/пк-пз Кам'янець-Подільським ліцеєм з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області внесено зміни до тендерної документації.
Автор: ТОВ "ТОП ФАЄР", Михайло Подоляк +380976619363 topfire2022@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 263590ef063c4b82a4bf50bc926d2707
Заголовок пункту скарги: Дискримінація щодо Електромонтера
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: В Додатку 2.1 та Додатку 2.6 Тендерної документації замовник встановив вимогу наявність таких працівників як «Електромонтер охоронно - пожежної сигналізацiї»
Дана вимога є дискримінаційною, та такою що значно обмежує коло потенційних учасників закупівлі, та не узгоджується з Ліцензійними умовами.
Пунктом 15 Ліцензійних умов передбачено «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів)»
ТОВ «ТОП ФАЄР» має, працівника з кваліфікацією «електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання», тобто даний працівник відповідає ліцензійним умовам.
Проте ТОВ «ТОП ФАЄР» не може прийняти участь в даній закупівлі, так як Замовник передбачив виключно працівника електромонтер охоронно-пожежної сигналізації
Тому дана вимога не узгоджується з Ліцензійними умовами, та є дискримінаційною до інших суб’єктів господарювання, що мають працівників з іншою ніж електромонтер охоронно-пожежної сигналізації, в тому числі до ТОВ «ТОП ФАЄР»
Як доказ порушеного права надаємо.
- Посвідчення електромонтера з ремонту та обслуговування електроустатковання.
- Ліцензійні умови
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: a8f7065deb40409a9124cbe3e9790e52
Заголовок пункту скарги: Вимога щодо штатних працівників
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: В Додатку 2.1 та Додатку 2.6 Тендерної документації замовник встановив вимогу «Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник повинен зазначити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до надання послуг. Зазначені працівники повинні перебувати з Учасником у трудових відносинах (за основним місцем роботи).»
Дана вимога є дискримінаційною та такою що не узгоджується з ліцензійними умовами.
Питання, пов'язані з обліком працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 "Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників". Згідно з пунктом 1.1 цієї Інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі - підприємства), а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю.
Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж Інструкції передбачається три види працівників:
- штатні працівники;
- зовнішніх сумісники;
- працюючі за цивільно-правовими договорами.
Замовник вимагаючи, що усі працівники повинні бути в трудових відносинах саме з учасником за основним місцем роботи, обмежує участь в закупівлі тих суб’єктів господарювання, в котрих працівники залучені як зовнішні сумісники.
Окрім того абзацом 2 частини 3 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
ТОВ «ТОП ФАЄР» планує для виконання робіт згідно даної закупівлі залучити, працівника субпідрядної організації.
Але так як замовником встановлена вимога, що усі працівники повинні бути в трудових відносинах саме з учасником, ТОВ «ТОП ФАЄР» не може прийняти участь в закупівлі.
За таких умов участь в закупівлі зможуть прийняти виключно ті суб’єкти господарювання, в кого усі працівники перебувають з ним в трудових відносина, що є дискримінаційним до ТОВ «ТОП ФАЄР» та не узгоджується з ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: b4930c7b405946729282f182b1c4bda9
Заголовок пункту скарги: Акт огляду підписаний замовником
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: В Додатку 2.1 та Додатку 2.6 Тендерної документації замовник встановив вимогу «Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період звернення за роз’ясненнями, особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості надання послуг, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією.»

Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому обмежує коло потенційних учасників.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Також, ТОВ «ТОП ФАЄР» може бути позбавлений можливості доступу до об’єкта, Замовник може не підписати, що в подальшому може стати підставою відхилення Пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких учасників як ТОВ «ТОП ФАЄР».
Аналогічна позиція міститься в рішеннях АМКУ № 9320-р/пк-пз від 26.06.2023 та № 9329-р/пк-пз від 26.06.2023
Як доказ порушення нашого права надаємо копії :
- Рішення АМКУ № 9320-р/пк-пз від 26.06.2023
- Рішення АМКУ № 9329-р/пк-пз від 26.06.2023
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 231a05286baf443b906d5722d5b86c2b
Заголовок пункту скарги: Вимога щодо МТБ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: В Додатку 2.1 та Додатку 2.6 Тендерної документації замовник встановив вимогу «Учасник повинен підтвердити наявність наступного обладнання та устаткування, яке необхідне для надання послуг, а саме:
- комп’ютери в комплекті (робочі станції) – не менше 1 од.;
- пристрiй тестування автоматичних пожежних сповiщувачiв – не менше 1 од.;
- пристрiй для проведення вхiдного контролю сповiщувачiв пожежних – не менше 1 од.;
- Мультиметр (Тестер) – не менше 1 од.;
- осцилограф – не менше 1 од.;
- частотомiр – не менше 1 од.;
- транспортних засобів (для перевезення працівників, обладнання, устаткування) – не менше 1 од.;
- драбини - не менше 4 од.;
- шуруповерти - не менше 5 од.;»

Надання даних послуг регулюється Постановою КМУ від 23.11.2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Пункт 1 даної постанови вказує «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом…»
Дана Постанова встановлює такі Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);

Ліцензійними умовами не передбачено наявності такого обладнання як:
комп’ютери в комплекті (робочі станції) – не менше 1 од.;
- пристрiй тестування автоматичних пожежних сповiщувачiв – не менше 1 од.;
- пристрiй для проведення вхiдного контролю сповiщувачiв пожежних – не менше 1 од.;
- осцилограф – не менше 1 од.;
- частотомiр – не менше 1 од.;
- транспортних засобів (для перевезення працівників, обладнання, устаткування) – не менше 1 од.;
- драбини - не менше 4 од.;
- шуруповерти - не менше 5 од.;»
Тому дані умови документації не узгоджуються з Ліцензійними умовами
Як доказ порушеного права надаємо
- Ліцензійні умови.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації