• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Генератор електричний інверторний

Завершена

6 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60 000.00 UAH
Період оскарження: 17.03.2025 14:27 - 21.03.2025 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога про надання 24 годин для усунення невідповідностей

Номер: 337c2508a1b249cbb8c1e2c1bd95b2b9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-17-008080-a.a2
Назва: Вимога про надання 24 годин для усунення невідповідностей
Вимога:
Згідно з Постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме пунктом 43, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Ми, ТОВ «ДСО ГРУП» у складі своєї пропозиції як учасник закупівлі надали відповідно до Додатку № 2 до Оголошення наступні документи: 1) Авторизаційний лист (вказано лише неправильно назва Замовника); 2) Гарантійний лист про відповідність запропонованого Товару технічим, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку, можливість поставки у визначений строк. Проте, дійсно, даний Гарантійний лист не містить повного найменування Товару, країну походження та виробника такого Товару. Однак така невідповідність в поданих учасником документах є помилками виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо відповідно до пункту 43 Особливостей. А , отже, згідно з частиною 9 статтею 26 ЗУ «Пре публічні Закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вважаємо недоцільним формулювання Замовника в Протоколі про відхилення тези, що Учасником не подано документи, що підтверджують відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, адже такі документи, як вже зазначалося вище -були надані. Вимагаємо надати нам як Учаснику 24 години для виправлення помилок у вищезазначених документах.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу ТОВ «ДСО Груп» UA-2025-03-17-008080-a.a2 Вітаю! Розглянувши вимогу ТОВ «ДСО Груп» UA-2025-03-17-008080-a.a2 повідомляємо, що вимога Учасника не підлягає задоволенню зважаючи на наступне. Відповідно до п. 1.4. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник при здійсненні закупівлі керується вимогами Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості №1275). Згідно з абз. 6 п. 8 Особливостей №1275, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до абз. 7 п. 8 Особливостей №1275, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості №1178). Згідно з абз. 2 п. 43 Особливостей №1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з Інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі (Додаток №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі), відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у оголошенні, повинна бути підтверджена наданням у складі пропозиції наступних документів, зокрема, 2. Гарантійний лист Учасника про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку, можливість поставки у визначений строк. Також, гарантійний лист має містити повне найменування товару, країну походження та виробника такого товару; 3.1 Якщо Учасник не є виробником товару – предмету закупівлі, такий Учасник надає оригінал листа від виробника або його офіційного представника або дилера або дистриб’ютора запропонованого учасником товару, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або його офіційним представництвом або дилером чи дистриб’ютором та містить гарантії щодо поставки заявленої Замовником кількості товару, який є предметом закупівлі, можливість його поставки протягом строків, визначених у оголошенні, та підтвердження щодо якості запропонованого учасником товару. Лист обов’язково повинен містити посилання на номер оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель, найменування замовника та назву предмета закупівлі, виробника та країну походження такого товару. При цьому у складі пропозиції ТОВ «ДСО ГРУП» відсутній гарантійний лист, що вимагається п. 2 Додатку №2 до Оголошення, не містить повне найменування товару, країну походження та виробника товару. Також в листі, що вимагається п. 3.1 Додатку №2 до Оголошення, (авторизаційний лист) вказана неправильна назва Замовника. У свою чергу, відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції, не є підставою для усунення учасником невідповідності інформації/документів. Відповідно до п. 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція, що не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, викладеним у Додатку №2 до цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, буде відхилена на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на вищевикладене, рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДСО ГРУП» є правомірним, а вимога UA-2025-03-17-008080-a.a2 не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога, щодо виправлення завідомо неправдивих поданих технічних характеристик запропонованого предмету закупівлі

Номер: 4301535e61974ee4a3fd6816a6e271fb
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-17-008080-a.b1
Назва: Вимога, щодо виправлення завідомо неправдивих поданих технічних характеристик запропонованого предмету закупівлі
Вимога:
ТОВ "АЙДІА ТЕХ" у своїй тендерній пропозиції, а саме в документі "ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ НА Генератор електричний інверторний Leelbox BQH3300II" вказали технічні параметри, що не відповідають технічним параметрам на дану модель генератора, що є у відкритих джерелах. Так, у відкритих джерелах, а саме: - https://instrumentop.com.ua/generator-leelbox-ultrapower-3300-chistiy-s%D1%96nus-%E2%80%93-ekonom%D1%96chniy-%D1%96-bezshumniy--%D1%96dealne-r%D1%96shennya-dlya-elektropostachannya/ - https://agrobiz.net/generator-33-kvt-leelbox-bqh3300iie.html - https://svarmarket.com.ua/uk/invertornyy-generator-benzinovyy-leelbox-bqh3300ii-ua - https://bigl.ua/ua/p2353741673-generator-kvt-leelbox - https://www.amazon.de/-/en/Portable-Inverter-Generator-4-Stroke-Emergency/dp/B0BMKGWLXV Параметри, що вказані у відкритих джерелах не відповідають заявленим. А саме: - об'єм паливного баку заявлений 4л, у відкритих джерелах 4,5л - номінальна потужність заявлена 2,8 кВт, у відкритих джерелах 2,7 кВт Крім цього ця інформація підтверджується маркуванням на генераторі. (Фото маркування у вкладені). Відповідно до маркування, виробник товару також інша компанія, а саме - Chongqing Zongshen General Power Machine co. ltd На сайті виробника (http://www.zonsenpower.cn/index/show/6/583.html) зазначена дана модель з відмінними від поданими ТОВ "АЙДІА ТЕХ" технічними характеристиками. З огляду на вищезазначене, вимагаємо від ТОВ "АЙДІА ТЕХ" вказати правдиві технічні характеристики та дані реального виробника товару, а не власника торгової марки під яким товар експортується до України
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу UA-2025-03-17-008080-a.b1 Вітаю! Розглянувши вимогу ТОВ «Кавако Україна» UA-2025-03-17-008080-a.b1 повідомляє про те, що вона не підлягає задоволенню зважаючи на наступне. Відповідно до п. 14.7 Оголошення, замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до п. 14.8 Оголошення, за результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. Положеннями п. 14.9 Оголошення та ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік підстав для відхилення пропозиції учасника. Так, ТОВ «Айдіа Тех» виконало вимоги Оголошенння, в тому в частині надання документів, що підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам Замовника. У свою чергу, Оголошення не містить вимоги щодо наявності інформації про запропонований товар на веб-сайті виробника чи на веб-сайтах третіх осіб. Також інформація з веб-сайта виробника чи третіх осіб не є джерелом для перевірки відповідності запропонованого товару вимогам Замовника.
Статус вимоги: Відхилено