• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду корпусу учбових майстерень /літер В-3/ Відокремленого структурного підрозділу «Технічний фаховий коледж Луцького національного технічного університету» в м. Луцьку по вул. Конякіна, 5

Завершена

7 345 950.56 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 73 459.51 UAH
Період оскарження: 21.05.2025 16:51 - 02.06.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

ВИМОГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі № 27154148 (ідентифікатор UA-2025-05-21-013001-a)

Номер: f9c16c356cd8461fa26e9d75d929500a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-21-013001-a.b2
Назва: ВИМОГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі № 27154148 (ідентифікатор UA-2025-05-21-013001-a)
Скарга:
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 18.06.2025 00:00
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ-РЕМБУД", Мазуркевич Олександр 380501677868 rembudsm@ukr.net http://smrembud.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7c2eca019c774edbb1837552f97137d6
Заголовок пункту скарги: ВИМОГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі № 27154148 (ідентифікатор UA-2025-05-21-013001-a)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Суб’єкт подання вимоги (учасник): Товариство з обмеженою відповідальністю "СМ-РЕМБУД"
Замовник: Відокремлений структурний підрозділ «Технічний фаховий коледж Луцького національного технічного університету» (далі – Замовник).
Учасник процедури закупівлі, рішення щодо кваліфікації якого оскаржується: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬ СІТІ БУД" (далі – Переможець або ТОВ "ВОЛИНЬ СІТІ БУД")
Предмет закупівлі: Роботи з "Капітального ремонту фасаду корпусу учбових майстерень /літер В-3/ Відокремленого структурного підрозділу "Технічний фаховий коледж Луцького національного технічного університету" в м.Луцьку по вул. Конякіна, 5", код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
Рішення Замовника, що оскаржується: Рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене Протоколом №36 від 12 червня 2025 року, про визначення ТОВ "ВОЛИНЬ СІТІ БУД" переможцем процедури закупівлі № UA-2025-05-21-013001-a та про намір укласти договір про закупівлю.
Дата оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю: 12.06.2025

ВИМОГА
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі № 27154148 (ідентифікатор UA-2025-05-21-013001-a)

Замовником, Відокремленим структурним підрозділом «Технічний фаховий коледж Луцького національного технічного університету», за результатами розгляду тендерних пропозицій у процедурі закупівлі №27154148 було прийнято неправомірне рішення, оформлене Протоколом №36 від 12 червня 2025 року , про визначення ТОВ "ВОЛИНЬ СІТІ БУД" (далі – Переможець) переможцем торгів.
Тендерна пропозиція зазначеного учасника містить суттєві невідповідності вимогам Тендерної документації (далі – ТД) та чинного законодавства, що є безумовною підставою для її відхилення.

1.Порушення порядку визначення вартості будівництва.
Пунктом 2 Додатку №1 до ТД встановлено, що порядок розрахунку Договірної ціни проводиться з врахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова), затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. №281.
Предмет закупівлі має клас наслідків СС2, що підтверджується технічною специфікацією. Для об'єктів будівництва класу наслідків СС2 Настановою встановлено усереднені показники для розрахунку прибутку та адміністративних витрат, які є обов'язковими при формуванні інвесторської кошторисної документації та договірних цін при закупівлях за державні кошти.

У Пояснювальній записці до розрахунку договірної ціни Переможець зазначив, що для визначення прибутку та адміністративних витрат ним були застосовані усереднені показники, що відповідають об’єктам будівництва класу наслідків СС2, а саме:
● Для визначення прибутку – 18,11 грн/люд-год (відповідно до Додатку 25 до Настанови).
● Для визначення адміністративних витрат – 5,06 грн/люд-год (відповідно до Додатку 27 до Настанови ).
Однак, предметом закупівлі є "Капітальний ремонт фасаду корпусу учбових майстерень...", що за своєю суттю належить до робіт з ремонту об'єктів соціальної сфери. Відповідно до Настанови, для таких робіт мають застосовуватися інші показники. Зокрема, Додатком 25 та Додатком 27 до Настанови для об'єктів "Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою..." встановлено наступні усереднені показники:
● Для визначення прибутку – 7,65 грн/люд-год.
● Для визначення адміністративних витрат – 3,89 грн/люд-год.
Таким чином, Переможець безпідставно застосував у розрахунку своєї договірної ціни завищені показники, що призвело до некоректного визначення вартості пропозиції та є порушенням умов ТД. Замовник, у свою чергу, не виявив цієї невідповідності та не відхилив пропозицію учасника.

2.Відсутність дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Технічним завданням (Додаток №4 до ТД) передбачено виконання робіт, що належать до робіт підвищеної небезпеки, а саме: "Оброблення стін цоколя бітумним праймером" та "Улаштування вертикальної гідроізоляції фундаментів мастикою".
Застосування матеріалів на бітумній основі, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки..., затвердженого Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 , належить до видів робіт підвищеної небезпеки (пункт 22 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи Б Додатку №2 до Порядку: «Виготовлення та застосування... мастик на бітумній основі...»). Виконання таких робіт здійснюється на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
У складі своєї пропозиції ТОВ "ВОЛИНЬ СІТІ БУД" надало Декларацію відповідності матеріально-технічної бази № ЕДК006132/0906-25. Проте, у переліку задекларованих робіт підвищеної небезпеки відсутні роботи, пов'язані із застосуванням мастик на бітумній основі. Отже, Переможець не підтвердив наявність у нього необхідних дозвільних документів для виконання всього обсягу робіт, передбаченого предметом закупівлі, що є підставою для відхилення його пропозиції.

3.Невідповідність документів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації.
Додатком №2 до ТД вимагалося надання документів, що підтверджують трудові відносини з працівниками відповідної кваліфікації.
У складі пропозиції Переможця надано Цивільно-правову угоду від 26.05.2025 з працівником Кожухарем Володимиром Миколайовичем (документ "Працівники. Довідки договори трудові книжки.pdf"). У "преамбулі" цього договору стороною-роботодавцем зазначено ТОВ «Луцьккомунбуд», тоді як у розділі "Реквізити та підписи сторін" вказано ТОВ "ВОЛИНЬ СІТІ БУД". Така розбіжність у назві юридичної особи робить документ юридично нікчемним як доказ наявності трудових відносин саме між ТОВ "ВОЛИНЬ СІТІ БУД" та вказаним працівником. Це є суттєвою невідповідністю, яку Замовник був зобов'язаний виявити. Відповідно до пункту 43 Особливостей, Замовник мав надати учаснику можливість виправити таку невідповідність, однак не зробив цього, що є порушенням процедури розгляду пропозицій.
Крім того Переможець зазначав, що більшість ключових спеціалістів, зокрема інженер з проектно-кошторисної документації, водії, монтажники систем утеплення та робітники з комплексного обслуговування, залучені на підставі цивільно-правових угод (ЦПУ), а не трудових договорів. Хоча тендерна документація прямо не забороняла залучення персоналу за ЦПУ, такий формат співпраці для виконання робіт на об'єкті з класом наслідків СС2 викликає обґрунтовані сумніви щодо спроможності учасника забезпечити сталий та контрольований робочий процес. На відміну від трудових відносин, ЦПУ не передбачають підпорядкування внутрішньому трудовому розпорядку, не гарантують постійну присутність працівника на об'єкті та створюють ризики щодо безперервності виконання робіт. Це може бути використано як додатковий аргумент, що свідчить про недостатню надійність кадрового забезпечення Переможця для виконання складних та відповідальних робіт.


4.Невідповідність кваліфікаційному критерію "Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій".
Для підтвердження наявності МТБ Переможець надав Договір надання послуг №110723/03 від 11 липня 2023 року, укладений з ФОП Павлосюк Олег Миколайович. Згідно з пунктом 4.1 цього Договору, він діяв до "30" червня 2024 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій у цій закупівлі – 05.06.2025. Отже, на момент подання тендерної пропозиції (04.06.2025) Договір № 110723/03 був нечинним, що свідчить про невідповідність учасника кваліфікаційному критерію на дату подання пропозиції. Хоча пункт 4.3 Договору передбачає можливість автоматичної пролонгації, дії Замовника та Переможця свідчать про те, що вони самі не вважали договір чинним. 10.06.2025 о 16:53 Замовник звернувся до ТОВ "ВОЛИНЬ СІТІ БУД" з повідомленням про усунення невідповідностей, вимагаючи надати підтвердження пролонгації Договору.
У відповідь на цю вимогу, ТОВ "ВОЛИНЬ СІТІ БУД" 11.06.2025 надало Додаткову угоду №1 до Договору №110723/03. Ця Додаткова угода датована 10.06.2025, тобто після кінцевого строку подання тендерних пропозицій (05.06.2025). Надання документа, що "виправляє" відсутність чинності ключового договору на МТБ вже після розкриття пропозицій, не може вважатися усуненням формальної помилки. Такі дії є грубим порушенням процедури закупівлі. Механізм "24 години на виправлення невідповідностей", передбачений пунктом 43 Особливостей, поширюється на формальні (несуттєві) помилки і не надає права учаснику змінювати суть своєї пропозиції або виправляти кваліфікаційні недоліки заднім числом. Надання нового документа, який змінює правовий статус учасника на момент подання пропозиції, є саме зміною суті пропозиції. Прийнявши таке "виправлення", Замовник порушив принципи недискримінації учасників та об'єктивної оцінки, надавши незаконні преференції Переможцю.

5.Процедурні порушення з боку Замовника.
Дії Замовника, в особі уповноваженої особи Наталії Котик, під час розгляду пропозиції Переможця та прийняття рішення про його визнання переможцем містять ознаки грубого порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
5.1.Неналежна оцінка тендерної пропозиції переможця.
Замовник був зобов'язаний здійснити об'єктивну та неупереджену оцінку пропозиції Переможця на відповідність усім вимогам ТД. Проте він проігнорував сукупність критичних невідповідностей, кожна з яких окремо була достатньою підставою для відхилення:
- Нечинний договір на техніку, що свідчить про невідповідність кваліфікаційному критерію МТБ.
- Порушення порядку ціноутворення через неправильний розрахунок адміністративних витрат.
Невиявлення або свідоме ігнорування таких очевидних порушень є невиконанням Замовником своїх обов'язків, передбачених статтею 29 Закону України "Про публічні закупівлі", та свідчить про формальний підхід до оцінки пропозицій.
5.2.Безпідставне надання можливості для виправлення невідповідностей.
Надання Переможцю можливості завантажити додаткову угоду для "виправлення" нечинного договору на техніку є неправомірним. Як зазначалося вище, відсутність чинного договору на момент подання пропозиції є кваліфікаційним недоліком, а не формальною помилкою. Дозволивши завантажити новий документ, що змінює умови пропозиції, Замовник створив нерівні умови для учасників та надав незаконні преференції Переможцю, що є порушенням принципів публічних закупівель.

Сукупність виявлених порушень у пропозиції Переможця та неправомірних дій Замовника свідчить не про випадкові помилки, а про системне ігнорування вимог законодавства та тендерної документації. Це вказує на високий ризик неякісного або несвоєчасного виконання договору таким підрядником та є вагомою підставою для оскарження результатів закупівлі.

Враховуючи вищевикладені факти, які свідчать про грубі порушення та невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ВОЛИНЬ СІТІ БУД" вимогам ТД, рішення Замовника про визначення його переможцем є незаконним та підлягає скасуванню.
На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями,-
ВИМАГАЄМО:

1.Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене Протоколом №36 від 12 червня 2025 року , про визначення ТОВ "ВОЛИНЬ СІТІ БУД" переможцем процедури закупівлі № UA-2025-05-21-013001-a.
2.Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ВОЛИНЬ СІТІ БУД" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
3.Провести повторну оцінку тендерних пропозицій учасників, що відповідають вимогам тендерної документації, або відмінити процедуру закупівлі у разі неможливості усунення допущених порушень.

В.о. Директора «ТОВ СМ-РЕМБУД» Баран Ю.М.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі № 27154148 (ідентифікатор UA-2025-05-21-013001-a)

Номер: 055403b7c133441ca87729c7045ddef5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-21-013001-a.b1
Назва: ВИМОГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі № 27154148 (ідентифікатор UA-2025-05-21-013001-a)
Вимога:
Суб’єкт подання вимоги (учасник): Товариство з обмеженою відповідальністю "СМ-РЕМБУД" Замовник: Відокремлений структурний підрозділ «Технічний фаховий коледж Луцького національного технічного університету» (далі – Замовник). Учасник процедури закупівлі, рішення щодо кваліфікації якого оскаржується: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬ СІТІ БУД" (далі – Переможець або ТОВ "ВОЛИНЬ СІТІ БУД") Предмет закупівлі: Роботи з "Капітального ремонту фасаду корпусу учбових майстерень /літер В-3/ Відокремленого структурного підрозділу "Технічний фаховий коледж Луцького національного технічного університету" в м.Луцьку по вул. Конякіна, 5", код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація Рішення Замовника, що оскаржується: Рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене Протоколом №36 від 12 червня 2025 року, про визначення ТОВ "ВОЛИНЬ СІТІ БУД" переможцем процедури закупівлі № UA-2025-05-21-013001-a та про намір укласти договір про закупівлю. Дата оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю: 12.06.2025 ВИМОГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі № 27154148 (ідентифікатор UA-2025-05-21-013001-a) Замовником, Відокремленим структурним підрозділом «Технічний фаховий коледж Луцького національного технічного університету», за результатами розгляду тендерних пропозицій у процедурі закупівлі №27154148 було прийнято неправомірне рішення, оформлене Протоколом №36 від 12 червня 2025 року , про визначення ТОВ "ВОЛИНЬ СІТІ БУД" (далі – Переможець) переможцем торгів. Тендерна пропозиція зазначеного учасника містить суттєві невідповідності вимогам Тендерної документації (далі – ТД) та чинного законодавства, що є безумовною підставою для її відхилення. 1.Порушення порядку визначення вартості будівництва. Пунктом 2 Додатку №1 до ТД встановлено, що порядок розрахунку Договірної ціни проводиться з врахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова), затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. №281. Предмет закупівлі має клас наслідків СС2, що підтверджується технічною специфікацією. Для об'єктів будівництва класу наслідків СС2 Настановою встановлено усереднені показники для розрахунку прибутку та адміністративних витрат, які є обов'язковими при формуванні інвесторської кошторисної документації та договірних цін при закупівлях за державні кошти. У Пояснювальній записці до розрахунку договірної ціни Переможець зазначив, що для визначення прибутку та адміністративних витрат ним були застосовані усереднені показники, що відповідають об’єктам будівництва класу наслідків СС2, а саме: ● Для визначення прибутку – 18,11 грн/люд-год (відповідно до Додатку 25 до Настанови). ● Для визначення адміністративних витрат – 5,06 грн/люд-год (відповідно до Додатку 27 до Настанови ). Однак, предметом закупівлі є "Капітальний ремонт фасаду корпусу учбових майстерень...", що за своєю суттю належить до робіт з ремонту об'єктів соціальної сфери. Відповідно до Настанови, для таких робіт мають застосовуватися інші показники. Зокрема, Додатком 25 та Додатком 27 до Настанови для об'єктів "Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою..." встановлено наступні усереднені показники: ● Для визначення прибутку – 7,65 грн/люд-год. ● Для визначення адміністративних витрат – 3,89 грн/люд-год. Таким чином, Переможець безпідставно застосував у розрахунку своєї договірної ціни завищені показники, що призвело до некоректного визначення вартості пропозиції та є порушенням умов ТД. Замовник, у свою чергу, не виявив цієї невідповідності та не відхилив пропозицію учасника. 2.Відсутність дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Технічним завданням (Додаток №4 до ТД) передбачено виконання робіт, що належать до робіт підвищеної небезпеки, а саме: "Оброблення стін цоколя бітумним праймером" та "Улаштування вертикальної гідроізоляції фундаментів мастикою". Застосування матеріалів на бітумній основі, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки..., затвердженого Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 , належить до видів робіт підвищеної небезпеки (пункт 22 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи Б Додатку №2 до Порядку: «Виготовлення та застосування... мастик на бітумній основі...»). Виконання таких робіт здійснюється на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. У складі своєї пропозиції ТОВ "ВОЛИНЬ СІТІ БУД" надало Декларацію відповідності матеріально-технічної бази № ЕДК006132/0906-25. Проте, у переліку задекларованих робіт підвищеної небезпеки відсутні роботи, пов'язані із застосуванням мастик на бітумній основі. Отже, Переможець не підтвердив наявність у нього необхідних дозвільних документів для виконання всього обсягу робіт, передбаченого предметом закупівлі, що є підставою для відхилення його пропозиції. 3.Невідповідність документів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації. Додатком №2 до ТД вимагалося надання документів, що підтверджують трудові відносини з працівниками відповідної кваліфікації. У складі пропозиції Переможця надано Цивільно-правову угоду від 26.05.2025 з працівником Кожухарем Володимиром Миколайовичем (документ "Працівники. Довідки договори трудові книжки.pdf"). У "преамбулі" цього договору стороною-роботодавцем зазначено ТОВ «Луцьккомунбуд», тоді як у розділі "Реквізити та підписи сторін" вказано ТОВ "ВОЛИНЬ СІТІ БУД". Така розбіжність у назві юридичної особи робить документ юридично нікчемним як доказ наявності трудових відносин саме між ТОВ "ВОЛИНЬ СІТІ БУД" та вказаним працівником. Це є суттєвою невідповідністю, яку Замовник був зобов'язаний виявити. Відповідно до пункту 43 Особливостей, Замовник мав надати учаснику можливість виправити таку невідповідність, однак не зробив цього, що є порушенням процедури розгляду пропозицій. Крім того Переможець зазначав, що більшість ключових спеціалістів, зокрема інженер з проектно-кошторисної документації, водії, монтажники систем утеплення та робітники з комплексного обслуговування, залучені на підставі цивільно-правових угод (ЦПУ), а не трудових договорів. Хоча тендерна документація прямо не забороняла залучення персоналу за ЦПУ, такий формат співпраці для виконання робіт на об'єкті з класом наслідків СС2 викликає обґрунтовані сумніви щодо спроможності учасника забезпечити сталий та контрольований робочий процес. На відміну від трудових відносин, ЦПУ не передбачають підпорядкування внутрішньому трудовому розпорядку, не гарантують постійну присутність працівника на об'єкті та створюють ризики щодо безперервності виконання робіт. Це може бути використано як додатковий аргумент, що свідчить про недостатню надійність кадрового забезпечення Переможця для виконання складних та відповідальних робіт. 4.Невідповідність кваліфікаційному критерію "Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій". Для підтвердження наявності МТБ Переможець надав Договір надання послуг №110723/03 від 11 липня 2023 року, укладений з ФОП Павлосюк Олег Миколайович. Згідно з пунктом 4.1 цього Договору, він діяв до "30" червня 2024 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій у цій закупівлі – 05.06.2025. Отже, на момент подання тендерної пропозиції (04.06.2025) Договір № 110723/03 був нечинним, що свідчить про невідповідність учасника кваліфікаційному критерію на дату подання пропозиції. Хоча пункт 4.3 Договору передбачає можливість автоматичної пролонгації, дії Замовника та Переможця свідчать про те, що вони самі не вважали договір чинним. 10.06.2025 о 16:53 Замовник звернувся до ТОВ "ВОЛИНЬ СІТІ БУД" з повідомленням про усунення невідповідностей, вимагаючи надати підтвердження пролонгації Договору. У відповідь на цю вимогу, ТОВ "ВОЛИНЬ СІТІ БУД" 11.06.2025 надало Додаткову угоду №1 до Договору №110723/03. Ця Додаткова угода датована 10.06.2025, тобто після кінцевого строку подання тендерних пропозицій (05.06.2025). Надання документа, що "виправляє" відсутність чинності ключового договору на МТБ вже після розкриття пропозицій, не може вважатися усуненням формальної помилки. Такі дії є грубим порушенням процедури закупівлі. Механізм "24 години на виправлення невідповідностей", передбачений пунктом 43 Особливостей, поширюється на формальні (несуттєві) помилки і не надає права учаснику змінювати суть своєї пропозиції або виправляти кваліфікаційні недоліки заднім числом. Надання нового документа, який змінює правовий статус учасника на момент подання пропозиції, є саме зміною суті пропозиції. Прийнявши таке "виправлення", Замовник порушив принципи недискримінації учасників та об'єктивної оцінки, надавши незаконні преференції Переможцю. 5.Процедурні порушення з боку Замовника. Дії Замовника, в особі уповноваженої особи Наталії Котик, під час розгляду пропозиції Переможця та прийняття рішення про його визнання переможцем містять ознаки грубого порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 5.1.Неналежна оцінка тендерної пропозиції переможця. Замовник був зобов'язаний здійснити об'єктивну та неупереджену оцінку пропозиції Переможця на відповідність усім вимогам ТД. Проте він проігнорував сукупність критичних невідповідностей, кожна з яких окремо була достатньою підставою для відхилення: - Нечинний договір на техніку, що свідчить про невідповідність кваліфікаційному критерію МТБ. - Порушення порядку ціноутворення через неправильний розрахунок адміністративних витрат. Невиявлення або свідоме ігнорування таких очевидних порушень є невиконанням Замовником своїх обов'язків, передбачених статтею 29 Закону України "Про публічні закупівлі", та свідчить про формальний підхід до оцінки пропозицій. 5.2.Безпідставне надання можливості для виправлення невідповідностей. Надання Переможцю можливості завантажити додаткову угоду для "виправлення" нечинного договору на техніку є неправомірним. Як зазначалося вище, відсутність чинного договору на момент подання пропозиції є кваліфікаційним недоліком, а не формальною помилкою. Дозволивши завантажити новий документ, що змінює умови пропозиції, Замовник створив нерівні умови для учасників та надав незаконні преференції Переможцю, що є порушенням принципів публічних закупівель. Сукупність виявлених порушень у пропозиції Переможця та неправомірних дій Замовника свідчить не про випадкові помилки, а про системне ігнорування вимог законодавства та тендерної документації. Це вказує на високий ризик неякісного або несвоєчасного виконання договору таким підрядником та є вагомою підставою для оскарження результатів закупівлі. Враховуючи вищевикладені факти, які свідчать про грубі порушення та невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ВОЛИНЬ СІТІ БУД" вимогам ТД, рішення Замовника про визначення його переможцем є незаконним та підлягає скасуванню. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями,- ВИМАГАЄМО: 1.Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене Протоколом №36 від 12 червня 2025 року , про визначення ТОВ "ВОЛИНЬ СІТІ БУД" переможцем процедури закупівлі № UA-2025-05-21-013001-a. 2.Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ВОЛИНЬ СІТІ БУД" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3.Провести повторну оцінку тендерних пропозицій учасників, що відповідають вимогам тендерної документації, або відмінити процедуру закупівлі у разі неможливості усунення допущених порушень. В.о. Директора «ТОВ СМ-РЕМБУД» Баран Ю.М.
Вирішення: Учаснику відкритих торгів (з Особливостями) по предмету закупівлі Капітальний ремонт фасаду корпусу учбових майстерень /літер В-3/ Відокремленого структурного підрозділу "Технічний фаховий коледж Луцького національного технічного університету" в м. Луцьку по вул. Конякіна, 5 відповідно до коду ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, В. о. директора ТОВ "СМ-РЕМБУД" Барану Юрію Миколайовичу Виходячи зі змісту вимоги від 17.06.2025 № 27154148 щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт фасаду корпусу учбових майстерень /літер В-3/ Відокремленого структурного підрозділу "Технічний фаховий коледж Луцького національного технічного університету" в м. Луцьку по вул. Конякіна, 5 відповідно до коду ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-21-013001-a (далі-процедура закупівлі), строків та періоду її подання (вимога подана в період оскарження після оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі), керуючись чинним законодавством України у сфері публічних закупівель повідомляємо наступне. Аналізуючи норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості) є декілька норм, якими визначені положення, що стосуються звернень/вимог фізичних/юридичних осіб або учасників, а саме: фізична/юридична особа в період уточнення на етапі подання тендерних пропозицій (строк для звернень за роз’ясненнями /оскарження умов закупівлі) має право звернутися за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (пункт 54 Особливостей); учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям (абзац 2 пункту 46 Особливостей); учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення (частина 4 статті 33 Закону). Виходячи зі змісту абзацу 2 пункту 46 Особливостей та частини 4 статті 33 Закону вбачається, що даними нормами надається право на звернення із вимогою одному і тому ж учаснику закупівлі, а саме учаснику, пропозиція якого була відхилена (або якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції). Враховуючи, що законодавчо не передбачено права звернення учасника процедури закупівлі з вимогою до Замовника, тендерна пропозиція / пропозиція якого не розглядалася і не відхилялася, замовник не має обов’язку надавати відповідь на таке звернення. Окрім того, Закон та Особливості не містять підстав для повторного розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників торгів після оголошення переможця торгів, за винятком виконання рішення органу оскарження (пункт 2 частина 18 статті 18 Закону). Порядок розгляду тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації визначений пунктом 41 Особливостей. Замовником здійснений розгляд пропозиції переможця у відповідності до вимог Особливостей та на предмет відповідності вимогам тендерної документації закупівлі. За результатами розгляду замовником прийняте рішення про визначення ТОВ «Волинь Сіті Буд» переможцем процедури закупівлі, а відтак ваша вимога не може бути задоволена так як для цього відсутні правові підстави.
Статус вимоги: Відхилено