• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду з влаштуванням засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення будівлі навчально-виховного комплексу «Довжанківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Підгороднянської сільської ради Тернопільської області за адресою: вул. Містечко, 46 у с. Довжанка Тернопільського району Тернопільської області»

Завершена

15 533 732.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 77 668.66 UAH
Період оскарження: 12.06.2025 15:01 - 11.07.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування протоколу про визнання ФОП Гуменюка М.І. переможцем торгів.

Номер: c7aa5291546945059ef578201dd9cb05
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-12-008445-a.b2
Назва: Скасування протоколу про визнання ФОП Гуменюка М.І. переможцем торгів.
Вимога:
12 червня 2025 року Відділ освіти, культури, молоді та спорту Підгороднянської сільської ради оголосив відкриті торги (з особливостями) на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду з влаштуванням засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення будівлі навчально-виховного комплексу «Довжанківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Підгороднянської сільської ради Тернопільської області за адресою: вул. Містечко, 46 у с. Довжанка Тернопільського району Тернопільської області». 16 липня 2025 року протоколом № 16/07/25 ФОП Гуменюка М.І. визнано переможцем процедури відкритих торгів (UA-2025-06-12-008445-a). З рішенням Відділу освіти, культури, молоді та спорту Підгороднянської сільської ради не погоджуємося з наступних підстав. І. Відповідно до пп. 3.1 п. 3 Кваліфікаційних критеріїв учасника (додаток № 3 до тендерної документації) учасник тендерної закупівлі на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам повинен подати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , згідно Форми 3. Для виконання робіт по даній закупівлі у повному обсязі учасники повинні підтвердити наявність у них машин, механізмів, обладнання (у разі потреби), передбачених у відповідному розділі кошторисної документації (відомості ресурсів), наданої учасником на підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі машин, механізмів та техніки в кількості не менше, визначеної в тендерній документації. ФОП Гуменюк М.І. на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в складі своєї тендерної документації подав довідку (файл 2), в якій зазначив наявність лише автотранспорту та риштування, що не відповідає Розділу ІІ наданої ним Підсумкової відомості ресурсів, де крім спецтранспорту зазначено: - Агрегати фарбувальні високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій; - Агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель; - Верстати свердлильні; - Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання; - Компресори пересувні з електродвигуном; - Машини свердлильні електричні; - Молотки відбійні пневматичні; - Перетворювачі зварювальні; - Установки для зварювання ручного дугового; - Апарат для газового зварювання і різання; - Апарат для зварювання поліпропіленових труб; - Бадді; - Вібратори глибинні; - Вібратори поверхневі; - Гайковерт пневматичний; - Дрилі електричні; - Лебідки електричні; - Машини шліфувальні електричні; - Машини шліфувальні кутові; - Насос гідравлічний ручний; - Перфоратор електромагнітний; - Перфоратор пневматичний; - Перфоратори електричні; - Пилка дискова електрична; - Пістолет монтажний; - Станок для різання керамічної плитки; - Термопенали з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг; - Шуруповерти, які необхідні будуть підряднику для виконання робіт за предметом закупівлі. ІІ. В складі пропозиції ФОП Гуменюком М.І. надані локальні кошториси (файли під номером 23), однак вказані кошториси складені не у відповідності до технічних вимог (Додаток 1 до тендерної документації) , а саме: 1. у п. 44 технічних вимог замовника(розділ 5 підйомник) вказано: Монтаж площадки підіймальної вантажопідйомністю 500 кг г шт 2 натомість в локальному кошторисі №1 розділ 5 підйомник зазначено: Монтаж площадки підіймальної вантажопідйомністю 500 кг шт 0,7; 2. у підсумковій відомості ресурсів ФОП Гуменюка М.І. (файл 24) у розділі Устаткування є позиція під номером 361 Підйомник МГН в комплекті -2 шт., загальною вартістю 474322,82 грн., проте в жодному з наданих ним кошторисів немає розділу Устаткування, а також відсутній Кошторис на придбання устаткування; 3. Локальні кошториси (файл 23) складені не у відповідності до технічних вимог (Додаток 1 тендерної документації). В них є позиції, що відсутні в технічних вимогах, а саме: • в Локальному кошторисі № 1 ФОП Гуменюк М.І. передбачив такі роботи та витрати: - ізол шиповидна мембрана - 291,18 м2; - зливи підвіконні - 241м; - карнизний звис -208,32м - кутник 63х63х4-105,57кг - профільна труба 50х25х2- 137,72м та ін. • в Локальному кошторисі № 3 ФОП Гуменюк М.І. передбачив такі роботи та витрати: - ущільнювач 276м - коньок -138,35м - металочерепиця-1338,10 - єндова-17,9м та ін. • в Локальному кошторисі № 4 ФОП Гуменюк М.І. передбачив такі роботи та витрати: - блоки дверні металопластикові -10,69м2; - блоки дверні металеві-2,5м2. • в Локальному кошторисі № 5 ФОП Гуменюк М.І. передбачив такі роботи та витрати: - блоки віконні металопластикові-81,62м2; - дошки підвіконні пластикові-41,7м. • Аналогічно і в кошторисах 6-8. Усі вищезазначені роботи та витрати, котрі ФОП Гуменюк М.І. включив до своїх Локальних кошторисів, відсутні в переліку робіт та витрат, що містяться в Додатку 1 кошторисної документації. ІІІ. У пункті 4 Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що пропозиції вважаються дійсними протягом 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозицій, про що Учасник надає довідку в довільній формі. Зазначена довідка ФОП Гуменюком М.І. в складі його тендерної документації надана не була. IV. ФОП Гуменюком М.І. було подано Тендерну пропозицію (додаток 6 до тендерної документацію) із зазначенням ціни договору в цифровому виразі: 14 765 738 грн., а прописом: сімнадцять мільйонів сімсот шістдесят п’ять тисяч сімсот тридцять вісім гривень. Відповідно до норм документообігу, розбіжність між цифровим та текстовим написанням є істотною помилкою, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Крім того, на аукціон ФОП Гуменюк М.І. вийшов з початковою ціною 15 533 732 грн. (можна побачити в історії аукціону), яка не була зафіксована в жодному з поданих ним документів тендерної пропозиції, що порушує принцип достовірності та цілісності тендерної пропозиції. На вимогу замовника після проведення аукціону ФОП Гуменюк М.І. вніс зміни в свою тендерну пропозицію, зокрема подано новий документ з ціною 14 765 738 грн без ПДВ. Фактично замінено основний документ, що визначає ціну. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", зміна змісту тендерної пропозиції після кінцевого строку її подання заборонена, за винятком усунення арифметичних помилок, що не стосується наведеного випадку. Надання Замовником ФОП Гуменюку М.І. можливості змінити ціну пропозиції після аукціону порушує принципи недискримінації, добросовісної конкуренції та об’єктивності. На підставі викладеного вимагаємо: 1. Скасувати протокол № 16/07/25 про визначення ФОП Гуменюка М.І. переможцем процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду з влаштуванням засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення будівлі навчально-виховного комплексу «Довжанківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Підгороднянської сільської ради Тернопільської області за адресою: вул. Містечко, 46 у с. Довжанка Тернопільського району Тернопільської області», ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-12-008445-a. 2. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Гуменюка М.І. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та повинна була бути відхилена відповідно до вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. 3. Продовжити розгляд тендерних пропозицій інших учасників згідно з результатами аукціону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації

Номер: e8c099541d3a4d0cb48bf00f9a6c23df
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-12-008445-a.a1
Назва: Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Скарга:
Тендерна документація Замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 03.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.06.2025 16:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.07.2025 14:10
Дата виконання рішення Замовником: 07.07.2025 16:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідні зміни внесено в тендерну документацію
Автор: ТОВ "Венкон Інвест", Яремчук Володимир Мефодійович +380673502531 vencon_invest@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 689cdfddc765483ca93085a61359ff46
Заголовок пункту скарги: 1) Вимога щодо підтвердження досвіду
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Додатком 3 до тендерної документації встановлено наступну вимогу до учасників: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання договорів.
1.1. На підтвердження досвіду виконання договорів Учасник має надати:
1.1.1. Довідку у довільній формі, з інформацією про виконання не менше одного договору ЗА ПОПЕРЕДНІЙ РІК.
1.1.2. Копію договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі із усіма додатками.
Аналогічним вважається договір, що відповідає предмету закупівлі (найменуванню) та/або коду ДК (на закупівлю робіт з капітального ремонту / реконструкції).
1.1.3. копію/ї документа/ів на підтвердження повного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, а саме акти виконаних робіт.
1.1.4. Скановані з оригіналу копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що вказані в довідці».
Вважаємо, що така умова тендерної документації суперечить статті 16 Закону та є дискримінаційною та такою, яка порушує наше право на участь у відповідній процедурі закупівлі, адже у Скаржника немає повністю виконаних договорів з капітального ремонту / реконструкції, які були укладені та виконані саме у 2024 році.
Замовник не має права встановлювати вимогу в наведеній вище редакції. Зазначена вимога містить у собі наступні дискримінаційні положення:
- Замовник неправомірно вказав, що аналогічним договором є виключно договір укладений ЗА ПОПЕРЕДНІЙ РІК (тобто 2024 рік), Замовнику відомо про наше прагнення прийняти участь у процедурі закупівлі (адже ми взяти акт обстеження об’єкта будівництва, в попередній закупівлі, яку Замовник відмінив) тому, Замовник, проаналізував відкриту інформацію в системі «Прозорро» та встановила той факт, що у нашого Товариства такі договори відсутні. Замовник маючи бажання укласти договір із попередньо домовленим учасником встановив вимоги, які обмежують конкуренцію;
- Замовник, передбачив, що аналогічним вважається договір, що відповідає предмету закупівлі (найменуванню) та/або коду ДК (на закупівлю робіт з капітального ремонту / реконструкції), що також є незаконним. Предметом закупівлі є капітальний ремонт, тобто – роботи.
Згідно п. 27 статті 1 Закону роботи – це розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Тобто, аналогічним при закупівлі робіт з капітального ремонту є роботи з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції та реставрації, а не лише з капітального ремонту та реконструкції.
Виходить так, що Замовник порушує наше право на участь у закупівлі, встановлюючи дискримінаційні вимоги в тендерній документації.

У Скаржника, наявний достатній досвід виконання робіт, які підтверджують наявність у нас документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме, як приклад:
- договір №3 від 02.06.2023 року укладений із Комунальним некомерційним підприємством "Тернопільська комунальна міська лікарня №2" щодо виконання робіт з реконструкції з добудовою частини приміщень головного корпусу під літ «А» комунального некомерційного підприємства «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» за адресою: м. Тернопіль, вул. Романа Купчинського, 14 (корегування). Відповідний договір виконаний в повному обсязі без зауважень;
- договір №30 від 06.11.2023 року укладений із Управлінням обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради щодо виконання робіт з капітального ремонту покрівлі нежитлових будівель (будівлі під літерами «А», «Б» та «В») за адресою: вул. Січових Стрільців, 7 у м. Тернополі. Відповідний договір виконаний в повному обсязі без зауважень.

На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу згідно якої аналогічним вважається лише договір укладений та виконаний ЗА ПОПЕРЕДНІЙ РІК. А також вимагаємо виключити вимогу згідно якої аналогічним вважається договір, що відповідає предмету закупівлі (найменуванню) та/або коду ДК (на закупівлю робіт з капітального ремонту / реконструкції).

Можливий варіант внесення змін:
«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання договорів.
1.1. На підтвердження досвіду виконання договорів Учасник має надати:
1.1.1. Довідку у довільній формі, з інформацією про виконання не менше одного договору.
1.1.2. Копію договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі із усіма додатками.
Аналогічним вважається договір, щодо виконання робіт.
1.1.3. копію/ї документа/ів на підтвердження повного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, а саме акти виконаних робіт.
1.1.4. Скановані з оригіналу копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що вказані в довідці».

Перелік доказів:
1. Додаток 3 до тендерної документації;
2. Договір генерального підряду №3 від 02.06.2023 року із Актами які підтверджують його виконання;
3. Договір №30 від 06.11.2023 року із Актами які підтверджують його виконання.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: ac3d9f219564421e8587061a0cf044de
Заголовок пункту скарги: 2) Вимога щодо довідки за підписом Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Додатком 3 до тендерної документації встановлено наступну вимогу до учасників: «1.1.5. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку від Замовника про відсутність невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником. Звернення приймаються на офіційну електронну пошту, зазначену в тендерній документації у період звернення за роз’ясненнями».
Відповідна вимога тендерної документації є незаконною та дискримінуючою.
Вимога щодо звернення на електронну пошту Замовника в період звернення за роз’ясненнями, з метою отримання листа із інформацією, яка і так відома Замовнику штучно обмежує коло учасників, які можуть взяти участь в закупівлі, оскільки за наявності такої вимоги участь в закупівлі залежність від волі Замовника – надасть Замовник відповідь на запит Учасника чи ні, що безумовно вказує на дискримінаційний характер цієї вимоги, оскільки у разі не надання відповідного листа, це стане причиною відхилення тендерної пропозиції учасника, з незалежних від нього умов.
Також, згідно частини першої статті 12 Закону, Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Проте, встановивши дану вимогу Замовник порушив дану норму в частині конфіденційності даних учасника до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Скаржник звернувся до Замовника із відповідним запитом, проте наразі не отримав відповіді, що ставить під сумнів подальшу участь у процедурі закупівлі, адже Замовник може не вчасно надати відповідь на лист.
На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, та виключивши вимогу: «1.1.5. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку від Замовника про відсутність невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником. Звернення приймаються на офіційну електронну пошту, зазначену в тендерній документації у період звернення за роз’ясненнями».

Перелік доказів:
1. Додаток 3 до тендерної документації;
2. Закон України «Про публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 9af14ff0147544c1b7226695888c7545
Заголовок пункту скарги: 3) Вимога щодо риштування
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Додатком 3 до тендерної документації встановлено наступну вимогу до учасників: «3.3. Наявність в учасника власного або орендованого будівельного риштування, яке пройшло сертифікацію, що підтверджено чинним на протязі всього строку виконання робіт, сертифікатом відповідності та протоколом випробування (В складі пропозиції надати належним чином завірені скан копії)».
Відповідна вимога тендерної документації є надмірною та дискримінуючою. Замовник, жодним чином не довід та не обґрунтував необхідності включення відповідної вимоги до тендерної документації.
Скаржник має у своїй власності будівельне риштування, яка є в справному стані та яке придатне для виконання робіт, проте наше риштування не проходило сертифікацію, що підтверджена чинним на протязі всього строку виконання робіт, сертифікатом відповідності та протоколом випробування, адже відповідні документи оформлюються протягом 2-х тижнів, крім того вартість отримання відповідних документів є значною, що спричиняє надмірні витрати для участі у процедурі закупівлі.
Жодним нормативно-правовим актом України не передбачено обов’язку отримання підрядниками сертифікатів відповідності та протоколів випробувань на будівельне риштування. Також, Замовник не зазначив, які саме показники та характеристики будівельного риштування мають бути досліджені.
Скаржник вважає, що відповідна вимога була додана до тендерної документації виключно з метою обмеження конкуренції, адже у учасника із яким у Замовника є попередні домовленості в укладенні договору, такі документи є наявні.
На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, та виключивши вимогу: «3.3. Наявність в учасника власного або орендованого будівельного риштування, яке пройшло сертифікацію, що підтверджено чинним на протязі всього строку виконання робіт, сертифікатом відповідності та протоколом випробування (В складі пропозиції надати належним чином завірені скан копії)».

Перелік доказів:
1. Додаток 3 до тендерної документації;
2. Оборотно-сальдова відомість по рахунку 1531 що підтверджує наявність обладнання.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 05ba4d213670435099a6234857153df3
Заголовок пункту скарги: 4) Вимога щодо дозволів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Додатком 3 до тендерної документації встановлено наступну вимогу до учасників: «3.4. Наявність в учасника або субпідрядної організації, яка буде залучатись до виконання робіт чинного висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання підчас виконання робіт підвищеної небезпеки та чинного дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки, а саме:
– Роботи з монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин;
(В складі пропозиції надати належним чином завірені скан копії)».
Скаржник вважає що відповідна вимога у тендерній документації є незаконною. Замовник маючи попередні домовленості із учасником Фізичною особою-підприємцем Гуменюком Михайлом Ігоровичем (код РНКОПП – 3318511596) встановив відповідну вимогу, в зазначеній редакції передбачивши можливість надання відповідних дозвільних документів не лише виданих на ім’я учасника, а й на ім’я субпідрядника. Фізична особа-підприємець Гуменюк Михайло Ігорович не має відповідних документів, однак вони є у ТОВ «ІНВЕСТ БУД ГАРАНТ», яких відповідний підприємець залучає як субпідрядника.
Скаржник раніше не отримував відповідні дозвільні документи саме на «Роботи з монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин».
Станом на сьогодні у Скаржника наявна Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці в тому числі на виконання робіт з монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, оформлена 12.06.2025 року. Відповідний дозвільний документ в повній мірі підтверджує нашу спроможність виконання робіт.
Встановлення вимоги щодо наявності в учасника або субпідрядника двох рівнозначних документів, а саме чинного висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання підчас виконання робіт підвищеної небезпеки та чинного дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки є необґрунтованою вимогою. Крім того, свою відповідність підрядник може в повній мірі підтвердити наданням також наданням декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Також Замовник жодним чином не обґрунтував необхідності наявності відповідних дозвільних документів саме щодо виконання робіт з монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, а не інших видів робіт.
Крім того у нас як є висновок експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання підчас виконання робіт підвищеної небезпеки та чинний дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки, проте на інший рівнозначний вид робіт, а саме: зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, та виключивши вимогу: «3.4. Наявність в учасника або субпідрядної організації, яка буде залучатись до виконання робіт чинного висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання підчас виконання робіт підвищеної небезпеки та чинного дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки, а саме:
– Роботи з монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин;
(В складі пропозиції надати належним чином завірені скан копії)».

Перелік доказів:
1. Додаток 3 до тендерної документації;
2. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
3. Експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання підчас виконання робіт підвищеної небезпеки та чинного дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: efeeaa96671d489fa88aa9d031616b8e
Заголовок пункту скарги: 5) Вимога щодо дозволів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Додатком 7 до тендерної документації встановлено наступну вимогу до учасників: «Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 (чотири) дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 2, 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей».
Встановлення відповідної вимоги у тендерній документації є незаконним, адже Замовник встановив вимогу із посиланням на редакцію Особливостей, яка станом на сьогодні не є діючою.
Відповідно до положень абзацу 14 пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Таким чином, Замовник не має права вимагати підтвердження відповідності переможця вимогам підпункту 2 пункту 47 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, приведення вимагаємо привести відповідну вимогу тендерної документації у відповідність до вимог Особливостей.

Перелік доказів:
1. Додаток 7 до тендерної документації;
2. Особливості.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації