• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення - (прання білизни, тюлі, гардин)

Завершена

275 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 375.00 UAH
Період оскарження: 18.03.2025 16:42 - 24.03.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП

на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури відкриті торги на закупівлю послуг ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання білизни, тюлі і гардин)

Номер: 056af3cca1d0423d9e4f177196527731
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-18-013143-a.a1
Назва: на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури відкриті торги на закупівлю послуг ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання білизни, тюлі і гардин)
Скарга:
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами та недискримінації Учасників: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником – БУКОВИНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ оголошена закупівля за предметом Код ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання прання білизни, тюлі, гарди) за ідентифікатором закупівлі UA-2025-03-18-013143-a і, очікувана вартість закупівлі – 275 000,00 гривня (з ПДВ), кінцевий термін подання тендерних пропозицій – до 26.03.2025 до 09:00 год. (далі – Закупівля). Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно з частиною 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації. Відповідно до пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі за текстом Особливості) встановлено, що скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. У тендерній документації Замовник допустився порушення чинного законодавства, порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення та вимог до них, що закріплені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення процедури Закупівлі. Нижченаведені вимоги по відношенню до мене, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують мої законні права та інтереси, щодо участі в закупівлі, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», предметом та підставами скарги є наступне. Згідно з вимогами пункту 1 Додатку 2 (Технічне завдання на закупівлю послуги ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (прання білизни, тюлі, гардин) (КЕКВ 2240)) до Тендерної документації на закупівлю послуг ДК 021:2015: 98310000 -9 Послуги з прання і сухого чищення ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-18-013143-a, Замовник вимагає від Учасників обов’язкову наявність акту санітарно-епідеміологічного обстеження приміщень пральні від Держпродспоживслужби. (Учасник повинен надати відповідний акт). Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об'єкта є одним із основних документів, що підтверджують відповідність об'єкта вимогам чинних санітарних норм та правил при провадженні господарської діяльності. Наявність акта санітарно-епідеміологічного обстеження та протоколів лабораторних досліджень показників безпеки діяльності підприємства дозволяє бути впевненим у безпеці наслідків діяльності підприємства для життя та здоров'я як співробітників, так і клієнтів підприємства та своєчасно реагувати на можливе виникнення відхилень, тим самим забезпечуючи стабільну роботу підприємства та гарантуючи якість послуг. Залежно від специфіки діяльності підприємства, санітарне обстеження об'єкта може передбачати необхідність проводити регулярні лабораторно-інструментальні дослідження за рівнем допустимих санітарних норм щодо таких показників як освітленість робочих місць, рівень шуму, якість води, іонізовані випромінювання та інші. Залежно від об'єкта експертизи, вона може проводитися як територіальними підрозділами Лабораторного центру МОЗ України, так і на рівні Держпродпотребслужби. Відповідно до пункту 2 «Порядку атестації лабораторій на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу» затвердженого Наказом Міністерства соціальної політики України, Міністерства охорони здоров’я України 29 травня 2018 року № 784/1012 Лабораторія, атестована на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу - юридична особа або фізична особа - підприємець, яка має право на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, передбачених Порядком проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 1992 року № 442 (зі змінами). Лабораторні дослідження проводяться лабораторіями, які акредитовані на право проведення досліджень у встановленому законодавством порядку, що має бути підтверджено відповідним дозвільним документом – Свідоцтвом про технічну компетентність. Як випливає з вищезазначеного акт санітарно-епідеміологічного обстеження приміщення може видаватися як Держпродпотребслужбою так і територіальними підрозділами Лабораторного центру МОЗ України. А отже, така вимога Замовника незаконно обмежує право Скаржника на участь в даній публічній закупівлі, оскільки Скаржник з метою дотримання законодавчих норм провів обстеження приміщення пральні в якій здійснює свою господарську діяльність та зробив необхідні лабораторно-інструментальні дослідження (параметри мікроклімату, освітлення, родону та шуму), але дані обстеження проводилися акредитованою територіальною лабораторією Міністерства Охорони Здоров’я ДУ «Івано-Франківський ОЦКПХ МОЗ». Про що свідчить наявність в Скаржника Акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта від 06.02.2024, Протокол №1/1-4 від 06.02.2024, Протокол №1/1-6 від 06.02.2024, Протокол №1/1-12 від 06.02.2024 та Протокол №08.1-0.5/317/40 від 06.02.2025. Даний Акт Скаржника відповідає вимогам форми облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах №315/0 затверджена наказом МОЗ України від 11.07.2000 №160. Слід зауважити, що Замовник в Тендерній документації жодним чином не обґрунтував необхідність надати у складі тендерної пропозиції саме акт санітарно-епідеміологічного від Держпродпотребслужби. В свою чергу, Скаржник звернувся до Замовника через електронну систему електронних закупівель ProZorro з зверненням про усунення даної дискримінаційної вимоги. У відповідь Замовник надав відповідь без обгрунтування чим ця вимога впливає на якість наданих послуг згідно предмету закупівлі про те, що дана умова не є дискримінаційна і вона не буду усунена з вимог Тендерної документації. «Відповідь Організатора: 21.03.2025 10:16 Доброго дня, шановний потенційний Учаснику закупівлі! Повідомляємо, що відповідно Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник самостійно визначає предмет закупівлі з відповідними кількісними та якісними характеристиками, який необхідно придбати. При цьому Замовник має чіткий перелік документів, які необхідні бути у тендерній пропозиції, та залишає за собою право, відповідно потреби, вимагати інші документи, які визначаються виключно у тендерній документації закупівлі. В такому разі, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник не вважає дискримінаційною вимогу від Учасника надати скановану копію/оригінал акту санітарно-епідеміологічного обстеження приміщення пральні та протоколи проведення досліджень, а необхідною. Вимога стосовно надання акту обстеження приміщення пральні та протоколи проведення досліджень необхідна для підтвердження наявності та дотримання усіх санітарно-епідеміологічних вимог в приміщенні пральні. Виконання вимог передбачених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014 року №293 «Про затвердження Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я». Від стану приміщення пральні напряму залежить якість наданих послуг. Звертаємо увагу, що Закон «Про публічні закупівлі» не деталізує перелік документації, що подається на підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі. Проте, у пункті 4. Ч. 2. Ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» міститься, що у тендерній документації може вимагатися інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Та тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч. 3 Ст. 22 ЗУ). Тендерна документації складена у відповідності до вимог чинного законодавства. Звертаємо Вашу увагу, що на сьогодні Україні діє та є чинним Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2015, № 14, ст.96), яким передбачено порядок добровільного отримання документу про відповідність - декларацію (в тому числі декларацію про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Кожен добросовісний надавач послуг має можливість отримати вказані документи в законному порядку. Замовник закупівель, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» має право вимагати документальне підтвердження якості предмета закупівлі. Роз’яснюємо, що згідно діючого законодавства зазначений Вами сертифікат відповідності може отримати більше ніж один учасник, на підставі викладеного твердження щодо звуження кола потенційних учасників та наявності дискримінації є хибним. Таким чином, замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації. Крім того наголошуємо, що не спроможність виконання Вами вимог до учасників не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність Учасника вимогам, які викладені в тендерній документації до закупівлі. Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові. Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.» Як наслідок, включення даної вимоги до технічної специфікації тендерної документації є неправильним, що призводить до омани Учасника. Враховуючи викладене, встановлення саме такої вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі порушує принцип недискримінації учасників та не дозволяє Скаржнику взяти участь в цих торгах. Така необґрунтована вимога з боку Замовника, може свідчити про узгоджені дії, про можливу змову Замовника закупівлі послуг із певним постачальником послуг, який уже має у своєму розпорядженні вказаний Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта виданий саме Держпродспоживслужбою. Оскільки, вказана спірна вимога є незаконною та дискримінаційною, Замовник в оскаржуваній тендерній документації, порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушує моє право на участь у даній закупівлі та на рівне ставлення до учасників закупівлі та забезпечення конкурентної процедури закупівлі, прошу видалити вищесказану вимогу тендерної документації. Практика Антимонопольного Комітету України із зазначеного питання є сталою та незмінною протягом тривалого часу. Аналогічні висновки Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладено зокрема, але не виключно, у Рішеннях: - рішенні No20101-р/пк-пз від 28.10.2020, рішення No20102-р/пк-пз від 28.10.2020, рішенні No 1736-р/пк-пз від 28.01.2020, тощо. На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником – БУКОВИНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2025-03-18-013143-a. 3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови (вимоги) зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства України. Додатки: 1. Витяг з ЄДРЮОФОП; 2. Копія Акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта пральні; 3. Протокол №1/1-4 від 06.02.2024; 4. Протокол №1/1-6 від 06.02.2024; 5. Протокол №1/1-12 від 06.02.2024; 6. Протокол №08.1-0.5/317/40 від 06.02.2025 Фізична особа-підприємець Семенюк Денис Петрович _____________________ (підпис)
Дата розгляду скарги: 31.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.03.2025 17:11
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 03.04.2025 18:57
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 03.04.2025 18:57
Автор: ФОП Семенюк Денис Петрович, Денис Семенюк 380986605544 denuscp@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 599d8fe7e6204096a5d70c321e575be4
Заголовок пункту скарги: обов’язкова наявність акту санітарно-епідеміологічного обстеження приміщень пральні від Держпродспоживслужби
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно з вимогами пункту 1 Додатку 2 (Технічне завдання на закупівлю послуги ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (прання білизни, тюлі, гардин) (КЕКВ 2240)) до Тендерної документації на закупівлю послуг ДК 021:2015: 98310000 -9 Послуги з прання і сухого чищення ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-18-013143-a, Замовник вимагає від Учасників обов’язкову наявність акту санітарно-епідеміологічного обстеження приміщень пральні від Держпродспоживслужби. (Учасник повинен надати відповідний акт).

Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об'єкта є одним із основних документів, що підтверджують відповідність об'єкта вимогам чинних санітарних норм та правил при провадженні господарської діяльності.
Наявність акта санітарно-епідеміологічного обстеження та протоколів лабораторних досліджень показників безпеки діяльності підприємства дозволяє бути впевненим у безпеці наслідків діяльності підприємства для життя та здоров'я як співробітників, так і клієнтів підприємства та своєчасно реагувати на можливе виникнення відхилень, тим самим забезпечуючи стабільну роботу підприємства та гарантуючи якість послуг.
Залежно від специфіки діяльності підприємства, санітарне обстеження об'єкта може передбачати необхідність проводити регулярні лабораторно-інструментальні дослідження за рівнем допустимих санітарних норм щодо таких показників як освітленість робочих місць, рівень шуму, якість води, іонізовані випромінювання та інші. Залежно від об'єкта експертизи, вона може проводитися як територіальними підрозділами Лабораторного центру МОЗ України, так і на рівні Держпродпотребслужби.

Відповідно до пункту 2 «Порядку атестації лабораторій на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу» затвердженого Наказом Міністерства соціальної політики України, Міністерства охорони здоров’я України 29 травня 2018 року № 784/1012 Лабораторія, атестована на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу - юридична особа або фізична особа - підприємець, яка має право на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, передбачених Порядком проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 1992 року № 442 (зі змінами).

Лабораторні дослідження проводяться лабораторіями, які акредитовані на право проведення досліджень у встановленому законодавством порядку, що має бути підтверджено відповідним дозвільним документом – Свідоцтвом про технічну компетентність.

Як випливає з вищезазначеного акт санітарно-епідеміологічного обстеження приміщення може видаватися як Держпродпотребслужбою так і територіальними підрозділами Лабораторного центру МОЗ України.

А отже, така вимога Замовника незаконно обмежує право Скаржника на участь в даній публічній закупівлі, оскільки Скаржник з метою дотримання законодавчих норм провів обстеження приміщення пральні в якій здійснює свою господарську діяльність та зробив необхідні лабораторно-інструментальні дослідження (параметри мікроклімату, освітлення, родону та шуму), але дані обстеження проводилися акредитованою територіальною лабораторією Міністерства Охорони Здоров’я ДУ «Івано-Франківський ОЦКПХ МОЗ». Про що свідчить наявність в Скаржника Акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта від 06.02.2024, Протокол №1/1-4 від 06.02.2024, Протокол №1/1-6 від 06.02.2024, Протокол №1/1-12 від 06.02.2024 та Протокол №08.1-0.5/317/40 від 06.02.2025.
Даний Акт Скаржника відповідає вимогам форми облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах №315/0 затверджена наказом МОЗ України від 11.07.2000 №160.

Слід зауважити, що Замовник в Тендерній документації жодним чином не обґрунтував необхідність надати у складі тендерної пропозиції саме акт санітарно-епідеміологічного від Держпродпотребслужби.
В свою чергу, Скаржник звернувся до Замовника через електронну систему електронних закупівель ProZorro з зверненням про усунення даної дискримінаційної вимоги.
У відповідь Замовник надав відповідь без обгрунтування чим ця вимога впливає на якість наданих послуг згідно предмету закупівлі про те, що дана умова не є дискримінаційна і вона не буду усунена з вимог Тендерної документації.

«Відповідь Організатора:
21.03.2025 10:16
Доброго дня, шановний потенційний Учаснику закупівлі! Повідомляємо, що відповідно Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник самостійно визначає предмет закупівлі з відповідними кількісними та якісними характеристиками, який необхідно придбати. При цьому Замовник має чіткий перелік документів, які необхідні бути у тендерній пропозиції, та залишає за собою право, відповідно потреби, вимагати інші документи, які визначаються виключно у тендерній документації закупівлі. В такому разі, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник не вважає дискримінаційною вимогу від Учасника надати скановану копію/оригінал акту санітарно-епідеміологічного обстеження приміщення пральні та протоколи проведення досліджень, а необхідною. Вимога стосовно надання акту обстеження приміщення пральні та протоколи проведення досліджень необхідна для підтвердження наявності та дотримання усіх санітарно-епідеміологічних вимог в приміщенні пральні. Виконання вимог передбачених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014 року №293 «Про затвердження Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я». Від стану приміщення пральні напряму залежить якість наданих послуг. Звертаємо увагу, що Закон «Про публічні закупівлі» не деталізує перелік документації, що подається на підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі. Проте, у пункті 4. Ч. 2. Ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» міститься, що у тендерній документації може вимагатися інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Та тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч. 3 Ст. 22 ЗУ). Тендерна документації складена у відповідності до вимог чинного законодавства. Звертаємо Вашу увагу, що на сьогодні Україні діє та є чинним Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2015, № 14, ст.96), яким передбачено порядок добровільного отримання документу про відповідність - декларацію (в тому числі декларацію про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Кожен добросовісний надавач послуг має можливість отримати вказані документи в законному порядку. Замовник закупівель, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» має право вимагати документальне підтвердження якості предмета закупівлі. Роз’яснюємо, що згідно діючого законодавства зазначений Вами сертифікат відповідності може отримати більше ніж один учасник, на підставі викладеного твердження щодо звуження кола потенційних учасників та наявності дискримінації є хибним. Таким чином, замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації. Крім того наголошуємо, що не спроможність виконання Вами вимог до учасників не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність Учасника вимогам, які викладені в тендерній документації до закупівлі. Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові. Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.»

Як наслідок, включення даної вимоги до технічної специфікації тендерної документації є неправильним, що призводить до омани Учасника. Враховуючи викладене, встановлення саме такої вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі порушує принцип недискримінації учасників та не дозволяє Скаржнику взяти участь в цих торгах.

Така необґрунтована вимога з боку Замовника, може свідчити про узгоджені дії, про можливу змову Замовника закупівлі послуг із певним постачальником послуг, який уже має у своєму розпорядженні вказаний Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта виданий саме Держпродспоживслужбою.
Оскільки, вказана спірна вимога є незаконною та дискримінаційною, Замовник в оскаржуваній тендерній документації, порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушує моє право на участь у даній закупівлі та на рівне ставлення до учасників закупівлі та забезпечення конкурентної процедури закупівлі, прошу видалити вищесказану вимогу тендерної документації.

Практика Антимонопольного Комітету України із зазначеного питання є сталою та незмінною протягом тривалого часу. Аналогічні висновки Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладено зокрема, але не виключно, у Рішеннях: - рішенні No20101-р/пк-пз від 28.10.2020, рішення No20102-р/пк-пз від 28.10.2020, рішенні No 1736-р/пк-пз від 28.01.2020, тощо.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації