• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сіль технічна (для посипання доріг)

Завершена

3 777 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 885.00 UAH
Період оскарження: 10.07.2025 08:41 - 16.07.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо виявлення недостовірної інформації наданої Учасником, що був визнаний Переможцем

Номер: 1b1099945a5a430f8ffdc829e3c902ee
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-10-000290-a.c1
Назва: ВИМОГА щодо виявлення недостовірної інформації наданої Учасником, що був визнаний Переможцем
Вимога:
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів від 10.07.2025 року, ідентифікатор № UA-2025-07-10-000290-a (надалі – Закупівля), КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ" (надалі також – Замовник) здійснювало закупівлю, предметом якої є ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання (Сіль технічна (для посипання доріг). 28 липня 2025 року Замовником було оприлюднено рішення, оформлене ПРОТОКОЛОМ визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю (надалі також – Рішення), яким Замовник визнав переможцем торгів учасника Закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» (далі – Переможець), а також цією ж датою в електронній системі закупівель було оприлюднене повідомлення про намір укласти з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» договір закупівлі. Підстави подання вимоги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника та фактичні обставини, що це підтверджують. Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста» не погоджується з Рішенням Замовника про визнання ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» Переможцем, оскільки вважає, що тендерна пропозиція Переможця не відповідає тендерним вимогам Замовника, оскільки Переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, а саме: сертифікати відповідності, терміни дії, яких фактично не відповідають вимогам Замовника. Сертифіката відповідності з реєстраційним номером UA.1О210.01670-24 з строком дії з 26 вересня 2024 року до 25 вересня 2026 року та номером бланку — 0001664 та Сертифіката відповідності з реєстраційним номером UA.1О210.01671-24 з строком дії з 26 вересня 2024 року до 25 вересня 2026 року та серійним номером бланк — 0001665 фактично не існує. Доведено, що ці документи видавалися уповноваженим органом (див. нижче), але з іншими термінами дії. Відповідно до ТД Замовника, якщо в документах про якість виробника відсутні відомості про відповідність товару вимогам ДСТУ 4246:2003, ДСТУ 8853:2019, ГН 6.6.1.1-130-2006 та НРБУ-97, а товар виробляється відповідно інших нормативних документів ніж зазначено, якість та відповідність товару повинна бути додатково підтверджена «Сертифікатом відповідності» та «Протоколом сертифікаційних випробувань» виданим на Учасника закупівлі. Звертаємо увагу, що переможець процедури закупівлі надав сертифікат відповідності з реєстраційним номером UA.1О210.01670-24 з строком дії з 26 вересня 2024 року до 25 вересня 2026 року та номером бланку — 0001664. Крім того, надано ще сертифікат відповідності з реєстраційним номером UA.1О210.01671-24 з строком дії з 26 вересня 2024 року до 25 вересня 2026 року та серійним номером бланк — 0001665. Наша організація не одноразово проходила процедуру сертифікації солі кам’яної та за весь цій період ми використовували сертифікати відповідності з строком дії в один рік. Тому ми й звернулися за роз’ясненням до Органу з оцінки відповідності, ДП «Львівстандартметрологія», який саме й надав ці документи. У офіційній відповіді ДП «Львівстандартметрологія» (лист № 53-06/777 від 01.08.2025) зазначено, що сертифікати відповідності: • № UA.1О210.01670-24 з терміном дії з 26.09.2024 до 25.09.2026 (номер бланку 0001664), • № UA.1О210.01671-24 з терміном дії з 26.09.2024 до 25.09.2026 (номер бланку 0001665) Органом з оцінки відповідності не видавались. Натомість, цим Органом з оцінки відповідності були надані сертифікати відповідності з іншими термінами дії: • № UA.1О210.01670-24 з терміном дії з 26.09.2024 до 25.09.2025 (номер бланку 0001664), • № UA.1О210.01671-24 з терміном дії з 26.09.2024 до 25.09.2025 (номер бланку 0001665). На підтвердження відповідності пропозиції Тендерній документації Замовник вимагає у Учасників наступну інформацію: ДОДАТОК 1 до тендерної документації «Сіль технічна (для посипання доріг)» Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі 10.9. Якщо в документах про якість виробника відсутні відомості про відповідність товару вимогам ДСТУ 4246:2003, ДСТУ 8853:2019, ГН 6.6.1.1-130-2006 та НРБУ-97, а товар виробляється відповідно інших нормативних документів ніж зазначено, якість та відповідність товару повинна бути додатково підтверджена «Сертифікатом відповідності» та «Протоколом сертифікаційних випробувань» виданим на Учасника закупівлі. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь період поставки товару. У Тендерній документації зазначено: 4.4 Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг З дня укладення договору та по 31 жовтня 2025 року З урахуванням того, що, за інформацією, наданою Органом з оцінки відповідності, сертифікати відповідності мають такі строки дії: • № UA.10210.01670-24 — з 26.09.2024 по 25.09.2025 (номер бланку — 0001664), • № UA.10210.01671-24 — з 26.09.2024 по 25.09.2025 (номер бланку — 0001665), можна зробити обґрунтований висновок, що термін дії зазначених документів спливає 25 вересня 2025 року, що не охоплює весь період поставки товару, визначений у тендерній документації, а саме — до 31 жовтня 2025 року. Вище наведені факти свідчать про наявність серйозних порушень у частині підтвердження технічної відповідності товару, запропонованого переможцем тендеру. За таких обставин, подані документи не можуть вважатися належним підтвердженням відповідності продукції технічним вимогам, передбаченим тендерною документацією. Також наявність сертифікатів, які не видавались уповноваженим органом, може свідчити про спотворення умов конкуренції та введення в оману замовника. Відповідно до Закону України «Про захист економічної конкуренції», подача недостовірної інформації, що впливає на результати конкуренції, є порушенням антимонопольного законодавства. Також відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», учасники процедури закупівель повинні надавати достовірну інформацію. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право вимагати від учасників підтвердження того, що товар відповідає зазначеним у тендерній документації технічним, якісним чи екологічним характеристикам, тобто тендерна пропозиція повинна містити чіткий опис всіх необхідних характеристик товару. Наявність документів з наочними розбіжностями створює ситуацію, коли заявлений товар не може бути достовірно підтверджений як відповідний тендерній документації. Таким чином ТОВ «ТПО «АРІСТА» вважає, що тендерна пропозиція Переможця потребує додаткової перевірки та аналізу і не відповідає вимогам тендерної документації та законодавства в цілому. Згідно частині 15 статті 29 Закону Замовник має право: Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Тому саме ми висуваємо вимогу Замовнику здійснити належну перевірку відповідності наданих сертифікатів вимогам тендерної документації, а також проаналізувати, чи не призвела потенційна невідповідність поданих документів до порушення принципів добросовісної конкуренції під час оцінки тендерних пропозицій. Вимоги суб’єкта та їх обґрунтування. Враховуючи вищевикладене, та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” вимагаємо у Замовника: 1. Прийняти дану вимогу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення про виявлення порушень процедури закупівлі та скасувати рішення від 28 липня 2025, оформлене Протоколом визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-07-10-000290-a – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА». Додатки: 1. Копії сертифікатів відповідності; 2. Копія відповіді від ДП «Львівстандартметрологія» (лист № 53-06/777 від 01.08.2025
Вирішення: Протокольне рішення № 276 уповноваженої особи Комунальне підприємство Броварської міської ради Броварського району Київської області «Бровари-Благоустрій» м. Бровари «5» серпня 2025 року Порядок денний: 1. Про розгляд вимоги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРІСТА" (далі – Учасник) щодо виявлення недостовірної інформації наданої Учасником, що був визнаний Переможцем (далі — Вимога) щодо закупівлі Сіль технічна (для посипання доріг) 34920000-2 Дорожнє обладнання (34927100-2 Дорожня сіль) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) та надання такого роз’яснення, № UA-2025-07-10-000290-a. 2. Про оприлюднення відповіді з додатковою інформацією на Вимогу через електронну систему закупівель. Розгляд першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. 01.08.2025 21:25 в електронній системі закупівель оприлюднено Вимогу, яка зареєстрована за ідентифікатором № UA-2025-07-10-000290-a.c1 такого змісту: «Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів від 10.07.2025 року, ідентифікатор № UA-2025-07-10-000290-a (надалі – Закупівля), КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ" (надалі також – Замовник) здійснювало закупівлю, предметом якої є ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання (Сіль технічна (для посипання доріг). 28 липня 2025 року Замовником було оприлюднено рішення, оформлене ПРОТОКОЛОМ визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю (надалі також – Рішення), яким Замовник визнав переможцем торгів учасника Закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» (далі – Переможець), а також цією ж датою в електронній системі закупівель було оприлюднене повідомлення про намір укласти з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» договір закупівлі. Підстави подання вимоги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника та фактичні обставини, що це підтверджують. Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста» не погоджується з Рішенням Замовника про визнання ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» Переможцем, оскільки вважає, що тендерна пропозиція Переможця не відповідає тендерним вимогам Замовника, оскільки Переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, а саме: сертифікати відповідності, терміни дії, яких фактично не відповідають вимогам Замовника. Сертифіката відповідності з реєстраційним номером UA.1О210.01670-24 з строком дії з 26 вересня 2024 року до 25 вересня 2026 року та номером бланку — 0001664 та Сертифіката відповідності з реєстраційним номером UA.1О210.01671-24 з строком дії з 26 вересня 2024 року до 25 вересня 2026 року та серійним номером бланк — 0001665 фактично не існує. Доведено, що ці документи видавалися уповноваженим органом (див. нижче), але з іншими термінами дії. Відповідно до ТД Замовника, якщо в документах про якість виробника відсутні відомості про відповідність товару вимогам ДСТУ 4246:2003, ДСТУ 8853:2019, ГН 6.6.1.1-130-2006 та НРБУ-97, а товар виробляється відповідно інших нормативних документів ніж зазначено, якість та відповідність товару повинна бути додатково підтверджена «Сертифікатом відповідності» та «Протоколом сертифікаційних випробувань» виданим на Учасника закупівлі. Звертаємо увагу, що переможець процедури закупівлі надав сертифікат відповідності з реєстраційним номером UA.1О210.01670-24 з строком дії з 26 вересня 2024 року до 25 вересня 2026 року та номером бланку — 0001664. Крім того, надано ще сертифікат відповідності з реєстраційним номером UA.1О210.01671-24 з строком дії з 26 вересня 2024 року до 25 вересня 2026 року та серійним номером бланк — 0001665. Наша організація не одноразово проходила процедуру сертифікації солі кам’яної та за весь цій період ми використовували сертифікати відповідності з строком дії в один рік. Тому ми й звернулися за роз’ясненням до Органу з оцінки відповідності, ДП «Львівстандартметрологія», який саме й надав ці документи. У офіційній відповіді ДП «Львівстандартметрологія» (лист № 53-06/777 від 01.08.2025) зазначено, що сертифікати відповідності: • № UA.1О210.01670-24 з терміном дії з 26.09.2024 до 25.09.2026 (номер бланку 0001664), • № UA.1О210.01671-24 з терміном дії з 26.09.2024 до 25.09.2026 (номер бланку 0001665) Органом з оцінки відповідності не видавались. Натомість, цим Органом з оцінки відповідності були надані сертифікати відповідності з іншими термінами дії: • № UA.1О210.01670-24 з терміном дії з 26.09.2024 до 25.09.2025 (номер бланку 0001664), • № UA.1О210.01671-24 з терміном дії з 26.09.2024 до 25.09.2025 (номер бланку 0001665). На підтвердження відповідності пропозиції Тендерній документації Замовник вимагає у Учасників наступну інформацію: ДОДАТОК 1 до тендерної документації «Сіль технічна (для посипання доріг)» Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі 10.9. Якщо в документах про якість виробника відсутні відомості про відповідність товару вимогам ДСТУ 4246:2003, ДСТУ 8853:2019, ГН 6.6.1.1-130-2006 та НРБУ-97, а товар виробляється відповідно інших нормативних документів ніж зазначено, якість та відповідність товару повинна бути додатково підтверджена «Сертифікатом відповідності» та «Протоколом сертифікаційних випробувань» виданим на Учасника закупівлі. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь період поставки товару. У Тендерній документації зазначено: 4.4 Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг З дня укладення договору та по 31 жовтня 2025 року З урахуванням того, що, за інформацією, наданою Органом з оцінки відповідності, сертифікати відповідності мають такі строки дії: • № UA.10210.01670-24 — з 26.09.2024 по 25.09.2025 (номер бланку — 0001664), • № UA.10210.01671-24 — з 26.09.2024 по 25.09.2025 (номер бланку — 0001665), можна зробити обґрунтований висновок, що термін дії зазначених документів спливає 25 вересня 2025 року, що не охоплює весь період поставки товару, визначений у тендерній документації, а саме — до 31 жовтня 2025 року. Вище наведені факти свідчать про наявність серйозних порушень у частині підтвердження технічної відповідності товару, запропонованого переможцем тендеру. За таких обставин, подані документи не можуть вважатися належним підтвердженням відповідності продукції технічним вимогам, передбаченим тендерною документацією. Також наявність сертифікатів, які не видавались уповноваженим органом, може свідчити про спотворення умов конкуренції та введення в оману замовника. Відповідно до Закону України «Про захист економічної конкуренції», подача недостовірної інформації, що впливає на результати конкуренції, є порушенням антимонопольного законодавства. Також відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», учасники процедури закупівель повинні надавати достовірну інформацію. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право вимагати від учасників підтвердження того, що товар відповідає зазначеним у тендерній документації технічним, якісним чи екологічним характеристикам, тобто тендерна пропозиція повинна містити чіткий опис всіх необхідних характеристик товару. Наявність документів з наочними розбіжностями створює ситуацію, коли заявлений товар не може бути достовірно підтверджений як відповідний тендерній документації. Таким чином ТОВ «ТПО «АРІСТА» вважає, що тендерна пропозиція Переможця потребує додаткової перевірки та аналізу і не відповідає вимогам тендерної документації та законодавства в цілому. Згідно частині 15 статті 29 Закону Замовник має право: Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Тому саме ми висуваємо вимогу Замовнику здійснити належну перевірку відповідності наданих сертифікатів вимогам тендерної документації, а також проаналізувати, чи не призвела потенційна невідповідність поданих документів до порушення принципів добросовісної конкуренції під час оцінки тендерних пропозицій. Вимоги суб’єкта та їх обґрунтування. Враховуючи вищевикладене, та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” вимагаємо у Замовника: 1. Прийняти дану вимогу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення про виявлення порушень процедури закупівлі та скасувати рішення від 28 липня 2025, оформлене Протоколом визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-07-10-000290-a – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА». Додатки: 1. Копії сертифікатів відповідності; 2. Копія відповіді від ДП «Львівстандартметрологія» (лист № 53-06/777 від 01.08.2025». Враховуючи інформацію що Вимоги можуть подавати Учасники пропозиція яких була відхилена, але виходячи з норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, необхідно надати відповідь на Вимогу такого змісту: «Відповідно до частини 1 розділу 3 тендерної документації, Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в Додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 10.8 розділу 10 «Інші документи тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання Учасниками процедури закупівлі копії документів про якість та відповідність (паспорт якості). Пунктом 10.9 розділу 10 «Інші документи тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації передбачалося, що якщо в документах про якість виробника відсутні відомості про відповідність товару вимогам ДСТУ 4246:2003, ДСТУ 8853:2019, ГН 6.6.1.1-130-2006 та НРБУ-97, а товар виробляється відповідно інших нормативних документів ніж зазначено, якість та відповідність товару повинна бути додатково підтверджена «Сертифікатом відповідності» та «Протоколом сертифікаційних випробувань» виданим на Учасника закупівлі. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь період поставки товару. ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» у складі тендерної пропозиції надано Паспорт якості №21/28 від 25.11.2024 року щодо товару «Сіль кам'яна з антизлежувачем для посипання доріг, вищого гатунку, крупність 3», що виданий виробником EL ASEMA GROUP Со. (файл - «ПАСПОРТ ЯКОСТІ.pdf»). Згідно Паспорту якості №21/28 від 25.11.2024 року, товар «Сіль кам'яна з антизлежувачем для посипання доріг, вищого гатунку, крупність 3» відповідає стандартам ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови», ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг. Технічні умови», ГН 6.6.1.1-130-2006 «Державні гігієнічні нормативи Допустимі рівні вмісту радіонуклідів 137Cs та 90Sr у продуктах харчування та питній воді» та НРБУ-97 «Норм радіаційної безпеки України» Враховуючи наявність в документах про якість виробника відомостей про відповідність товару вимогам ДСТУ 4246:2003, ДСТУ 8853:2019, ГН 6.6.1.1-130-2006 та НРБУ-97, а саме у Паспорті якості №21/28 від 25.11.2024 року, у такому випадку ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» не був зобов’язаний надавати документи, які визначені у пункті 10.9 розділу 10 Додатку 1 до тендерної документації. Тому Замовник не зобов’язаний розглядати інші документи, окрім тих які надавалися Учасником на виконання вимог пункту 10.8 розділу 10 Додатку 1 до тендерної документації та приймати по них рішення. Враховуючи вищевказане, тендерна пропозиція ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» відповідає вимогам пункту 10.8 розділу 10 «Інші документи тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації.» Розгляд другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, необхідно оприлюднити відповідь на Вимогу в порядку, зазначеному вище. Отже, на виконання процитованих норм Уповноважена особа, ВИРІШИЛА: 1. Провести закупівлю без використання електронної системи щодо Закупівлі та оприлюднити звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. 2. Затвердити зміни до річного плану закупівель на 2025 рік (Додаток 1). 3. Оприлюднити зміни до річного плану закупівель на 2025 рік в Електронній системі у порядку, встановленому Уповноваженим органом (Додаток 1). Уповноважена особа КП «Бровари-Благоустрій» __________ Анна ГІСАР
Статус вимоги: Відхилено