-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт дитячого інфекційного відділення Комунального підприємства «Слобожанська центральна лікарня» Слобожанської селищної ради за адресою: м. Дніпро вул. Холодильна, 60. Пожежна безпека та слабострумні мережі»
Торги не відбулися
3 898 936.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 494.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 494.68 UAH
Період оскарження:
03.04.2025 09:18 - 27.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Номер:
b279bf0b27134d61a6fb7e87ab35fdf9
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-03-000912-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга для редагування.docx 10.04.2025 17:18
- ДОКАЗ 1. Декларація відповідності мтб вимогам з охорони праці.pdf 10.04.2025 17:18
- ДОКАЗ 3. Сертифікати ISO.pdf 10.04.2025 17:18
- Скарга на умови ТД.pdf 10.04.2025 17:18
- ДОКАЗ 2. Договір на вивіз відходів.pdf 10.04.2025 17:18
- sign.p7s 10.04.2025 17:26
- рішення від 14.04.2025 № 5818.pdf 14.04.2025 16:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.04.2025 № 6279.pdf 22.04.2025 12:07
- рішення від 21.04.2025 № 6279.pdf 24.04.2025 11:36
- Заперечення на скаргу 16.04.docx 16.04.2025 17:05
- Пояснення.pdf 16.04.2025 17:05
- Пояснення на рішення.pdf 25.04.2025 13:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.04.2025 18:50
Дата розгляду скарги:
21.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.04.2025 16:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.04.2025 11:36
Дата виконання рішення Замовником:
25.04.2025 13:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зміни внесено в тендерну документацію Додаток №3 по закупівлі UA-2025-04-03-000912-a, згідно рішення АМКУ № 6279 - р/пк-пз від 21.04.2025
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
06e731b7cc324fc6b4c16b591ee927ff
Заголовок пункту скарги:
Пункт 1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до вимог Додатку 3 (інші документи) тендерної документації вимагається:
«Декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрована в Головному управлінні Держпраці. (п. 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки затвердженого Постановою КМУ від 26.11.2011. № 1107.
Декларація відповідності матеріально-технічної бази на експлуатацію устаткування та/або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
……
- спорудження і обслуговування крижаних і поромних переправ, доріг, бродів;
…..
- Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі( ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо);
- Земляні роботи, що виконуються на глубині понад 2метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою;
- Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти;
-виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів;
- Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин;
- Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів;
- Монтаж, демонтаж, налагоджування , ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної безпеки, а саме:
- Устаткування напругою понад 1000В;
- Вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підймники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників;
- Роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі;
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що не узгоджується з технічним завданням даної закупівлі. Для нас, як для потенційного учасника Закупівлі така вимога тендерної документації є дискримінаційною.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі здійснюється закупівля: «Капітальний ремонт дитячого інфекційного відділення Комунального підприємства «Слобожанська центральна лікарня» Слобожанської селищної ради за адресою: м. Дніпро вул. Холодильна, 60. Пожежна безпека та слабострумні мережі» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Згідно технічного завдання, яке викладено в Додатку 4 до тендерної документації визначено перелік робіт (Відомість обсягів робіт), які потребується до виконання. Серед видів робіт:
Монтаж:
- Система протипожежного захисту: Система керування
евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання);
- Система протипожежного захисту: Система пожежної сигналізації. Система передавання тривожних сповіщень
- Система протипожежного захисту: Автоматизація систем протипожежного захисту;
- Монтаж обладнання (автоматика ВЗК, дверей, ПК, систем СПДЗ);
- Система протипожежного захисту: Система протидимного захисту;
БЕЗДРОТОВА СИСТЕМА ЗВ’ЯЗКУ;
- ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ;
- СИСТЕМА ВИКЛИКУ МЕДИЧНОГО ПЕРСОНАЛУ;
- Пусконалагоджувальні роботи системи керування евакуюванням;
- Пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації;
- Пусконалагоджувальні роботи системи протидимного захисту;
- Пусконалагоджувальні роботи системи зв'язку;
Технічним завданням не передбачено необхідності виконання наступних робіт:
- спорудження і обслуговування крижаних і поромних переправ, доріг, бродів;
…..
- Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі( ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо);
- Земляні роботи, що виконуються на глубині понад 2метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою;
- Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти;
-виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів;
- Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин;
- Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів;
- Монтаж, демонтаж, налагоджування , ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної безпеки, а саме:
- Устаткування напругою понад 1000В;
- Вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників;
- Роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі;
Скаржник має в наявності дозвільні документи для виконання робіт підвищеної небезпеки, які передбачені технічним завданням (декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, зокрема і:
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- нанесення лакофарбових покрить, грунтовок та шпакльовок на основі полімерних композицій;
- зварювальні роботи;
- обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів, тощо.
Але Скаржник не має і не повинен мати для виконання робіт, передбачених технічним завданням даної закупівлі, дозвільного документу на виконання вище перелічених робіт підвищеної небезпеки.
Проте через наявність вимоги в тендерній документації щодо необхідності надати дозвіл/декларацію/інші дозвільні документи щодо виду робіт підвищеної небезпеки, який не передбачається до виконання, Скаржник не може прийняти участь в даній закупівлі, що є дискримінаційним для Скаржника.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо наявності Декларації відповідності матеріально-технічної бази на експлуатацію устаткування та/або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки на такі види робіт як:
- спорудження і обслуговування крижаних і поромних переправ, доріг, бродів;
…..
- Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі( ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо);
- Земляні роботи, що виконуються на глубині понад 2метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою;
- Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти;
-виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів;
- Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин;
- Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів;
- Монтаж, демонтаж, налагоджування , ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної безпеки, а саме:
- Устаткування напругою понад 1000В;
- Вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників;
- Роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі;
Як доказ порушення нашого права надаємо :
Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації вищенаведеної вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Вимагаємо внести зміни у вимогу щодо дозвільного документу, з огляду на вищезазначене обґрунтування.
«Декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрована в Головному управлінні Держпраці. (п. 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки затвердженого Постановою КМУ від 26.11.2011. № 1107.
Декларація відповідності матеріально-технічної бази на експлуатацію устаткування та/або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
……
- спорудження і обслуговування крижаних і поромних переправ, доріг, бродів;
…..
- Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі( ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо);
- Земляні роботи, що виконуються на глубині понад 2метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою;
- Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти;
-виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів;
- Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин;
- Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів;
- Монтаж, демонтаж, налагоджування , ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної безпеки, а саме:
- Устаткування напругою понад 1000В;
- Вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підймники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників;
- Роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі;
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що не узгоджується з технічним завданням даної закупівлі. Для нас, як для потенційного учасника Закупівлі така вимога тендерної документації є дискримінаційною.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі здійснюється закупівля: «Капітальний ремонт дитячого інфекційного відділення Комунального підприємства «Слобожанська центральна лікарня» Слобожанської селищної ради за адресою: м. Дніпро вул. Холодильна, 60. Пожежна безпека та слабострумні мережі» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Згідно технічного завдання, яке викладено в Додатку 4 до тендерної документації визначено перелік робіт (Відомість обсягів робіт), які потребується до виконання. Серед видів робіт:
Монтаж:
- Система протипожежного захисту: Система керування
евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання);
- Система протипожежного захисту: Система пожежної сигналізації. Система передавання тривожних сповіщень
- Система протипожежного захисту: Автоматизація систем протипожежного захисту;
- Монтаж обладнання (автоматика ВЗК, дверей, ПК, систем СПДЗ);
- Система протипожежного захисту: Система протидимного захисту;
БЕЗДРОТОВА СИСТЕМА ЗВ’ЯЗКУ;
- ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ;
- СИСТЕМА ВИКЛИКУ МЕДИЧНОГО ПЕРСОНАЛУ;
- Пусконалагоджувальні роботи системи керування евакуюванням;
- Пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації;
- Пусконалагоджувальні роботи системи протидимного захисту;
- Пусконалагоджувальні роботи системи зв'язку;
Технічним завданням не передбачено необхідності виконання наступних робіт:
- спорудження і обслуговування крижаних і поромних переправ, доріг, бродів;
…..
- Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі( ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо);
- Земляні роботи, що виконуються на глубині понад 2метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою;
- Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти;
-виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів;
- Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин;
- Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів;
- Монтаж, демонтаж, налагоджування , ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної безпеки, а саме:
- Устаткування напругою понад 1000В;
- Вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників;
- Роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі;
Скаржник має в наявності дозвільні документи для виконання робіт підвищеної небезпеки, які передбачені технічним завданням (декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, зокрема і:
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- нанесення лакофарбових покрить, грунтовок та шпакльовок на основі полімерних композицій;
- зварювальні роботи;
- обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів, тощо.
Але Скаржник не має і не повинен мати для виконання робіт, передбачених технічним завданням даної закупівлі, дозвільного документу на виконання вище перелічених робіт підвищеної небезпеки.
Проте через наявність вимоги в тендерній документації щодо необхідності надати дозвіл/декларацію/інші дозвільні документи щодо виду робіт підвищеної небезпеки, який не передбачається до виконання, Скаржник не може прийняти участь в даній закупівлі, що є дискримінаційним для Скаржника.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо наявності Декларації відповідності матеріально-технічної бази на експлуатацію устаткування та/або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки на такі види робіт як:
- спорудження і обслуговування крижаних і поромних переправ, доріг, бродів;
…..
- Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі( ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо);
- Земляні роботи, що виконуються на глубині понад 2метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою;
- Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти;
-виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів;
- Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин;
- Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів;
- Монтаж, демонтаж, налагоджування , ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної безпеки, а саме:
- Устаткування напругою понад 1000В;
- Вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників;
- Роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі;
Як доказ порушення нашого права надаємо :
Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації вищенаведеної вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Вимагаємо внести зміни у вимогу щодо дозвільного документу, з огляду на вищезазначене обґрунтування.
×
-
Назва доказу:
Доказ 1
-
Повʼязаний документ:
ДОКАЗ 1. Декларація відповідності мтб вимогам з охорони праці.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації вищенаведеної вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Вимагаємо внести зміни у вимогу щодо дозвільного документу, з огляду на вищезазначене обґрунтування.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
0fa716f5343147489aa52d682f063984
Заголовок пункту скарги:
Пункт 2
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до вимог Додатку 3 (інші документи) тендерної документації вимагається:
«Договір з організацією, яка має дозвіл на розміщення будівельних відходів у спеціально відведених місцях. Строк дії договору має бути не меншим ніж строк виконання робіт за предметом закупівлі цих торгів, або договір має містити умову про можливість його пролонгації.»
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що не узгоджується з технічним завданням даної закупівлі. Для нас, як для потенційного учасника Закупівлі така вимога тендерної документації є дискримінаційною.
Технічним завданням не передбачено саме розміщення будівельних відходів у спеціально відведених місцях. Згідно технічного завдання вивезення будівельних відходів може бути виконано організацією, яка займається вивозом будівельних відходів. Звертаємо увагу, що з набранням чинності Закону України № 1193-VII, було скасовано необхідність одержання дозволів на розміщення відходів та лімітів на утворення та розміщення відходів.
Крім того, відповідно до Закону України від 19.05.2011 р. N 3392-VI ( 3392-17 ) "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" такий документ як «дозвіл на розміщення будівельних відходів у спеціально відведених місцях.» не включено до переліку документів дозвільного характеру.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, з огляду на те, що учасники не зобов’язані мати «договір з організацією, яка має дозвіл на розміщення будівельних відходів у спеціально відведених місцях», згідно технічного завдання немає обов’язку розміщення відходів у спеціально відведених місцях, а передбачено вивіз будівельних відходів.
Відповідно до статті 40 Закону України "Про управління відходами" захоронення відходів здійснюється на спеціально обладнаних полігонах, що відповідають вимогам чинного законодавства, та управління яким здійснюється уповноваженим суб'єктом господарювання, що має дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Звертаємо увагу на відмінність двох дозвільних документів: Замовником вимагається договір з організацією, що має САМЕ: «дозвіл на розміщення будівельних відходів у спеціально відведених місцях», при цьому, що згідно чинного законодавства, такий документ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО та не включено до Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.
Чинним законодавством передбачена наявність «дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів». Скаржник має відповідний договір з уповноваженою організацією, яка має дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, але при цьому не може прийняти участь в даній закупівлі з огляду на незаконну та дискримінаційну вимогу Замовника.
Як доказ порушення нашого права надаємо:
Договір на вивіз будівельних відходів.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації вищенаведеної вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Вимагаємо внести зміни або видалити дану оскаржувану вимогу Замовника з тендерної документації та її додатків.
«Договір з організацією, яка має дозвіл на розміщення будівельних відходів у спеціально відведених місцях. Строк дії договору має бути не меншим ніж строк виконання робіт за предметом закупівлі цих торгів, або договір має містити умову про можливість його пролонгації.»
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що не узгоджується з технічним завданням даної закупівлі. Для нас, як для потенційного учасника Закупівлі така вимога тендерної документації є дискримінаційною.
Технічним завданням не передбачено саме розміщення будівельних відходів у спеціально відведених місцях. Згідно технічного завдання вивезення будівельних відходів може бути виконано організацією, яка займається вивозом будівельних відходів. Звертаємо увагу, що з набранням чинності Закону України № 1193-VII, було скасовано необхідність одержання дозволів на розміщення відходів та лімітів на утворення та розміщення відходів.
Крім того, відповідно до Закону України від 19.05.2011 р. N 3392-VI ( 3392-17 ) "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" такий документ як «дозвіл на розміщення будівельних відходів у спеціально відведених місцях.» не включено до переліку документів дозвільного характеру.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, з огляду на те, що учасники не зобов’язані мати «договір з організацією, яка має дозвіл на розміщення будівельних відходів у спеціально відведених місцях», згідно технічного завдання немає обов’язку розміщення відходів у спеціально відведених місцях, а передбачено вивіз будівельних відходів.
Відповідно до статті 40 Закону України "Про управління відходами" захоронення відходів здійснюється на спеціально обладнаних полігонах, що відповідають вимогам чинного законодавства, та управління яким здійснюється уповноваженим суб'єктом господарювання, що має дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Звертаємо увагу на відмінність двох дозвільних документів: Замовником вимагається договір з організацією, що має САМЕ: «дозвіл на розміщення будівельних відходів у спеціально відведених місцях», при цьому, що згідно чинного законодавства, такий документ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО та не включено до Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.
Чинним законодавством передбачена наявність «дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів». Скаржник має відповідний договір з уповноваженою організацією, яка має дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, але при цьому не може прийняти участь в даній закупівлі з огляду на незаконну та дискримінаційну вимогу Замовника.
Як доказ порушення нашого права надаємо:
Договір на вивіз будівельних відходів.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації вищенаведеної вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Вимагаємо внести зміни або видалити дану оскаржувану вимогу Замовника з тендерної документації та її додатків.
×
-
Назва доказу:
Доказ 2
-
Повʼязаний документ:
ДОКАЗ 2. Договір на вивіз відходів.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вимагаємо внести зміни або видалити дану оскаржувану вимогу Замовника з тендерної документації та її додатків.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
830ba69e412848a497ecdc65a3dbc634
Заголовок пункту скарги:
Пункт 3
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до вимог Додатку 3 (інші документи) тендерної документації вимагається:
«ДСТУ ISO 37001 – система управління заходами боротьби з корупцією виданого акредитованим органом НААУ.
ДСТУ ISO 50001 - cистеми енергетичного менеджменту виданого акредитованим органом НААУ.»
ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО» вважає таку вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі.
Вимога щодо того, що сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, акредитованим НААУ є дискримінаційною, так як наше підприємство має СЕРТИФІКАТИ відповідності стандартам:
ДСТУ ISO 37001 – система управління заходами боротьби з корупцією
ДСТУ ISO 50001 - cистеми енергетичного менеджменту
Видані органом сертифікації «Аудит та сертифікація», даний орган сертифікації не є акредитованим в НААУ, так як частина 1 статті 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачає такий принцип як – добровільність акредитації. Орган сертифікації «Аудит та сертифікація» дану добровільну акредитацію не проходив.
Тому вимого того, що сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований НААУ, є дискримінаційною по відношенні до Скаржника та до інших учасників закупівлі, котрим сертифікати видавали інші органи ніж, ті котрі проходили акредитацію в НААУ.
Така вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже участь у закупівлі зможуть прийняти лише ті Учасники, які мають Сертифікати, видані Учаснику акредитованим органом НААУ. Посилаючись на необхідність мати Сертифікат від конкретної організації, Замовник обмежує вільну конкуренцію і порушує принцип недискримінації учасників, оскільки відповідно до норм діючого законодавства України, не існує виключного переліку конкретних органів сертифікації, які мають право видавати вищезазначені сертифікати, а також не існує зобов’язання у підприємств, установ та організацій, які мають намір брати участь у торгах, отримувати такі сертифікати виключно у органу з сертифікації Національного агентства з акредитації України.
Отже, Замовником нівелюється суть документу – наявність впровадженої система управління заходами боротьби з корупцією, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001, та системи енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001, а значення надається лише з огляду на орган видачі такого сертифікату.
Звертаємо Вашу увагу, що сертифікати, що видані різними органами з сертифікації на законних підставах, мають однакову юридичну силу, та не мають переваг один перед одним. На сьогоднішній день, видача Сертифікатів ДСТУ ISO 37001, ДСТУ ISO 50001, можлива будь-яким акредитованим органом з сертифікації, а не лише організацією, акредитованою Національним агентством з акредитації України.
Таким чином, ми, як Учасник закупівлі, маємо сертифікати, які зазначені у вимогах тендерної документації, з різницею лише в органі, який його видає, але ми не можемо взяти участь у закупівлі, через дискримінаційну вимогу щодо того, що такий сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації Національного агентства з акредитації України.
Як доказ порушення нашого права надаємо копії :
Сертифікатів ДСТУ ISO 37001 – система управління заходами боротьби з корупцією , ДСТУ ISO 50001 - системи енергетичного менеджменту.
Вимагаємо внести зміни у вимогу щодо надання сертифікатів відповідності шляхом виключення вимоги, щодо обов’язку бути виданими акредитованим органом НААУ.
«ДСТУ ISO 37001 – система управління заходами боротьби з корупцією виданого акредитованим органом НААУ.
ДСТУ ISO 50001 - cистеми енергетичного менеджменту виданого акредитованим органом НААУ.»
ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО» вважає таку вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі.
Вимога щодо того, що сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, акредитованим НААУ є дискримінаційною, так як наше підприємство має СЕРТИФІКАТИ відповідності стандартам:
ДСТУ ISO 37001 – система управління заходами боротьби з корупцією
ДСТУ ISO 50001 - cистеми енергетичного менеджменту
Видані органом сертифікації «Аудит та сертифікація», даний орган сертифікації не є акредитованим в НААУ, так як частина 1 статті 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачає такий принцип як – добровільність акредитації. Орган сертифікації «Аудит та сертифікація» дану добровільну акредитацію не проходив.
Тому вимого того, що сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований НААУ, є дискримінаційною по відношенні до Скаржника та до інших учасників закупівлі, котрим сертифікати видавали інші органи ніж, ті котрі проходили акредитацію в НААУ.
Така вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже участь у закупівлі зможуть прийняти лише ті Учасники, які мають Сертифікати, видані Учаснику акредитованим органом НААУ. Посилаючись на необхідність мати Сертифікат від конкретної організації, Замовник обмежує вільну конкуренцію і порушує принцип недискримінації учасників, оскільки відповідно до норм діючого законодавства України, не існує виключного переліку конкретних органів сертифікації, які мають право видавати вищезазначені сертифікати, а також не існує зобов’язання у підприємств, установ та організацій, які мають намір брати участь у торгах, отримувати такі сертифікати виключно у органу з сертифікації Національного агентства з акредитації України.
Отже, Замовником нівелюється суть документу – наявність впровадженої система управління заходами боротьби з корупцією, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001, та системи енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001, а значення надається лише з огляду на орган видачі такого сертифікату.
Звертаємо Вашу увагу, що сертифікати, що видані різними органами з сертифікації на законних підставах, мають однакову юридичну силу, та не мають переваг один перед одним. На сьогоднішній день, видача Сертифікатів ДСТУ ISO 37001, ДСТУ ISO 50001, можлива будь-яким акредитованим органом з сертифікації, а не лише організацією, акредитованою Національним агентством з акредитації України.
Таким чином, ми, як Учасник закупівлі, маємо сертифікати, які зазначені у вимогах тендерної документації, з різницею лише в органі, який його видає, але ми не можемо взяти участь у закупівлі, через дискримінаційну вимогу щодо того, що такий сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації Національного агентства з акредитації України.
Як доказ порушення нашого права надаємо копії :
Сертифікатів ДСТУ ISO 37001 – система управління заходами боротьби з корупцією , ДСТУ ISO 50001 - системи енергетичного менеджменту.
Вимагаємо внести зміни у вимогу щодо надання сертифікатів відповідності шляхом виключення вимоги, щодо обов’язку бути виданими акредитованим органом НААУ.
×
-
Назва доказу:
Доказ 3
-
Повʼязаний документ:
ДОКАЗ 3. Сертифікати ISO.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вимагаємо внести зміни у вимогу щодо надання сертифікатів відповідності шляхом виключення вимоги, щодо обов’язку бути виданими акредитованим органом НААУ.