-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо в талонах)
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.
Завершена
104 422.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 523.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 523.00 UAH
Період оскарження:
10.02.2025 15:42 - 06.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможцем згідно Протоколу уповноваженої особи
Номер:
c896e1d800004d809e89f0f326a5e7ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-10-012564-a.c2
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможцем згідно Протоколу уповноваженої особи
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- переможець ОККО-СЕРВІС.doc 23.03.2025 14:41
- Скарга від 23_03_2025_на_рішення Замовника_КНП ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКА.pdf 23.03.2025 14:41
- Тендерна пропозиція .pdf 23.03.2025 14:41
- Скарга від 23_03_2025_на_рішення Замовника_про визначення переможця.docx 23.03.2025 14:41
- sign.p7s 23.03.2025 14:42
- рішення від 25.03.2025 № 4563.pdf 25.03.2025 15:20
- інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2025 № 4954.pdf 01.04.2025 11:15
- рішення від 31.03.2025 № 4954.pdf 03.04.2025 19:13
- Додаток 1.pdf 27.03.2025 18:08
- Пояснення.docx 27.03.2025 18:08
- Пояснення.docx.p7s 27.03.2025 18:08
- Додаток 2.pdf 27.03.2025 18:08
- Пояснення дизельне паливо.pdf 27.03.2025 18:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.03.2025 17:16
Дата розгляду скарги:
31.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.03.2025 15:21
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.04.2025 19:14
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f15bd8c851af466394fc478fce622223
Заголовок пункту скарги:
скасувати рішення про визначення ПП «ОККО-СЕРВІС» Переможцем процедури закупівлі згідно Протоколу від 18.03.2025 року за предметом за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо в талонах), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-10-012564-a.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Про невідповідність пропозиції учасника закупівлі:
Скаржник вважає, що Замовник не мав права приймати Оскаржуване рішення, оскільки пропозиція Учасника підлягала відхиленню з підстав абз. 5 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Учасника/Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
1. В Додатку № 2 до тендерної документації визначено Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
« 6. При поданні тендерної пропозиції учасник повинен надати документ, підтверджуючий наявність в учасника ліцензії для здійснення відповідного напрямку господарської діяльності з поставки товару, що є предметом даної закупівлі.»
Вимогами тендерної документації (Додатком № 2 до ТД), передбачено надання - документ, підтверджуючий наявність в учасника ліцензії для здійснення відповідного напрямку господарської діяльності з поставки товару, що є предметом даної закупівлі.
У складі пропозиції Учасника/Переможця ПП "ОККО-СЕРВІС" відсутній документ, підтверджуючий наявність в учасника ліцензії для здійснення відповідного напрямку господарської діяльності з поставки товару, що є предметом даної закупівлі.
Звертаємо увагу, що згідно умов Додатку № 2 до тендерної документації: В разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати/подавати, якийсь з вказаних в тендерній документації та/або в додатках до тендерної документації документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає підстави ненадання вище зазначених документів.
Оскільки чинним законодавством України, зокрема ЗАКОН УКРАЇНИ Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального, передбачено:
надання ліцензії - надання суб’єкту господарювання права на провадження певного виду (кількох видів) господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про надання ліцензії на право провадження певного виду (кількох видів) господарської діяльності та внесення органом ліцензування відомостей про надану ліцензію до Єдиного реєстру ліцензіатів з виробництва та обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, або Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального, а в передбачених цим Законом випадках - також шляхом набуття такого права автоматично;
ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження відповідного виду (кількох видів) господарської діяльності;
Норми відповідного Закону передбачають, що для здійснення будь-яких операцій із обігу пального в Україні, субёєктам господарювання необхідно отримати ліцензію (на право торгівлі підакцизними товарами (продукцією)).
Оскільки пропозиція Учасника/Переможця ПП «ОККО-СЕРВІС» не містить документ, підтверджуючий наявність в учасника ліцензії для здійснення відповідного напрямку господарської діяльності з поставки товару, що є предметом даної закупівлі., а також не містить листа-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає підстави ненадання вище зазначених документів, - наявна невідповідність тендерної пропозиції зазначеного учасника вимогам тендерної документації, ззокрема Додатку № 2 до ТД.
Пропозиція Учасника/Переможця ПП «ОККО-СЕРВІС» підлягала відхиленню з підстав абз. 5 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Учасника/Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. В Додатку № 2 до тендерної документації визначено Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
«IV. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з:
- заповненою формою “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації. »
Звертаємо увагу, що Форма ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (згідно Додатку № 1 до ТД), передбачає надання інформації про Найменування товару, виробника.
Враховуючи технічні вимоги по предмету закупівлі та інші вимоги, що запропоновані Замовником торгів – КНП «Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І. Пирогова Вінницької обласної ради», Ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у частині цієї пропозиції за наступними цінами:
Найменування товару, виробник Одиниці виміру Кількість Ціна за одиницю, грн., без ПДВ* Ціна за одиницю, грн., з ПДВ* Загальна вартість, грн., без ПДВ* Загальна вартість, грн., з ПДВ*
Форма ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації, а отже зазначення інформації САМЕ у відповідній формі – передбачено умовами тендерної документації для учасників.
Учасником ПП «ОККО-СЕРВІС» надано у складі пропозиції у файлі:
- «Тендерна пропозиція .pdf» форма ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ, яка Таблиці для заповнення містить інформацію про Найменування товару, але при цьому НЕ МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ про ВИРОБНИКА Товару (Дизельного палива).
Виробник товару - це назва торгової марки або зареєстрованого бренду підприємства-виробника, під товарним знаком якого був виготовлений товар.
Отже, Учасником не визначено виробника Товару (Дизельного палива), що свідчить про невиконання вимог Додатку № 2 до ТД в частині надання: заповненою формою “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації., Форма ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ, надана учасником у складі пропозиції, - не може прийматись до розгляду Замовника як належна до вимог тендерної документації.
У складі пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС» станом на дату розкриття тендерної пропозиції, - відсутня Форма Цінової пропозиції, яка б відповідала технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі.
Проте, Замовником 17.03.25, 11:05 опублікована Вимога про усунення невідповідностей пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС», зокрема в частині надання Виправлену форму “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації.
Звертаємо увагу, що відсутність у Формі ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ інформації про виробника Товару - не може вважатись невідповідністю, оскільки свідчить про відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
П. 43 Особливостей передбачає, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Пропозиція учасника ПП «ОККО-СЕРВІС» не відповідає вимогам тендерної документація та наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Під невідповідністю не може вважатись ВІДСУТНІСТЬ інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а отже надання 24 годин Замовником на виправлення невідповідності в інформації та/або документах пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС» неправомірне.
Пропозиція учасника ПП «ОККО-СЕРВІС» не відповідає вимогам тендерної документація та наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Під невідповідністю не може вважатись відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Скаржник вважає, що Замовник не мав права приймати Оскаржуване рішення, оскільки пропозиція Учасника підлягала відхиленню з підстав абз. 5 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Учасника/Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
1. В Додатку № 2 до тендерної документації визначено Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
« 6. При поданні тендерної пропозиції учасник повинен надати документ, підтверджуючий наявність в учасника ліцензії для здійснення відповідного напрямку господарської діяльності з поставки товару, що є предметом даної закупівлі.»
Вимогами тендерної документації (Додатком № 2 до ТД), передбачено надання - документ, підтверджуючий наявність в учасника ліцензії для здійснення відповідного напрямку господарської діяльності з поставки товару, що є предметом даної закупівлі.
У складі пропозиції Учасника/Переможця ПП "ОККО-СЕРВІС" відсутній документ, підтверджуючий наявність в учасника ліцензії для здійснення відповідного напрямку господарської діяльності з поставки товару, що є предметом даної закупівлі.
Звертаємо увагу, що згідно умов Додатку № 2 до тендерної документації: В разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати/подавати, якийсь з вказаних в тендерній документації та/або в додатках до тендерної документації документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає підстави ненадання вище зазначених документів.
Оскільки чинним законодавством України, зокрема ЗАКОН УКРАЇНИ Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального, передбачено:
надання ліцензії - надання суб’єкту господарювання права на провадження певного виду (кількох видів) господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про надання ліцензії на право провадження певного виду (кількох видів) господарської діяльності та внесення органом ліцензування відомостей про надану ліцензію до Єдиного реєстру ліцензіатів з виробництва та обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, або Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального, а в передбачених цим Законом випадках - також шляхом набуття такого права автоматично;
ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження відповідного виду (кількох видів) господарської діяльності;
Норми відповідного Закону передбачають, що для здійснення будь-яких операцій із обігу пального в Україні, субёєктам господарювання необхідно отримати ліцензію (на право торгівлі підакцизними товарами (продукцією)).
Оскільки пропозиція Учасника/Переможця ПП «ОККО-СЕРВІС» не містить документ, підтверджуючий наявність в учасника ліцензії для здійснення відповідного напрямку господарської діяльності з поставки товару, що є предметом даної закупівлі., а також не містить листа-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає підстави ненадання вище зазначених документів, - наявна невідповідність тендерної пропозиції зазначеного учасника вимогам тендерної документації, ззокрема Додатку № 2 до ТД.
Пропозиція Учасника/Переможця ПП «ОККО-СЕРВІС» підлягала відхиленню з підстав абз. 5 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Учасника/Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. В Додатку № 2 до тендерної документації визначено Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
«IV. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з:
- заповненою формою “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації. »
Звертаємо увагу, що Форма ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (згідно Додатку № 1 до ТД), передбачає надання інформації про Найменування товару, виробника.
Враховуючи технічні вимоги по предмету закупівлі та інші вимоги, що запропоновані Замовником торгів – КНП «Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І. Пирогова Вінницької обласної ради», Ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у частині цієї пропозиції за наступними цінами:
Найменування товару, виробник Одиниці виміру Кількість Ціна за одиницю, грн., без ПДВ* Ціна за одиницю, грн., з ПДВ* Загальна вартість, грн., без ПДВ* Загальна вартість, грн., з ПДВ*
Форма ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації, а отже зазначення інформації САМЕ у відповідній формі – передбачено умовами тендерної документації для учасників.
Учасником ПП «ОККО-СЕРВІС» надано у складі пропозиції у файлі:
- «Тендерна пропозиція .pdf» форма ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ, яка Таблиці для заповнення містить інформацію про Найменування товару, але при цьому НЕ МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ про ВИРОБНИКА Товару (Дизельного палива).
Виробник товару - це назва торгової марки або зареєстрованого бренду підприємства-виробника, під товарним знаком якого був виготовлений товар.
Отже, Учасником не визначено виробника Товару (Дизельного палива), що свідчить про невиконання вимог Додатку № 2 до ТД в частині надання: заповненою формою “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації., Форма ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ, надана учасником у складі пропозиції, - не може прийматись до розгляду Замовника як належна до вимог тендерної документації.
У складі пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС» станом на дату розкриття тендерної пропозиції, - відсутня Форма Цінової пропозиції, яка б відповідала технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі.
Проте, Замовником 17.03.25, 11:05 опублікована Вимога про усунення невідповідностей пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС», зокрема в частині надання Виправлену форму “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації.
Звертаємо увагу, що відсутність у Формі ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ інформації про виробника Товару - не може вважатись невідповідністю, оскільки свідчить про відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
П. 43 Особливостей передбачає, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Пропозиція учасника ПП «ОККО-СЕРВІС» не відповідає вимогам тендерної документація та наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Під невідповідністю не може вважатись ВІДСУТНІСТЬ інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а отже надання 24 годин Замовником на виправлення невідповідності в інформації та/або документах пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС» неправомірне.
Пропозиція учасника ПП «ОККО-СЕРВІС» не відповідає вимогам тендерної документація та наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Під невідповідністю не може вважатись відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
×
-
Назва доказу:
Тендерна пропозиція ОККО-СЕРВІС
-
Повʼязаний документ:
Тендерна пропозиція .pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол визначення переможцем
-
Повʼязаний документ:
переможець ОККО-СЕРВІС.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 3 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" скасувати рішення про визначення ПП «ОККО-СЕРВІС» Переможцем процедури закупівлі згідно Протоколу від 18.03.2025 року за предметом за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо в талонах), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-10-012564-a.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга на дискримінаційні умови у тендерній документації
Номер:
63d2b889bc174ee58790a698cae41882
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-10-012564-a.b1
Назва:
скарга на дискримінаційні умови у тендерній документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf 14.02.2025 13:39
- Скарга від 14.02.2025 на умови ТД Замовника UA-2025-02-10-012564-a.docx 14.02.2025 13:39
- Форма оголошення Замовника.pdf 14.02.2025 13:39
- Скарга від 14.02.2025 КНП Пирогова.pdf 14.02.2025 13:39
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf 14.02.2025 13:39
- sign.p7s 14.02.2025 13:40
- рішення від 18.02.2025 № 2410.pdf 18.02.2025 17:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.02.2025 № 2917.pdf 26.02.2025 12:18
- рішення від 25.02.2025 № 2917.pdf 27.02.2025 17:07
- ОККО 3.jpg 20.02.2025 15:59
- UPG.jpg 20.02.2025 15:59
- ОККО 2 .jpg 20.02.2025 15:59
- Пояснення.docx.p7s 20.02.2025 15:59
- Пояснення pdf.pdf 20.02.2025 15:59
- УКРНАФТА.jpg 20.02.2025 15:59
- Пояснення.docx 20.02.2025 15:59
- WOG.jpg 20.02.2025 15:59
- ШЕЛ.jpg 20.02.2025 15:59
- ШЕЛ 2.jpg 20.02.2025 15:59
- ГЛОБАЛ ЕНЕРДЖИ .jpg 20.02.2025 15:59
- АНП .jpg 20.02.2025 15:59
- МАНГО .jpg 20.02.2025 15:59
- ЧІПО.jpg 20.02.2025 15:59
- ОККО .jpg 20.02.2025 15:59
- протокол щодо внесення змін.doc 04.03.2025 09:55
- Проект договору зі змінами.docx 04.03.2025 09:55
- ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx 04.03.2025 09:55
- протокол щодо внесення змін.doc.p7s 04.03.2025 09:55
- ТД зі змінами.docx 04.03.2025 09:55
- Вимоги до предмета закупівлі зі змінами.docx 04.03.2025 09:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.02.2025 14:11
Дата розгляду скарги:
25.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.02.2025 17:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.02.2025 17:08
Дата виконання рішення Замовником:
04.03.2025 09:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення АМКУ № 2917-р/пк-пз від 25.02.2025 Замовником внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо в талонах)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № закупівлі UA-2025-02-10-012564-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4ce357671ce946698877310c0fa8cbeb
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки Замовник допустив до участі лише тих учасників, які можуть запропонувати три АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.1. В Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки Замовник допустив до участі лише тих учасників, які можуть запропонувати три АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР:
«4. Обов’язкова наявність пального, зазначеного у специфікації на всіх АЗС-мережі. Для забезпечення безперебійної заправки санітарних автомобілів, необхідна наявність трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника з наступним місцезнаходженням «наявність трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР»:
- наявність трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати 2 (дві) АЗС мережі БРСМ-нафта з місцезнаходженням в межах 5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР (вул. Галини Мазепи, 53-А).:
- 2 (дві) АЗС, що знаходяться на відстані до 5 кілометрів від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР (вул. Галини Мазепи, 53-А).
Адреси мережі БРСМ-нафта на відстані 5 кілометрів у кількості 2 АЗС:
АЗК БРСМ-Нафта, вулиця Якова Гальчевського, 60А, Вінниця, Вінницька область, Україна, 21019 -4,4 км до Замовника
АЗК БРСМ Нафта -Turbota Pro, Хмельницьке шосе, 114-І, Вінниця, Вінницька область, Україна, 21000-4,2 км до Замовника
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині наявності трьох (3) АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР» (юридична адреса Замовника Україна, 21018, м. Вінниця, вул. Пирогова, 46).
При цьому, 2 (дві) АЗС Скаржника знаходиться на відстані до 5 кілометрів від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР (Україна, 21018, м. Вінниця, вул. Пирогова, 46).
Мережа АЗС, на яких буде здійснюватися заправка по талонах наявність трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР, - може запропонувати виключно один постачальник палива, що нівелює принципи недискримінації учасників відповідно до статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо в талонах)».
Відповідно, Замовником встановлені вимоги в частині місцезнаходження АЗС учасника, а саме наявність трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім. М.І. Пирогова ВОР, що суперечать п. 29 Особливостей, оскільки предметом закупівлі є: бензин А-95 (талони), до якого не можуть застосовуватись вимоги наявності матеріально-технічної бази.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині або збільшити відстань від АЗС до юридичної адреси Замовника до 5 км та зменшити кількість АЗС на такій відстані до 2 (двох) АЗС:
- наявність трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім. М.І. Пирогова ВОР.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
«4. Обов’язкова наявність пального, зазначеного у специфікації на всіх АЗС-мережі. Для забезпечення безперебійної заправки санітарних автомобілів, необхідна наявність трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника з наступним місцезнаходженням «наявність трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР»:
- наявність трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати 2 (дві) АЗС мережі БРСМ-нафта з місцезнаходженням в межах 5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР (вул. Галини Мазепи, 53-А).:
- 2 (дві) АЗС, що знаходяться на відстані до 5 кілометрів від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР (вул. Галини Мазепи, 53-А).
Адреси мережі БРСМ-нафта на відстані 5 кілометрів у кількості 2 АЗС:
АЗК БРСМ-Нафта, вулиця Якова Гальчевського, 60А, Вінниця, Вінницька область, Україна, 21019 -4,4 км до Замовника
АЗК БРСМ Нафта -Turbota Pro, Хмельницьке шосе, 114-І, Вінниця, Вінницька область, Україна, 21000-4,2 км до Замовника
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині наявності трьох (3) АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР» (юридична адреса Замовника Україна, 21018, м. Вінниця, вул. Пирогова, 46).
При цьому, 2 (дві) АЗС Скаржника знаходиться на відстані до 5 кілометрів від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР (Україна, 21018, м. Вінниця, вул. Пирогова, 46).
Мережа АЗС, на яких буде здійснюватися заправка по талонах наявність трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР, - може запропонувати виключно один постачальник палива, що нівелює принципи недискримінації учасників відповідно до статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо в талонах)».
Відповідно, Замовником встановлені вимоги в частині місцезнаходження АЗС учасника, а саме наявність трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім. М.І. Пирогова ВОР, що суперечать п. 29 Особливостей, оскільки предметом закупівлі є: бензин А-95 (талони), до якого не можуть застосовуватись вимоги наявності матеріально-технічної бази.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині або збільшити відстань від АЗС до юридичної адреси Замовника до 5 км та зменшити кількість АЗС на такій відстані до 2 (двох) АЗС:
- наявність трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім. М.І. Пирогова ВОР.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Сайт мережі АЗС БРСМ-нафта з зображенням та зазначенням адрес АЗС, які може запропонувати Скаржник: https://brsm-nafta.com/map у кількості 2 АЗС на відстані до 5 км від юридичної адреси Замовника
-
Повʼязаний документ:
Скарга від 14.02.2025 КНП Пирогова.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо в талонах), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-10-012564-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки Замовник допустив до участі лише тих учасників, які можуть запропонувати три АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
32e8da5e3f094e7db17581730cdc2735
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки Замовник допустив до участі лише тих учасників, які можуть надати належний документ, підтверджуючий право власності та/або право користування (на власних автозаправних станціях постачальника).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.2. В Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки Замовник допустив до участі лише тих учасників, які можуть надати належний документ, підтверджуючий право власності та/або право користування (на власних автозаправних станціях постачальника):
«На підтвердження права користування відповідними АЗС, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати належний документ, підтверджуючий право власності та/або право користування .
5. Відпуск автомобільного палива здійснюється цілодобово та проводиться за талонами на власних автозаправних станціях постачальника.»
Дискримінаційна вимога в частині надання учасниками партнерських договорів щодо користування АЗС та наявності АЗС у праві власності учасника (Постачальника)
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Автозаправна станція - це різновид об'єкта напівстаціонарної роздрібної торгівлі з продажу пального для автотранспортних засобів з використанням спеціального обладнання.
Замовник встановив обмежувальні умови в частині наявності у учасників обмеженого переліку документального підтвердження наявності у учасника можливості здійснення відпуску Товару на АЗС:
- власні автозаправні станції Постачальника (документ, підтверджуючий право власності);
АБО
- Документ на право користування АЗС (документ, підтверджуючий право власності та/або право користування)
А також тотожна умова в частині наявності матеріально-технічної бази учасника, а саме в частині Відпуск автомобільного палива здійснюється цілодобово та проводиться за талонами на власних автозаправних станціях постачальника.
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві власності/оренді/користуванні - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві користуванні.
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів та власниками АЗС, але такі договори не можуть підтверджувати право користування, оскільки предметом є – купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, а не право користування матеріально-технічною базою АЗС, що є правомочністю власника на рівні з володінням і розпорядженням.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у праві власності або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності/оренді, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Також, звертаємо увагу на той факт, що Скаржник не власник/користувач/орендар мережі БРСМ-нафта, а отже вимога щодо можливого надання патнерського договору, але при цьому такий договір повинен передбачати користування АЗС – є дискримінаційною вимогою по відношенню до Скаржника, оскільки умовами укладеного договору партнерства з мережею БРСМ-нафта є купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, а не користування АЗС.
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
В сукупності вищеперелічені вимоги до учасників свідчать про наявність матеріально-технічної бази учасника, а саме наявність АЗС у праві власності або користуванні, що суперечить п. 29 Особливостей в частинні заборони застосування вимог положення п. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
«На підтвердження права користування відповідними АЗС, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати належний документ, підтверджуючий право власності та/або право користування .
5. Відпуск автомобільного палива здійснюється цілодобово та проводиться за талонами на власних автозаправних станціях постачальника.»
Дискримінаційна вимога в частині надання учасниками партнерських договорів щодо користування АЗС та наявності АЗС у праві власності учасника (Постачальника)
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Автозаправна станція - це різновид об'єкта напівстаціонарної роздрібної торгівлі з продажу пального для автотранспортних засобів з використанням спеціального обладнання.
Замовник встановив обмежувальні умови в частині наявності у учасників обмеженого переліку документального підтвердження наявності у учасника можливості здійснення відпуску Товару на АЗС:
- власні автозаправні станції Постачальника (документ, підтверджуючий право власності);
АБО
- Документ на право користування АЗС (документ, підтверджуючий право власності та/або право користування)
А також тотожна умова в частині наявності матеріально-технічної бази учасника, а саме в частині Відпуск автомобільного палива здійснюється цілодобово та проводиться за талонами на власних автозаправних станціях постачальника.
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві власності/оренді/користуванні - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві користуванні.
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів та власниками АЗС, але такі договори не можуть підтверджувати право користування, оскільки предметом є – купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, а не право користування матеріально-технічною базою АЗС, що є правомочністю власника на рівні з володінням і розпорядженням.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у праві власності або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності/оренді, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Також, звертаємо увагу на той факт, що Скаржник не власник/користувач/орендар мережі БРСМ-нафта, а отже вимога щодо можливого надання патнерського договору, але при цьому такий договір повинен передбачати користування АЗС – є дискримінаційною вимогою по відношенню до Скаржника, оскільки умовами укладеного договору партнерства з мережею БРСМ-нафта є купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, а не користування АЗС.
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
В сукупності вищеперелічені вимоги до учасників свідчать про наявність матеріально-технічної бази учасника, а саме наявність АЗС у праві власності або користуванні, що суперечить п. 29 Особливостей в частинні заборони застосування вимог положення п. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо в талонах), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-10-012564-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки Замовник допустив до участі лише тих учасників, які можуть надати належний документ, підтверджуючий право власності та/або право користування (на власних автозаправних станціях постачальника).
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
31d24ecf957a4feea6924dcb78dc8ea1
Заголовок пункту скарги:
3. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо термін дії талонів має бути не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Покупцем (Замовником).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1.3. В Додатку № 2 до ТД та Додатку № 3 до ТД (Проєкті договору)Замовником встановлено вимогу щодо термін дії талонів має бути не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Покупцем (Замовником):
«3. Термін дії талонів має бути не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Замовником.»
Проєкт договору згідно Додатку № 3 до ТД: «Довірена особа ПОКУПЦЯ – Представник Покупця, який пред’являє талон. Термін дії талонів має бути не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Покупцем.»
Замовник визначає термін дії талонів який повинен складати не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Покупцем (Замовником), - що є дискримінаційним та обмежувальним по відношенню до Скаржника, оскільки містить обмеження, які не визначені національним стандартом.
З огляду на норми абз. 2 п. 29 Особливостей - у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії, - замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом від 20.05.2008 року за № 281/171/578/155 (далі - Інструкція) – строк дії талонів – не передбачений як обов’язковий реквізит, встановлених емітентом на талоні.
Згідно розділу І Інструкції, - ця Інструкція встановлює єдиний порядок організації та виконання робіт, пов'язаних з прийманням, транспортуванням, зберіганням, відпуском та обліком товарної нафти (далі - нафта) і нафтопродуктів.
Згідно Інструкції, Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Тобто, незрозуміло яким саме стандартом Замовник визначає обов’язковість умови у випадку здійснення відпуску за талонами, строк дії таких талонів на пальне, та чим обґрунтовує та документально підтверджує законодавча можливість визначати термін таких талонів ВИКЛЮЧНО не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Покупцем (Замовником).
Талони, емітовані мережею БРСМ-нафта, мають строк дії 6 місяців, при цьому такі талони повністю відповідають вимогам Інструкції та АЗС відповідної мережі здійснюють свою діяльність у відповідності до норм законодавства. Також, зазначена мережа АЗС здійснює рівноцінний обмін талонів, у випадку не здійснення отоварення за ними паливом, на такий самий строк дії, що підтверджується Партнерським договором, який Скаржник надає у Додатку № 1 до ТД.
При цьому, варто звернути увагу на той факт, що Згідно форми оголошення про проведення відкритих торгів, опублікованої Замовником на сайті уповноваженого органу, строк поставки товару – 31 грудня 2025 року.
Отже, тендерна документація Замовника містить суперечливі умови в частині терміну дії талонів, який повинен становити - не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Покупцем, та в частині строку поставки Товарів згідно форми Оголошення про проведення відкритих торгів - до 31.12.2025 року.
Згідно Проєкту договору (Додаток № 3 до ТД) та Додаток 1 до ТД, передбачає Термін дії талонів «не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Покупцем (Замовником)»
Згідно п. 10.1. Проєкту договору (Додаток № 3 до ТД), Строк дії договору становить: «10.1. Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами, скріплення печатками Сторін і діє до 31 грудня 2025 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань в частині розрахунків.»
Оскільки закупівля опублікована на сайті уповноваженого органу 10.02.2025 року, та прийом пропозицій визначено Замовником до 18.02.2025 року, термін дії талонів, який повинен складати не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Покупцем (Замовником) – а отже, закінчуватись щонайменше в лютому 2026 року, що свідчить про неузгодженість вимог тендерної документації, в частині вимог згідно Додатку № 2 до ТД, Додатку № 3 до ТД (Проєкту договору) та Форми оголошення в частині строку поставки Товару до 31.12.2025 року, а саме щодо . Термін дії талонів має бути не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Замовником.
Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів.
Отже, при визначені терміну дії талонів, який повинен не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Покупцем (Замовником), Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
Скаржник може запропонувати Замовнику талони мережі БРСМ-нафта з терміном дії 6 місяців, та можливістю обміну таких талонів у випадку закінчення їх терміну дії до повного використання, чим так само може виконати вимоги п. 1.1. та п. 5.1., 5.2., 5.7. Проєкту Договору (згідно Додатку № 3 до ТД):
«1.1.Постачальник зобов’язується за результатами проведення публічної закупівлі НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо в талонах) ідентифікатор закупівлі № ____________ (далі - Товар), поставити Покупцеві, в залежності від фактичної потреби покупця товар, що зазначений в Специфікації, що додається до Договору і є його невід'ємною частиною (далі - Товар), відповідно до умов даного Договору, а Покупець прийняти замовлений (в залежності від фактичної потреби) товар та оплатити його.»
«5.1. Поставка Товару (відпуск Товару) здійснюється за Заявкою Покупця на АЗС Постачальника, зазначених у Додатку № 2 до цього Договору (адреси місць дислокації АЗС Постачальника), який є невід’ємною частиною даного Договору.
5.2. Строк поставки Товару - Постачальник зобов’язаний передати талони протягом 5-ти календарних днів з дати направлення Постачальнику Заявки в порядку визначеному п 5.3. Договору, а відпуск Товару на АЗС здійснити у період, вказаний у Заявці.»
«5.7. Обов’язок передачі (відпуску) Товару Покупцю покладається на Постачальника. При цьому право власності на Товар у талонах переходить від Постачальника до Покупця в момент приймання-передачі талонів. Прийнятий в даному випадку Товар знаходиться на відповідальному зберіганні у Постачальника протягом строку та на умовах, передбачених даним Договором. Вартість відповідального зберігання протягом строку дії талонів включено до ціни Товару. Ризики випадкового знищення або випадкового псування переходять до Покупця з моменту одержання (відпуску) Товару по талонах на АЗС.»
КРІМ умови Додатку № 3 до Додатку № 3 до ТД (Проєкті договору): «Довірена особа ПОКУПЦЯ – Представник Покупця, який пред’являє талон. Термін дії талонів має бути не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Покупцем.»
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток,дозволів), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. Зазначена мережа АЗС має впроваджений талон для відпуску палива, який має термін дії 6 місяців, з можливістю подальшого обміну у випадку закінчення строку дії, що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги встановленої в тендерній документації в частині строку дії талонів: Термін дії талонів має бути не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Замовником.
«3. Термін дії талонів має бути не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Замовником.»
Проєкт договору згідно Додатку № 3 до ТД: «Довірена особа ПОКУПЦЯ – Представник Покупця, який пред’являє талон. Термін дії талонів має бути не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Покупцем.»
Замовник визначає термін дії талонів який повинен складати не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Покупцем (Замовником), - що є дискримінаційним та обмежувальним по відношенню до Скаржника, оскільки містить обмеження, які не визначені національним стандартом.
З огляду на норми абз. 2 п. 29 Особливостей - у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії, - замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом від 20.05.2008 року за № 281/171/578/155 (далі - Інструкція) – строк дії талонів – не передбачений як обов’язковий реквізит, встановлених емітентом на талоні.
Згідно розділу І Інструкції, - ця Інструкція встановлює єдиний порядок організації та виконання робіт, пов'язаних з прийманням, транспортуванням, зберіганням, відпуском та обліком товарної нафти (далі - нафта) і нафтопродуктів.
Згідно Інструкції, Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Тобто, незрозуміло яким саме стандартом Замовник визначає обов’язковість умови у випадку здійснення відпуску за талонами, строк дії таких талонів на пальне, та чим обґрунтовує та документально підтверджує законодавча можливість визначати термін таких талонів ВИКЛЮЧНО не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Покупцем (Замовником).
Талони, емітовані мережею БРСМ-нафта, мають строк дії 6 місяців, при цьому такі талони повністю відповідають вимогам Інструкції та АЗС відповідної мережі здійснюють свою діяльність у відповідності до норм законодавства. Також, зазначена мережа АЗС здійснює рівноцінний обмін талонів, у випадку не здійснення отоварення за ними паливом, на такий самий строк дії, що підтверджується Партнерським договором, який Скаржник надає у Додатку № 1 до ТД.
При цьому, варто звернути увагу на той факт, що Згідно форми оголошення про проведення відкритих торгів, опублікованої Замовником на сайті уповноваженого органу, строк поставки товару – 31 грудня 2025 року.
Отже, тендерна документація Замовника містить суперечливі умови в частині терміну дії талонів, який повинен становити - не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Покупцем, та в частині строку поставки Товарів згідно форми Оголошення про проведення відкритих торгів - до 31.12.2025 року.
Згідно Проєкту договору (Додаток № 3 до ТД) та Додаток 1 до ТД, передбачає Термін дії талонів «не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Покупцем (Замовником)»
Згідно п. 10.1. Проєкту договору (Додаток № 3 до ТД), Строк дії договору становить: «10.1. Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами, скріплення печатками Сторін і діє до 31 грудня 2025 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань в частині розрахунків.»
Оскільки закупівля опублікована на сайті уповноваженого органу 10.02.2025 року, та прийом пропозицій визначено Замовником до 18.02.2025 року, термін дії талонів, який повинен складати не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Покупцем (Замовником) – а отже, закінчуватись щонайменше в лютому 2026 року, що свідчить про неузгодженість вимог тендерної документації, в частині вимог згідно Додатку № 2 до ТД, Додатку № 3 до ТД (Проєкту договору) та Форми оголошення в частині строку поставки Товару до 31.12.2025 року, а саме щодо . Термін дії талонів має бути не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Замовником.
Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів.
Отже, при визначені терміну дії талонів, який повинен не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Покупцем (Замовником), Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
Скаржник може запропонувати Замовнику талони мережі БРСМ-нафта з терміном дії 6 місяців, та можливістю обміну таких талонів у випадку закінчення їх терміну дії до повного використання, чим так само може виконати вимоги п. 1.1. та п. 5.1., 5.2., 5.7. Проєкту Договору (згідно Додатку № 3 до ТД):
«1.1.Постачальник зобов’язується за результатами проведення публічної закупівлі НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо в талонах) ідентифікатор закупівлі № ____________ (далі - Товар), поставити Покупцеві, в залежності від фактичної потреби покупця товар, що зазначений в Специфікації, що додається до Договору і є його невід'ємною частиною (далі - Товар), відповідно до умов даного Договору, а Покупець прийняти замовлений (в залежності від фактичної потреби) товар та оплатити його.»
«5.1. Поставка Товару (відпуск Товару) здійснюється за Заявкою Покупця на АЗС Постачальника, зазначених у Додатку № 2 до цього Договору (адреси місць дислокації АЗС Постачальника), який є невід’ємною частиною даного Договору.
5.2. Строк поставки Товару - Постачальник зобов’язаний передати талони протягом 5-ти календарних днів з дати направлення Постачальнику Заявки в порядку визначеному п 5.3. Договору, а відпуск Товару на АЗС здійснити у період, вказаний у Заявці.»
«5.7. Обов’язок передачі (відпуску) Товару Покупцю покладається на Постачальника. При цьому право власності на Товар у талонах переходить від Постачальника до Покупця в момент приймання-передачі талонів. Прийнятий в даному випадку Товар знаходиться на відповідальному зберіганні у Постачальника протягом строку та на умовах, передбачених даним Договором. Вартість відповідального зберігання протягом строку дії талонів включено до ціни Товару. Ризики випадкового знищення або випадкового псування переходять до Покупця з моменту одержання (відпуску) Товару по талонах на АЗС.»
КРІМ умови Додатку № 3 до Додатку № 3 до ТД (Проєкті договору): «Довірена особа ПОКУПЦЯ – Представник Покупця, який пред’являє талон. Термін дії талонів має бути не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Покупцем.»
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток,дозволів), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. Зазначена мережа АЗС має впроваджений талон для відпуску палива, який має термін дії 6 місяців, з можливістю подальшого обміну у випадку закінчення строку дії, що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги встановленої в тендерній документації в частині строку дії талонів: Термін дії талонів має бути не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Замовником.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
-
-
Назва доказу:
Форма оголошення Замовника, яка передбачає строк поставки товару до 31.12.2025 року
-
Повʼязаний документ:
Форма оголошення Замовника.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо в талонах), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-10-012564-a, зокрема: 3. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо термін дії талонів має бути не меншим, ніж 12 (дванадцять) місяців з моменту отримання талонів Покупцем (Замовником).