-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Бронежилет модульний, тип 2, рівень П, комплектність 1-5 у маскувальному малюнку “мультикам”
Завершена
31 833 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 159 165.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 159 165.00 UAH
Період оскарження:
10.06.2025 16:05 - 16.06.2025 12:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі
Номер:
46cc0185e276413388856d7f5a2faf02
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-10-010715-a.a2
Назва:
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі
Вимога:
Згідно Витягу із протоколу № 123/9/С3 від 18.07.2025 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" визначено переможцем спрощеної закупівлі № UA-2025-06-10-010715-a. Проте пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" (далі – Переможець) не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та підлягаю відхиленню згідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
Пунктом 4.9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що на підтвердження відповідності товару технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, учасник у складі пропозиції надає, зокрема, протокол випробувань за обсягом перевірки на відповідність предмета закупівлі (товару) вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України ТС А01XJ.29423-420:2023 (01), виданий акредитованою випробувальною лабораторією не раніше 2024 року.
На виконання наведеної вимоги у складі пропозиції Переможця надано протокол випробування матеріалів № 64020.25 від 23.01.2025 р. (далі - Протокол). Згідно Протоколу випробуванню піддавалися пряжка швидкого скидання 1*40 та пряжка швидкого скидання 2*40, які є пластиковою фурнітурою та мають випробуватися на відповідність ТС A01XJ.17223-062:2018 (01).
Окремо, ми звернулися до Центрального управління розвитку матеріального забезпечення Міністерства оборони України щодо надання роз’яснення перевірки показників швидкого скидання.
У відповідь було отримано наступну інформацію:
«За результатами розгляду інформуємо, що фастекс (швидкий скид), який використовується на затверджених моделях зразків-еталонів, має інші лінійні розміри та конструктив, не передбачений вимогами ТС A01XJ.17223-062:2018 (01) "Фурнітура пластикова". Враховуючи викладене, пропонуємо перевіряти фастекси (швидкого скидання) за показником сировинний склад відповідно до ТС A01XJ.17223-062:2018 (01) "Фурнітура пластикова"»
Тобто пряжки швидкого скидання мають бути перевірені на відповідність показникам сировинного складу, а саме: поліамід 6 або поліамід 6,6.
Проте пряжка швидкого скидання 1*40 та пряжка швидкого скидання 2*40 не випробувалися на сировинний склад, що не відповідає вимогам пункту 4.9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно пропозиція переможця підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Звертаємо увагу, що у разі незадоволення наведеної вище вимоги ми будемо змушені звернутися щодо цього питання до суду на підставі частини 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист ЦУРМЗ.pdf 22.07.2025 18:46
- Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця.pdf.p7s 22.07.2025 18:46
- Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця.pdf 22.07.2025 18:46
Дата подачі:
22.07.2025 18:46
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо про таке.
Твердження про необхідність випробування пряжки швидкого скидання 1*40 та 2*40 на відповідність ТС А01ХЈ.17223-062:2018 (01) є необґрунтованим, безпідставним та таким, що не відповідає дійсності, оскільки дана ТС не містить показників якості окремо для пряжок швидкого скидання.
Відповідно до інформації Центрального управління розвитку матеріального забезпечення Міністерства оборони України (далі – ЦУРМЗ)
від 22.07.2025 №220/61/1808 (додаток до вимоги) мова йде про Ваш зразок бронежилету, в якому передбачено використання фастексів (швидкий скид) під час виготовлення бронежилета модульного моделі “UT-Defence”.
При цьому, даним листом ЦУРМЗ пропонує перевіряти фастекси (швидкий скид) за показником “сировинний склад” відповідно до ТС А01ХЈ.17223-062:2018 (01) “Фурнітура пластикова”.
Водночас, у протоколі випробувань матеріалів ТОВ “Харківський завод засобів індивідуального захисту” (бронежилет модульний “PLASTOON UAFE” (тип 2, рівень П, комплектність 1-5)) від 23.01.2025 № 64020.25 у розділі 2 немає жодного згадування про об’єкт випробувань “фастекс”, так як на бронежилеті “PLASTOON UAFE” дана фурнітура не використовується, що підтверджено візуальним оглядом зразка-еталона бронежилета “PLASTOON UAFE” (під номером 2) у кімнаті зразків-еталонів ЦУРМЗ. Крім того, фурнітура швидкого скиду на даному бронежилеті має магнітний сплав, що також впливає на сировинний склад.
Тобто, Ви на свій розсуд називаєте магнітний скид (пряжки швидкого скидання 1*40 та 2*40) фастексом і встановлюєте до нього вимоги з ТС А01ХЈ.17223-062:2018 (01).
Окрім того, замовник не має права вимагати від учасника надання протоколу на перевірку фурнітури пластикової за показниками якості, які не передбачені ТС А01ХЈ.17223-062:2018 (01). Також відсутні підстави для ідентифікації пряжки швидкого скидання 1*40 та пряжки швидкого скидання 2*40, як “Фастекс”.
Виходячи з вищевикладеного переможцем закупівлі – ТОВ “Харківський завод засобів індивідуального захисту” виконано всі вимоги Оголошення в частині надання документів на підтвердження відповідності товару технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі.
Отже, ми не вбачаємо законних підстав для скасування раніше прийнятого рішення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Протиправне визначення переможцем
Номер:
a3769d8f8bf64204994f0371d3b18f60
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-10-010715-a.c1
Назва:
Протиправне визначення переможцем
Вимога:
Наше підприємство є учасником спрощеної закупівлі за оголошенням № UA-2025-06-10-010715-a.
26 червня 2025 року Замовником було опубліковано повідомлення про намір укласти договір із учасником - ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД».
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що під час оцінки пропозиції ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» та визнання даної компанії переможцем, Замовником було застосовано дискримінаційний підхід та нерівне ставлення до учасників, а визначення переможця проведено упереджено, що дає підстави вважати про наявність зловживань з боку Замовника, з наступних підстав:
Відповідно п. 4.9. Оголошення Замовника, на підтвердження відповідності товару технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, учасник у складі пропозиції надає:
- лист, виданий Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення (Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України) щодо відповідності зразка одиниці предмету закупівлі (товару) технічній специфікації ТС А01XJ.29423-420:2023 (01);
- протокол випробувань за обсягом перевірки на відповідність предмета закупівлі (товару) вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України
ТС А01XJ.29423-420:2023 (01), виданий акредитованою випробувальною лабораторією не раніше 2024 року.
У разі надання протоколу випробувань від заявника експертизи, який не є учасником закупівлі надається документ, що підтверджує їх правовідносини (договір, доручення, лист тощо).
Відповідно до п. 2 Обсягу перевірки бронежилетів модульних на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України "Бронежилет модульний” ТС А01ХЈ.29423-420:2023 (01), які пройшли військові (дослідні) випробування та затверджені у якості зразків-еталонів, додатково перевіряються матеріали з яких виготовлено предмет:
основний матеріал, з якого виготовлено чохол на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України “Тканина поліамідна” ТС A01ХJ.06908-098:2018 (01) для тканини Тип 1;
застібки текстильні на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України “Застібка текстильна” TC A01ХJ.32412-093:2018 (01) для Типу 1;
фурнітура пластикова на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України “Фурнітура пластикова” ТС А01ХЈ.17223- 062:2018 (01) для відповідного Типу, Виду.
У складі пропозиції ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» відсутній протокол випробувань матеріалів з яких виготовлено предмет, відповідно до обсягу перевірки на відповідність предмета закупівлі (товару) вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України ТС А01XJ.29423-420:2023 (01).
Відповідно до п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022 року, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином Замовник має право розмістити повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах наданих учасником, крім випадків відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. У випадку наявності невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, які стосуються технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію такого учасника без надання 24 годин на усунення.
Відповідно до п. 1 ст. 13 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
В порушення вищевказаних нормативних актів, замість відхилення пропозиції ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД», на підставі п. 1 ст. 13 ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку із ненаданням у складі пропозиції протоколу випробувань матеріалів з яких виготовлено предмет, відповідно до обсягу перевірки на відповідність предмета закупівлі (товару) вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України ТС А01XJ.29423-420:2023 (01), Замовником було розміщено повідомлення та надано ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» 24 години на усунення невідповідності в інформації та/або документах, які стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, чим застосовано дискримінаційний підхід до оцінки пропозицій учасників та зловживання.
Після протиправного розміщення повідомлення Замовником, 25.06.2025 року ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» було завантажено додатково протокол випробувань продукції №065-Л/24 від 19.02.2024 року, виданий ТОВ «АК-ІНВЕСТПРОМ», який не може бути прийнятий Замовником, як належний, адже не містить перевірку матеріалів відповідно до обсягу перевірки на відповідність предмета закупівлі (товару) вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України ТС А01XJ.29423-420:2023 (01), а саме:
1. Щодо перевірки основного матеріалу, з якого виготовлено чохол на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України “Тканина поліамідна” ТС A01ХJ.06908-098:2018 (01) для тканини Тип 1.
Відповідно до вимог п. 12 таблиці 1 - Показники якості тканини Тип 1 ТС A01ХJ.06908-098:2018 (01), для тканини Тип 1 передбачено показник - Стійкість фарбування до дії світла, бал, не менше 5.
Відповідно до протоколу випробувань продукції №065-Л/24 від 19.02.2024 року, наданого ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД», останній не містить перевірки основної тканини за показником - Стійкість фарбування до дії світла.
Також відповідно до п. 5 та п. 6 вимог п. 12 таблиці 1 - Показники якості тканини Тип 1 ТС A01ХJ.06908-098:2018 (01), для тканини Тип 1 передбачено показник - Міцність на розрив по основі та утоку.
Відповідно до протоколу випробувань продукції №065-Л/24 від 19.02.2024 року, наданого ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД», останній не містить перевірки основної тканини за показником - Міцність на розрив по основі та утоку.
Відповідно до п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022 року, Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином у складі пропозиції ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД», навіть після усунення невідповідностей, не надано протокол випробувань основного матеріалу, з якого виготовлено чохол на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України “Тканина поліамідна” ТС A01ХJ.06908-098:2018 (01) для тканини Тип 1, відповідно до обсягу перевірки на відповідність предмета закупівлі (товару) вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України
ТС А01XJ.29423-420:2023 (01). У зв’язку із чим Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД», чого Замовником не було зроблено, чим застосовано дискримінаційний підхід до оцінки пропозицій учасників та зловживання.
2. Щодо перевірки застібки текстильні на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України “Застібка текстильна” TC A01ХJ.32412-093:2018 (01) для Типу 1.
Відповідно до п. 10.4. Таблиці 2 - Показники якості застібки (Тип 1 , Тип 2, Тип 3) TC A01ХJ.32412-093:2018 (01), передбачено показник - Ступінь тривкості пофарбування до дії фізико - хімічних впливів світла, бали, не менше 5.
Відповідно до протоколу випробувань продукції №065-Л/24 від 19.02.2024 року, наданого ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД», останній не містить перевірки застібок текстильних за показником - Ступінь тривкості пофарбування до дії фізико - хімічних впливів світла.
Таким чином у складі пропозиції ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД», навіть після усунення невідповідностей, не надано протокол випробувань застібок текстильних на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України “Застібка текстильна” TC A01ХJ.32412-093:2018 (01) для Типу 1, відповідно до обсягу перевірки на відповідність предмета закупівлі (товару) вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України ТС А01XJ.29423-420:2023 (01). У зв’язку із чим Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД», чого Замовником не було зроблено, чим застосовано дискримінаційний підхід до оцінки пропозицій учасників та зловживання.
3. Щодо перевірки фурнітури пластикової на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України “Фурнітура пластикова” ТС А01ХЈ.17223- 062:2018 (01) для відповідного Типу, Виду.
Відповідно п. 1 Таблиці 1 - Показники якості фастекса ТС А01ХЈ.17223- 062:2018 (01) передбачено показник - сировинний склад поліамід 6 або поліамід 6,6.
Відповідно до п. 1 Таблиці 3 - Показники якості пряжок двощілинних ТС А01ХЈ.17223- 062:2018 (01) передбачено показник - сировинний склад поліамід 6 або поліамід 6,6.
Відповідно до протоколу випробувань продукції №065-Л/24 від 19.02.2024 року, наданого ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД», останній не містить показника сировинний склад, який би підтвердив відповідність матеріалу з якого виготовлено фастекс та пряжка двощілинна вимогам ТС А01ХЈ.17223- 062:2018 (01), натомість в протоколі наявний показник матеріал - 100% поліамід, що не відповідає ТС А01ХЈ.17223- 062:2018 (01), якою передбачено саме поліамід 6 або поліамід 6,6.
Відповідно Таблиці 3 - Показники якості пряжок двощілинних ТС А01ХЈ.17223- 062:2018 (01) передбачено показник - Сила відриву внутрішньої переділки, для різних температур.
Відповідно до протоколу випробувань продукції №065-Л/24 від 19.02.2024 року, наданого ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД», останній не містить перевірки пряжок двощілинних за показником - Сила відриву внутрішньої переділки, для різних температур.
Таким чином у складі пропозиції ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД», навіть після усунення невідповідностей, не надано протокол випробувань фурнітури пластикової на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України “Фурнітура пластикова” ТС А01ХЈ.17223- 062:2018 (01), відповідно до обсягу перевірки на відповідність предмета закупівлі (товару) вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України ТС А01XJ.29423-420:2023 (01). У зв’язку із чим Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД», чого Замовником не було зроблено, чим застосовано дискримінаційний підхід до оцінки пропозицій учасників та зловживання.
З вищевказаного чітко вбачається, що під час розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД», Замовником неодноразово допущено порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» і декілька разів протиправно не відхиллено пропозицію ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД»: перший раз, коли надано 24 години на усунення недоліків у інформації та документах, що стосується технічних та якісних характеристик предмета, а другий раз після прийняття рішення про визначення учасника переможцем не зважаючи на ненадання ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» протоколу випробувань, який містить перевірку матеріалів відповідно до обсягу перевірки на відповідність предмета закупівлі (товару) вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України ТС А01XJ.29423-420:2023 (01).
Також необхідним є звернути увагу Замовника, що у складі пропозиції ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» було надано протоколи випробувань, заявником за яким є ТОВ «АК-ІНВЕСТПРОМ», з яким у червні 2024 року ДП «ДОТ» вже було укладено договір на постачання бронежилетів виробництва «МАРС АРМОР» Республіка Болгарія, і які не змогли здійснити постачання даної продукції, через, що ДП «ДОТ» було розірвано укладений договір №242/06-24-РМ від 11.06.2024 року. Посилання на процедуру - https://prozorro.gov.ua/uk/contract/UA-2024-06-14-003920-a-c1 .
З урахуванням тотожності виробника та документів, які надаються, є підстави вважати, що ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» планує здійснити постачання Замовнику, бронежилетів виробництва «МАРС АРМОР» Республіка Болгарія, які не були прийнятті ДП «ДОТ».
На підставі вищевикладеного, просимо усунути порушення здійснені Замовником під час проведення спрощеної закупівлі та відхилити пропозицію ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД».
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист_про_розірвання_та_односторонню_відмову_Ак_інвестпром_№242.pdf 30.06.2025 17:28
- Договір №242 06-24-РМ від 11.06.2024.pdf 30.06.2025 17:28
Дата подачі:
30.06.2025 17:28
Вирішення:
За результатами розгляду Вимогу щодо невідповідності пропозиції ТОВ “НЕКСТГЕН ЛТД” вимогам Оголошення задоволено, оскільки у протоколі випробувань продукції №065-Л/24 від 19.02.2024 року відсутня інформація про перевірку матеріалів відповідно до обсягу перевірки на відповідність предмета закупівлі (товару) вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України ТС А01XJ.29423-420:2023 (01), зокрема: стійкість фарбування до дії світла, ступінь тривкості пофарбування до дії фізико-хімічних впливів світла (застібки текстильні), сировинний склад (фастекс), сила відриву внутрішньої переділки для різних температур (пряжки двощілинні).
Проте, не погоджуємось з твердженням про безпідставне надання 24 год. на виправлення невідповідностей з огляду на таке.
Відповідно до положень пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 “Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” (зі змінами) (далі – Особливості) державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Тож існує чітке тлумачення, згідно з якими невідповідностями в інформації та/або документах, що подані учасником, що стосуються технічної специфікації, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни сутності пропозиції учасника, зокрема найменування товару, марки, моделі тощо. А також встановлено випадки у яких не надається час на виправлення невідповідностей.
На виконання вимог пункту 4.9. Оголошення на підтвердження відповідності товару технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, ТОВ “НЕКСТГЕН ЛТД” у складі пропозиції повинен був надати серед інших документів протокол випробувань за обсягом перевірки на відповідність предмета закупівлі (товару) вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України ТС А01XJ.29423-420:2023 (01), виданий акредитованою випробувальною лабораторією не раніше 2024 року.
Даний протокол випробувань надано – ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАННЯ від 26.02.2024 р. № 56/2024 (файл з назвою “11 Протокол випробування БМ Дефендер84.pdf”), яким підтверджено відповідність товару технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі у готовому предметі згідно обсягу перевірки бронежилета модульного на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України “Бронежилет модульний” ТС А01XJ.29423-420:2023 (01), проте не зазначено інформації про перевірку матеріалів.
Тому, у зв’язку з відсутністю у наданому протоколі випробувань інформації про результати перевірки матеріалів уповноваженою особою було прийнято рішення скористатися своїм правом згідно чинного законодавства та звернутись до ТОВ “НЕКСТГЕН ЛТД” з повідомлення (вимогою) про усунення таких невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель протягом 24 год уточненого протоколу випробувань враховуючи перевірку матеріалів.
Тобто, Замовник не надавав учаснику можливості виправляти будь-які невідповідності в технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, оскільки це суперечить вищезазначеному чинному законодавству.
Тому, рішення про надання учаснику 24 години на виправлення невідповідностей прийнято виключно на підставі, в межах та у спосіб, що передбачений Законом та Особливостями, дотримуючись принципів здійснення оборонних закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
03.07.2025 18:00