-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з обслуговування протипожежної сигналізації та з перезарядки вогнегасників
Послуги з обслуговування протипожежної сигналізації та з перезарядки вогнегасників
Торги відмінено
1 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 17 000.00 UAH
Період оскарження:
21.03.2025 14:32 - 16.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
2650e34928dd4f95be5545dd9fdf6567
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-21-008640-a.c3
Назва:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.doc 26.04.2025 22:18
- 1,2 Ліцензійні умови.pdf 26.04.2025 22:18
- Скарга до АМКУ.pdf 26.04.2025 22:18
- sign.p7s 26.04.2025 22:19
- рішення від 29.04.2025 № 6707.pdf 29.04.2025 17:38
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.05.2025 № 7239.pdf 07.05.2025 11:40
- рішення від 06.05.2025 № 7239.pdf 09.05.2025 17:58
- Пояснення по суті скарги.pdf 01.05.2025 16:32
- Пояснення по суті скарги.docx 01.05.2025 16:33
- Повідомлення про усунення порушень.pdf 01.05.2025 16:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.04.2025 22:20
Дата розгляду скарги:
06.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.04.2025 17:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.05.2025 17:59
Дата виконання рішення Замовником:
21.05.2025 16:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7239-р/пк-пз від 06.05.2025 р., керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації. Зміни до тендерної документації оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до вимог Закону та Особливостей.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6d8b83c4e5de43e08338de0181a404a5
Заголовок пункту скарги:
п. 1.6. додатку 1 до тендерної документації. Щодо надання документу повірки та свідоцтво про калібрування засобів вимірювальної техніки на амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер, імітатор тепла та диму
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 1.6. додатку 1 до тендерної документації: надати документ повірки та свідоцтво про калібрування засобів вимірювальної техніки на амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер, імітатор тепла та диму.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкової наявності документу повірки та свідоцтва про калібрування засобів вимірювальної техніки на амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер, імітатор тепла та диму в суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. На підтверджена надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є в наявності вищезазначені документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги замовника не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкової наявності документу повірки та свідоцтва про калібрування засобів вимірювальної техніки на амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер, імітатор тепла та диму в суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. На підтверджена надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є в наявності вищезазначені документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги замовника не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2 Ліцензійні умови.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
38dfeb04a8734a7897d4bee2f4691b0e
Заголовок пункту скарги:
додаток 3 до тендерної документації. Щодо наявності сертифікатів відповідності на вогнегасні речовини (порошок вогнегасний, газоподібний діоксид вуглецю)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: У зв’язку з тим, що вогнегасні речовини (зокрема, порошкові та газоподібні на основі діоксиду вуглецю) є технічно складними та потенційно небезпечними засобами протипожежного захисту, Учасники повинні підтвердити, що вогнегасна речовина відповідає чинним державним стандартам або технічним регламентам України та може безпечно застосовуватись за призначенням скан-копіями сертифікатів відповідності на вогнегасні речовини (порошок вогнегасний, газоподібний діоксид вуглецю), з зазначенням марки та виробника вогнегасних речовин.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів відповідності на вогнегасні речовини (порошок вогнегасний, газоподібний діоксид вуглецю), з зазначенням марки та виробника вогнегасних речовин в суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. На підтверджена надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є в наявності вищезазначені документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги замовника не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів відповідності на вогнегасні речовини (порошок вогнегасний, газоподібний діоксид вуглецю), з зазначенням марки та виробника вогнегасних речовин в суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. На підтверджена надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є в наявності вищезазначені документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги замовника не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2 Ліцензійні умови.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
5f7ad24af24347928cafade902d5e373
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-21-008640-a.a2
Назва:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.pdf 19.04.2025 17:06
- Скарга до АМКУ.doc 19.04.2025 17:06
- 1_Ліцензійні_умови_Деякі_питання_ліцензування_господарської.pdf 19.04.2025 17:06
- 1рішення від 09.04.2025 № 5634.pdf 19.04.2025 17:06
- sign.p7s 19.04.2025 17:09
- Рішення від 22.04.2025 №6312.pdf 22.04.2025 16:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.04.2025 №6890.pdf 01.05.2025 13:02
- Рішення від 30.04.2025 №6890.pdf 02.05.2025 17:57
- Пояснення по суті скарги.pdf 24.04.2025 16:38
- Пояснення по суті скарги.docx 24.04.2025 16:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.04.2025 17:11
Дата розгляду скарги:
30.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.04.2025 16:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.05.2025 17:57
Дата виконання рішення Замовником:
21.05.2025 16:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6890-р/пк-пз від 30.04.2025 р., керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації. Зміни до тендерної документації оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до вимог Закону та Особливостей.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e6884c32d75a48928eefc59068c954c4
Заголовок пункту скарги:
п. 1.3. додатку 1 до тендерної документації. Щодо підтвердження наявності власного або залученого автотранспорту
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 1.3. додатку 1 до тендерної документації: Учасник повинен підтвердити наявність власного або залученого автотранспорту (для забезпечення доставки вогнегасників до та з місця виконання послуг на адресу Замовника) шляхом надання довідки.
По-перше, Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкової наявності власного або залученого автотранспорту в суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. На підтверджена надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є в наявності автотранспорт, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги замовника не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
По-друге, у цій частині Органом Оскарження вже розглядалась та було прийнято рішення № 5634-р/пк-пз від 09.04.2025 року, в якому було вказано: «Слід зазначити, що наведені вище вимоги Документації не узгоджуються з положенням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852, в цій частині».
Не видаливши вимогу про наявність автотранспорту, Замовник не виконав рішення № 5634-р/пк-пз від 09.04.2025 року.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
По-перше, Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкової наявності власного або залученого автотранспорту в суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. На підтверджена надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є в наявності автотранспорт, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги замовника не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
По-друге, у цій частині Органом Оскарження вже розглядалась та було прийнято рішення № 5634-р/пк-пз від 09.04.2025 року, в якому було вказано: «Слід зазначити, що наведені вище вимоги Документації не узгоджуються з положенням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852, в цій частині».
Не видаливши вимогу про наявність автотранспорту, Замовник не виконав рішення № 5634-р/пк-пз від 09.04.2025 року.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 09.04.2025 № 5634
-
Повʼязаний документ:
1рішення від 09.04.2025 № 5634.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1_Ліцензійні_умови_Деякі_питання_ліцензування_господарської.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Скарга
Виконана замовником
КЕП
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
615d16ada317449ca9d21518a4a4fbdf
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-21-008640-a.a1
Назва:
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 4,5 Відповідь.pdf 30.03.2025 22:59
- 1,2,3,Ліцензійні_умови_Деякі_питання_ліцензування_господарської.pdf 30.03.2025 22:59
- Скарга до АМКУ.pdf 30.03.2025 22:59
- Скарга до АМКУ.doc 30.03.2025 22:59
- 4 Ліцензії.pdf 30.03.2025 22:59
- sign.p7s 30.03.2025 23:00
- рішення від 01.04.2025 № 5029.pdf 01.04.2025 16:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.04.2025 № 5634.pdf 10.04.2025 11:08
- рішення від 09.04.2025 № 5634.pdf 14.04.2025 11:09
- Пояснення по суті скарги.pdf 03.04.2025 12:28
- Пояснення по суті скарги.docx 03.04.2025 12:31
- Повідомлення про усунення порушень.pdf 03.04.2025 12:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.03.2025 23:02
Дата розгляду скарги:
09.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2025 16:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.04.2025 11:09
Дата виконання рішення Замовником:
18.04.2025 15:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5634-р/пк-пз від 09.04.2025 р., керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації. Зміни до тендерної документації оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до вимог Закону та Особливостей.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
358c3e93275641c3860308dbb2f44642
Заголовок пункту скарги:
п. 1.3. додатку 1 до тендерної документації. Щодо наявності власного або залученого автотранспорту
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 1.3. додатку 1 до тендерної документації: Учасник повинен підтвердити наявність власного або залученого автотранспорту (для забезпечення доставки вогнегасників до та з місця виконання послуг на адресу Замовника) копіями підтверджуючих документів (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, копії договорів оренди, купівлі/продажу тощо). У разі якщо автотранспорт орендується або використовується на інших договірних засадах, для підтвердження права власності орендодавця надати копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, при цьому дані щодо власника повинні співпадати з даними орендодавця.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкової наявності власного або залученого автотранспорту в суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. На підтверджена надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є в наявності автотранспорт, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги замовника не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкової наявності власного або залученого автотранспорту в суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. На підтверджена надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є в наявності автотранспорт, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги замовника не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,Ліцензійні_умови_Деякі_питання_ліцензування_господарської.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
eec969da9ae943fdb041d14ba895f914
Заголовок пункту скарги:
додаток 1 до тендерної документації. Щодо надання посвідчень, протоколів (витягів, виписок тощо), висновків, довідок, листів або іншого документального підтвердження.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації обов’язковими додатками до вказаної довідки, які учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції:
2.2. Скановані копії чинних посвідчень (сторінок посвідчень з останніми записами: про отримувача посвідчення; «Результати перевірки знань з охорони праці (Правила безпеки, інструкції з охорони праці)») та відповідних останніх протоколів (витягів, виписок тощо) про перевірку знань з електробезпеки, не менше ніж на 2 (двох) працівників Учасника, з яких:
- 1 особа з групою з електробезпеки не нижче IV;
- 1 особа з групою з електробезпеки не нижче III,
виданих відповідно до вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС або ПБЕЕП)*
* затверджені наказом Комітету по нагляду за охороною праці Міністерства праці та соціальної політики України від 9 січня 1998 року № 4.
2.5. Відповідно до статті 40 Кодексу цивільного захисту України та Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 р. № 444, надати документи про навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій, і підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях на працівників, які зазначені в Довідці.
2.6. Посвідчення та протокол (виписка або витяг з протоколу) про навчання та/або перевірку знань з «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» (НПАОП 0.00-1.81-18) згідно наказу Міністерства соціальної політики України від 05.03.2018 № 333 «Про затвердження Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» на зарядника вогнегасників.
2.8. Висновки психофізіологічної експертизи працівника на здатність виконання робіт підвищеної небезпеки та осіб, що підлягають професійному відбору згідно наказу МОЗ України та ДК України по нагляду за охороною праці № 263/121 від 23.09.1994 р. «Перелік робіт де є потреба у професійному доборі», затвердженого Держохоронпраці та Мінюстом України № 18/554 від 25.01.1995 р.
2.9. Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою первинної облікової документації № 100-2/о відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10.05.2022 р. № 577 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих».
2.10. Підтвердити факт проведення контролю (перевірки) Держпраці за якістю проведення атестації робочих місць за умовами праці, правильністю застосування списків виробництв, робіт, професій, посад і показників, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах (461-2016-п), Списків виробництв, робіт, цехів, професій і посад, зайнятість працівників в яких дає право на щорічні додаткові відпустки за роботу із шкідливими і важкими умовами праці та за особливий характер праці (1290-97-п), Переліку виробництв, цехів, професій і посад із шкідливими умовами праці, робота в яких дає право на скорочену тривалість робочого тижня (163-2001-п), Переліків робіт із особливо шкідливими і особливо важкими та шкідливими і важкими умовами праці, на яких встановлюється підвищена оплата праці, та інших нормативно-правових актів, відповідно до яких надаються пільги та компенсації працівникам за роботу із шкідливими умовами праці (шляхом листа від Держпраці, або іншого документального засвідчення проведення такого контролю (перевірки).
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у працівників суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення усіх вищенаведених документів, в тому числі: посвідчень, протоколів (витягів, виписок тощо), висновків, довідок, листів або іншого документального підтвердження. На підтверджена надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в працівників яких є в наявності вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги замовника не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
2.2. Скановані копії чинних посвідчень (сторінок посвідчень з останніми записами: про отримувача посвідчення; «Результати перевірки знань з охорони праці (Правила безпеки, інструкції з охорони праці)») та відповідних останніх протоколів (витягів, виписок тощо) про перевірку знань з електробезпеки, не менше ніж на 2 (двох) працівників Учасника, з яких:
- 1 особа з групою з електробезпеки не нижче IV;
- 1 особа з групою з електробезпеки не нижче III,
виданих відповідно до вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС або ПБЕЕП)*
* затверджені наказом Комітету по нагляду за охороною праці Міністерства праці та соціальної політики України від 9 січня 1998 року № 4.
2.5. Відповідно до статті 40 Кодексу цивільного захисту України та Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 р. № 444, надати документи про навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій, і підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях на працівників, які зазначені в Довідці.
2.6. Посвідчення та протокол (виписка або витяг з протоколу) про навчання та/або перевірку знань з «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» (НПАОП 0.00-1.81-18) згідно наказу Міністерства соціальної політики України від 05.03.2018 № 333 «Про затвердження Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» на зарядника вогнегасників.
2.8. Висновки психофізіологічної експертизи працівника на здатність виконання робіт підвищеної небезпеки та осіб, що підлягають професійному відбору згідно наказу МОЗ України та ДК України по нагляду за охороною праці № 263/121 від 23.09.1994 р. «Перелік робіт де є потреба у професійному доборі», затвердженого Держохоронпраці та Мінюстом України № 18/554 від 25.01.1995 р.
2.9. Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою первинної облікової документації № 100-2/о відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10.05.2022 р. № 577 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих».
2.10. Підтвердити факт проведення контролю (перевірки) Держпраці за якістю проведення атестації робочих місць за умовами праці, правильністю застосування списків виробництв, робіт, професій, посад і показників, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах (461-2016-п), Списків виробництв, робіт, цехів, професій і посад, зайнятість працівників в яких дає право на щорічні додаткові відпустки за роботу із шкідливими і важкими умовами праці та за особливий характер праці (1290-97-п), Переліку виробництв, цехів, професій і посад із шкідливими умовами праці, робота в яких дає право на скорочену тривалість робочого тижня (163-2001-п), Переліків робіт із особливо шкідливими і особливо важкими та шкідливими і важкими умовами праці, на яких встановлюється підвищена оплата праці, та інших нормативно-правових актів, відповідно до яких надаються пільги та компенсації працівникам за роботу із шкідливими умовами праці (шляхом листа від Держпраці, або іншого документального засвідчення проведення такого контролю (перевірки).
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у працівників суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення усіх вищенаведених документів, в тому числі: посвідчень, протоколів (витягів, виписок тощо), висновків, довідок, листів або іншого документального підтвердження. На підтверджена надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в працівників яких є в наявності вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги замовника не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,Ліцензійні_умови_Деякі_питання_ліцензування_господарської.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
85ca97d936964c81ba2ac49eb5ce3bcf
Заголовок пункту скарги:
п.18 до додатку 5 до тендерної документації. Щодо вимоги надання копії сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту SA 8000:2014 та/або іншого чинного сертифікату стандарту SA 8000, виданого органом сертифікації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно п.18 до додатку 5 до тендерної документації: Технічне завдання встановлюється у відповідності до положень ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі з урахуванням положень ч. 5 даної статті в частині сертифікатів. Процес надання послуг, передбачених технічним завданням, повинен відповідати якісним, екологічним, соціальним та іншим стандартам, прийнятим в Україні. Критерії управління якістю, екологічного управління, забезпечення охорони праці, соціальної відповідальності організації перед персоналом і всім суспільством, дотримання вимог пожежної безпеки повинні повністю узгоджуватись з державними стандартами. На підтвердження якості виконання вимог предмету закупівлі Учасник повинен надати підтверджуючі документи видані на його ім’я у формі: копію сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту SA 8000:2014 та/або іншого чинного сертифікату стандарту SA 8000, виданого органом сертифікації.
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності вказаного сертифікату в суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. На підтверджена надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є вказаний сертифікат, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги замовника не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності вказаного сертифікату в суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. На підтверджена надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є вказаний сертифікат, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги замовника не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,Ліцензійні_умови_Деякі_питання_ліцензування_господарської.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
f9cb347023964d2daa84c0ebf826cf2a
Заголовок пункту скарги:
п. 7 додатку 5 до тендерної документації. Щодо надання ліцензії, що підтверджує право Учасника надавати послуги і виконувати роботи протипожежного призначення
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 7 додатку 5 до тендерної документації учасники мають надати: скановану копію чинної Ліцензії чи скановану копію будь-якого іншого документа про її видачу, що підтверджує право Учасника надавати наступні послуги і виконувати роботи протипожежного призначення:
- Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень;
- Спостерігання за системами протипожежного захисту;
- Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники),
виданих згідно Постанови КМУ від 23 листопада 2016 №852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (із змінами і доповненнями).
Тендерна документація передбачає надання вказаної ліцензії на підтвердження права саме Учасника надавати вищенаведені послуги і виконувати роботи протипожежного призначення.
Скаржник планує залучити субпідрядника для виконання технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники). На підтвердження надаємо лист.
Вимога надання вищенаведеної ліцензії саме для підтвердження права учасника виконувати роботи та надавати послуги розрахована саме на учасників торгів, в яких наявна вказана ліцензія, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника, який планує залучити субпідрядника.
- Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень;
- Спостерігання за системами протипожежного захисту;
- Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники),
виданих згідно Постанови КМУ від 23 листопада 2016 №852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (із змінами і доповненнями).
Тендерна документація передбачає надання вказаної ліцензії на підтвердження права саме Учасника надавати вищенаведені послуги і виконувати роботи протипожежного призначення.
Скаржник планує залучити субпідрядника для виконання технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники). На підтвердження надаємо лист.
Вимога надання вищенаведеної ліцензії саме для підтвердження права учасника виконувати роботи та надавати послуги розрахована саме на учасників торгів, в яких наявна вказана ліцензія, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника, який планує залучити субпідрядника.
×
-
Назва доказу:
Відповідь
-
Повʼязаний документ:
4,5 Відповідь.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензії
-
Повʼязаний документ:
4 Ліцензії.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
bd906c32e15b4e6d8c28614fec6db233
Заголовок пункту скарги:
п. 1.4. додатку 1 до тендерної документації. Щодо надання дозволу або декларації, що видана саме Учаснику проводити заповнення, злив і ремонт балонів та інших ємностей із системним газом, їх зберігання.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 1.4. додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати: скановану копію чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або чинну декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, виданих Учаснику згідно вимог Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (із змінами), в частині спроможності Учасника виконувати наступні роботи підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; заповнення, злив і ремонт балонів та інших ємностей із системним газом, їх зберігання.
Тендерна документація передбачає надання дозволу або декларації, що видана саме Учаснику проводити заповнення, злив і ремонт балонів та інших ємностей із системним газом, їх зберігання. Скаржник планує залучити субпідрядника для заповнення, зливу і ремонту балонів та інших ємностей із системним газом, їх зберігання. На підтвердження надаємо лист.
Вимога надання дозволу або декларації, що видана саме учаснику розрахована саме на учасників торгів, в яких наявна вказаний дозвіл або декларація, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника, який планує залучити субпідрядника.
Тендерна документація передбачає надання дозволу або декларації, що видана саме Учаснику проводити заповнення, злив і ремонт балонів та інших ємностей із системним газом, їх зберігання. Скаржник планує залучити субпідрядника для заповнення, зливу і ремонту балонів та інших ємностей із системним газом, їх зберігання. На підтвердження надаємо лист.
Вимога надання дозволу або декларації, що видана саме учаснику розрахована саме на учасників торгів, в яких наявна вказаний дозвіл або декларація, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника, який планує залучити субпідрядника.
×
-
Назва доказу:
Відповідь
-
Повʼязаний документ:
4,5 Відповідь.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на відміну закупівлі
Номер:
3408a6e8fad6462c978bd5d086df9b6a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-21-008640-a.b4
Назва:
Скарга на відміну закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 02.06.2025 19:50
- Скарга на відміну 4.docx 02.06.2025 19:38
- Протокол (1).docx 02.06.2025 19:38
- рішення від 12.06.2025 №9411.pdf 16.06.2025 16:48
- рішення від 04.06.2025 №8891.pdf 04.06.2025 15:46
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.06.2025 №9411.pdf 13.06.2025 15:51
- Пояснення по суті скарги.pdf 06.06.2025 16:12
- Пояснення по суті скарги.docx 06.06.2025 16:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.06.2025 21:26
Дата розгляду скарги:
12.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.06.2025 15:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.06.2025 16:48
Дата виконання рішення Замовником:
10.07.2025 16:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9411-р/пк-пз від 12.06.2025 виконане замовником шляхом скасування рішення про відміну процедури закупівлі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f9d1442cb33e41719fe8a81c2bb8c83f
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пп. 1 п. 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Предметом закупівлі ДК 021:2015:50610000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання, що зазначено у оголошенні та тендерній документації.
Втім для ухилення від укладання з нами договору замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру з наступним обґрунтуванням –
«…Згідно п. 5 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – «Особливості») забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної Особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної Особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 Особливостей).
Згідно з п. 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 Особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” Особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених Особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 Особливостей.
Забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення відкритих торгів/використання електронного каталогу, крім випадків, передбачених Особливостями.
Відповідно до п. 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно з п. 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням Особливостей.
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пп. 1 п. 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Керуючись вимогами ст. ст. 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон»), постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р.
№ 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі по тексту – «Постанова»), наказом ректора Національного університету «Одеська юридична академія» про визначення уповноважених осіб Національного університету «Одеська юридична академія» з питань організації публічних закупівель № 32-09 від 13.01.2025 року, Положенням про уповноважених осіб, відповідальних за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель у Національному університеті «Одеська юридична академія», що затверджене наказом ректора Національного університету «Одеська юридична академія» від 16.09.2021 року № 2419а-26,
та у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі (відкриті торги у порядку, визначеному особливостями постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р.) за предметом «Послуги з обслуговування протипожежної сигналізації та з перезарядки вогнегасників» (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник – Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання) (UA-2025-03-21-008640-a),
ВИРІШИВ:
1. Відмінити відкриті торги у порядку, визначеному особливостями постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р., за предметом «Послуги з обслуговування протипожежної сигналізації та з перезарядки вогнегасників» (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник – Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання) (UA-2025-03-21-008640-a) з підстави, зазначеної пп. 1 п. 50 Особливостей, а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг».
Також у системі закупівель зазначено –
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Коментар щодо відміни: У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг.
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник відміняє тендер у разі - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: Замовник відміняє відкриті торги у разі - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
На нашу думку замовник у власному рішенні та в наведеній інформації з порталу про відміну процедури не довів та документально не підтвердив відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вважаємо, що потреба в закупівлі товарів, робіт чи послуг у замовника все ще є, а тому рішення про відміну тендеру має бути скасованим.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол № б/н від 23.05.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Втім для ухилення від укладання з нами договору замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру з наступним обґрунтуванням –
«…Згідно п. 5 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – «Особливості») забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної Особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної Особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 Особливостей).
Згідно з п. 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 Особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” Особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених Особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 Особливостей.
Забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення відкритих торгів/використання електронного каталогу, крім випадків, передбачених Особливостями.
Відповідно до п. 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно з п. 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням Особливостей.
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пп. 1 п. 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Керуючись вимогами ст. ст. 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон»), постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р.
№ 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі по тексту – «Постанова»), наказом ректора Національного університету «Одеська юридична академія» про визначення уповноважених осіб Національного університету «Одеська юридична академія» з питань організації публічних закупівель № 32-09 від 13.01.2025 року, Положенням про уповноважених осіб, відповідальних за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель у Національному університеті «Одеська юридична академія», що затверджене наказом ректора Національного університету «Одеська юридична академія» від 16.09.2021 року № 2419а-26,
та у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі (відкриті торги у порядку, визначеному особливостями постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р.) за предметом «Послуги з обслуговування протипожежної сигналізації та з перезарядки вогнегасників» (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник – Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання) (UA-2025-03-21-008640-a),
ВИРІШИВ:
1. Відмінити відкриті торги у порядку, визначеному особливостями постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р., за предметом «Послуги з обслуговування протипожежної сигналізації та з перезарядки вогнегасників» (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник – Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання) (UA-2025-03-21-008640-a) з підстави, зазначеної пп. 1 п. 50 Особливостей, а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг».
Також у системі закупівель зазначено –
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Коментар щодо відміни: У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг.
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник відміняє тендер у разі - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: Замовник відміняє відкриті торги у разі - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
На нашу думку замовник у власному рішенні та в наведеній інформації з порталу про відміну процедури не довів та документально не підтвердив відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вважаємо, що потреба в закупівлі товарів, робіт чи послуг у замовника все ще є, а тому рішення про відміну тендеру має бути скасованим.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол № б/н від 23.05.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол (1).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру ДК 021:2015:50610000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання, номер оголошення, UA-2025-03-21-008640-a.