• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони приміщень та прилеглої территорії, що здійснюється працівниками охоронних служб

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 194 дні назад

2 735 040.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 675.20 UAH
Період оскарження: 04.02.2025 13:04 - 23.02.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Номер: 8d1270e3b47f442ea49d11ce1db83796
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-04-008069-a.b2
Назва: СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
ХАРКІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ (далі – Замовник) оголосило відкриті торги з особливостями UA-2025-02-04-008069-a за предметом закупівлі ДК 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони, очікуваною вартістю 2 735 040,00 грн. з ПДВ. ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1» (далі – Скаржник) взяло участь у торгах. Протоколом №23 від 07.03.2025р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовник визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОНДОР-2005» та відповідно Замовник розмістив в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) повідомлення про намір укласти договір від 07.03.2025р. Скаржник не погоджується з зазначеним рішенням Замовника. Вказане рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції. Окрім того, Скаржник вважає, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель перебачений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу призводить до порушення прав та інтересів Скаржника. Скаржник вважає рішення Замовника необґрунтованим, хибним та таким, що не відповідає дійсним обставинам справи та є незаконними. Зважаючи на те, що пропозиція ТОВ «КОНДОР-2005» не відповідає вимогам тендерної документаії та мала бути відхиленою Замовником з наступних підстав: Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Тобто, переможцем може бути лише той учасник, пропозиція якого повністю відповідає вимогам тендерної документації. Замовником було опубліковано вимогу про усунення невідповідностей до 07 березня 2025 16:45. Проте, ТОВ "КОНДОР-2005", на думку Скаржника не виконало вимогу Замовника та не усунуло в повному обсязі всі виявлені невідповідності.
Дата розгляду скарги: 20.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.03.2025 19:32
Дата прийняття рішення по скарзі: 25.03.2025 11:56
Автор: ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1", Аванпост-1 охорона 380508310588 AVANPOST1@I.UA

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 52f40b81c16541659db62e933d626ff7
Заголовок пункту скарги: Підстава №1 для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КОНДОР-2005"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: На виправлення невідповідностей ТОВ "КОНДОР-2005" надано документи (файл доказів - Кваліфікація - мед. охорона.pdf), проте у вказаних документах ТОВ "КОНДОР-2005" були надані медичні довідки про проходження профілактичного психіатричного, наркологічного огляду, видані 07 березня 2025 року.
Скаржник зауважує, що Додатком №1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» (файл доказів - Тендерна_документація_з_березня_2025 _нова редакція.docx) передбачено надання «сканкопії документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які чинні на дату подання тендерної пропозиції.».
Разом з тим документи, надані ТОВ «КОНДОР-2005» містять довідки про проходження профілактичного психіатричного, наркологічного огляду персоналу, видані пізніше дати подання тендерної пропозиції (кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 26.02.2025 00:00), що в свою чергу призвело до не виправлення виявлених Замовником невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, Замовник незаконно визначив переможцем ТОВ "КОНДОР-2005", а відповідно тендерна пропозиція цього Учасника мала бути відхилена Замовником на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Керуючись вище викладеним, Скаржник вважає, що рішення замовника про визначення переможцем ТОВ "КОНДОР-2005" є необґрунтованим, протиправним, таким, що порушує права Скаржника, порушує норми законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей, звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою за захистом наших порушених прав та інтересів.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 3494ec09f4fe43bf80212b88d13eac1e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-04-008069-a.b1
Назва: СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
04 лютого 2025 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2025-02-04-008069-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: Код за ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщень та прилеглої території, що здійснюються працівниками охоронних служб) (Фізична охорона об’єктів (ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони). Cтрок подання тендерних пропозицій було встановлено до 13 лютого 2025 року до 12:00. Вивчивши тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від «04» лютого 2025 р. № 13 та умови і вимоги до неї, ми прийшли до висновку про наявність порушень з боку Замовника, а саме у тендерній документації містяться дискримінаційні умови і вимоги, якими штучно обмежується конкуренція серед потенційних учасників даної закупівлі, а отже наявне порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплений статтею 5 Закону № 922-VIII.
Дата розгляду скарги: 18.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.02.2025 17:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.02.2025 17:55
Дата виконання рішення Замовником: 24.02.2025 09:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесені зміни до тендерної документації
Автор: ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ", Жиров Анатолій Григорович +380504036307 tovozoffice@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b23bf08a06ed40668836f5c47999cff0
Заголовок пункту скарги: Відповідно до п. 4 «Інші документи» Розділу 7 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей» Додатку № 1 до тендерної документації учасники мають надати
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 4 «Інші документи» Розділу 7 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей» Додатку № 1 до тендерної документації учасники мають надати перелічені у тексті Скарги сертифікати.
Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкове отримання суб’єктами господарської діяльності, що здійснюють охоронну діяльність усіх вказаних сертифікатів. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких наявні усі вказані сертифікати, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Взагалі отримання будь-яких сертифікатів якості носять рекомендаційний, а не зобов’язальний характер.
Вимоги тендерної документації суперечать вимогам чинного законодавства.
Важливим є ще той факт, що вимога тендерної документації щодо надання будь-яких сертифікатів, що підтверджують якість надання послуг, неодноразово була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, як приклад: № 75-р/пк-пз від 02.01.2025.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: ad4f04e1524c4a799d0c729e80ceef2b
Заголовок пункту скарги: Відповідно до абзацу першого пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 7 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей» додатку № 1 до тендерної документації учасники мають надати:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до абзацу першого пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 7 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей» додатку № 1 до тендерної документації учасники мають надати: довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у довільній формі, щодо можливостей Учасника, виконати умови Замовника відповідно до технічних вимог, що викладені у Додатку 2 тендерної документації, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність у Учасника: пульту централізованої охорони спостереження / системи передавання тривожних сповіщень (СПТС) забезпечення централізованого пульта спостереження власними альтернативними джерелами електропостачання та безперебійного інтернет-покриття.
Відповідно до п.п. 1.1.2. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 7 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей» додатку № 1 до тендерної документації учасники мають надати:
- лист від постачальника щодо забезпечення наявності безперебійного інтернет-покриття) або Starlink (наявність підтвердити договором купівлі-продажу та/або видатковою накладною на обладнання). Додатково надати фото серійного номеру пристрою та знімок, зроблений у особистому кабінеті, до якого прив`язаний серійний номер пристрою. В разі використання Starlink учасник повинен надати лист від дистриб’ютора або дилера на підтвердження придбання Starlink та подальшого обслуговування з вказанням номеру договору, згідно якого надаються послуги та акт наданих послуг за таким договором).
Відповідно до п.п. 1.1.3. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 7 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей» додатку № 1 до тендерної документації учасники мають надати:
- підтверджуючі документи у складі пропозиції про наявність джерела безперебійного живлення для безперебійної роботи ПЦС/СПТС (генератор, інвертор, тощо) потужністю не менше ніж 7 кВт.
Відповідно до п.п. 1.1.7. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 7 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей» додатку № 1 до тендерної документації учасники мають надати:
- підтверджуючи документи наявності в Учасника декларації відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Відповідно до п.п. 1.1.11. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 7 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей» додатку № 1 до тендерної документації учасники мають надати:
- для підтвердження наявності радіообладнання, що буде використовуватися для забезпечення стійкого радіозв’язку потужністю не менше 2Вт (на підтвердження надати сканкопії дозволів або відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку з вказанням номерів присвоєння радіочастоти в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів (в кількості не менше ніж зазначена кількість постів), виданих Учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України).
1) Ліцензійними умовами передбачено наявність пункту спостереження, проте відсутні будь-які вимоги стосовно документального підтвердження безперебійного інтернет-покриття, в тому числі шляхом надання листів від постачальника щодо забезпечення наявності безперебійного інтернет-покриття. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Також Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкову наявність специфічно визначеного обладнання як Starlink з наданням листів від дистриб’ютора або дилера на підтвердження придбання Starlink та подальшого обслуговування з вказанням номеру договору, згідно якого надаються послуги та акт наданих послуг за таким договором або будь-якого аналогічного з додатковим підтвердженням у вигляді надання інформації/фото серійного номеру пристрою та знімок, зроблений у особистому кабінеті, до якого прив`язаний серійний номер пристрою. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказані вимоги розраховані на учасників торгів, які в змозі їх надати вказану інформацію та документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
2) У скаржника наявний генератор потужністю 4 кВт (додаємо до скарги інструкцію з переліком технічних характеристик). Вказаної потужності достатньо для задоволення потреб Скаржника.
Ліцензійними умовами передбачено наявність джерела безперебійного живлення, проте замовник самовільно визначив його потужність у 7 кВт.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких наявний генератор потужністю саме у 7 кВт, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
3) Ліцензійні умови не передбачають обов’язкове отримання суб’єктами господарської діяльності, що здійснюють охоронну діяльність декларації відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких наявна декларації відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
4) Ліцензійні умови не передбачають обов’язкову наявність у суб’єкта охоронної діяльності радіообладнання, що буде використовуватися для забезпечення стійкого радіозв’язку потужністю не менше 2Вт, а також обов’язку отримання суб’єктами господарської діяльності, що здійснюють охоронну діяльність дозволів або відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку тим паче у кількості не меншої ніж кількість постів у Замовника на яких планується надання послуг з охорони. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: e03bdf6953e14717a6f8afa042046be3
Заголовок пункту скарги: Відповідно до п.п. 1.1.9. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 7 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей» додатку № 1 до тендерної документації учасники мають надати
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п.п. 1.1.9. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 7 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей» додатку № 1 до тендерної документації учасники мають надати:
Надання послуг передбачає гарну фізичну форму та навички охоронників. З метою надання якісних послуг працівники учасника повинні регулярно відпрацьовувати навички фізичної підготовки та володіння зброєю на відповідній тренувальній базі, яка повинна містити стрілецький тир для проходження тренувань охоронниками, які мають дозволи на право використання травматичної зброї. Згідно з вимогами щодо використання травматичної зброї, охоронники повинні періодично проходити тренування в стрілецьких тирах.
На підтвердження Учасник надає довідку в довільній формі про наявність тренувальної бази для персоналу з необхідним обладнанням та інвентарем для тренувань або персоналізовані абонементи в тренувальних залах, до якої додається відповідне документальне підтвердження користування (витяги з державних реєстрів або договори (оренди, суборенди), або персоналізовані абоненти в тренувальний зал тощо).

Ліцензійні умови не передбачають для суб’єктами господарської діяльності, що здійснюють охоронну діяльність обов’язкову наявність тренувальної бази для персоналу з необхідним обладнанням та інвентарем для тренувань або персоналізовані абонементи в тренувальних залах, до якої додається відповідне документальне підтвердження користування (витяги з державних реєстрів або договори (оренди, суборенди), або персоналізовані абоненти в тренувальний зал тощо). На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 995fa0f3ae3549b69b896bec725fb7f8
Заголовок пункту скарги: Відповідно до пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 7 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей» додатку № 1 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 7 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей» додатку № 1 до тендерної документації:
Для підтвердження інформації, що вказана у довідці про наявність працівників, учасник повинен надати:
 додаток 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за останній звітній період, згідно з яким, загальна кількість працівників, які працюють відповідно до умов трудового договору (ознака доходу 101) становить не менше ніж необхідна кількість працівників. У разі, якщо працівників було прийнято на роботу після подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, то для підтвердження працевлаштування в Учасника працівників, необхідно надати «Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту» (форма якого визначена у Додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413) з відміткою органу Державної податкової служби України або з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді. Дата повідомлення про прийняття на роботу працівника не повинна бути пізнішою ніж дата оголошення процедури закупівлі.
 …
 сканкопії свідоцтв про проходження охоронниками навчання у відповідному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації «охоронник» не нижче третього розряду, державного зразку для всіх охоронників, яких планується задіяти. Інформація про отримання працівниками Учасника документів державного зразку про присвоєння (підвищення) кваліфікації «охоронник», що передбачено статтею 14 Закону України «Про охоронну діяльність», повинна міститись в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (ЄДЕБО). Учасник повинен надати інформацію з Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО), згідно з наказом МОН України від 08.06.2018 № 620 на зазначених в довідці охоронників.
 …
 сканкопії сертифікатів (в кольорі) про проходження охоронцями, зазначеними в довідці, спеціального навчання щодо оволодіння необхідними знаннями та навичками для роботи в конфліктних ситуаціях, що може забезпечити запобігання фізичному насиллю, вирішенню конфліктних ситуацій та дотримання етичних стандартів в процесі виконання договору.

1) Тендерна документація передбачає вимогу, якщо працівників було прийнято на роботу після подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, то для підтвердження працевлаштування в Учасника працівників, необхідно надати «Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту» (форма якого визначена у Додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413) з відміткою органу Державної податкової служби України або з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді. Дата повідомлення про прийняття на роботу працівника не повинна бути пізнішою ніж дата оголошення процедури закупівлі. Тобто можливе надання інформації про наявність охоронників, з якими укладені трудові договори виключно до моменту оголошення процедури закупівлі. Скаржник наголошує, що прийняття та звільнення осіб здійснюється майже на постійні основі, отже він не виключає можливість планувати залучення охоронників, з яким він розпочав трудові відносини вже після оголошення процедури закупівлі.
Вказана вимога, а саме: дата повідомлення про прийняття на роботу працівника не повинна бути пізнішою ніж дата оголошення процедури закупівлі, є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника, які можуть укладати трудові договори з охоронниками після оголошення процедури закупівлі.

2) Ліцензійні умови не передбачають для працівників робітничої кваліфікації «охоронник» не нижче третього розряду суб’єктів господарської діяльності, що здійснюють охоронну діяльність обов’язковість знаходження інформації про присвоєння вказаної кваліфікації в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (ЄДЕБО) з подальшим наданням інформації з Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО), згідно з наказом МОН України від 08.06.2018 № 620. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога, а саме: надання інформації з Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО), згідно з наказом МОН України від 08.06.2018 № 620, розрахована на учасників торгів, які зможуть надати вищенаведену інформацію, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.

3) Ліцензійні умови не передбачають для працівників суб’єктів господарської діяльності, що здійснюють охоронну діяльність обов’язковість отримання сертифікатів (в кольорі) про проходження охоронцями, зазначеними в довідці, спеціального навчання щодо оволодіння необхідними знаннями та навичками для роботи в конфліктних ситуаціях, що може забезпечити запобігання фізичному насиллю, вирішенню конфліктних ситуацій та дотримання етичних стандартів в процесі виконання договору. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана умова розрахована на учасників торгів, в працівників якого наявні вказана документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: 11f3ac01d9ae4c16aec714ccd07e941b
Заголовок пункту скарги: Відповідно пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 7 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей» додатку № 1 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 7 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей» додатку № 1 до тендерної документації:
Учасник повинен залучати медичного працівника, який в штаті або за договором з відповідним медичним закладом, медпрацівник якого має наступні документи: свідоцтво, що підтверджує його право на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, номерний штамп (централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка), з обов’язковим записом в журналі щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв (у відповідності до додатку №3 Положення «Додаток 3 до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів»).

Ліцензійні умови не передбачають для суб’єктів господарської діяльності, що здійснюють охоронну діяльність обов’язковість залучення медичного працівника, який в штаті або за договором з відповідним медичним закладом, медпрацівник якого має наступні документи: свідоцтво, що підтверджує його право на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, номерний штамп (централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка), з обов’язковим записом в журналі щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв (у відповідності до додатку №3 Положення «Додаток 3 до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів»). На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є залучений вказаний медичний працівників, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації