-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Стовп
Завершена
2 587 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 875.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 875.00 UAH
Період оскарження:
06.03.2025 11:21 - 12.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Cкаржника
Номер:
bb78d5b558f740abb153c90659dc282d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-06-004201-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Cкаржника
Скарга:
Замовником був оприлюднений Протокол від 20 березня 2025 року № 141 з рішенням Уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ПАТ «Завод Фрунзе через виявлені невідповідності. Вважаємо рішення Замовника незаконним.
Пов'язані документи:
Учасник
- Агрохім відгук_виправлення.PDF 24.03.2025 09:44
- Довідка досвід_стовпи_виправлена.pdf 24.03.2025 09:44
- Довідка досвід_стовпи_виправлена.pdf.asice 24.03.2025 09:44
- Договір секція Агрохім_виправлення.PDF 24.03.2025 09:44
- Додаток 1 (кваліфікаційні критерії) стовп.docx 24.03.2025 09:44
- протокол 141.pdf 24.03.2025 09:44
- Скарга 4201.doc 24.03.2025 09:44
- Скарга 4201.pdf.asice 24.03.2025 09:44
- Скарга 4201.pdf 24.03.2025 09:44
- sign.p7s 24.03.2025 09:44
- Додаткові пояснення по скарзі.pdf.asice 31.03.2025 18:14
- Додаткові пояснення по скарзі.doc 31.03.2025 18:14
- Додаткові пояснення по скарзі.pdf 31.03.2025 18:16
- рішення від 26.03.2025 № 4714.pdf 26.03.2025 16:32
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2025 № 5262.pdf 04.04.2025 11:07
- рішення від 03.04.2025 № 5262.pdf 07.04.2025 18:01
- Додаток 1 (кваліфікаційні критерії) стовп.docx 28.03.2025 13:55
- Додаток 1 (кваліфікаційні критерії) стовп.pdf 28.03.2025 13:55
- Додаток 2 (Технічні вимоги) стовп.docx 28.03.2025 13:55
- Додаток 2 (Технічні вимоги) стовп.pdf 28.03.2025 13:55
- Додаток 3 (ПРОЕКТ договору) стовп (1).pdf 28.03.2025 13:55
- Додаток 3 (ПРОЕКТ договору) стовп (1).docx 28.03.2025 13:55
- Додаток 5 (Перелік документів для учасника) (1).docx 28.03.2025 13:55
- Додаток 4 (цінова пропозиця) (1).docx 28.03.2025 13:55
- Додаток 4 (цінова пропозиця) (1).pdf 28.03.2025 13:55
- Додаток 5 (Перелік документів для учасника) (1).pdf 28.03.2025 13:55
- Додаток 6 (Перелік для переможця) (1).docx.pdf 28.03.2025 13:55
- Тендерна документація з урахуванням змін до Особливостей (1) (1).docx 28.03.2025 13:55
- Додаток 6 (Перелік для переможця) (1).docx 28.03.2025 13:55
- Тендерна документація з урахуванням змін до Особливостей (до змін).pdf 28.03.2025 13:55
- Тендерна документація з урахуванням змін до Особливостей (1) (1).pdf 28.03.2025 13:55
- Тендерна документація з урахуванням змін до Особливостей (до змін).docx 28.03.2025 13:55
- Протокол 97.pdf 28.03.2025 13:55
- протокол 103.pdf 28.03.2025 13:55
- Агрохім відгук_виправлення.PDF 28.03.2025 13:55
- Протокол 141.pdf 28.03.2025 13:55
- Довідка досвід_стовпи.pdf 28.03.2025 13:55
- Довідка досвід_стовпи_виправлена.pdf 28.03.2025 13:55
- Договір секція Агрохім_виправлення.PDF 28.03.2025 13:55
- Досвід_Договір секція Агрохім.PDF 28.03.2025 13:55
- Пояснення по скарзі.docx 28.03.2025 13:55
- Досвід_Договір_секції видаткова_Ерідон.PDF 28.03.2025 13:55
- Пояснення по скарзі.pdf 28.03.2025 13:55
- протокол 231.pdf 08.04.2025 10:54
- протокол 232.pdf 08.04.2025 10:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.03.2025 14:43
Дата розгляду скарги:
03.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.03.2025 16:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.04.2025 18:02
Дата виконання рішення Замовником:
08.04.2025 10:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Прийнято рішення про скасування рішення про визначення переможця ТОВ "Сітка Захід Україна" (код ЄДРПОУ 42756975) та про скасуванння рішення про відхилення учасника ПАТ "Завод ФРУНЗЕ"(код ЄДРПОУ 00236010).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b5753089686d4776b44a57598cffdf02
Заголовок пункту скарги:
Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію Скаржника
Відповідно до Протоколу уповноваженої особи від 20 березня 2025 року № 141:
«Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі, а саме:
«Відсутня інформація про поставку товару аналогічного предмета закупівлі – за кодом ДК 021:2015: -44140000-3 «Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами».
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронні системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та /або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником післ розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник надав документи, але не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що було зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Відповідно до підпункту 1 пунку 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозицій, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених Замовником невідповідностей, проятгом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»
Скаржник не погоджується з даним рішенням Замовника та вважає, що зазначене рішення прийнято з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей, з огляду на наступне.
Відповідно до оприлюдненого Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
«Шановний учасник! Прошу вас у 24 години надати необхідні документи згідно до Додатку 1, а саме: 1.1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не менше одного договору. Аналогічним вважається договір про поставку товару аналогічного предмета закупівлі - за кодом ДК 021:2015- 44140000-3 «Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами». 1.1.2. Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; 1.1.3. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.»
На вимогу Замовника, зазначену у Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей Скаржником протягом 24 годин було надано наступні документи згідно до Додатку 1 Тендерної документації, а саме:
- Довідка щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору Вих. № 19/03/25-1 від 19.03.2025р. ( файл ПДФ «Довідка досвід_стовпи_виправлена») (далі – Довідка) з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору,
- Лист – відгук, виданий ТОВ «Агрохім технології» Вих. №1/14 від 14.03.2025р. (файл ПДФ «Агрохім відгук_виправлення») (далі – Лист – відгук) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору,
- Договір поставки № 408- К від 09 серпня 2022 р. (Файл ПДФ «Договір секція Агрохім_виправлення») (далі – Договір), зазначений в довідці в повному обсязі.
Відповідно до п. 1.1.1 Додатку 1 до Тендерної документації: Аналогічним вважається договір про поставку товару аналогічного предмета закупівлі - за кодом ДК 021:2015- 44140000-3 «Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами».
Відповідно до специфікації, предметом наданого Договору є поставка товару, а саме:
- Системи огородження ТУ У 25.9-00236010-016:1012 Секція Город Н1.73 L2.5 яч.200х50-3.0\4.0 Zn+ППл RAL6005 в кількості – 152 шт.,
- Стовп Оригінал\Стандарт Н2.5 60х40х1.5 Zn+ППл RAL6005 в кількості 172 шт.,
- Системи огородження ТУ У 25.9-00236010-016:1012 Комплект кріплення Оригінал\Стандарт 60х40 Zn+ППл RAL600 в кількості – 1050 шт.
Тобто, наданий Договір є договором на поставку серед іншого - товару аналогічного предмета закупівлі, а саме – Стовп, що відповідає коду ДК 021:2015- 44140000-3 «Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами», а отже, Договір є «аналогічним за предметом закупівлі».
Відповідна інформація про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням товару аналогічного предмета закупівлі - Стовп (що відповідає коду ДК 021:2015- 44140000-3 «Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами») міститься також і в наданих Скаржником документах - Довідці та Листі – відгуку.
Звертаємо увагу, що вимогами пункту 1 Кваліфікаційних критерій Додатку 1 до Тендерної документації не було встановлено вимог щодо обов’язкової наявності зазначення в аналогічному (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорах) відповідного коду (ДК 021:2015 - 44140000-3 «Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами»), та/або зазначення такого коду в довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), та/або зазначення такого коду в Листі – відгуку (або рекомендаційному листі тощо).
З огляду на зазначене, вважаємо, що Скаржник надав документи та виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що було зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. В наданих документах наявна інформація про поставку товару аналогічного предмета закупівлі - Стовп (що відповідає коду ДК 021:2015- 44140000-3 «Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами») та, як наслідок, Скаржник підтвердив відповідність встановленому Замовником у Тендерній документації кваліфікаційному критерію – Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
2. Замовник в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей не зазначив перелік виявлених невідповідностей, чим порушив законодавство у сфері публічних закупівель
20 березня 2025 року Скаржником було отримано Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (далі – Повідомлення). Замовник розмістив Повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в пропозиції Скаржника протягом 24 годин.
Відповідно до п. 43 Особливостей: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Проте, Замовник в Повідомленні не зазначив перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, чим порушив законодавство у сфері публічних закупівель а саме – Замовником не дотримано положень ч. 16 статті 29 Закону
Такі дії Замовника порушили законне право Скаржника саме на виправлення невідповідності, яке надано Скаржнику, як учаснику закупівлі, відповідно до норм частини 9 статті 26 Закону з урахуванням Особливостей. Отже, через незазначення Замовником відповідної інформації у Повідомленні, Скаржник на власний розсуд та, як наслідок, на власний ризик, здійснював оновлення документів.
Відповідно до Протоколу уповноваженої особи від 20 березня 2025 року № 141:
«Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі, а саме:
«Відсутня інформація про поставку товару аналогічного предмета закупівлі – за кодом ДК 021:2015: -44140000-3 «Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами».
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронні системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та /або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником післ розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник надав документи, але не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що було зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Відповідно до підпункту 1 пунку 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозицій, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених Замовником невідповідностей, проятгом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»
Скаржник не погоджується з даним рішенням Замовника та вважає, що зазначене рішення прийнято з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей, з огляду на наступне.
Відповідно до оприлюдненого Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
«Шановний учасник! Прошу вас у 24 години надати необхідні документи згідно до Додатку 1, а саме: 1.1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не менше одного договору. Аналогічним вважається договір про поставку товару аналогічного предмета закупівлі - за кодом ДК 021:2015- 44140000-3 «Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами». 1.1.2. Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; 1.1.3. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.»
На вимогу Замовника, зазначену у Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей Скаржником протягом 24 годин було надано наступні документи згідно до Додатку 1 Тендерної документації, а саме:
- Довідка щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору Вих. № 19/03/25-1 від 19.03.2025р. ( файл ПДФ «Довідка досвід_стовпи_виправлена») (далі – Довідка) з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору,
- Лист – відгук, виданий ТОВ «Агрохім технології» Вих. №1/14 від 14.03.2025р. (файл ПДФ «Агрохім відгук_виправлення») (далі – Лист – відгук) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору,
- Договір поставки № 408- К від 09 серпня 2022 р. (Файл ПДФ «Договір секція Агрохім_виправлення») (далі – Договір), зазначений в довідці в повному обсязі.
Відповідно до п. 1.1.1 Додатку 1 до Тендерної документації: Аналогічним вважається договір про поставку товару аналогічного предмета закупівлі - за кодом ДК 021:2015- 44140000-3 «Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами».
Відповідно до специфікації, предметом наданого Договору є поставка товару, а саме:
- Системи огородження ТУ У 25.9-00236010-016:1012 Секція Город Н1.73 L2.5 яч.200х50-3.0\4.0 Zn+ППл RAL6005 в кількості – 152 шт.,
- Стовп Оригінал\Стандарт Н2.5 60х40х1.5 Zn+ППл RAL6005 в кількості 172 шт.,
- Системи огородження ТУ У 25.9-00236010-016:1012 Комплект кріплення Оригінал\Стандарт 60х40 Zn+ППл RAL600 в кількості – 1050 шт.
Тобто, наданий Договір є договором на поставку серед іншого - товару аналогічного предмета закупівлі, а саме – Стовп, що відповідає коду ДК 021:2015- 44140000-3 «Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами», а отже, Договір є «аналогічним за предметом закупівлі».
Відповідна інформація про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням товару аналогічного предмета закупівлі - Стовп (що відповідає коду ДК 021:2015- 44140000-3 «Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами») міститься також і в наданих Скаржником документах - Довідці та Листі – відгуку.
Звертаємо увагу, що вимогами пункту 1 Кваліфікаційних критерій Додатку 1 до Тендерної документації не було встановлено вимог щодо обов’язкової наявності зазначення в аналогічному (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорах) відповідного коду (ДК 021:2015 - 44140000-3 «Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами»), та/або зазначення такого коду в довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), та/або зазначення такого коду в Листі – відгуку (або рекомендаційному листі тощо).
З огляду на зазначене, вважаємо, що Скаржник надав документи та виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що було зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. В наданих документах наявна інформація про поставку товару аналогічного предмета закупівлі - Стовп (що відповідає коду ДК 021:2015- 44140000-3 «Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами») та, як наслідок, Скаржник підтвердив відповідність встановленому Замовником у Тендерній документації кваліфікаційному критерію – Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
2. Замовник в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей не зазначив перелік виявлених невідповідностей, чим порушив законодавство у сфері публічних закупівель
20 березня 2025 року Скаржником було отримано Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (далі – Повідомлення). Замовник розмістив Повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в пропозиції Скаржника протягом 24 годин.
Відповідно до п. 43 Особливостей: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Проте, Замовник в Повідомленні не зазначив перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, чим порушив законодавство у сфері публічних закупівель а саме – Замовником не дотримано положень ч. 16 статті 29 Закону
Такі дії Замовника порушили законне право Скаржника саме на виправлення невідповідності, яке надано Скаржнику, як учаснику закупівлі, відповідно до норм частини 9 статті 26 Закону з урахуванням Особливостей. Отже, через незазначення Замовником відповідної інформації у Повідомленні, Скаржник на власний розсуд та, як наслідок, на власний ризик, здійснював оновлення документів.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти дану скаргу до розгляду 2. Прийняти рішення про встановлення порушень, що допущені Замовником під час проведення відкритих торгів з особливостями 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення Уповноваженої особи Замовника згідно Протоколу від 20 березня 2025 року № 141 про відхилення тендерної пропозиції ПАТ «Завод Фрунзе».