-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
дизельне паливо
Завершена
8 556 840.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 85 568.40 UAH
мін. крок: 1% або 85 568.40 UAH
Період оскарження:
03.04.2025 18:08 - 10.04.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо дискваліфікації
Номер:
0bf4142a2b8247e2accc223df275a872
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-03-014089-a.b1
Назва:
щодо дискваліфікації
Вимога:
Згідно з інформацією, яка розміщена в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником: МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МІСТА ХЕРСОНА" було проведено закупівлю №UA-2025-04-03-014089-a, предмет закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо).
Відповідно до реєстру пропозицій у закупівлі взяли учать 3 учасника:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю "Е-ВЕНДОР"
2. ТОВ "КВОРУМ-НАФТА"
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
15 квітня 2025 року Замовником було оприлюднена вимога про усунення недоліків, відповідно до якої:
- Бланки дозволи та паливні картки не є підтвердженням, що в учасника є в наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідні для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, тому у Довідці, що підтверджує наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання Дизельного палива (ДП-Л(З) - Євро5) необхідно вказати назву необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника.
- Учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо поставки Дизельного палива (ДП-Л(З) - Євро5).
- Учасник має надати діючі ліцензії, видані учаснику, на право роздрібної торгівлі пальним на всі запропоновані АЗС Учасника.
- Учасник має надати Паспорт якості на Дизельне паливо (ДП-Л - Євро5) або його копію.
- Учасник має надати Діючий сертифікат відповідності на Дизельне паливо (ДП-Л - Євро5) або його копію.
На виконання даної вимоги було надано пояснення, в якому зазначалося, що Товариством з обмеженою відповідальністю «Е-ВЕНДОР» в складі тендерної пропозиції було надано ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на усі запропоновані АЗС, які видані на ім’я нашого партнера ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР». Учасником було подано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить інформацію про наявність наявність мережі партнерських АЗС та оренди офісного приміщення є достатнім підтвердженням матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі. Проте враховуючи дане зауваження ТОВ «Е-ВЕНДОР» подало оновлену довідку про підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, в якій додатково зазначається інформація про офісне обладнання, що в повній мірі підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази для поставки даного виду товару. Також Учасником надані договір оренди офісного приміщення та Партнерський договір з ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР», що підтверджує можливість Товариства з обмеженою відповідальністю «Е-ВЕНДОР» виконати умови договору. Окрім того, оскільки довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази була доповнена, додали документи, що підтверджують право власності на дане майно. На виконання зауваження щодо надання паспорта якості на Дизельне паливо (ДП-Л - Євро5) або його копію та діючого сертифікату відповідності на Дизельне паливо (ДП-Л - Євро5) або його копію, додали скан-копію сертифіката відповідності та паспорта якості на дизельне паливо літнє.
Отже, ТОВ «Е-ВЕНДОР» подало всі необхідні документи для усунення недоліків, однак, 16 квітня 2025 р. Замовником було оприлюднено Протокол розгляду тендерних пропозицій, відповідно до якого відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Е-ВЕНДОР» у зв’язку із тим, що:
- у довідці про підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару за предметом закупівлі відсутнє обладнання, матеріально-технічної база та технології, тобто учасник у довідці не вказав АЗС на території міста Херсона, яка необхідна для постачання дизельного палива (ДП-Л(З) - Євро5);
- учасник не надав документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази (АЗС на території міста Херсона), технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо поставки Дизельного палива (ДП-Л(З) - Євро5.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Е-ВЕНДОР» не може погодитися з даним рішенням, оскільки в Тендерна документація замовника не містить форми довідки, яка має бути надана учасником, отже даний документ може надаватися в довільній формі. Окрім того, у вимозі про усунення порушень не було зазначено, що саме потрібно виправити у вищезазначені довідці. Звертаємо увагу, що в складі тендерної пропозиції присутні ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, в яких зазначається адреса АЗС. Також Учасник надав партнерський договір з ТОВ «ЄВРО САМАРТ ПАУЕР», що підтверджує право користування АЗС. Тому, пропозиція ТОВ «Е-ВЕНДОР» в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
амовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
- підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
- є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
- є такою, строк дії якої закінчився;
- є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
- не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Отже, підставИ для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Е-ВЕНДОР» відсутні.
Керуючись вищеописаним, вимагаємо:
1. Скасувати рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Е-ВЕНДОР»
2. У випадку ігнорування нашої вимоги, ми залишаємо за собою право звернутися до контролюючого органу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2025 22:39
Вирішення:
Відповідно до пункту 28 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовник у тендерній документації зазначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв згідно зі статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). В даній закупівлі зазначено кваліфікаційний критерій згідно з пунктом 1 частини 2 статті 16 Закону: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Зверніть увагу: наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, не в партнера, не взагалі в країні, конкретно у учасника.
У довідці за формою 1, що вказана у Додатку № 1 до Тендерної документації, учасник не надав перелік обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для постачання товару за предметом закупівлі, а саме: заправні ділянки (острівці) з масло- і пальнороздавальними колонками, водо- і повітрозаправними пристроями; автомийка, детейлінг, ділянки з підземними резервуарами для зберігання масла і палива; компресорне та протипожежне устаткування тощо.
Вказаний у довідці офіс, це нежитлове приміщення, яке належить суб'єкту господарювання, де міститься його виконавчий орган і яке має певну адресу, через яку можна здійснювати поштовий зв'язок. В офісі міститься штаб-квартира, де перебуває керівництво та офіційне представництво фірми, та відсутнє обладнання необхідне для постачання дизельного палива, що є предметом закупівлі.
Враховуючи вказане, учасник не надав довідку встановлено зразку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та не надав документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо поставки товарів за предметом закупівлі, тому його пропозиція відхилена відповідно до абзацу п‘ятому підпункту 1 пункту 44 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Статус вимоги:
Не задоволено