• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Соборна, 150, с. Гореничі Києво-Святошинського району, Київської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)

Торги відмінено

199 190 482.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995 952.41 UAH
Період оскарження: 08.07.2025 16:49 - 30.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Оскарження відхилення пропозиції ТОВ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО"

Номер: 0ba2f994ed9f4e5182742255d3da1c25
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-08-010848-a.b1
Назва: Оскарження відхилення пропозиції ТОВ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО"
Скарга:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.08.2025 14:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.08.2025 11:43
Дата виконання рішення Замовником: 05.09.2025 17:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО".
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО", Ілля Д'яченко 380957157858 gorodskoe.bud@gmail.com https://www.misk-bud.com/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 649bfde3e4a648d1ad9c2560c39cedca
Заголовок пункту скарги: Щодо підстави для відхилення пропозиції Скаржинка
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Рішенням Замовника передбачено, що застосування учасником у розрахунках договірної ціни показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, який не відповідає діючому законодавству, порушує вимоги пункту 5.3 Настанови, а отже, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.

Додатком 10 до тендерної документації вимагається:
3.1. Документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно вимог пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 3 даної тендерної документації.

Пунктом 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт

Договірна ціна складається відповідно до розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями).

Відповідно до п. 1.2 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова):
договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі.
Пояснювальна записка до договірної ціни містить інформацію про середньомісячну норму тривалості робочого часу.
Даний показник обраховується згідно формули, встановленої п. 5.3 Розділу V Настанови.

Пропозиція Скаржника містить документ «Пояснювальна записка» (файл 10.9 ДЦ, ЗКР, ПВР.pdf), де зазначено:
- Тарифна сітка для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 171,75 люд.год. та розряді робіт 3,8;
- Тарифна сітка для пусконалагоджувального персоналу при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 171,75 люд.год. та розряді робіт 4;
Отже, при складанні кошторису Скаржником використано середньомісячну норму тривалості робочого часу 171,75 люд.год.

Така норма тривалості робочого часу встановлена у повній відповідності до Указу Президента України від 15 квітня 2025 року № 235/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», згідно якого частково змінено статтю 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX., який встановлює строк дії воєнного стану в Україні до 07.08.2025 р.
Пропозиція Скаржника була подана та завантажена на веб-порталі Уповноваженого органу 01 серпня 2025 р., тобто в період дії воєнного стану в Україні, який затверджено саме з урахуванням Указу Президента України від 15 квітня 2025 року № 235/2025.
Указ Президента України від 14 липня 2025 року № 478/2025, на який посилається Замовник в своєму Рішенні, передбачено, що воєнний стан подовжується з 07.08.2025 на 90 днів, тобто встановлює строк, який слідує після завершення строку подання пропозицій в цілому щодо даної закупівлі. Тендерна документація не містить чітких інструкцій щодо необхідності врахування середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням строку дії воєнного стану, який є календарно більш пізнім, ніж кінцевий строк подання пропозицій.




.
Отже, пропозиція Скаржника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а зазначена Замовником підстава для відхилення пропозиції Скаржника є неправомірною.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника