• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Код ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія з постачанням та передачею (код ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія))

Категорія замовника: відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь-яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Місцезнаходження: вул. Героя Олега Ушневича, 29, м. Сколе, Львівська область, 82600. Закупівля проводиться на 2025 р.

Завершена

2 296 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 960.00 UAH
Період оскарження: 19.12.2024 20:41 - 24.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: 03ea9c65dd1c4b72bb00118c335e12c6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-19-023886-a.a3
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
12.02.2025 року КНП «Сколівська ЦЛ» відповідно до протоколу № 45 розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ 365» у відкритих торгах на закупівлю Електрична енергія (Електрична енергія з постачанням та передачею (код ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія)), зазначило, що розглянувши пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ 365» виявлено наступне: 1. Надано копію договору № 2023 від 20.12.2022 р. про постачання/закупівлю електричної енергії споживачу дія якого завершена. В даному договорі в розділі 16 Додатки до Договору чітко зазначено: «16.1. Невід`ємною частиною цього договору є: Додаток № 1 «Договірні обсяги закупівлі електричної енергії»; Додаток № 2 «Перелік об`єктів споживача за якими здійснюється постачання електричної енергії»; Додаток № 3 «Заява-приєднання»». Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» не надано Додаток № 2 «Перелік об`єктів споживача за якими здійснюється постачання електричної енергії» до договору № 2023 від 20.12.2022 р. про постачання/закупівлю електричної енергії споживачу, а надало додаток № 2 до невідомого договору, в якому не зазначено ні номеру і дати договору. Будь які зміни (доповнення, виправлення, дописка) до договору № 2023 від 20.12.2022 р. про постачання/закупівлю електричної енергії споживачу неможливі оскільки, дія договору завершена. У складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ 365» відсутній Додаток № 2 «Перелік об`єктів споживача за якими здійснюється постачання електричної енергії» саме до договору № 2023 від 20.12.2022 р. про постачання/закупівлю електричної енергії споживачу. 2. До вартості електричної енергії замовнику рекомендовано включати вартість її закупівлі на ринку електричної енергії, вартість послуг з передачі електричної енергії, вартість послуги електропостачальника (торгівельну надбавку/знижку)… В пп. 4.1. п. 4 розділу 1. Загальні положення тендерної документації чітко зазначено: «назва предмету закупівлі Код ДК 021:2015: 0931000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія з постачанням та передачею (код ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія)). Товаром за цим договором є електрична енергія, а також послуги, пов`язані з її постачанням, вартість яких не перевищує вартості самого товару, в тому числі послуги з передачі електричної енергії та послуги з постачання електричної енергії Споживачу із дотриманням якості послуги з електропостачання.» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ 365» надало у складі тендерної пропозиції тендерну пропозицію від 26.12.2024 року № 26/12/24-1 в якій чітко зазначає: «Найменування товару 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія)». Отже ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» надає пропозицію – 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія) іншу ніж зазначено в тендерній документації – код ДК 021:2015: 0931000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія з постачанням та передачею (код ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія)). 3. Відповідно до п. 1 Додатку 1 тендерної документації:…На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - не менше 1 (одного) договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до цих договорів), дія якого завершена - товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» у складі тендерної пропозиції надано копію договору 450 від 28.12.2022 р. про постачання електричної енергії споживачу (надалі - договір). Згідно договору 450 від 28.12.2022 р. про постачання електричної енергії споживачу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ 365» зазначає юр./фактична адреса: 01001, м. Київ, вул. Володимирська, буд. 18/2, оф. 12. 9 лютого 2023 року депутати Київради перейменували ще 31 вулицю, провулок, проспект та бульвар, назви яких пов’язані з росією та радянським минулим. «Зокрема, перейменували проспект Перемоги. Йому повернули історичну назву — проспект Берестейський.». Додаткова угода № 3 від 01 червня 2023 р. до договору 450 від 28.12.2022 р. про постачання електричної енергії споживачу ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» чітко зазначає юр./фактична адреса: 01001, м. Київ, Проспект Берестейський, б. 5-а, кім 509, такі ж дані зазначені в додатковій угоді № 4 від 30 червня 2023 р. до договору, а в додатковій угоді № 5 від 07 серпня 2023 р. до договору та додатковій угоді № 8 від 18 вересня 2023 р. до договору, додатковій угоді № 11 від 28 грудня 2023 р. до договору зазначено - юр./фактична адреса: 01001, м. Київ, вул. Володимирська, буд. 18/2, оф. 12. Учасником не надано і не завантажено до договору 450 від 28.12.2022 р. про постачання електричної енергії споживачу додаткової угоди щодо зміни місця знаходження ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» як зазначено в ч. 7 ст. 56 Закону України «Про ринок електричної енергії». Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» надало додаткову угоду №3 від 01 червня 2023 р. до договору 450 від 28.12.2022 р. про постачання електричної енергії споживачу де чітко зазначає юр./фактична адреса ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365»: 01001, м. Київ, Проспект Берестейський, б. 5-а, кім 509, а також надало додаткову угоду № 5 від 07 серпня 2023 р. до договору та додаткову угоду № 8 від 18 вересня 2023 р. до договору, додаткову угоду № 11 від 28 грудня 2023 р. до договору зазначено - юр./фактична адреса: 01001, м. Київ, вул. Володимирська, буд. 18/2, оф. 12. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» не надало жодної інформації щодо фактичного місця знаходження ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» на день укладення договору 450 від 28.12.2022 р. про постачання електричної енергії споживачу та додаткових угод , а також не надано і не завантажено до договору 450 від 28.12.2022 р. про постачання електричної енергії споживачу додаткової угоди щодо зміни місця знаходження ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» і не зазначено, які саме реквізити ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» є актуальні на день укладення договору 450 від 28.12.2022 р. про постачання електричної енергії споживачу та додаткових угод. ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до абзацу 3 пункту 43 Особливостей замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. 1. Примірник Договору № 2023 від 20.12.2022 р. про постачання/закупівлю електричної енергії споживачу ТОВ «Енерджі 365» має всі необхідні реквізити. До того ж «невідомі» додатки замовники не завантажують в систему Prozorro до відповідних договорів та закупівель. Крім того даний договір був виконаний у повному обсязі без зауважень від замовника. 2. Замовники закуповують товар «Електрична енергія код 09310000-5» відповідно до Класифікатора ДК 021 2015 Єдиний закупівельний словник(ЄЗС/CPV класифікатор). Форми «Тендерна пропозиція» від якої не можна відступати замовником не було запропоновано. Відповідно учасник надає тендерну пропозицію за власною формою та надає згоду з Додатком 2 тендерної документації. До того ж п. 2.2. Додатку 3 до тендерної документації зазначено: «2.2. Найменування предмета закупівлі за цим Договором відповідно до коду національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 09310000-5 “Електрична енергія” (далі – Товар).». Учасник в тендерній пропозиції надає згоду з проєктом договору та його істотними умовами. 3. Замовник в Розділі 3 Тендерної документації зазначає що згідно з наказом Мінекономіки від 15.04. 2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. До того ж договір був виконаний повністю без зауважень від замовника. Протокол № 45 від 12.02.2025 року КНП «Сколівська ЦЛ» про відхилення тендерної пропозиції фактично дублює попередні два протоколи – протокол № 277 від 31.12.2024 року та протокол № 7 від 17.01.2025 року, якими з аналогічних підстав було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365». Однак, рішеннями АМКУ № 497-р/пк-пз від 13.01.2025 та №1501-р/пк-пз від 31.01.2025 було зобов’язано Замовника скасувати протокол від № 277 31.12.2024 року та протокол № 7 від 17.01.2025 року, якими відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365». Фактично відбувається переписування в наступному протоколі зауважень та обставин невиконання які вже були визнані незаконними АМКУ, при розгляді відповідних скарг. Крім того, Замовником не були виконані вимоги, відповідно до приписів частини 9 статті 26 Закону № 922 з урахуванням Особливостей учасник має право виправити невідповідності в інформації та/або документах у складі ТП, які замовник виявив після розкриття ТП. Таке виправлення здійснюється шляхом завантаження через ЕСЗ уточнених або нових документів в ЕСЗ протягом 24 годин з моменту, коли замовник розмістив в ЕСЗ повідомлення з вимогою усунути такі невідповідності. Однак, Замовник не надав можливості Учаснику протягом 24 годин, скористатись своїм правом, визначеним ч. 9 ст. 26 Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Це свідчить про порушення вимог закону та нормативно – правових актів в сфері публічних закупівель. Прийняте рішення КНП «Сколівська ЦЛ» порушує права Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.02.2025 16:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.03.2025 17:22
Дата виконання рішення Замовником: 06.03.2025 18:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: КНП “Сколівська ЦЛ” (Замовник) зобов’язується виконати рішення № 3052-р/пк-пз від 27.02. 2025 комісії АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365", Лозіцька Марія 380731767403 m.lozitska@energy365.com.ua https://energy365.com.ua/uk/main

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 93ea1c45e0304adcb308146dafe21868
Заголовок пункту скарги: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 12.02.2025 року КНП «Сколівська ЦЛ» відповідно до протоколу № 45 розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ 365» у відкритих торгах на закупівлю Електрична енергія (Електрична енергія з постачанням та передачею (код ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія)), зазначило, що розглянувши пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ 365» виявлено наступне:
1. Надано копію договору № 2023 від 20.12.2022 р. про постачання/закупівлю електричної енергії споживачу дія якого завершена. В даному договорі в розділі 16 Додатки до Договору чітко зазначено: «16.1. Невід`ємною частиною цього договору є: Додаток № 1 «Договірні обсяги закупівлі електричної енергії»; Додаток № 2 «Перелік об`єктів споживача за якими здійснюється постачання електричної енергії»; Додаток № 3 «Заява-приєднання»». Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» не надано Додаток № 2 «Перелік об`єктів споживача за якими здійснюється постачання електричної енергії» до договору № 2023 від 20.12.2022 р. про постачання/закупівлю електричної енергії споживачу, а надало додаток № 2 до невідомого договору, в якому не зазначено ні номеру і дати договору. Будь які зміни (доповнення, виправлення, дописка) до договору № 2023 від 20.12.2022 р. про постачання/закупівлю електричної енергії споживачу неможливі оскільки, дія договору завершена.
У складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ 365» відсутній Додаток № 2 «Перелік об`єктів споживача за якими здійснюється постачання електричної енергії» саме до договору № 2023 від 20.12.2022 р. про постачання/закупівлю електричної енергії споживачу.
2. До вартості електричної енергії замовнику рекомендовано включати вартість її закупівлі на ринку електричної енергії, вартість послуг з передачі електричної енергії, вартість послуги електропостачальника (торгівельну надбавку/знижку)…
В пп. 4.1. п. 4 розділу 1. Загальні положення тендерної документації чітко зазначено: «назва предмету закупівлі Код ДК 021:2015: 0931000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія з постачанням та передачею (код ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія)). Товаром за цим договором є електрична енергія, а також послуги, пов`язані з її постачанням, вартість яких не перевищує вартості самого товару, в тому числі послуги з передачі електричної енергії та послуги з постачання електричної енергії Споживачу із дотриманням якості послуги з електропостачання.»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ 365» надало у складі тендерної пропозиції тендерну пропозицію від 26.12.2024 року № 26/12/24-1 в якій чітко зазначає: «Найменування товару 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія)».
Отже ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» надає пропозицію – 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія) іншу ніж зазначено в тендерній документації – код ДК 021:2015: 0931000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія з постачанням та передачею (код ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія)).
3. Відповідно до п. 1 Додатку 1 тендерної документації:…На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - не менше 1 (одного) договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до цих договорів), дія якого завершена - товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» у складі тендерної пропозиції надано копію договору 450 від 28.12.2022 р. про постачання електричної енергії споживачу (надалі - договір).
Згідно договору 450 від 28.12.2022 р. про постачання електричної енергії споживачу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ 365» зазначає юр./фактична адреса: 01001, м. Київ, вул. Володимирська, буд. 18/2, оф. 12. 9 лютого 2023 року депутати Київради перейменували ще 31 вулицю, провулок, проспект та бульвар, назви яких пов’язані з росією та радянським минулим. «Зокрема, перейменували проспект Перемоги. Йому повернули історичну назву — проспект Берестейський.».
Додаткова угода № 3 від 01 червня 2023 р. до договору 450 від 28.12.2022 р. про постачання електричної енергії споживачу ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» чітко зазначає юр./фактична адреса: 01001, м. Київ, Проспект Берестейський, б. 5-а, кім 509, такі ж дані зазначені в додатковій угоді № 4 від 30 червня 2023 р. до договору, а в додатковій угоді № 5 від 07 серпня 2023 р. до договору та додатковій угоді № 8 від 18 вересня 2023 р. до договору, додатковій угоді № 11 від 28 грудня 2023 р. до договору зазначено - юр./фактична адреса: 01001, м. Київ, вул. Володимирська, буд. 18/2, оф. 12. Учасником не надано і не завантажено до договору 450 від 28.12.2022 р. про постачання електричної енергії споживачу додаткової угоди щодо зміни місця знаходження ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» як зазначено в ч. 7 ст. 56 Закону України «Про ринок електричної енергії».
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» надало додаткову угоду №3 від 01 червня 2023 р. до договору 450 від 28.12.2022 р. про постачання електричної енергії споживачу де чітко зазначає юр./фактична адреса ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365»: 01001, м. Київ, Проспект Берестейський, б. 5-а, кім 509, а також надало додаткову угоду № 5 від 07 серпня 2023 р. до договору та додаткову угоду № 8 від 18 вересня 2023 р. до договору, додаткову угоду № 11 від 28 грудня 2023 р. до договору зазначено - юр./фактична адреса: 01001, м. Київ, вул. Володимирська, буд. 18/2, оф. 12.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» не надало жодної інформації щодо фактичного місця знаходження ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» на день укладення договору 450 від 28.12.2022 р. про постачання електричної енергії споживачу та додаткових угод , а також не надано і не завантажено до договору 450 від 28.12.2022 р. про постачання електричної енергії споживачу додаткової угоди щодо зміни місця знаходження ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» і не зазначено, які саме реквізити ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» є актуальні на день укладення договору 450 від 28.12.2022 р. про постачання електричної енергії споживачу та додаткових угод.
ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до абзацу 3 пункту 43 Особливостей замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
1. Примірник Договору № 2023 від 20.12.2022 р. про постачання/закупівлю електричної енергії споживачу ТОВ «Енерджі 365» має всі необхідні реквізити. До того ж «невідомі» додатки замовники не завантажують в систему Prozorro до відповідних договорів та закупівель. Крім того даний договір був виконаний у повному обсязі без зауважень від замовника.
2. Замовники закуповують товар «Електрична енергія код 09310000-5» відповідно до Класифікатора ДК 021 2015 Єдиний закупівельний словник(ЄЗС/CPV класифікатор). Форми «Тендерна пропозиція» від якої не можна відступати замовником не було запропоновано. Відповідно учасник надає тендерну пропозицію за власною формою та надає згоду з Додатком 2 тендерної документації.
До того ж п. 2.2. Додатку 3 до тендерної документації зазначено: «2.2. Найменування предмета закупівлі за цим Договором відповідно до коду національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 09310000-5 “Електрична енергія” (далі – Товар).». Учасник в тендерній пропозиції надає згоду з проєктом договору та його істотними умовами.
3. Замовник в Розділі 3 Тендерної документації зазначає що згідно з наказом Мінекономіки від 15.04. 2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. До того ж договір був виконаний повністю без зауважень від замовника.
Протокол № 45 від 12.02.2025 року КНП «Сколівська ЦЛ» про відхилення тендерної пропозиції фактично дублює попередні два протоколи – протокол № 277 від 31.12.2024 року та протокол № 7 від 17.01.2025 року, якими з аналогічних підстав було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365».
Однак, рішеннями АМКУ № 497-р/пк-пз від 13.01.2025 та №1501-р/пк-пз від 31.01.2025 було зобов’язано Замовника скасувати протокол від № 277 31.12.2024 року та протокол № 7 від 17.01.2025 року, якими відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365».
Фактично відбувається переписування в наступному протоколі зауважень та обставин невиконання які вже були визнані незаконними АМКУ, при розгляді відповідних скарг.
Крім того, Замовником не були виконані вимоги, відповідно до приписів частини 9 статті 26 Закону № 922 з урахуванням Особливостей учасник має право виправити невідповідності в інформації та/або документах у складі ТП, які замовник виявив після розкриття ТП.
Таке виправлення здійснюється шляхом завантаження через ЕСЗ уточнених або нових документів в ЕСЗ протягом 24 годин з моменту, коли замовник розмістив в ЕСЗ повідомлення з вимогою усунути такі невідповідності.
Однак, Замовник не надав можливості Учаснику протягом 24 годин, скористатись своїм правом, визначеним ч. 9 ст. 26 Закону № 922 з урахуванням Особливостей.
Це свідчить про порушення вимог закону та нормативно – правових актів в сфері публічних закупівель.
Прийняте рішення КНП «Сколівська ЦЛ» порушує права Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника

Номер: 8a12c196c0ab488da628094c9660e83e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-19-023886-a.b2
Назва: СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Скарга:
17.01.2025 року КНП «Сколівська ЦЛ» відповідно до протоколу № 7 розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ 365» у відкритих торгах на закупівлю Електрична енергія з постачанням та передачею (код ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія), відхилило тендерну пропозиції, зазначивши наступне: ТОВ "ЕНЕРДЖІ 365" 16.01.2025 р. було завантажено, зокрема, довідку яка підтверджує наявність досвіду виконання з боку учасника аналогічного договору від 16.01.2025 року № 16/01/25-1, в якій надало нову інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: Головне управління статистики у Кіровоградській області ЄДРПОУ 02360926 вул. Соборна. 7 А. м. Кропивницький, Кіровоградська область, Україна, 25009 Новак Ю.В. (0522) 33-32-64 gus bux@kr.ukrstat.gov.ua. а також договір № 18 від 27.02.2024 року. Таким чином, ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» не надано і не завантажено до договору 450 від 28.12.2022 р. про постачання електричної енергії споживачу додаткової угоди щодо зміни місця знаходження ТОВ "ЕНЕРДЖІ 365". ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» не надало і не завантажило і не усунуло зазначену вище невідповідність. У Києві перейменували проспект Перемоги та ще понад 30 вулиць. Про це повідомляє офіційний портал Києва. 9 лютого 2023 року депутати Київради перейменували ще 31 вулицю, провулок, проспект та бульвар, назви яких пов'язані з росією та радянським минулим. «Зокрема, перейменували проспект Перемоги. Йому повернули історичну назву — проспект Берестейський. А площа Перемоги тепер називатиметься Галицькою. Про це мер Києва Віталій Кличко повідомив після засідання Київської міської ради», — йдеться на офіційному сайті. ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» не зазначено в актах актуальної юр. адреси ГОВ "ЕНЕРДЖІ 365" на день складання актів. ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» не надало і не завантажило і не усунуло зазначену вище невідповідність. ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» надало наказ № 33-К від 29.09.2020 р. «Про прийом на роботу», в якому чітко зазначено: «Прийняли Криворучко Ірину Віталіївну на посаду начальника тендерного відділу з 30 вересня 2020 року на основне місце роботи, з випробувальним терміном 2 місяці». ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» не надало інформацію і не завантажило документи про те чи Криворучко Ірина Віталіївна пройшла з 30 вересня 2020 року випробувальний термін 2 місяці. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" у складі тендерної пропозиції надало довіреність № 2/24 від 01 грудня 2024 року в якій чітко зазначено: «представник уповноважений від імені довірителя в ході проведення конкурсу подавати пропозиції про ціну договору, подавати замовнику, конкурсній комісії необхідні документи, отримувати і підписувати від імені довірителя документи, включаючи заявку на участь в конкурсі, вчиняти інші дії, пов'язані з участю в конкурсі». Дана довіреність № 2/24 видана 01 грудня 2024 р. коли 01 грудня 2024 р. є неділя - вихідний день. ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» не надало інформації і не завантажило документи, щодо видання довіреності ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» у вихідний день. ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» не усунуло зазначену вище невідповідність. ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне. Прийняте рішення КНП «Сколівська ЦЛ» порушує права Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. Товариство з обмежено відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення ТОВ «Енерджі 365».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 31.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.01.2025 13:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.02.2025 13:11
Дата виконання рішення Замовником: 06.02.2025 12:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: КНП “Сколівська ЦЛ” (Замовник) зобов’язується виконати рішення № 1501-р/пк-пз від 31.01. 2025 комісії АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365", Лозіцька Марія 380731767403 m.lozitska@energy365.com.ua https://energy365.com.ua/uk/main

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5bd759686f6a4178bac0ab3a3d216407
Заголовок пункту скарги: СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 17.01.2025 року КНП «Сколівська ЦЛ» відповідно до протоколу № 7 розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ 365» у відкритих торгах на закупівлю Електрична енергія з постачанням та передачею (код ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія), відхилило тендерну пропозиції, зазначивши наступне:
ТОВ "ЕНЕРДЖІ 365" 16.01.2025 р. було завантажено, зокрема, довідку яка підтверджує наявність досвіду виконання з боку учасника аналогічного договору від 16.01.2025 року № 16/01/25-1, в якій надало нову інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: Головне управління статистики у Кіровоградській області ЄДРПОУ 02360926 вул. Соборна. 7 А. м. Кропивницький, Кіровоградська область, Україна, 25009 Новак Ю.В. (0522) 33-32-64 gus bux@kr.ukrstat.gov.ua. а також договір № 18 від 27.02.2024 року.
Таким чином, ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» не надано і не завантажено до договору 450 від 28.12.2022 р. про постачання електричної енергії споживачу додаткової угоди щодо зміни місця знаходження ТОВ "ЕНЕРДЖІ 365". ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» не надало і не завантажило і не усунуло зазначену вище невідповідність.
У Києві перейменували проспект Перемоги та ще понад 30 вулиць. Про це повідомляє офіційний портал Києва. 9 лютого 2023 року депутати Київради перейменували ще 31 вулицю, провулок, проспект та бульвар, назви яких пов'язані з росією та радянським минулим. «Зокрема, перейменували проспект Перемоги. Йому повернули історичну назву — проспект Берестейський. А площа Перемоги тепер називатиметься Галицькою. Про це мер Києва Віталій Кличко повідомив після засідання Київської міської ради», — йдеться на офіційному сайті. ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» не зазначено в актах актуальної юр. адреси ГОВ "ЕНЕРДЖІ 365" на день складання актів. ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» не надало і не завантажило і не усунуло зазначену вище невідповідність.
ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» надало наказ № 33-К від 29.09.2020 р. «Про прийом на роботу», в якому чітко зазначено: «Прийняли Криворучко Ірину Віталіївну на посаду начальника тендерного відділу з 30 вересня 2020 року на основне місце роботи, з випробувальним терміном 2 місяці». ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» не надало інформацію і не завантажило документи про те чи Криворучко Ірина Віталіївна пройшла з 30 вересня 2020 року випробувальний термін 2 місяці.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" у складі тендерної пропозиції надало довіреність № 2/24 від 01 грудня 2024 року в якій чітко зазначено: «представник уповноважений від імені довірителя в ході проведення конкурсу подавати пропозиції про ціну договору, подавати замовнику, конкурсній комісії необхідні документи, отримувати і підписувати від імені довірителя документи, включаючи заявку на участь в конкурсі, вчиняти інші дії, пов'язані з участю в конкурсі». Дана довіреність № 2/24 видана 01 грудня 2024 р. коли 01 грудня 2024 р. є неділя - вихідний день. ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» не надало інформації і не завантажило документи, щодо видання довіреності ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» у вихідний день. ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» не усунуло зазначену вище невідповідність.
ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Таке виправлення здійснюється шляхом завантаження через ЕСЗ уточнених або нових документів в ЕСЗ протягом 24 годин з моменту, коли замовник розмістив в ЕСЗ повідомлення з вимогою усунути такі невідповідності.
На виконання вимоги про усунення невідповідностей ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" надало:
1.Довідка про виконання аналогічного договору.pdf
2.ГУ Статистики у Кіровоградській області_договір_акти_відгук_звіт_.pdf
3.Відомості_про_повноваження_щодо_підпису_документів.pdf
4.Статут (нова редакція).pdf
5.Рішення зміна адреси.pdf
6.Довіреність консульська.pdf
7.Опис документів ЕНЕРДЖІ365 на 23.11.2023.pdf
8.Протокол № 1 загальних зборів від 07.07.2017.pdf
9.Наказ 1 про призначення директора від 08.08.17р..pdf
10.Рішення учасника.pdf
11.Наказ Криворучко І.В..pdf
12.Довіреність Криворучко І.В. на 2025 р..pdf
13.ВИТЯГ ТОВ Енерджі 365 від 11.12.2024.pdf
14.Рішення_значний_правочин_КНП_Сколівська_ЦЛ.rar
15.Інформація про учасника.pdf
16.Лист-пояснення щодо конфіденційної інформації.pdf
17.Лист НКРЕКП щодо веб сайту.pdf
Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівель було надано договір № 18 з ГУ статистики в Кіровоградській області від 27.02.2024 року в якому вірно зазначені реквізити сторін. Так само, надані акти реалізації та додаткові угоди до вищезазначеного договору, із зазначенням реквізитів сторін та адреси 01135, м. Київ, проспект Берестейський 5-а кім. 509
Щодо випробувального терміну начальника тендерного відділу, то відповідно до ст. 27 КЗпП України Строк випробування при прийнятті на роботу, якщо інше не встановлено законодавством України, не може перевищувати трьох місяців, а в окремих випадках, за погодженням з відповідним виборним органом первинної профспілкової організації, - шести місяців.
Статтею 28 КЗпП України визначено, що коли строк випробування закінчився, а працівник продовжує працювати, то він вважається таким, що витримав випробування, і наступне розірвання трудового договору допускається лише на загальних підставах.
Рішенням учасника ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» Криворучко І.В. уповноважено брати участь у тендерній закупівлі КНР «Сколівська ЦЛ», подавати та підписувати тендерну пропозицію. Отже, факт продовження роботи Криворучко І.В. свідчить за КЗпП України про витримання випробувального терміну, а Вищий орган Товариства уповноважив її на вчинення юридично значимих дій в тендерній закупівлі КНР «Сколівська ЦЛ».
До того ж на підтвердження повноважень Криворучко І.В. надано Довіреність №1/25 від 01.01.2025 р. Таким чином, ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» надало інформацію і завантажило всі необхідні документи.
Таким чином, ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» виконало вимоги про усунення невідповідностей, а висновки зазначені в протоколі не відповідають поданим документам, частині 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та є абсурдними.
Прийняте рішення КНП «Сколівська ЦЛ» порушує права Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. Товариство з обмежено відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення ТОВ «Енерджі 365».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника

Номер: e25aeb1bdec04463a198c6abf4865953
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-19-023886-a.c1
Назва: СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Скарга:
31.12.2024 року КНП «Сколівська ЦЛ» відповідно до протоколу № 277 розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ 365» у відкритих торгах на закупівлю Електрична енергія з постачанням та передачею (код ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія), зазначило, що розглянувши пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" виявлено наступне: 1. надано копію договору № 2023 від 20.12. 2022 р. про постачання/закупівлю електричної енергії споживачу в якому не зазначено в додатку № 2 номер і дату договору. В тендерній документації чітко зазначено: «не менше 1 (одного) договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до цих договорів), дія якого завершена». Згідно договору № 2023 від 20.12. 2022 р. про постачання/закупівлю електричної енергії споживачу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" іменується як Постачальник, а комунальне підприємство «БАР-БЛАГОУСТРІЙ» БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ іменується як Споживач. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" надало документи на підтвердження фактичного постачання товару (електричної енергії) за договором/договорами зазначеними в наданій Учасником довідці, а саме: - акт прийому-передачі електроенергії за січень 2023 р. № 329 від 31 січня 2023 р., де чітко зазначено: «Договір: Договір про постачання електричної енергії споживачу № 2023 від 20.12. 2022», «Покупця комунальне підприємство «БАР-БЛАГОУСТРІЙ» БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ». «Продавця ТОВАРНОЇ ВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖ1 365"». Така ж інформація зазначена в актах: акт прийому-передачі електроенергії за лютий 2023 р. № 574 від 28 лютого 2023 р.; акт прийому-передачі електроенергії за березень 2023 р. № 1157 від 31 березня 2023 р.; акт прийому-передачі електроенергії за квітень 2023 р. № 1589 від 30 квітня 2023 р.; акт прийому-передачі електроенергії за травень 2023 р. № 2004 від 31 травня 2023 р.; акт прийому-передачі електроенергії за червень 2023 р. № 2443 від 30 червня 2023 р.; акт прийому-передачі електроенергії за липень 2023 р. № 2929 від 31 липня 2023 р.; акт прийому-передачі електроенергії за серпень 2023 р. № 3438 від 31 серпня 2023 р.; акт прийому-передачі електроенергії за вересень 2023 р. № 3900 від 30 вересня 2023 р.; акт прийому-передачі електроенергії за жовтень 2023 р. № 4317 від 31 жовтня 2023 р.; акт прийому-передачі електроенергії за листопад 2023 р. № 4886 від 30 листопада 2023 р.; акт прийому-передачі електроенергії за грудень 2023 р. № 4976 від 27 грудня 2023 р. 2. надано копію договору 450 від 28.12. 2022 р. про постачання електричної енергії споживачу. Згідно договору 450 від 28.12. 2022 р. про постачання електричної енергії споживачу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" іменується як Постачальник, а Магдалинівська селищна рада іменується як Споживач. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" надало акт прийому-передачі електроенергії за січень 2023 р. № 296 від 31 січня 2023 р., де чітко зазначено: «Покупця Магдалинівська селищна рада». «Продавця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365"». Така ж інформація зазначена в актах за лютий 2023 р„ березень 2023 р., квітень 2023 р., травень 2023 р., червень 2023 р., липень 2023 р., серпень 2023 р.. вересень 2023 р.. жовтень 2023 р., листопад 2023 р., грудень 2023 р. 3. В листі від 26.12. 2024 р. № 26/12/24-15 Інформація про учасника не зазначено тел. керівника. 4. Відповідно до п. 25 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12. 2015 р. № 922-VIII (із змінами) публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" надало довіреність № 2/24 від 01.12. 2024 р. в якій чітко зазначено: «представник уповноважений від імені довірителя в ході проведення конкурсу подавати пропозиції про ціну договору, подавати замовнику, конкурсній комісії необхідні документи, отримувати і підписувати від імені довірителя документи, включаючи заявку на участь в конкурсі, вчиняти інші дії, пов'язані з участю в конкурсі». В рішенні № 29-10/20 від 29.10. 2020 р. учасника ГОВ «ЕНЕРДЖІ 365» чітко зазначено: «надати повноваження директору Товариства на представництво інтересів Товариства у відносинах щодо участі у процедурах закупівель, що проводяться в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» з усіма правами, наданими учаснику, в т.ч. але не виключно: - подання та підписання тендерних пропозицій та всіх необхідних документів; - укладення та підписання від імені Товариства договорів, що укладаються за результатами проведення процедур закупівель без обмеження загальної вартості, в т.ч. вартість яких перевищує 50 % вартості чистих активів Товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності.». На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (із змінами) та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10. 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(із змінами)(далі - Постанова), вирішено відхилити тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРДЖІ 365". Тендерна пропозиція відхилена на підставі пп.1 п.2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 1 пп. 2 п. 44 (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Замовником не були виконані вимоги, відповідно до приписів частини 9 статті 26 Закону № 922 з урахуванням Особливостей учасник має право виправити невідповідності в інформації та/або документах у складі ТП, які замовник виявив після розкриття ТП. Таке виправлення здійснюється шляхом завантаження через ЕСЗ уточнених або нових документів в ЕСЗ протягом 24 годин з моменту, коли замовник розмістив в ЕСЗ повідомлення з вимогою усунути такі невідповідності. Це свідчить про порушення вимог закону та нормативно – правового акту в сфері публічних закупівель. Щодо делегування повноважень директора, то інститут представництва сприяє більш повному здійсненню прав та обов'язків суб'єктами цивільних правовідносин в тих випадках, коли вони в силу різних обставин не можуть здійснити необхідні юридичні дії особисто. Представництво - це правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє (частина перша статті 237 Цивільного кодексу України Довіреність - це письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами (частина перша статті 244 Цивільного кодексу України). Довіреність адресована третім особам і засвідчує повноваження представника перед третіми особами. Довіреність може бути видана на ім'я однієї особи або декількох осіб. Як особа, яку представляють, може виступати одна або декілька осіб. Зміст довіреності визначається межами правоздатності особи, яку представляють. Довіреність юридичній особі може бути видана тільки на укладення правочинів, що не суперечать її статутові (положенню) або загальному положенню про організацію даного виду. Довіреність пред'являється третій особі самим представником або направляється особою, яку представляють, безпосередньо третій особі. В останньому випадку довіреність направляється третій особі без надання представнику і в її змісті може бути вказано конкретну третю особу, з якою представник має вчинити правочин. Відповідно до Статуту Товариства, директор діє без довіреності від імені Товариства та має право укладати договори від імені товариства, та подавати всі необхідні документи в процедурах публічних закупівель. Додатково на ці дії був наданий дозвіл Засновником. Будучи одноосібним органом управління, який діє без обмежень, Директор делегував частину своїх повноважень Начальнику тендерного відділу на підставі відповідної довіреності. Такі дії відповідають вимогам діючого законодавства. Прийняте рішення КНП «Сколівська ЦЛ» порушує права Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Дата розгляду скарги: 13.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.01.2025 15:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.01.2025 11:18
Дата виконання рішення Замовником: 15.01.2025 15:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: КНП “Сколівська ЦЛ” (Замовник) зобов’язується виконати рішення № 497-р/пк-пз від 13.01. 2025 комісії АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365", Лозіцька Марія 380731767403 m.lozitska@energy365.com.ua https://energy365.com.ua/uk/main

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: cd3ddf9fcdc94c2aaca2699239511ef6
Заголовок пункту скарги: СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: 31.12.2024 року КНП «Сколівська ЦЛ» відповідно до протоколу № 277 розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ 365» у відкритих торгах на закупівлю Електрична енергія з постачанням та передачею (код ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія), зазначило, що розглянувши пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" виявлено наступне:
1. надано копію договору № 2023 від 20.12. 2022 р. про постачання/закупівлю електричної енергії споживачу в якому не зазначено в додатку № 2 номер і дату договору. В тендерній документації чітко зазначено: «не менше 1 (одного) договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до цих договорів), дія якого завершена».
Згідно договору № 2023 від 20.12. 2022 р. про постачання/закупівлю електричної енергії споживачу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" іменується як Постачальник, а комунальне підприємство «БАР-БЛАГОУСТРІЙ» БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ іменується як Споживач. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" надало документи на підтвердження фактичного постачання товару (електричної енергії) за договором/договорами зазначеними в наданій Учасником довідці, а саме:
- акт прийому-передачі електроенергії за січень 2023 р. № 329 від 31 січня 2023 р., де чітко зазначено: «Договір: Договір про постачання електричної енергії споживачу № 2023 від 20.12. 2022», «Покупця комунальне підприємство «БАР-БЛАГОУСТРІЙ» БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ». «Продавця ТОВАРНОЇ ВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖ1 365"». Така ж інформація зазначена в актах: акт прийому-передачі електроенергії за лютий 2023 р. № 574 від 28 лютого 2023 р.; акт прийому-передачі електроенергії за березень 2023 р. № 1157 від 31 березня 2023 р.; акт прийому-передачі електроенергії за квітень 2023 р. № 1589 від 30 квітня 2023 р.; акт прийому-передачі електроенергії за травень 2023 р. № 2004 від 31 травня 2023 р.; акт прийому-передачі електроенергії за червень 2023 р. № 2443 від 30 червня 2023 р.; акт прийому-передачі електроенергії за липень 2023 р. № 2929 від 31 липня 2023 р.; акт прийому-передачі електроенергії за серпень 2023 р. № 3438 від 31 серпня 2023 р.; акт прийому-передачі електроенергії за вересень 2023 р. № 3900 від 30 вересня 2023 р.; акт прийому-передачі електроенергії за жовтень 2023 р. № 4317 від 31 жовтня 2023 р.; акт прийому-передачі електроенергії за листопад 2023 р. № 4886 від 30 листопада 2023 р.; акт прийому-передачі електроенергії за грудень 2023 р. № 4976 від 27 грудня 2023 р.
2. надано копію договору 450 від 28.12. 2022 р. про постачання електричної енергії споживачу. Згідно договору 450 від 28.12. 2022 р. про постачання електричної енергії споживачу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" іменується як Постачальник, а Магдалинівська селищна рада іменується як Споживач.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" надало акт прийому-передачі електроенергії за січень 2023 р. № 296 від 31 січня 2023 р., де чітко зазначено: «Покупця Магдалинівська селищна рада». «Продавця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365"». Така ж інформація зазначена в актах за лютий 2023 р„ березень 2023 р., квітень 2023 р., травень 2023 р., червень 2023 р., липень 2023 р., серпень 2023 р.. вересень 2023 р.. жовтень 2023 р., листопад 2023 р., грудень 2023 р.
3. В листі від 26.12. 2024 р. № 26/12/24-15 Інформація про учасника не зазначено тел. керівника.
4. Відповідно до п. 25 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12. 2015 р. № 922-VIII (із змінами) публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" надало довіреність № 2/24 від 01.12. 2024 р. в якій чітко зазначено: «представник уповноважений від імені довірителя в ході проведення конкурсу подавати пропозиції про ціну договору, подавати замовнику, конкурсній комісії необхідні документи, отримувати і підписувати від імені довірителя документи, включаючи заявку на участь в конкурсі, вчиняти інші дії, пов'язані з участю в конкурсі».
В рішенні № 29-10/20 від 29.10. 2020 р. учасника ГОВ «ЕНЕРДЖІ 365» чітко зазначено: «надати повноваження директору Товариства на представництво інтересів Товариства у відносинах щодо участі у процедурах закупівель, що проводяться в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» з усіма правами, наданими учаснику, в т.ч. але не виключно:
- подання та підписання тендерних пропозицій та всіх необхідних документів;
- укладення та підписання від імені Товариства договорів, що укладаються за результатами проведення процедур закупівель без обмеження загальної вартості, в т.ч. вартість яких перевищує 50 % вартості чистих активів Товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності.».
На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (із змінами) та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10. 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(із змінами)(далі - Постанова), вирішено відхилити тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРДЖІ 365".
Тендерна пропозиція відхилена на підставі пп.1 п.2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 1 пп. 2 п. 44 (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Замовником не були виконані вимоги, відповідно до приписів частини 9 статті 26 Закону № 922 з урахуванням Особливостей учасник має право виправити невідповідності в інформації та/або документах у складі ТП, які замовник виявив після розкриття ТП.
Таке виправлення здійснюється шляхом завантаження через ЕСЗ уточнених або нових документів в ЕСЗ протягом 24 годин з моменту, коли замовник розмістив в ЕСЗ повідомлення з вимогою усунути такі невідповідності.
Це свідчить про порушення вимог закону та нормативно – правового акту в сфері публічних закупівель.
Прийняте рішення КНП «Сколівська ЦЛ» порушує права Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника