-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запчастини для поточних ремонтів тролейбусів Богдан Т70117, PTS 12, PTS T12309, Solaris Trollino 12S та ЗІУ-9
Завершена
1 455 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 275.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 275.00 UAH
Період оскарження:
27.02.2025 16:16 - 04.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на визначення переможця
Номер:
3fdd4d54a64b4f4e877b4c8545d2f099
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-27-011797-a.c4
Назва:
Скарга на визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 13.03.2024 № 4620.pdf 19.04.2025 11:34
- Скарга на переможця.pdf 19.04.2025 11:34
- Протокол_№76_Переможець_та_намір_укласти_договір_з_19_05_ТОВ_АВТОШИНИ.pdf 19.04.2025 11:34
- sign.p7s 19.04.2025 12:05
- рішення від 22.04.2025 №6367.pdf 22.04.2025 18:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.04.2025 №6924.pdf 01.05.2025 15:15
- рішення від 30.04.2025 № 6924.pdf 05.05.2025 15:50
- Пояснення АМКУ.doc 24.04.2025 16:57
- Пояснення АМКУ.pdf 24.04.2025 16:57
- Протокол №51 відхил. ТП, не відповідає умовам тех. спец. та інш вимогам щодо предмета закупівлі.docx 24.04.2025 16:57
- Протокол №71 Про скасування рішення за результатами розгляду скарги АМКУ.doc 24.04.2025 16:57
- рішення від 04.04.2025 № 5331.pdf 24.04.2025 16:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.04.2025 12:06
Дата розгляду скарги:
30.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.04.2025 18:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.05.2025 15:50
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d07eb5c866e94e9ab324cf852e35802c
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність пропозиції пеерможця умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-27-011797-a, Приватне Підприємство "ТРАК ПАРТС" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів.
Тендерна пропозиція Учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (надалі за текстом – ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"), була прийнята Замовником, ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" було визначено переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме:
Відповідно до п. 4 додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1:
Таблиця 1
№ з/п
Найменування товару
Технічні характеристики товару
Од. виміру
Кількість
Виробник товару*
Країна походження товару**
* Зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо).
** Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України.
У складі тендерної пропозиції до кінцевого строку її подання тендерних пропозиції було надано інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі Вих. № 02 від 07.03.2025 (файл: 2 Технічні вимоги.pdf), в яких за позицією 4 таблиці відсутня інформація про організаційно-правової форму виробника.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні №4620-р/пк-пз від 13.03.2024 року.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол № 76 від 15.04.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ‑
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО".
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Додатки:
1. Копія протоколу № 76 від 15.04.2025 року на 2 арк.
2. Копія рішення №4620-р/пк-пз від 13.03.2024 року на 10 арк.
Предметом закупівлі було - ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів.
Тендерна пропозиція Учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (надалі за текстом – ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"), була прийнята Замовником, ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" було визначено переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме:
Відповідно до п. 4 додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1:
Таблиця 1
№ з/п
Найменування товару
Технічні характеристики товару
Од. виміру
Кількість
Виробник товару*
Країна походження товару**
* Зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо).
** Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України.
У складі тендерної пропозиції до кінцевого строку її подання тендерних пропозиції було надано інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі Вих. № 02 від 07.03.2025 (файл: 2 Технічні вимоги.pdf), в яких за позицією 4 таблиці відсутня інформація про організаційно-правової форму виробника.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні №4620-р/пк-пз від 13.03.2024 року.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол № 76 від 15.04.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ‑
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО".
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Додатки:
1. Копія протоколу № 76 від 15.04.2025 року на 2 арк.
2. Копія рішення №4620-р/пк-пз від 13.03.2024 року на 10 арк.
×
-
Назва доказу:
Рішення №4620-р/пк-пз від 13.03.2024 року
-
Повʼязаний документ:
рішення від 13.03.2024 № 4620.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол № 76 від 15.04.2025 року
-
Повʼязаний документ:
Протокол_№76_Переможець_та_намір_укласти_договір_з_19_05_ТОВ_АВТОШИНИ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО".
Вимога
Є відповідь
Скасування рішення
Номер:
fe1b2284deb24f299cad3a98281ac8f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-27-011797-a.b3
Назва:
Скасування рішення
Вимога:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-27-011797-a, Приватне Підприємство "ТРАК ПАРТС" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів.
Тендерна пропозиція Учасника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (надалі за текстом – ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"), була прийнята Замовником, ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" було визначено переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме:
Відповідно до п. 4 додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1:
Таблиця 1
№ з/п
Найменування товару
Технічні характеристики товару
Од. виміру
Кількість
Виробник товару*
Країна походження товару**
* Зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо).
** Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України.
У складі тендерної пропозиції до кінцевого строку її подання тендерних пропозиції було надано Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі Вих. № 02 від 07.03.2025 (файл: 2 Технічні вимоги.pdf), в яких за позицією 4 таблиці відсутня інформація про організаційно-правової форму.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні №4620-р/пк-пз від 13.03.2024 року.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", не звернув увагу на наявні помилки та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Виходячи з вищевикладеного, -
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО".
Додаток:
1. Копія рішення №4620-р/пк-пз від 13.03.2024 року на 10 арк.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 13.03.2024 № 4620.pdf 18.04.2025 11:33
- Вимога проз.pdf 18.04.2025 11:33
Дата подачі:
18.04.2025 11:33
Вирішення:
Опис по суті вимоги: Замовником було виявлено невідповідності. У разі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Після надання 24 годин на усунення невідповідностей Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" виправив виявлені невідповідності. Виходячи з цього у замовника не було підстав для відхилення даного учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо рішення Замовника
Номер:
acfa07dea36b441ca1a3a8d74fa7aa86
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-27-011797-a.a2
Назва:
Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол №51 відхил. ТП, не відповідає умовам тех. спец. та інш вимогам щодо предмета закупівлі.pdf 26.03.2025 22:42
- 3 Порівняльна таблиця.pdf 26.03.2025 22:42
- 2 Технічні вимоги.pdf 26.03.2025 22:42
- рішення від 10.03.2025 № 3627.pdf 26.03.2025 22:42
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 26.03.2025 22:42
- sign.p7s 26.03.2025 22:44
- рішення від 28.03.2025 № 4852.pdf 28.03.2025 15:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2025 № 5331.pdf 07.04.2025 11:11
- рішення від 04.04.2025 № 5331.pdf 08.04.2025 17:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.03.2025 22:51
Дата розгляду скарги:
04.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.03.2025 15:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.04.2025 17:35
Дата виконання рішення Замовником:
14.04.2025 09:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати Рішення від 21.03.2025 №51
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
31e59fcd1d4c406b982ad6d3e5c88dfa
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Протокол №51 від 21.03.2025 року, ухвалений КП «Вінницька транспортна компанія» (ЄДРПОУ 03327925), щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» у процедурі закупівлі (ідентифікатор UA-2025-02-27-011797-a).
Вважаємо рішення Замовника неправомірним та таким, що суперечить вимогам тендерної документації (ТД) та Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), а також Особливостям здійснення публічних закупівель, затвердженим постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року (далі – Особливості), з наступних підстав:
КП «ВТК» відхилило тендерну пропозицію ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» через нібито невідповідність умовам технічної специфікації щодо не зазначення організаційно-правової форми виробника для позиції №4 («Підресорна подушка МАЗ 5-0200-06»).
Проте:
1. Для позицій №5 та №14 у тендерній пропозиції в документах наданих у файлах «3 Порівняльна таблиця» та «2 Технічні вимоги» чітко вказано:
o Позиція товару №5 (Манжета гальмівного циліндра): Виробник — «ТОВ Дорожня карта» (організаційно-правова форма зазначена ТОВ).
o Позиція товару №14 (Втулка шкворня ЗІУ-9): Виробник — «ТОВ Дорожня карта» (організаційно-правова форма зазначена ТОВ).
Слід зазначити, що Документація не містить окремих вимог щодо того, що учасник не повинен відступати від форми тендерної пропозиції, визначеної Замовником в Документації, - зазначена позиція підтверджується аналогічним рішення органу оскарження АМКУ – РІШЕННЯ № 3627-р/пк-пз від 10.03.2025 – доказ надається до складу скарги.
Враховуючи викладене, а також інформацію про організаційно-правову форму зазначену скаржником саме до виробника «Дорожня карта», а саме організаційно-правова форма зазначена ТОВ, у файлах «3 Порівняльна таблиця» та «2 Технічні вимоги» чітко вказано - ТОВ Дорожня карта, Замовник жодним чином не довів яким чином оформлення Пропозиції в наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції.
На підставі вищенаведеного скаржник зазначив в тендерній пропозиції організаційно-правову форму для виробника Дорожня карта, а саме ТОВ!.
Документ не містить окремих вимог щодо зазначення організаціонно правової форми виробників, оформлення Пропозиції в наведений вище спосіб не впливає на зміст Пропозиції, жодним чином не змінює зміту пропозиції, та цілком виконує вимогу щодо зазначення організаціонно - правової форми виробника, зокрма зазначено ТОВ Дородня карта, Замовник має можливість ідентифікувати організаційно – правову форму всіх виробників товару запропонованих скаржником у пропозиції, зокрема для виробника «Дорожня карта» зазначено скаржником організаційно-правову форму ТОВ.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Протокол №51 від 21.03.2025 року, ухвалений КП «Вінницька транспортна компанія» (ЄДРПОУ 03327925), щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» у процедурі закупівлі (ідентифікатор UA-2025-02-27-011797-a).
Вважаємо рішення Замовника неправомірним та таким, що суперечить вимогам тендерної документації (ТД) та Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), а також Особливостям здійснення публічних закупівель, затвердженим постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року (далі – Особливості), з наступних підстав:
КП «ВТК» відхилило тендерну пропозицію ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» через нібито невідповідність умовам технічної специфікації щодо не зазначення організаційно-правової форми виробника для позиції №4 («Підресорна подушка МАЗ 5-0200-06»).
Проте:
1. Для позицій №5 та №14 у тендерній пропозиції в документах наданих у файлах «3 Порівняльна таблиця» та «2 Технічні вимоги» чітко вказано:
o Позиція товару №5 (Манжета гальмівного циліндра): Виробник — «ТОВ Дорожня карта» (організаційно-правова форма зазначена ТОВ).
o Позиція товару №14 (Втулка шкворня ЗІУ-9): Виробник — «ТОВ Дорожня карта» (організаційно-правова форма зазначена ТОВ).
Слід зазначити, що Документація не містить окремих вимог щодо того, що учасник не повинен відступати від форми тендерної пропозиції, визначеної Замовником в Документації, - зазначена позиція підтверджується аналогічним рішення органу оскарження АМКУ – РІШЕННЯ № 3627-р/пк-пз від 10.03.2025 – доказ надається до складу скарги.
Враховуючи викладене, а також інформацію про організаційно-правову форму зазначену скаржником саме до виробника «Дорожня карта», а саме організаційно-правова форма зазначена ТОВ, у файлах «3 Порівняльна таблиця» та «2 Технічні вимоги» чітко вказано - ТОВ Дорожня карта, Замовник жодним чином не довів яким чином оформлення Пропозиції в наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції.
На підставі вищенаведеного скаржник зазначив в тендерній пропозиції організаційно-правову форму для виробника Дорожня карта, а саме ТОВ!.
Документ не містить окремих вимог щодо зазначення організаціонно правової форми виробників, оформлення Пропозиції в наведений вище спосіб не впливає на зміст Пропозиції, жодним чином не змінює зміту пропозиції, та цілком виконує вимогу щодо зазначення організаціонно - правової форми виробника, зокрма зазначено ТОВ Дородня карта, Замовник має можливість ідентифікувати організаційно – правову форму всіх виробників товару запропонованих скаржником у пропозиції, зокрема для виробника «Дорожня карта» зазначено скаржником організаційно-правову форму ТОВ.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
×
-
Назва доказу:
3
-
Повʼязаний документ:
рішення від 10.03.2025 № 3627.pdf
-
-
Назва доказу:
2
-
Повʼязаний документ:
3 Порівняльна таблиця.pdf
-
-
Назва доказу:
1
-
Повʼязаний документ:
2 Технічні вимоги.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ТОВ АВТОШИНИ ПРОЗОРО зазначене у ПРОТОКОЛ уповноваженої особи № 51 від 21.03.2025.
Вимога
Є відповідь
Відхилення пропозиції
Номер:
2e594590c8c34d1c8821f51614f62116
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-27-011797-a.b1
Назва:
Відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний замовнику!
Відповідно до Технічних вимог до закупівлі, позиція 12 - Діафрагма Тип 24, проте, згідно з пропозицією учасника, він пропонує до постачання Діафрагму Тип 20. Аналогічно, відповідно до Технічних вимог до закупівлі, позиція 13 - Діафрагма Тип 20, проте, згідно з пропозицією учасника, він пропонує до постачання Діафрагму Тип 24. Вищенаведене доводить невідповідність пропозиції учасника до технічних вимог замовника. Таким чином, пропозиція даного учасника підлягає відхиленню. Вимагаємо відхилити пропозицію даного учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.03.2025 20:28
Вирішення:
Шановний учаснику! Уповноважена особа розглянувши вашу вимогу згідно постанови Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) ) (далі — Особливості) вирішила задовільнити дану вимогу. Оскільки, відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Статус вимоги:
Задоволено