-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж території об’єкта природно-заповідного фонду: гідрологічний заказник місцевого значення «Куп’євате-Тимошенкове» загальною площею близько 303,0 га, що розташований на території Дроздівського та Орлівського старостинського округу Куликівської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області площею близько 143 га та на території Смолянського старостинського округу Олишівської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області площею близько 160 га (код за ЄЗС ДК 021:2015:71350000-6-Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Проєкт землеустрою повинен включати інформацію згідно ст. 47 ЗУ «Про землеустрій»
Завершена
151 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 515.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 515.00 UAH
Період оскарження:
10.07.2025 11:06 - 18.07.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо прийнятого рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції
Номер:
9f1544ebcf514200aaf8a609784858cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-10-002925-a.c2
Назва:
Скарга щодо прийнятого рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол про відхилення тендерної пропозиції.pdf 06.08.2025 09:23
- НПАОП-74.2-5.01-84-Інстр-з-тб-при-пров-капітал-маркш-х-та-спец-х-топографо-геодезичних-робіт.pdf 06.08.2025 09:23
- Посвідчення з охорони праці Гриценко.pdf 06.08.2025 09:23
- Лист - роз'яснення.pdf 06.08.2025 09:23
- Про землеустрій - Закон № 858-IV від 22.05.2003 - d126400-20241115-1.pdf 06.08.2025 09:23
- Про охорону праці - Закон № 2694-XII від 14.10.1992 - d22253-20250404-1.pdf 06.08.2025 09:23
- Протокольне рішення уповноваженої особи.pdf 06.08.2025 09:23
- Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність - Закон № 353-XIV від 23.12.1998 - d26932-20241115.pdf 06.08.2025 09:23
- Посвідчення з охорони праці Хроменко.pdf 06.08.2025 09:23
- Скарга стосовно відхилення тендерної пропозиції.pdf 06.08.2025 09:23
- Посвідчення з охорони праці Мринський.pdf 06.08.2025 09:23
- Протокол з охорони праці.pdf 06.08.2025 09:23
- Вмога про усунення порушення.pdf 06.08.2025 09:23
- Довіреність на керівника № 18.pdf 06.08.2025 09:27
- sign.p7s 06.08.2025 09:31
- рішення від 08.08.2025 № 12241.pdf 08.08.2025 14:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.08.2025 № 12686.pdf 19.08.2025 15:22
- рішення від 18.08.2025 № 12686.pdf 21.08.2025 15:22
- Пояснення.docx 11.08.2025 16:36
- Пояснення.pdf 11.08.2025 16:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.08.2025 10:16
Дата розгляду скарги:
18.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.08.2025 14:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.08.2025 15:22
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
849eda4a6e2d4a95bd39fd73346ffb3c
Заголовок пункту скарги:
Щодо хибності та неправомірності вимоги надання у складі тендерної пропозиції НПАОП 74.2-5.01-84 (Інструкція з техніки безпеки при проведенні капітальних маркшейдерських та спеціальних топографо-геодезичних робіт).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Так, виносячи рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції Замовник посилається на відсутність у складі тендерної пропозиції протоколу або витягу з протоколу та посвідчення про проходження навчання з охорони праці інженером-землевпорядником відповідно до НПАОП 74.2-5.01-84.
Проте така вимога є юридично хибною з огляду на наступне:
Інструкція НПАОП 74.2-5.01-84 (Інструкція з техніки безпеки при проведенні капітальних маркшейдерських та спеціальних топографо-геодезичних робіт) (далі за текстом – Інструкція) (додається як докази) стосується лише осіб, які здійснюють керівництво маркшейдерськими та спеціальними топографо-геодезичними роботами та спеціалістів, які проектують та виконують такі роботи.
Предметом закупівлі є виготовлення документації із землеустрою. Види документації із землеустрою та їх склад встановлюються виключно Законом України «Про землеустрій» (ст.25).
Статтею 47 Закону «Про землеустрій» визначено склад проєктів землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів.
Зазначеним переліком не вимагається матеріали маркшейдерських або спеціальних топографо-геодезичних робіт, а відповідно й при розробці вищезазначеної документації із землеустрою такі вишукувальні роботи виконуватися не будуть.
згідно зі змістом Інструкції, положення Інструкції, що стосуються питання з техніки безпеки при проведенні спеціальних топографо-геодезичних робіт, викладені виключно у пунктах 12 «Правила безпеки при роботі на промплощадках» та 13 «Правила безпеки при виконанні робіт по спостереженню за рухом земної поверхні» Інструкції, з назви і змісту яких вбачається, що вони регулюють питання правил безпеки виключно при виконанні топографо-геодезичних і картографічних робіт спеціального призначення:
1) при роботі на проммайданчиках (п.12. Інструкції);
2) при виконанні робіт по спостереженню за рухом земної поверхні (п.13 Інструкції).
Враховуючи, що виготовлення документації із землеустрою, передбаченої тендерною документацією, не належать до спеціальних топографо-геодезичних робіт, у тому числі, таких, що мають виконуватися на проммайданчиках та/або стосуватися спостережень за рухом земної поверхні, вимога щодо надання документів щодо проходження навчання з охорони праці по НПАОП 74.2-5.01-84. (Інструкція з техніки безпеки при проведенні капітальних маркшейдерських та спеціальних топографо-геодезичних робіт) є надмірною, безпідставною та такою, що виходить за межі предмета закупівлі, а відхилення нашої пропозиції з причин відсутності такої Інструкції є неправомірним.
Проте така вимога є юридично хибною з огляду на наступне:
Інструкція НПАОП 74.2-5.01-84 (Інструкція з техніки безпеки при проведенні капітальних маркшейдерських та спеціальних топографо-геодезичних робіт) (далі за текстом – Інструкція) (додається як докази) стосується лише осіб, які здійснюють керівництво маркшейдерськими та спеціальними топографо-геодезичними роботами та спеціалістів, які проектують та виконують такі роботи.
Предметом закупівлі є виготовлення документації із землеустрою. Види документації із землеустрою та їх склад встановлюються виключно Законом України «Про землеустрій» (ст.25).
Статтею 47 Закону «Про землеустрій» визначено склад проєктів землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів.
Зазначеним переліком не вимагається матеріали маркшейдерських або спеціальних топографо-геодезичних робіт, а відповідно й при розробці вищезазначеної документації із землеустрою такі вишукувальні роботи виконуватися не будуть.
згідно зі змістом Інструкції, положення Інструкції, що стосуються питання з техніки безпеки при проведенні спеціальних топографо-геодезичних робіт, викладені виключно у пунктах 12 «Правила безпеки при роботі на промплощадках» та 13 «Правила безпеки при виконанні робіт по спостереженню за рухом земної поверхні» Інструкції, з назви і змісту яких вбачається, що вони регулюють питання правил безпеки виключно при виконанні топографо-геодезичних і картографічних робіт спеціального призначення:
1) при роботі на проммайданчиках (п.12. Інструкції);
2) при виконанні робіт по спостереженню за рухом земної поверхні (п.13 Інструкції).
Враховуючи, що виготовлення документації із землеустрою, передбаченої тендерною документацією, не належать до спеціальних топографо-геодезичних робіт, у тому числі, таких, що мають виконуватися на проммайданчиках та/або стосуватися спостережень за рухом земної поверхні, вимога щодо надання документів щодо проходження навчання з охорони праці по НПАОП 74.2-5.01-84. (Інструкція з техніки безпеки при проведенні капітальних маркшейдерських та спеціальних топографо-геодезичних робіт) є надмірною, безпідставною та такою, що виходить за межі предмета закупівлі, а відхилення нашої пропозиції з причин відсутності такої Інструкції є неправомірним.
×
-
Назва доказу:
Протокольне рішення (протокол) № 95 уповноваженої особи Куликівської селищної ради.
-
Повʼязаний документ:
Протокольне рішення уповноваженої особи.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол Замовника про відхилення тендерної пропозиції.
-
Повʼязаний документ:
Протокол про відхилення тендерної пропозиції.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія Витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань охорони праці № 58 від 25.707.2025 р.
-
Повʼязаний документ:
Протокол з охорони праці.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці Гриценка С.В.
-
Повʼязаний документ:
Посвідчення з охорони праці Гриценко.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці Хроменко О.М.
-
Повʼязаний документ:
Посвідчення з охорони праці Хроменко.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці Мринського О.В.
-
Повʼязаний документ:
Посвідчення з охорони праці Мринський.pdf
-
-
Назва доказу:
Закон України "Про охорону праці"
-
Повʼязаний документ:
Про охорону праці - Закон № 2694-XII від 14.10.1992 - d22253-20250404-1.pdf
-
-
Назва доказу:
Закон України "Про топографо-геодезичну діяльність"
-
Повʼязаний документ:
Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність - Закон № 353-XIV від 23.12.1998 - d26932-20241115.pdf
-
-
Назва доказу:
Закон України "Про землеустрій"
-
Повʼязаний документ:
Про землеустрій - Закон № 858-IV від 22.05.2003 - d126400-20241115-1.pdf
-
-
Назва доказу:
НПАОП 74.2-5.01-84 (Інструкція з техніки безпеки при проведенні капітальних маркшейдерських та спеціальних топографо-геодезичних робіт
-
Повʼязаний документ:
НПАОП-74.2-5.01-84-Інстр-з-тб-при-пров-капітал-маркш-х-та-спец-х-топографо-геодезичних-робіт.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Визнати дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника неправомірними. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції. 3. Зобов’язати Замовника відновити нашу участь у процедурі закупівлі на відповідному етапі.
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
fab604c4ea1f4a00b2ed1af838633305
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-10-002925-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 до тендерної документації.docx 14.07.2025 15:29
- sign.p7s 14.07.2025 15:31
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
14.07.2025 15:35
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6e99f0afcd6d056f4941cd0e9625653d
Заголовок пункту скарги:
Щодо дискримінаційних умов замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до вимог пункту 1.3. Додатку 1 Замовником передбачено, що «Не може вважатись аналогічним договором такий, яким не підтверджуються повністю виконані обов’язки за цим договором.»
Проте, пунктом 3 частини 2 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено лише наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), без будь-яких додаткових вимог.
Таким чином, наявністю досвіду виконання аналогічного договору може бути як вже повністю виконаний договір, так і договір, що знаходиться в стадії виконання.
Вимога Замовника щодо наявності повністю виконаного договору порушує основний принцип Закону, оскільки є дискримінаційною та обмежує добросовісну конкуренцію та коло потенційних учасників, які виявили бажання прийняти участь у процедурі закупівлі.
Просимо Вас внести відповідні зміни до змісту тендерної документації,з метою приведення її до вимог Закону.
Проте, пунктом 3 частини 2 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено лише наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), без будь-яких додаткових вимог.
Таким чином, наявністю досвіду виконання аналогічного договору може бути як вже повністю виконаний договір, так і договір, що знаходиться в стадії виконання.
Вимога Замовника щодо наявності повністю виконаного договору порушує основний принцип Закону, оскільки є дискримінаційною та обмежує добросовісну конкуренцію та коло потенційних учасників, які виявили бажання прийняти участь у процедурі закупівлі.
Просимо Вас внести відповідні зміни до змісту тендерної документації,з метою приведення її до вимог Закону.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Відповідно до вимог пункту 1.3. Додатку 1 Замовником передбачено, що «Не може вважатись аналогічним договором такий, яким не підтверджуються повністю виконані обов’язки за цим договором.» Проте, пунктом 3 частини 2 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено лише наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), без будь-яких додаткових вимог. Таким чином, наявністю досвіду виконання аналогічного договору може бути як вже повністю виконаний договір, так і договір, що знаходиться в стадії виконання. Вимога Замовника щодо наявності повністю виконаного договору порушує основний принцип Закону, оскільки є дискримінаційною та обмежує добросовісну конкуренцію та коло потенційних учасників, які виявили бажання прийняти участь у процедурі закупівлі. Просимо Вас внести відповідні зміни до змісту тендерної документації,з метою приведення її до вимог Закону.