• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Кейтерингові послуги для учнів початкових класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів закладів загальної середньої освіти Зарічанської сільської ради» (Код ДК 021:2015- 55520000-1 — Кейтерингові послуги)

Торги відмінено

2 477 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 386.00 UAH
Період оскарження: 09.01.2025 23:25 - 15.01.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

не відхилення учасника-ФОП "КУРУЦ ЄЛІЗАВЕТА МИХАЙЛІВНА"

Номер: 08f72ac0603c47e1a57bf70b7851ae63
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-09-010855-a.a2
Назва: не відхилення учасника-ФОП "КУРУЦ ЄЛІЗАВЕТА МИХАЙЛІВНА"
Вимога:
Відповідно до Абзац третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 382 від 02.04.2024}Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: ПЕРЕМОЖЕЦЬ не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; ФОП "КУРУЦ ЄЛІЗАВЕТА МИХАЙЛІВНА" ІПН 2099420824 не виконала вимоги п.44 Особливостей та Додатку 9 Тендерної документації ЗАМОВНИКА і не надала в строк до 12.02.2025 року до 00.00 к.ч документи переможця, а саме -Витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, що вчинили корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення (щодо керівника). та Витяг про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/ наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України (щодо керівника). таким чином пропозиція така званого "ПЕРЕМОЖЦЯ" підлягає відхиленню. Ми розуміємо "Зацікавленість" уповноваженоїособи та/або керівника уповаженої особи в "Протягненні" ФОП "КУРУЦ ЄЛІЗАВЕТА МИХАЙЛІВНА" в будь який спосіб переможця та укладені договору, однак порушувати вимоги законодавства не має права жодна особа, тим більше уповноважена особа яка безпосередньо несе ПЕРСОНАЛЬНУ в тому числі і КРИМІНАЛЬНУ відповідальність. Враховуючи наведене порушення закупівльного законодавства ВИМАГАЄМО відмінити рішення про визначення переможцем ФОП "КУРУЦ ЄЛІЗАВЕТА МИХАЙЛІВНА"
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення. Уповноважена особа в своїй роботі керується ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостями .. Та відповідно до своїх функціональних обов’язків і чинного законодавства прийме рішення стосовно переможця Закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

незаконне відхилення та визначення переможця

Номер: 301bf69138ef4f4a8406a21756d7be4b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-09-010855-a.b1
Назва: незаконне відхилення та визначення переможця
Вимога:
ВИМОГА 20.01.2025 року завершився електронний аукціон та відкриття пропозицій по закупівлі ««Кейтерингові послуги для учнів початкових класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів закладів загальної середньої освіти Зарічанської сільської ради» (Код ДК 021:2015- 55520000-1 — Кейтерингові послуги)» (оголошення UA-2025-01-09-010855-a) 07.02.2025 року о 21.43(!!!!!) розміщено в електронній системі закупівель рішення про відхилення пропозиції Учасника ФОП "ФЕДОРЧАНИЧ МИРОСЛАВА МИХАЙЛІВНА" ІПН 3244501867 (Протокол засідання тендерного комітету від 07.02.2025року). ФОП ФЕДОРЧАНИЧ МИРОСЛАВА МИХАЙЛІВНА" не погоджується з вказаним рішенням Замовника, вважає його таким, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та порушують права та охоронювані законом інтереси ФОП ФЕДОРЧАНИЧ МИРОСЛАВА МИХАЙЛІВНА з огляду на наступне. Відповідно до пункту 2 ДОДАТКУ 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: Довідка, складена в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи Учасника, що підтверджує наявність в учасника достатньої кількості працівників , відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов та обсягу послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід, з урахуванням наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти» - які безпосередньо беруть участь у приготуванні, транспортуванні, зберіганні та видачі продуктів харчування, готових страв та виробів: повар та/або кухар (не менше трьох) та водій із зазначенням ПІБ таких осіб, їх посад та/або професій, стажу роботи. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії наступних документів: • копії наказів про прийняття на роботу/призначення/переведення на посаду працівників відповідної кваліфікації та копії трудових книжок працівників; • копію Додатку №1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (Д1) за останній звітній період, для якого на дату подання тендерної пропозиції вже минув встановлений граничний термін подання такої звітності, з відміткою про прийняття уповноваженим органом. У разі, якщо працівник, прийнятий на роботу після складання вищевказаного звіту, необхідно надати повідомлення про прийняття працівника на роботу згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою про прийняття уповноваженим органом. ФОП ФЕДОРЧАНИЧ МИРОСЛАВА МИХАЙЛІВНА виконала зазначену вимогу документами Працівники та Підтвердження працівників. Зазначеними документами ФОП ФЕДОРЧАНИЧ МИРОСЛАВА МИХАЙЛІВНА підтвердила наявність не менше трьох працівників, відповідної кваліфікації(що підтверджено і листом ДПІ), які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов та обсягу послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід, з урахуванням наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти» - які безпосередньо беруть участь у приготуванні, транспортуванні, зберіганні та видачі продуктів харчування, готових страв та виробів про що свідчить навіть лист Головного управління ДПС У Закарпатській області доданий до протоколу. Відповідно до пункту 3 ДОДАТКУ 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)* (вартість аналогічного(их) договору(ів) має становити не менше 30% очікуваної вартості даної закупівлі) щодо надання аналогічних послуг** з інформацією про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату. *Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами конкурентної процедури закупівлі (тендеру), оголошення про проведення якого було у публічному доступі (*** замовник у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі»). Учасники повинні документально підтвердити факт проведення конкурентної процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі тендерної пропозиції. **Аналогічними вважаються послуги з організації харчування на умовах організації харчування на базі закладу за нормами, встановленими Постановою КМУ від 24.03.2021 №305. 1.3.2. На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: Позитивного відгуку(-ів) щодо надання аналогічних послуг, копію(-ії), завірену(-і) учасником, договору(-ів) надання цих послуг за вищевказаним(-и) відгуком(-ами), а також копію(-ії), завірену(-і) учасником, первинного(-их) документу(-ів)!!!!!!!, що підтверджують факт надання цих послуг в повному обсязі (акт, тощо). У складі Тендерної пропозиції ФОП ФЕДОРЧАНИЧ МИРОСЛАВА МИХАЙЛІВНА надано всі документи визначені Тендерною документацією, а на виконання зазначеної вимоги надано файл - Досвід.pdf та Боржавське досвід.pdf в якому підтверджно виконання аналогічного досвіду у розмірі не менше 30% очікуваної вартості даної закупівлі) щодо надання аналогічних послуг** з інформацією про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату. Відповідно до зазначених вимог ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ не вимагалось надання копії документів щодо суми задекларованих ДОХОДІВ ФОП за період надання послуг, а лише вимагало надання учасником, первинного(-их) документу(-ів)!!!!!!! -АКТУ, що підтверджують факт надання цих послуг в повному обсязі (акт, тощо). ФОП ФЕДОРЧАНИЧ МИРОСЛАВА МИХАЙЛІВНА виконала зазначену вимогу документами - Досвід.pdf та Боржавське досвід.pdf (довідка та договір з Актом наданих послуг!!!!!!), що свідчить про наявність досвіду - поданий договір б\н_від 01.06.2023 року (помилково зазначена дата укладення договору 01.03.2023) , акт та відгук поданий у складі пропозиції Акт приймання виконаних робіт (послуг) – це первинний бухгалтерський документ, який підтверджує факт виконання робіт або надання послуг. Цей документ виступає своєрідним підтвердженням для обох сторін угоди, даючи “зелене світло” для ПОДАЛЬШИХ!!!!!! фінансових операцій. На жаль наш контрагент - РЕЛІГІЙНА ГРЕКО-КАТОЛИЦЬКА ГРОМАДА «ПОКРОВА ПРЕСВЯТОЇ БОГОРОДИЦІ» С. БОРЖАВСЬКЕ не здійснила розрахунок -оплату за надані послуги, однак ВИМОГИ тендерної документації і не ВИМАГАЛИ надання факту ОПЛАТИ!!!!!, а лише вимагали надання - надання учасником, первинного(-их) документу(-ів), що і було нами виконано та надано АКТ наданих послуг. Тобто вимога ФОП ФЕДОРЧАНИЧ МИРОСЛАВА МИХАЙЛІВНА ВИКОНАНА ПОВНІСТЮ. Крім того слід зазначити, що у разі наявних невідповідностей, відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі — Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином у разі якщо замовником - Відділом освіти, культури, молоді, спорту та туризму Зарічанської сільської ради під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Однак уповноваженою особою не було дотримано вищезазначені вимоги, не надано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель Замовником, а 07.02.2025 року о 21.43!!!!!!! (ВЕЧОРА) нашу пропозицію було безпідставно, з порушенням виог закупівельного законодавства відхилено, що може свідчити про наявність окремих КОРУПЦІЙНИХ ДІЯНЬ зі сторони замовника(уповноважної особи), яка в позараобочий час о 21.43!!!!! прийняла відповідне рішення ТАКОЖ, ФОП ФЕДОРЧАНИЧ МИРОСЛАВА МИХАЙЛІВНА не погоджується з рішенням про визначення переможцем ФОП "КУРУЦ ЄЛІЗАВЕТА МИХАЙЛІВНА" ІПН 2099420824 (Протокол засідання тендерного комітету від 07.02.2025року) розміщено в електронній системі закупівель 07.02.2025 року о 21.49(!!!!!) виходячи з наступного: Відповідно до пункту 3 ДОДАТКУ 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)* (вартість аналогічного(их) договору(ів) має становити не менше 30% очікуваної вартості даної закупівлі) щодо надання аналогічних послуг** з інформацією про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату. *Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами конкурентної процедури закупівлі (тендеру), оголошення про проведення якого було у публічному доступі (*** замовник у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі»). Учасники повинні документально підтвердити факт проведення конкурентної процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі тендерної пропозиції. **Аналогічними вважаються послуги з організації харчування на умовах організації харчування на базі закладу за нормами, встановленими Постановою КМУ від 24.03.2021 №305. 1.3.2. На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: Позитивного відгуку(-ів) щодо надання аналогічних послуг, копію(-ії), завірену(-і) учасником, договору(-ів) надання цих послуг за вищевказаним(-и) відгуком(-ами), а також копію(-ії), завірену(-і) учасником, первинного(-их) документу(-ів)!!!!!!!, що підтверджують факт надання цих послуг в повному обсязі (акт, тощо). ФОП "КУРУЦ ЄЛІЗАВЕТА МИХАЙЛІВНА" для підтвердження зазаначеної вимоги щодо начвності досвіду у складі пропозиції надано довіку про наявність досвіду файл -Наявність досвіду.pdf, Договір 119 (2) .pdf, лист відгук.pdf та Звіт конк.закупівляUA-2024-10-22-016639-a-report.pdf. Однак, зазначені документи не підтверджують виконання вимоги ФОП "КУРУЦ ЄЛІЗАВЕТА МИХАЙЛІВНА" щодо наявності досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)* (вартість аналогічного(их) договору(ів) має становити не менше 30% очікуваної вартості даної закупівлі) щодо надання аналогічних послуг** з інформацією про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату. Так, очікувана вартість закупівіл становить - 2 477 200,00 грн., відповідно 30 % дорівнює сумі аналогчіного договору не менше -743 160,00 грн. ФОП "КУРУЦ ЄЛІЗАВЕТА МИХАЙЛІВНА" надала для підтвердження зазначеної вимоги договір укладений з Відділом освіти, культури, молоді, спорту та туризму Зарічанської сільської ради №119 від 25.11.2024 на суму договору – 813 836.76 за результатами проведеної закупівлі UA-2024-10-22-016639-a. Однак відповідно до Звіту про виконання договору про закупівлю UA-2024-10-22-016639-a, сума оплати за вищезазначеним договором про закупівлю становить лише - 454 130,70 грн!!!!! - що не відповідає ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)* (вартість аналогічного(их) договору(ів) має становити не менше 30%!!!!!! очікуваної вартості даної закупівлі) щодо надання аналогічних послуг. Крім того ФОП "КУРУЦ ЄЛІЗАВЕТА МИХАЙЛІВНА" не надала у складі пропозиції - копію(-ії), завірену(-і) учасником, первинного(-их) документу(-ів)!!!!!!!, що підтверджують факт надання цих послуг в повному обсязі (акт, тощо)!!!!!!. Тобто ФОП "КУРУЦ ЄЛІЗАВЕТА МИХАЙЛІВНА" не підтвердила вимогу про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Таким чином пропозиція ФОП "КУРУЦ ЄЛІЗАВЕТА МИХАЙЛІВНА" підлягає відхиленню з вищезазначених підстав!!!!! Звертаємо увагу Замовника, шо згідно статті 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122), невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника (кожного члена тендерного комітету) від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500 до 51 000 грн. відповідно). А дії уповноваженої особи, щодо завідомого прийняття незаконного рішення про відхилення пропозиції ФОП ФЕДОРЧАНИЧ МИРОСЛАВА МИХАЙЛІВНА та визначення ПЕРЕМОЖЦЕМ ФОП "КУРУЦ ЄЛІЗАВЕТА МИХАЙЛІВНА" містять ознаки КОРУПЦІЙНИХ ДІЯНЬ. Враховуючи викладене, Вимагаю - Прийняти вимогу до розгляду. - Скасувати рішення про відхилення ФОП ФЕДОРЧАНИЧ М.М. у випадку подальшого упередженого розгляду вимоги та не виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель , на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами залишаємо за собою право звернення до правоохоронних(БЕБ, ДСР, ГУНП) щодо можливої наявності в діях уповноваженої особи КОРУПЦІЙНИХ ДІЯНЬ при прийняті незаконного рішення
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розгляд Вимоги про усунення порушень ФОП "ФЕДОРЧАНИЧ МИРОСЛАВА МИХАЙЛІВНА", Код ЄДРПОУ:3244501867 (Далі – Учасник) Згідно процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-09-010855-a «Кейтерингові послуги для учнів початкових класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів закладів загальної середньої освіти Зарічанської сільської ради» (Код ДК 021:2015- 55520000-1 — Кейтерингові послуги) Згідно Інформації про процедуру: Дата оприлюднення про процедуру: 09.01.2025 року Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18.01.2025 року Уповноваженою особою 7.02.2025 року помилково було визнано переможцем ФОП Куруц Є.М., таким чином Законом не заборонено скасовувати замовникам прийняті рішення, у тому числі, про визначення учасників переможцями процедур закупівель. Ані Особливості, ні Закон № 922 не містять положень, які б дозволяли замовнику скасувати власне рішення про визначення переможця та повернутися до етапу кваліфікації учасників, щоб надати 24 години на виправлення помилок. Тож замовник може скасувати своє рішення та повернути учасника на кваліфікацію, лише якщо орган оскарження задовольнить скаргу учасника. Таким чином у зв’язку з виявленими недоліками в тендерній пропозиції учасника ФОП Куруц Є.М. та з неможливістю повернутися на стадію кваліфікації, уповноваженою особою прийнято рішення про помилкове визначення переможця, та у зв’язку з відхиленням всіх пропозицій процедура підлягає скасуванню. Також повідомляємо Вас про те, що з 01.01.2022 закупівлями займаються виключно уповноважені особи, можливість приймати рішення щодо організації та проведення процедур закупівель, а також проводити процедури закупівлі з 01.01.2022 у тендерного комітету відсутня, таким чином уповноважена особа керується «Положенням «про уповноважену особу відповідальну за організацію та проведення закупівель у Відділі освіти, культури, молоді, спорту та туризму Зарічанської сільської ради» та відповідно до п.3.4. Положення «Відповідно до положень Кодексу про працю, зокрема статті 60 «Гнучкий режим робочого часу» Уповноважена особа з питань закупівель може здійснювати свою діяльність у формі дистанційної (надомної) роботи – це форма організації праці, коли робота виконується працівником за місцем його проживання чи в іншому місці за його вибором, у тому числі за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій, але поза приміщенням роботодавця. При дистанційній (надомній) роботі працівники розділяють робочий час на свій розсуд, на них не поширюється правила внутрішнього трудового розпорядку. При цьому загальна тривалість робочого часу не може перевищувати норм, передбачених статтями Кодексу законів про працю. Ви можете скористатися своїм правом згідно чинного законодавства України оскільки замовником попередньо опубліковано рішення про переможця закупівлі ФОП КУРУЦ Є.М., то законодавчої підстави (можливості) скасування свого рішення про визнання учасника переможцем не має. Замовник в праві скасувати своє рішення за висновком органу оскарження.
Статус вимоги: Відхилено