-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації в Південноукраїнському ліцею №2 за адресою: бул. Шкільний, 3 у м. Південноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
3 730 408.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 304.00 UAH
мін. крок: 1% або 37 304.00 UAH
Період оскарження:
20.05.2025 11:33 - 21.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційні вимоги
Номер:
ccb9aee70e1745f5857a073b4388621f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-20-004500-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 0 ТД пожеж сигнализ (2).docx 30.05.2025 16:45
- 0 ТД пожеж сигнализ (1).docx 30.05.2025 16:45
- Скарга.pdf 30.05.2025 16:45
- перелік робіт та послуг.pdf 30.05.2025 16:45
- Про ліцензування видів господарської діяльності - Закон № 222-VIII від 02.03.2015 - d440334-20250105 (1).pdf 30.05.2025 16:45
- рішення від 26.03.2024 №5443.pdf 30.05.2025 16:45
- рішення від 07.01.2025 №253.pdf 30.05.2025 16:45
- Ліцензійні умови.pdf 30.05.2025 16:45
- Скарга.docx 30.05.2025 16:45
- sign.p7s 30.05.2025 16:45
- рішення від 03.06.2025 № 8771.pdf 03.06.2025 16:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.06.2025 № 9260.pdf 11.06.2025 15:12
- рішення від 10.06.2025 № 9260.pdf 12.06.2025 17:56
- Додаток 4 документи переможця.docx 05.06.2025 09:46
- Додаток 2 зі змінами №1.docx 05.06.2025 09:46
- Додаток 3 до договору Інформація про ціни на матеріальні ресурси.docx 05.06.2025 09:46
- ТД пожеж сигнализ протокол 95.docx 05.06.2025 09:46
- Протокол 104.pdf 05.06.2025 09:46
- Протокол 95.pdf 05.06.2025 09:46
- Додаток 1 до ТД.docx 05.06.2025 09:46
- Додаток 5 Схеми пожежка Півд. ліцей 2.pdf 05.06.2025 09:46
- відповідь вих.№ 452 на ріш АМКУ № 8771.pdf 05.06.2025 09:46
- Протокол № 95 затвердження ТД.docx 05.06.2025 09:46
- Додаток 3 проєкт договору.doc 05.06.2025 09:46
- Протокол 102.pdf 05.06.2025 09:46
- Протокол №104 поясненняі на звернення.docx 05.06.2025 09:46
- Протокол № 102 про внесення змін.docx 05.06.2025 09:47
- Додаток 2 до ТД.docx 05.06.2025 09:47
- Перелік змін №1 до ТД.docx 05.06.2025 09:47
- ТД зі змінами №1 по протоколу 102.docx 05.06.2025 09:47
- Додаток 1 зі змінами №1.docx 05.06.2025 09:47
- Експертний звіт.pdf 05.06.2025 09:47
- відповідь вих № 452 на ріш АМКУ № 8771.docx 05.06.2025 09:52
- 1 Додаток 1 зі змінами №2 кваліфікаційні вимоги.docx 17.06.2025 13:44
- Протокол № 117 до ріш АМКУ №9260.pdf 17.06.2025 13:44
- 0 ТД пожеж сигнализ зі змінами №2.docx 17.06.2025 13:44
- 6 Перелік змін №2 до ТД.docx 17.06.2025 13:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.05.2025 17:06
Дата розгляду скарги:
10.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.06.2025 16:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.06.2025 17:57
Дата виконання рішення Замовником:
17.06.2025 13:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.06.2025 № 9260-р/пк-пз замовником внесені зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
08fb80eb200e417fb8fb5e7fa5b23421
Заголовок пункту скарги:
1. В підпункті 1.1.3 пункту 1 Додатку № 1 зазначено дискримінаційні вимоги відносно Скаржника та інших учасників закупівлі про наступне :
«1.1.3. Надати копiю декларацї вiдповiдностi матерiально-технiчної бази вимогам законодавства з питань охорони працi на проведення робiт, що виконуються на висотi понад 1,3 метра.»
Вказана вимога є надмірною та дискримінаційною відносно Скаржника, оскільки
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. В підпункті 1.1.3 пункту 1 Додатку № 1 зазначено дискримінаційні вимоги відносно Скаржника та інших учасників закупівлі про наступне :
«1.1.3. Надати копiю декларацї вiдповiдностi матерiально-технiчної бази вимогам законодавства з питань охорони працi на проведення робiт, що виконуються на висотi понад 1,3 метра.»
Вказана вимога є надмірною та дискримінаційною відносно Скаржника, оскільки відповідно у Скаржника відсутня вказана декларація, з наступних причин, а саме :
Скаржник зазначає, що діяльність по здійсненню надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відповідно до п. 13 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» віднесено до виду діяльності, що потребує обов’язковому ліцензуванню.
Порядок надання ліцензії та перелік необхідних кадрових та технологічних умов визначені та затверджені Постановою Кабінету Міністрів від 23.11.2016року № 852 «деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (надалі-Ліцензійні умови)
В статті 1. Ліцензійних умов зазначено наступне: «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)»
Ліцензійними умовами визначено вичерпний перелік вимог обов’язкових до виконання ліцензіатом. Згідно до предмету проведеної Закупівлі, учасник закупівлі повинен відповідати технологічним та організаційним вимогам зазначеним в пункті 12, пункті 13, та пункті 16, пункті 17 Ліцензійних умов, згідно даних пунктів не передбачено наявність декларацї вiдповiдностi матерiально-технiчної бази вимогам законодавства з питань охорони працi на проведення робiт, що виконуються на висотi понад 1,3 метра.
Таким чином вказані дискримінаційні вимоги не відповідають положенням ст.ст. 5,22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"- (далі- Особливості) та штучно обмежують коло учасників які можуть прийняти участь в процедурі закупілі.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
«1.1.3. Надати копiю декларацї вiдповiдностi матерiально-технiчної бази вимогам законодавства з питань охорони працi на проведення робiт, що виконуються на висотi понад 1,3 метра.»
Вказана вимога є надмірною та дискримінаційною відносно Скаржника, оскільки відповідно у Скаржника відсутня вказана декларація, з наступних причин, а саме :
Скаржник зазначає, що діяльність по здійсненню надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відповідно до п. 13 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» віднесено до виду діяльності, що потребує обов’язковому ліцензуванню.
Порядок надання ліцензії та перелік необхідних кадрових та технологічних умов визначені та затверджені Постановою Кабінету Міністрів від 23.11.2016року № 852 «деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (надалі-Ліцензійні умови)
В статті 1. Ліцензійних умов зазначено наступне: «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)»
Ліцензійними умовами визначено вичерпний перелік вимог обов’язкових до виконання ліцензіатом. Згідно до предмету проведеної Закупівлі, учасник закупівлі повинен відповідати технологічним та організаційним вимогам зазначеним в пункті 12, пункті 13, та пункті 16, пункті 17 Ліцензійних умов, згідно даних пунктів не передбачено наявність декларацї вiдповiдностi матерiально-технiчної бази вимогам законодавства з питань охорони працi на проведення робiт, що виконуються на висотi понад 1,3 метра.
Таким чином вказані дискримінаційні вимоги не відповідають положенням ст.ст. 5,22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"- (далі- Особливості) та штучно обмежують коло учасників які можуть прийняти участь в процедурі закупілі.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Про ліцензування видів господарської діяльності
-
Повʼязаний документ:
Про ліцензування видів господарської діяльності - Закон № 222-VIII від 02.03.2015 - d440334-20250105 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Ліцензійні умови.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації шляхом видалення дискримінаційних вимог
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
a9b755769a514e9c9a0f37ef091cb87a
Заголовок пункту скарги:
2. В підпункті 1.1.4 пункту 1 Додатку № 1 зазначено дискримінаційні вимоги відносно Скаржника та інших учасників закупівлі про наступне :
«1.1.4.Надати копiю декларацiї вiдповiдностi матерiально-технiчної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або iнший документ, що пiдтверджує наявнiсть зазначеної декларацiї.»
Вказана вимога є надмірною та дискримінаційною відносно Скаржника,
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2. В підпункті 1.1.4 пункту 1 Додатку № 1 зазначено дискримінаційні вимоги відносно Скаржника та інших учасників закупівлі про наступне :
«1.1.4.Надати копiю декларацiї вiдповiдностi матерiально-технiчної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або iнший документ, що пiдтверджує наявнiсть зазначеної декларацiї.»
Вказана вимога є надмірною та дискримінаційною відносно Скаржника, оскільки відповідно у Скаржника відсутня вказана декларація, з наступних причин, а саме :
Скаржник зазначає, що діяльність по здійсненню надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відповідно до п. 13 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» віднесено до виду діяльності, що потребує обов’язковому ліцензуванню.
Порядок надання ліцензії та перелік необхідних кадрових та технологічних умов визначені та затверджені Постановою Кабінету Міністрів від 23.11.2016року № 852 «деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (надалі-Ліцензійні умови)
В статті 1. Ліцензійних умов зазначено наступне: «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)»
Ліцензійними умовами визначено вичерпний перелік вимог обов’язкових до виконання ліцензіатом. Згідно до предмету проведеної Закупівлі, учасник закупівлі повинен відповідати технологічним та організаційним вимогам зазначеним в пункті 12, пункті 13, та пункті 16, пункті 17 Ліцензійних умов, згідно даних пунктів не передбачено наявність декларацiї вiдповiдностi матерiально-технiчної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або iнший документ, що пiдтверджує наявнiсть зазначеної декларацiї.
Таким чином вказані дискримінаційні вимоги не відповідають положенням ст.ст. 5,22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"- (далі- Особливості) та штучно обмежують коло учасників які можуть прийняти участь в процедурі закупілі.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
«1.1.4.Надати копiю декларацiї вiдповiдностi матерiально-технiчної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або iнший документ, що пiдтверджує наявнiсть зазначеної декларацiї.»
Вказана вимога є надмірною та дискримінаційною відносно Скаржника, оскільки відповідно у Скаржника відсутня вказана декларація, з наступних причин, а саме :
Скаржник зазначає, що діяльність по здійсненню надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відповідно до п. 13 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» віднесено до виду діяльності, що потребує обов’язковому ліцензуванню.
Порядок надання ліцензії та перелік необхідних кадрових та технологічних умов визначені та затверджені Постановою Кабінету Міністрів від 23.11.2016року № 852 «деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (надалі-Ліцензійні умови)
В статті 1. Ліцензійних умов зазначено наступне: «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)»
Ліцензійними умовами визначено вичерпний перелік вимог обов’язкових до виконання ліцензіатом. Згідно до предмету проведеної Закупівлі, учасник закупівлі повинен відповідати технологічним та організаційним вимогам зазначеним в пункті 12, пункті 13, та пункті 16, пункті 17 Ліцензійних умов, згідно даних пунктів не передбачено наявність декларацiї вiдповiдностi матерiально-технiчної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або iнший документ, що пiдтверджує наявнiсть зазначеної декларацiї.
Таким чином вказані дискримінаційні вимоги не відповідають положенням ст.ст. 5,22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"- (далі- Особливості) та штучно обмежують коло учасників які можуть прийняти участь в процедурі закупілі.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Про ліцензування видів господарської діяльності
-
Повʼязаний документ:
Про ліцензування видів господарської діяльності - Закон № 222-VIII від 02.03.2015 - d440334-20250105 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Ліцензійні умови.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації шляхом видалення дискримінаційних вимог
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
bf42baa2d5d14f12926a52f9c57cd5c4
Заголовок пункту скарги:
3. У Додатку № 1 п. 1.2.2 Тендерної документації від учасників вимагається надати дискримінаційними відносно скаржника:
«На зазначеного працiвника у складi пропозицiї надати завiренi копiї чинних посвiдчень, що засвiдчують проходження навчань з питань охорони працi та електробезпеки, а саме:
- навчання* вiдповiдно до НПАОП 0.00-1.15-07 (та верхолазних робіт, згідно роздiлів 1-6, 7.2, 7.10 та 7
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
3. У Додатку № 1 п. 1.2.2 Тендерної документації від учасників вимагається надати дискримінаційними відносно скаржника:
«На зазначеного працiвника у складi пропозицiї надати завiренi копiї чинних посвiдчень, що засвiдчують проходження навчань з питань охорони працi та електробезпеки, а саме:
- навчання* вiдповiдно до НПАОП 0.00-1.15-07 (та верхолазних робіт, згідно роздiлів 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11 ); НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 45.2-7.02-12; Загальний курс з ОП; електробезпеки (з групою допуску до роботи в електроустановках не нижче IV(до 1000 В)
Скаржник зазначає, що діяльність з надання послуг які відносяться до предмету закупівлі відноситься до діяльності яка підлягає обов’язковому ліцензуванню , тоб-то передбачає виконання обов’язкових кадрових, організаційних та технологічних умов для надання ліцензії (дозволу) на провадження вказаного виду діяльності.
Порядок надання ліцензії та перелік необхідних кадрових та технологічних умов визначені та затверджені Постановою Кабінету Міністрів від 23.11.2016року № 852 «деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (надалі-Ліцензійні умови)
В статті 1. Ліцензійних умов зазначено наступне: «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)»
Таким чином законодавчо визначено вичерпний перелік необхідних кадрових, організаційних та технологічних умов необхідних для зайняття вказаною діяльністю, що прямо визначено вказаним нормативно-правовим актом.
У відповідості до Ліцензійних умов не визначено необхідність на засвiдчуюти проходження працівниками навчань з питань охорони працi та електробезпеки, в тому числі:
- навчання* вiдповiдно до НПАОП 0.00-1.15-07 (та верхолазних робіт, згідно роздiлів 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11 ); НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 45.2-7.02-12; Загальний курс з ОП; електробезпеки (з групою допуску до роботи в електроустановках не нижче IV(до 1000 В)
Вказані вимоги в п. 1.2.2. Додатку 1 до Тендерної документаціяї являються дискримінаційними відносно Скражника та утворюють штучні першкоди для участі в закупівлі, окрім того Замовником жодним чином не доведено та не аргументовано необхідність вказаних Вимог.
Окрім токого, данні вимоги встановлені Замовником є надмірними та не відповідають предмету та характеру закупівлі, оскільки відповідно до технічного завдання, не передбачено здійснення робіт та послуг, які потребують проходження навчання за встановленими критеріями, а сааме верхолізні роботи та роботи в електроустановках.
Таким чином вказані дискримінаційні та надмірні вимоги не відповідають положенням ст.ст. 5,22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"- (далі- Особливості)
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
«На зазначеного працiвника у складi пропозицiї надати завiренi копiї чинних посвiдчень, що засвiдчують проходження навчань з питань охорони працi та електробезпеки, а саме:
- навчання* вiдповiдно до НПАОП 0.00-1.15-07 (та верхолазних робіт, згідно роздiлів 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11 ); НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 45.2-7.02-12; Загальний курс з ОП; електробезпеки (з групою допуску до роботи в електроустановках не нижче IV(до 1000 В)
Скаржник зазначає, що діяльність з надання послуг які відносяться до предмету закупівлі відноситься до діяльності яка підлягає обов’язковому ліцензуванню , тоб-то передбачає виконання обов’язкових кадрових, організаційних та технологічних умов для надання ліцензії (дозволу) на провадження вказаного виду діяльності.
Порядок надання ліцензії та перелік необхідних кадрових та технологічних умов визначені та затверджені Постановою Кабінету Міністрів від 23.11.2016року № 852 «деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (надалі-Ліцензійні умови)
В статті 1. Ліцензійних умов зазначено наступне: «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)»
Таким чином законодавчо визначено вичерпний перелік необхідних кадрових, організаційних та технологічних умов необхідних для зайняття вказаною діяльністю, що прямо визначено вказаним нормативно-правовим актом.
У відповідості до Ліцензійних умов не визначено необхідність на засвiдчуюти проходження працівниками навчань з питань охорони працi та електробезпеки, в тому числі:
- навчання* вiдповiдно до НПАОП 0.00-1.15-07 (та верхолазних робіт, згідно роздiлів 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11 ); НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 45.2-7.02-12; Загальний курс з ОП; електробезпеки (з групою допуску до роботи в електроустановках не нижче IV(до 1000 В)
Вказані вимоги в п. 1.2.2. Додатку 1 до Тендерної документаціяї являються дискримінаційними відносно Скражника та утворюють штучні першкоди для участі в закупівлі, окрім того Замовником жодним чином не доведено та не аргументовано необхідність вказаних Вимог.
Окрім токого, данні вимоги встановлені Замовником є надмірними та не відповідають предмету та характеру закупівлі, оскільки відповідно до технічного завдання, не передбачено здійснення робіт та послуг, які потребують проходження навчання за встановленими критеріями, а сааме верхолізні роботи та роботи в електроустановках.
Таким чином вказані дискримінаційні та надмірні вимоги не відповідають положенням ст.ст. 5,22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"- (далі- Особливості)
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
рішення від 07.01.2025 №253
-
Повʼязаний документ:
рішення від 07.01.2025 №253.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови.
-
Повʼязаний документ:
Ліцензійні умови.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації шляхом видалення дискримінаційних вимог
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
5fbd40022ddd46b0b4963d2bbef077ba
Заголовок пункту скарги:
4. В підпункті 1.2.3. Додатку № 1 зазначено дискримінаційні вимоги дискримінаційні відносно Скаржника та інших учасників закупівлі про наступне :
«Обов’язкова наявність в Учасника інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Учасник повинен надати копію чинного кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації»
Вк
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
4. В підпункті 1.2.3. Додатку № 1 зазначено дискримінаційні вимоги дискримінаційні відносно Скаржника та інших учасників закупівлі про наступне :
«Обов’язкова наявність в Учасника інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Учасник повинен надати копію чинного кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації»
Вказана вимога є дискримінаційною відносно Скаржника оскільки Скаржник не має наявного інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, в звзяку з чим Скаржник не може прийняти участь при проведені вказаної закупівлі.
В свою чергу Скаржник зазначає, що діяльність по здійсненню надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відповідно до п. 13 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» віднесено до виду діяльності, що потребує обов’язковому ліцензуванню.
Порядок надання ліцензії та перелік необхідних кадрових та технологічних умов визначені та затверджені Постановою Кабінету Міністрів від 23.11.2016року № 852 «деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (надалі-Ліцензійні умови)
В статті 1. Ліцензійних умов зазначено наступне: «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)»
Ліцензійними умовами визначено вичерпний перелік вимог обов’язкових до виконання ліцензіатом. Згідно до предмету проведеної Закупівлі, учасник закупівлі повинен відповідати кадровим вимогам зазначеним в пункті 10, пункті 11, та пункті 14, пункті 15 Ліцензійних умов, згідно даних пунктів не передбачено наявність інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
Таким чином вказані дискримінаційні вимоги не відповідають положенням ст.ст. 5,22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"- (далі- Особливості)
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
«Обов’язкова наявність в Учасника інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Учасник повинен надати копію чинного кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації»
Вказана вимога є дискримінаційною відносно Скаржника оскільки Скаржник не має наявного інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, в звзяку з чим Скаржник не може прийняти участь при проведені вказаної закупівлі.
В свою чергу Скаржник зазначає, що діяльність по здійсненню надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відповідно до п. 13 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» віднесено до виду діяльності, що потребує обов’язковому ліцензуванню.
Порядок надання ліцензії та перелік необхідних кадрових та технологічних умов визначені та затверджені Постановою Кабінету Міністрів від 23.11.2016року № 852 «деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (надалі-Ліцензійні умови)
В статті 1. Ліцензійних умов зазначено наступне: «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)»
Ліцензійними умовами визначено вичерпний перелік вимог обов’язкових до виконання ліцензіатом. Згідно до предмету проведеної Закупівлі, учасник закупівлі повинен відповідати кадровим вимогам зазначеним в пункті 10, пункті 11, та пункті 14, пункті 15 Ліцензійних умов, згідно даних пунктів не передбачено наявність інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
Таким чином вказані дискримінаційні вимоги не відповідають положенням ст.ст. 5,22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"- (далі- Особливості)
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Про ліцензування видів господарської діяльності
-
Повʼязаний документ:
Про ліцензування видів господарської діяльності - Закон № 222-VIII від 02.03.2015 - d440334-20250105 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Ліцензійні умови.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації шляхом видалення дискримінаційних вимог
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
2612a82e31594cc0a1729e172747b647
Заголовок пункту скарги:
5. У Додатку № 1 п. 5, п.п. 5.1.1., 5.1.2, 5.1.3 Тендерної документації від учасників вимагається надати дискримінаційними відносно скаржника:
Для підтвердження якості робіт Учасник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
5.1.1. Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», видани
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
5. У Додатку № 1 п. 5, п.п. 5.1.1., 5.1.2, 5.1.3 Тендерної документації від учасників вимагається надати дискримінаційними відносно скаржника:
Для підтвердження якості робіт Учасник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
5.1.1. Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ. Такий сертифікат повинен бути виданий на iм'я Учасника або субпідрядної організації та містити інформацію стосовно монтажу пожежної сигналізації, систем пожежогасіння;
5.1.2. Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги на настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ. Такий сертифікат повинен бути виданий на iм'я Учасника або субпідрядної організації та містити інформацію стосовно монтажу пожежної сигналізації, систем пожежогасіння;
5.1.3. Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»), виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ. Такий сертифікат повинен бути виданий на iм'я Учасника або субпідрядної організації та містити інформацію стосовно монтажу пожежної сигналізації, систем пожежогасіння.
Скаржник зазначає, що діяльність з надання послуг які відносяться до предмету закупівлі відноситься до діяльності яка підлягає обов’язковому ліцензуванню , тоб-то передбачає виконання обов’язкових кадрових, організаційних та технологічних умов для надання ліцензії (дозволу) на провадження вказаного виду діяльності.
Порядок надання ліцензії та перелік необхідних кадрових та технологічних умов визначені та затверджені Постановою Кабінету Міністрів від 23.11.2016року № 852 «деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (надалі-Ліцензійні умови)
В статті 1. Ліцензійних умов зазначено наступне: «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)»
Таким чином законодавчо визначено вичерпний перелік необхідних кадрових, організаційних та технологічних умов необхідних для зайняття вказаною діяльністю, що прямо визначено вказаним нормативно-правовим актом.
Як вбачається з вище викладеного, Замовник вимагає надати документи які не передбачені чинним законодавством України.
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
Відповідно до статті 19 Конституції України «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.»
Замовник змушує нас та інших учасників надати такий документ, який не передбачений законодавством України.
Скаржник може повністю виконати роботи та послуги у відповідності до предмету закупівлі, але не має сертифікатів якіб підтверджували відповідність :
- 5.1.1. Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ. Такий сертифікат повинен бути виданий на iм'я Учасника або субпідрядної організації та містити інформацію стосовно монтажу пожежної сигналізації, систем пожежогасіння;
- 5.1.2. Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги на настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ. Такий сертифікат повинен бути виданий на iм'я Учасника або субпідрядної організації та містити інформацію стосовно монтажу пожежної сигналізації, систем пожежогасіння;
- 5.1.3. Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»), виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ. Такий сертифікат повинен бути виданий на iм'я Учасника або субпідрядної організації та містити інформацію стосовно монтажу пожежної сигналізації, систем пожежогасіння.
В зв’язку з чим вказані вимоги Замовника відносно Скаржника є дискримінаційною надмірною та створює штучні переваги для учасників закупівлі у яких є вказані Сертифікати в п.п. 5.1.1., 5.1.2, 5.1.3 п. 5 Додатку № 1 Тендерної документації являються дискримінаційними відносно Скражника.
Таким чином вказані дискримінаційні вимоги не відповідають положенням ст.ст. 5,22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"- (далі- Особливості)
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Для підтвердження якості робіт Учасник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
5.1.1. Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ. Такий сертифікат повинен бути виданий на iм'я Учасника або субпідрядної організації та містити інформацію стосовно монтажу пожежної сигналізації, систем пожежогасіння;
5.1.2. Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги на настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ. Такий сертифікат повинен бути виданий на iм'я Учасника або субпідрядної організації та містити інформацію стосовно монтажу пожежної сигналізації, систем пожежогасіння;
5.1.3. Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»), виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ. Такий сертифікат повинен бути виданий на iм'я Учасника або субпідрядної організації та містити інформацію стосовно монтажу пожежної сигналізації, систем пожежогасіння.
Скаржник зазначає, що діяльність з надання послуг які відносяться до предмету закупівлі відноситься до діяльності яка підлягає обов’язковому ліцензуванню , тоб-то передбачає виконання обов’язкових кадрових, організаційних та технологічних умов для надання ліцензії (дозволу) на провадження вказаного виду діяльності.
Порядок надання ліцензії та перелік необхідних кадрових та технологічних умов визначені та затверджені Постановою Кабінету Міністрів від 23.11.2016року № 852 «деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (надалі-Ліцензійні умови)
В статті 1. Ліцензійних умов зазначено наступне: «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)»
Таким чином законодавчо визначено вичерпний перелік необхідних кадрових, організаційних та технологічних умов необхідних для зайняття вказаною діяльністю, що прямо визначено вказаним нормативно-правовим актом.
Як вбачається з вище викладеного, Замовник вимагає надати документи які не передбачені чинним законодавством України.
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
Відповідно до статті 19 Конституції України «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.»
Замовник змушує нас та інших учасників надати такий документ, який не передбачений законодавством України.
Скаржник може повністю виконати роботи та послуги у відповідності до предмету закупівлі, але не має сертифікатів якіб підтверджували відповідність :
- 5.1.1. Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ. Такий сертифікат повинен бути виданий на iм'я Учасника або субпідрядної організації та містити інформацію стосовно монтажу пожежної сигналізації, систем пожежогасіння;
- 5.1.2. Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги на настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ. Такий сертифікат повинен бути виданий на iм'я Учасника або субпідрядної організації та містити інформацію стосовно монтажу пожежної сигналізації, систем пожежогасіння;
- 5.1.3. Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»), виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ. Такий сертифікат повинен бути виданий на iм'я Учасника або субпідрядної організації та містити інформацію стосовно монтажу пожежної сигналізації, систем пожежогасіння.
В зв’язку з чим вказані вимоги Замовника відносно Скаржника є дискримінаційною надмірною та створює штучні переваги для учасників закупівлі у яких є вказані Сертифікати в п.п. 5.1.1., 5.1.2, 5.1.3 п. 5 Додатку № 1 Тендерної документації являються дискримінаційними відносно Скражника.
Таким чином вказані дискримінаційні вимоги не відповідають положенням ст.ст. 5,22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"- (далі- Особливості)
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
рішення від 26.03.2024 №5443
-
Повʼязаний документ:
рішення від 26.03.2024 №5443.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Ліцензійні умови.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації шляхом видалення дискримінаційних вимог
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
3c59140fa251478aa7748cb30becaef0
Заголовок пункту скарги:
6. Невідповідність коду державного класифікатора вказаного в оголошені про проведення закупівлі, до робіт та послуг які закуповує замовник.
Вівдповідно до оголошення про проведення закупівлі зазначено «Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації в Південноукраїнському ліцею №2 за адресою: бул. Шкільний, 3 у м. Південноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області»,
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
6. Невідповідність коду державного класифікатора вказаного в оголошені про проведення закупівлі, до робіт та послуг які закуповує замовник.
Вівдповідно до оголошення про проведення закупівлі зазначено «Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації в Південноукраїнському ліцею №2 за адресою: бул. Шкільний, 3 у м. Південноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області»,
та замовником визначено код закупівлі згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
вказаний Код державного класифікатора зазначений і в тендерній документації затвердженої Протоколом від 20.05.2025 № 95 уповноваженої особи, та Протколом від 28.05.2025 №102.
На думку Скаржника Замовником хибно визначено Код державного класифікатора, при визначені робіт та послуг з наступних причин:
В п. 13 статті 7 ЗУ «Про ліцензування виді господарської діяльності » визначено
«надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України»
Таким чином законодавчо визначено надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення, як окремий вид діяльності не пов'язаний з будівельною діяльністю (Ліцензію на яку потрібно отримувати окремо), найменування вказаних робіт та послуг визначено законодавчо, що унеможливлює трактування назв вказаних робіт та послуг на свій розсуд.
Згідно до Додатку № 2 Тендерної документації, замовником планується встановлення системи кухонного пожежегасіння, та капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації.
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 затверджено перелік робіт
ПЕРЕЛІК
послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню
1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних).
2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
3. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту.
4. Спостерігання за системами протипожежного захисту.
5. Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники).
6. Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
7. Оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
Таким чинном Законодавчо чітко визначенно найменування робіт та послуг в сфері протипожежного захисту, серед переліку видів вказаних робіт та послуг відсутнє визначення «Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації», який зазначено замовником в оголошенні.
На думку Скаржника, Замовником при здійснені закупівлі повинно було визначено відповідног дло здійснюваноїї закупівлі код ДК51700000-9 (Послуги із встановлення систем протипожежного захисту), або ДК 021:2015: 75251110-4 Послуги з протипожежного захисту.
Вівдповідно до оголошення про проведення закупівлі зазначено «Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації в Південноукраїнському ліцею №2 за адресою: бул. Шкільний, 3 у м. Південноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області»,
та замовником визначено код закупівлі згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
вказаний Код державного класифікатора зазначений і в тендерній документації затвердженої Протоколом від 20.05.2025 № 95 уповноваженої особи, та Протколом від 28.05.2025 №102.
На думку Скаржника Замовником хибно визначено Код державного класифікатора, при визначені робіт та послуг з наступних причин:
В п. 13 статті 7 ЗУ «Про ліцензування виді господарської діяльності » визначено
«надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України»
Таким чином законодавчо визначено надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення, як окремий вид діяльності не пов'язаний з будівельною діяльністю (Ліцензію на яку потрібно отримувати окремо), найменування вказаних робіт та послуг визначено законодавчо, що унеможливлює трактування назв вказаних робіт та послуг на свій розсуд.
Згідно до Додатку № 2 Тендерної документації, замовником планується встановлення системи кухонного пожежегасіння, та капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації.
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 затверджено перелік робіт
ПЕРЕЛІК
послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню
1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних).
2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
3. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту.
4. Спостерігання за системами протипожежного захисту.
5. Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники).
6. Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
7. Оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
Таким чинном Законодавчо чітко визначенно найменування робіт та послуг в сфері протипожежного захисту, серед переліку видів вказаних робіт та послуг відсутнє визначення «Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації», який зазначено замовником в оголошенні.
На думку Скаржника, Замовником при здійснені закупівлі повинно було визначено відповідног дло здійснюваноїї закупівлі код ДК51700000-9 (Послуги із встановлення систем протипожежного захисту), або ДК 021:2015: 75251110-4 Послуги з протипожежного захисту.
×
-
Назва доказу:
Про ліцензування видів господарської діяльності - Закон
-
Повʼязаний документ:
Про ліцензування видів господарської діяльності - Закон № 222-VIII від 02.03.2015 - d440334-20250105 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
перелік робіт та послуг
-
Повʼязаний документ:
перелік робіт та послуг.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Ліцензійні умови.pdf
-
-
Назва доказу:
0 ТД пожеж сигнализ
-
Повʼязаний документ:
0 ТД пожеж сигнализ (1).docx
-
-
Назва доказу:
0 ТД пожеж сигнализ
-
Повʼязаний документ:
0 ТД пожеж сигнализ (2).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації