• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (Придбання миючих та дезінфікуючих засобів)

Завершена

3 248 157.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 240.79 UAH
Період оскарження: 21.03.2025 13:14 - 26.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: a577ff8afc284a4eacb93f76e4bf01b9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-21-007199-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 18.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.04.2025 15:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.04.2025 13:18
Автор: ФОП Ткач Володимир Миколайович, Ткач Володимир 380508358311 tk.vla.ni@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4721d7ab166e45d6822f46f39ec14c18
Заголовок пункту скарги: Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції ФОП Ткач Володимир Миколайович
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: За результатами розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника протокольним рішенням від 04.04.2025 р. було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Ткач Володимир Миколайович.
ФОП Ткач Володимир Миколайович (далі-Скаржник) не погоджується з наданою Замовником аргументацією щодо відхилення своєї тендерної пропозиції, виходячи з наступного:

Підставою для відхилення стало ніби- то не надання Скаржником гарантійного листа від виробника або його офіційного представника.
Але, насправді дана інформація не зовсім відповідає дійсності, оскільки відповідно до вимог до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а саме «Засіб дезінфекційний мийний «Чистолайн-Посуд» або еквівалент», «Засіб дезінфекційний мийний «Чистолайн-Універсал» або еквівалент» та «Засіб дезінфекційний мийний «Чистолайн-Ванна кімната» або еквівалент», які визначені у Додатку №3 до тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист від виробника або його офіційного представника з гарантією поставки на умовах, в кількості та в терміни, що визначені цим оголошенням.

У складі тендерної пропозиції Скаржника міститься гарантійний лист від виробника («Файл «ГЛ ТіП.pdf») в якому виробник гарантує поставку та кількість вказаних вище засобів.

Скаржник вважає, що якщо замовнику щось не сподобалось в даному листі, то
Відповідно до пункту 43 Особливостей:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»

Відповідно до частини 9 ЗУ «Про публічні закупівлі»
«9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»

Відтак відповідно до умов пункту 43 Особливостей (враховуючи що виправлення такої помилки не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо) Замовник був зобов’язаний надати Скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності у наданому листі від виробника, якщо йому здалося що вони там є.
Враховуючи наведене вище, Замовник, не надавши Скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.

Враховуючи наведене ФОП Ткач Володимир Миколайович вважає, що моя пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави в цій частині.
Аналогічна позиція АМКУ викладена у рішенні від 29.02.2024 № 3863 по закупівлі UA-2024-01-31-008621-a та рішенні від 01.04.2025 № 5109 по закупівлі UA-2025-03-07-006647-a.

Хочу також звернути особливу увагу Комісії, що закуповуються звичайні миючі засоби, без якихось особливих властивостей, які всі ми використовуємо в звичайному побуті.
Ціна пропозиції Скаржника на 731 000,00 нижча за ціну переможця, що свідчить про те, що Замовник планує провести закупівлю за завищеними цінами. Не зрозуміло на підставі, яких моніторингів Замовник нарахував такий бюджет. Не важко здогадатися, що на основі комерційних пропозицій від «Фартунат» та їх «любих друзів».
Замовник є на 100% бюджетною установою.
На підставі Статті 7 Положення про Антимонопольний Комітет та Статті 18 Закону «Про публічні закупівлі», з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, звертаюся до Комісії АМКУ з проханням запобігти злочину, який може статися при виборі переможця з ціною, яка завищена на 731 000,00 гривень. Прошу Антимонопольний комітет повідомити контролюючі органи, що планується укладання договору з ТОВ «Фартунат» та закупівля миючих засобів за завищеними цінами, аж на 731 000,00 гривень, що є надзвичайно значною сумою на сьогоднішній час і може значно допомогти ВСУ. І це лише на одній закупівлі . На одній закупівлі може відбутися економія у 731 000,00. Щось мені підказує, що на інших закупівля відбувається теж саме. Якщо на даній закупівлі бюджет завищений на то на всіх інших теж саме.
Я в свою чергу дуже сумлінно готував свою пропозицію, жодного прямого доказу, що запропонований мною товар не відповідає вимогам документації протокол не містить.
В протоколі відхилення все з першого слова та до останнього є лише перекручуванням фактів та невірним тлумаченням вимог.
Сподіваюся на справедливий, неупереджений, об’єктивний розгляд скарги.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

НАЛ-ОБНАЛ-КИДОК і СВАЛ (ЯК ВІДМИВАЮТЬСЯ КОШТИ У РОЗМІРІ ПРАКТИЧНО 4 МЛН ГРН НА ДАННІЙ ЗАКУПІВЛІ)

Номер: d30ce5e13d904b25ac52f8cb0ad3383a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-21-007199-a.a1
Назва: НАЛ-ОБНАЛ-КИДОК і СВАЛ (ЯК ВІДМИВАЮТЬСЯ КОШТИ У РОЗМІРІ ПРАКТИЧНО 4 МЛН ГРН НА ДАННІЙ ЗАКУПІВЛІ)
Вимога:
РУСЛАНЧИК (головний підписант протоколу-маячні) І ВСІ УЧАСНИКИ ПРОЦЕССУ ВІДМИВАННЯ КОШТІВ НА ДАННІЙ ЗАКУПІВЛІ!!! ДАЮ ВАМ БЕЗКОШТОВНО БЕЗЦІННУ ПОРАДУ: КОЛИ НАСТУПНОГО РАЗУ "ФОРТУНАТ" ЧИ ЩЕ ЯКІСЬ ГОРЕ- ПРОПИСАНТИ УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ , БУДУТЬ ВАМ ПИХАТИ СВОЇ НІКЧЕМНІ ПРОТОКОЛИ ВІДХИЛЕННЯ, РАДЖУ ВАМ ЩИРО, НЕ ТАНЦЮВАТИ ПІД ЇХНЮ ДУДКУ, А ВКЛЮЧАТИ СВІЙ МОЗОК І ВИЗНАВАТИ ПЕРЕМОЖЦЕМ УЧАСНИКА З НАЙНИЖЧОЮ ЦІНОЮ, ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТД. А ВАШІ "ВЕЛИКІ КОМБІНАТОРИ" НЕХАЙ ЗВЕРТАЮТЬСЯ ЗІ СКАРГОЮ ДО АМКУ І ДОВОДЯТЬ, ЩО ПРОПОЗИЦІЯ ПЕРЕМОЖЦЯ НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТД, А ТО ВИХОДИТЬ, ЩО ВИ ВЕСЬ УДАР БЕРЕТЕ НА СЕБЕ, А З НИХ ЯК З ГУСЯ ВОДА, ЦІКАВО А ВОНИ Б ПОДАЛИ СКАРГУ за 21 000 грн ЗНАЮЧИ, ЩО ВСЕ, ЩО ВОНИ ВАМ ПОНАПИСУВАЛИ В ПРОТОКОЛІ , ЦЕ ПОВНИЙ БРЕД І МАЯЧНЯ ???? ЯК ВИ ВВАЖАЄТЕ ПОДАЛИ Б ВОНИ СКАРГУ, ЯКБИ ВИ МЕНЕ ВИЗНАЛИ ПЕРЕМОЖЦЕМ??? ЧОМУ ВИ ТЕРПЕТЕ ТАКІ ПІДСТАВИ ВІД СВОЇХ "ПОДЄЛЬНІКОВ" ? ХАЙ БИ ПОДАВАЛИ СКАРГУ!!!!ЧОГО ВИ ЗАВЖДИ ТАКІ НЕДАЛЬНОВИДНІ??? ШО ВОНИ ВАМ ТАМ РОЗКАЗУЮТЬ, ЩО У НИХ ВСЕ НА МАЗІ В АМКУ? ТО ВЖЕ НЕ НА МАЗІ , ЧАС СПЛИНУВ , ВСЕ ЗМІНИЛОСЯ!!!!!!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерну документацію розроблено з дотриманням принципів відкритості, прозорості, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, відповідно, з вимогами Закону та нормами чинного законодавства України, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, а тому ваше звернення не підлягає задоволенню. Крім того, повідомляємо, що в разі повторного викладення звернення у некоректній та образливій формі, Замовник буде змушений звернутися за відповідним реагуванням до Уповноваженого органу у відповідності до п. 9 Постанови від 24 лютого 2016 р. № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків», яким визначено, що у разі розміщення в електронній системі закупівель інформації шкідливого та/або образливого характеру, та/або інформації, що не стосується проведення закупівлі, Уповноважений орган на підставі рішення комісії приймає рішення про надання адміністраторові дозволу на припинення публічного доступу до такої інформації.
Статус вимоги: Відхилено