-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2)
термін виконання робіт по даній закупівлі протягом 16 місяців з моменту підписання договору, але не пізніше 31.12.2026 року
Торги не відбулися
212 919 932.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 064 599.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 064 599.66 UAH
Період оскарження:
23.04.2025 15:05 - 13.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне рішення щодо визначення переможцем
Номер:
a49e285aedb14608ac87210d99b776cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-23-007843-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне рішення щодо визначення переможцем
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення щодо визначення переможцем
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА_UA-2025-04-23-007843-a.docx 23.06.2025 20:19
- sign.p7s 23.06.2025 20:22
- рішення від 25.06.2025 № 10058.pdf 25.06.2025 15:50
- інформація про перенесення розгляду скарги від 02.07.2025 1501-пз.pdf 03.07.2025 10:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2025 № 10869.pdf 11.07.2025 14:48
- рішення від 10.07.2025 № 10869.pdf 15.07.2025 11:43
- відповідь АМКУ.pdf 26.06.2025 14:47
- Кошторис.doc 26.06.2025 14:47
- Довідка аналогічне обладнання.pdf 26.06.2025 14:47
- відповідь АМКУ.docx 26.06.2025 14:47
- Додаток до 1_ДЦ_ЛК2_02-02-09.zip 26.06.2025 14:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.06.2025 21:11
Дата розгляду скарги:
02.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.06.2025 15:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.07.2025 11:43
Дата виконання рішення Замовником:
17.07.2025 11:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час проведення закупівлі відповідно коду ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (UA-2025-04-23-007843-a) Замовником було прийнято рішення від “18” червня 2025р. № 261 про визнання учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" переможцем .
“23” червня 2025 р. подана скарга до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника. Рішенням Комісії від 10.07.2025 №10869-р/пк - пз зобов’язано Замовника скасувати вищезазначене Рішення.
З метою усунення порушення, зазначеного у скарзі, замовником
ВИРІШЕНО:
1. Скасувати Рішення Замовника від “18” червня 2025р. № 261.
2. В електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення розмістити підтвердження, відповідно до абзацу 3 пункту 67 “ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fa7e66c514384e45a8ccd3d606596b12
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне рішення щодо визначення переможцем
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Протоколу №261 від 18.06.2025 року прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» встановленим вимогам. (тобто переможцем). Прийняти рішення про намір укласти договір із Товариство з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД». Вважаємо, що Замовник неправомірно визначив переможцем торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» з огляду на наступне: 1) Відповідно до п.7 Додатку 3 до тендерної документації «Технічне завдання на закупівлю по предмету Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2)) - При визначенні вартості предмету закупівлі розмір кошторисної заробітної плати враховано у розмірі 12630,95 гривень. ( Учаснику для врахування при наданні тендерної пропозиції). Крім того, відповідно до розділу ІІІ Додатку 10 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагалось надання: Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: - договірною ціною; - зведеним кошторисним розрахунком; - пояснювальною запискою; - локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумковою відомістю ресурсів; - проектом календарного графіку виконання робіт Переможець ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» надало у складі пропозиції документ: Пояснювальна записка – файл: ДЦ_ДЦ.pdf. Проте, переможцем не дотримано вимогу п.7 Додатку 3 до тендерної документації. У пояснювальній записці вказано суму 25174,65492, що не відповідає вимогам замовника. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
3) Зобов’язати Замовника – Виконавчий комітет Фастівської міської ради – скасувати рішення Замовника щодо прийняття Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Виконавчий комітет Фастівської міської ради №261 від 18.06.2025 щодо визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» переможцем відкритих торгів (закупівлі).
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
8bb6330ae8f04db08dcd91e0f263d2ec
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне рішення щодо визначення переможцем
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2) Відповідно до п.5.5.3. Додатку 10 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагалось надання: Якщо учасник не був виконавцем (підрядником) за договорами, укладеними в рамках НКПВУ та/або ПВУ – інформація про це зазначається у довідці в довільній формі.
Переможець у складі тендерної пропозиції надав Довідку, файл - Довідки.pdf, в якому вказав, що не був виконавцем (підрядником) за договорами, укладеними в рамках НКПВУ та ПВУ.
Проте, згідно з відкритими даними – на сайті уповноваженого органу Prozorro є закупівля https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-11-020282-a?oldVersion=true
Відповідно до умов закупівлі:
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
За результатами закупівлі було укладено договір між Новомиргородською міською радою , в особі міського голови Забажан Ігоря Валерійовича, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування Україні», Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проєкт «Програма з відновлення України») від 9 грудня 2020 року FI № 91.906 Serapis № 2019-0903, ратифікованої Законом України №1645-IX від 14 липня 2021 року, та Угоди про передачу коштів позики № 13110- 05/154 від 06.10.2023 р. між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Новомиргородською міською радою, з однієї сторони, та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИМІСЬБУД» №33 від 02.02.2024 року.
Відповідно до частини сьомої статті 28 Закону «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації наданої Учасником до органів державної влади, підприємств, установ та організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєво. при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.» Аналогічна норма міститься у п. 42 Особливостей.
Враховуючи викладене, Переможець зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів Закупівлі.
Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Таким чином, переможець надав недостовірну інформацію. Тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Переможець у складі тендерної пропозиції надав Довідку, файл - Довідки.pdf, в якому вказав, що не був виконавцем (підрядником) за договорами, укладеними в рамках НКПВУ та ПВУ.
Проте, згідно з відкритими даними – на сайті уповноваженого органу Prozorro є закупівля https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-11-020282-a?oldVersion=true
Відповідно до умов закупівлі:
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
За результатами закупівлі було укладено договір між Новомиргородською міською радою , в особі міського голови Забажан Ігоря Валерійовича, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування Україні», Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проєкт «Програма з відновлення України») від 9 грудня 2020 року FI № 91.906 Serapis № 2019-0903, ратифікованої Законом України №1645-IX від 14 липня 2021 року, та Угоди про передачу коштів позики № 13110- 05/154 від 06.10.2023 р. між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Новомиргородською міською радою, з однієї сторони, та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИМІСЬБУД» №33 від 02.02.2024 року.
Відповідно до частини сьомої статті 28 Закону «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації наданої Учасником до органів державної влади, підприємств, установ та організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєво. при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.» Аналогічна норма міститься у п. 42 Особливостей.
Враховуючи викладене, Переможець зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів Закупівлі.
Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Таким чином, переможець надав недостовірну інформацію. Тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
3) Зобов’язати Замовника – Виконавчий комітет Фастівської міської ради – скасувати рішення Замовника щодо прийняття Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Виконавчий комітет Фастівської міської ради №261 від 18.06.2025 щодо визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» переможцем відкритих торгів (закупівлі).
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
09bd7f63dec144d4a5dcb1493de26529
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне рішення щодо визначення переможцем
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
3) Відповідно до розділу ІІІ Додатку 10 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагалось надання: Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт
Крім того, у складі тендерної документації розміщений документ: «Таблиці 2 до Додатку 3 до тендерної документації», де міститься Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01/2 ПК-09, Придбання устаткування (коригування 2), Капітальний ремонт приміщень центральної частини будівлі. (Медичне статкування)
Переможець ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» у складі тендерної пропозиції не надав вказаний локальний кошторис.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт
Крім того, у складі тендерної документації розміщений документ: «Таблиці 2 до Додатку 3 до тендерної документації», де міститься Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01/2 ПК-09, Придбання устаткування (коригування 2), Капітальний ремонт приміщень центральної частини будівлі. (Медичне статкування)
Переможець ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» у складі тендерної пропозиції не надав вказаний локальний кошторис.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
3) Зобов’язати Замовника – Виконавчий комітет Фастівської міської ради – скасувати рішення Замовника щодо прийняття Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Виконавчий комітет Фастівської міської ради №261 від 18.06.2025 щодо визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» переможцем відкритих торгів (закупівлі).
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
6aae85782abe43baa7c51c5912079b27
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне рішення щодо визначення переможцем
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
4) Відповідно до вимог 5.2.1. Додатку 10 до Тендерної документації вимагалось надання:
Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників.
На підтвердження інформації про наявність в Учасника необхідної кількості працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування), копії відомостей (довідка, тощо) про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників, наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів), які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 6 цієї документації. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Якщо субпідрядником виступатиме фізична особа (фізична особа-підприємець), яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів робіт, зазначені вище документи щодо працевлаштування не надаються.
У загальному переліку працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, повинні бути обов’язкові ключові посади працівників, в кількісті необхідній для проведення робіт (згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) по предмету закупівлі) до яких відносяться:
-Особа, що здійснює загальне керівництво будівництвом (директор або заступник директора тощо);
-Головний інженер;
-Виконавець робіт;
-Інженер з проектно-кошторисної роботи;
-Інженер з комплектації устаткування й матеріалів (або особа, яка виконує аналогічні функції).
Переможець надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №4315 від 09.05.2025, в якій вказав, що Безлєпкін Микола Євгенович – інженер-проектувальник.
Згідно вимог тендерної документації, інженер з проектно-кошторисної роботи – обов’язкова ключова посада!
Проте, Переможцем не надані на працівника скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування), копії відомостей (довідка, тощо) про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників, наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів).
ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» надало лише договір ЦПХ, проте даний вид договору для обов’язкових працівників не допускався, зовсім не надано копії відомостей (довідка, тощо) про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників.
Скаржник вважає (трактуючи вимоги замовника), що згідно вимог тендерної документації обов’язкові ключові посади – повинні бути працевлаштовані та надати всі необхідні документи згідно переліку.
Проте, навіть якщо замовник допускав надання обов’язкових працівників і субпідрядником, Переможець не вказав, що дана особа є субпідрядником, для яких допускалось, згідно вимог додатку 6 до ТД: Якщо субпідрядником виступатиме фізична особа (фізична особа-підприємець), яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів робіт, зазначені вище документи щодо працевлаштування не надаються.
Відповідно до листа (Довідка) №4312 від 09.05.2025 вказувався тільки один субпідрядник – Приватне науково-виробниче підприємство «Прометей-Сервіс», яке є юридичною особою.
Таким чином, вважаємо, що тендерна пропозиція переможці не відповідає вимогам замовника в цій частині. Крім того, Замовник не надав переможцю строк для усунення недоліків, а одразу визначив переможцем.
Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників.
На підтвердження інформації про наявність в Учасника необхідної кількості працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування), копії відомостей (довідка, тощо) про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників, наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів), які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 6 цієї документації. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Якщо субпідрядником виступатиме фізична особа (фізична особа-підприємець), яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів робіт, зазначені вище документи щодо працевлаштування не надаються.
У загальному переліку працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, повинні бути обов’язкові ключові посади працівників, в кількісті необхідній для проведення робіт (згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) по предмету закупівлі) до яких відносяться:
-Особа, що здійснює загальне керівництво будівництвом (директор або заступник директора тощо);
-Головний інженер;
-Виконавець робіт;
-Інженер з проектно-кошторисної роботи;
-Інженер з комплектації устаткування й матеріалів (або особа, яка виконує аналогічні функції).
Переможець надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №4315 від 09.05.2025, в якій вказав, що Безлєпкін Микола Євгенович – інженер-проектувальник.
Згідно вимог тендерної документації, інженер з проектно-кошторисної роботи – обов’язкова ключова посада!
Проте, Переможцем не надані на працівника скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування), копії відомостей (довідка, тощо) про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників, наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів).
ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» надало лише договір ЦПХ, проте даний вид договору для обов’язкових працівників не допускався, зовсім не надано копії відомостей (довідка, тощо) про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників.
Скаржник вважає (трактуючи вимоги замовника), що згідно вимог тендерної документації обов’язкові ключові посади – повинні бути працевлаштовані та надати всі необхідні документи згідно переліку.
Проте, навіть якщо замовник допускав надання обов’язкових працівників і субпідрядником, Переможець не вказав, що дана особа є субпідрядником, для яких допускалось, згідно вимог додатку 6 до ТД: Якщо субпідрядником виступатиме фізична особа (фізична особа-підприємець), яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів робіт, зазначені вище документи щодо працевлаштування не надаються.
Відповідно до листа (Довідка) №4312 від 09.05.2025 вказувався тільки один субпідрядник – Приватне науково-виробниче підприємство «Прометей-Сервіс», яке є юридичною особою.
Таким чином, вважаємо, що тендерна пропозиція переможці не відповідає вимогам замовника в цій частині. Крім того, Замовник не надав переможцю строк для усунення недоліків, а одразу визначив переможцем.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
3) Зобов’язати Замовника – Виконавчий комітет Фастівської міської ради – скасувати рішення Замовника щодо прийняття Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Виконавчий комітет Фастівської міської ради №261 від 18.06.2025 щодо визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» переможцем відкритих торгів (закупівлі).
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
f6304b2aab954ba695096c67875667ba
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне рішення щодо визначення переможцем
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
5) Відповідно до розділу ІІІ Додатку 10 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагалось надання: Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт
Договірна ціна складається відповідно до розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями).
Проте, ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬБУД» надало у складі тендерної пропозиції договірну ціну, яка не відповідає вимогам Настанови з визначення вартості будівництва, а саме:
Кошти на вiдрядження працiвникiв будівельних органiзацiй на об'єкт будівництва – не надано розрахунок. Сума в явному вигляді.
Кошторисний прибуток – 18,11 (зазначено як для класу наслідків СС2). Необхідно враховувати для ремонтних робіт – 7,65. По факту в ДЦ сума в явному вигляді БЕЗ розрахунку.
Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій – 5,06 (зазначено як для класу наслідків СС2). Необхідно враховувати для ремонтних робіт – 3,89. По факту в ДЦ сума в явному вигляді БЕЗ розрахунку.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами – відсутній розрахунок. В ДЦ сума в явному вигляді.
Не надано розрахунок фактичних ЗЗВ по підприємству для підтвердження понижаючих коефіцієнтів Н38=0,15; Н39=0,15
Транспортні витрати у вартості деяких позицій устаткування враховані відсотком від відпускної ціни. Необхідно розрахувати відповідно ваги устаткування.
Не зазначено країну походження товару – матеріали та устаткування. А також не вказано марку та виробника.
Неправомірно враховано вартість:
- автомобілів бортових – внутрішньо майданчиковий транспорт.
- підіймачі – фактично не будуть використані відповідно технології виконання робіт.
Не надано калькуляцію на вартість механізмів, ціну яких було змінено.
Таким чином, надано договірна ціну не відповідає вимогам Настанови з визначення вартості будівництва.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи все наведене, вважаємо, що Замовником неправомірно було прийнято рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД».
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт
Договірна ціна складається відповідно до розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями).
Проте, ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬБУД» надало у складі тендерної пропозиції договірну ціну, яка не відповідає вимогам Настанови з визначення вартості будівництва, а саме:
Кошти на вiдрядження працiвникiв будівельних органiзацiй на об'єкт будівництва – не надано розрахунок. Сума в явному вигляді.
Кошторисний прибуток – 18,11 (зазначено як для класу наслідків СС2). Необхідно враховувати для ремонтних робіт – 7,65. По факту в ДЦ сума в явному вигляді БЕЗ розрахунку.
Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій – 5,06 (зазначено як для класу наслідків СС2). Необхідно враховувати для ремонтних робіт – 3,89. По факту в ДЦ сума в явному вигляді БЕЗ розрахунку.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами – відсутній розрахунок. В ДЦ сума в явному вигляді.
Не надано розрахунок фактичних ЗЗВ по підприємству для підтвердження понижаючих коефіцієнтів Н38=0,15; Н39=0,15
Транспортні витрати у вартості деяких позицій устаткування враховані відсотком від відпускної ціни. Необхідно розрахувати відповідно ваги устаткування.
Не зазначено країну походження товару – матеріали та устаткування. А також не вказано марку та виробника.
Неправомірно враховано вартість:
- автомобілів бортових – внутрішньо майданчиковий транспорт.
- підіймачі – фактично не будуть використані відповідно технології виконання робіт.
Не надано калькуляцію на вартість механізмів, ціну яких було змінено.
Таким чином, надано договірна ціну не відповідає вимогам Настанови з визначення вартості будівництва.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи все наведене, вважаємо, що Замовником неправомірно було прийнято рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
3) Зобов’язати Замовника – Виконавчий комітет Фастівської міської ради – скасувати рішення Замовника щодо прийняття Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Виконавчий комітет Фастівської міської ради №261 від 18.06.2025 щодо визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» переможцем відкритих торгів (закупівлі).