• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Контейнери пластмасові для побутових відходів (120 л)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 127 днів назад

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період оскарження: 14.04.2025 13:23 - 19.04.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НВП "Укрресурс"

Номер: 4405ac7d4e71403c834df40fed3b6a75
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-14-006583-a.a1
Назва: СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НВП "Укрресурс"
Скарга:
Львівським комунальним підприємством «Транспортна фірма «ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС» ( надалі Замовник або ЛКП «ТФ «ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС») було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску - Контейнери пластмасові для побутових відходів ємністю 120 л, ( надалі предмет закупівлі, контейнери 120л тощо) ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-04-14-006583-a ( тендерна документація додається, додаток 1 та додаток 2). ТОВ «НВП «Укрресурс» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. Крім Скаржника участь в даній закупівлі прийняли, учасники : ТОВ "ЮА ПРО" ТОВ Елкопласт Україна ( надалі переможець) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" Відповідно до Протоколу від 12 травня 2025 року Уповноваженої особи ЛКП «ТФ «ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС» ( надалі Протокол, дивитися додаток 3, додається ) було відхилено тендерну пропозицію Учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю «науково-виробниче підприємство «Укрресурс» (далі – ТОВ «НВП «Укрресурс» або Скаржник) на підставі пп.2 п. 44 Особливостей. В Протоколі Уповноваженою особою Замовника зазначено, підстави відхилення тендерної пропозиції Скаржника, а саме: Товариство з обмеженою відповідальністю «науково-виробниче підприємство «Укрресурс» (ЄДРПОУ 34396623) визнано переможцем закупівлі електронною системою закупівель у торгах UA-2025-04-14-006583-a, як наступна найкраща цінова пропозиція. Товариством з обмеженою відповідальністю «науково-виробниче підприємство «Укрресурс» у складі тендерної пропозиції надано наступні документи: 26_[20-04-2025 17.56.06]1.2. характер товару.pdf 28_[20-04-2025 17.56.06]1.3. характер товару.pdf інформації, що міститься у вказаних вище документах, убачається, що учасник пропонує замовникові товар: контейнери пластмасові для побутових відходів ємністю 120 л (вих. №1617-Х/1.2 від 21.04.2025) у кількості 300 шт., а також контейнер для відходів пластиковий MGB 120 л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений (вих. №1617-Х/1.3 від 21.04.2025) у кількості 300 шт. Враховуючи відмінності у найменуванні товару та вимоги ТД (V II. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ), замовник не розглядає документ 26_[20-04-2025 17.56.06]1.2. характер товару.pdf, а приймає до розгляду файл «28_[20-04-2025 17.56.06]1.3. характер товару.pdf», де зазначене «ПОВНЕ НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ: контейнер для відходів пластиковий MGB 120л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений » (лист учасника вих. №1617-Х/1.3 від 21.04.2025). Відповідно до вимог ТД (V II. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) - Учасник на підтвердження технічних та якісних характеристик товару у складі пропозиції повинен надати відповідні документи (технічний паспорт та/або сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/ або висновок СЕС та/або інший документ, який стосується одиниці товару та його характеристик). У випадку, коли учасник не зобов’язаний подавати вказані документи він у складі пропозиції надає лист-роз’яснення з посиланням на чинне законодавство України. Товариством з обмеженою відповідальністю «науково-виробниче підприємство «Укрресурс» у складі тендерної пропозиції надано наступні документи: 34_[20-04-2025 17.56.06]8. Інструкції з користування_ESE_GmbH_2_4_Wheel_UA.pdf 30_[20-04-2025 17.56.06]5. сертифікат EN 840-1 120л.pdf 36_[20-04-2025 17.56.06]9. паспорт 120л - 300шт.pdf 38_[20-04-2025 17.56.06]17. Висновок СЕС.pdf 22_[20-04-2025 17.56.06]18. Інвойс 120 л.pdf Як убачається з інформації у файлі «34_[20-04-2025 17.56.06]8. Інструкці ї з користування_ESE_GmbH_2_4_Wheel_UA.pdf» у таблиці розмірів 2-колісних контейнерів ESE вказано два типи контейнерів: SL 120 та CL 120, у вказаному документі, що наданий учасником у складі тендерної пропозиції, відсутній контейнер MGB 120 л , який запропоновано учасником згідно з його листом вих. №1617-Х/1.3 від 21.04.2025. Як убачається з інформації у файлі «36_[20-04-2025 17.56.06]9. паспорт 120л - 300шт.pdf» над кресленням та фото контейнера зазначено: « MGB 120 CL», однак такий товар не пропонується учасником згідно з його листом вих. №1617-Х/1.3 від 21.04.2025. Як убачається з інформації у файлі «38_[20-04-2025 17.56.06]17. Висновок СЕС.pdf» обʼєктом експертизи були «контейнери пластикові». З огляду на відсутність повного найменування товару вказаного учасником у його пропозиції, такий висновок СЕС не стосується пропонованого товару (контейнер для відходів пластиковий MGB 120 л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений). Як убачається з інформації у файлі «30_[20-04-2025 17.56.06]5. сертифікат EN 840-1 120л.pdf» (засвідчений переклад з англійської мови): «Сертифікат 42913» видано ТОВ СКЗ- Тестування виробникові ТОВ ЕСЕ на контейнери для сміття та відходів AWB 120 л . Контейнери AWB 120 л відсутні у пропозиції учасника. Як убачається з інформації у файлі «22_[20-04-2025 17.56.06]18. Інво йс 120 л.pdf» у рахунку № 6972744-01 від 16.04.2025 зазначено: «контейнер для відходів пластиковий MGB 120 л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений» у кількості 630 шт. Інформація про договір у вказаному рахунку на бланку виробника відсутня. Мотивувальна частина: Замовником було ретельно досліджено зазначені вище документи, у тому числі й інформація, що міститься на сайті виробника (див. https://www.ese.com/products/standard-line-sl/clip-lid-line-cl/120_D_CL_CL _0_109/?cHash=32096a9c16dc0e964b74b542dbb9f6a1) та зроблено висновок: пропонований Товариством з обмеженою відповідальністю «науково-виробниче підприємство «Укрресурс» товар (контейнер для відходів пластиковий MGB 120 л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі (відсутні належні документи на товар у складі тендерної пропозиції), що не може бути усунено учасником. Звертаємо увагу комісії на вимоги розділу VII тендерної документації, надаємо витяг з тендерної документації : VII. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ* ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску - Контейнери пластмасові для побутових відходів ємністю 120 літрів Загальні вимоги 1. Товар повинен бути новим. 2. Пакування товару має забезпечувати повне збереження товару під час його транспортування та завантаження/розвантаження. 3. Товар не повинен перебувати під заставою, арештом, мати інші обтяження, бути предметом позову. 4. Місце постачання товару: вул. Жовківська, 18 м. Львів. 5. Ціна за одиницю товару повинна включати усі витрати постачальника на пакування, маркування, доставку товару (завантаження, розвантаження, тощо), сплату митних тарифів, транспортних витрат до місця поставки, податків і зборів, інші витрат, які може понести Постачальник під час постачання товару Замовникові (Покупцеві). Технічні, кількісні та якісні вимоги до товару: Кількість: 300 штук Колір: зелений Ємність (л): 120 Довжина/ширина/висота (мм): відповідно до ДСТУ EN 840-1:2022 Вантажопідйомність (кг): не менше 60 Матеріал: поліетилен високої щільності (HD-PE), стійкий до ультрафіолетового проміння, до впливу погодних умов, механічних пошкоджень та до впливу агресивних і хімічних речовин Колеса: 2 гумові колеса Контейнери повинні мати кришку з’єднану з корпусом, ручку для зручності транспортування та можливість вивантаження відходів механізмом сміттєвоза із заднім завантаженням побутових відходів Гарантійний термін експлуатації: не менше 12 місяців Учасник на підтвердження технічних та якісних характеристик товару у складі пропозиції повинен надати відповідні документи (технічний паспорт та/або сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або висновок СЕС та/або інший документ, який стосується одиниці товару та його характеристик). У випадку, коли учасник не зобов’язаний подавати вказані документи він у складі пропозиції надає лист-роз’яснення з посиланням на чинне законодавство України. Учасник має документально підтвердити, що запропонований ним товар немає країни-походження (виробника) Російську Федерацію чи Республіку Білорусь чи Ісламську республіку Іран та/чи не експортується з вказаних країн (договори, накладні, платіжні документи, митні документи тощо чи надати лист з вказанням інформації про походження товару). Сторінка 13 із 18 Інформація про товар, що пропонується учасником (заповнюється учасником)**: Повне найменування товару: __________________________________________________________ Виробник товару: __________________________________________________________ Країна походження товару __________________________________________________________ Кількість товару __________________________________________________________ Характеристики товару: __________________________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________ **Учасником зазначаються характеристики запропонованого товару згідно з документацією. Сторінка 14 із 18 Скаржник не погоджується із рішенням викладеним у Протоколі від 12 травня 2025 року Уповноваженою особою Замовника, щодо того, що «відсутні належні документи на товар у складі тендерної пропозиції», та вважає таке рішення необґрунтованим та таким, що суперечить чинному законодавству України, тендерній документації, з огляду на таке : Скаржник для підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого товару подав в складі тендерної пропозиції наступні документи з назвами файлів : • 1.3. характер товару • 5. сертифікат EN 840-1 120л • 9. паспорт 120л - 300шт • 18. Інвойс 120 л • В документі ( файл 1.3. характер товару) з вихідним № 1617-Х/1.3 від 21.04.2025р ( додаток 5, додається ), вказано : Повне найменування товару: Контейнер для відходів пластиковий MGB 120 л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений Виробник товару: ESE GmbH Країна походження товару Німеччина Кількість товару 300 ( триста ) шт. Характеристики товару: Ємність (л): 120 Довжина/ширина/висота (мм): відповідно до ДСТУ EN 840-1:2022 Вантажопідйомність (кг): 60 Матеріал: поліетилен високої щільності (HD-PE), стійкий до ультрафіолетового проміння, до впливу погодних умов, механічних пошкоджень та до впливу агресивних і хімічних речовин. Колеса: 2 гумові колеса Контейнери мають кришку з’єднану з корпусом, ручку для зручності транспортування та можливість вивантаження відходів механізмом сміттєвоза із заднім завантаженням побутових відходів. Гарантійний термін експлуатації: 12 місяців. Пояснюємо, що повне найменування товару, Скаржник взяв з поданого документу Invoice no. / № рахунку 6972744-01 від 16.04.2025, даний Інвойс сформував виробник ( продавець) ESE GmbH при реалізацію товару Скаржнику ( дивитися додаток 10, додається ), як того вимагалося тендерною документацією, а саме **Учасником зазначаються характеристики запропонованого товару згідно з документацією. ( дивитися сторінку 14 із 18 тендерної документації, додатка 1 до Скарги, додається ). Інші характеристики взяті з паспорта паспорт 120л - 300шт ( дивитися додаток 7, додається ) • В сертифікаті № 42913 ( файл 5. сертифікат EN 840-1 120л, додаток 6, додається ) вказано : Найменування форм корпусів та найменування форм кришок, згідно яких можна підтвердити відповідність стандарту EN 840-1 ( ДСТУ EN 840-1) та фактично вилитого номера на корпусі та кришці контейнера ( дивитися додаток 10, додається ), як то Форма корпусу: WM-GC0120B-868 Форми кришок: WM-GC0120L-048, WM-GC0120L-074, WM-GC0120L-091, WM-GC0120L-137, WM-GC0120L-176, WM-GC0120L-400, WM-GC0120L-574, WM-GC0120L-768, WM-GC0120L-853, WM-GC0120L-854, WM-GC0120L-867, WM-GC0120L-904, WM-GC0120L-1008 Пояснюємо, що даний сертифікат відноситься до запропонованого товару Скаржника. ( дивитися додаток 4, додаток 6, додаток 8, додаток 13, додаток 16, додаток 17, додаток 28 додається до даної Скарги) • В паспорті ( файл 9. паспорт 120л - 300шт, додаток 7 та додаток 7.1 ( з підписом) додається ) вказано та підтверджується : Кількість: 300 штук Колір: зелений Ємність (л): 120 Довжина/ширина/висота (мм): відповідно до ДСТУ EN 840-1:2022 Вантажопідйомність (кг): 60 Матеріал: поліетилен високої щільності (HD-PE), стійкий до ультрафіолетового проміння, до впливу погодних умов, механічних пошкоджень та до впливу агресивних і хімічних речовин. Колеса: 2 гумові колеса Контейнери мають кришку з’єднану з корпусом, ручку для зручності транспортування та можливість вивантаження відходів механізмом сміттєвоза із заднім завантаженням побутових відходів. Гарантійний термін експлуатації: 12 місяців Учасник на підтвердження технічних та якісних характеристик товару у складі пропозиції надає відповідні документи (сертифікат якості та сертифікат відповідності). • 18. Інвойс 120 л виробника ESE GmbH ( додаток 10, додається ) вказано та підтверджує найменування товару викладене контейнер для відходів пластиковий MGB 120л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений . Даний документ, який підтверджує назву запропонованого товару Скаржником. Звертаємо Вашу увагу на те, що всі подані нами документи, а саме: сертифікати, паспорт, інвойс та. Ін) стосуються контейнера для відходів пластикового MGB 120л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений ! Що стосується твердження Замовника про наявність відмінностей в назві як то MGB 120 л, MGB 120 CL, AWB 120 л то Скаржник повідомляє наступне : Назва MGB 120 л як і MGB 120 CL це внутрішня назва виробника ESE GmbH, що підтверджується листами поясненнями виробника ESE GmbH ( дивитися додаток 8, додаток 15, додаток 16). Назва AWB 120 л має те сааме точнее значення, що і назва MGB 120 , що підтверджується листами поясненнями та яка використовується SKZ в сертифікатах ( дивитися додаток 6, додаток 11, додаток 23, додається ) всі ці назви MGB 120 л, MGB 120 CL, AWB 120 стосуються одного запропонованого контейнера. SKZ вказуючи назву AWB виконує вимогу стандарту EN 840 сторінки 14 щодо назви ( в тому числі EN 840-1, ДСТУ EN 840-1, ДСТУ EN 840-1:2022 (дивитися додаток 12, додаток 24, додаток 25 додається )) . Звертаємо увагу комісії на той факт, для підтвердження відповідності та якості певного контейнера 120л, в сертифікаті № 42913 наприклад на корпусі та кришці контейнера 120л мають знаходитися однокові номера форм корпусу та кришки ( дивитися додаток 6 , додаток 13 та відео додаток 28 з додаток 4 додається ). Що стосується твердження Замовника в Протоколі : Як убачається з інформації у файлі «38_[20-04-2025 17.56.06]17. Висновок СЕС.pdf» обʼєктом експертизи були «контейнери пластикові». З огляду на відсутність повного найменування товару вказаного учасником у його пропозиції, такий висновок СЕС не стосується пропонованого товару (контейнер для відходів пластиковий MGB 120 л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений). Звертаємо увагу Комісії на те, що висновок СЕС поданий Скаржником у складі тендерної пропозиції повною мірою стосується контейнерів для відходів пластикових MGB 120 л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений. Скаржник виконав вимогу Замовника щодо надання висновку СЕС. Замовник проігнорував майже такий самй запис - Пластикові контейнери для збирання побутових відходів ємністю 40л, 50л. 60л. 80л. 120л. 140л. 160л. 240л. 360л. 660л, 770л. 1100л, ємкості, баки, урни, кошики, корзини, ящики, шухляди, відра, бочки, кришки.в пропозиції учасника ТОВ "ЮА ПРО" не завадило уповноваженій особі Замовника не відхилити (дискваліфіковати) таку пропозицію з формулюванням : З огляду на відсутність повного найменування товару вказаного учасником у його пропозиції, такий висновок СЕС не стосується пропонованого товару ( дивитися додаток 14 та додаток 21, додається). Замовник вже відхилив переможця, після того як той не завантажив кваліфікаційних документів ( дивитися додаток 26, додається ). В діях Замовника вбачається застосування дискримінаційного підходу при здійснені оцінки пропозицій, що в цілому призводить до порушення норм чинного законодавства. Зважаючи на вищевикладене, Скаржником повністю виконано вимоги викладені Замовником у тендерній документації, а технічні характеристики контейнера що пропонується повністю відповідають тим, які вимагає Замовник. Також Скаржником документально підтверджено якісні і кількісні характеристики контейнера який пропонується. Проте, Замовник без належних правових підстав відхилив пропозицію Скаржника, що безпосередньо вплинуло на кінцеве рішення щодо визначення переможця. ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬ Відповідно до Протоколу від 14 травня 2025 року Уповноваженої особи Замовника ( додається, додаток 18 ) було визначено переможцем та направлено повідомлення про намір укласти договір з Учасником - ТОВ Елкопласт Україна. Скаржник вважає, що Замовником було неправомірно винесено рішення в частині визначення переможцем ТОВ Елкопласт Україна, оскільки пропозиція ТОВ Елкопласт Україна містить ті самі різні назви запропонованого предмета закупівлі, як то Контейнери пластмасові для побутових відходів ємністю 120 літрів в технічній специфікації з вих.. № 342 від 18 квітня 2025р., в паспорті якості вже назва інша - Контейнер для збору відходів ємністю 0,12м3, в наданому сертифікаті TUV, ще інша назва Контейнер для відходів ( сертифікат TUV перевірено до вимог DIN EN 840-1:2021) модель С-120-Н, С-120-Н3 ( дивитися додаток № 14, 19, 20, додається). Проте це не стало на заваді визнати переможцем таку пропозицію з різними найменуваннями . В паспорті наданому учасником ТОВ Елкопласт Україна, відсутнє підтвердження про зелений колір, відсутня інформація про стан запропонованого контейнера 120л , тобто, що він новий, в паспорті відсутня інформація , що до впливу погодних умов, механічних пошкоджень та до впливу агресивних і хімічних речовин, що було відображено в технічних вимогах, також відсутня інформація про те, що Контейнери мають кришку з’єднану з корпусом, ручку для зручності транспортування та можливість вивантаження відходів механізмом сміттєвоза із заднім завантаженням побутових відходів. оскільки вимагався документ який підтверджує дану вимогу, відсутня гарантія у паспорті, дивує те, що паспорт підписаний учасником, а не виробником, хоча в паспорті написано Виробник: Contenur Polska Sp. z o. o. В паспорті міститься обмеження щодо використання пропонованих контейнерів : зберігання відходів в контейнерах не повинно перевищувати – 3 доби, напевно варто розуміти, якщо зберігається 4 доби, то це вже є порушення умов інструкції по використанню і втрачається гарантія, що суперечить технічним вимогам Замовника щодо гарантії у 12 місяців на предмет закупівлі. Враховуючи наданий аналогічний договір предмет закупівлі та виконаний, в учасника ТОВ Елкопласт Україна наявний інвойс на товар, предмет закупівлі аналогічного договору, проте цей інвойс не був наданий у складі пропозиції, в тендерній документації вимагалося при наявності. Скаржник впевнений, що контейнери учасник ТОВ Елкопласт Україна завозить з Польщі легально, не контробандою, тому інвойс мав би бути поданий в складі пропозиції. Звертаємо увагу комісії на той факт, що в складі пропозиції учасника ТОВ Елкопласт Україна відсутній документ з якого можна було написати повну назву запропонованого предмета закупівлі Тобто невідомо звідки переможець торгів взяв назву : Контейнери пластмасові для побутових відходів ємністю 120 літрів, оскільки в паспорті написано Контейнер для збору відходів ємністю 0,12м3, а в сертифікаті написано Контейнер Контейнер для відходів модель ( моделі ) С-120-Н, С-120-Н3, С-240-F, С-240-Н ( дивитися, додатка 19 до Скарги, додається ) . . Також невідомо з якого документу, переможець торгів, взяв інформацію про товар для заповнення кількість товару та характеристики товару, як то : 300 шт. Вантажопідйомність (кг): 60 Матеріал: поліетилен високої щільності (HD-PE), стійкий до ультрафіолетового проміння, до впливу погодних умов, механічних пошкоджень та до впливу агресивних і хімічних речовин. Колеса: 2 гумові колеса Контейнери мають кришку з’єднану з корпусом, ручку для зручності транспортування та можливість вивантаження відходів механізмом сміттєвоза із заднім завантаженням побутових відходів. Гарантійний термін експлуатації: 12 місяців.( дивитися, додаток 20 до Скарги, додається ) Такий документ відсутній в пропозиції переможця ТОВ Елкопласт Україна, з якого можна було зазначити характеристики запропонованого товару ( вимога **Учасником зазначаються характеристики запропонованого товару згідно з документацією ( дивитися сторінку 14 із 18 тендерної документації, додатка 1 до Скарги, додається ).. Замовником не було ретельно досліджено зазначені вище документи, у тому числі й інформація, що міститься на сайті виробника (див. https://www.contenur.pl/en/configurator/rear-loading/c120-h) де показано модель С120 та не зроблено висновок: пропонований ТОВ Елкопласт Україна, товар (Контейнери пластмасові для побутових відходів ємністю 120 літрів) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі (відсутні належні документи на товар у складі тендерної пропозиції), що не може бути усунено учасником. Замовником не було ретельно досліджено у тому числі й інформацію, що міститься на сайті виробника Plastik Gogic при визначені переможця ТОВ "ЮА ПРО" (див. https://plastikgogic.rs/products/waste-bin-with-2-wheel/) де показано дві моделі Waste bin 120 l Premium series ( переклаждається як Сміттєвий бак Преміум серія) та Waste bin 120 l Urban series ( переклаждається як Сміттєвий бак Міська серія), цікаво який саме планував закупити Замовника та індетифіуцвати його по паспоту наданого учасником ТОВ "ЮА ПРО", та не зроблено висновок: пропонований ТОВ "ЮА ПРО", товар (Контейнери пластмасові для побутових відходів ємністю 120 літрів) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі (відсутні належні документи на товар у складі тендерної пропозиції), що не може бути усунено учасником. В діях Замовника вбачається застосування дискримінаційного підходу при здійснені оцінки, перевірки докуметів пропозицій різних Учасників в тому числі Скаржника, що в цілому призводить до порушення норм чинного законодавства. З врахуванням зазначеного, Замовником було неправомірно винесено рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НВП "Укрресурс" як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відхилення пропозиції Скаржника яка повністю відповідала вимогам Замовника та умовам тендерної документації призвела до неправомірного визначення переможцем учасника ТОВ Елкопласт Україна. Такими діями, Замовник порушив суб’єктивні права та законні інтереси ТОВ "НВП "Укрресурс", в тому числі недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням керуючись ст.18 Закону, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) та відповідно до п.56 таких: - скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Ч.17 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного, керуючись Законом та враховуючи Особливості, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером в ЦБД № UA-2025-04-14-006583-a назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску - Контейнери пластмасові для побутових відходів ємністю 120 л (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-04-14-006583-a) в частині прийняття Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НВП "Укрресурс". 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НВП "Укрресурс" у процедурі закупівлі за номером в ЦБД № UA-2025-04-14-006583-a т назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску - Контейнери пластмасові для побутових відходів ємністю 120 л (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-04-14-006583-a). 4. Зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ "НВП "Укрресурс" такою, що відповідає вимогам тендерної документації та опублікувати відповідне рішення у процедурі закупівлі за номером в ЦБД № UA-2025-04-14-006583-a назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску - Контейнери пластмасові для побутових відходів ємністю 120 л (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-04-14-006583-a). 5. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером в ЦБД № UA-2025-04-14-006583-a назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску - Контейнери пластмасові для побутових відходів ємністю 120 л (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-04-14-006583-a) в частині визначення переможцем Учасника - ТОВ Елкопласт Україна. 6. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем Учасника - ТОВ Елкопласт Україна та повідомлення про намір укласти договір у процедурі закупівлі за номером в ЦБД № UA-2025-04-14-006583-a назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску - Контейнери пластмасові для побутових відходів ємністю 120 л (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-04-14-006583-a). Додатки/документальне підтвердження: 1. тд контейнери 120 2. проєкт договору (додаток 1) 3. відхилення переможця 4. текст до відео 120л 5. 1.3. характер товару 6. 5. сертифікат EN 840-1 120л 7. 9. паспорт 120л - 300шт 8. лист виробника що відмінності назви 120л 9. паспорт 120л 10. 18. Інвойс 120 л 11. фото номера корпусу та кришки 120л 12. EN 840-1 cт.14 _переклад 13. фото номера корпусу та кришки 120л 14. Порівняльна таблиця щодо назви в Учасників 15. лист виробника щодо назви в сертифiкатi № 42913_ESE 16. лист виробника щодо назви CL 17. лист виробника щодо назв MGB-AW 18. переможець, намір укласти договір контейнер 120 - 2 19. Переклад Сертифікату ) 20. Технічна частина 21. 5 висновок сес оригінал 22. Паспорт Якості на продукцію (контейнер 120л) 23. Сертифікат EN 840-1 (120л) 24. EN 840-1 25. Переклад стандарту EN 840-1 26. відхилення переможця 27. Технічна специфікація 28. відео 120л ESE колір зелений Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо. Всі документи, що підтверджують все викладене в скарзі, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua З повагою та сподіванням на законність і неупередженість під час розгляду нашої скарги, Директор ТОВ «НВП «Укрресурс» Віктор ХОМИЧ
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 28.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.05.2025 16:55
Дата прийняття рішення по скарзі: 02.06.2025 11:13
Автор: ТОВ "НВП "Укрресурс", Хомич Віктор Іванович 380503786996, 380673611535 v1h4@ukr.net http://www.ukrresurs.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e3ffdaeeaa434b90b3084549dd7d9d65
Заголовок пункту скарги: СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Львівським комунальним підприємством «Транспортна фірма «ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС» ( надалі Замовник або ЛКП «ТФ «ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС») було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску - Контейнери пластмасові для побутових відходів ємністю 120 л, ( надалі предмет закупівлі, контейнери 120л тощо) ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-04-14-006583-a ( тендерна документація додається, додаток 1 та додаток 2).

ТОВ «НВП «Укрресурс» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. Крім Скаржника участь в даній закупівлі прийняли, учасники :

ТОВ "ЮА ПРО"
ТОВ Елкопласт Україна ( надалі переможець)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ"

Відповідно до Протоколу від 12 травня 2025 року Уповноваженої особи ЛКП «ТФ «ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС» ( надалі Протокол, дивитися додаток 3, додається ) було відхилено тендерну пропозицію Учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю «науково-виробниче підприємство «Укрресурс» (далі – ТОВ «НВП «Укрресурс» або Скаржник) на підставі пп.2 п. 44 Особливостей.


В Протоколі Уповноваженою особою Замовника зазначено, підстави відхилення тендерної пропозиції Скаржника, а саме:

Товариство з обмеженою відповідальністю «науково-виробниче підприємство «Укрресурс» (ЄДРПОУ 34396623) визнано переможцем закупівлі електронною системою закупівель у торгах UA-2025-04-14-006583-a, як наступна найкраща цінова пропозиція.

Товариством з обмеженою відповідальністю «науково-виробниче підприємство «Укрресурс» у складі тендерної пропозиції надано наступні документи:
26_[20-04-2025 17.56.06]1.2. характер товару.pdf
28_[20-04-2025 17.56.06]1.3. характер товару.pdf
інформації, що міститься у вказаних вище документах, убачається, що учасник пропонує замовникові товар:
контейнери пластмасові для побутових відходів ємністю 120 л (вих. №1617-Х/1.2 від 21.04.2025) у кількості 300 шт., а також контейнер для відходів пластиковий MGB 120 л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений
(вих. №1617-Х/1.3 від 21.04.2025) у кількості 300 шт.
Враховуючи відмінності у найменуванні товару та вимоги ТД (V II. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ), замовник не розглядає документ 26_[20-04-2025 17.56.06]1.2. характер товару.pdf, а приймає до розгляду файл «28_[20-04-2025 17.56.06]1.3. характер товару.pdf», де зазначене «ПОВНЕ НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ: контейнер для відходів пластиковий MGB 120л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений » (лист учасника вих. №1617-Х/1.3 від 21.04.2025).

Відповідно до вимог ТД (V II. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) - Учасник на підтвердження технічних та якісних характеристик товару у складі пропозиції повинен надати відповідні документи (технічний паспорт та/або сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/ або висновок СЕС та/або інший документ, який стосується одиниці товару та його характеристик). У випадку, коли учасник не зобов’язаний подавати вказані документи він у складі пропозиції надає лист-роз’яснення з посиланням на чинне законодавство України.
Товариством з обмеженою відповідальністю «науково-виробниче підприємство
«Укрресурс» у складі тендерної пропозиції надано наступні документи:
34_[20-04-2025 17.56.06]8. Інструкції з користування_ESE_GmbH_2_4_Wheel_UA.pdf
30_[20-04-2025 17.56.06]5. сертифікат EN 840-1 120л.pdf
36_[20-04-2025 17.56.06]9. паспорт 120л - 300шт.pdf
38_[20-04-2025 17.56.06]17. Висновок СЕС.pdf
22_[20-04-2025 17.56.06]18. Інвойс 120 л.pdf

Як убачається з інформації у файлі «34_[20-04-2025 17.56.06]8. Інструкці ї з
користування_ESE_GmbH_2_4_Wheel_UA.pdf» у таблиці розмірів 2-колісних контейнерів ESE вказано два типи контейнерів: SL 120 та CL 120, у вказаному документі, що наданий
учасником у складі тендерної пропозиції, відсутній контейнер MGB 120 л , який запропоновано учасником згідно з його листом вих. №1617-Х/1.3 від 21.04.2025.
Як убачається з інформації у файлі «36_[20-04-2025 17.56.06]9. паспорт 120л - 300шт.pdf» над кресленням та фото контейнера зазначено: « MGB 120 CL», однак такий товар не пропонується учасником згідно з його листом вих. №1617-Х/1.3 від 21.04.2025.
Як убачається з інформації у файлі «38_[20-04-2025 17.56.06]17. Висновок СЕС.pdf» обʼєктом експертизи були «контейнери пластикові». З огляду на відсутність повного найменування товару вказаного учасником у його пропозиції, такий висновок СЕС не стосується пропонованого товару (контейнер для відходів пластиковий MGB 120 л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений).

Як убачається з інформації у файлі «30_[20-04-2025 17.56.06]5. сертифікат EN 840-1 120л.pdf» (засвідчений переклад з англійської мови): «Сертифікат 42913» видано ТОВ СКЗ-
Тестування виробникові ТОВ ЕСЕ на контейнери для сміття та відходів AWB 120 л .
Контейнери AWB 120 л відсутні у пропозиції учасника.
Як убачається з інформації у файлі «22_[20-04-2025 17.56.06]18. Інво йс 120 л.pdf» у
рахунку № 6972744-01 від 16.04.2025 зазначено: «контейнер для відходів пластиковий MGB 120 л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений» у кількості 630 шт. Інформація про договір у вказаному рахунку на бланку виробника відсутня.

Мотивувальна частина:
Замовником було ретельно досліджено зазначені вище документи, у тому числі й інформація, що міститься на сайті виробника (див. https://www.ese.com/products/standard-line-sl/clip-lid-line-cl/120_D_CL_CL _0_109/?cHash=32096a9c16dc0e964b74b542dbb9f6a1) та зроблено висновок: пропонований Товариством з обмеженою відповідальністю «науково-виробниче підприємство «Укрресурс» товар (контейнер для відходів пластиковий MGB 120 л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі (відсутні належні документи на товар у складі тендерної пропозиції), що не може бути усунено учасником.

Звертаємо увагу комісії на вимоги розділу VII тендерної документації, надаємо витяг з тендерної документації :

VII. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ*

ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску - Контейнери пластмасові для побутових відходів ємністю 120 літрів
Загальні вимоги

1. Товар повинен бути новим.

2. Пакування товару має забезпечувати повне збереження товару під час його транспортування та завантаження/розвантаження.
3. Товар не повинен перебувати під заставою, арештом, мати інші обтяження, бути предметом позову.

4. Місце постачання товару: вул. Жовківська, 18 м. Львів.

5. Ціна за одиницю товару повинна включати усі витрати постачальника на пакування, маркування, доставку товару (завантаження, розвантаження, тощо), сплату митних тарифів, транспортних витрат до місця поставки, податків і зборів, інші витрат, які може понести Постачальник під час постачання товару Замовникові (Покупцеві).

Технічні, кількісні та якісні вимоги до товару:

Кількість: 300 штук

Колір: зелений

Ємність (л): 120

Довжина/ширина/висота (мм): відповідно до ДСТУ EN 840-1:2022

Вантажопідйомність (кг): не менше 60

Матеріал: поліетилен високої щільності (HD-PE), стійкий до ультрафіолетового проміння, до впливу

погодних умов, механічних пошкоджень та до впливу агресивних і хімічних речовин

Колеса: 2 гумові колеса

Контейнери повинні мати кришку з’єднану з корпусом, ручку для зручності транспортування та можливість вивантаження відходів механізмом сміттєвоза із заднім завантаженням побутових відходів
Гарантійний термін експлуатації: не менше 12 місяців

Учасник на підтвердження технічних та якісних характеристик товару у складі пропозиції повинен надати відповідні документи (технічний паспорт та/або сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або висновок СЕС та/або інший документ, який стосується одиниці товару та його характеристик). У випадку, коли учасник не зобов’язаний подавати вказані документи він у складі пропозиції надає лист-роз’яснення з посиланням на чинне законодавство України.

Учасник має документально підтвердити, що запропонований ним товар немає країни-походження (виробника) Російську Федерацію чи Республіку Білорусь чи Ісламську республіку Іран та/чи не експортується з вказаних країн (договори, накладні, платіжні документи, митні документи тощо чи надати лист з вказанням інформації про походження товару).
Сторінка 13 із 18
Інформація про товар, що пропонується учасником (заповнюється учасником)**:

Повне найменування товару: __________________________________________________________

Виробник товару: __________________________________________________________

Країна походження товару __________________________________________________________

Кількість товару __________________________________________________________

Характеристики товару: __________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

**Учасником зазначаються характеристики запропонованого товару згідно з документацією.
Сторінка 14 із 18

Скаржник не погоджується із рішенням викладеним у Протоколі від 12 травня 2025 року Уповноваженою особою Замовника, щодо того, що «відсутні належні документи на товар у складі тендерної пропозиції», та вважає таке рішення необґрунтованим та таким, що суперечить чинному законодавству України, тендерній документації, з огляду на таке :

Скаржник для підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого товару подав в складі тендерної пропозиції наступні документи з назвами файлів :

• 1.3. характер товару
• 5. сертифікат EN 840-1 120л
• 9. паспорт 120л - 300шт
• 18. Інвойс 120 л

• В документі ( файл 1.3. характер товару) з вихідним № 1617-Х/1.3 від 21.04.2025р ( додаток 5, додається ), вказано :
Повне найменування товару: Контейнер для відходів пластиковий MGB 120 л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений
Виробник товару: ESE GmbH
Країна походження товару Німеччина
Кількість товару 300 ( триста ) шт.
Характеристики товару:
Ємність (л): 120 Довжина/ширина/висота (мм): відповідно до ДСТУ EN 840-1:2022 Вантажопідйомність (кг): 60
Матеріал: поліетилен високої щільності (HD-PE), стійкий до ультрафіолетового проміння, до впливу погодних умов, механічних пошкоджень та до впливу агресивних і хімічних речовин.
Колеса: 2 гумові колеса
Контейнери мають кришку з’єднану з корпусом, ручку для зручності транспортування та можливість вивантаження відходів механізмом сміттєвоза із заднім завантаженням побутових відходів. Гарантійний термін експлуатації: 12 місяців.

Пояснюємо, що повне найменування товару, Скаржник взяв з поданого документу Invoice no. / № рахунку 6972744-01 від 16.04.2025, даний Інвойс сформував виробник ( продавець) ESE GmbH при реалізацію товару Скаржнику ( дивитися додаток 10, додається ), як того вимагалося тендерною документацією, а саме **Учасником зазначаються характеристики запропонованого товару згідно з документацією. ( дивитися сторінку 14 із 18 тендерної документації, додатка 1 до Скарги, додається ).
Інші характеристики взяті з паспорта паспорт 120л - 300шт ( дивитися додаток 7, додається )

• В сертифікаті № 42913 ( файл 5. сертифікат EN 840-1 120л, додаток 6, додається ) вказано :
Найменування форм корпусів та найменування форм кришок, згідно яких можна підтвердити відповідність стандарту EN 840-1 ( ДСТУ EN 840-1) та фактично вилитого номера на корпусі та кришці контейнера ( дивитися додаток 10, додається ), як то
Форма корпусу:
WM-GC0120B-868
Форми кришок:
WM-GC0120L-048, WM-GC0120L-074, WM-GC0120L-091, WM-GC0120L-137,
WM-GC0120L-176, WM-GC0120L-400, WM-GC0120L-574, WM-GC0120L-768,
WM-GC0120L-853, WM-GC0120L-854, WM-GC0120L-867, WM-GC0120L-904,
WM-GC0120L-1008
Пояснюємо, що даний сертифікат відноситься до запропонованого товару Скаржника. ( дивитися додаток 4, додаток 6, додаток 8, додаток 13, додаток 16, додаток 17, додаток 28 додається до даної Скарги)
• В паспорті ( файл 9. паспорт 120л - 300шт, додаток 7 та додаток 7.1 ( з підписом) додається ) вказано та підтверджується :
Кількість: 300 штук Колір: зелений
Ємність (л): 120 Довжина/ширина/висота (мм): відповідно до ДСТУ EN 840-1:2022
Вантажопідйомність (кг): 60
Матеріал: поліетилен високої щільності (HD-PE), стійкий до ультрафіолетового проміння, до впливу погодних умов, механічних пошкоджень та до впливу агресивних і хімічних речовин.
Колеса: 2 гумові колеса Контейнери мають кришку з’єднану з корпусом, ручку для зручності транспортування та можливість вивантаження відходів механізмом сміттєвоза із заднім завантаженням побутових відходів.
Гарантійний термін експлуатації: 12 місяців Учасник на підтвердження технічних та якісних характеристик товару у складі пропозиції надає відповідні документи (сертифікат якості та сертифікат відповідності).

• 18. Інвойс 120 л виробника ESE GmbH ( додаток 10, додається ) вказано та підтверджує
найменування товару викладене контейнер для відходів пластиковий MGB 120л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений . Даний документ, який підтверджує назву запропонованого товару Скаржником.

Звертаємо Вашу увагу на те, що всі подані нами документи, а саме: сертифікати, паспорт, інвойс та. Ін) стосуються контейнера для відходів пластикового MGB 120л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений !

Що стосується твердження Замовника про наявність відмінностей в назві як то MGB 120 л, MGB 120 CL, AWB 120 л то Скаржник повідомляє наступне :

Назва MGB 120 л як і MGB 120 CL це внутрішня назва виробника ESE GmbH, що підтверджується листами поясненнями виробника ESE GmbH ( дивитися додаток 8, додаток 15, додаток 16).

Назва AWB 120 л має те сааме точнее значення, що і назва MGB 120 , що підтверджується листами поясненнями та яка використовується SKZ в сертифікатах ( дивитися додаток 6, додаток 11, додаток 23, додається ) всі ці назви MGB 120 л, MGB 120 CL, AWB 120 стосуються одного запропонованого контейнера. SKZ вказуючи назву AWB виконує вимогу стандарту EN 840 сторінки 14 щодо назви ( в тому числі EN 840-1, ДСТУ EN 840-1, ДСТУ EN 840-1:2022 (дивитися додаток 12, додаток 24, додаток 25 додається )) . Звертаємо увагу комісії на той факт, для підтвердження відповідності та якості певного контейнера 120л, в сертифікаті № 42913 наприклад на корпусі та кришці контейнера 120л мають знаходитися однокові номера форм корпусу та кришки ( дивитися додаток 6 , додаток 13 та відео додаток 28 з додаток 4 додається ).

Що стосується твердження Замовника в Протоколі : Як убачається з інформації у файлі «38_[20-04-2025 17.56.06]17. Висновок СЕС.pdf» обʼєктом експертизи були «контейнери пластикові». З огляду на відсутність повного найменування товару вказаного учасником у його пропозиції, такий висновок СЕС не стосується пропонованого товару (контейнер для відходів пластиковий MGB 120 л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений).

Звертаємо увагу Комісії на те, що висновок СЕС поданий Скаржником у складі тендерної пропозиції повною мірою стосується контейнерів для відходів пластикових MGB 120 л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений. Скаржник виконав вимогу Замовника щодо надання висновку СЕС.

Замовник проігнорував майже такий самй запис - Пластикові контейнери для збирання побутових відходів ємністю 40л, 50л. 60л. 80л. 120л. 140л. 160л. 240л. 360л. 660л, 770л. 1100л, ємкості, баки, урни, кошики, корзини, ящики, шухляди, відра, бочки, кришки.в пропозиції учасника ТОВ "ЮА ПРО" не завадило уповноваженій особі Замовника не відхилити (дискваліфіковати) таку пропозицію з формулюванням : З огляду на відсутність повного найменування товару вказаного учасником у його пропозиції, такий висновок СЕС не стосується пропонованого товару ( дивитися додаток 14 та додаток 21, додається). Замовник вже відхилив переможця, після того як той не завантажив кваліфікаційних документів ( дивитися додаток 26, додається ). В діях Замовника вбачається застосування дискримінаційного підходу при здійснені оцінки пропозицій, що в цілому призводить до порушення норм чинного законодавства.

Зважаючи на вищевикладене, Скаржником повністю виконано вимоги викладені Замовником у тендерній документації, а технічні характеристики контейнера що пропонується повністю відповідають тим, які вимагає Замовник. Також Скаржником документально підтверджено якісні і кількісні характеристики контейнера який пропонується. Проте, Замовник без належних правових підстав відхилив пропозицію Скаржника, що безпосередньо вплинуло на кінцеве рішення щодо визначення переможця.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: d1bbba3d21154914bff057efa5f131e4
Заголовок пункту скарги: СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель визначення переможцем Учасника - ТОВ Елкопласт Україна.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Протоколу від 14 травня 2025 року Уповноваженої особи Замовника ( додається, додаток 18 ) було визначено переможцем та направлено повідомлення про намір укласти договір з Учасником - ТОВ Елкопласт Україна.

Скаржник вважає, що Замовником було неправомірно винесено рішення в частині визначення переможцем ТОВ Елкопласт Україна, оскільки пропозиція ТОВ Елкопласт Україна містить ті самі різні назви запропонованого предмета закупівлі, як то Контейнери пластмасові для побутових відходів ємністю 120 літрів в технічній специфікації з вих.. № 342 від 18 квітня 2025р., в паспорті якості вже назва інша - Контейнер для збору відходів ємністю 0,12м3, в наданому сертифікаті TUV, ще інша назва Контейнер для відходів ( сертифікат TUV перевірено до вимог DIN EN 840-1:2021) модель С-120-Н, С-120-Н3 ( дивитися додаток № 14, 19, 20, додається). Проте це не стало на заваді визнати переможцем таку пропозицію з різними найменуваннями . В паспорті наданому учасником ТОВ Елкопласт Україна, відсутнє підтвердження про зелений колір, відсутня інформація про стан запропонованого контейнера 120л , тобто, що він новий, в паспорті відсутня інформація , що до впливу погодних умов, механічних пошкоджень та до впливу агресивних і хімічних речовин, що було відображено в технічних вимогах, також відсутня інформація про те, що Контейнери мають кришку з’єднану з корпусом, ручку для зручності транспортування та можливість вивантаження відходів механізмом сміттєвоза із заднім завантаженням побутових відходів. оскільки вимагався документ який підтверджує дану вимогу, відсутня гарантія у паспорті, дивує те, що паспорт підписаний учасником, а не виробником, хоча в паспорті написано Виробник: Contenur Polska Sp. z o. o. В паспорті міститься обмеження щодо використання пропонованих контейнерів : зберігання відходів в контейнерах не повинно перевищувати – 3 доби, напевно варто розуміти, якщо зберігається 4 доби, то це вже є порушення умов інструкції по використанню і втрачається гарантія, що суперечить технічним вимогам Замовника щодо гарантії у 12 місяців на предмет закупівлі.
Враховуючи наданий аналогічний договір предмет закупівлі та виконаний, в учасника ТОВ Елкопласт Україна наявний інвойс на товар, предмет закупівлі аналогічного договору, проте цей інвойс не був наданий у складі пропозиції, в тендерній документації вимагалося при наявності. Скаржник впевнений, що контейнери учасник ТОВ Елкопласт Україна завозить з Польщі легально, не контробандою, тому інвойс мав би бути поданий в складі пропозиції.

Звертаємо увагу комісії на той факт, що в складі пропозиції учасника ТОВ Елкопласт Україна відсутній документ з якого можна було написати повну назву запропонованого предмета закупівлі Тобто невідомо звідки переможець торгів взяв назву : Контейнери пластмасові для побутових відходів ємністю 120 літрів, оскільки в паспорті написано Контейнер для збору відходів ємністю 0,12м3, а в сертифікаті написано Контейнер Контейнер для відходів модель ( моделі ) С-120-Н, С-120-Н3, С-240-F, С-240-Н ( дивитися, додатка 19 до Скарги, додається ) .
. Також невідомо з якого документу, переможець торгів, взяв інформацію про товар для заповнення кількість товару та характеристики товару, як то :
300 шт.
Вантажопідйомність (кг): 60
Матеріал: поліетилен високої щільності (HD-PE), стійкий до ультрафіолетового проміння, до впливу погодних умов, механічних пошкоджень та до впливу агресивних і хімічних речовин.
Колеса: 2 гумові колеса
Контейнери мають кришку з’єднану з корпусом, ручку для зручності транспортування та можливість вивантаження відходів механізмом сміттєвоза із заднім завантаженням побутових відходів. Гарантійний термін експлуатації: 12 місяців.( дивитися, додаток 20 до Скарги, додається )

Такий документ відсутній в пропозиції переможця ТОВ Елкопласт Україна, з якого можна було зазначити характеристики запропонованого товару ( вимога **Учасником зазначаються характеристики запропонованого товару згідно з документацією ( дивитися сторінку 14 із 18 тендерної документації, додатка 1 до Скарги, додається )..

Замовником не було ретельно досліджено зазначені вище документи, у тому числі й інформація, що міститься на сайті виробника (див. https://www.contenur.pl/en/configurator/rear-loading/c120-h) де показано модель С120 та не зроблено висновок: пропонований ТОВ Елкопласт Україна, товар (Контейнери пластмасові для побутових відходів ємністю 120 літрів) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі (відсутні належні документи на товар у складі тендерної пропозиції), що не може бути усунено учасником.

Замовником не було ретельно досліджено у тому числі й інформацію, що міститься на сайті виробника Plastik Gogic при визначені переможця ТОВ "ЮА ПРО" (див. https://plastikgogic.rs/products/waste-bin-with-2-wheel/) де показано дві моделі Waste bin 120 l Premium series ( переклаждається як Сміттєвий бак Преміум серія) та Waste bin 120 l Urban series ( переклаждається як Сміттєвий бак Міська серія), цікаво який саме планував закупити Замовника та індетифіуцвати його по паспоту наданого учасником ТОВ "ЮА ПРО", та не зроблено висновок: пропонований ТОВ "ЮА ПРО", товар (Контейнери пластмасові для побутових відходів ємністю 120 літрів) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі (відсутні належні документи на товар у складі тендерної пропозиції), що не може бути усунено учасником.

В діях Замовника вбачається застосування дискримінаційного підходу при здійснені оцінки, перевірки докуметів пропозицій різних Учасників в тому числі Скаржника, що в цілому призводить до порушення норм чинного законодавства.

З врахуванням зазначеного, Замовником було неправомірно винесено рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НВП "Укрресурс" як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Відхилення пропозиції Скаржника яка повністю відповідала вимогам Замовника та умовам тендерної документації призвела до неправомірного визначення переможцем учасника ТОВ Елкопласт Україна.

Такими діями, Замовник порушив суб’єктивні права та законні інтереси ТОВ "НВП "Укрресурс", в тому числі недискримінація учасників та рівне ставлення до них.

Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням

керуючись ст.18 Закону, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) та відповідно до п.56 таких:
- скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Ч.17 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)