-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Інструменти
Завершена
770 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 23 100.00 UAH
мін. крок: 3% або 23 100.00 UAH
Період оскарження:
18.04.2025 16:40 - 24.04.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця закупівлі
Номер:
173dc183ec8448e5b259163219e4af02
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-18-008940-a.c2
Назва:
Неправомірне визначення переможця закупівлі
Вимога:
1) 29.04.2025р. Замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №94-2 від 29.04.2025р., відповідно до якого ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" визначено переможцем закупівлі, прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем.
У свою чергу відповідно до п.13 Оголошення про проведення закупівлі для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозицій повинен надати:
13.1. Документи підтверджуючі якість та відповідність товарів (декларація (в тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог). Учасником надається один із вказаних документів.
ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" у складі тендерної пропозиції надало Інформацію про необхідні технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до якої пропонує наступний товар:
№ з/п Найменування Кількість, штук
1. Кутова шліфувальна машина акумуляторна MILWAUKEE, M18 BLSAG125X-0, діаметр 125 мм 2
2. Акумулятор Li-ion М18 NRG-502 (B5 2шт з/у М12-18FC) MILWAUKEE 2
3. Набір мітчиків і плашок 40 од. "СТАНДАРТ" 1
4. Набір крупів 3 шт. для нарізання різьб (1/2"; 3/4"; 1") INTERTOOL SD-8003 1
5. Кліщі затискні з фіксатором 130мм TOPTUL DAAQ1A05 2
6. Дриль-шуруповерт акумуляторна безщіткова M18 BLDDRC-502С крутий. мом. 60.5 Нм MILWAUKEE (+ заряд.пристрій – 199) 1
7. Кутова шліфувальна машина MILWAUKEE 125 мм AG 800-125 E 6
8. Машина полірувальна кутова акумуляторна MILWAUKEE M18 FAP180-0X, Ø диска 180мм, (HD кейс) 2
9. Кутова шліфувальна машина MILWAUKEE 230 мм AG 22-230/DMS 1
10. Дриль MILWAUKEE DE 10RX.630Вт 4
11. Термоповітродуйка MILWAUKEE акумуляторна 1
12. Заточной станок Zenitech 1
13. Степлер пневматичний під скобу (PROFI) (12.7; 0.65 * 0.95; 6-16) Ga21 AIRKRAFT 21PRO 1
14. Компресор поршневий з ремінним приводом, Vрес=100л, 360л/хв, 220V, 2,2кВт AIRKRAFT AK100-360M-220 1
15. Заклепочник Pro-Series 2,4 (3/32"), 3,2 (1/8"), 4,0 (5/32"), 5,0 (3/16") 2
16. Ножиці по металу електричні MILWAUKEE 2
17. Подовжувач на котушці силовий (перенесення) 30м У16-01 ПВС 2х2,5 (Дніпро) 1
18. Подовжувач в футлярі (перенесення) 15м У16-02 ПВС 2х0,75 (Дніпро) УДФТ15 1
19. Ліхтарик кишеньковий світлодіодний (LED) акумуляторний з магнітом (Made in GERMANY) PROTESTER 7
20. Ліхтарик світлодіодний 3W LED гнучкий, 2 магніти (Made in GERMANY) PROTESTER FL-0313M 4
21. Шліфмашина пневматична вібраційна (8000об / хв) AIRKRAFT AT-7018 2
22. Набір викруток (з шестигранником ударних) 6 од. 2
23. Зварювальний напівавтомат 0.8-1.0мм, 220В, 10.6А G.I.KRAFT GI13110-220 1
24. Апарат для плазмового різання G.I.KRAFT GI14114 1
25. Набір фарбувальний пневматичний 5 од. AUARITA 1
26. Набір шарнірно - губцевого інструменту, 3од .( плоскогубці, бокорізи, переставні плоскогубці ) "СТАНДАРТ" 1
27. Головка торцева 3/8" 19 мм 1
28. Набір екстракторів, свердл та напрямних для вилучення зламаних різьбових гвинтів 25од. TOPTUL JGEW2501 1
29. Набір інструменту 3/8" 35 од. 4
30. Набір інструменту метр. + дюймового 3/4 "26 од. (12-гр.) Metal case 1
31. Набір викруток 14 од. (пластикова коробка) 4
32. Набір викруток (з шестигранником ударні) 6 од. (PH1x75, PH2x100, PH3x150, SL5, 5x100, SL6, 5x150, SL 7
33. Шланг гумовий повітряний армований 20 атм 10x17мм , 20м з швидкороз'ємними сполуками " AIRKRAFT " 2
34. Шланг гумовий повітряний армований 20 атм 8x15мм , 50м з швидкороз'ємними сполуками " AIRKRAFT " 1
35. Набір ключів комбінованих з тріскачкою 8-19мм в сумці 12 од. 2
36. Пістолет фарбувальний пневматичний LVMP верх.пласт.бачок 600мл, форсунка-1,7мм AUARITA LION-B-1.7LM 1
37. Пневмогайковерт 1/2" 813N/m 8000об/хв 2,6кг 1
38. Набір ключів комбінованих 26 шт. 6-32 "Super-Torque" 3
39. Набір інструменту комбінований 1/4 "& 3/8" & 1/2 "151 од. 3
40. Набір мітчиків та плашок 110 шт, М2-М18 металевий бокс (IS) 5
41. Модуль розширення (осцилограф & мультиметр для електромобілів) для сканерів LAUNCH EM101N 2
42. Автомобільний мультимарочний сканер X-4З1 PROЗ SE LAUNCH 2
43. Паяльна станція Quick TS1200A та жала в асортименті 4
44. Цифровий мікроскоп Andonstar AD407 PRO 270 x 2
Також у складі пропозиції ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" надало:
- Сертифікат №UA.PN.060.0578-24 від 08.05.2024р. на інструмент ТМ «MILWAUKEE» в асортименті згідно з додатком 206 позицій
- Сертифікат №UA.PN.060.0441-24 від 10.04.2024р. на інструмент ручний ТМ «MILWAUKEE»:акумуляторний кейсовий вібратор для бетона модель MFX CVBCKIT-602, акумуляторна віброрейка модель MFX PSCKIT-302.
У свою чергу, вищенадані документи не містять у переліку зокрема позицій запропонованого товару з наступним маркуванням:
- Кутова шліфувальна машина акумуляторна MILWAUKEE, M18 BLSAG125X-0, діаметр 125 мм
- Акумулятор Li-ion М18 NRG-502 (B5 2шт з/у М12-18FC) MILWAUKEE
- Дриль-шуруповерт акумуляторна безщіткова M18 BLDDRC-502С крутий. мом. 60.5 Нм MILWAUKEE (+ заряд.пристрій – 199)
Також у складі пропозиції ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" надало:
- Сертифікат постачальника ручного інструменту, ріжучого інструменту, опалюбних приналежностей, сільськогосподарського інструменту, садового інструменту та складних товарів ISO 9001 J.K. INDUSTRIAL CORPORATION
- Сертифікат Ротар Машинері Індастріал Ко на відповідність ISO 9001:2015
Зазначаємо, сертифікат відповідності ISO 9001 підтверджує, що на підприємстві впроваджена система менеджменту якості, яка відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001. Це означає, що виробник здійснює свою діяльність відповідно до визначених процедур, контролює ключові виробничі процеси, веде належну документацію, впроваджує механізми контролю та аналізу невідповідностей, а також постійно вдосконалює внутрішні процеси з метою підвищення ефективності роботи та задоволеності замовників.
Разом із тим, слід зазначити, що сертифікат ISO 9001 не підтверджує якість конкретної продукції або її відповідність технічним вимогам. Він засвідчує лише відповідність системи управління якістю на підприємстві загальним принципам стандарту. Питання якості саме продукції мають підтверджуватись іншими документами — зокрема, сертифікатами відповідності на виріб, протоколами випробувань, технічними паспортами тощо.
Таким чином, сертифікат ISO 9001 є підтвердженням належного функціонування системи управління якістю підприємства, але не є підтвердженням характеристик або споживчих властивостей окремої партії товару.
Також у складі пропозиції ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" надало:
- Висновок №0747-23 від 04.08.2023р. про необхідність проведення робіт щодо обов’язкової сертифікації продукції торгівельних марок RUKO, Stanley, Intertool. MASTERTOOL, BAHCO, Sigma. S&R. Top tools, Visking. Technics, Topex, KAEM, GROSS, KNIPEX, NEO Tools, Pro'skit. FatMax, MTX. Utool, Bosch, Mastiff, Spitce, Alloid. Hanlong, Gardena, Makita, Heller. Shark. Favorit, BESSEY, RUBI, Sturm, Topex, SATA, KINGTONI, DeWALT, Juco, Jonnesway, Miol. Berg. JBM, MAАКІТА, НаираГомельский механічний завод, Yato, Matrix, GARWIN, Kraftool. Brigadier. Dremel. PALISAD, Він-ницький інструментальний завод. Vorel, REMS, Wiha. Hi-Force. Rothenberger. Bass Polska, WOLF, Werk, Sparky Professional, HILTI, Topfix, Hans. Technics. Top tools. Andermax, Proline. Kapro, Wolfcraft, STUKM Profi. Ombra, TOPTUL.. СТАНДАРТ, Masterfix, Brigadier, Сталь, Ridgid, Ultra, MЕТКАС, ХЗСО, Stels. TORIN, King STD, HYUNDAI, HESHITOOLS, PROFITOOL, FORCE, Vulkan, ProfiBox, Sonic. Scaley. Fasano. Dnipro-M, FORSAGE, BENETECH, WINTACT, PROTESTER, JTC, Aeropro. Airkrafi. G.I. Kraft., перелік згідно з додатком до висновку, яка реалізується на території Україні: ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА»
- Висновок №0551-24 від 15.05.2024р. про необхідність проведення робіт з обов’язкової сертифікації продукції ТОВ «ТОПТУЛ», яка реалізується на території України
- Висновок №0049-22 від 12.01.2022р. про необхідність проведення робіт щодо обов’язкової сертифікації продукції, що вироблений "ZOE INDUSTRIAL CORP". Тайвань, торгівельна марка AIRKRAFT, ta реалізується на території Україні: ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА»
- Висновок №177/02560 від 19.10.2016р. про необхідність проведення робіт з обов’язкової сертифікації продукції виробництва "NINGBO JUMSON INTERNATIONAL TRADE CO., LTD», торгівельної марки «"G.I.KRAFT"»
Усі вищезгадані висновки підтверджують те, що перелічена в них продукція не підлягає саме обов’язковій сертифікації.
Проте, надані висновки не підтверджують якість та відповідність товарів, як це вимагається в п.13 Оголошення.
У свою чергу ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» могло здійснити сертифікацію товарів в добровільному порядку.
Також ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» не надало декларацію (в тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання вимог п.13 Оголошення.
На підставі вищевикладеного зазначаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» не відповідає вимогам Оголошення закупівлі, а саме учасник не надав жодного з документів, які вимагалися в п.13 Оголошення та які б підтвердили якість та відповідність товарів.
На підставі вищевикладеного, вважаємо рішення про визначення переможцем ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» є неправомірними, у зв’язку з чим, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою 1178 від 12 жовтня 2022р., -
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Лаунч UA-2025-04-18-008940-a.pdf 01.05.2025 20:51
Дата подачі:
01.05.2025 20:51
Вирішення:
Згідно з другим абзацом ч. 14 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
В обґрунтуванні вимоги щодо скасування рішення Замовника закупівлі про скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ "СТО КОМПЛЕКТ", останній зазначає, що на виконання п. 13 Оголошення про проведення закупівлі у складі пропозиції "СТО КОМПЛЕКТ" надало:
- Гарантійний лист, відповідно до якого «Ми, ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ», як учасник закупівлі в особі директора Миколаєнка Б.Б, гарантуємо, про те, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідають основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства під час його належної експлуатації».
- Гарантійний лист, відповідно до якого «Ми, ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ», ЄДРПОУ: 43821107 як учасник закупівлі в особі директора Миколаєнка Б.Б, гарантуємо, про те, що якість Товару відповідатиме вимогам нормативної і конструкторської документації заводу-виробника та відповідним технічним умовам»
В статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» надано визначення наступних термінів:
документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності;
оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані;
орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування;
Згідно статті 32 зазначеного Закону Органи з оцінки відповідності можуть бути призначені для виконання ними як третіми сторонами певних завдань з оцінки відповідності, визначених у відповідних технічних регламентах, за умови, що вони:
1) відповідають таким загальним вимогам до призначених органів:
є юридичними особами - резидентами України незалежно від форми власності;
кожен працівник із числа не менш як половини їх штатного персоналу, відповідального за виконання завдань з оцінки відповідності, має щонайменше річний сукупний досвід виконання робіт з оцінки відповідності протягом останніх трьох років;
мають у своїй структурі акредитовану випробувальну лабораторію або володіють більше ніж 50 відсотками статутного капіталу акредитованої випробувальної лабораторії, яка є юридичною особою (далі - власна акредитована випробувальна лабораторія), для проведення принаймні деяких видів випробувань усіх чи окремих видів (категорій, груп) продукції в межах сфери призначення та уклали угоди з субпідрядниками або своїми дочірніми підприємствами щодо проведення акредитованими випробувальними лабораторіями таких субпідрядників чи дочірніх підприємств видів випробувань продукції в межах сфери призначення, які не проводяться їхніми власними акредитованими випробувальними лабораторіями (якщо хоча б одна з процедур оцінки відповідності, щодо яких органи з оцінки відповідності заявляють про свою компетентність, передбачає проведення випробувань продукції), Ця вимога не застосовується до органів з оцінки відповідності, які претендують на призначення як акредитована випробувальна лабораторія або орган з інспектування, сфера акредитації яких містить принаймні деякі види випробувань усіх чи окремих видів (категорій, груп) продукції в межах сфери призначення;
страхування відповідальності перед третіми особами на час здійснення діяльності призначеного органу;
2) відповідають спеціальним вимогам до призначених органів, визначеним у відповідних технічних регламентах, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності із залученням призначених органів, а в разі якщо такі вимоги не визначені в певних технічних регламентах, - спеціальним вимогам до призначених органів, установленим Кабінетом Міністрів України.
ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ» не є Органом з оцінки відповідності з урахуванням норм Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та не може видавати документи про відповідність.
Натомість, ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" у складі тендерної пропозиції надано Висновки Органу сертифікації та оцінки відповідності та Сертифікати виробника, у відповідності з вимогами п. 13 Оголошення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
46310bbc21b64e31901acfee020737f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-18-008940-a.c1
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
29.04.2025р. Замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №94-2 від 29.04.2025р., відповідно до якого:
«під час розгляду та оцінки цінової пропозиції учасника та документів наданих в її складі встановлено, що пропозиція учасника ТОВ "СТО КОМПЛЕКТ" не відповідає вимогам, які висувалися замовником. Зокрема відповідно до п. 12.4. оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником у складі цінової пропозиції надається зокрема погоджений проєкт договору про закупівлю (Додаток 4 до Оголошення).
Між тим, учасником всупереч вимогам, замовника погоджений проект договору у складі цінової пропозиції не надано. У зв’язку з чим у замовника відсутнє підтвердження згоди учасника на укладання договору на умовах визначених замовником. Наявність у складі наданих документів довідки в довільній формі про згоду учасника з умовами проекту договору замовником не розглядається оскільки замовником такий документ не вимагався як обов’язковий.
Також, учасником ТОВ "СТО КОМПЛЕКТ" на виконання вимог п. 13.1. не надано жодного документа, який підтверджує якість товару (декларація (в тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог). Довідка учасника в довільній формі щодо відповідності товарів державним стандартам замовником не розглядається, оскільки такий документ не вимагався в оголошення про проведення спрощеної закупівлі.»
По-перше, відповідно до п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
В порушення п.43 Особливостей Замовником не було надано ТОВ "СТО КОМПЛЕКТ" час на виправлення недоліків, зокрема на надання погодженого проєкту договору про закупівлю.
По-друге, відповідно до п.13 Оголошення про проведення закупівлі для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозицій повинен надати:
13.1. Документи підтверджуючі якість та відповідність товарів (декларація (в тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог). Учасником надається один із вказаних документів.
У свою чергу ТОВ "СТО КОМПЛЕКТ" у складі пропозиції надало:
- Гарантійний лист, відповідно до якого «Ми, ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ», як учасник закупівлі в особі директора Миколаєнка Б.Б, гарантуємо, про те, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідають основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства під час його належної експлуатації».
- Гарантійний лист, відповідно до якого «Ми, ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ», ЄДРПОУ: 43821107 як учасник закупівлі в особі директора Миколаєнка Б.Б, гарантуємо, про те, що якість Товару відповідатиме вимогам нормативної і конструкторської документації заводу-виробника та відповідним технічним умовам»
Таким чином ТОВ "СТО КОМПЛЕКТ" надало у складі пропозиції гарантійні листі, яку відповідають поняттю «будь-який інший документ, що підтверджує якість та відповідність товарів».
У свою чергу Оголошення не містить обмеження, що гарантійний лист не є «іншим документом» і не може бути наданий на підтвердження якості та відповідності товарів.
У зв’язку із чим вважаємо неправомірним відхилення пропозиції ТОВ "СТО КОМПЛЕКТ".
На підставі вищевикладеного, вважаємо рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ» є неправомірними, у зв’язку з чим, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою 1178 від 12 жовтня 2022р., -
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога СТО Комплект UA-2025-04-18-008940-a.pdf 01.05.2025 20:49
Дата подачі:
01.05.2025 20:49
Вирішення:
Згідно з другим абзацом ч. 14 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
В обґрунтуванні вимоги щодо скасування рішення Замовника закупівлі про скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ "СТО КОМПЛЕКТ", останній зазначає, що на виконання п. 13 Оголошення про проведення закупівлі у складі пропозиції "СТО КОМПЛЕКТ" надало:
- Гарантійний лист, відповідно до якого «Ми, ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ», як учасник закупівлі в особі директора Миколаєнка Б.Б, гарантуємо, про те, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідають основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства під час його належної експлуатації».
- Гарантійний лист, відповідно до якого «Ми, ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ», ЄДРПОУ: 43821107 як учасник закупівлі в особі директора Миколаєнка Б.Б, гарантуємо, про те, що якість Товару відповідатиме вимогам нормативної і конструкторської документації заводу-виробника та відповідним технічним умовам»
В статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» надано визначення наступних термінів:
документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності;
оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані;
орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування;
Згідно статті 32 зазначеного Закону Органи з оцінки відповідності можуть бути призначені для виконання ними як третіми сторонами певних завдань з оцінки відповідності, визначених у відповідних технічних регламентах, за умови, що вони:
1) відповідають таким загальним вимогам до призначених органів:
є юридичними особами - резидентами України незалежно від форми власності;
кожен працівник із числа не менш як половини їх штатного персоналу, відповідального за виконання завдань з оцінки відповідності, має щонайменше річний сукупний досвід виконання робіт з оцінки відповідності протягом останніх трьох років;
мають у своїй структурі акредитовану випробувальну лабораторію або володіють більше ніж 50 відсотками статутного капіталу акредитованої випробувальної лабораторії, яка є юридичною особою (далі - власна акредитована випробувальна лабораторія), для проведення принаймні деяких видів випробувань усіх чи окремих видів (категорій, груп) продукції в межах сфери призначення та уклали угоди з субпідрядниками або своїми дочірніми підприємствами щодо проведення акредитованими випробувальними лабораторіями таких субпідрядників чи дочірніх підприємств видів випробувань продукції в межах сфери призначення, які не проводяться їхніми власними акредитованими випробувальними лабораторіями (якщо хоча б одна з процедур оцінки відповідності, щодо яких органи з оцінки відповідності заявляють про свою компетентність, передбачає проведення випробувань продукції), Ця вимога не застосовується до органів з оцінки відповідності, які претендують на призначення як акредитована випробувальна лабораторія або орган з інспектування, сфера акредитації яких містить принаймні деякі види випробувань усіх чи окремих видів (категорій, груп) продукції в межах сфери призначення;
страхування відповідальності перед третіми особами на час здійснення діяльності призначеного органу;
2) відповідають спеціальним вимогам до призначених органів, визначеним у відповідних технічних регламентах, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності із залученням призначених органів, а в разі якщо такі вимоги не визначені в певних технічних регламентах, - спеціальним вимогам до призначених органів, установленим Кабінетом Міністрів України.
ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ» не є Органом з оцінки відповідності з урахуванням норм Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та не може видавати документи про відповідність.
Натомість, ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" у складі тендерної пропозиції надано Висновки Органу сертифікації та оцінки відповідності та Сертифікати виробника, у відповідності з вимогами п. 13 Оголошення.
Статус вимоги:
Не задоволено