-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання
Торги не відбулися
1 836 280.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 181.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 181.40 UAH
Період оскарження:
26.02.2025 10:40 - 03.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
стосується прийнятих замовником рушень під час проведення процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями» в частині незаконного визначення переможцем процедури закупівлі ПП «Клінінг-Про»
Номер:
3f53a09245274b10b15621916ba1ebe6
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-26-003058-a.b1
Назва:
стосується прийнятих замовником рушень під час проведення процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями» в частині незаконного визначення переможцем процедури закупівлі ПП «Клінінг-Про»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір на вивіз листя за 2023 рік.pdf 14.03.2025 15:32
- СКАРГА__UA_2025_02_26_003058_a.PDF 14.03.2025 15:32
- Лист крамар Рісайклін.pdf 14.03.2025 15:32
- 13_[05-03-2025 13.25.55]01. Довідка МТБ.pdf 14.03.2025 15:34
- 1.3 Договір оренди.pdf 14.03.2025 15:52
- 1.1. ОСВ.pdf 14.03.2025 15:52
- 1.4 Договір вивіз сміття листя.pdf 14.03.2025 15:53
- 06.1 Інформація_Додаток 5 заповнена учасником.pdf 14.03.2025 15:54
- СКАРГА__UA_2025_02_26_003058_a.docx 14.03.2025 15:56
- sign.p7s 14.03.2025 16:06
- рішення від 18.03.2025 № 4117.pdf 18.03.2025 15:20
- інформація про перенесення розгляду скарги від 25.03.2025 №755.pdf 25.03.2025 17:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.04.2025 № 5182.pdf 03.04.2025 19:59
- рішення від 02.04.2025 № 5182.pdf 07.04.2025 13:31
- Пояснення по суті скарги на запит АМКУ_20.03.25.docx 20.03.2025 15:03
- Пояснення по суті скарги.pdf 20.03.2025 15:03
- Скасування рішення про визначення переможця Клінінг .pdf 07.04.2025 16:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.03.2025 18:08
Дата розгляду скарги:
25.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.03.2025 15:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.04.2025 13:31
Дата виконання рішення Замовником:
07.04.2025 16:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати протокольне рішення № 35 від 10.03.2025.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b27647a033dd4b02ae698751f3d2d064
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо довідки з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази № 01/03 від 03.03.2025.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 1.1. кваліфікаційної частини таблиці 1 додатку 4 до ТД «Перелік документів, що надаються Учасником для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону та пункту 28 Особливостей)», учасникам необхі-дно надати в складі тендерної пропозиції такий документ як:
«1.1. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та підтверджуючі документи щодо власності (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості, копія догово-ру оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право власності на обладнання та мате-ріально-технічної бази). До переліку техніки включаються машини і механізми (в тому числі спецтехніка призначена для очищення дорожнього покриття, вивезення снігу та опалого листя), які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути дос-татньою для виконання робіт у повному обсязі.
Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спро-можності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.»
Переможцем у складі тендерної пропозиції надано ДОВІДКУ з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази вих. № 01/03 від 03.03.2025 (файл_05 березня 2025 13:2501. Довідка МТБ.pdf), в якій Переможцем у п. 62 зазначено, що Автомобіль самоскид марки МАЗ-6501С5-584-000 (20т) в кількості – 2 шт. знаходиться в оренді, що не відповідає дійсності та підтверджуючому документу, а саме договору про надання послуг з експлуатації спецтехніки № ПЛ-08012025 від 08.01.2025р., що не відповідає вимогам пункту 1.1. Таблиці 1 Додатку 5 до ТД.
Таким чином, в частині документу «Довідка з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази № 01/03 від 03.03.2025 р.» наявні невідповідності, які не виявлені Замовником.
«1.1. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та підтверджуючі документи щодо власності (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості, копія догово-ру оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право власності на обладнання та мате-ріально-технічної бази). До переліку техніки включаються машини і механізми (в тому числі спецтехніка призначена для очищення дорожнього покриття, вивезення снігу та опалого листя), які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути дос-татньою для виконання робіт у повному обсязі.
Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спро-можності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.»
Переможцем у складі тендерної пропозиції надано ДОВІДКУ з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази вих. № 01/03 від 03.03.2025 (файл_05 березня 2025 13:2501. Довідка МТБ.pdf), в якій Переможцем у п. 62 зазначено, що Автомобіль самоскид марки МАЗ-6501С5-584-000 (20т) в кількості – 2 шт. знаходиться в оренді, що не відповідає дійсності та підтверджуючому документу, а саме договору про надання послуг з експлуатації спецтехніки № ПЛ-08012025 від 08.01.2025р., що не відповідає вимогам пункту 1.1. Таблиці 1 Додатку 5 до ТД.
Таким чином, в частині документу «Довідка з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази № 01/03 від 03.03.2025 р.» наявні невідповідності, які не виявлені Замовником.
×
-
Назва доказу:
ДОВІДКа з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази вих. № 01/03 від 03.03.2025
-
Повʼязаний документ:
13_[05-03-2025 13.25.55]01. Довідка МТБ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
3. зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем проце-дури закупівлі Переможця, натомість зобовʼязати Замовника відхилити тендерну пропо-зицію Переможця
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
40693450492141438efddeaa22851f70
Заголовок пункту скарги:
Щодо договору про надання послуг з експлуатації спецтехніки № ПЛ-08012025 від 08.01.2025
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 1.1. кваліфікаційної частини таблиці 1 Додатку 4 до ТД «Перелік документів, що надаються Учасником для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону та пункту 28 Особливостей)» учасникам необхідно надати в складі тендерної пропозиції такий документ як:
«1.1. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та підтверджуючі документи щодо власності (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості, копія договору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічної бази). До переліку техніки включаються машини і механізми (в тому числі спецтехніка призначена для очищення дорожнього покриття, вивезення снігу та опалого листя), які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі.
Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спромо-жності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.»
Переможцем надано ДОВІДКУ з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази вих. № 01/03 від 03.03.2025р. згідно з якою вказує на наявність Автомобілів самоскид марки МАЗ-6501С5-584-000 (20т) в кількості – 2 шт., що використовуються ним на підставі договору про надання послуг з експлуатації спецтехніки № ПЛ-08012025 від 08.01.2025 (файл_ 05 березня 2025 13:25 1.3 Договір оренди.pdf). Згідно з вказаним договором «Виконавець на вимогу Замовника зобов’язується надавати послуги з експлуатації пецтехніки (далі – послуги) в порядку та на умовах, визначених Договором…», що не підтверджує право власності або володіння та користування Автомобілями самоскидами марки МАЗ-6501С5-584-000 (20т) в кількості – 2 шт., що не відповідає вимогам пункту 1.1. таблиці 1 додатку 5 до ТД.
Таким чином, відсутні підтверджуючі документи щодо власності (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості, копія договору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічної бази) на автомобілі самоскидами марки МАЗ-6501С5-584-000 (20т) в кількості – 2 шт..
«1.1. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та підтверджуючі документи щодо власності (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості, копія договору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічної бази). До переліку техніки включаються машини і механізми (в тому числі спецтехніка призначена для очищення дорожнього покриття, вивезення снігу та опалого листя), які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі.
Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спромо-жності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.»
Переможцем надано ДОВІДКУ з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази вих. № 01/03 від 03.03.2025р. згідно з якою вказує на наявність Автомобілів самоскид марки МАЗ-6501С5-584-000 (20т) в кількості – 2 шт., що використовуються ним на підставі договору про надання послуг з експлуатації спецтехніки № ПЛ-08012025 від 08.01.2025 (файл_ 05 березня 2025 13:25 1.3 Договір оренди.pdf). Згідно з вказаним договором «Виконавець на вимогу Замовника зобов’язується надавати послуги з експлуатації пецтехніки (далі – послуги) в порядку та на умовах, визначених Договором…», що не підтверджує право власності або володіння та користування Автомобілями самоскидами марки МАЗ-6501С5-584-000 (20т) в кількості – 2 шт., що не відповідає вимогам пункту 1.1. таблиці 1 додатку 5 до ТД.
Таким чином, відсутні підтверджуючі документи щодо власності (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості, копія договору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічної бази) на автомобілі самоскидами марки МАЗ-6501С5-584-000 (20т) в кількості – 2 шт..
×
-
Назва доказу:
ДОВІДКа з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази вих. № 01/03 від 03.03.2025
-
Повʼязаний документ:
13_[05-03-2025 13.25.55]01. Довідка МТБ.pdf
-
-
Назва доказу:
договір про надання послуг з експлуатації спецтехніки № ПЛ-08012025 від 08.01.2025
-
Повʼязаний документ:
1.3 Договір оренди.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
3. зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем проце-дури закупівлі Переможця, натомість зобовʼязати Замовника відхилити тендерну пропо-зицію Переможця
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
974e62422a8642d78d1764744a4c34de
Заголовок пункту скарги:
3. Щодо оборотно-сальдової відомості по рахунку на 08.01.2025.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 1.1. кваліфікаційної частини таблиці 1 додатку 4 до ТД «Перелік документів, що надаються учасником для підтвердження відповідності кваліфікаційним кри-теріям (частина друга статті 16 Закону та пункту 28 Особливостей)», учасникам необхідно надати в складі тендерної пропозиції такий документ як:
«1.1. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та підтверджуючі документи щодо власності (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості, копія дого-вору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в до-відці обладнанню або інші документи, що підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічної бази). До переліку техніки включаються машини і механізми (в тому числі спецтехніка призначена для очищення дорожнього покриття, вивезення снігу та опа-лого листя), які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі.
Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спро-можності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.»
Переможцем надано оборотно-сальдову відомість по рахунку на 08.01.2025 (файл_ 05 березня 2025 13:25 1.1. ОСВ.pdf) в якості підтвердження наявності матеріально-технічної бази, яка зазначена як власна у відповідній довідці з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази вих. № 01/03 від 03.03.2025. Оборотно-сальдова відомість – один із стандартних (загальних) звітів, який містить для кожного рахунку залишки на початок та на кінець періоду та обороти за дебетом і кредитом за обраний період. Оборотно-сальдова відомість не являється документом який підтверджує право власності. Якщо обладнання відображено в оборотно-сальдовій відомості, то воно знаходиться на балансі підприємства, таким чином повинні бути підтверджуючі документи на дане обладнання. Враховуючи вищезазначене, оборотно-сальдова відомість не підтверджує право власності або право користування.
За вимогою ТД учасник повинен надати саме документ, а не звіт чи бухгалтерський регістр, що не відповідає вимогам пункту 1.1. таблиці 1 додатку 5 до ТД.
Документ «Оборотно-сальдова відомість по рахунку на 08.01.2025», що наданий в складі тендерної пропозиції Переможця не відповідає вимогам Замовника, що викладені в ТД.
«1.1. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та підтверджуючі документи щодо власності (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості, копія дого-вору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в до-відці обладнанню або інші документи, що підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічної бази). До переліку техніки включаються машини і механізми (в тому числі спецтехніка призначена для очищення дорожнього покриття, вивезення снігу та опа-лого листя), які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі.
Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спро-можності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.»
Переможцем надано оборотно-сальдову відомість по рахунку на 08.01.2025 (файл_ 05 березня 2025 13:25 1.1. ОСВ.pdf) в якості підтвердження наявності матеріально-технічної бази, яка зазначена як власна у відповідній довідці з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази вих. № 01/03 від 03.03.2025. Оборотно-сальдова відомість – один із стандартних (загальних) звітів, який містить для кожного рахунку залишки на початок та на кінець періоду та обороти за дебетом і кредитом за обраний період. Оборотно-сальдова відомість не являється документом який підтверджує право власності. Якщо обладнання відображено в оборотно-сальдовій відомості, то воно знаходиться на балансі підприємства, таким чином повинні бути підтверджуючі документи на дане обладнання. Враховуючи вищезазначене, оборотно-сальдова відомість не підтверджує право власності або право користування.
За вимогою ТД учасник повинен надати саме документ, а не звіт чи бухгалтерський регістр, що не відповідає вимогам пункту 1.1. таблиці 1 додатку 5 до ТД.
Документ «Оборотно-сальдова відомість по рахунку на 08.01.2025», що наданий в складі тендерної пропозиції Переможця не відповідає вимогам Замовника, що викладені в ТД.
×
-
Назва доказу:
оборотно-сальдову відомість по рахунку на 08.01.2025
-
Повʼязаний документ:
1.1. ОСВ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
3. зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем проце-дури закупівлі Переможця, натомість зобовʼязати Замовника відхилити тендерну пропо-зицію Переможця;
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
8425a0cde6334e1fb5974ad372b6b560
Заголовок пункту скарги:
Щодо Договору про надання послуг з вивезення великогабаритних/будівельних відходів з урахуванням операцій поводження з відходами № 712-046 від 15.01.2024 р.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Вимогою пункту 1 додатку 5 до ТД визначено наступну вимогу: «Прибирання у зимовий період передбачає підмітання або зсування снігу, усунення слизькості, усунення снігу з використанням спеціальної мототехніки для прибирання снігу (трактор, снігоприбиральна машина, грузовий автомобіль для вивозу снігу тощо) й сніжно-льодяних утворень. Усунення слизькості здійснюється шляхом обробки території піском або піском з хлоридами. Навесні, окрім звичайних робіт з прибирання, розчищають канави для стікання талої води до люків і приймальних колодязів зливової мережі тощо. Восени прибирання передбачає такі види робіт: підмітання пилу і сміття з поверхні покриття, окрім звичайних робіт з прибирання, здійснюється підмітання, очищення від сміття території, згрібання та вивезення опалого листя (Учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження вищезазначеної вимоги надає копії документів (договір, ліцензія тощо) на поводження з відходами такого типу.».
В підтвердження вимоги щодо надання копії документів (договір, ліцензія тощо) на поводження з відходами, а саме: вивезення опалого листя, Переможцем надано договір про надання послуг з вивезення великогабаритних/будівельних відходів з урахуванням операцій поводження з відходами № 712-046 від 15.01.2024 (файл_05 березня 2025 13:25 1.4 Договір вивіз сміття листя.pdf), який є недостовірним.
Недостовірність договору про надання послуг з вивезення великогабаритних/будівельних відходів з урахуванням операцій поводження з відходами № 712-046 від 15.01.2024 обґрунтується на:
- пп. 11 розділу 1 «Предмет договору» передбачено що: Замовник доручає, а Виконавець зобов’язується надавати послуги по вивезенню великогабаритних / будівельних відходів/ листя з урахуванням……..».
При цьому, передбачено пп. 4.1. розділу 4 «Оплата послуг та порядок взаєморозрахунків» визначено те, що: «4.1. Вартість послуги по вивезенню великогабаритних / будівельних відходів з урахуванням операцій поводження з відходами за 1 м. куб. відходів складає 855,00 грн. (вісімсот пятдесят п’ять грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20%.».
Як видно по тексту вказаного договору, оплата за листя не передбачена договором, що ставить під сумнів визначену в пп. 11 розділу 1 «Предмет договору» інформацію про листя.
Окрім того, середня вартість послуг з вивезення рослинних відходів (опалого листя, трави тощо) по м.Києву становить 1200,00 грн. за 1 м. куб.
- термін дії договору становить до 31.12.2025, при цьому укладенний вказаний договір 15.01.2024.
З метою перевірки відповідності тендерної пропозиції Переможця умовам тендерної пропозиції, а також фактів надання вказаним учасником недостовірної інформації та документів в рамках його участі у процедурі закупівлі, Скаржник звернувся до ТОВ «Крамар Рісайклінг», з яким було Переможцем укладено договір про надання послуг з вивезення великогабаритних/будівельних відходів з урахуванням операцій поводження з відходами № 712-046 від 15.01.2024. У відповідь на звернення, отримано лист № 413 від 12.03.2025 (копія додається), що у 2024 році договір з Переможцем не укладався. Останній договір на вивезення великогабаритних та будівельних відходів , НЕ НА ВИВІЗ ЛИСТЯ, було укладено 01.02.2023 № 40-232 (копія додається) та який повністю аналогічний наданому договорі № 712-046 від 15.01.2024.
Відповідно до пункту 1 розділу 5 ТД, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Таким чином, враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилен-ня Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 1 пункту 44 Особливостей.
В підтвердження вимоги щодо надання копії документів (договір, ліцензія тощо) на поводження з відходами, а саме: вивезення опалого листя, Переможцем надано договір про надання послуг з вивезення великогабаритних/будівельних відходів з урахуванням операцій поводження з відходами № 712-046 від 15.01.2024 (файл_05 березня 2025 13:25 1.4 Договір вивіз сміття листя.pdf), який є недостовірним.
Недостовірність договору про надання послуг з вивезення великогабаритних/будівельних відходів з урахуванням операцій поводження з відходами № 712-046 від 15.01.2024 обґрунтується на:
- пп. 11 розділу 1 «Предмет договору» передбачено що: Замовник доручає, а Виконавець зобов’язується надавати послуги по вивезенню великогабаритних / будівельних відходів/ листя з урахуванням……..».
При цьому, передбачено пп. 4.1. розділу 4 «Оплата послуг та порядок взаєморозрахунків» визначено те, що: «4.1. Вартість послуги по вивезенню великогабаритних / будівельних відходів з урахуванням операцій поводження з відходами за 1 м. куб. відходів складає 855,00 грн. (вісімсот пятдесят п’ять грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20%.».
Як видно по тексту вказаного договору, оплата за листя не передбачена договором, що ставить під сумнів визначену в пп. 11 розділу 1 «Предмет договору» інформацію про листя.
Окрім того, середня вартість послуг з вивезення рослинних відходів (опалого листя, трави тощо) по м.Києву становить 1200,00 грн. за 1 м. куб.
- термін дії договору становить до 31.12.2025, при цьому укладенний вказаний договір 15.01.2024.
З метою перевірки відповідності тендерної пропозиції Переможця умовам тендерної пропозиції, а також фактів надання вказаним учасником недостовірної інформації та документів в рамках його участі у процедурі закупівлі, Скаржник звернувся до ТОВ «Крамар Рісайклінг», з яким було Переможцем укладено договір про надання послуг з вивезення великогабаритних/будівельних відходів з урахуванням операцій поводження з відходами № 712-046 від 15.01.2024. У відповідь на звернення, отримано лист № 413 від 12.03.2025 (копія додається), що у 2024 році договір з Переможцем не укладався. Останній договір на вивезення великогабаритних та будівельних відходів , НЕ НА ВИВІЗ ЛИСТЯ, було укладено 01.02.2023 № 40-232 (копія додається) та який повністю аналогічний наданому договорі № 712-046 від 15.01.2024.
Відповідно до пункту 1 розділу 5 ТД, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Таким чином, враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилен-ня Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 1 пункту 44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Лист крамар Рісайклін
-
Повʼязаний документ:
Лист крамар Рісайклін.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір на вивіз листя за 2023 рік
-
Повʼязаний документ:
Договір на вивіз листя за 2023 рік.pdf
-
-
Назва доказу:
договір про надання послуг з вивезення великогабаритних/будівельних відходів з урахуванням операцій поводження з відходами № 712-046 від 15.01.2024
-
Повʼязаний документ:
1.4 Договір вивіз сміття листя.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
3. зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем проце-дури закупівлі Переможця, натомість зобовʼязати Замовника відхилити тендерну пропо-зицію Переможця;
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
536d6b63e0b34e229999fb23d04f66b7
Заголовок пункту скарги:
5. Щодо калькуляції з обґрунтуванням сформованої цінової пропозиції.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
В складі тендерної пропозиції відсутня калькуляція (склад витрат, що включаються в собівартість послуг) з обґрунтуванням сформованої цінової пропозиції, чим не виконано вимогу пп. 3.8. п. 3 додатку 5 до ТД Учасник.
Таким чином, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічного завдання, іншим вимогам щодо предмета закупівлі, що викладені в ТД та вимогам чинного зако-нодавства з ціноутворення.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Таким чином, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічного завдання, іншим вимогам щодо предмета закупівлі, що викладені в ТД та вимогам чинного зако-нодавства з ціноутворення.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
3. зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем проце-дури закупівлі Переможця, натомість зобовʼязати Замовника відхилити тендерну пропо-зицію Переможця;
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
ecb1cfae56454023bd2ea0ea33eaeece
Заголовок пункту скарги:
Щодо ДОВІДКИ яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з додатком №2 до ТД).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до вимог таблиці 2.1. додатку 5 до ТД, учасники повинні надати перелік витратних матеріалів на місяць для прибирання на об’єкті Замовника. При цьому, Замовни-ком визначена потреба у використанні під час надання послуг, що підлягають закупівлі рі-дини для миття посуду «Fairy», (об’єм 500 мл), шт., проте ТД не передбачено можливості ви-користання еквіваленту вказаного миючого засобу під час надання послуг, що становлять предмет процедури закупівлі.
При цьому, у відповідності до ТД всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт, послугу чи роботу певного суб’єкта гос-подарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимо-ги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, інши-ми спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними систе-мами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандарта-ми, нормами та правилами вживаються у значенні «або еквівалент».
Переможцем надано ДОВІДКУ, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком №2 до ТД) вих.№ 06.1/01 від 16.01.2025 ( (файл_05 березня 2025 13:25 06.1 Інфор-мація_Додаток 5 заповнена учасником.pdf).
Дана довідка містить таблицю 2.1., в якій визначено перелік на місяць витратних мате-ріалів з технічними вимогами до них, які повинен надати Переможець персоналу для при-бирання на об’єкті Замовника. У пункті 5 таблиці Переможцем було запропоновано: Рідину для миття посуду «Білизна посуд (™ Bilysna tableware)» ТОВ «Бланідас», (об’єм 500 мл), шт.
Порівняльна таблиця засобів додається.
Відповідно до вимог ТД Запропонована Переможцем
Рідина для миття посуду «Fairy», (об’єм 500 мл), шт.
Склад: 15-30% аніонні ПАР, <5-15% неіоногенні ПАР, метілізотіазолін, феноксіетанол, аромати-зуючі добавки. Рідина для миття посуду «Білизна по-суд (™
Bilysna tableware)» ТОВ «Бланідас», (об’єм 500 мл),
шт.
Склад: 15-30% аніонні ПАР, <5-15% неіо-ногенні ПАР, метілізотіазолін, феноксіетанол, ароматизуючі добавки. Склад засобу, мас.%: аніонні ПАР 5-15, неіонні ПАР < 5, хлорид натрію < 5, віддушка, барвник, вода.
«Білизна посуд (™ Bilysna tableware)
Враховуючи вишезазначене, запропонована рідина для миття посуду «Білизна посуд (™
Bilysna tableware)» ТОВ «Бланідас» не є еквівалентом, так як містить хлорид натрію < 5, що не відповідає визначеній потребі Замовника у порівнянні з передбаченими в ТД вимо-гами. Крім того, Замовником у таблиці не передбачено надання еквіваленту.
Таким чином, пропозиція Переможця не відповідає умовам технічних, якісних, кількісних та інших вимог щодо закупівлі послуги з прибирання (код за ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання), що викладені в додатку 5 до ТД. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
При цьому, у відповідності до ТД всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт, послугу чи роботу певного суб’єкта гос-подарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимо-ги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, інши-ми спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними систе-мами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандарта-ми, нормами та правилами вживаються у значенні «або еквівалент».
Переможцем надано ДОВІДКУ, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком №2 до ТД) вих.№ 06.1/01 від 16.01.2025 ( (файл_05 березня 2025 13:25 06.1 Інфор-мація_Додаток 5 заповнена учасником.pdf).
Дана довідка містить таблицю 2.1., в якій визначено перелік на місяць витратних мате-ріалів з технічними вимогами до них, які повинен надати Переможець персоналу для при-бирання на об’єкті Замовника. У пункті 5 таблиці Переможцем було запропоновано: Рідину для миття посуду «Білизна посуд (™ Bilysna tableware)» ТОВ «Бланідас», (об’єм 500 мл), шт.
Порівняльна таблиця засобів додається.
Відповідно до вимог ТД Запропонована Переможцем
Рідина для миття посуду «Fairy», (об’єм 500 мл), шт.
Склад: 15-30% аніонні ПАР, <5-15% неіоногенні ПАР, метілізотіазолін, феноксіетанол, аромати-зуючі добавки. Рідина для миття посуду «Білизна по-суд (™
Bilysna tableware)» ТОВ «Бланідас», (об’єм 500 мл),
шт.
Склад: 15-30% аніонні ПАР, <5-15% неіо-ногенні ПАР, метілізотіазолін, феноксіетанол, ароматизуючі добавки. Склад засобу, мас.%: аніонні ПАР 5-15, неіонні ПАР < 5, хлорид натрію < 5, віддушка, барвник, вода.
«Білизна посуд (™ Bilysna tableware)
Враховуючи вишезазначене, запропонована рідина для миття посуду «Білизна посуд (™
Bilysna tableware)» ТОВ «Бланідас» не є еквівалентом, так як містить хлорид натрію < 5, що не відповідає визначеній потребі Замовника у порівнянні з передбаченими в ТД вимо-гами. Крім того, Замовником у таблиці не передбачено надання еквіваленту.
Таким чином, пропозиція Переможця не відповідає умовам технічних, якісних, кількісних та інших вимог щодо закупівлі послуги з прибирання (код за ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання), що викладені в додатку 5 до ТД. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
ДОВІДКа, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якіс-ним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком №2 до ТД) вих.№ 06.1/01 від 16.01.2025
-
Повʼязаний документ:
06.1 Інформація_Додаток 5 заповнена учасником.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем проце-дури закупівлі Переможця, натомість зобовʼязати Замовника відхилити тендерну пропо-зицію Переможця;