-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Реконструкція підвального приміщення Ямпільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Ямпільської селищної ради за адресою: Сумська область, Шосткинський район, смт. Ямпіль вул. Спасо-Преображенська, 58 з улаштуванням протирадіаційного укриття
Завершена
22 022 848.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110 114.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 110 114.24 UAH
Період оскарження:
02.04.2025 22:51 - 14.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на дії Відділу освіти, молоді та спорту Ямпільської селищної ради
Номер:
0a998251e1f646908a9eeaff8b3362d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-02-014164-a.a1
Назва:
СКАРГА на дії Відділу освіти, молоді та спорту Ямпільської селищної ради
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником проведено закупівлю за ідентифікатором UA-2025-04-02-014164-a, предмет: «Реконструкція підвального приміщення Ямпільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Ямпільської селищної ради за адресою: Сумська область, Шосткинський район, смт. Ямпіль вул. Спасо-Преображенська, 58 з улаштуванням протирадіаційного укриття, код ДК 021:2015 45454000-4 - Реконструкція» (далі - Закупівля).
Пропозиції для участі у процедурі Закупівлі подали такі учасники:
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НОВЕ МІСТО" Первинна пропозиція 20 897 181,00 UAH з ПДВ Остаточна пропозиція 20 587 065,00 UAH з ПДВ
Учасник ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А."" Первинна пропозиція 21 802 908,32 UAH з ПДВ Остаточна пропозиція 20 587 066,00 UAH з ПДВ
Замовник оприлюднив протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2025 № 19, згідно з яким відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідністю «СК НОВЕ МІСТО» (далі – ТОВ «СК НОВЕ МІСТО», Скаржник).
Керуючись абзацом 3 пункту 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, Скаржник реалізує своє право на подання скарги.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «СК НОВЕ МІСТО», вважає його незаконним та таким, що має бути скасованим з огляду на таке.
Підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Скаржник стала нібито відсутність у Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП власника машин, що була надана у складі тендерної пропозиції інформація про автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 5 тон та кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т.
Слід зазначити, що відповідно до п. 1.1. розділу 1 додатку №2 до Тендерної документації встановлена наступна вимога.
«Учасник має надати довідку, яка повинна містити відомості про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Обов’язково в учасника/субпідрядника для транспортування та розвантаження матеріалів, здійснення робіт повиннні бути:
- автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 5 тон;
- кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т.
Якщо машини не є власністю учасника, а використовуються (експлуатуються) відповідно до договору/ів оренди та/або надання послуг, необхідно надати копію Дозволу з органу Держпраці, або копію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на експлуатацію (застосування) цих механізмів безпосередньому власникові машин та механізмів або учаснику.
1.2. Інформація про вищезазначене обладнання, а саме: автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 5 тон; кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т, має бути документально підтверджена наступними документами:
- у разі наявності власних машин та механізмів – - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та\або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні;
- у разі оренди – копія договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, які орендуються;
- у разі замовлення послуг – копія договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, якими будуть виконуватися послуги (роботи).»
Скаржник на виконання зазначеної вимоги надав у складі тендерної пропозиції наступну інформацію та документи.
Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 10 квітня 2025 року № 2 (файл «1. Довідка про наявність МТБ.pdf») де надана інформація про автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 5 тон – УАК АБ-4 вантажний бортовий (з краном маніпулятором) (д.н.з. ВМ8260СК) та кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т – Автокран МАЗ 630303 спеціалізований вантажний автокран 10-20Т-С (д.н.з. ВМ2213АК).
Зазначена техніка використовується Скаржником на підставі Договору про надання послуг від 06.01.2025 № 06012025-1 з ТОВ «БУДОПТТОРГ» (файл «1.1. Документи техніка.pdf»). В зазначеному файлі міститься також свідоцтва про реєстрацію зазначених транспортних засобів та декларація відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці де міститься інформація про зазначені автомобілі.
Разом з цим слід пояснити наступне.
Стрілковий автомобільний кран КС-55727-1 який зазначений в Декларації відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці є складною самохідною машиною, що за своєю конструкцією включає два основних елементи:
• автомобільне шасі (базу) - МАЗ 630303,
• спеціальну надбудову - стрілковий механізм, поворотну платформу та гідравлічну систему.
Встановлення крана на автомобільне шасі здійснюється на стадії виробництва або спеціалізованими заводами-виробниками і супроводжується складанням комплексу технічної документації, включно з паспортом крана. Саме у паспорті офіційно зазначено модель базового шасі, що є його невід’ємною складовою. (паспорт додається)
З юридичної точки зору, після встановлення крана на шасі утворюється єдиний транспортний засіб, який є самохідною вантажопідіймальною машиною спеціального призначення. Такий транспортний засіб підлягає обов'язковій реєстрації у відповідних органах Держпраці або Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) як єдине ціле, а не як окремі агрегати.
Таким чином:
• стрілковий автомобільний кран не є знімною або допоміжною установкою,
• стрілковий механізм і автомобільне шасі утворюють один технічно та юридично єдиний об'єкт, який функціонує як одне ціле,
• шасі МАЗ-630303 без кранової надбудови не може вважатися самостійним кінцевим виробом в даному контексті.
Цей висновок підтверджується вимогами:
• Наказу Мінсоцполітики № 65 від 26.01.2017 «Про затвердження Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів»,
• ДСТУ EN 13000:2016 Вантажопідіймальні крани. Крани самохідні. Вимоги щодо безпечності (EN 13000:2010 + A1:2014, IDT)
• Технічного регламенту безпеки машин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 № 62.
У висновку: стрілковий кран КС-55727-1 та автомобільне шасі МАЗ-630303 становлять єдиний механізм, визнаний таким як за технічними характеристиками, так і за юридичним статусом. Вони не можуть існувати і використовуватись окремо у рамках тієї експлуатаційної мети, для якої були виготовлені. Відповідно, встановлення крана на шасі є невід'ємним і обов'язковим процесом створення закінченого виробу.
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка подана у складі тендерної пропозиції, підтверджує, що матеріально-технічна база учасника відповідає усім критеріям безпеки, встановленим чинним законодавством України, у тому числі й вимогам, передбаченим тендерною документацією. Декларація засвідчує, що використовувані машини та обладнання, зокрема стрілковий автомобільний кран КС-55727-1 на шасі МАЗ-630303, придатні до безпечної експлуатації, а технічне обслуговування і контроль за їхнім технічним станом здійснюються належним чином.
Крім того, звертаємо увагу, що інформація щодо того, що стрілковий автомобільний кран КС-55727-1 встановлюється на автомобільне шасі МАЗ-630303 і є невід’ємною складовою єдиного механізму, була додатково підтверджена у листі-поясненні від 23.04.2025 № 2, наданого Скаржником у межах процедури виправлення виявлених Замовником невідповідностей.
У листі окремо акцентовано, що конструктивна особливість крана передбачає його постійне встановлення на конкретне автомобільне шасі, що підтверджує єдність транспортного засобу та відповідність тендерній документації.
Таким чином, Скаржником було не лише належно оформлено початкову тендерну пропозицію, але й додатково в межах встановленого строку усунуто всі формальні зауваження, надавши повну, вичерпну та підтверджуючу інформацію.
У зв'язку з цим будь-які твердження про невідповідність або неповноту тендерної пропозиції Скаржника є безпідставними, а її відхилення – незаконним.
Враховуючи вищезазначене, просимо Комісію зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК НОВЕ МІСТО»
Зважаючи на вищезазначене, Замовник своїми незаконними діями порушує право учасника на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі, позбавляє Скаржника можливості стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення процедури закупівлі та отримати відповідний прибуток шляхом провадження господарської діяльності у чіткій відповідності до приписів чинного законодавства України.
Замовник порушує принципи проведення процедур закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
На підставі положень абзацу третього п. 59 Особливостей, зазначаємо про порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями та
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК НОВЕ МІСТО»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії Відділу освіти, молоді та спорту Ямпільської селищної ради док.docx 28.04.2025 11:37
- Скарга на дії Відділу освіти, молоді та спорту Ямпільської селищної ради.pdf 28.04.2025 11:37
- Паспорт КС-55727-1.pdf 28.04.2025 11:37
- 1. Довідка про наявність МТБ.pdf 28.04.2025 11:37
- 1.1. Документи техніка.pdf 28.04.2025 11:37
- Фото факт наявності відповідного крану.pdf 28.04.2025 11:37
- sign.p7s 28.04.2025 11:37
- Рішення від 30.04.2025 № 6876.pdf 30.04.2025 16:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.05.2025 № 7467.pdf 12.05.2025 16:07
- рішення від 09.05.2025 № 7467.pdf 14.05.2025 15:06
- лист пояснення 02.05.2025 16:07
- протокол 19 02.05.2025 16:07
- додаток 2 02.05.2025 16:07
- лист пояснення 02.05.2025 16:07
- протокол 19 02.05.2025 16:07
- додаток 2 02.05.2025 16:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.04.2025 11:59
Дата розгляду скарги:
09.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.04.2025 16:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.05.2025 15:07
Дата виконання рішення Замовником:
14.05.2025 16:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЯМПІЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код в ЄДРПОУ 44045758
Україна,41200, Сумська обл., Шосткинський район, смт. Ямпіль, бул.Ювілейний,1
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
м. Ямпіль №21 14.05.2025р.
Керуючись вимогами ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), п.24, п.26, п.28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - Особливості), Положенням про уповноважену особу, мною ЯКУШЕВОЮ Мариною Олександрівною, вирішено розглянути наступні питання: скасування рішення Замовника на виконання рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №7467 -р/пк-пз від 09.05.2025р.
02.04.2025р. оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями UA-2025-04-02-014164-a за предметом закупівлі «Реконструкція підвального приміщення Ямпільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Ямпільської селищної ради за адресою: Сумська область, Шосткинський район, смт. Ямпіль вул. Спасо-Преображенська, 58 з улаштуванням протирадіаційного укриття », код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Для участі у закупівлі свої пропозиції подали два учасники:
Найменування учасника Ідентифікаційний код учасника в ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НОВЕ МІСТО" 32779708
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А."" 43050547
За наслідками аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НОВЕ МІСТО", код ЄДРПОУ 32779708. За наслідками розгляду тендерної пропозиції даного учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією в електронній системі закупівельвін розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасником підвантажено документи.
Відповідно до п.1.1. розділу 1 додатку №2 до тендерної документації, учасник мав надати довідку, яка повинна містити відомості про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Обов’язково в учасника/субпідрядника для транспортування та розвантаження матеріалів, здійснення робіт повиннні бути: - автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 5 тон;- кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т. Якщо машини не є власністю учасника, а використовуються (експлуатуються) відповідно до договору/ів оренди та/або надання послуг, необхідно надати копію Дозволу з органу Держпраці, або копію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на експлуатацію (застосування) цих механізмів безпосередньому власникові машин та механізмів або учаснику.
У Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП власника машин, що була надана у складі тендерної пропозиції, відсутня інформація про автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 5 тон;- кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т., тих марок та моделей, які були вказані у довідці про матеріально-технічну базу учасника, надану ним у складі тендерної пропозиції.
Пропозиція учасника була відхилена Замовником згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Учасником оскаржено рішення Замовника.
Відповідно до рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №7467 -р/пк-пз від 09.05.2025р., у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Скаржника, визначені підпунктом 1 пункту 44 Особливостей. Разом з тим, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2025 № 19 підставою відхилення Пропозиції Скаржника було наступне: "…
Вирішила:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "СК НОВЕ МІСТО", код ЄДРПОУ 32779708 у закупівлі №. UA-2025-04-02-014164-а за предметом закупівлі "Реконструкція підвального приміщення Ямпільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Ямпільської селищної ради за адресою: Сумська область, Шосткинський район, смт. Ямпіль вул. Спасо-Преображенська, 58 з улаштуванням протирадіаційного укриття", код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей".
Замовник не відхиляв Пропозицію Скаржника з підстави невиправлення Скаржником виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 24.04.2025 № 19.
Вищезазначеним рішенням КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ постановила зобов'язати Відділ освіти, молоді та спорту Ямпільської селищної ради (код ЄДРПОУ: 44045758) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "СК НОВЕ МІСТО" (код ЄДРПОУ: 32779708) за процедурою закупівлі — "Реконструкція підвального приміщення Ямпільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Ямпільської селищної ради за адресою: Сумська область, Шосткинський район, смт. Ямпіль вул. Спасо-Преображенська, 58 з улаштуванням протирадіаційного укриття", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-02-014164-a.
Враховуючи викладене,
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати рішення, викладене у протоколі від 24.04.2025 № 19 про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "СК НОВЕ МІСТО" (код ЄДРПОУ: 32779708) за процедурою закупівлі — "Реконструкція підвального приміщення Ямпільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Ямпільської селищної ради за адресою: Сумська область, Шосткинський район, смт. Ямпіль вул. Спасо-Преображенська, 58 з улаштуванням протирадіаційного укриття", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-02-014164-a.
2. Оприлюднити інформацію про дане рішення в електронній системі закупівель.
Уповноважена особа ___________________ Якушева Марина Олександрівна
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
770ef01ffc7547019464a41f50e26c3d
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення пропозиції учасника ТОВ "СК НОВЕ МІСТО"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовник оприлюднив протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2025 № 19, згідно з яким відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідністю «СК НОВЕ МІСТО» (далі – ТОВ «СК НОВЕ МІСТО», Скаржник).
Керуючись абзацом 3 пункту 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, Скаржник реалізує своє право на подання скарги.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «СК НОВЕ МІСТО», вважає його незаконним та таким, що має бути скасованим з огляду на таке.
Підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Скаржник стала нібито відсутність у Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП власника машин, що була надана у складі тендерної пропозиції інформація про автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 5 тон та кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т.
Слід зазначити, що відповідно до п. 1.1. розділу 1 додатку №2 до Тендерної документації встановлена наступна вимога.
«Учасник має надати довідку, яка повинна містити відомості про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Обов’язково в учасника/субпідрядника для транспортування та розвантаження матеріалів, здійснення робіт повиннні бути:
- автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 5 тон;
- кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т.
Якщо машини не є власністю учасника, а використовуються (експлуатуються) відповідно до договору/ів оренди та/або надання послуг, необхідно надати копію Дозволу з органу Держпраці, або копію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на експлуатацію (застосування) цих механізмів безпосередньому власникові машин та механізмів або учаснику.
1.2. Інформація про вищезазначене обладнання, а саме: автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 5 тон; кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т, має бути документально підтверджена наступними документами:
- у разі наявності власних машин та механізмів – - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та\або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні;
- у разі оренди – копія договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, які орендуються;
- у разі замовлення послуг – копія договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, якими будуть виконуватися послуги (роботи).»
Скаржник на виконання зазначеної вимоги надав у складі тендерної пропозиції наступну інформацію та документи.
Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 10 квітня 2025 року № 2 (файл «1. Довідка про наявність МТБ.pdf») де надана інформація про автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 5 тон – УАК АБ-4 вантажний бортовий (з краном маніпулятором) (д.н.з. ВМ8260СК) та кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т – Автокран МАЗ 630303 спеціалізований вантажний автокран 10-20Т-С (д.н.з. ВМ2213АК).
Зазначена техніка використовується Скаржником на підставі Договору про надання послуг від 06.01.2025 № 06012025-1 з ТОВ «БУДОПТТОРГ» (файл «1.1. Документи техніка.pdf»). В зазначеному файлі міститься також свідоцтва про реєстрацію зазначених транспортних засобів та декларація відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці де міститься інформація про зазначені автомобілі.
Разом з цим слід пояснити наступне.
Стрілковий автомобільний кран КС-55727-1 який зазначений в Декларації відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці є складною самохідною машиною, що за своєю конструкцією включає два основних елементи:
• автомобільне шасі (базу) - МАЗ 630303,
• спеціальну надбудову - стрілковий механізм, поворотну платформу та гідравлічну систему.
Встановлення крана на автомобільне шасі здійснюється на стадії виробництва або спеціалізованими заводами-виробниками і супроводжується складанням комплексу технічної документації, включно з паспортом крана. Саме у паспорті офіційно зазначено модель базового шасі, що є його невід’ємною складовою. (паспорт додається)
З юридичної точки зору, після встановлення крана на шасі утворюється єдиний транспортний засіб, який є самохідною вантажопідіймальною машиною спеціального призначення. Такий транспортний засіб підлягає обов'язковій реєстрації у відповідних органах Держпраці або Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) як єдине ціле, а не як окремі агрегати.
Таким чином:
• стрілковий автомобільний кран не є знімною або допоміжною установкою,
• стрілковий механізм і автомобільне шасі утворюють один технічно та юридично єдиний об'єкт, який функціонує як одне ціле,
• шасі МАЗ-630303 без кранової надбудови не може вважатися самостійним кінцевим виробом в даному контексті.
Цей висновок підтверджується вимогами:
• Наказу Мінсоцполітики № 65 від 26.01.2017 «Про затвердження Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів»,
• ДСТУ EN 13000:2016 Вантажопідіймальні крани. Крани самохідні. Вимоги щодо безпечності (EN 13000:2010 + A1:2014, IDT)
• Технічного регламенту безпеки машин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 № 62.
У висновку: стрілковий кран КС-55727-1 та автомобільне шасі МАЗ-630303 становлять єдиний механізм, визнаний таким як за технічними характеристиками, так і за юридичним статусом. Вони не можуть існувати і використовуватись окремо у рамках тієї експлуатаційної мети, для якої були виготовлені. Відповідно, встановлення крана на шасі є невід'ємним і обов'язковим процесом створення закінченого виробу.
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка подана у складі тендерної пропозиції, підтверджує, що матеріально-технічна база учасника відповідає усім критеріям безпеки, встановленим чинним законодавством України, у тому числі й вимогам, передбаченим тендерною документацією. Декларація засвідчує, що використовувані машини та обладнання, зокрема стрілковий автомобільний кран КС-55727-1 на шасі МАЗ-630303, придатні до безпечної експлуатації, а технічне обслуговування і контроль за їхнім технічним станом здійснюються належним чином.
Крім того, звертаємо увагу, що інформація щодо того, що стрілковий автомобільний кран КС-55727-1 встановлюється на автомобільне шасі МАЗ-630303 і є невід’ємною складовою єдиного механізму, була додатково підтверджена у листі-поясненні від 23.04.2025 № 2, наданого Скаржником у межах процедури виправлення виявлених Замовником невідповідностей.
У листі окремо акцентовано, що конструктивна особливість крана передбачає його постійне встановлення на конкретне автомобільне шасі, що підтверджує єдність транспортного засобу та відповідність тендерній документації.
Таким чином, Скаржником було не лише належно оформлено початкову тендерну пропозицію, але й додатково в межах встановленого строку усунуто всі формальні зауваження, надавши повну, вичерпну та підтверджуючу інформацію.
У зв'язку з цим будь-які твердження про невідповідність або неповноту тендерної пропозиції Скаржника є безпідставними, а її відхилення – незаконним.
Враховуючи вищезазначене, просимо Комісію зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК НОВЕ МІСТО»
Зважаючи на вищезазначене, Замовник своїми незаконними діями порушує право учасника на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі, позбавляє Скаржника можливості стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення процедури закупівлі та отримати відповідний прибуток шляхом провадження господарської діяльності у чіткій відповідності до приписів чинного законодавства України.
Замовник порушує принципи проведення процедур закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
На підставі положень абзацу третього п. 59 Особливостей, зазначаємо про порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями та
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК НОВЕ МІСТО»
Керуючись абзацом 3 пункту 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, Скаржник реалізує своє право на подання скарги.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «СК НОВЕ МІСТО», вважає його незаконним та таким, що має бути скасованим з огляду на таке.
Підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Скаржник стала нібито відсутність у Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП власника машин, що була надана у складі тендерної пропозиції інформація про автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 5 тон та кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т.
Слід зазначити, що відповідно до п. 1.1. розділу 1 додатку №2 до Тендерної документації встановлена наступна вимога.
«Учасник має надати довідку, яка повинна містити відомості про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Обов’язково в учасника/субпідрядника для транспортування та розвантаження матеріалів, здійснення робіт повиннні бути:
- автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 5 тон;
- кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т.
Якщо машини не є власністю учасника, а використовуються (експлуатуються) відповідно до договору/ів оренди та/або надання послуг, необхідно надати копію Дозволу з органу Держпраці, або копію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на експлуатацію (застосування) цих механізмів безпосередньому власникові машин та механізмів або учаснику.
1.2. Інформація про вищезазначене обладнання, а саме: автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 5 тон; кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т, має бути документально підтверджена наступними документами:
- у разі наявності власних машин та механізмів – - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та\або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні;
- у разі оренди – копія договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, які орендуються;
- у разі замовлення послуг – копія договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, якими будуть виконуватися послуги (роботи).»
Скаржник на виконання зазначеної вимоги надав у складі тендерної пропозиції наступну інформацію та документи.
Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 10 квітня 2025 року № 2 (файл «1. Довідка про наявність МТБ.pdf») де надана інформація про автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 5 тон – УАК АБ-4 вантажний бортовий (з краном маніпулятором) (д.н.з. ВМ8260СК) та кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т – Автокран МАЗ 630303 спеціалізований вантажний автокран 10-20Т-С (д.н.з. ВМ2213АК).
Зазначена техніка використовується Скаржником на підставі Договору про надання послуг від 06.01.2025 № 06012025-1 з ТОВ «БУДОПТТОРГ» (файл «1.1. Документи техніка.pdf»). В зазначеному файлі міститься також свідоцтва про реєстрацію зазначених транспортних засобів та декларація відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці де міститься інформація про зазначені автомобілі.
Разом з цим слід пояснити наступне.
Стрілковий автомобільний кран КС-55727-1 який зазначений в Декларації відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці є складною самохідною машиною, що за своєю конструкцією включає два основних елементи:
• автомобільне шасі (базу) - МАЗ 630303,
• спеціальну надбудову - стрілковий механізм, поворотну платформу та гідравлічну систему.
Встановлення крана на автомобільне шасі здійснюється на стадії виробництва або спеціалізованими заводами-виробниками і супроводжується складанням комплексу технічної документації, включно з паспортом крана. Саме у паспорті офіційно зазначено модель базового шасі, що є його невід’ємною складовою. (паспорт додається)
З юридичної точки зору, після встановлення крана на шасі утворюється єдиний транспортний засіб, який є самохідною вантажопідіймальною машиною спеціального призначення. Такий транспортний засіб підлягає обов'язковій реєстрації у відповідних органах Держпраці або Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) як єдине ціле, а не як окремі агрегати.
Таким чином:
• стрілковий автомобільний кран не є знімною або допоміжною установкою,
• стрілковий механізм і автомобільне шасі утворюють один технічно та юридично єдиний об'єкт, який функціонує як одне ціле,
• шасі МАЗ-630303 без кранової надбудови не може вважатися самостійним кінцевим виробом в даному контексті.
Цей висновок підтверджується вимогами:
• Наказу Мінсоцполітики № 65 від 26.01.2017 «Про затвердження Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів»,
• ДСТУ EN 13000:2016 Вантажопідіймальні крани. Крани самохідні. Вимоги щодо безпечності (EN 13000:2010 + A1:2014, IDT)
• Технічного регламенту безпеки машин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 № 62.
У висновку: стрілковий кран КС-55727-1 та автомобільне шасі МАЗ-630303 становлять єдиний механізм, визнаний таким як за технічними характеристиками, так і за юридичним статусом. Вони не можуть існувати і використовуватись окремо у рамках тієї експлуатаційної мети, для якої були виготовлені. Відповідно, встановлення крана на шасі є невід'ємним і обов'язковим процесом створення закінченого виробу.
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка подана у складі тендерної пропозиції, підтверджує, що матеріально-технічна база учасника відповідає усім критеріям безпеки, встановленим чинним законодавством України, у тому числі й вимогам, передбаченим тендерною документацією. Декларація засвідчує, що використовувані машини та обладнання, зокрема стрілковий автомобільний кран КС-55727-1 на шасі МАЗ-630303, придатні до безпечної експлуатації, а технічне обслуговування і контроль за їхнім технічним станом здійснюються належним чином.
Крім того, звертаємо увагу, що інформація щодо того, що стрілковий автомобільний кран КС-55727-1 встановлюється на автомобільне шасі МАЗ-630303 і є невід’ємною складовою єдиного механізму, була додатково підтверджена у листі-поясненні від 23.04.2025 № 2, наданого Скаржником у межах процедури виправлення виявлених Замовником невідповідностей.
У листі окремо акцентовано, що конструктивна особливість крана передбачає його постійне встановлення на конкретне автомобільне шасі, що підтверджує єдність транспортного засобу та відповідність тендерній документації.
Таким чином, Скаржником було не лише належно оформлено початкову тендерну пропозицію, але й додатково в межах встановленого строку усунуто всі формальні зауваження, надавши повну, вичерпну та підтверджуючу інформацію.
У зв'язку з цим будь-які твердження про невідповідність або неповноту тендерної пропозиції Скаржника є безпідставними, а її відхилення – незаконним.
Враховуючи вищезазначене, просимо Комісію зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК НОВЕ МІСТО»
Зважаючи на вищезазначене, Замовник своїми незаконними діями порушує право учасника на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі, позбавляє Скаржника можливості стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення процедури закупівлі та отримати відповідний прибуток шляхом провадження господарської діяльності у чіткій відповідності до приписів чинного законодавства України.
Замовник порушує принципи проведення процедур закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
На підставі положень абзацу третього п. 59 Особливостей, зазначаємо про порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями та
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК НОВЕ МІСТО»
×
-
Назва доказу:
Фото факт наявності відповідного крану
-
Повʼязаний документ:
Фото факт наявності відповідного крану.pdf
-
-
Назва доказу:
1.1. Документи техніка
-
Повʼязаний документ:
1.1. Документи техніка.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Довідка про наявність МТБ
-
Повʼязаний документ:
1. Довідка про наявність МТБ.pdf
-
-
Назва доказу:
Паспорт КС-55727-1
-
Повʼязаний документ:
Паспорт КС-55727-1.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасувати рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК НОВЕ МІСТО»