-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт прибудинкових територій по вул. Заводська, 3 – вул. Відродження, 4 в м. Ковель Волинської області
Торги відмінено
17 089 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 85 445.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 85 445.00 UAH
Період оскарження:
24.04.2025 10:41 - 06.05.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення
Номер:
b622eae8fdfe40c2bc2df98c8c8d416f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-24-002614-a.b1
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради відповідно до протоколу Nº51 від 15.05.2025 відхилено пропозицію ПІ "РОУДІЗ" з наступних підстав: «Відхилити пропозицію учасника ПП "РОУДІЗ" по закупівлі: Капітальний ремонт прибудинкових територій по вул. Заводська, 3 -вул. Відродження, 4 в м. Ковель Волинської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній звʼязку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-24-002614-а, у звʼязку з тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, зокрема: - в пункті 3 додатка 1 до тендерної документації замовником визначено, що учасник надає довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за останні 3 роки, за визначеною формою, до довідки надаються копії договорів (не менше одного виконаного договору) — вибірково, з копіями документів підтвердження виконання договорів, а саме: акти виконаних робіт КБ-2В, довідок КБ-3; позитивний відгук про виконання аналогічного договору виданий не раніше дати оголошення цієї процедури закупівлі. Аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції вулиць або доріг, або майданів, або площ, або прибудинкових територій із ціною одного виконаного аналогічного договору не менше 30% від очікуваної вартості оголошеної закупівлі з капітального ремонту прибудинкових територій по вул. Заводська, 3 — вул. Відродження, 4 в м. Ковель Волинської області. Під час розгляду документів у складі тендерної пропозиції учасника, а саме довідки від 08.05.2025р. Nº 07/06/2023-4 про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, усі представлені договори є меншими ніж 30 % від очікуваної вартості оголошеної закупівлі. Також дати листів відгуків про виконання аналогічних договорів не відповідають вимогам тендерної документації, оскільки видані раніше дати оголошення цієї процедури закупівлі. Відповідно до пункту 4 додатка 2 до тендерної документації учасником надаються відомості про Учасника за визначеною формою. Під час розгляду документів у складі тендерної пропозиції учасника, а саме листа від 08.05.2025р. Nº 07/06/2023-3 «Відомості про учасника процедури закупівлі» та листа від 08.05.2025р. Nº 20/04/2023-7 «Відомості про учасника» виявлено не відповідність форми, що визначена в пункті 4 додатка 2 до тендерної документації» Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 Nº 1178. «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Виявлене не відповідності у тендерній пропозиції не відносяться до відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Враховуючи вищевказане вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції та надати можливість усунення виявлених невідповідностей у складі тендерної пропозиції учасника торгів ПП "РОУДІЗ"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.05.2025 10:46
Вирішення:
За результатом розгляду вимоги учасника торгів ПП "РОУДІЗ" інформуємо, що вимогу задоволено.
Статус вимоги:
Задоволено