-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 та дизельне паливо)
Завершена
7 436 531.52
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 50 000.00 UAH
Період оскарження:
13.03.2025 16:03 - 30.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірні умови тендерної документації
Номер:
ea6a3cf4863b490eb597521976a4875d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-13-007175-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірні умови тендерної документації
Скарга:
У тендерній документації щодо закупівлі UA-2025-03-13-007175-a, затвердженій Протоколом рішення уповноваженої особи замовника (Державне підприємство обслуговування повітряного руху України (Украерорух) від 13.03.2025 № 1 (далі – Тендерна документація), встановлено умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є неправомірними, і як наслідок, унеможливлюють результативну участь у закупівлі окремих учасників (в т.ч., ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»).
В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» незаконно позбавлене можливості перемогти у процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Відстань до 1 АЗС.pdf 17.03.2025 15:37
- Договір ПАТ УКРНАФТА.pdf 17.03.2025 15:37
- Відстані до АЗС.pdf 17.03.2025 15:37
- Ліцензія ТОВ УКРНАФТА-ПОСТАЧ.pdf 17.03.2025 15:37
- Сертифікат, Паспорт, Декларація А-95.pdf 17.03.2025 15:37
- Договір ТОВ СІМ-БАД.pdf 17.03.2025 15:37
- Сертифікат, Паспорт, Декларація ДП-З.pdf 17.03.2025 15:37
- ТД бензин та ДП (талони).doc 17.03.2025 15:37
- Сертифікат, паспорт, декларація ДП-Л.pdf 17.03.2025 15:37
- sign.p7s 17.03.2025 15:37
- рішення від 19.03.2025 № 4243.pdf 19.03.2025 14:14
- інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2025 № 4775.pdf 27.03.2025 11:01
- рішення від 26.03.2025 № 4775.pdf 28.03.2025 15:55
- пояснення_для_АМКУ_Укрнафта.docx 21.03.2025 16:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.03.2025 17:13
Дата розгляду скарги:
26.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.03.2025 14:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.03.2025 15:56
Дата виконання рішення Замовником:
28.03.2025 19:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження виконано в повному обсязі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7c9c2007d14847deb3a24a2fd626c6ba
Заголовок пункту скарги:
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-03-13-007175-a містить умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480) має намір взяти участь у закупівлі UA-2025-03-13-007175-a, оголошеній Державним підприємством обслуговування повітряного руху України (Украерорух) (далі – Замовник).
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-03-13-007175-a містить умови, згідно з якими:
1. Учасник повинен надати копії протоколів випробувань.
2. Учасник має надати копію договору у сфері поводження з небезпечними відходами.
3. Встановлено необґрунтовані вимоги до відстані до АЗС.
Зазначені умови є такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, є дискримінаційними, та унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
З цього приводу слід зауважити наступне.
1. Щодо надання копії протоколів випробувань.
Згідно з умовами пункту 11 Розділу ІІ Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, наведеного у Додатку 1 до Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати Копії протоколів випробувань на дизельне паливо та бензин, що видані на ім’я Учасника, не раніше 2025 року. Протоколи випробувань повинні бути видані власною або такою, з якою учасником підписано договір акредитованою лабораторією (копія або оригінал договору надається у складі тендерної пропозиції).
З цього приводу слід зауважити, що відповідно до вимог частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вимоги до бензину та дизельного палива, які є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (далі – Технічний регламент).
Згідно з пунктом 3 Технічного регламенту, документ про якість (ПАСПОРТ ЯКОСТІ) палива - документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості нафтопродуктів, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. При цьому, партія палива - будь-яка кількість палива однієї марки, що супроводжується одним документом про якість (ПАСПОРТОМ ЯКОСТІ) палива.
Відповідно до пункту 7 Технічного регламенту, на вимогу споживача (користувача) розповсюджувач повинен надати копію документа про якість (ПАСПОРТ ЯКОСТІ) палива та копію ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ.
Пунктом 8 Технічного регламенту передбачено, що кожна партія палива, що вводиться в обіг або перебуває в обігу, повинна мати документ про якість (ПАСПОРТ ЯКОСТІ) палива.
Технічний регламент НЕ ВІДНОСИТЬ «протоколи випробувань» до документів про якість товару. Згідно Технічного регламенту, «протоколи випробувань» НЕ Є ДОКУМЕНТАМИ ПРО ЯКІСТЬ ПАЛИВА.
Отже, вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції ПРОТОКОЛУ ВИПРОБУВАНЬ, є БЕЗПІДСТАВНОЮ ТА ПРОТИПРАВНОЮ.
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» має передбачені законодавством документи якості (сертифікати відповідності, паспорти якості, декларації про відповідність) на пропоноване ним паливо (Бензин А-95, Дизельне паливо), однак за умови ненадання ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» протоколів випробувань, тендерна пропозиція ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» буде відхилена Замовником.
2. Щодо надання копії договору у сфері поводження з небезпечними відходами.
Згідно з умовами пункту 12 Розділу ІІ Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, наведеного у Додатку 1 до Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію чинного до кінцевого строку поставки товару договору у сфері поводження з небезпечними відходами (стосовно нафтопродуктів), який укладено з підприємством, що здійснює свою діяльність у сфері з управління небезпечними відходами згідно Наказу про видачу ліцензії, разом з всіма додатками, що надаються у складі пропозиції. Наказ про видачу такої ліцензії повинен бути розміщений на офіційному веб сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України.
З цього приводу слід зауважити, що правові, організаційні, економічні засади діяльності щодо запобігання утворенню, зменшення обсягів утворення відходів, зниження негативних наслідків від діяльності з управління відходами, визначені Законом України «Про управління відходами».
Відповідно до визначення, наведеного у пункті 19 частини 1 статті 1 Закону України «Про управління відходами», небезпечні відходи - відходи, що мають одну чи більше властивостей, що роблять їх небезпечними, наведених у Переліку властивостей, що роблять відходи небезпечними (додаток 3 до зазначеного Закону).
Згідно з визначенням, наведеним у пункті 41 частини 1 статті 1 Закону України «Про управління відходами», утворювач відходів - фізична особа, юридична особа, в результаті діяльності якої утворюються відходи, а також суб’єкти управління відходами, які здійснюють операції із сортування, змішування або інші операції, що призводять до зміни характеристик або складу відходів.
На виконання вимог Закону України «Про управління відходами», утворювачі відходів, діяльність яких призводить до утворення небезпечних відходів, подають декларацію про відходи.
Відповідно до вимог частини 2 статті 27 Закону України «Про управління відходами», забезпечення збирання, перевезення, оброблення відходів самостійно, за наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або шляхом укладення договору з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами, належить до обов’язків утворювачів та власників небезпечних відходів.
Покладення зазначених обов’язків на інших осіб, які не є утворювачами та власниками небезпечних відходів, Закон України «Про управління відходами» не передбачає.
При цьому, діяльність ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», яке є розповсюджувачем палива, НЕ ПРИЗВОДИТЬ до утворення небезпечних відходів. Отже, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» не є утворювачем відходів у розумінні Закону України «Про управління відходами», та, відповідно, не подає декларації про відходи.
Таким чином, укладення договору з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами, не належить до обов’язків ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ». Укладення такого договору ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (як особою, що не є утворювачем та власником небезпечних відходів), законодавством не передбачено.
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» здійснює свою діяльність, суворо дотримуючись вимог законодавства, зокрема має чинну Ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі № 990614202400910. Однак, за умови ненадання ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» копії чинного договору у сфері поводження з небезпечними відходами (стосовно нафтопродуктів) який укладено між Учасником та підприємством, що здійснює свою діяльність у сфері з управління небезпечними відходами, тендерна пропозиція ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» буде відхилена Замовником.
Отже, встановлення Замовником таких вимог може призвести до порушення вимог частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
3. Щодо вимог до відстані до АЗС.
Згідно з умовами пункту 7 Технічного завдання, наведеного у Додатку 3 до Тендерної документації, постачальник повинен забезпечити знаходження власної або партнерської АЗС з відповідними видами палива за місцем розташування підрозділів Покупця та з віддаленістю від підрозділу Покупця, яка не перевищує вказану в Таблиці 1.
Також, у Додатку 3 до Тендерної документації наведено перелік з 23 підрозділів Покупця та відповідну максимальну віддаленість АЗС від підрозділів Покупця (від 10 до 30 км).
Під час участі у закупівлі UA-2025-03-13-007175-a, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» має намір запропонувати, зокрема, партнерські АЗС, залучені на підставі Договору від 31.10.2024 № 24/02/4634- МТР, укладеного з ПАТ «УКРНАФТА» та Договору від 15.08.2024 № ПК-150824, укладеного з ТОВ «СІМ-БАД».
Враховуючи наведене, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» має можливість запропонувати АЗС, розташовані на відстані, яка не перевищує максимально допустиму відстань, встановлену Замовником, від переважної більшості місць розташування підрозділів Покупця (за 22 з 23 позицій), (Таблиця з відстанями до АЗС – додається). При чому, у багатьох випадках, відстань до АЗС значно менша за максимально допустиму відстань, встановлену Замовником, що матиме суттєвий позитивний вплив на економію бюджетних коштів.
Разом з цим:
- найближча із пропонованих ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» АЗС, відносно ТРЛК-5 РСП «Київцентраеро» (Чернігівська область, Ніжинський район, Дмитрівська селищна територіальна громада, с. Голінка, вул. Козацька,131 а) (пункт 5 Переліку) – знаходиться на відстані близько 29 км (АЗС «Energy plus», вулиця Комунальна, 4, Конотоп, Сумська область, 41600) (знімок екрана онлайн-сервісу Google Карти, що підтверджує відстань – додається).
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» не володіє інформацією щодо розподілу палива, що закуповується, між підрозділами Покупця, однак, за умови перемоги у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», буде досягнуто значної економії бюджетних коштів за рахунок значно коротших відстаней до запропонованих АЗС.
Встановлення в Тендерній документації вимоги щодо наявності АЗС на відстані не більше 20 км від ТРЛК-5 РСП «Київцентраеро» (Чернігівська область, Ніжинський район, Дмитрівська селищна територіальна громада, с. Голінка, вул. Козацька,131 а) (пункт 5 Переліку) суттєво обмежить конкуренцію у цій закупівлі.
Виправлення Замвоником умови щодо максимально допустимої відстані від ТРЛК-5 РСП «Київцентраеро» (Чернігівська область, Ніжинський район, Дмитрівська селищна територіальна громада, с. Голінка, вул. Козацька,131 а) до АЗС учасника сприятиме стимулюванню конкуренції у цій закупівлі, наслідком чого стане суттєва економія бюджетних коштів.
Перелік доказів:
1. Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-03-13-007175-a.
2. Документи якості на бензин А-95.
3. Документи якості на дизельне паливо (літнє).
4. Документи якості на дизельне паливо (зимове).
5. Ліцензія ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
6. Договір з ТОВ «СІМ-БАД».
7. Договір з ПАТ «УКРНАФТА».
8. Відстань до 1 АЗС.
9. Відстані до АЗС.
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-03-13-007175-a містить умови, згідно з якими:
1. Учасник повинен надати копії протоколів випробувань.
2. Учасник має надати копію договору у сфері поводження з небезпечними відходами.
3. Встановлено необґрунтовані вимоги до відстані до АЗС.
Зазначені умови є такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, є дискримінаційними, та унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
З цього приводу слід зауважити наступне.
1. Щодо надання копії протоколів випробувань.
Згідно з умовами пункту 11 Розділу ІІ Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, наведеного у Додатку 1 до Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати Копії протоколів випробувань на дизельне паливо та бензин, що видані на ім’я Учасника, не раніше 2025 року. Протоколи випробувань повинні бути видані власною або такою, з якою учасником підписано договір акредитованою лабораторією (копія або оригінал договору надається у складі тендерної пропозиції).
З цього приводу слід зауважити, що відповідно до вимог частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вимоги до бензину та дизельного палива, які є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (далі – Технічний регламент).
Згідно з пунктом 3 Технічного регламенту, документ про якість (ПАСПОРТ ЯКОСТІ) палива - документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості нафтопродуктів, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. При цьому, партія палива - будь-яка кількість палива однієї марки, що супроводжується одним документом про якість (ПАСПОРТОМ ЯКОСТІ) палива.
Відповідно до пункту 7 Технічного регламенту, на вимогу споживача (користувача) розповсюджувач повинен надати копію документа про якість (ПАСПОРТ ЯКОСТІ) палива та копію ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ.
Пунктом 8 Технічного регламенту передбачено, що кожна партія палива, що вводиться в обіг або перебуває в обігу, повинна мати документ про якість (ПАСПОРТ ЯКОСТІ) палива.
Технічний регламент НЕ ВІДНОСИТЬ «протоколи випробувань» до документів про якість товару. Згідно Технічного регламенту, «протоколи випробувань» НЕ Є ДОКУМЕНТАМИ ПРО ЯКІСТЬ ПАЛИВА.
Отже, вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції ПРОТОКОЛУ ВИПРОБУВАНЬ, є БЕЗПІДСТАВНОЮ ТА ПРОТИПРАВНОЮ.
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» має передбачені законодавством документи якості (сертифікати відповідності, паспорти якості, декларації про відповідність) на пропоноване ним паливо (Бензин А-95, Дизельне паливо), однак за умови ненадання ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» протоколів випробувань, тендерна пропозиція ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» буде відхилена Замовником.
2. Щодо надання копії договору у сфері поводження з небезпечними відходами.
Згідно з умовами пункту 12 Розділу ІІ Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, наведеного у Додатку 1 до Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію чинного до кінцевого строку поставки товару договору у сфері поводження з небезпечними відходами (стосовно нафтопродуктів), який укладено з підприємством, що здійснює свою діяльність у сфері з управління небезпечними відходами згідно Наказу про видачу ліцензії, разом з всіма додатками, що надаються у складі пропозиції. Наказ про видачу такої ліцензії повинен бути розміщений на офіційному веб сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України.
З цього приводу слід зауважити, що правові, організаційні, економічні засади діяльності щодо запобігання утворенню, зменшення обсягів утворення відходів, зниження негативних наслідків від діяльності з управління відходами, визначені Законом України «Про управління відходами».
Відповідно до визначення, наведеного у пункті 19 частини 1 статті 1 Закону України «Про управління відходами», небезпечні відходи - відходи, що мають одну чи більше властивостей, що роблять їх небезпечними, наведених у Переліку властивостей, що роблять відходи небезпечними (додаток 3 до зазначеного Закону).
Згідно з визначенням, наведеним у пункті 41 частини 1 статті 1 Закону України «Про управління відходами», утворювач відходів - фізична особа, юридична особа, в результаті діяльності якої утворюються відходи, а також суб’єкти управління відходами, які здійснюють операції із сортування, змішування або інші операції, що призводять до зміни характеристик або складу відходів.
На виконання вимог Закону України «Про управління відходами», утворювачі відходів, діяльність яких призводить до утворення небезпечних відходів, подають декларацію про відходи.
Відповідно до вимог частини 2 статті 27 Закону України «Про управління відходами», забезпечення збирання, перевезення, оброблення відходів самостійно, за наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або шляхом укладення договору з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами, належить до обов’язків утворювачів та власників небезпечних відходів.
Покладення зазначених обов’язків на інших осіб, які не є утворювачами та власниками небезпечних відходів, Закон України «Про управління відходами» не передбачає.
При цьому, діяльність ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», яке є розповсюджувачем палива, НЕ ПРИЗВОДИТЬ до утворення небезпечних відходів. Отже, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» не є утворювачем відходів у розумінні Закону України «Про управління відходами», та, відповідно, не подає декларації про відходи.
Таким чином, укладення договору з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами, не належить до обов’язків ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ». Укладення такого договору ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (як особою, що не є утворювачем та власником небезпечних відходів), законодавством не передбачено.
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» здійснює свою діяльність, суворо дотримуючись вимог законодавства, зокрема має чинну Ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі № 990614202400910. Однак, за умови ненадання ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» копії чинного договору у сфері поводження з небезпечними відходами (стосовно нафтопродуктів) який укладено між Учасником та підприємством, що здійснює свою діяльність у сфері з управління небезпечними відходами, тендерна пропозиція ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» буде відхилена Замовником.
Отже, встановлення Замовником таких вимог може призвести до порушення вимог частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
3. Щодо вимог до відстані до АЗС.
Згідно з умовами пункту 7 Технічного завдання, наведеного у Додатку 3 до Тендерної документації, постачальник повинен забезпечити знаходження власної або партнерської АЗС з відповідними видами палива за місцем розташування підрозділів Покупця та з віддаленістю від підрозділу Покупця, яка не перевищує вказану в Таблиці 1.
Також, у Додатку 3 до Тендерної документації наведено перелік з 23 підрозділів Покупця та відповідну максимальну віддаленість АЗС від підрозділів Покупця (від 10 до 30 км).
Під час участі у закупівлі UA-2025-03-13-007175-a, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» має намір запропонувати, зокрема, партнерські АЗС, залучені на підставі Договору від 31.10.2024 № 24/02/4634- МТР, укладеного з ПАТ «УКРНАФТА» та Договору від 15.08.2024 № ПК-150824, укладеного з ТОВ «СІМ-БАД».
Враховуючи наведене, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» має можливість запропонувати АЗС, розташовані на відстані, яка не перевищує максимально допустиму відстань, встановлену Замовником, від переважної більшості місць розташування підрозділів Покупця (за 22 з 23 позицій), (Таблиця з відстанями до АЗС – додається). При чому, у багатьох випадках, відстань до АЗС значно менша за максимально допустиму відстань, встановлену Замовником, що матиме суттєвий позитивний вплив на економію бюджетних коштів.
Разом з цим:
- найближча із пропонованих ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» АЗС, відносно ТРЛК-5 РСП «Київцентраеро» (Чернігівська область, Ніжинський район, Дмитрівська селищна територіальна громада, с. Голінка, вул. Козацька,131 а) (пункт 5 Переліку) – знаходиться на відстані близько 29 км (АЗС «Energy plus», вулиця Комунальна, 4, Конотоп, Сумська область, 41600) (знімок екрана онлайн-сервісу Google Карти, що підтверджує відстань – додається).
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» не володіє інформацією щодо розподілу палива, що закуповується, між підрозділами Покупця, однак, за умови перемоги у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», буде досягнуто значної економії бюджетних коштів за рахунок значно коротших відстаней до запропонованих АЗС.
Встановлення в Тендерній документації вимоги щодо наявності АЗС на відстані не більше 20 км від ТРЛК-5 РСП «Київцентраеро» (Чернігівська область, Ніжинський район, Дмитрівська селищна територіальна громада, с. Голінка, вул. Козацька,131 а) (пункт 5 Переліку) суттєво обмежить конкуренцію у цій закупівлі.
Виправлення Замвоником умови щодо максимально допустимої відстані від ТРЛК-5 РСП «Київцентраеро» (Чернігівська область, Ніжинський район, Дмитрівська селищна територіальна громада, с. Голінка, вул. Козацька,131 а) до АЗС учасника сприятиме стимулюванню конкуренції у цій закупівлі, наслідком чого стане суттєва економія бюджетних коштів.
Перелік доказів:
1. Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-03-13-007175-a.
2. Документи якості на бензин А-95.
3. Документи якості на дизельне паливо (літнє).
4. Документи якості на дизельне паливо (зимове).
5. Ліцензія ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
6. Договір з ТОВ «СІМ-БАД».
7. Договір з ПАТ «УКРНАФТА».
8. Відстань до 1 АЗС.
9. Відстані до АЗС.
×
-
Назва доказу:
Відстані до АЗС.
-
Повʼязаний документ:
Відстані до АЗС.pdf
-
-
Назва доказу:
Відстань до 1 АЗС.
-
Повʼязаний документ:
Відстань до 1 АЗС.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір з ПАТ «УКРНАФТА».
-
Повʼязаний документ:
Договір ПАТ УКРНАФТА.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір з ТОВ СІМ-БАД.
-
Повʼязаний документ:
Договір ТОВ СІМ-БАД.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензія ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія ТОВ УКРНАФТА-ПОСТАЧ.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи якості на дизельне паливо (зимове).
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат, Паспорт, Декларація ДП-З.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи якості на дизельне паливо (літнє).
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат, паспорт, декларація ДП-Л.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи якості на бензин А-95.
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат, Паспорт, Декларація А-95.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-03-13-007175-a.
-
Повʼязаний документ:
ТД бензин та ДП (талони).doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника внести зміни до Тендерної документації щодо закупівлі UA-2025-03-13-007175-a, а саме, усунути зазначені вище умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними. Виконання зазначеної вимоги призведе до усунення умов Тендерної документації, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, а також створить підстави для поновлення порушених під час здійснення Процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», наведених вище.