-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з прибирання приміщень (код CPV за ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання»)
Завершена
477 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 385.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 385.00 UAH
Період оскарження:
02.06.2025 16:13 - 07.06.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
незаконне визначення переможцем процедури закупівлі
Номер:
929770e7b50c46a081dd4dceeab9ae33
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-02-010457-a.c3
Назва:
незаконне визначення переможцем процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ДЛЯ ПРИКЛАДУ 3.15_Паспорт якості_мило з іонами_антимікробне.pdf 04.07.2025 11:59
- 15_ТЗ від свого імені.pdf 04.07.2025 11:59
- 3.5_Паспорт якості_.pdf 04.07.2025 11:59
- Скарга UA-2025-06-02-010457-a.docx 04.07.2025 11:59
- 4_Декларація_тех.регламент (2).pdf 04.07.2025 11:59
- Скарга UA-2025-06-02-010457-a.PDF 04.07.2025 12:06
- sign.p7s 04.07.2025 12:09
- Рішення від 07.07.2025 №10601.pdf 07.07.2025 15:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.07.2025 №11082.pdf 16.07.2025 12:55
- Рішення від 15.07.2025 №11082.pdf 17.07.2025 17:23
- Пояснення на скаргу від 07.07.2025 № 10601-рпк-пз.pdf 09.07.2025 12:16
- Пояснення на скаргу від 07.07.2025 № 10601-рпк-пз.doc 09.07.2025 12:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.07.2025 12:26
Дата розгляду скарги:
15.07.2025 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.07.2025 15:43
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.07.2025 17:24
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
082b4550891a4b4292be125ac28d230e
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо Переліку матеріалів (товарів), якими повинен забезпечити учасник, відповідно до вимог Замовника, які визначені у Таблиці 1 п.7 ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ВИМОГ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку № 3 до тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Щодо Переліку матеріалів (товарів), якими повинен забезпечити учасник, відповідно до вимог Замовника, які визначені у Таблиці 1 п.7 ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ВИМОГ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до п.7 ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ВИМОГ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку № 3 учасники надають Заповнену Таблицю 1 з переліком матеріалів (товарів), які повинні відповідати потребі Замовника (Учасник заповнює таблицю 1 та вказує торгову марку товару та характеристики товару (опис, склад, виробник, країна походження), що відповідає вимогам вказаних у найменуванню таблиці 1 та інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)
Переможцем надано Лист вих. № 01 від 10.06.2025 року., із заповненою таблицею 1 (файл 10 червня 2025 02:5615_ТЗ від свого імені.pdf.).
Проте, у п. 5 Переліку засобів таблиці 1 переможцем запропоновано засіб для чистки ванних кімнат BALU CLEANER 550 мл, при вимозі Замовника надати універсальний засіб для миття всіх поверхонь поверхонь (метал, скло, кераміка, пластик, лінолеум, мармур, дерево тощо) з антимікробною дією.
Окрім того, в характеристиці товару (опис, склад, виробник, країна походження) учасником зазначено недостовірну інформацію в частині опису. Про те, що засіб для чистки ванних кімнат BALU CLEANER підходить для миття усіх поверхонь, з антимікробною дією, легко змивається.
Інформація із сайту виробника:
Професійний засіб для миття сантехніки та кераміки Balu Cleaner 550 мл. Призначений для чищення усіх поверхонь ванної кімнати. Легко видаляє бруд, накип, вапняний наліт, іржу, мильний наліт, сольові відкладення з ванн, душових кабін, змішувачів, кахлю, керамічної плитки та інших поверхонь. Відновлює первісний блиск хромованих виробів, забезпечує бездоганну чистоту та свіжий аромат. Не містить фосфати та абразиви. Інформація щодо антимікробної дії відсутня.
Слід зазначити, що наданий паспорт якості № 1 від 06.10.23 BALU®CLEANER Професійний засіб для чистки ванних кімнат не містить інформації, щодо можливості миття усіх поверхонь, а також не містить в переліку показників (наявність масової частки показника антимікробної дії) (файл: 3.5_Паспорт якості_.pdf 10 червня 2025 02:56 ).
Як для прикладу надаємо скрін паспорту якості з антимікробною дією.
Отже, Професійний засіб для миття сантехніки та кераміки Balu Cleaner 550 мл не є Засібом для миття усіх поверхонь (з антимікробною дією, і легко не змивається), та відповідає потребі Замовника, яка визначена в таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до п.7 ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ВИМОГ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку № 3 учасники надають Заповнену Таблицю 1 з переліком матеріалів (товарів), які повинні відповідати потребі Замовника (Учасник заповнює таблицю 1 та вказує торгову марку товару та характеристики товару (опис, склад, виробник, країна походження), що відповідає вимогам вказаних у найменуванню таблиці 1 та інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)
Переможцем надано Лист вих. № 01 від 10.06.2025 року., із заповненою таблицею 1 (файл 10 червня 2025 02:5615_ТЗ від свого імені.pdf.).
Проте, у п. 5 Переліку засобів таблиці 1 переможцем запропоновано засіб для чистки ванних кімнат BALU CLEANER 550 мл, при вимозі Замовника надати універсальний засіб для миття всіх поверхонь поверхонь (метал, скло, кераміка, пластик, лінолеум, мармур, дерево тощо) з антимікробною дією.
Окрім того, в характеристиці товару (опис, склад, виробник, країна походження) учасником зазначено недостовірну інформацію в частині опису. Про те, що засіб для чистки ванних кімнат BALU CLEANER підходить для миття усіх поверхонь, з антимікробною дією, легко змивається.
Інформація із сайту виробника:
Професійний засіб для миття сантехніки та кераміки Balu Cleaner 550 мл. Призначений для чищення усіх поверхонь ванної кімнати. Легко видаляє бруд, накип, вапняний наліт, іржу, мильний наліт, сольові відкладення з ванн, душових кабін, змішувачів, кахлю, керамічної плитки та інших поверхонь. Відновлює первісний блиск хромованих виробів, забезпечує бездоганну чистоту та свіжий аромат. Не містить фосфати та абразиви. Інформація щодо антимікробної дії відсутня.
Слід зазначити, що наданий паспорт якості № 1 від 06.10.23 BALU®CLEANER Професійний засіб для чистки ванних кімнат не містить інформації, щодо можливості миття усіх поверхонь, а також не містить в переліку показників (наявність масової частки показника антимікробної дії) (файл: 3.5_Паспорт якості_.pdf 10 червня 2025 02:56 ).
Як для прикладу надаємо скрін паспорту якості з антимікробною дією.
Отже, Професійний засіб для миття сантехніки та кераміки Balu Cleaner 550 мл не є Засібом для миття усіх поверхонь (з антимікробною дією, і легко не змивається), та відповідає потребі Замовника, яка визначена в таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
паспорт якості
-
Повʼязаний документ:
ДЛЯ ПРИКЛАДУ 3.15_Паспорт якості_мило з іонами_антимікробне.pdf
-
-
Назва доказу:
паспорт якості № 1 від 06.10.23 BALU®CLEANER
-
Повʼязаний документ:
3.5_Паспорт якості_.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист вих. № 01 від 10.06.2025 року
-
Повʼязаний документ:
15_ТЗ від свого імені.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. прийняти дану скаргу до розгляду; 2. встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення даної процедури закупівлі; 3. зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Переможця, натомість зобовʼязати Замовника відхилити тендерну пропозицію Переможця; 4. зобовʼязати Замовника забезпечити подальше проведення процедури закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
4ef28e182f324193b09890876948c530
Заголовок пункту скарги:
2. Щодо Декларації про відповідність Технічному регламенту мийних засобів зазначених у пунктах 5-11 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги предмета закупівлі».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пп.2.3. п.2 Переліку додаткових документів та інформації, що має надати Учасник Додатку № 1 до тендерної документації учасники надають «Гарантійний лист Учасника про підтвердження, що засоби мийні та чистильні відповідають вимогам Технічного регламенту мийних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 № 717 з наданням копії декларації про відповідність Технічному регламенту мийних засобів зазначених у пунктах 5-11 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги предмета закупівлі».
Переможцем надана Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів на 646 найменувань (файл: 4_Декларація_тех.регламент.pdf 10 червня 2025 02:56), при цьому в декларації зазначено 774 найменування. Отже декларація надана не в повному обсязі, означає, що наданий документ не містить усієї необхідної інформації або частини, яка повинна в ньому бути. Декларація відповідності Технічному Регламенту (Декларація ТР) – документ, який підтверджує, що продукція відповідає обов'язковим вимогам Технічних регламентів України.
Отже, Учасником не виконано вимогу пп. 2.3. п. 2 Додаток № 1 до тендерної документації.
Переможцем надана Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів на 646 найменувань (файл: 4_Декларація_тех.регламент.pdf 10 червня 2025 02:56), при цьому в декларації зазначено 774 найменування. Отже декларація надана не в повному обсязі, означає, що наданий документ не містить усієї необхідної інформації або частини, яка повинна в ньому бути. Декларація відповідності Технічному Регламенту (Декларація ТР) – документ, який підтверджує, що продукція відповідає обов'язковим вимогам Технічних регламентів України.
Отже, Учасником не виконано вимогу пп. 2.3. п. 2 Додаток № 1 до тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів
-
Повʼязаний документ:
4_Декларація_тех.регламент (2).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. прийняти дану скаргу до розгляду; 2. встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення даної процедури закупівлі; 3. зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Переможця, натомість зобовʼязати Замовника відхилити тендерну пропозицію Переможця; 4. зобовʼязати Замовника забезпечити подальше проведення процедури закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Скарга
Скасована
КЕП
Незаконне визначення переможцем процедури закупівлі
Номер:
70a803c7e9cc45229d511968edc50177
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-02-010457-a.c2
Назва:
Незаконне визначення переможцем процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
04.07.2025 11:52
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0d79e35f5009444eb27371f5c24a9cd7
Заголовок пункту скарги:
Щодо Переліку матеріалів (товарів), якими повинен забезпечити учасник, відповідно до вимог Замовника, які визначені у Таблиці 1 п.7 ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ВИМОГ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку № 3 до тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Щодо Переліку матеріалів (товарів), якими повинен забезпечити учасник, відповідно до вимог Замовника, які визначені у Таблиці 1 п.7 ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ВИМОГ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку № 3 до тендерної документації.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. прийняти дану скаргу до розгляду; 2. встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення даної процедури закупівлі; 3. зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Переможця, натомість зобовʼязати Замовника відхилити тендерну пропозицію Переможця; 4. зобовʼязати Замовника забезпечити подальше проведення процедури закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо відхилення
Номер:
dd954f081ecc455ca771129ea743fc25
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-02-010457-a.a1
Назва:
Скарга щодо відхилення
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2025-06-02-010457-a.pdf 20.06.2025 10:38
- 1.1_Статут+Опис.pdf 20.06.2025 10:38
- 1_Лист_код доступу.pdf 20.06.2025 10:38
- sign.p7s 20.06.2025 10:38
- рішення від 23.06.2025 №9895.pdf 23.06.2025 14:52
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.06.2025 №10249.pdf 30.06.2025 12:26
- рішення від 27.06.2025 №10249.pdf 02.07.2025 14:31
- Пояснення на скаргу від 23.06.2025 № 9895-рпк-пз.pdf 25.06.2025 14:28
- Пояснення на скаргу від 23.06.2025 № 9895-рпк-пз.docx 25.06.2025 14:29
- Протокол про виконання рішення АМКУ.docx 02.07.2025 16:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.06.2025 11:08
Дата розгляду скарги:
27.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.06.2025 14:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.07.2025 14:31
Дата виконання рішення Замовником:
02.07.2025 16:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.06.2025 № 10249-р/пк-пз вирішено скасувати попередньо прийняті рішення уповноваженої особи від 16.06.2025 № 4-16/06/2025 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" (ЄДРПОУ 38748221) та рішення від 19.06.2025 № 1-19/06/2025 про визначення фізичної особи – підприємця ШУРУБУРИ РОМАНА АНАТОЛІЙОВИЧА (РНОКПП 2913907176) переможцем Закупівлі (протокол № 5-02/07/2025 від 02.07.2025)
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3fa13675ec17434b9d8c0564f3c4031f
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника №4-16/06/2025 від 16.06.2025 року та форми протоколу розкриття тендерних пропозицій від 16.06.2025 року тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРІФФІН СЕРВІС» (далі – ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» або Скаржник) визнана такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації, а ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» відповідно відхилено.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
По-перше, тендерна документація не визначає термін «нова редакція», «нова редакція» і «остання редакція» - це зовсім різні поняття.
Згідно наданого нами опису від документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії від 06.03.2019 року станом на 06.03.2019 року була зареєстрована нова редакція установчих документів.
Аналогічно, відповідно до наданого нами опису від документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії від 19.01.2022 станом на 19.01.2022 року року був зареєстрований статут у новій редакції.
Вимог до зазначення код доступу САМЕ до «останньої редакції» статуту у довідці довільної форми тендерною документацією встановлено НЕ БУЛО, а тому відхилення в цій частині є неправомірним.
По-друге, технічна помилка та описка зроблена в довідці, а саме замість зазначення у довідці довільної форми коду доступу, за яким можна здійснити пошук останньої редакції установчих документів зазначено код до попередньої редакції при наявності у складі тендерної пропозиції ОПИСУ, в якому такий код міститься НЕ призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно ненавмисно і не з метою надання неактуальної інформації.
Тим більше при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка ненавмисна, а саме надано ОПИС, з наявним кодом доступу.
Отже, з огляду на вищезазначене чітко прослідковується наявність формальної помилки, яка не впливає на зміст тендерної документації в цій частині.
Замовник не довів, яким чином відсутність інформації про код доступу та наявність ОПИСУ з зазначенням у такому коду доступу не впливає на оформлення Пропозиції Скаржника.
Згідно наданого нами опису від документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії від 06.03.2019 року станом на 06.03.2019 року була зареєстрована нова редакція установчих документів.
Аналогічно, відповідно до наданого нами опису від документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії від 19.01.2022 станом на 19.01.2022 року року був зареєстрований статут у новій редакції.
Вимог до зазначення код доступу САМЕ до «останньої редакції» статуту у довідці довільної форми тендерною документацією встановлено НЕ БУЛО, а тому відхилення в цій частині є неправомірним.
По-друге, технічна помилка та описка зроблена в довідці, а саме замість зазначення у довідці довільної форми коду доступу, за яким можна здійснити пошук останньої редакції установчих документів зазначено код до попередньої редакції при наявності у складі тендерної пропозиції ОПИСУ, в якому такий код міститься НЕ призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно ненавмисно і не з метою надання неактуальної інформації.
Тим більше при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка ненавмисна, а саме надано ОПИС, з наявним кодом доступу.
Отже, з огляду на вищезазначене чітко прослідковується наявність формальної помилки, яка не впливає на зміст тендерної документації в цій частині.
Замовник не довів, яким чином відсутність інформації про код доступу та наявність ОПИСУ з зазначенням у такому коду доступу не впливає на оформлення Пропозиції Скаржника.
×
-
Назва доказу:
1_Лист_код доступу.pdf
-
Повʼязаний документ:
1_Лист_код доступу.pdf
-
-
Назва доказу:
1.1_Статут+Опис.pdf
-
Повʼязаний документ:
1.1_Статут+Опис.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визнання тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації, про що винести відповідне рішення.