-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони спеціального медичного закладу з наданням психіатричної допомоги та примусових заходів медичного характеру, його структурних підрозділів (лікувальних корпусів, відділень тощо) КНП «ПСИХІАТРІЯ» та встановлення пропускного режиму з використанням технічних засобів нагляду і контролю
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 137 робочих днів
4 847 040.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 235.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 235.20 UAH
Період оскарження:
05.02.2025 12:33 - 06.03.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга на неправомірні дії та рішення замовника
Номер:
d8e1842704fe4638870aebec99789530
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-05-007346-a.b3
Назва:
Скарга на неправомірні дії та рішення замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Док. Трансп.реаг. 2.pdf 14.04.2025 15:42
- В.10.8. Довідка знаходження в Реєстрі_2092 .pdf 14.04.2025 15:42
- Довідка наявності радіозв'язку в авто.pdf 14.04.2025 15:42
- ЗУ Про охоронну діяльність.pdf 14.04.2025 15:42
- Скарга на неправомірні дії та рішення замовника.docx 14.04.2025 15:42
- Док. Трансп.реаг. 1.pdf 14.04.2025 15:42
- Довідка забезпечення радіозв'язком.pdf 14.04.2025 15:42
- Видаткові .pdf 14.04.2025 15:42
- Довідка наявності облад. та мат. бази.pdf 14.04.2025 15:42
- Постанова КМУ від 11.02.2013 № 97.pdf 14.04.2025 15:42
- СТАТУС 4052.pdf 14.04.2025 15:42
- Док. радіоз.pdf 14.04.2025 15:42
- Лист роз'яснення щодо радіозв'зку.pdf 14.04.2025 15:42
- Радіозв'язок.pdf 14.04.2025 15:42
- ПРОТОКОЛ № 19 pdf.pdf 14.04.2025 15:42
- Довідка наявності ГШР.pdf 14.04.2025 15:42
- СТАТУС 8542.pdf 14.04.2025 15:42
- Особливості здійснення публічних закупівель.pdf 14.04.2025 15:42
- Зона_покриття_ТОВ_СМЗ.pdf 14.04.2025 15:42
- Вимога про усунення невідповідностей.pdf 14.04.2025 15:42
- Скарга на неправомірні дії та рішення замовника.docx.p7s 14.04.2025 15:42
- Рішення від 01.04.2025 № 5100.pdf 14.04.2025 15:42
- Додаток 4 кваліфікац.критерії нова_редакція.docx 14.04.2025 15:42
- В4.2.1Довідка _щодо наявності Ліцензій_та_Дозволів.pdf 14.04.2025 15:42
- В4.2.2.Ліцензії_та_Дозволи.pdf 14.04.2025 15:42
- sign.p7s 14.04.2025 15:44
- рішення від 16.04.2025 №5992.pdf 16.04.2025 15:08
- інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2025 №6562.pdf 25.04.2025 14:32
- рішення від 24.04.2025 №6562.pdf 28.04.2025 16:38
- СТАТУС доки авто 8542.pdf 18.04.2025 10:47
- СТАТУС доки авто 4052.pdf 18.04.2025 10:47
- Вимога про усунення невідповідностей.pdf 18.04.2025 10:47
- Довідка наявності облад. та мат. бази.pdf 18.04.2025 10:47
- Довідка про субпідрядника.pdf 18.04.2025 10:47
- Додаток 4 кваліфікац.критерії нова_редакція.docx 18.04.2025 10:47
- ПРОТОКОЛ №18 (24 год).docx 18.04.2025 10:47
- Договір реагування з додатками.pdf 18.04.2025 10:47
- ПОЯСНЕННЯ .docx 18.04.2025 10:47
- Лист згода _.pdf 18.04.2025 10:47
- ПРОТОКОЛ №19 .docx 18.04.2025 10:47
- Постанова КМУ від 11.02.2013 № 97.pdf 18.04.2025 10:47
- Рішення від 01.04.2025 № 5100.pdf 18.04.2025 10:47
- Особливості здійснення публічних закупівель.pdf 18.04.2025 10:47
- ПОЯСНЕННЯ pdf.pdf 18.04.2025 10:47
- ПРОТОКОЛ № 19 pdf.pdf 18.04.2025 10:47
- Видаткові .pdf 18.04.2025 10:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.04.2025 16:19
Дата розгляду скарги:
24.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.04.2025 15:09
Дата прийняття рішення по скарзі:
28.04.2025 16:39
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9b1ad627843f40a3bc2f660732afeb4b
Заголовок пункту скарги:
Підпункту 1.1. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально - технічної бази та технологій» Додатку 4 до тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скаржник на вимогу Замовника про усунення невідповідностей надав всі відповідні документи та інформацію для підтвердження відповідності підпункту 1.1. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально - технічної бази та технологій» Додатку 4 до тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Постанова КМУ від 11.02.2013 № 97
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ від 11.02.2013 № 97.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ Про охоронну діяльність
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про охоронну діяльність.pdf
-
-
Назва доказу:
Видаткові
-
Повʼязаний документ:
Видаткові .pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка наявності облад. та мат. бази.
-
Повʼязаний документ:
Довідка наявності облад. та мат. бази.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Атлант в закупівлі UA-2025-02-05-007346-a.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
b3b1e1d2b4fb4bb7922b0aab2fe1f51f
Заголовок пункту скарги:
Підпункт 1.2. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально - технічної бази та технологій» Додатку 4 до тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скаржник на вимогу Замовника про усунення невідповідностей надав всі відповідні документи та інформацію для підтвердження відповідності підпункту 1.2. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально - технічної бази та технологій» Додатку 4 до тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Видаткові
-
Повʼязаний документ:
Видаткові .pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Атлант в закупівлі UA-2025-02-05-007346-a.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
778af3e1eddc43f89fbcb1c96b64d0ab
Заголовок пункту скарги:
Підпункти 1.4., 1.5. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 4 до тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скаржник на вимогу Замовника про усунення невідповідностей надав всі відповідні документи та інформацію, що підтверджують відповідність його тендерної пропозиції вимогам підпунктів 1.4., 1.5. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально - технічної бази та технологій» Додатку 4 до тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
В4.2.2.Ліцензії_та_Дозволи
-
Повʼязаний документ:
В4.2.2.Ліцензії_та_Дозволи.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист роз'яснення щодо радіозв'зку
-
Повʼязаний документ:
Лист роз'яснення щодо радіозв'зку.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка забезпечення радіозв'язком
-
Повʼязаний документ:
Довідка забезпечення радіозв'язком.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка наявності радіозв'язку в авто
-
Повʼязаний документ:
Довідка наявності радіозв'язку в авто.pdf
-
-
Назва доказу:
Док. радіоз
-
Повʼязаний документ:
Док. радіоз.pdf
-
-
Назва доказу:
Док. Трансп.реаг. 2
-
Повʼязаний документ:
Док. Трансп.реаг. 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Док. Трансп.реаг. 1
-
Повʼязаний документ:
Док. Трансп.реаг. 1.pdf
-
-
Назва доказу:
Зона_покриття_ТОВ_СМЗ
-
Повʼязаний документ:
Зона_покриття_ТОВ_СМЗ.pdf
-
-
Назва доказу:
Радіозв'язок
-
Повʼязаний документ:
Радіозв'язок.pdf
-
-
Назва доказу:
СТАТУС 8542
-
Повʼязаний документ:
СТАТУС 8542.pdf
-
-
Назва доказу:
СТАТУС 4052
-
Повʼязаний документ:
СТАТУС 4052.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка наявності ГШР
-
Повʼязаний документ:
Довідка наявності ГШР.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Атлант в закупівлі UA-2025-02-05-007346-a.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірні дії та рішення замовника
Номер:
cbe51809fb584d0ba87b94a2b8fde544
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-05-007346-a.b2
Назва:
Скарга на неправомірні дії та рішення замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на неправомірні дії та рішення замовника.docx 23.03.2025 17:59
- Додаток 5 документи учасника нова_редакція docx.docx 23.03.2025 17:59
- ЗУ Про охоронну діяльність.pdf 23.03.2025 17:59
- ПРОТОКОЛ №10.pdf 23.03.2025 17:59
- Додаток 3 технічні характер.нова_редакція docx.docx 23.03.2025 17:59
- ТД НОВА РЕДАКЦІЯ .docx 23.03.2025 17:59
- Форма тендерна пропозиція.pdf 23.03.2025 17:59
- Особливості здійснення публічних закупівель.pdf 23.03.2025 17:59
- Скарга на неправомірні дії та рішення замовника.docx.p7s 23.03.2025 17:59
- ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 23.03.2025 17:59
- Додаток 6 Проект договору нова_редакція docx.docx 23.03.2025 17:59
- Довідка відповідність характеристикам предмета закупівлі.pdf 23.03.2025 17:59
- Технічне завдання.pdf 23.03.2025 17:59
- sign.p7s 23.03.2025 18:00
- рішення від 25.03.2025 № 4584.pdf 25.03.2025 16:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.04.2025 № 5100.pdf 02.04.2025 16:00
- рішення від 01.04.2025 № 5100.pdf 04.04.2025 17:26
- 11. Форма тендерна пропозиція.pdf 27.03.2025 15:59
- 10. Технічне завдання.pdf 27.03.2025 15:59
- 3. ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx 27.03.2025 15:59
- 7. ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 27.03.2025 15:59
- 8. Особливості здійснення публічних закупівель.pdf 27.03.2025 15:59
- 9. Довідка відповідність характеристикам предмета закупівлі.pdf 27.03.2025 15:59
- 2. ПРОТОКОЛ №10.pdf 27.03.2025 15:59
- 6. Додаток 5 документи учасника нова_редакція docx.docx 27.03.2025 15:59
- 4. Додаток 3 технічні характер.нова_редакція docx.docx 27.03.2025 15:59
- ПОЯСНЕННЯ .pdf 27.03.2025 15:59
- 5. Додаток 4 кваліфікац.критерії нова_редакція.docx 27.03.2025 15:59
- ПРОТОКОЛ № 17 .pdf 07.04.2025 10:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.03.2025 18:03
Дата розгляду скарги:
01.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.03.2025 16:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.04.2025 17:27
Дата виконання рішення Замовником:
07.04.2025 10:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником, виконано рішення АМКУ від 01.04.2025р. № 5100-р/пк-пз.Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
44564c3f8dac408e98d2812165a3d6d4
Заголовок пункту скарги:
Учасником в складі тендерної пропозиції не надано сканкопію протоколу та посвідчення працівника підприємства про проходження навчання з охорони праці та пожежної безпеки.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
В змісті переліку відсутня вимога щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції сканкопію протоколу та посвідчення працівника підприємства про проходження навчання з охорони праці та пожежної безпеки.
×
-
Назва доказу:
ЗУ Про охоронну діяльність
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про охоронну діяльність.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічне завдання
-
Повʼязаний документ:
Технічне завдання.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка відповідність характеристикам предмета закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Довідка відповідність характеристикам предмета закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ Про публічні закупівлі
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про публічні закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Особливості здійснення публічних закупівель
-
Повʼязаний документ:
Особливості здійснення публічних закупівель.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Атлант в закупівлі UA-2025-02-05-007346-a.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
f6b27a63044f4be58681b5140fc508ac
Заголовок пункту скарги:
Учасником в складі тендерної пропозиції не надано згоди з усіма технічним и вимогами.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник наголошує, що тендерна документація Замовника не містить вимог щодо оформлення згоди та її змісту.
Скаржник повідомляє, що ним було подано повний обсяг документів та його тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Скаржник повідомляє, що ним було подано повний обсяг документів та його тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
×
-
Назва доказу:
Додаток 3 технічні характер.нова_редакція
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 технічні характер.нова_редакція docx.docx
-
-
Назва доказу:
Особливості здійснення публічних закупівель
-
Повʼязаний документ:
Особливості здійснення публічних закупівель.pdf
-
-
Назва доказу:
Форма тендерна пропозиція
-
Повʼязаний документ:
Форма тендерна пропозиція.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічне завдання
-
Повʼязаний документ:
Технічне завдання.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка відповідність характеристикам предмета закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Довідка відповідність характеристикам предмета закупівлі.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Атлант в закупівлі UA-2025-02-05-007346-a.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
31ec7220179441cbbf3f69c77a9bf34f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-05-007346-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Відповідь НПУ зброя.pdf 09.02.2025 20:14
- Рішення від 28.12.2023 № 21071.pdf 09.02.2025 20:14
- ЗУ Про страхування.pdf 09.02.2025 20:14
- Документи радіозв'язок.pdf 09.02.2025 20:14
- Наказ МВС України від 30.03.2022р. №207.pdf 09.02.2025 20:14
- Скарга на вимоги ТД.docx.p7s 09.02.2025 20:14
- ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 09.02.2025 20:14
- Рішення від 04.07.2024 № 11616.pdf 09.02.2025 20:14
- Скарга на вимоги ТД.docx 09.02.2025 20:14
- Рішення від 29.01.2025 № 1364.pdf 09.02.2025 20:14
- Ліцензія ПП Антей.pdf 09.02.2025 20:14
- Рішення від 29.01.2025 № 1363.pdf 09.02.2025 20:14
- Рішення від 08.01.2025 № 326.pdf 09.02.2025 20:14
- Рішення від 01.09.2023 № 13895.pdf 09.02.2025 20:14
- Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf 09.02.2025 20:14
- Наказ МВС України від 21.08.1998 № 622.pdf 09.02.2025 20:14
- Єдиний закупівельний словник.pdf 09.02.2025 20:14
- Рішення від 27.12.2023 № 21030.pdf 09.02.2025 20:14
- Лист МВС - ФПБ.pdf 09.02.2025 20:14
- Рішення від 03.09.2024 № 14736.pdf 09.02.2025 20:14
- Рішення від 30.01.2024 № 1858.pdf 09.02.2025 20:14
- Рішення від 13.12.2023 № 20115.pdf 09.02.2025 20:14
- ЗУ Про охоронну діяльність.pdf 09.02.2025 20:14
- Рішення від 01.08.2023 № 11874.pdf 09.02.2025 20:14
- Рішення від 16.12.2024 № 19975.pdf 09.02.2025 20:14
- Договір оренди обладнання.pdf 09.02.2025 20:14
- Постанова КМУ від 11.02.2013 № 97.pdf 09.02.2025 20:14
- Рішення від 07.08.2023 № 12220.pdf 09.02.2025 20:14
- sign.p7s 09.02.2025 20:15
- рішення від 11.02.2025 №2035.pdf 11.02.2025 17:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2025 №2596.pdf 20.02.2025 11:53
- рішення від 19.02.2025 № 2596.pdf 21.02.2025 14:20
- Заперечення на скаргу.pdf 13.02.2025 16:15
- Заперечення на скаргу.docx 13.02.2025 16:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2025 20:28
Дата розгляду скарги:
19.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.02.2025 17:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.02.2025 14:21
Дата виконання рішення Замовником:
04.03.2025 15:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення АМКУ від 19.02.2025 №2596-р/пк-пз. Внесено зміни до тендерної документації.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4a21ac8ea95f4a12816cc9aa14e88e49
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до змісту Технічного завдання Додатку 3 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідальність – ВИКОНАВЕЦЬ несе матеріальну відповідальність за збитки, спричинені замовнику внаслідок неналежного виконання ним своїх зобов’язань. На підтвердження фінансової спроможності Учасника відшкодування можливих збитків Замовнику, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен завантажити чинний на кінцеву дату подання пропозицій договір добровільного страхування професійної відповідальності, загальний страховий ліміт якого складає не менше очікуваної суми закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 16.12.2024 № 19975.
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 16.12.2024 № 19975.pdf
-
-
Назва доказу:
Закон України Про страхування.
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про страхування.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензія ПП Антей
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія ПП Антей.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ Про охоронну діяльність
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про охоронну діяльність.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію прибравши дискримінаційну вимогу, а саме: - На підтвердження фінансової спроможності Учасника відшкодування можливих збитків Замовнику, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен завантажити чинний на кінцеву дату подання пропозицій договір добровільного страхування професійної відповідальності, загальний страховий ліміт якого складає не менше очікуваної суми закупівлі.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
aaffc34162cf45d69755bbf21440e861
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до змісту Технічного завдання Додатку 3 до тендерної документації
Крім цього, пунктами 10, 11 та 12 «Додаткового переліку документів, що має надати учасник на підтвердження відповідності пропозиції умовам тендерної документації» Додатку 5 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Надати копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015, IDT), Сертифікату ISO 45001:2018, Сертифікату ISO 14001:2015, Сертифікату ISO 9001:2015.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 08.01.2025 № 326
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 08.01.2025 № 326.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 03.09.2024 № 14736.
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 03.09.2024 № 14736.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 16.12.2024 № 19975.
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 16.12.2024 № 19975.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ Про охоронну діяльність.
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про охоронну діяльність.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію прибравши дискримінаційну вимогу, а саме: - надати копії чинних Сертифікату ДСТУ ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015, IDT), Сертифікату ISO 45001:2018, Сертифікату ISO 14001:2015, Сертифікату ISO 9001:2015.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
17de4afff0b34e3ab191db1a953a0b1d
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 4 Розділу «Обов’язки персоналу охорони» «Старший зміни охорони» Технічного завдання Додатку 3 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Пройти курс навчання по наданню допомоги особам з розладами психіки та поведінки. На підтвердження надати у складі пропозиції учасника відповідний документ (сертифікат, диплом, тощо).
×
-
Назва доказу:
Рішення від 01.08.2023 № 11874
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 01.08.2023 № 11874.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ Про охоронну діяльність.
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про охоронну діяльність.pdf
-
-
Назва доказу:
Єдиний закупівельний словник
-
Повʼязаний документ:
Єдиний закупівельний словник.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника прибрати дану дискримінаційну та необґрунтовану вимоги з тендерної документації, як таку що порушує законодавство у сфері публічних закупівель, а саме: - пройти курс навчання по наданню допомоги особам з розладами психіки та поведінки. На підтвердження надати у складі пропозиції учасника відповідний документ (сертифікат, диплом, тощо).
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
d6489d071815422db9ed64053a80413b
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 1.3. Розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій» «Кваліфікаційні критерії до учасників встановлюються згідно із ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надає наступні документи» Додатку 4 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
довідку про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує учасник та її технічні можливості.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 01.08.2023 № 11874
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 01.08.2023 № 11874.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 07.08.2023 № 12220
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 07.08.2023 № 12220.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію прибравши дискримінаційні вимоги, а саме: - довідку про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує учасник та її технічні можливості.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
a8c525eec85b4dfcac6d4e8c5f9c4642
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 1.5. Розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій» «Кваліфікаційні критерії до учасників встановлюються згідно із ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надає наступні документи» Додатку 4 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Копію документу дозволу (відомості) виданого власнику або Учаснику, який орендує транспортні засоби на право експлуатації радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 01.09.2023 № 13895
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 01.09.2023 № 13895.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 01.08.2023 № 11874
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 01.08.2023 № 11874.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника прибрати дану дискримінаційну та необґрунтовану вимоги з тендерної документації, як таку що порушує законодавство у сфері публічних закупівель, а саме: - копію документу дозволу (відомості) виданого власнику або Учаснику, який орендує транспортні засоби на право експлуатації радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт.
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
a0b99f3de468480ab6f6b0b9be73edc6
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 1.5. Розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій» «Кваліфікаційні критерії до учасників встановлюються згідно із ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надає наступні документи» Додатку 4 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Копії документів, які видані учаснику, на експлуатацію в регіоні надання послуг радіоелектронних засобів (переносних рацій), з рівнем захисту не менше ніж AES 256, в кількості не менше 10 (десяти) та договір, укладений з Українським державним центром радіочастот на роботи, пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності РЕЗ.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 03.09.2024 № 14736
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 03.09.2024 № 14736.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи радіозв'язок
-
Повʼязаний документ:
Документи радіозв'язок.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір оренди обладнання.
-
Повʼязаний документ:
Договір оренди обладнання.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника привести у відповідність зазначені пункти тендерної документації, а саме викласти в наступній редакції: - копії документів, на експлуатацію в регіоні надання послуг радіоелектронних засобів (переносних рацій), з рівнем захисту не менше ніж AES 256, в кількості не менше 10 (десяти) та договір, укладений з Українським державним центром радіочастот на роботи, пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності РЕЗ.
Порядковий номер пункту скарги:
7
Номер:
7bc1b8fdd60240cb8ba915a19f97ab75
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 1.9. Розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій» «Кваліфікаційні критерії до учасників встановлюються згідно із ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надає наступні документи» Додатку 4 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Учасник повинен мати систему (апаратно-програмний комплекс), яка дозволяє здійснювати контроль проходження маршруту обстеження об’єкта (визначених контрольних точок маршруту) охоронником.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 03.09.2024 № 14736
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 03.09.2024 № 14736.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 01.08.2023 № 11874
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 01.08.2023 № 11874.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію прибравши дискримінаційні вимоги.
Порядковий номер пункту скарги:
8
Номер:
1ef2b32072fe4855bff1d4e0f3a453a0
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 2.1. та 2.4. Розділу 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «Кваліфікаційні критерії до учасників встановлюються згідно із ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надає наступні документи» Додатку 4 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Документи, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
×
-
Назва доказу:
Лист МВС – ФПБ
-
Повʼязаний документ:
Лист МВС - ФПБ.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 29.01.2025 № 1364
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 29.01.2025 № 1364.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 29.01.2025 № 1363
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 29.01.2025 № 1363.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 01.08.2023 № 11874
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 01.08.2023 № 11874.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ Про публічні закупівлі.
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про публічні закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ МВС України від 30.03.2022р. №207
-
Повʼязаний документ:
Наказ МВС України від 30.03.2022р. №207.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни в пункти 2.1. та 2.5. Розділу 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «Кваліфікаційні критерії до учасників встановлюються згідно із ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надає наступні документи» Додатку 4 до тендерної документації прибравши дискримінаційну вимогу, а саме: - Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Порядковий номер пункту скарги:
9
Номер:
b794dc66d68a411a844a459063f3b47c
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 2.3. Розділу 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «Кваліфікаційні критерії до учасників встановлюються згідно із ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надає наступні документи» Додатку 4 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Надати довідку в довільній формі про наявність у охоронників, яких учасник планується задіяти в групах швидкого реагування, пристроїв для відстрілу гумових куль несмертельної дії, з обов’язковим зазначенням таких відомостей: ПІБ охоронника, кваліфікаційний розряд, серія, номер та строк дії посвідчення/дозволу/витягу на право носіння згаданих пристроїв із додаванням копій цих посвідчень/дозволів/витягів.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 30.01.2024 № 1858
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 30.01.2024 № 1858.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 27.12.2023 № 21030
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 27.12.2023 № 21030.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 13.12.2023 № 20115
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 13.12.2023 № 20115.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ від 11.02.2013 № 97
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ від 11.02.2013 № 97.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ МВС України від 21.08.1998 р № 622
-
Повʼязаний документ:
Наказ МВС України від 21.08.1998 № 622.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника прибрати не передбачену діючим законодавством України вимогу визначену в пункті 2.3. Розділу 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «Кваліфікаційні критерії до учасників встановлюються згідно із ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надає наступні документи» Додатку 4 до тендерної документації, а саме: - надати довідку в довільній формі про наявність у охоронників, яких учасник планується задіяти в групах швидкого реагування, пристроїв для відстрілу гумових куль несмертельної дії, з обов’язковим зазначенням таких відомостей: ПІБ охоронника, кваліфікаційний розряд, серія, номер та строк дії посвідчення/дозволу/витягу на право носіння згаданих пристроїв із додаванням копій цих посвідчень/дозволів/витягів.
Порядковий номер пункту скарги:
10
Номер:
edd2cc462e6e4d5e9d7da32d4a147215
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 2.3. Розділу 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «Кваліфікаційні критерії до учасників встановлюються згідно із ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надає наступні документи» Додатку 4 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Додатково надати копію документу (дозволу), виданого Учаснику, власнику груп реагування, або суб’єкту охоронної діяльності на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, дійсним на весь період надання послуг.
×
-
Назва доказу:
ЗУ Про публічні закупівлі
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про публічні закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ від 11.02.2013 № 97
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ від 11.02.2013 № 97.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ МВС України від 21.08.1998 р № 622
-
Повʼязаний документ:
Наказ МВС України від 21.08.1998 № 622.pdf
-
-
Назва доказу:
Відповідь НПУ зброя
-
Повʼязаний документ:
Відповідь НПУ зброя.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації прибравши дискримінаційну вимогу, а саме: - Додатково надати копію документу (дозволу), виданого Учаснику, власнику груп реагування, або суб’єкту охоронної діяльності на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, дійсним на весь період надання послуг.
Порядковий номер пункту скарги:
11
Номер:
ca212b8fb56d4da69dc1067a0cd64a09
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 2.3. Розділу 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «Кваліфікаційні критерії до учасників встановлюються згідно із ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надає наступні документи» Додатку 4 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Довідку, про те що відповідна особа пройшла курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здав відповідний залік, видану організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання та завірену Національною поліцією.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 28.12.2023 № 21071
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 28.12.2023 № 21071.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ МВС України від 21.08.1998 р № 622
-
Повʼязаний документ:
Наказ МВС України від 21.08.1998 № 622.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації прибравши дискримінаційну вимогу, а саме: - Довідку, про те що відповідна особа пройшла курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здав відповідний залік, видану організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання та завірену Національною поліцією.
Порядковий номер пункту скарги:
12
Номер:
8d12a9e739684f21b463d6517df4965e
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 2.4. Розділу 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «Кваліфікаційні критерії до учасників встановлюються згідно із ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надає наступні документи» Додатку 4 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Усі працівники, які будуть залучатись до надання послуг за договором, повинні бути застрахованими від нещасних випадків. На підтвердження надати договори добровільного страхування від нещасних випадків, чинні на період надання послуг та/або з можливістю пролонгації на строк надання послуг.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 29.01.2025 № 1364
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 29.01.2025 № 1364.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 29.01.2025 № 1363
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 29.01.2025 № 1363.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 04.07.2024 № 11616
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 04.07.2024 № 11616.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ Про публічні закупівлі
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про публічні закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензія ПП Антей
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія ПП Антей.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ Про охоронну діяльність
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про охоронну діяльність.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення такої вимоги з Тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
13
Номер:
7a6ec384b3d24eb2ab93b867f01ef503
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 2.7. Розділу 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «Кваліфікаційні критерії до учасників встановлюються згідно із ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надає наступні документи» Додатку 4 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Надати сертифікати/свідоцтва працівників Учасника (вказаних у п.2.1. та п.2.2.), що засвідчують проходження навчання з надання невідкладної домедичної допомоги/першої домедичної допомоги/першої домедичної допомоги в умовах війни.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 08.01.2025 № 326
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 08.01.2025 № 326.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 16.12.2024 № 19975
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 16.12.2024 № 19975.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 04.07.2024 № 11616
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 04.07.2024 № 11616.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ Про охоронну діяльність
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про охоронну діяльність.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника виключити зазначену вимогу з тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
14
Номер:
9c94ba6e71fb4ce29275cb1e8fd37122
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 3.1. Розділу 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» «Кваліфікаційні критерії до учасників встановлюються згідно із ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надає наступні документи» Додатку 4 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Надати інформаційну довідка про виконання аналогічних договорів (не менше двох) в якій повинно бути зазначено: назва організації із якою укладено договір; адреса, телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору; предмет договору; сума договору; термін виконання договору.
×
-
Назва доказу:
ЗУ Про публічні закупівлі
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про публічні закупівлі.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника привести зазначені пункти тендерної документації у відповідність до чинного законодавства та викласти їх, наприклад, у наступній редакції: - інформаційну довідка про виконання аналогічних договорів (не менше одного) в якій повинно бути зазначено: назва організації із якою укладено договір; адреса, телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору; предмет договору; сума договору; термін виконання договору.
Порядковий номер пункту скарги:
15
Номер:
44721026dd514217aab60ef07202a0cc
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 3.4. Розділу 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» «Кваліфікаційні критерії до учасників встановлюються згідно із ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надає наступні документи» Додатку 4 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Лист-відгук має бути належно оформлено: на офіційному бланку підприємства Замовника, містити вихідний номер та дату видачі зазначеного листа, а також містити підпис відповідальної особи.
×
-
Назва доказу:
ЗУ Про публічні закупівлі
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про публічні закупівлі.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника привести зазначені пункти тендерної документації у відповідність до чинного законодавства та викласти їх, наприклад, у наступній редакції: - лист-відгук про належне виконання договору, в якому має бути зазначена інформація про предмет договору, посилання на номер та дату договору, вартість та термін надання послуг за договором. Лист-відгук має бути належно оформлено: на офіційному бланку підприємства замовника, містити вихідний номер та дату видачі зазначеного листа, а також містити підпис відповідальної особи.
Порядковий номер пункту скарги:
16
Номер:
cb59b919e462449db75c6e1874fd52d1
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до Розділу «Вимоги до охоронців» Технічного завдання Додатку 3 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Мають досвід роботи з надання охоронних послуг по охороні спеціальних медичних закладів з надання психіатричної допомоги та примусових заходів медичного характеру.
×
-
Назва доказу:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ Про охоронну діяльність
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про охоронну діяльність.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації прибравши дискримінаційну вимогу, а саме: - мають досвід роботи з надання охоронних послуг по охороні спеціальних медичних закладів з надання психіатричної допомоги та примусових заходів медичного характеру.
Порядковий номер пункту скарги:
17
Номер:
ff9f2fb1989c46ed85d6c29a1a3bd101
Заголовок пункту скарги:
Пунктом 6.4.1. Розділу VI. «Права та обов’язки сторін» «Проект Договору про закупівлю послуг» Додатку 6 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Умови проекту договору
Тип порушення:
Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги:
6.4.1. Старший зміни охорони:
1) здійснює оперативне керівництво нарядом охорони;
2) він несе відповідальність за забезпечення належної охорони об’єкта та пропускного режиму;
3) за допомогою засобів теле- та відео систем встановлених в окремих приміщеннях та на території медичного закладу веде дистанційне візуальне спостереження за поведінкою пацієнтів та дотриманням на об’єкті пропускного режиму медичним персоналом та відвідувачами;
4) він зобов'язаний:
- володіти знаннями щодо керівних документів по організації охорони в медичних закладах з наданням психіатричної допомоги, мати досвід роботи в цих закладах не менше одного року.
1) здійснює оперативне керівництво нарядом охорони;
2) він несе відповідальність за забезпечення належної охорони об’єкта та пропускного режиму;
3) за допомогою засобів теле- та відео систем встановлених в окремих приміщеннях та на території медичного закладу веде дистанційне візуальне спостереження за поведінкою пацієнтів та дотриманням на об’єкті пропускного режиму медичним персоналом та відвідувачами;
4) він зобов'язаний:
- володіти знаннями щодо керівних документів по організації охорони в медичних закладах з наданням психіатричної допомоги, мати досвід роботи в цих закладах не менше одного року.
×
-
Назва доказу:
Ліцензія ПП Антей
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія ПП Антей.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ Про охоронну діяльність
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про охоронну діяльність.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до пункту 6.4.1. Розділу VI. «Права та обов’язки сторін» «Проект Договору про закупівлю послуг» Додатку 6 до тендерної документації прибравши дискримінаційну вимогу, а саме: - володіти знаннями щодо керівних документів по організації охорони в медичних закладах з наданням психіатричної допомоги, мати досвід роботи в цих закладах не менше одного року.