-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Автомобіль Toyota Hilux, що був у використанні
Торги не відбулися
950 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 500.00 UAH
Період оскарження:
29.01.2025 17:07 - 03.02.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Недискримінація учасників
Номер:
c622e0d57bde4c7e9aa975e4fd1cb5fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-29-016991-a.b1
Назва:
Недискримінація учасників
Скарга:
Шановний замовник
Іноземна компанія (Німеччина), яка торгує автотранспортними засобами різного типу та вантажопідйомності, вивчивши Тендерну документацію для подальшої участі у Державних закупівлях з метою надання технічної підтримки Збройним Силам України для наближення перемоги Українського народу, хочемо звернутися до Вас для пояснення в наступному:
У Ваших вимогах у додатку 1 п.2.11: «Учасник повинен бути власником/законним користувачем транспортного засобу, для підтвердження чого він подає скан-копію технічного паспорта на автомобіль та доручення (довіреність), якщо не є власником.». Враховуючи ст.5 Закону про Держзакупівлі, своїми вимогами Ви обмежуєте участь постачальників-нерезидентів, оскільки в Європі торговці використаних автомобілів не оформлюють на себе (юрособи, підприємці) автомобілі, взяті на комісію для подальшої реалізації. Європейським Законом, зокрема: Німеччина, Бельгія, Нідерланди та інші, є власником автомобіля за наявності повного пакету документів для переоформлення на третю особу. Таким чином, вищезазначена вимога Доповнення1 п.2.11 суперечить праву брати участь у відкритих торгах нерезидентам.
А також п.2.13: «Гарантійний лист, що автомобіль розмитнень та зареєстрований в Україні» перешкоджає участь у відкритих торгах перерахованих вище учасників-нерезидентів….!!! Цією вимогою Ви зобов'язуєте нерезидента попередньо завезти автомобіль на митну територію України, розмитнити зі сплатою всіх митних платежів, пройти сертифікацію, зареєструвати в органах МВС (Регіональному сервісному центрі)-що це не можливо нерезиденту, для подальшої участі у Державних закупівлях. ? Ви порушуєте Законодавство про закупівлю ст.5 в цілому, а також грубим порушенням цієї статті пп.4, п.1; п.2; п.4; Питання: Який учасник-нерезидент братиме участь у торгах, враховуючи ризик програшу за ціною чи дискваліфікацією???
Крім цього, хочемо звернути Вашу увагу, що Закон не вимагає наявність товару на митній території України на момент подання пропозиції щодо державної закупівлі.
На підставі вищевикладеного, щоб уникнути правопорушення Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 року в м. Марракеші, просимо Вас скасувати перебування, викладені в Додатку 1 п.2.11; п.2.13.
Дякую за розуміння.
Чистого Вам неба!
Слава Україні!
Пов'язані документи:
Учасник
- Стаття 5. Недискримінація учасників 31.01.2025 01:54
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
03.02.2025 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e9363c4da39b4039a2f6f066b5ffdf8b
Заголовок пункту скарги:
Недискримінація учасників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення:
Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Шановний замовник
Іноземна компанія (Німеччина), яка торгує автотранспортними засобами різного типу та вантажопідйомності, вивчивши Тендерну документацію для подальшої участі у Державних закупівлях з метою надання технічної підтримки Збройним Силам України для наближення перемоги Українського народу, хочемо звернутися до Вас для пояснення в наступному:
У Ваших вимогах у додатку 1 п.2.11: «Учасник повинен бути власником/законним користувачем транспортного засобу, для підтвердження чого він подає скан-копію технічного паспорта на автомобіль та доручення (довіреність), якщо не є власником.». Враховуючи ст.5 Закону про Держзакупівлі, своїми вимогами Ви обмежуєте участь постачальників-нерезидентів, оскільки в Європі торговці використаних автомобілів не оформлюють на себе (юрособи, підприємці) автомобілі, взяті на комісію для подальшої реалізації. Європейським Законом, зокрема: Німеччина, Бельгія, Нідерланди та інші, є власником автомобіля за наявності повного пакету документів для переоформлення на третю особу. Таким чином, вищезазначена вимога Доповнення1 п.2.11 суперечить праву брати участь у відкритих торгах нерезидентам.
А також п.2.13: «Гарантійний лист, що автомобіль розмитнень та зареєстрований в Україні» перешкоджає участь у відкритих торгах перерахованих вище учасників-нерезидентів….!!! Цією вимогою Ви зобов'язуєте нерезидента попередньо завезти автомобіль на митну територію України, розмитнити зі сплатою всіх митних платежів, пройти сертифікацію, зареєструвати в органах МВС (Регіональному сервісному центрі)-що це не можливо нерезиденту, для подальшої участі у Державних закупівлях. ? Ви порушуєте Законодавство про закупівлю ст.5 в цілому, а також грубим порушенням цієї статті пп.4, п.1; п.2; п.4; Питання: Який учасник-нерезидент братиме участь у торгах, враховуючи ризик програшу за ціною чи дискваліфікацією???
Крім цього, хочемо звернути Вашу увагу, що Закон не вимагає наявність товару на митній території України на момент подання пропозиції щодо державної закупівлі.
На підставі вищевикладеного, щоб уникнути правопорушення Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 року в м. Марракеші, просимо Вас скасувати перебування, викладені в Додатку 1 п.2.11; п.2.13.
Дякую за розуміння.
Чистого Вам неба!
Слава Україні!
Іноземна компанія (Німеччина), яка торгує автотранспортними засобами різного типу та вантажопідйомності, вивчивши Тендерну документацію для подальшої участі у Державних закупівлях з метою надання технічної підтримки Збройним Силам України для наближення перемоги Українського народу, хочемо звернутися до Вас для пояснення в наступному:
У Ваших вимогах у додатку 1 п.2.11: «Учасник повинен бути власником/законним користувачем транспортного засобу, для підтвердження чого він подає скан-копію технічного паспорта на автомобіль та доручення (довіреність), якщо не є власником.». Враховуючи ст.5 Закону про Держзакупівлі, своїми вимогами Ви обмежуєте участь постачальників-нерезидентів, оскільки в Європі торговці використаних автомобілів не оформлюють на себе (юрособи, підприємці) автомобілі, взяті на комісію для подальшої реалізації. Європейським Законом, зокрема: Німеччина, Бельгія, Нідерланди та інші, є власником автомобіля за наявності повного пакету документів для переоформлення на третю особу. Таким чином, вищезазначена вимога Доповнення1 п.2.11 суперечить праву брати участь у відкритих торгах нерезидентам.
А також п.2.13: «Гарантійний лист, що автомобіль розмитнень та зареєстрований в Україні» перешкоджає участь у відкритих торгах перерахованих вище учасників-нерезидентів….!!! Цією вимогою Ви зобов'язуєте нерезидента попередньо завезти автомобіль на митну територію України, розмитнити зі сплатою всіх митних платежів, пройти сертифікацію, зареєструвати в органах МВС (Регіональному сервісному центрі)-що це не можливо нерезиденту, для подальшої участі у Державних закупівлях. ? Ви порушуєте Законодавство про закупівлю ст.5 в цілому, а також грубим порушенням цієї статті пп.4, п.1; п.2; п.4; Питання: Який учасник-нерезидент братиме участь у торгах, враховуючи ризик програшу за ціною чи дискваліфікацією???
Крім цього, хочемо звернути Вашу увагу, що Закон не вимагає наявність товару на митній території України на момент подання пропозиції щодо державної закупівлі.
На підставі вищевикладеного, щоб уникнути правопорушення Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 року в м. Марракеші, просимо Вас скасувати перебування, викладені в Додатку 1 п.2.11; п.2.13.
Дякую за розуміння.
Чистого Вам неба!
Слава Україні!
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Шановний замовник Іноземна компанія (Німеччина), яка торгує автотранспортними засобами різного типу та вантажопідйомності, вивчивши Тендерну документацію для подальшої участі у Державних закупівлях з метою надання технічної підтримки Збройним Силам України для наближення перемоги Українського народу, хочемо звернутися до Вас для пояснення в наступному: У Ваших вимогах у додатку 1 п.2.11: «Учасник повинен бути власником/законним користувачем транспортного засобу, для підтвердження чого він подає скан-копію технічного паспорта на автомобіль та доручення (довіреність), якщо не є власником.». Враховуючи ст.5 Закону про Держзакупівлі, своїми вимогами Ви обмежуєте участь постачальників-нерезидентів, оскільки в Європі торговці використаних автомобілів не оформлюють на себе (юрособи, підприємці) автомобілі, взяті на комісію для подальшої реалізації. Європейським Законом, зокрема: Німеччина, Бельгія, Нідерланди та інші, є власником автомобіля за наявності повного пакету документів для переоформлення на третю особу. Таким чином, вищезазначена вимога Доповнення1 п.2.11 суперечить праву брати участь у відкритих торгах нерезидентам. А також п.2.13: «Гарантійний лист, що автомобіль розмитнень та зареєстрований в Україні» перешкоджає участь у відкритих торгах перерахованих вище учасників-нерезидентів….!!! Цією вимогою Ви зобов'язуєте нерезидента попередньо завезти автомобіль на митну територію України, розмитнити зі сплатою всіх митних платежів, пройти сертифікацію, зареєструвати в органах МВС (Регіональному сервісному центрі)-що це не можливо нерезиденту, для подальшої участі у Державних закупівлях. ? Ви порушуєте Законодавство про закупівлю ст.5 в цілому, а також грубим порушенням цієї статті пп.4, п.1; п.2; п.4; Питання: Який учасник-нерезидент братиме участь у торгах, враховуючи ризик програшу за ціною чи дискваліфікацією??? Крім цього, хочемо звернути Вашу увагу, що Закон не вимагає наявність товару на митній території України на момент подання пропозиції щодо державної закупівлі. На підставі вищевикладеного, щоб уникнути правопорушення Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 року в м. Марракеші, просимо Вас скасувати перебування, викладені в Додатку 1 п.2.11; п.2.13. Дякую за розуміння. Чистого Вам неба! Слава Україні!