-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
За кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192230-3 - Операційні столи , НК 024:2023 – 35379 Стіл операційний універсальний електрогідравлічний)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 36 днів назад
2 066 829.91
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 334.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 334.15 UAH
Період оскарження:
21.05.2025 10:23 - 26.05.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга на рішення замовника
Номер:
2d0f45e85f6d4398978f0b0027ca63be
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-21-002294-a.b3
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- OPT 200P 4 стор.переклад.pdf 18.08.2025 14:04
- 28.Цінова пропозиція Грейт мед.pdf 18.08.2025 14:04
- 27. Технічний опис ГРЕЙТ МЕД.pdf 18.08.2025 14:04
- MIA OP TABLE.pdf adlı dosyanın kopyası.pdf 18.08.2025 14:04
- 24. Декларація відповідності Грейт мед.pdf 18.08.2025 14:05
- Скарга.docx 18.08.2025 14:05
- 26. Пропозиція Учасника (1).pdf 18.08.2025 14:05
- Скарга.pdf 18.08.2025 14:05
- Протокол на переможця.pdf 18.08.2025 14:09
- sign.p7s 18.08.2025 14:50
- Платіжна інструкція.pdf 18.08.2025 16:05
- Скарга 18082025.pdf 18.08.2025 16:05
- рішення від 20.08.2025 № 12834.pdf 20.08.2025 14:53
- інформація про перенесення дати розгляду скарги від 29.08.2025 № 1815.pdf 29.08.2025 14:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.09.2025 № 13706.pdf 08.09.2025 13:01
- рішення від 05.09.2025 № 13706.pdf 10.09.2025 11:10
- Пояснення по скарзі.docx 22.08.2025 11:40
- Пояснення по скарзі.pdf 22.08.2025 11:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.08.2025 15:20
Дата розгляду скарги:
05.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.08.2025 14:54
Дата прийняття рішення по скарзі:
10.09.2025 11:10
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6f39476496f94fd7bb0475924ee4d68a
Заголовок пункту скарги:
I. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації «Медико-технічні вимоги» (МТВ) учасники повинні були підтвердити відповідність запропонованого обладнання усім вимогам із зазначенням джерел підтвердження.
аналіз пропозиції ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» та офіційних технічних характеристик запропонованої моделі OPT-200P (згідно з каталогом виробника MIA Med, доступним за посиланням: https://mia-medical.com/ (розділ Catalog Operating tables, брошура OPT-200P, стор. 4) виявив суттєві невідповідності, що роблять пропозицію такою, що не відповідає вимогам Замовника:
За результатами аналізу встановлено наступні невідповідності в Додатку 2 тендерної документації в МТВ :
№ з/п / Параметри та вимоги Додатку 2
до Тендерної документації Відповідність (так / ні), з посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документа виробника, згідно інформації, наданої Учасником ТОВ «Грейт мед» у файлі «26.Пропозиція Учасника» / Інформація з офіційного каталогу виробника MIA MED операційного столу OPT-200P
1. П.1 Операційний стіл повинен бути з електрогідравлічним регулюванням та повинен мати наступні функції столу:
Рухи вверх/вниз
Тренделенбург/Анти Тренделенбург
Латеральний нахил / Так, стр.3 Технічний опис / Інформація з офіційного каталогу виробника MIA MED операційного столу OPT-200P електричні рухи, без електрогідравліки
2. П. 3 Ручне повздовжнє зміщення стільниці має бути щонайменше 230мм та не більше 260мм / Так, стр.3 Технічний опис / Інформація з офіційного каталогу виробника MIA MED операційного столу OPT-200P електричний повздовжній зсув 300 мм
3. П.4. Тренделенбург/Анти Тренделенбург не менше ніж 30°/30° / Так, стр.3 Технічний опис / Інформація з офіційного каталогу виробника MIA MED операційного столу OPT-200P Тренделенбург/Анти Тренделенбург 25°/25°
4. П.6. Діапазон регулювання по висоті (без матраців):
від 700 до 1060 мм. Допускається відхилення +\- 20мм / Так, стр.3 Технічний опис / Інформація з офіційного каталогу виробника MIA MED операційного столу OPT-200P 800–1200 м
5. П.11. Спинна секція повинна регулюватися в діапазоні не менше ніж +75°/-50° / Так, стр.3 Технічний опис / Інформація з офіційного каталогу виробника MIA MED операційного столу OPT-200P Нахил спинки +90/-40
6. П.13.Електрогідравлічне регулювання столу за допомогою пульту керування / Так, стр.3 Технічний опис / Інформація з офіційного каталогу виробника MIA MED операційного столу OPT-200P лише електричне управління
7. П.19. Загальна ширина столу не більше 600 мм / Так, стр.3 Технічний опис // Інформація з офіційного каталогу виробника MIA MED операційного столу OPT-200P 615 мм
8. П. 31. Основа столу повинна мати такі розміри (ДхШ): 1120х580мм. Допускається відхилення +/- 20мм / Так, стр.3 Технічний опис / Інформація з офіційного каталогу виробника MIA MED операційного столу OPT-200P 2130х615 мм
Також, зважаючи на явне зазначення у таблиці відповідності недостовірної інформації, були наявні підстави для звернення Замовником за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, та подальшого відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» з підстави, передбаченої абзацом 3 пп.1 п. 44.Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами), відповідно до якого Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей, а також на підставі абзацу другого пп.2 п. 44 Особливостей, у зв'язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації.
Замовник не міг вимагати усунення цих невідповідностей згідно з пунктом 43 Особливостей, оскільки вони стосуються технічних характеристик предмета закупівлі, а їх виправлення призвело б до зміни самого предмета пропозиції.
Аналогічний випадок був розглянутий АМКУ у Рішенні № 19993-р/пк-пз від 16.12.2024 щодо закупівлі "ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Лапароскопічна стійка, у комплекті)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-28-010550-a, де пропозицію було відхилено через невідповідність технічним вимогам наявній інформації у відкритих джерелах
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» у ціновій пропозиції країна-виробник вказана як «Турречина», тоді як у декларації відповідності — «Турція». Обидва документи мають різне найменування країни виробника, при цьому жоден із цих варіантів не є правильним.
Відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 3166-1 та положень Митного кодексу України (ст. 36, ст. 43), у документах має зазначатися офіційна назва країни походження — «Турецька Республіка»/ Türkiye Cumhuriyeti.
Використання некоректних назв держави у різних документах учасника створює невідповідність та вводить в оману щодо країни походження товару. Відповідно до абз. 3 пп. 1 п. 44 Особливостей (Постанова КМУ №1178), Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію, оскільки вона містить недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів торгів.
Рішення Замовника про визнання ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» переможцем порушило ключові принципи, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
• Добросовісна конкуренція. Ігнорування очевидних порушень створило нерівні умови для інших учасників.
• Недискримінація та рівне ставлення до учасників. Замовник застосував дискримінаційний підхід, ухвалюючи пропозицію з недостовірною інформацією, тоді як інші учасники дотримувалися всіх вимог.
• Об’єктивне та неупереджене визначення переможця. Рішення було ухвалене з порушенням законодавства, що свідчить про його упередженість.
аналіз пропозиції ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» та офіційних технічних характеристик запропонованої моделі OPT-200P (згідно з каталогом виробника MIA Med, доступним за посиланням: https://mia-medical.com/ (розділ Catalog Operating tables, брошура OPT-200P, стор. 4) виявив суттєві невідповідності, що роблять пропозицію такою, що не відповідає вимогам Замовника:
За результатами аналізу встановлено наступні невідповідності в Додатку 2 тендерної документації в МТВ :
№ з/п / Параметри та вимоги Додатку 2
до Тендерної документації Відповідність (так / ні), з посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документа виробника, згідно інформації, наданої Учасником ТОВ «Грейт мед» у файлі «26.Пропозиція Учасника» / Інформація з офіційного каталогу виробника MIA MED операційного столу OPT-200P
1. П.1 Операційний стіл повинен бути з електрогідравлічним регулюванням та повинен мати наступні функції столу:
Рухи вверх/вниз
Тренделенбург/Анти Тренделенбург
Латеральний нахил / Так, стр.3 Технічний опис / Інформація з офіційного каталогу виробника MIA MED операційного столу OPT-200P електричні рухи, без електрогідравліки
2. П. 3 Ручне повздовжнє зміщення стільниці має бути щонайменше 230мм та не більше 260мм / Так, стр.3 Технічний опис / Інформація з офіційного каталогу виробника MIA MED операційного столу OPT-200P електричний повздовжній зсув 300 мм
3. П.4. Тренделенбург/Анти Тренделенбург не менше ніж 30°/30° / Так, стр.3 Технічний опис / Інформація з офіційного каталогу виробника MIA MED операційного столу OPT-200P Тренделенбург/Анти Тренделенбург 25°/25°
4. П.6. Діапазон регулювання по висоті (без матраців):
від 700 до 1060 мм. Допускається відхилення +\- 20мм / Так, стр.3 Технічний опис / Інформація з офіційного каталогу виробника MIA MED операційного столу OPT-200P 800–1200 м
5. П.11. Спинна секція повинна регулюватися в діапазоні не менше ніж +75°/-50° / Так, стр.3 Технічний опис / Інформація з офіційного каталогу виробника MIA MED операційного столу OPT-200P Нахил спинки +90/-40
6. П.13.Електрогідравлічне регулювання столу за допомогою пульту керування / Так, стр.3 Технічний опис / Інформація з офіційного каталогу виробника MIA MED операційного столу OPT-200P лише електричне управління
7. П.19. Загальна ширина столу не більше 600 мм / Так, стр.3 Технічний опис // Інформація з офіційного каталогу виробника MIA MED операційного столу OPT-200P 615 мм
8. П. 31. Основа столу повинна мати такі розміри (ДхШ): 1120х580мм. Допускається відхилення +/- 20мм / Так, стр.3 Технічний опис / Інформація з офіційного каталогу виробника MIA MED операційного столу OPT-200P 2130х615 мм
Також, зважаючи на явне зазначення у таблиці відповідності недостовірної інформації, були наявні підстави для звернення Замовником за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, та подальшого відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» з підстави, передбаченої абзацом 3 пп.1 п. 44.Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами), відповідно до якого Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей, а також на підставі абзацу другого пп.2 п. 44 Особливостей, у зв'язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації.
Замовник не міг вимагати усунення цих невідповідностей згідно з пунктом 43 Особливостей, оскільки вони стосуються технічних характеристик предмета закупівлі, а їх виправлення призвело б до зміни самого предмета пропозиції.
Аналогічний випадок був розглянутий АМКУ у Рішенні № 19993-р/пк-пз від 16.12.2024 щодо закупівлі "ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Лапароскопічна стійка, у комплекті)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-28-010550-a, де пропозицію було відхилено через невідповідність технічним вимогам наявній інформації у відкритих джерелах
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» у ціновій пропозиції країна-виробник вказана як «Турречина», тоді як у декларації відповідності — «Турція». Обидва документи мають різне найменування країни виробника, при цьому жоден із цих варіантів не є правильним.
Відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 3166-1 та положень Митного кодексу України (ст. 36, ст. 43), у документах має зазначатися офіційна назва країни походження — «Турецька Республіка»/ Türkiye Cumhuriyeti.
Використання некоректних назв держави у різних документах учасника створює невідповідність та вводить в оману щодо країни походження товару. Відповідно до абз. 3 пп. 1 п. 44 Особливостей (Постанова КМУ №1178), Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію, оскільки вона містить недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів торгів.
Рішення Замовника про визнання ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» переможцем порушило ключові принципи, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
• Добросовісна конкуренція. Ігнорування очевидних порушень створило нерівні умови для інших учасників.
• Недискримінація та рівне ставлення до учасників. Замовник застосував дискримінаційний підхід, ухвалюючи пропозицію з недостовірною інформацією, тоді як інші учасники дотримувалися всіх вимог.
• Об’єктивне та неупереджене визначення переможця. Рішення було ухвалене з порушенням законодавства, що свідчить про його упередженість.
×
-
Назва доказу:
Рішення 300 про визначення переможця
-
Повʼязаний документ:
Протокол на переможця.pdf
-
-
Назва доказу:
Декларація відповідності Грейт Мед
-
Повʼязаний документ:
24. Декларація відповідності Грейт мед.pdf
-
-
Назва доказу:
Цінова пропозиція Грейт Мед
-
Повʼязаний документ:
28.Цінова пропозиція Грейт мед.pdf
-
-
Назва доказу:
п.26 Пропозиції учасника
-
Повʼязаний документ:
26. Пропозиція Учасника (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Переклад 4 стор. офіційного каталогу Mia Med
-
Повʼязаний документ:
OPT 200P 4 стор.переклад.pdf
-
-
Назва доказу:
Офіційний каталог виробника Mia Med
-
Повʼязаний документ:
MIA OP TABLE.pdf adlı dosyanın kopyası.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 3" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" скасувати рішення Замовника, оформлене Протоколом №300 від 13.08.2025 року, про визначення ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» переможцем процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2025-05-21-002294-a, яку проводить КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 3" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ".
Скарга
Скасована
КЕП
Скарги на рішення замовника
Номер:
0589b7620aca4bf39653d87260e48640
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-21-002294-a.c2
Назва:
Скарги на рішення замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- OPT 200P 4 стор.переклад.pdf 18.08.2025 13:33
- 24. Декларація відповідності Грейт мед.pdf 18.08.2025 13:33
- 26. Пропозиція Учасника (1).pdf 18.08.2025 13:33
- 27. Технічний опис ГРЕЙТ МЕД.pdf 18.08.2025 13:33
- 28.Цінова пропозиція Грейт мед.pdf 18.08.2025 13:33
- MIA OP TABLE.pdf adlı dosyanın kopyası.pdf 18.08.2025 13:33
- Скарга.docx 18.08.2025 13:34
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
18.08.2025 13:44
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
843c2a22f7b24f2f914e523e3f6f687b
Заголовок пункту скарги:
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації «Медико-технічні вимоги» (МТВ) учасники повинні були підтвердити відповідність запропонованого обладнання усім вимогам із зазначенням джерел підтвердження.
аналіз пропозиції ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» та офіційних технічних характеристик запропонованої моделі OPT-200P (згідно з каталогом виробника MIA Med, доступним за посиланням: https://mia-medical.com/ (розділ Catalog Operating tables, брошура OPT-200P, стор. 4) виявив суттєві невідповідності, що роблять пропозицію такою, що не відповідає вимогам Замовника:
За результатами аналізу встановлено наступні невідповідності в Додатку 2 тендерної документації в МТВ :
№
з/п Параметри та вимоги Додатку 2
до Тендерної документації Відповідність (так / ні), з посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документа виробника, згідно інформації, наданої Учасником ТОВ «Грейт мед» у файлі «26.Пропозиція Учасника» Інформація з офіційного каталогу виробника MIA MED операційного столу OPT-200P
1. П.1 Операційний стіл повинен бути з електрогідравлічним регулюванням та повинен мати наступні функції столу:
Рухи вверх/вниз
Тренделенбург/Анти Тренделенбург
Латеральний нахил Так, стр.3 Технічний опис електричні рухи, без електрогідравліки
2. П. 3 Ручне повздовжнє зміщення стільниці має бути щонайменше 230мм та не більше 260мм Так, стр.3 Технічний опис електричний повздовжній зсув 300 мм
3. П.4. Тренделенбург/Анти Тренделенбург не менше ніж 30°/30° Так, стр.3 Технічний опис Тренделенбург/Анти Тренделенбург 25°/25°
4. П.6. Діапазон регулювання по висоті (без матраців):
від 700 до 1060 мм. Допускається відхилення +\- 20мм Так, стр.3 Технічний опис 800–1200 м
5. П.11. Спинна секція повинна регулюватися в діапазоні не менше ніж +75°/-50° Так, стр.3 Технічний опис Нахил спинки +90/-40
6. П.13.Електрогідравлічне регулювання столу за допомогою пульту керування Так, стр.3 Технічний опис лише електричне управління
7. П.19. Загальна ширина столу не більше 600 мм Так, стр.3 Технічний опис 615 мм
8. П. 31. Основа столу повинна мати такі розміри (ДхШ): 1120х580мм. Допускається відхилення +/- 20мм Так, стр.3 Технічний опис 2130х615 мм
Також, зважаючи на явне зазначення у таблиці відповідності недостовірної інформації, були наявні підстави для звернення Замовником за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, та подальшого відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» з підстави, передбаченої абзацом 3 пп.1 п. 44.Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами), відповідно до якого Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей, а також на підставі абзацу другого пп.2 п. 44 Особливостей, у зв'язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації.
Замовник не міг вимагати усунення цих невідповідностей згідно з пунктом 43 Особливостей, оскільки вони стосуються технічних характеристик предмета закупівлі, а їх виправлення призвело б до зміни самого предмета пропозиції.
Аналогічний випадок був розглянутий АМКУ у Рішенні № 19993-р/пк-пз від 16.12.2024 щодо закупівлі "ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Лапароскопічна стійка, у комплекті)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-28-010550-a, де пропозицію було відхилено через невідповідність технічним вимогам наявній інформації у відкритих джерелах
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» у ціновій пропозиції країна-виробник вказана як «Турречина», тоді як у декларації відповідності — «Турція». Обидва документи мають різне найменування країни виробника, при цьому жоден із цих варіантів не є правильним.
Відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 3166-1 та положень Митного кодексу України (ст. 36, ст. 43), у документах має зазначатися офіційна назва країни походження — «Турецька Республіка»/ Türkiye Cumhuriyeti.
Використання некоректних назв держави у різних документах учасника створює невідповідність та вводить в оману щодо країни походження товару. Відповідно до абз. 3 пп. 1 п. 44 Особливостей (Постанова КМУ №1178), Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію, оскільки вона містить недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів торгів.
аналіз пропозиції ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» та офіційних технічних характеристик запропонованої моделі OPT-200P (згідно з каталогом виробника MIA Med, доступним за посиланням: https://mia-medical.com/ (розділ Catalog Operating tables, брошура OPT-200P, стор. 4) виявив суттєві невідповідності, що роблять пропозицію такою, що не відповідає вимогам Замовника:
За результатами аналізу встановлено наступні невідповідності в Додатку 2 тендерної документації в МТВ :
№
з/п Параметри та вимоги Додатку 2
до Тендерної документації Відповідність (так / ні), з посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документа виробника, згідно інформації, наданої Учасником ТОВ «Грейт мед» у файлі «26.Пропозиція Учасника» Інформація з офіційного каталогу виробника MIA MED операційного столу OPT-200P
1. П.1 Операційний стіл повинен бути з електрогідравлічним регулюванням та повинен мати наступні функції столу:
Рухи вверх/вниз
Тренделенбург/Анти Тренделенбург
Латеральний нахил Так, стр.3 Технічний опис електричні рухи, без електрогідравліки
2. П. 3 Ручне повздовжнє зміщення стільниці має бути щонайменше 230мм та не більше 260мм Так, стр.3 Технічний опис електричний повздовжній зсув 300 мм
3. П.4. Тренделенбург/Анти Тренделенбург не менше ніж 30°/30° Так, стр.3 Технічний опис Тренделенбург/Анти Тренделенбург 25°/25°
4. П.6. Діапазон регулювання по висоті (без матраців):
від 700 до 1060 мм. Допускається відхилення +\- 20мм Так, стр.3 Технічний опис 800–1200 м
5. П.11. Спинна секція повинна регулюватися в діапазоні не менше ніж +75°/-50° Так, стр.3 Технічний опис Нахил спинки +90/-40
6. П.13.Електрогідравлічне регулювання столу за допомогою пульту керування Так, стр.3 Технічний опис лише електричне управління
7. П.19. Загальна ширина столу не більше 600 мм Так, стр.3 Технічний опис 615 мм
8. П. 31. Основа столу повинна мати такі розміри (ДхШ): 1120х580мм. Допускається відхилення +/- 20мм Так, стр.3 Технічний опис 2130х615 мм
Також, зважаючи на явне зазначення у таблиці відповідності недостовірної інформації, були наявні підстави для звернення Замовником за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, та подальшого відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» з підстави, передбаченої абзацом 3 пп.1 п. 44.Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами), відповідно до якого Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей, а також на підставі абзацу другого пп.2 п. 44 Особливостей, у зв'язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації.
Замовник не міг вимагати усунення цих невідповідностей згідно з пунктом 43 Особливостей, оскільки вони стосуються технічних характеристик предмета закупівлі, а їх виправлення призвело б до зміни самого предмета пропозиції.
Аналогічний випадок був розглянутий АМКУ у Рішенні № 19993-р/пк-пз від 16.12.2024 щодо закупівлі "ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Лапароскопічна стійка, у комплекті)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-28-010550-a, де пропозицію було відхилено через невідповідність технічним вимогам наявній інформації у відкритих джерелах
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» у ціновій пропозиції країна-виробник вказана як «Турречина», тоді як у декларації відповідності — «Турція». Обидва документи мають різне найменування країни виробника, при цьому жоден із цих варіантів не є правильним.
Відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 3166-1 та положень Митного кодексу України (ст. 36, ст. 43), у документах має зазначатися офіційна назва країни походження — «Турецька Республіка»/ Türkiye Cumhuriyeti.
Використання некоректних назв держави у різних документах учасника створює невідповідність та вводить в оману щодо країни походження товару. Відповідно до абз. 3 пп. 1 п. 44 Особливостей (Постанова КМУ №1178), Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію, оскільки вона містить недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів торгів.
×
-
Назва доказу:
Декларація відповідності Грейт мед
-
Повʼязаний документ:
24. Декларація відповідності Грейт мед.pdf
-
-
Назва доказу:
Цінова пропозиція Грейт Мед
-
Повʼязаний документ:
28.Цінова пропозиція Грейт мед.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічний опис Грейт Мед
-
Повʼязаний документ:
27. Технічний опис ГРЕЙТ МЕД.pdf
-
-
Назва доказу:
26.Пропозиція учасника Грейт Мед
-
Повʼязаний документ:
26. Пропозиція Учасника (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Переклад 4 стор.Каталогу виробника Міа Med
-
Повʼязаний документ:
OPT 200P 4 стор.переклад.pdf
-
-
Назва доказу:
Офіційний каталог виробника Mia Med
-
Повʼязаний документ:
MIA OP TABLE.pdf adlı dosyanın kopyası.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Рішення Замовника про визнання ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» переможцем порушило ключові принципи, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: • Добросовісна конкуренція. Ігнорування очевидних порушень створило нерівні умови для інших учасників. • Недискримінація та рівне ставлення до учасників. Замовник застосував дискримінаційний підхід, ухвалюючи пропозицію з недостовірною інформацією, тоді як інші учасники дотримувалися всіх вимог. • Об’єктивне та неупереджене визначення переможця. Рішення було ухвалене з порушенням законодавства, що свідчить про його упередженість. ІІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Зважаючи на те, що Замовником було проігноровано невідповідність тендерної пропозиції Переможця умовам технічної специфікації, невідповідність країни походження товару в ціновій пропозиції та декларації відповідності учасника та визначено ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» Переможцем, вважаємо, що рішення Замовника, оформлене Протоколом №300, підлягає скасуванню, у зв’язку з застосуванням Замовником дискримінаційного підходу у даній процедурі закупівлі. Документи, що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, на які посилався Скаржник, знаходяться у відкритому доступі за посиланням: https://mia-medical.com/. До Скарги Скаржником також додається Оригінальний каталог MIA OP TABLE.pdf_adlı_dosyanın_kopyası.pdf, протокол №300 від 13.08.2025, декларація відповідності Грейт мед, цінова пропозиція Грейт мед Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ч. 2 ст. 18, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами), -
Скарга
Виконана замовником
КЕП
На рішення Замовника
Номер:
0bde35b75d0241eda48cbadede906d9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-21-002294-a.b1
Назва:
На рішення Замовника
Скарга:
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
ТОВ «ГРЕЙТ МЕД»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ ГРЕЙТ МЕД_UA-2025-05-21-002294-a.pdf 01.07.2025 11:52
- Скарга ТОВ ГРЕЙТ МЕД_UA-2025-05-21-002294-a.doc 01.07.2025 11:52
- sign.p7s 01.07.2025 11:53
- рішення від 03.07.2025 № 10499.pdf 03.07.2025 15:24
- інформація про перенесення дати розгляду скарги від 11.07.2025 № 1554.pdf 11.07.2025 16:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.07.2025 № 11357.pdf 22.07.2025 18:43
- рішення від 21.07.2025 № 11357.pdf 24.07.2025 17:57
- Лист від Держлікслужби.pdf 07.07.2025 11:29
- Пояснення.pdf 07.07.2025 11:29
- Пояснення по скарзі.docx 07.07.2025 11:29
- Запит щодо надання інформації.pdf 07.07.2025 11:29
- Скасування рішення на переможця.pdf 11.08.2025 14:05
- Скасування рішення про відхилення.pdf 11.08.2025 14:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.07.2025 14:52
Дата розгляду скарги:
11.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.07.2025 15:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.07.2025 17:57
Дата виконання рішення Замовником:
11.08.2025 14:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З рішенням КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 21.07.2025 року № 11357-р/пк-пз Замовник ознайомився та виконав. Рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ГРЕЙТ МЕД" (код ЄДРПОУ: 44894160) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Стеріл системз інжинірінг" (код ЄДРПОУ: 39207227) переможцем процедури закупівлі — "За кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192230-3 - Операційні столи , НК 024:2023 – 35379 Стіл операційний універсальний електрогідравлічний)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-21-002294-a скасовані.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f29b471b8169450393fd9dce879ce19f
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРЕЙТ МЕД»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
ТОВ «ГРЕЙТ МЕД»
ТОВ «ГРЕЙТ МЕД»
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 3" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ – скасувати Протокольне рішення уповноваженої особи №253 від 26.06.2025 року щодо відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ "ГРЕЙТ МЕД"