• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

85150000-5 Послуги діагностичної візуалізації (Послуги з розшифрування, опису та інтерпретації даних досліджень мультизрізової комп’ютерної томографії та рентгенографії із застосуванням телемедичних технологій)

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 15.01.2025 16:11 - 20.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: c48b01bacf0647b7b88edd1dd8eafe93
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-15-014131-a.a1
Назва: Скарга щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.02.2025 16:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.02.2025 17:37
Дата виконання рішення Замовником: 20.02.2025 11:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Комісії №2365-р/пк-пз від 17.02.2025р. виконане щляхом прийняття Уповноваженою особою рішення скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ» (код ЄДРПОУ: 31066166) переможцем процедури закупівлі – «85150000-5 Послуги діагностичної візуалізації (Послуги з розшифрування, опису та інтерпретації даних досліджень мультизрізової комп’ютерної томографії та рентгенографії із застосуванням телемедичних технологій)» (Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи №44-25 від 20.02.2025р. – додається).
Автор: ФОП "КОВАЛЬОВ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ", Віталій Ковальов +380662063783 fop.kovalevvit@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 25975076878a4b38bf46ca7cbc6ed7c4
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до розділу 3 Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до Тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник повинен надати:
«3.1.1 Інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що необхідні для забезпечення надання послуг, що є предметом закупівлі.
3.1.2 Копії документів, що підтверджують право використання програмного забезпечення/онлайн платформи для організації передачі замовлень на підготовку опису обстежень, завантаження електронної копії КТ-обстеження, рентген-обстеження пацієнта в форматі DICOM та передачі результатів наданих послуг з можливістю створення заявок Замовника: свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір та/або документи на придбання програмного продукту, та/або договори (ліцензійний або субліцензійний) на використання програмного продукту, зі всіма додатками, копіями актів прийому-передачі авторських прав і програмного забезпечення та/або актами наданих послуг. Документи мають містити інформацію, що онлайн платформа/програмний продукт призначений за технічними характеристиками для організації передачі замовлень на підготовку опису обстежень, завантаження електронної копії КТ-обстеження, рентген-обстеження пацієнта в форматі DICOM та передачі результатів наданих послуг.»
Згідно п. 5.1. розділу 5 Додатку 4 до Тендерної документації Учасник повинен надати інформаційний лист довільної форми, що підтверджує відповідність послуг, що надаються Учасником медико–технічним вимогам, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації.
Додатком 2 до Тендерної документації визначені медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, зокрема, наявність у Учасника програмного забезпечення (онлайн платформи для організації передачі замовлень на підготовку опису обстежень, завантаження електронної копії КТ-обстеження, рентген-обстеження пацієнта в форматі DICOM та передачі результатів наданих послуг з можливістю створення заявок Замовника) з метою оптимізації усіх основних процесів, пов’язаних з організацією роботи опису досліджень мультизрізової комп’ютерної томографії та рентгенографії, а також процесів менеджменту якості, підвищення рівня доступності, швидкості та своєчасності опису досліджень мультизрізової комп‘ютерної томографії та рентгенографії, оптимізації використання ресурсів закладу Замовника, мінімізації ручного вводу даних пацієнта працівниками Замовника з метою недопущення помилок в даних пацієнта, а також вимоги до даного програмного забезпечення (онлайн платформи).
Переможець, у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження вищезазначених вимог, надав наступні документи:
- довідку №1701-11 від 17.01.2025р., якою він підтверджує, що має необхідне обладнання, матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, має у власності нежиле приміщення загальною площею 4920,9 кв.м. за адресою: Сумська обл., м. Суми, пр. М. Лушпи, 51 зі всім необхідним медичним обладнанням та устаткуванням для здійснення медичної практики та надання послуг у відповідності вимогам закупівлі, та повідомляє про наявність у виконавця онлайн платформи для організації передачі замовлень на підготовку опису обстежень, завантаження електронної копії КТ-обстеження, рентген-обстеження пацієнта в форматі DICOM та передачі результатів наданих послуг з можливістю створення заявок Замовника;
- свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 03.09.2007р. з витягом про реєстрацію права власності на нерухоме майно №15814964 від 05.09.2007р.;
- договір про надання послуг №20-1-12/2023 від 20.12.2023р., укладений між ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ» та ТОВ «ДЕВІСАЛ» щодо надання послуг з інсталяції, налаштуванню, розширення комп’ютерної програми «SimplexMed» і підключення обладнання (DICOM-сумісне обладнання замовника, що підключається до розширення комп’ютерної програми) відповідно до Специфікації № 1 (Додатку № 1 до договору) із свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір №54349 від 02.04.2014р. на комп’ютерну програму «Інформаційно-аналітична система «SimplexMed» («SimplexMed»);
- гарантійний лист №1701-16 від 17.01.2025р. щодо відповідності послуг, що надаються, медико-технічним вимогам, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації (файл «Гарантійний лист 4.pdf»).
Вищезазначені документи були завантажені Переможцем до електронної системи закупівель під час подання тендерної пропозиції 17 січня 2025 року.
Слід зазначити, що наданий Переможцем договір про надання послуг №20-1-12/2023 від 20.12.2023р. з ТОВ «ДЕВІСАЛ» щодо надання послуг з інсталяції, налаштуванню, розширення комп’ютерної програми «SimplexMed» і підключення обладнання (DICOM-сумісне обладнання замовника, що підключається до розширення комп’ютерної програми) відповідно до Специфікації № 1 (Додатку № 1) був укладений строком до 31.12.2024 року. Автоматична пролонгація строку дії договору не передбачена умовами даного договору.
Отже, на момент подання тендерної пропозиції Переможцем, даний договір є нечинним.
Також, відповідно до Специфікації № 1 (Додаток № 1) до договору про надання послуг №20-1-12/2023 від 20.12.2023р.), ТОВ «ДЕВІСАЛ» надає ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ» послуги з оренди хмарного сервісу для розміщення підсистеми PACS (загальний розмір даних не повинен перевищувати 1,2 ТБ на рік, строк зберігання даних не перевищує 1 року) на суму 50 000,00 грн без ПДВ.
Відповідно до п. 3.4 договору про надання послуг №20-1-12/2023 від 20.12.2023р., вартість оренди хмарного сервісу для розміщення підсистеми PACS до кінця строку дії договору складає 50 000, 00 грн без ПДВ.
Пунктом 5 Додатку 2 до Тендерної документації визначено, що онлайн платформа повинна мати захищене спеціалізоване сховище медичної інформації. Відтак, Переможець не підтвердив відповідність програмного забезпечення (онлайн платформи) даному пункту тендерної документації, адже строк оренди хмарного сервісу згідно договору про надання послуг №20-1-12/2023 від 20.12.2023р. закінчився 31.12.2024 року.
Таким чином, наданий Переможцем договір про надання послуг №20-1-12/2023 від 20.12.2023р. не підтверджує право використання програмного забезпечення (онлайн платформи для організації передачі замовлень на підготовку опису обстежень, завантаження електронної копії КТ-обстеження, рентген-обстеження пацієнта в форматі DICOM та передачі результатів наданих послуг з можливістю створення заявок Замовника) для надання послуг, які є предметом закупівлі, у 2025 році.
Крім того, Переможцем у складі тендерної пропозиції не надано акт прийому-передачі авторських прав і програмного забезпечення та/або акт наданих послуг, що підтверджує факт надання послуг за договором про надання послуг №20-1-12/2023 від 20.12.2023р., що є порушенням п.п. 3.1.2. розділу 3 Додатку 4 до Тендерної документації, адже, Замовником висувалась вимога щодо надання учасником документів, що підтверджують право використання програмного забезпечення/онлайн платформи, зі всіма додатками, копіями актів прийому-передачі авторських прав і програмного забезпечення та/або актами наданих послуг.
Таким чином, Переможець на етапі проведення аукціону та оцінки тендерних пропозицій не відповідав вимогам тендерної документації в даній частині.
Також, згідно п. 11 Додатку 2 до Тендерної документації, учасник повинен забезпечити інформаційну взаємодію онлайн платформи з іншими системами, а саме:
• автоматичну передачу даних пацієнта з Медичної інформаційної системи (МІС) Замовника до онлайн-платформи;
• формування заявки Замовника в онлайн-платформі на підставі переданих даних пацієнта з МІС Замовника;
• можливість контролю виконання стану заявки в МІС Замовника;
• автоматичну передачу опису по заявці в картку пацієнта у МІСі Замовника.
За наявною інформацією з електронної системи закупівель «Prozorro», доступною за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-16-005843-a, між Комунальним некомерційним підприємством "Чернігівська міська лікарня №3" Чернігівської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЗДОРОВ’Я 24» укладений договір №1932-0512 від 16.12.2024 року про постачання програмного комплексу «Медична інформаційна система «Health24».
Відповідно, Замовник використовує медичну інформаційну систему «Health24».
Товариству з обмеженою відповідальністю «ЗДОРОВ’Я 24» належать майнові права інтелектуальної власності на програмний продукт «Медична інформаційна система «Health24».
Я звернувся до Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗДОРОВ’Я 24» із запитом (лист за вих. №31/01/2025-1 від 31.01.2025 року) з проханням надати інформацію щодо наявності/або відсутності інформаційної взаємодії між онлайн платформою для організації передачі замовлень на підготовку опису обстежень, завантаження електронної копії КТ-обстеження пацієнта в форматі DІCOM та передачі результатів наданих послуг з можливістю створення заявок замовника «SimplexMed» та медичною інформаційною системою «Health24».
У відповідь на моє звернення, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗДОРОВ’Я 24» повідомило (лист вих. №26 від 05.02.2025р.), що на даний час інтеграція MIC «Health 24» з онлайн платформою «SimplexMed» відсутня.
Отже, Переможцем була надана недостовірна інформація про щодо відповідності послуг, що надаються, медико-технічним вимогам, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації. Відтак, Переможець не підтвердив відповідність програмного забезпечення (онлайн платформи) даному пункту тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Враховуючи відсутність у складі тендерної пропозиції Переможця документа про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: документів, що підтверджують право використання програмного забезпечення/онлайн платформи, зі всіма додатками, копіями актів прийому-передачі авторських прав і програмного забезпечення та/або актами наданих послуг, Замовник не має права звертатись до даного учасника з вимогою про усунення таких невідповідностей на підставі п. 43 Особливостей.
Враховуючи викладене, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Переможця на підставі до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Натомість, 31.01.2025р. Замовником, за результатами розгляду тендерної пропозиції Переможця, у електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення ним невідповідностей до 01.02.2025р. 11:16, наступного змісту:
«1) Учасник згідно вимог викладених у п.2 Додатку 4 Тендерної документації надав Цінову пропозицію (Додаток 1 до тендерної документації) з неповною інформацією: в абзаці першому Цінової пропозиції не вказав назву учасника, в таблиці першій Цінової пропозиції не вказав телефон/факс, електронну адресу, МФО банку.
2) Учасник згідно вимог викладених у п.3.2.1 Додатку 4 Тендерної документації надав Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , в якій не вказав інформацію про освіту працівників учасника, що будуть залучені до виконання умов договору. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення додати до своєї пропозиції: 1) Цінову пропозицію (Додаток 1 до тендерної документації) з повною інформацією: в абзаці першому Цінової пропозиції вказати назву учасника, в таблиці першій Цінової пропозиції вказати телефон/факс, електронну адресу, МФО банку. 2) Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказати інформацію про освіту працівників учасника, що будуть залучені до виконання умов договору.»
У складі документів на усунення вищезазначених невідповідностей, Переможцем 01 лютого 2025 року о 10:44 було завантажено додаткову угоду № 3 від 30.12.2024 року до договору №20-1-12/2023 від 20.12.2023р. (файл «Пролонгація Договору Дайком.pdf»), за якою строк дії договору був продовжений до 31.12.2025 року, хоча даний документ Замовником не вимагався.
Тобто, цей документ був завантажений Переможцем вже після закінчення терміну подачі тендерних пропозицій та проведення аукціону.
Крім того, Переможцем не надано акт прийому-передачі авторських прав і програмного забезпечення та/або акт наданих послуг до даного договору, який підтверджує факт надання йому послуг у 2025 році, зокрема, послуг оренди хмарного сервісу, а також не надані додаткові угоди №1 та № 2 до договору, які є його невід’ємними частинами згідно п. 10.6. договору про надання послуг №20-1-12/2023 від 20.12.2023р.
Таким чином, Рішення про визнання переможця закупівлі № UA-2025-01-15-014131-a є неправомірним та підлягає скасуванню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір