-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)
Завершена
12 553 380 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 10 848 600.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 10 848 600.00 UAH
Період оскарження:
15.05.2025 18:21 - 21.05.2025 00:00
Вимога
Відхилено
щодо не відповідності тендерної пропозиції ТОВ «МІТФОРМ» умовам, визначеним в Оголошенні
Номер:
d6583c8ec7c047a7a2410dfa3d3f0115
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-15-013156-a.c2
Назва:
щодо не відповідності тендерної пропозиції ТОВ «МІТФОРМ» умовам, визначеним в Оголошенні
Вимога:
ВИМОГА
за лотом 1
процедура закупівлі UA-2025-05-15-013156-a
щодо не відповідності тендерної пропозиції ТОВ «МІТФОРМ» умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)», затвердженим рішенням уповноваженої особи Державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 15 травня 2025 року № 1505-5
26.05.2025 року у Закупівлі UA-2025-05-15-013240-a, лот № 1, відбувся електронний аукціон, за результатами якого пропозиція ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІТФОРМ» була визначена найбільш економічно вигідною
На підставі протоколу № 0506-8 від 05.06.2025 року, Замовник визначив ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТФОРМ", переможцем спрощеної Закупівлі за лотом № 1 та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «МІТФОРМ».
Вищезазначене рішення прийняте Замовником з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою від 11 листопада 2022 р. № 1275 (зі змінами) (далі – Особливості) та вимог Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі UA-2025-05-15-013240-a (далі – Оголошення) та підлягає скасуванню з наступних підстав.
1. Абзацом 2 пункту 1.2.1. Додатку №4 до Оголошення передбачена наступна вимога:
«Крім того, учасник у складі пропозиції має надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності/-ей складу/-ів, зазначених у довідці або експлуатаційний дозвіл/-и на склад/-и, зазначені у довідці.
У разі надання складських приміщень, які знаходяться у власності, оренді/суборенді у Учасника – документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності/-ей складу/-ів, зазначених у довідці або експлуатаційний дозвіл/-и мають бути видані на ім’я Учасника. В разі залучення складських приміщень (в тому числі на підставі договору про надання складських послуг) для виконання договору - документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності/-ей складу/-ів, зазначених у довідці або експлуатаційний дозвіл/-и мають бути видані на ім’я суб’єкта господарювання, що залучається.»
Учасником ТОВ «МІТФОРМ» у складі тендерної пропозиції не надано експлуатаційного дозволу на потужність для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….- 18 С), що зазначена під п. 3.2. Довідки за вих. № 16 від 22.05.2025.
Натомість, учасником у складі тендерної пропозиції надано декларацію № 094391\24 від 09.12.2024. Дійсно, в період дії правового режиму воєнного стану в Україні законодавець допускає спрощену форму початку здійснення господарської діяльності зі зберігання продуктів харчування. Водночас, Оголошення не передбачає надання такого документу як декларація. Замовником встановлена чітка вимога надання документів державної реєстрації потужності/-ей складу/-ів, зазначених у довідці або експлуатаційного дозволу/-ів на склад/-и, зазначені у довідці.
Крім того, Учасником вищезазначену декларацію подано ще 09.12.2024, тобто, до моменту оголошення даної процедури закупівлі минуло майже пів року, за які учасник мав реальну можливість пройти інспакцію органами Держпродспоживслужби України та отримати експлуатаційний дозвіл на дану потужність, який засвідчив би справність потужності та її належний санітарний стан тощо.
2. У довідці ТОВ «МІТФОРМ» а вих. № 16 від 22.05.2025 міститься інформація про те, що Учасник планує використовувати під час постачання продуктів харчування потужність, для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2….+6 оС) площею 2847,10 яким він володіє на підставі договору суборенди об’єкта нерухомості № 115 від 01.11.2024 (п. 2.1. зазначеної довідки).
На підтвердження права володіння та користування даною потужністю Учасник надає копію договору суборенди об’єкта нерухомості № 115 від 01.11.2024, зі змісту якого випливає, що Учасником 01.05.2025 шляхом укладання додаткової угоди № 1 до договору суборенди було прийнято в користування 1440,7 кв.м холодильного складу.
У складі тендерної пропозиції міститься експлуатаційний дозвіл від 29.11.2024 за № а-UA-53-08-118-0-CS-XVI-SP-PS.
Оскільки експлуатаційний дозвіл від 29.11.2024 за № а-UA-53-08-118-0-CS-XVI-SP-PS виданий до моменту прийняття у користування Учасником холодильного складу площею 1440,7 кв.м, можна дійти до висновку, що даний експлуатаційний дозвіл не поширює свою дію на холодильні склади загальною площею 1440,7 кв.м, що отримані в користування Учасником лише 01.05.2025.
Тобто, на частину потужності для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….- 18 оС) площею 1440,7 кв.м. учасником не надано дозвільного документу на провадження діяльності зі зберігання продуктів харчування тваринного походження у вигляді експлуатаційного дозволу, як це вимагалося абз. 2 п. 1.2.1. Додатку № 4 до Оголошення.
Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
Частиною 8 статті 20 вищевказаного Закону операторам ринку забороняється здійснювати обіг харчових продуктів, отриманих з потужностей, що не пройшли державної реєстрації або не отримали експлуатаційного дозволу відповідно до цього Закону, та/або використовувати такі харчові продукти у виробництві інших харчових продуктів.
Частинами 1 та 3 статті 23 цього Закону встановлено, що оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, повинні отримати експлуатаційний дозвіл, який видається територіальним органом компетентного органу на кожну окрему потужність до початку її експлуатації. Експлуатаційний дозвіл видається на потужності, що розташовані за однією адресою (з деталізацією на рівні виробничої лінії та/або харчових продуктів залежно від виду діяльності оператора ринку) і визначені оператором ринку.
Постачання продуктів харчування з потужності, яка не пройшла інспектування щодо відповідності вимогам законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів органами Держпродспоживслужби України та на яку відсутній експлуатаційний дозвіл заборонено чинним законодавством України та напряму впливає на якісні характеристики предмету закупівлі. Оскільки, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл видається на підставі результатів інспектування потужності оператора ринку щодо відповідності вимогам законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, відсутність у складі тендерної пропозиції Учасника експлуатаційних дозволів не дає змогу Замовнику впевнитись у якості зберігання продуктів харчування тваринного походження під час постачання таких продуктів до Збройних Сил України та інших військових формувань.
Окремо варто зауважити, що дотримання вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» є ключовою вимогою Додатку № 3 до Оголошення «Технічні, якісні та кількісні характеристики», що напряму впливає на якісні характеристики предмету закупівлі.
3. Відповідно до пп.3 п. 1 Додатку 7 до Оголошення, з метою підтвердження відповідності учасника вимогам в частині комплаєнс, останній, серед іншого має надати:
- довідку в довільній формі про причини відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника учасника (для учасників, у яких відсутні зазначені відомості).
У складі пропозиції ТОВ «МІТФОРМ» надано довідку (документ) за вих. № 10 від 22.05.2025 року, відповідно до змісту якої учасник зазначає наступне:
«Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІТФОРМ» підтверджуємо що відомості про кінцевого бенефіціарного власника зазначені, а також додатково надаємо інформацію про кінцевого бенефіціарного власника».
Разом з цим, інформація зазначена у довідці за вих. № 10 від 22.05.2025 не відповідає відомостям Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадський формувань та, відповідно, є недостовірною.
Відповідно до п. 19 Оголошення, у випадку надання недостовірної інформації та/або документів, пропозиція учасника буде вважатись такою, що не відповідає вимогам Оголошення.
Згідно з ч. 2 ст. 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу:
інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім юридичних осіб, зазначених у частині восьмій статті 5-1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення"): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства (підданства), а в разі, якщо кінцевий бенефіціарний власник-іноземець є громадянином (підданим) декількох країн, - усі країни його громадянства (підданства), серія (за наявності) та номер документа (документів), що посвідчує особу та підтверджує громадянство (підданство), зокрема, але не виключно, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності), місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).
В свою чергу, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадський формувань відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «МІТ ФОРМ».
З повного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадський формувань вбачається, що відомості про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «МІТФОРМ» виключено за вказівкою Міністерства юстиції України.
Враховуючи викладене, інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «МІТФОРМ» відсутня.
В свою чергу, ТОВ «МІТ ФОРМ»:
- не надав довідку в довільній формі про причини відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника учасника, яка вимагалась пп.3 п. 1 Додатку 7 до Оголошення.
- надав у складі пропозиції довідку про кінцевого бенефіціарного власника за вих. № 10 від 22.05.2025, яка містить недостовірну інформацію.
Підсумовуючи все вищевикладене та відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно з абзацом 9 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «МІТФОРМ» не відповідає вимогам Оголошення, у зв’язку з чим просимо скасувати протокол № 0506-8 від 05.06.2025 року та ухвалити нове рішення, яким пропозицію ТОВ «МІТФОРМ» відхилити.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 06.06.2025 15:19
Дата подачі:
06.06.2025 15:20
Вирішення:
Відповідно до п. 3 Додатку 1 до Оголошення Учасник повинен надати Документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям згідно з ДОДАТКОМ № 4 до Оголошення.
В той же час, згідно з пунктом 1 Додатку 4 до Оголошення Закупівлі Замовником вимагається підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у вигляді довідки за наведеною формою, яка містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази для забезпечення виконання умов договору про закупівлю, а саме:
Для товарів, які не потребують особливого температурного режиму зберігання:
- загальна площа сухих складів – не менше ніж 2000 кв.м;
- кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 4-х;
Для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2 ….+6 оС):
- загальна площа складів – не менше ніж 2800 кв.м;
- кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 4-ох;
Для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС):
- загальна площа складів – не менше ніж 600 кв.м;
- кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 1-єї.
На підтвердження вищевказаних вимог у складі пропозиції ТОВ «МІТФОРМ» надано договір суборенди від 01.11.2024 №115 та додаткова угода від 01.05.2025 №1 та договір суборенди 02.12.2024 № 2-12/24 про наявність складських приміщень для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС), загальною площею 1 516,4 кв.м.
Також на підтвердження вимог встановлених в Оголошенні ТОВ «Мітформ» окрім інших документів надано експлуатаційний дозвіл від 29.11.2024 № а-UA-53-08-118-0-CS-XVI-SP-PS на холодильний склад (незалежний, автономний).
Звертаємо увагу, що оголошення замовника не містить умов щодо відповідності площі орендованого приміщення зазначеного у договорі площі, яка зазначені в експлуатаційному дозволі.
Крім того, відповідно до п. 3 статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл видається на потужності, що розташовані за однією адресою (з деталізацією на рівні виробничої лінії та/або харчових продуктів залежно від виду діяльності оператора ринку) і визначені оператором ринку.
З огляду на наведене, ТОВ «МІТФОРМ» в складі тендерної пропозиції було надано необхідні документи, які Замовник встановив в Оголошенні та відповідно у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції.
Слід зазначити, що на етапі оцінки пропозицій Учасників під час проведення спрощеної закупівлі у відповідача немає обов’язку перевіряти надані документи щодо складських приміщень згідно з даними Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
У разі їх невідповідності заявленим в тендерній документації, ТОВ «МІТФОРМ» буде нести відповідальність відповідно до умов укладеного договору.
За результатами оцінки пропозиція ТОВ «МІТФОРМ» відповідає вимогам в Оголошені та вимогам до предмету закупівлі,
Підпунктом 3 пункту 1 Додатку 7 до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі передбачена вимога Замовника щодо надання довідки в довільній формі про причини відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника Учасника (для учасників, у яких відсутні зазначені відомості).
Відповідно до інформації зазначеної у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) зазначено, що відомості про КБВ ТОВ «МІТФОРМ» виключено за вказівкою Міністерства юстиції України. Водночас таке виключення не є підвердженням того, що у юридичної особи відсутній КБВ. Статус у ЄДР «відомості виключено за вказівкою Міністерства юстиції України» надається на період проведення перевірки державним реєстратором щодо підтвердження відомостей про КБВ та/або структури власності юридичної особи.
Окрім того відповідно до даних зазначених в ЄДР відсутня інформація щодо відсутності КБВ юридичної особи ТОВ «МІТФОРМ».
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» кінцевим бенефіціарним власником для юридичних осіб є будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння). Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи.
Засновником/учасником ТОВ «МІТФОРМ» є Скрипник Олександр Миколайович, розмір внеску до статутного фонду якого становить 100%.
Виходячи з диспозиції п. 1 ч. 1 ст 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» Скрипник Олександр Миколайович має прямий вирішальний вплив на діяльність ТОВ «МІТФОРМ», тобто є кінцевим бенефіціарним власником.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо неправомірного визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "ГРАНПРІ ЛТД"
Номер:
1f039e15d0cb4a23837eaf115eb080d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-15-013156-a.c1
Назва:
Щодо неправомірного визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "ГРАНПРІ ЛТД"
Вимога:
Відповідно до ч.1.ст 26 Закону України «Про оборонні закупівлі» яка кореспондується із ч.1 чт. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» , замовник відхиляє пропозицію учасника, яка не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним державним замовником.
Так, в спрощеній закупівлі за ідентифікатором UA-2025-05-15-013156-а, у лоті 4, протоколом уповноваженої особи від 02.06.2025 №0206-7 ТОВ «ГРАНПРІ ЛТД» визнано переможцем.
Однак, дана пропозиція ТОВ «ГРАНПРІ ЛТД» не відповідала кваліфікаційним критеріям та у відповідності до норм статті 26 Закону України «Про оборонні закупівлі» та Закону України «Про публічні закупівлі» підлягала відхиленню, що підтверджується наступним.
Пунктом 1 Додатку № 4 до Оголошення учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надає довідку щодо наявності площ складських приміщень у кількості не меншій чим визначено Додатком 4 та довідку про перелік транспортних засобів, які будуть залучені для виконання державного контракту у кількості та вантажопідйомності визначеній Оголошенням.
Зокрема, Замовник встановив, що для підтвердження інформації щодо складських приміщень, зазначених у довідці, учаснику необхідно надати у складі пропозиції:
- документальне підтвердження права користування або права власності на відповідну матеріально-технічну базу:
• завірену копію балансової відомості або інвентаризаційної відомості, або скановані копії свідоцтва про право власності, або витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або договір купівлі-продажу, або договір оренди, або договір суборенди, або договір про надання складських послуг тощо. Договори повинні бути дійсними впродовж 2025 року.
Зазначені документи повинні містити інформацію про площу приміщення (пп1.2 п.1 Додатку 4).
Однак, ТОВ «ГРАНПРІ ЛТД» не виконав даного кваліфікаційного критерію, а саме, в довідці №1/023 та дублює в довідці 2/001, що складські площі залучені від ТОВ «ДОМІНІК Ко» становлять 1200 кв.м. однак, право власності, яке документально підтверджує право ТОВ «ДОМІНІК Ко» надано лише на площу складу тари 178,6 кв. м., та площа складу спирту 9.9 кв.м. загалом 188.5 кв.м., а отже, документально не підтверджено право користування або володіння щодо 1011.5 кв.м., чим порушено вимоги пункту 1 Додатку 1 щодо наявності та документального підтвердження володіння/користування відповідною кількістю площ.
Також, в довідці №1/023 та дублює в довідці 2/001, ТОВ «ГРАНПРІ ЛТД» зазначає, що для виконання умов державного контракту будуть залучені площі складських приміщень ТОВ «КИП» у загальній кількості 2713.7 кв.м.
На підтвердження права володіння/користування ТОВ «ГРАНПРІ ЛТД» надає інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, з якої не можливо встановити ані опис об’єкта нерухомості, ані його площу, ані місце розташування, хоча умовами Оголошення зазначено, що з документу який підтверджує право законного користування/володіння повинно бути зрозуміло площу приміщення та область розташування. Крім того, вимогою про усунення недоліків, Замовник звертав увагу про правила затушування інформації в документах.
Таким чином, щодо площ які зазначені як залучені від ТОВ «КИП» також не підтверджено належного права користування/володіння, чим порушено кваліфікаційні вимоги Оголошення.
Підпунктом 1.3 Додатку 4 Оголошення, замовник встановив вимогу, що у випадку, якщо учасник у складі пропозиції пропонує автомобілі з ізотермічним фургоном/кузовом - такий автомобіль додатково має бути обладнаний рефрижераторною установкою, що повинно бути підтверджено документально (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу).
Однак, у складі пропозиції ТОВ «ГРАНПРІ ЛТД» не долучено жодного технічного паспорту чим порушено вимоги Оголошення, а отже, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям в частині підтвердження наявності транспортних засобів.
Враховуючи викладене, пропозиція учасника ТОВ «ГРАНПРІ ЛТД» підлягала відхиленню на підставі ч.1 ст.26 Закону України «Про оборонні закупівлі» та ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як така яка не відповідала кваліфікаційним критеріям.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 04.06.2025р..pdf 04.06.2025 21:58
Дата подачі:
04.06.2025 21:58
Вирішення:
Державне підприємство «Державний оператор тилу» (далі – ДП «ДОТ», Замовник) розглянуло вимогу до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-05-15-013156-a) за Лотом № 4 (далі – Закупівля), та повідомляє наступне.
Відповідно до п. 3 Додатку 1 до Оголошення Учасник повинен надати Документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям згідно з ДОДАТКОМ № 4 до Оголошення.
1. Згідно з пунктом 1 Додатку 4 до Оголошення Закупівлі Замовником вимагається підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у вигляді довідки за наведеною формою, яка містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази для забезпечення виконання умов договору про закупівлю, а саме:
Для товарів, які не потребують особливого температурного режиму зберігання:
- загальна площа сухих складів – не менше ніж 2000 кв.м;
- кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 4-х;
Для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2 ….+6 оС):
- загальна площа складів – не менше ніж 2800 кв.м;
- кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 4-ох;
Для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС):
- загальна площа складів – не менше ніж 600 кв.м;
- кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 1-єї;
Для підтвердження інформації щодо складських приміщень, зазначених у довідці, учаснику необхідно надати у складі пропозиції:
- документальне підтвердження права користування або права власності на відповідну матеріально-технічну базу, а саме: завірену копію балансової відомості або інвентаризаційної відомості, або скановані копії свідоцтва про право власності, або витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або договір купівлі-продажу, або договір оренди, або договір суборенди, або договір про надання складських послуг тощо. Договори повинні бути чинними до 31 грудня 2025 року. (зазначені документи повинні містити інформацію про площу приміщення).
На підтвердження наявності складських приміщень у складі пропозиції ТОВ «ГРАНПРІ ЛТД» надана Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна від 23.05.2025 № 428293664, відповідно до якої об’єкт нерухомого майна за адресою Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Яворницького Дмитра, 2/2 належить ТОВ «КИП», та містить інформацію про приміщення, його розташування та її опис, загальною площею 2713,70 кв. м.
Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНПРІ ЛТД», надано свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 11.10.2011 № 567 року за ТОВ «ДОМІНІК Ко».
Як слідує із даного свідоцтва, на балансі ТОВ «ДОМІНІК Ко» перебувають наступні об’єкти нерухомості:
- виробнича будівля загальною площею 20 498,1 кв.м.
- прохідна – 7,2 кв.м.
- склад тари – 178, 6 кв.м.
- склад спирту – 9,9 кв.м.
Таким чином, вимоги Замовника щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» підтверджено належним чином, оскільки, така інформація в повному обсязі міститься у файлі, із поміткою «Конфіденційно».
2. Відповідно до пп 1.3. п. 1 Додатку 4 до Оголошення учасник у складі пропозиції надає Довідку за наведеною нижче формою про наявність транспортних засобів, необхідних для здійснення поставки продуктів харчування, а саме:
для товарів, які не потребують особливого температурного режиму транспортування: не менше ніж 17 окремих транспортних засобів загальною вантажопідйомністю не менше 340 т;
для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2 ….+6оС): не менше ніж 22 окремих транспортних засобів, обладнаних рефрижераторами* загальною вантажопідйомністю не менше 440 т;
для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС): не менше ніж 6 окремих транспортних засобів обладнаних рефрижератором*, загальною вантажопідйомністю не менше 120 т.
У випадку, якщо учасник у складі пропозиції пропонує автомобілі з ізотермічним фургоном/кузовом - такий автомобіль додатково має бути обладнаний рефрижераторною установкою, що повинно бути підтверджено документально (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу).
На підтвердження наявності транспортних засобів, необхідних для здійснення поставки продуктів харчування в тому числі для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2 ….+6оС) та (-15….-18оС), у складі пропозиції ТОВ «ГРАНПРІ ЛТД» надано Довідку від 30.05.2025 № 2/002 та договори укладеними між ТОВ «ГРАНПРІ ЛТД» та ТОВ «Вавілон Фуд» від 12.05.2025 № 1205/1, ТОВ «ГРАНПРІ ЛТД» та ТОВ «Транс-Логістик» від 17.05.2024 № 1705/3 про надання послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом із переліком транспортних засобів, обладнаних рефрижераторними установками.
При розгляді вищевказаних документів встановлена відповідність кількості автотранспортних засобів, їх вантажопідйомності та дотримано вимоги щодо обладнання рефрижераторними установками, також повідомляємо, що на такі транспортні засоби не вимагалось додаткового підтвердження у вигляді надання технічних паспортів.
Статус вимоги:
Відхилено