-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробувань (CPV) (Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки)
Завершена
659 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 295.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 295.00 UAH
Період оскарження:
13.03.2025 12:33 - 18.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дій та бездіяльності Замовника
Номер:
1f718983f7824e9a94006c4906479ad2
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-13-006306-a.c2
Назва:
СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дій та бездіяльності Замовника
Скарга:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 01.05.2025 15:43
- Скарга_ОКЛ Тернопіль.doc 01.05.2025 15:43
- протокол 63 (3).pdf 01.05.2025 15:43
- протокол 77 (3).pdf 01.05.2025 15:43
- рішення від 14.04.2025 _ 5895 (2).pdf 01.05.2025 15:43
- sign.p7s 01.05.2025 15:56
- рішення від 05.05.2025 № 7089.pdf 05.05.2025 13:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.05.2025 № 7568.pdf 13.05.2025 15:44
- рішення від 12.05.2025 № 7568.pdf 15.05.2025 13:07
- ЛИСТ_ЗГОДА (1).pdf 07.05.2025 10:20
- пояснення по суті скарги.PDF 07.05.2025 10:20
- рішення від 14.04.2025 № 5895 (1).pdf 07.05.2025 10:20
- супровідний лист на АМК.docx 07.05.2025 10:20
- супровідний лист.PDF 07.05.2025 10:20
- Протокол №77 про намір укласти договір (1).PDF 07.05.2025 10:20
- Протокол з вимогою про усунення порушення (1).PDF 07.05.2025 10:20
- Пояснення по суті скарги .docx 07.05.2025 10:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.05.2025 16:25
Дата розгляду скарги:
12.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.05.2025 13:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.05.2025 13:08
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
77b5261d0ae847d7bae2e213cb0fcaaa
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Попередньо при розгляді тендерної пропозиції Учасника ПП "НВЦОВ "ЮГ" уповноваженою особою Замовника було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та 27.03.2025 року на підставі пункту 43 Особливостей опубліковано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Учасником ПП "НВЦОВ "ЮГ" виявлені невідповідності було усунуто та за результатами розгляду тендерної пропозиції цього Учасника за рішенням уповноваженої особи замовника від 28 березня 2025 року № 63 було опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Уважно вивчивши тендерну документацію Учасника ПП "НВЦОВ "ЮГ", Скаржник прийшов до висновку, що уповноваженою особою Замовника було прийнято необ’єктивне та упереджене рішення щодо визначення переможцем закупівлі Учасника ПП "НВЦОВ "ЮГ" та керуючись статтею 18 Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей Скаржником до Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) 02 квітня 2025 року було подано Скаргу, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника.
14 квітня 2025 Рішенням № 5895-р/пк-пз Колегії було постановлено «…Зобов'язати комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради (Код ЄДРПОУ:02001311) скасувати рішення про визначення ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ" (код ЄДРПОУ: 38012384) переможцем процедури закупівлі — " ДК 021:2015: 71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробувань (CPV) (Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025- 03-13-006306-a».
При цьому, Рішення Колегії не містило вимогу до уповноваженої особи Замовника про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником ПП "НВЦОВ "ЮГ" у складі тендерної пропозиції.
На виконання винесеного Комісією Рішення 25.04.2025 року, з метою усунення порушення, уповноваженою особою Замовника рішення про визнання переможцем процедури закупівлі Учасника ПП "НВЦОВ "ЮГ" та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, опубліковане за рішенням замовника від 28 березня 2025 року, було скасовано.
З 24.04.2025 року тендерна пропозиція Учасника ПП "НВЦОВ "ЮГ" повторно перейшла на стадію «Розгляд пропозицій».
При розгляді тендерної пропозиції Учасника ПП "НВЦОВ "ЮГ" уповноваженою особою Замовника було повторно виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та 25.04.2025 року на підставі пункту 43 Особливостей повторно опубліковано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Учасником ПП "НВЦОВ "ЮГ" повторно виявлені невідповідності були усунуті та за результатами розгляду тендерної пропозиції цього Учасника за рішенням уповноваженої особи Замовника 28.04.2025 р. було повторно визначено переможцем процедури закупівлі та повторно прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до абзацу третього пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
На підставі Рішення Колегії уповноважена особа Замовника зобов’язана була відхилити тендерну пропозицію Учасника ПП "НВЦОВ "ЮГ", однак в порушення всього зазначеного вище повторно приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником ПП "НВЦОВ "ЮГ".
Враховуючи інформацію, наведену у Скарзі, тендерна пропозиція Учасника ПП "НВЦОВ "ЮГ" мала бути відхилена уповноваженою особою Замовника на підставі Рішення Колегії. Не відхиливши тендерну пропозицію Учасника ПП "НВЦОВ "ЮГ", уповноважена особа Замовника порушила вимоги Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей.
Учасником ПП "НВЦОВ "ЮГ" виявлені невідповідності було усунуто та за результатами розгляду тендерної пропозиції цього Учасника за рішенням уповноваженої особи замовника від 28 березня 2025 року № 63 було опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Уважно вивчивши тендерну документацію Учасника ПП "НВЦОВ "ЮГ", Скаржник прийшов до висновку, що уповноваженою особою Замовника було прийнято необ’єктивне та упереджене рішення щодо визначення переможцем закупівлі Учасника ПП "НВЦОВ "ЮГ" та керуючись статтею 18 Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей Скаржником до Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) 02 квітня 2025 року було подано Скаргу, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника.
14 квітня 2025 Рішенням № 5895-р/пк-пз Колегії було постановлено «…Зобов'язати комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради (Код ЄДРПОУ:02001311) скасувати рішення про визначення ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ" (код ЄДРПОУ: 38012384) переможцем процедури закупівлі — " ДК 021:2015: 71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробувань (CPV) (Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025- 03-13-006306-a».
При цьому, Рішення Колегії не містило вимогу до уповноваженої особи Замовника про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником ПП "НВЦОВ "ЮГ" у складі тендерної пропозиції.
На виконання винесеного Комісією Рішення 25.04.2025 року, з метою усунення порушення, уповноваженою особою Замовника рішення про визнання переможцем процедури закупівлі Учасника ПП "НВЦОВ "ЮГ" та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, опубліковане за рішенням замовника від 28 березня 2025 року, було скасовано.
З 24.04.2025 року тендерна пропозиція Учасника ПП "НВЦОВ "ЮГ" повторно перейшла на стадію «Розгляд пропозицій».
При розгляді тендерної пропозиції Учасника ПП "НВЦОВ "ЮГ" уповноваженою особою Замовника було повторно виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та 25.04.2025 року на підставі пункту 43 Особливостей повторно опубліковано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Учасником ПП "НВЦОВ "ЮГ" повторно виявлені невідповідності були усунуті та за результатами розгляду тендерної пропозиції цього Учасника за рішенням уповноваженої особи Замовника 28.04.2025 р. було повторно визначено переможцем процедури закупівлі та повторно прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до абзацу третього пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
На підставі Рішення Колегії уповноважена особа Замовника зобов’язана була відхилити тендерну пропозицію Учасника ПП "НВЦОВ "ЮГ", однак в порушення всього зазначеного вище повторно приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником ПП "НВЦОВ "ЮГ".
Враховуючи інформацію, наведену у Скарзі, тендерна пропозиція Учасника ПП "НВЦОВ "ЮГ" мала бути відхилена уповноваженою особою Замовника на підставі Рішення Колегії. Не відхиливши тендерну пропозицію Учасника ПП "НВЦОВ "ЮГ", уповноважена особа Замовника порушила вимоги Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника торгів, КНП "ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, по конкурентній процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями, ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-13-006306-а, за предметом: ДК 021:2015: 71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробувань (CPV) (Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки), скасувати Протокол прийняття рішення уповноваженою особою про визнання переможцем процедури закупівлі № 77 від 28.04.2025 р. та відповідне Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю рішення замовника від 28.04.2025.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
43f5a25ff6c94a4485f8fae02e2fe8c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-13-006306-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 02.04.2025 15:32
- Скарга_ОКЛ Тернопіль.doc 02.04.2025 15:32
- 0 - Додатки.pdf 02.04.2025 15:32
- Перелік документів та_або інформації_ які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx 02.04.2025 15:32
- протокол 63.PDF 02.04.2025 15:32
- sign.p7s 02.04.2025 15:39
- рішення від 04.04.2025 № 5290.pdf 04.04.2025 14:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.04.2025 № 5895.pdf 15.04.2025 11:46
- рішення від 14.04.2025 № 5895.pdf 17.04.2025 16:57
- File0003.PDF 08.04.2025 14:03
- File0002.PDF 08.04.2025 14:03
- Пояснення по суті скарги.docx 08.04.2025 14:03
- супровідний лист на АМК.docx 08.04.2025 14:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.04.2025 16:14
Дата розгляду скарги:
14.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.04.2025 14:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.04.2025 16:58
Дата виконання рішення Замовником:
25.04.2025 12:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АМКУ від 14.04.2025 № 5895
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7d43776c1f704b32b8d03a928495f05b
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Рішенням уповноваженої особи КНП "ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ № 63 від 28 березня 2025 року про розгляд тендерної пропозиції учасника на закупівлю послуг з повірки засобів вимірювальної техніки визначено переможцем ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ" та зазначено, що за результатами розгляду його пропозиція відповідає тендерній документації та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір.
ДП «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» не погоджується з рішенням Замовника та вважає, що воно прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» (пункт 3 розділу 4) «Перелік документів/інформації, які надаються учасником про субпідрядника/ співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) у випадку закупівлі робіт/послуг», наявна вимога: «Якщо до виконання робіт/послуг учасник залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів) в обсязі менше 20 відсотків, то такий учасник надає інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця Учасник повинен надати лист-згоду на залучення у якості субпідрядника/співвиконавця за підписом керівника субпідрядника/співвиконавця та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання).».
Серед переліку документів наданих ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ" наявний Лист про те, що «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ЮГ» повідомляє, що для виконання умов договору, планує залучити субпідрядників в обсязі, що не більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ЮГ» у якості субпідрядників, планує залучити ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» (Код ЄДРПОУ: 02568182, Директор - Потокін Юрій Олексійович)».
В той же час серед поданих ПП "НВЦОВ "ЮГ" документів відсутній лист-згода від субпідрядника/співвиконавця, що ставить під сумнів відповідність пропозиції Учасника вимогам Замовника до предмета закупівлі, та спроможності Учасника надати весь обсяг послуг.
Отже, у складі пропозиції ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ" відсутні усі необхідні документи, передбачені тендерною документацією Замовника.
На підставі п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не розмістив таке повідомлення.
Ураховуючи наведені вище підстави Замовник (уповноважена особа) порушила вимоги п.43, 44 Особливостей при визначенні переможцем закупівлі ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ".
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників, а саме – неправомірно визначивши переможця процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
ДП «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» не погоджується з рішенням Замовника та вважає, що воно прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» (пункт 3 розділу 4) «Перелік документів/інформації, які надаються учасником про субпідрядника/ співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) у випадку закупівлі робіт/послуг», наявна вимога: «Якщо до виконання робіт/послуг учасник залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів) в обсязі менше 20 відсотків, то такий учасник надає інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця Учасник повинен надати лист-згоду на залучення у якості субпідрядника/співвиконавця за підписом керівника субпідрядника/співвиконавця та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання).».
Серед переліку документів наданих ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ" наявний Лист про те, що «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ЮГ» повідомляє, що для виконання умов договору, планує залучити субпідрядників в обсязі, що не більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ЮГ» у якості субпідрядників, планує залучити ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» (Код ЄДРПОУ: 02568182, Директор - Потокін Юрій Олексійович)».
В той же час серед поданих ПП "НВЦОВ "ЮГ" документів відсутній лист-згода від субпідрядника/співвиконавця, що ставить під сумнів відповідність пропозиції Учасника вимогам Замовника до предмета закупівлі, та спроможності Учасника надати весь обсяг послуг.
Отже, у складі пропозиції ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ" відсутні усі необхідні документи, передбачені тендерною документацією Замовника.
На підставі п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не розмістив таке повідомлення.
Ураховуючи наведені вище підстави Замовник (уповноважена особа) порушила вимоги п.43, 44 Особливостей при визначенні переможцем закупівлі ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ".
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників, а саме – неправомірно визначивши переможця процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скасувати рішення Замовника, Протокол № 63 від 28 березня 2025 року щодо визнання переможцем торгів на закупівлю ПП "НАУКОВО- ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ".