-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги охорони приміщень та заходи із захисту цих приміщень
Завершена
489 624.48
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 448.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 448.12 UAH
Період оскарження:
14.01.2025 11:30 - 19.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо незаконного рішення визначення переможцем закупівлі Приватне Підприємство "Дельта-Охорона"
Номер:
7c80f08b66bc41629ae77a8ed607b0b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-14-004728-a.b2
Назва:
Скарга щодо незаконного рішення визначення переможцем закупівлі Приватне Підприємство "Дельта-Охорона"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД охорона .docx 30.01.2025 15:38
- check_document_МВ15695.zip 30.01.2025 15:38
- Орієнтовна калькуляція основних статей витрат.pdf 30.01.2025 15:38
- check_document_MB15639.zip 30.01.2025 15:38
- Інформаційна довідка щодо наявності груп затримання.pdf 30.01.2025 15:38
- Довідка про наявність працівників та підтерджуючі документи.pdf 30.01.2025 15:38
- Протокол уповноваженої особи від 27.01.2025.pdf 30.01.2025 15:38
- Договір радіочастоти.pdf 30.01.2025 15:38
- sign.p7s 30.01.2025 15:40
- СКАРГА.doc 30.01.2025 16:43
- СКАРГА.doc.asice 30.01.2025 16:50
- Рішення від 03.02.2025 №1523.pdf 03.02.2025 14:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.02.2025 №1960.pdf 11.02.2025 11:42
- Рішення від 10.02.2025 №1960.pdf 12.02.2025 16:01
- Протокол .docx 04.02.2025 16:45
- Орієнтовна калькуляція основних статей витрат.pdf 04.02.2025 16:45
- Додаток 4 Iнформацiя про необхiднi характеристики предмета закупiвлi.pdf 04.02.2025 16:45
- ТД охорона.docx 04.02.2025 16:45
- Протокол-.pdf 04.02.2025 16:45
- Договiр радiочастоти.pdf 04.02.2025 16:45
- рiшення вiд 23.01.2020 № 1417.pdf 04.02.2025 16:45
- Довідка про наявність працівників та підтерджуючі документи.pdf 04.02.2025 16:45
- Iнформацiйна довiдка щодо наявностi групп затримання та пiдтверджуючi документи.pdf 04.02.2025 16:45
- Протокол.pdf 13.02.2025 11:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.01.2025 16:11
Дата розгляду скарги:
10.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.02.2025 14:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.02.2025 16:02
Дата виконання рішення Замовником:
13.02.2025 11:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.02.2025 №1960-р/пк-пз виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a4bc6eea749c45449b905648b23306c3
Заголовок пункту скарги:
Відсутність достатньої кількості охронників для надання послуг та відсутність власного автотранспорту швидкого реагування для надання послуг відповідно до п. 20 Додатку 4 Технічна специфікація
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку 4 Технічна специфікація: «1. Учасник в складі тендерної пропозиції подає орієнтовну калькуляцію основних статей витрат загальної суми пропозиції. Ціна послуг має включати в себе всі податки та збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені учасником. 2. Охоронна організація має виставити цілодобовий пост охорони щодня з 01 березня 2025 року по 31 грудня 2025 року. Охорона має здійснюватися цілодобово, щоденно у робочі, святкові, канікулярні і вихідні дні.». Крім того, вимогами тендерної документації також передбачалось, що учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг (кількість працівників повинна відповідати вимогам чинного трудового законодавства України достатній для забезпечення надання послуг). Тривалість робочого часу персоналу охорони Учасника повинна відповідати нормам Кодексу законів про працю в Україні (п. 2.1 Додатку 3).
Тобто, відповідно до технічної специфікації та вимог тендерної документації учасник повинен мати необхідну відповідно до законодавства кількість охоронників для надання послуг за предметом закупівлі, а саме для забезпечення 7344 години охорони (розраховано згідно технічної специфікації 306 днів охорони х 24 години) та надати орієнтовну калькуляцію основних статей витрат загальної суми пропозиції з урахуванням всіх податків та зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені учасником.
Слід зауважити, що законодавством не встановлено єдиної норми тривалості робочого часу на рік. Ця норма може бути різною залежно від того, який робочий тиждень встановлено на підприємстві, в установі, організації (п'ятиденний чи шестиденний), яка тривалість щоденної роботи, коли встановлено вихідні. У зв'язку з цим на підприємствах, в установах і організаціях норма тривалості робочого часу на рік визначається самостійно з дотриманням вимог статей 50 - 53, 67 і 73 КЗпП. Однак, Відповідно до статті 50 Кодексу законів про працю України (КЗпП) нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. З відкритих джерел встановлено, що середня норма тривалості робочого часу у 2025 році з урахуванням дії військового часу при 40-ка годинному робочому тижні складає 174 години на місяць.
Із зазначеного можна розрахувати, що для виконання послуг за предметом закупівлі мінімально необхідно 4.2 охоронники (7344 годин охорони :174 середня норма тривалості робочого часу на місяць:10 місяців охорони).
Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" на підтвердження технічних характеристик надає документ «Орієнтовна калькуляція основних статей витрат загальної суми пропозиції». Відповідно до цього документу фонд заробітної плати учасника за предметом закупівлі складає – 330480,00 грн. без ПДВ. Крім того, з калькуляції вбачається, що фонд заробітної плати враховує також єдиний соціальний внесок 22% на заробітну плату (так як витрати на даний податок окремо не обчислюються у калькуляції). Виходячи із зазначеного фонду заробітної плати учасник при розрахунку вартості послуг за предметом закупівлі враховує роботу тільки 3 охоронників. А саме:
фонд заробітної плати з врахуванням ЄСВ 22% - 330480,00 грн.
середня норма тривалості робочого часу на місяць- 174 годин
кількість місяці охорони 10 місяців
мінімальна погодинна заробітна плата в Україні
на 2025 р. 48,00 грн.+22%5 58,56 грн.
330480:174:10:58,56 = 3,2
Також Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" у складі пропозиції надає довідку «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації та підтверджуючі документи», в якій вказується, що учасник має для виконання послуг за предметом закупівлі охоронників в кількості 5 осіб.
Тобто, з одного боку у складі тендерної пропозиції надана довідка про наявність 5 охоронників у відповідності до кваліфікаційних вимог, однак при калькуляції основних витрат загальної суми пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" в розрахунок включені витрати на роботу 3 охоронників.
СКАРЖНИК наполягає, що пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та повинна була бути відхилена Замовником відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до п. 20 Додатку 4 Технічна специфікація «20. Забезпечити наявність власного автотранспорту швидкого реагування, обладнаного відповідно до вимог Постанови КМ України № 960 від 18.11.2015 р., його фото. Забезпечити дислокацію власного автомобілю групи швидкого реагування біля об’єкту охорони в межах доїзду до об’єкту впродовж 10 хвилин.»
Також у п. 2.1.5 Проекту договору (Додаток 5), що був розміщений Замовником у складі тендерної документації та який буде укладений за результатами процедури закупівлі містить наступну інформацію: «2.1.5 Забезпечити наявність власного автотранспорту швидкого реагування, обладнаного відповідно до вимог Постанови КМ України № 960 від 18.11.2015 р. Забезпечити дислокацію власного автомобілю групи швидкого реагування біля об’єкту охорони в межах доїзду до об’єкту впродовж 10 хвилин.».
На виконання зазначених вище вимог у складі пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" надає довідку «Щодо наявності груп затримання Учасника на транспорті швидкого реагування» яка містить інформацію, що транспорт, який буде злучатися до надання послуг використовується в рамках угоди про співробітництво відповідно до Договору 02/10-24 від 01.10.2024. Відповідно до даного договору послуги з виїзду наряду реагування здійснює ТОВ «Агенція безпеки «Омега». У складі пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" надає реєстраційні документи на транспорт реагування, а саме, що він належить ТОВ «Агенція безпеки «Омега». Отже у учасника відсутній власний транспорт, що не відповідає вимогам Технічної специфікації (п. 20), що міститься в Додатку 4. При цьому, учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" усвідомлюючи таку невідповідність погоджується з технічною частиною Додатку 4 де міститься вимога «Забезпечити наявність власного автотранспорту» ставлячи підпис директора та печатку. Відповідно через відсутність власного транспорту ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" також не має можливості виконати умови договору, що викладений у Додатку № 5, але надає погоджений та підписаний проект такого договору у складі пропозиції.
Укладання договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" відрізняється від умов договору про закупівлю за результатами електронного аукціону) в подальшому призведе до визнання договору нікчемним.
СКАРЖНИК наполягає, що пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та повинна була бути відхилена Замовником відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, Замовник порушив право Скаржника на розгляд його пропозиції чим порушив основні принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, порушення вимог пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Тобто, відповідно до технічної специфікації та вимог тендерної документації учасник повинен мати необхідну відповідно до законодавства кількість охоронників для надання послуг за предметом закупівлі, а саме для забезпечення 7344 години охорони (розраховано згідно технічної специфікації 306 днів охорони х 24 години) та надати орієнтовну калькуляцію основних статей витрат загальної суми пропозиції з урахуванням всіх податків та зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені учасником.
Слід зауважити, що законодавством не встановлено єдиної норми тривалості робочого часу на рік. Ця норма може бути різною залежно від того, який робочий тиждень встановлено на підприємстві, в установі, організації (п'ятиденний чи шестиденний), яка тривалість щоденної роботи, коли встановлено вихідні. У зв'язку з цим на підприємствах, в установах і організаціях норма тривалості робочого часу на рік визначається самостійно з дотриманням вимог статей 50 - 53, 67 і 73 КЗпП. Однак, Відповідно до статті 50 Кодексу законів про працю України (КЗпП) нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. З відкритих джерел встановлено, що середня норма тривалості робочого часу у 2025 році з урахуванням дії військового часу при 40-ка годинному робочому тижні складає 174 години на місяць.
Із зазначеного можна розрахувати, що для виконання послуг за предметом закупівлі мінімально необхідно 4.2 охоронники (7344 годин охорони :174 середня норма тривалості робочого часу на місяць:10 місяців охорони).
Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" на підтвердження технічних характеристик надає документ «Орієнтовна калькуляція основних статей витрат загальної суми пропозиції». Відповідно до цього документу фонд заробітної плати учасника за предметом закупівлі складає – 330480,00 грн. без ПДВ. Крім того, з калькуляції вбачається, що фонд заробітної плати враховує також єдиний соціальний внесок 22% на заробітну плату (так як витрати на даний податок окремо не обчислюються у калькуляції). Виходячи із зазначеного фонду заробітної плати учасник при розрахунку вартості послуг за предметом закупівлі враховує роботу тільки 3 охоронників. А саме:
фонд заробітної плати з врахуванням ЄСВ 22% - 330480,00 грн.
середня норма тривалості робочого часу на місяць- 174 годин
кількість місяці охорони 10 місяців
мінімальна погодинна заробітна плата в Україні
на 2025 р. 48,00 грн.+22%5 58,56 грн.
330480:174:10:58,56 = 3,2
Також Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" у складі пропозиції надає довідку «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації та підтверджуючі документи», в якій вказується, що учасник має для виконання послуг за предметом закупівлі охоронників в кількості 5 осіб.
Тобто, з одного боку у складі тендерної пропозиції надана довідка про наявність 5 охоронників у відповідності до кваліфікаційних вимог, однак при калькуляції основних витрат загальної суми пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" в розрахунок включені витрати на роботу 3 охоронників.
СКАРЖНИК наполягає, що пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та повинна була бути відхилена Замовником відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до п. 20 Додатку 4 Технічна специфікація «20. Забезпечити наявність власного автотранспорту швидкого реагування, обладнаного відповідно до вимог Постанови КМ України № 960 від 18.11.2015 р., його фото. Забезпечити дислокацію власного автомобілю групи швидкого реагування біля об’єкту охорони в межах доїзду до об’єкту впродовж 10 хвилин.»
Також у п. 2.1.5 Проекту договору (Додаток 5), що був розміщений Замовником у складі тендерної документації та який буде укладений за результатами процедури закупівлі містить наступну інформацію: «2.1.5 Забезпечити наявність власного автотранспорту швидкого реагування, обладнаного відповідно до вимог Постанови КМ України № 960 від 18.11.2015 р. Забезпечити дислокацію власного автомобілю групи швидкого реагування біля об’єкту охорони в межах доїзду до об’єкту впродовж 10 хвилин.».
На виконання зазначених вище вимог у складі пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" надає довідку «Щодо наявності груп затримання Учасника на транспорті швидкого реагування» яка містить інформацію, що транспорт, який буде злучатися до надання послуг використовується в рамках угоди про співробітництво відповідно до Договору 02/10-24 від 01.10.2024. Відповідно до даного договору послуги з виїзду наряду реагування здійснює ТОВ «Агенція безпеки «Омега». У складі пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" надає реєстраційні документи на транспорт реагування, а саме, що він належить ТОВ «Агенція безпеки «Омега». Отже у учасника відсутній власний транспорт, що не відповідає вимогам Технічної специфікації (п. 20), що міститься в Додатку 4. При цьому, учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" усвідомлюючи таку невідповідність погоджується з технічною частиною Додатку 4 де міститься вимога «Забезпечити наявність власного автотранспорту» ставлячи підпис директора та печатку. Відповідно через відсутність власного транспорту ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" також не має можливості виконати умови договору, що викладений у Додатку № 5, але надає погоджений та підписаний проект такого договору у складі пропозиції.
Укладання договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" відрізняється від умов договору про закупівлю за результатами електронного аукціону) в подальшому призведе до визнання договору нікчемним.
СКАРЖНИК наполягає, що пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та повинна була бути відхилена Замовником відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, Замовник порушив право Скаржника на розгляд його пропозиції чим порушив основні принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, порушення вимог пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Інформація щодо наявності груп затримання
-
Повʼязаний документ:
Інформаційна довідка щодо наявності груп затримання.pdf
-
-
Назва доказу:
Орієнтовна калькуляція
-
Повʼязаний документ:
Орієнтовна калькуляція основних статей витрат.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
088e2fa4b5b44744990ca3408747cc43
Заголовок пункту скарги:
Відсутність квитанції (платіжного доручення) тощо, що підтверджує сплату за використання послуг ДП «Український державний центр радіочастот»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Серед інших документів, що передбачені вимогами тендерної документації для надання у складі пропозиції є - «Діючий договір з ДП «Українським державним центром радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності». На підтвердження дійсності Договору Учасник повинен надати квитанцію (платіжне доручення) тощо, що підтверджує сплату за використання.»
На підтвердження дійсності Договору № 43481656 від 19.12.2023 року на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіообладнання та випромінювальних пристроїв ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" у складі пропозиції надає платіжну інструкцію № 404 від 15 грудня 2023 року «Призначення платежу – Сплата за послуги згідно рахунку № 3820 від 15.12.2023 року . Також у складі пропозиції надано і рахунок № 3820 від 15.12.2023 року. Призначення платежу відповідно до зазначеного рахунку - « Розгляд та аналіз заявочних документів про надання дозволу на експлуатацію РЕЗ, що не потребує розрахунків ЕМС (розгляд декларації про забезпечення ЕМС РО ) короткохвильового, ультракороткохвильового, транкінгового, супутникового радіозв’язку, радіозв’язку передавання даних, берегових та суднових станцій , радіотелеметрії, охоронних і пожежних систем, радіотелеметрії та радіо дистанційного керування,індуктивних радіо застосувань, мультимедійного, мультисервісного широкосмугового радіо доступу, радіорелейного зв’язку, цифрової беспроводової телефонії мереж радіозв’язку зв системі з фіксованим абонентським радіо доступом стандарту DECT (за РЕЗ (РО)). Тобто учасник підтвердив саме сплату за розгляд та аналіз документів з метою надання дозволу на експлуатацію РЕЗ та ніяким чином не підтвердив сплату саме за використання по Договору. Оскільки відповідно до умов Договору: «п. 3.1.1 Один раз в місяць після проведення робіт з урахуванням діючих тарифів та діючих коефіцієнтів Виконавець розраховує вартість робіт за поточний місяць та оформлює рахунок. Рахунки формуються кожного місяця, починаючи з місяця в якому було укладено Договір.», тобто рахунки за проведені роботи повинні сплачуватися щомісячно.
Таким чином у складі пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" відсутня квитанція (платіжне доручення) тощо, що підтверджує сплату за використання послуг відповідно до наданого Договору № 43481656 від 19.12.2023 року на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіообладнання та випромінювальних пристроїв чим не підтвердив дійсність даного Договору відповідно до вимог тендерної документації.
На підтвердження дійсності Договору № 43481656 від 19.12.2023 року на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіообладнання та випромінювальних пристроїв ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" у складі пропозиції надає платіжну інструкцію № 404 від 15 грудня 2023 року «Призначення платежу – Сплата за послуги згідно рахунку № 3820 від 15.12.2023 року . Також у складі пропозиції надано і рахунок № 3820 від 15.12.2023 року. Призначення платежу відповідно до зазначеного рахунку - « Розгляд та аналіз заявочних документів про надання дозволу на експлуатацію РЕЗ, що не потребує розрахунків ЕМС (розгляд декларації про забезпечення ЕМС РО ) короткохвильового, ультракороткохвильового, транкінгового, супутникового радіозв’язку, радіозв’язку передавання даних, берегових та суднових станцій , радіотелеметрії, охоронних і пожежних систем, радіотелеметрії та радіо дистанційного керування,індуктивних радіо застосувань, мультимедійного, мультисервісного широкосмугового радіо доступу, радіорелейного зв’язку, цифрової беспроводової телефонії мереж радіозв’язку зв системі з фіксованим абонентським радіо доступом стандарту DECT (за РЕЗ (РО)). Тобто учасник підтвердив саме сплату за розгляд та аналіз документів з метою надання дозволу на експлуатацію РЕЗ та ніяким чином не підтвердив сплату саме за використання по Договору. Оскільки відповідно до умов Договору: «п. 3.1.1 Один раз в місяць після проведення робіт з урахуванням діючих тарифів та діючих коефіцієнтів Виконавець розраховує вартість робіт за поточний місяць та оформлює рахунок. Рахунки формуються кожного місяця, починаючи з місяця в якому було укладено Договір.», тобто рахунки за проведені роботи повинні сплачуватися щомісячно.
Таким чином у складі пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" відсутня квитанція (платіжне доручення) тощо, що підтверджує сплату за використання послуг відповідно до наданого Договору № 43481656 від 19.12.2023 року на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіообладнання та випромінювальних пристроїв чим не підтвердив дійсність даного Договору відповідно до вимог тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Договір радіочастоти
-
Повʼязаний документ:
Договір радіочастоти.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
e176277adbc24914affb790f246871e6
Заголовок пункту скарги:
Відсутність дійсних на момент розкриття тендерних пропозицій копій сертифікатів, свідоцтв, та/або диплома на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 2.1. цього розділу, про проходження навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не нижче IІI розряду
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
На підтвердження наявністі в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимогами тендерної документації ( п.2.3 Додатку 3) передбачено надати: «Копія сертифікату, свідоцтва, та/або диплома на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 2.1. цього розділу, про проходження навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не нижче IІI розряду».
На виконання даної вимоги учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" надано свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації охоронників III розряду в Приватному професійно-технічному навчальному закладі « Імперія » на наступних охоронників :
Платошин Олександр Васильович (МВ № 15699 дата видачі 17 березня 2021 року)
Крамаренко Оксана Володимирівна (МВ № 15639 дата видачі 17 березня 2021 року)
Клінчева Тетяна Миколаївна (МВ № 15695 дата видачі 17 березня 2021 року)
Юхно Олександр Олексійович (МВ № 15654 дата видачі 17 березня 2021 року)
Відповідно до вимог останнього абзацу п. 2 Додатку 3 - «Документи повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій».
На теперішній час перевірити дійсність/достовірність документів про освіту в Україні можливо двома шляхами: 1) звернувшись до закладу освіти, що видав документ про освіту; 2) скориставшись автоматичним онлайн-сервісом перевірки достовірності документів про освіту (крім перевірки достовірності документів вищих військових навчальних закладів), розміщеним у розділі «Реєстр документів про освіту» сайту Єдиної державної електронної бази з питань освіти https://info.edbo.gov.ua/.
13 липня 2011 року постановою Кабінету Міністрів України №752 створено Єдину державну електронну базу з питань освіти. Документ визначає, що Єдина державна електронна база з питань освіти є автоматизованою системою збирання, реєстрації, оброблення, зберігання та захисту відомостей та даних з питань освіти. Власником Єдиної державної електронної бази з питань освіти є держава, а розпорядником – Міністерство освіти і науки України.
В ході перевірки СКАРЖНИКОМ наданих свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації охоронника III розряду на зазначеному ресурсі за посиланням https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/ на електронну пошту отримано письмову відповідь (додається як доказ) «У Реєстрі документів про освіту Єдиної Державної електронної бази з питань освіти відсутня інформація про документ Крамаренко Оксана Володимирівна (МВ № 15639 дата видачі 17 березня 2021 року) та Клінчева Тетяна Миколаївна (МВ № 15695 дата видачі 17 березня 2021 року), що ставить під сумніви дійсність/достовірність даних документів оскільки підключення до Єдиної державної електронної бази з питань освіти закладів вищої освіти розпочалось з 2012 року, професійних (професійно-технічних) закладів освіти – з 2013 року, а департаментів (управлінь) освіти – з 2014 року. У Реєстрі містяться відомості та дані про документи про освіту, виготовлені з 2000 року.
Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" не надано дійсних документів на виконання умов тендерної документації п.2.3 Додатку 3.
На виконання даної вимоги учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" надано свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації охоронників III розряду в Приватному професійно-технічному навчальному закладі « Імперія » на наступних охоронників :
Платошин Олександр Васильович (МВ № 15699 дата видачі 17 березня 2021 року)
Крамаренко Оксана Володимирівна (МВ № 15639 дата видачі 17 березня 2021 року)
Клінчева Тетяна Миколаївна (МВ № 15695 дата видачі 17 березня 2021 року)
Юхно Олександр Олексійович (МВ № 15654 дата видачі 17 березня 2021 року)
Відповідно до вимог останнього абзацу п. 2 Додатку 3 - «Документи повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій».
На теперішній час перевірити дійсність/достовірність документів про освіту в Україні можливо двома шляхами: 1) звернувшись до закладу освіти, що видав документ про освіту; 2) скориставшись автоматичним онлайн-сервісом перевірки достовірності документів про освіту (крім перевірки достовірності документів вищих військових навчальних закладів), розміщеним у розділі «Реєстр документів про освіту» сайту Єдиної державної електронної бази з питань освіти https://info.edbo.gov.ua/.
13 липня 2011 року постановою Кабінету Міністрів України №752 створено Єдину державну електронну базу з питань освіти. Документ визначає, що Єдина державна електронна база з питань освіти є автоматизованою системою збирання, реєстрації, оброблення, зберігання та захисту відомостей та даних з питань освіти. Власником Єдиної державної електронної бази з питань освіти є держава, а розпорядником – Міністерство освіти і науки України.
В ході перевірки СКАРЖНИКОМ наданих свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації охоронника III розряду на зазначеному ресурсі за посиланням https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/ на електронну пошту отримано письмову відповідь (додається як доказ) «У Реєстрі документів про освіту Єдиної Державної електронної бази з питань освіти відсутня інформація про документ Крамаренко Оксана Володимирівна (МВ № 15639 дата видачі 17 березня 2021 року) та Клінчева Тетяна Миколаївна (МВ № 15695 дата видачі 17 березня 2021 року), що ставить під сумніви дійсність/достовірність даних документів оскільки підключення до Єдиної державної електронної бази з питань освіти закладів вищої освіти розпочалось з 2012 року, професійних (професійно-технічних) закладів освіти – з 2013 року, а департаментів (управлінь) освіти – з 2014 року. У Реєстрі містяться відомості та дані про документи про освіту, виготовлені з 2000 року.
Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" не надано дійсних документів на виконання умов тендерної документації п.2.3 Додатку 3.
×
-
Назва доказу:
Відповідь з Єдиної державної електронної бази з питань освіти 1
-
Повʼязаний документ:
check_document_МВ15695.zip
-
-
Назва доказу:
Відповідь з Єдиної державної електронної бази з питань освіти 1
-
Повʼязаний документ:
check_document_MB15639.zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга щодо незаконного рішення визнання переможцем закупівлі
Номер:
e8f310eb3338466c87feb0eeaf3c2c62
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-14-004728-a.b1
Назва:
Скарга щодо незаконного рішення визнання переможцем закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД охорона .docx 30.01.2025 14:59
- Оскарження рішення визначення переможцем Дельта-Охорона.doc 30.01.2025 14:59
- check_document_MB15639.zip 30.01.2025 14:59
- Договір радіочастоти.pdf 30.01.2025 14:59
- Інформаційна довідка щодо наявності груп затримання.pdf 30.01.2025 14:59
- Довідка про наявність працівників та підтерджуючі документи.pdf 30.01.2025 14:59
- Протокол уповноваженої особи від 27.01.2025.pdf 30.01.2025 14:59
- check_document_МВ15695.zip 30.01.2025 14:59
- Орієнтовна калькуляція основних статей витрат.pdf 30.01.2025 14:59
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
30.01.2025 15:49
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3a823860ec094a41b1051fc443e2eb55
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність розрахункової кількості охоронників (відповідно до наданої калькуляції) для надання послуг
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку 4 Технічна специфікація: «1. Учасник в складі тендерної пропозиції подає орієнтовну калькуляцію основних статей витрат загальної суми пропозиції. Ціна послуг має включати в себе всі податки та збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені учасником. 2. Охоронна організація має виставити цілодобовий пост охорони щодня з 01 березня 2025 року по 31 грудня 2025 року. Охорона має здійснюватися цілодобово, щоденно у робочі, святкові, канікулярні і вихідні дні.». Крім того, вимогами тендерної документації також передбачалось, що учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг (кількість працівників повинна відповідати вимогам чинного трудового законодавства України достатній для забезпечення надання послуг). Тривалість робочого часу персоналу охорони Учасника повинна відповідати нормам Кодексу законів про працю в Україні (п. 2.1 Додатку 3).
Тобто, відповідно до технічної специфікації та вимог тендерної документації учасник повинен мати необхідну відповідно до законодавства кількість охоронників для надання послуг за предметом закупівлі, а саме для забезпечення 7344 години охорони (розраховано згідно технічної специфікації 306 днів охорони х 24 години) та надати орієнтовну калькуляцію основних статей витрат загальної суми пропозиції з урахуванням всіх податків та зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені учасником.
Слід зауважити, що законодавством не встановлено єдиної норми тривалості робочого часу на рік. Ця норма може бути різною залежно від того, який робочий тиждень встановлено на підприємстві, в установі, організації (п'ятиденний чи шестиденний), яка тривалість щоденної роботи, коли встановлено вихідні. У зв'язку з цим на підприємствах, в установах і організаціях норма тривалості робочого часу на рік визначається самостійно з дотриманням вимог статей 50 - 53, 67 і 73 КЗпП. Однак, Відповідно до статті 50 Кодексу законів про працю України (КЗпП) нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. З відкритих джерел встановлено, що середня норма тривалості робочого часу у 2025 році з урахуванням дії військового часу при 40-ка годинному робочому тижні складає 174 години на місяць.
Із зазначеного можна розрахувати, що для виконання послуг за предметом закупівлі мінімально необхідно 4.2 охоронники (7344 годин охорони :174 середня норма тривалості робочого часу на місяць:10 місяців охорони).
Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" на підтвердження технічних характеристик надає документ «Орієнтовна калькуляція основних статей витрат загальної суми пропозиції». Відповідно до цього документу фонд заробітної плати учасника за предметом закупівлі складає – 330480,00 грн. без ПДВ. Крім того, з калькуляції вбачається, що фонд заробітної плати враховує також єдиний соціальний внесок 22% на заробітну плату (так як витрати на даний податок окремо не обчислюються у калькуляції). Виходячи із зазначеного фонду заробітної плати учасник при розрахунку вартості послуг за предметом закупівлі враховує роботу тільки 3 охоронників. А саме:
фонд заробітної плати з врахуванням ЄСВ 22% - 330480,00 грн.
середня норма тривалості робочого часу на місяць- 174 годин
кількість місяці охорони 10 місяців
мінімальна погодинна заробітна плата в Україні
на 2025 р. 48,00 грн.+22%5 58,56 грн.
330480:174:10:58,56 = 3,2
Також Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" у складі пропозиції надає довідку «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації та підтверджуючі документи», в якій вказується, що учасник має для виконання послуг за предметом закупівлі охоронників в кількості 5 осіб.
Тобто, з одного боку у складі тендерної пропозиції надана довідка про наявність 5 охоронників у відповідності до кваліфікаційних вимог, однак при калькуляції основних витрат загальної суми пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" в розрахунок включені витрати на роботу 3 охоронників.
СКАРЖНИК наполягає, що пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та повинна була бути відхилена Замовником відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Тобто, відповідно до технічної специфікації та вимог тендерної документації учасник повинен мати необхідну відповідно до законодавства кількість охоронників для надання послуг за предметом закупівлі, а саме для забезпечення 7344 години охорони (розраховано згідно технічної специфікації 306 днів охорони х 24 години) та надати орієнтовну калькуляцію основних статей витрат загальної суми пропозиції з урахуванням всіх податків та зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені учасником.
Слід зауважити, що законодавством не встановлено єдиної норми тривалості робочого часу на рік. Ця норма може бути різною залежно від того, який робочий тиждень встановлено на підприємстві, в установі, організації (п'ятиденний чи шестиденний), яка тривалість щоденної роботи, коли встановлено вихідні. У зв'язку з цим на підприємствах, в установах і організаціях норма тривалості робочого часу на рік визначається самостійно з дотриманням вимог статей 50 - 53, 67 і 73 КЗпП. Однак, Відповідно до статті 50 Кодексу законів про працю України (КЗпП) нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. З відкритих джерел встановлено, що середня норма тривалості робочого часу у 2025 році з урахуванням дії військового часу при 40-ка годинному робочому тижні складає 174 години на місяць.
Із зазначеного можна розрахувати, що для виконання послуг за предметом закупівлі мінімально необхідно 4.2 охоронники (7344 годин охорони :174 середня норма тривалості робочого часу на місяць:10 місяців охорони).
Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" на підтвердження технічних характеристик надає документ «Орієнтовна калькуляція основних статей витрат загальної суми пропозиції». Відповідно до цього документу фонд заробітної плати учасника за предметом закупівлі складає – 330480,00 грн. без ПДВ. Крім того, з калькуляції вбачається, що фонд заробітної плати враховує також єдиний соціальний внесок 22% на заробітну плату (так як витрати на даний податок окремо не обчислюються у калькуляції). Виходячи із зазначеного фонду заробітної плати учасник при розрахунку вартості послуг за предметом закупівлі враховує роботу тільки 3 охоронників. А саме:
фонд заробітної плати з врахуванням ЄСВ 22% - 330480,00 грн.
середня норма тривалості робочого часу на місяць- 174 годин
кількість місяці охорони 10 місяців
мінімальна погодинна заробітна плата в Україні
на 2025 р. 48,00 грн.+22%5 58,56 грн.
330480:174:10:58,56 = 3,2
Також Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" у складі пропозиції надає довідку «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації та підтверджуючі документи», в якій вказується, що учасник має для виконання послуг за предметом закупівлі охоронників в кількості 5 осіб.
Тобто, з одного боку у складі тендерної пропозиції надана довідка про наявність 5 охоронників у відповідності до кваліфікаційних вимог, однак при калькуляції основних витрат загальної суми пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" в розрахунок включені витрати на роботу 3 охоронників.
СКАРЖНИК наполягає, що пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та повинна була бути відхилена Замовником відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
×
-
Назва доказу:
Орієнтовна калькуляція основних статей витрат
-
Повʼязаний документ:
Орієнтовна калькуляція основних статей витрат.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
СКАРЖНИК наполягає, що пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та повинна була бути відхилена Замовником відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
548d90d57d0141fb95614888617d07d0
Заголовок пункту скарги:
Відсутність власного автотранспорту швидкого реагування в відповідно до вимог п. 20 Додатку 4 Технічна специфікація
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 20 Додатку 4 Технічна специфікація «20. Забезпечити наявність власного автотранспорту швидкого реагування, обладнаного відповідно до вимог Постанови КМ України № 960 від 18.11.2015 р., його фото. Забезпечити дислокацію власного автомобілю групи швидкого реагування біля об’єкту охорони в межах доїзду до об’єкту впродовж 10 хвилин.»
Також у п. 2.1.5 Проекту договору (Додаток 5), що був розміщений Замовником у складі тендерної документації та який буде укладений за результатами процедури закупівлі містить наступну інформацію: «2.1.5 Забезпечити наявність власного автотранспорту швидкого реагування, обладнаного відповідно до вимог Постанови КМ України № 960 від 18.11.2015 р. Забезпечити дислокацію власного автомобілю групи швидкого реагування біля об’єкту охорони в межах доїзду до об’єкту впродовж 10 хвилин.».
На виконання зазначених вище вимог у складі пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" надає довідку «Щодо наявності груп затримання Учасника на транспорті швидкого реагування» яка містить інформацію, що транспорт, який буде злучатися до надання послуг використовується в рамках угоди про співробітництво відповідно до Договору 02/10-24 від 01.10.2024. Відповідно до даного договору послуги з виїзду наряду реагування здійснює ТОВ «Агенція безпеки «Омега». У складі пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" надає реєстраційні документи на транспорт реагування, а саме, що він належить ТОВ «Агенція безпеки «Омега». Отже у учасника відсутній власний транспорт, що не відповідає вимогам Технічної специфікації (п. 20), що міститься в Додатку 4. При цьому, учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" усвідомлюючи таку невідповідність погоджується з технічною частиною Додатку 4 де міститься вимога «Забезпечити наявність власного автотранспорту» ставлячи підпис директора та печатку. Відповідно через відсутність власного транспорту ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" також не має можливості виконати умови договору, що викладений у Додатку № 5, але надає погоджений та підписаний проект такого договору у складі пропозиції.
Укладання договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" відрізняється від умов договору про закупівлю за результатами електронного аукціону) в подальшому призведе до визнання договору нікчемним.
СКАРЖНИК наполягає, що пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та повинна була бути відхилена Замовником відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, Замовник порушив право Скаржника на розгляд його пропозиції чим порушив основні принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, порушення вимог пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Також у п. 2.1.5 Проекту договору (Додаток 5), що був розміщений Замовником у складі тендерної документації та який буде укладений за результатами процедури закупівлі містить наступну інформацію: «2.1.5 Забезпечити наявність власного автотранспорту швидкого реагування, обладнаного відповідно до вимог Постанови КМ України № 960 від 18.11.2015 р. Забезпечити дислокацію власного автомобілю групи швидкого реагування біля об’єкту охорони в межах доїзду до об’єкту впродовж 10 хвилин.».
На виконання зазначених вище вимог у складі пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" надає довідку «Щодо наявності груп затримання Учасника на транспорті швидкого реагування» яка містить інформацію, що транспорт, який буде злучатися до надання послуг використовується в рамках угоди про співробітництво відповідно до Договору 02/10-24 від 01.10.2024. Відповідно до даного договору послуги з виїзду наряду реагування здійснює ТОВ «Агенція безпеки «Омега». У складі пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" надає реєстраційні документи на транспорт реагування, а саме, що він належить ТОВ «Агенція безпеки «Омега». Отже у учасника відсутній власний транспорт, що не відповідає вимогам Технічної специфікації (п. 20), що міститься в Додатку 4. При цьому, учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" усвідомлюючи таку невідповідність погоджується з технічною частиною Додатку 4 де міститься вимога «Забезпечити наявність власного автотранспорту» ставлячи підпис директора та печатку. Відповідно через відсутність власного транспорту ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" також не має можливості виконати умови договору, що викладений у Додатку № 5, але надає погоджений та підписаний проект такого договору у складі пропозиції.
Укладання договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" відрізняється від умов договору про закупівлю за результатами електронного аукціону) в подальшому призведе до визнання договору нікчемним.
СКАРЖНИК наполягає, що пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та повинна була бути відхилена Замовником відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, Замовник порушив право Скаржника на розгляд його пропозиції чим порушив основні принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, порушення вимог пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Інформаційна довідка щодо наявності груп затримання
-
Повʼязаний документ:
Інформаційна довідка щодо наявності груп затримання.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
СКАРЖНИК наполягає, що пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та повинна була бути відхилена Замовником відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
a2ccdc9cb472420a85fcea775a9021aa
Заголовок пункту скарги:
Відсутність квитанції (платіжне доручення) тощо, що підтверджує сплату за послуги ДП «Український державний центр радіочастот»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Серед інших документів, що передбачені вимогами тендерної документації для надання у складі пропозиції є - «Діючий договір з ДП «Українським державним центром радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності». На підтвердження дійсності Договору Учасник повинен надати квитанцію (платіжне доручення) тощо, що підтверджує сплату за використання.»
На підтвердження дійсності Договору № 43481656 від 19.12.2023 року на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіообладнання та випромінювальних пристроїв ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" у складі пропозиції надає платіжну інструкцію № 404 від 15 грудня 2023 року «Призначення платежу – Сплата за послуги згідно рахунку № 3820 від 15.12.2023 року . Також у складі пропозиції надано і рахунок № 3820 від 15.12.2023 року. Призначення платежу відповідно до зазначеного рахунку - « Розгляд та аналіз заявочних документів про надання дозволу на експлуатацію РЕЗ, що не потребує розрахунків ЕМС (розгляд декларації про забезпечення ЕМС РО ) короткохвильового, ультракороткохвильового, транкінгового, супутникового радіозв’язку, радіозв’язку передавання даних, берегових та суднових станцій , радіотелеметрії, охоронних і пожежних систем, радіотелеметрії та радіо дистанційного керування,індуктивних радіо застосувань, мультимедійного, мультисервісного широкосмугового радіо доступу, радіорелейного зв’язку, цифрової беспроводової телефонії мереж радіозв’язку зв системі з фіксованим абонентським радіо доступом стандарту DECT (за РЕЗ (РО)). Тобто учасник підтвердив саме сплату за розгляд та аналіз документів з метою надання дозволу на експлуатацію РЕЗ та ніяким чином не підтвердив сплату саме за використання по Договору. Оскільки відповідно до умов Договору: «п. 3.1.1 Один раз в місяць після проведення робіт з урахуванням діючих тарифів та діючих коефіцієнтів Виконавець розраховує вартість робіт за поточний місяць та оформлює рахунок. Рахунки формуються кожного місяця, починаючи з місяця в якому було укладено Договір.», тобто рахунки за проведені роботи повинні сплачуватися щомісячно.
Таким чином у складі пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" відсутня квитанція (платіжне доручення) тощо, що підтверджує сплату за використання послуг відповідно до наданого Договору № 43481656 від 19.12.2023 року на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіообладнання та випромінювальних пристроїв чим не підтвердив дійсність даного Договору відповідно до вимог тендерної документації.
На підтвердження дійсності Договору № 43481656 від 19.12.2023 року на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіообладнання та випромінювальних пристроїв ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" у складі пропозиції надає платіжну інструкцію № 404 від 15 грудня 2023 року «Призначення платежу – Сплата за послуги згідно рахунку № 3820 від 15.12.2023 року . Також у складі пропозиції надано і рахунок № 3820 від 15.12.2023 року. Призначення платежу відповідно до зазначеного рахунку - « Розгляд та аналіз заявочних документів про надання дозволу на експлуатацію РЕЗ, що не потребує розрахунків ЕМС (розгляд декларації про забезпечення ЕМС РО ) короткохвильового, ультракороткохвильового, транкінгового, супутникового радіозв’язку, радіозв’язку передавання даних, берегових та суднових станцій , радіотелеметрії, охоронних і пожежних систем, радіотелеметрії та радіо дистанційного керування,індуктивних радіо застосувань, мультимедійного, мультисервісного широкосмугового радіо доступу, радіорелейного зв’язку, цифрової беспроводової телефонії мереж радіозв’язку зв системі з фіксованим абонентським радіо доступом стандарту DECT (за РЕЗ (РО)). Тобто учасник підтвердив саме сплату за розгляд та аналіз документів з метою надання дозволу на експлуатацію РЕЗ та ніяким чином не підтвердив сплату саме за використання по Договору. Оскільки відповідно до умов Договору: «п. 3.1.1 Один раз в місяць після проведення робіт з урахуванням діючих тарифів та діючих коефіцієнтів Виконавець розраховує вартість робіт за поточний місяць та оформлює рахунок. Рахунки формуються кожного місяця, починаючи з місяця в якому було укладено Договір.», тобто рахунки за проведені роботи повинні сплачуватися щомісячно.
Таким чином у складі пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА" відсутня квитанція (платіжне доручення) тощо, що підтверджує сплату за використання послуг відповідно до наданого Договору № 43481656 від 19.12.2023 року на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіообладнання та випромінювальних пристроїв чим не підтвердив дійсність даного Договору відповідно до вимог тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Договір радіочастоти
-
Повʼязаний документ:
Договір радіочастоти.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі