-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Паливо-мастильні матеріали на 2025 рік: Бензин А- 95; Дизельне паливо.
Завершена
1 060 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 300.00 UAH
Період оскарження:
17.12.2024 14:55 - 04.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
e61d9a8687c144a781d1160b55250071
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-17-014742-a.a1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf 20.12.2024 14:53
- Скриншот карти Google з зображенням місцерозташування АЗС за межами м. Миронівка на відстані близько 4,3 км..PNG 20.12.2024 14:53
- Скарга_20_12_2024_на умови ТД Замовника_КП Миронівкаводоканал.pdf 20.12.2024 14:53
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf 20.12.2024 14:53
- Скарга_20_12_2024_на умови ТД Замовника_UA-2024-12-17-014742-a.docx 20.12.2024 14:53
- sign.p7s 20.12.2024 14:54
- рішення від 24.12.2024 №20473.pdf 24.12.2024 16:46
- інформація про резолютивну частину рішення від 30.12.2024 №20840.pdf 30.12.2024 17:25
- рішення від 30.12.2024 №20840.pdf 30.12.2024 18:39
- БРСМ.png 26.12.2024 13:44
- авіас.png 26.12.2024 13:44
- Партнер.png 26.12.2024 13:44
- Пояснення щодо закупівлі.docx 26.12.2024 13:44
- Пояснення по закупілі.PDF 26.12.2024 13:44
- Окко.png 26.12.2024 13:44
- Протокол надання відповіді.PDF 26.12.2024 13:44
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ.docx 26.12.2024 13:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.12.2024 15:39
Дата розгляду скарги:
30.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.12.2024 16:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.12.2024 18:39
Дата виконання рішення Замовником:
02.01.2025 14:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Зважаючи на вищевикладене Уповноваженою особою внесено зміни відповідно до протоколу №6/25 від 02.01.2025 року до тендерної документації (далі – Тендерна документація) оприлюдненої в електронній системі закупівель у процедурі закупівлі Паливо-мастильні матеріали на 2025 рік: Бензин А- 95; Дизельне паливо, – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, а саме:
1. Виключити з Додатку 2 Тендерної документації п.2.1.» Бензин та дизельне паливо повинно відпускатись цілодобово на підставі пред’явлення талонів на власних або орендованих АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі, тощо, розташованих в АЗС в м. Миронівка, Київської області»;
2. Виключити з Додатку 2 Тендерної документації в п.4.5 вимогу щодо розташування АЗС «у м. Миронівка», інше залишити без змін;
3. Виключити з Додатку 3 до Тендерної документації п.п. 3.4. «Ціна включає податки, збори та інші обов’язкові платежі до бюджетів, передбачені чинним законодавством України, та може змінюватись у зв`язку із змінами чинного законодавства. До ціни Товару входить також вартість зберігання Товару Продавцем в резервуарах АЗС протягом терміну дії карток на пальне. Ціна товару є договірною та звичайною на ринку нафтопродуктів, а також включає встановлений Продавцем розмір знижки на Товар.»
Всі інші вимоги до тендерної документації залишити без змін.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
18e11c4178254e2a9663ea594b31b44c
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації умову щодо зберігання Товару Продавцем в резервуарах АЗС протягом терміну дії карток на пальне.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.1. В п. 3.4. Додатку № 3 до ТД (Проєкт договору): Замовником встановлено умову щодо зберігання Товару Продавцем в резервуарах АЗС протягом терміну дії карток на пальне:
В п. 3.4. Додатку № 3 до ТД: «3.4. Ціна включає податки, збори та інші обов’язкові платежі до бюджетів, передбачені чинним законодавством України, та може змінюватись у зв`язку із змінами чинного законодавства. До ціни Товару входить також вартість зберігання Товару Продавцем в резервуарах АЗС протягом терміну дії карток на пальне. Ціна товару є договірною та звичайною на ринку нафтопродуктів, а також включає встановлений Продавцем розмір знижки на Товар.»
Замовник п. 3.4. Проєкті договору про закупівлю, фактично передбачає, що Товар зберігається Продавцем в резервуарах АЗС протягом строку дії талонів.
Згідно Листа ДФС від 04.05.2016 № 10045/6/99-99-15-03-03-15, автомобільна заправочна станція (АЗС) - це комплекс будинків, споруд, технологічного обладнання, призначений для приймання, зберігання моторного палива та заправлення ним автотранспорту (мототранспорту).
Тобто, Замовником встановлена умова щодо фактичного права Скаржника (Продавця у випадку укладення договору за результатом проведеної процедури закупівлі) на право володіння (власності/оренди/користування) АЗС, оскільки за вимогами такого договору, Скаржник повинен зберігати паливо в резервуарах АЗС, а отже, користуватися такою матеріально-технічною базою, оскільки тільки в такому випадку Скаржник має можливість зберігати паливо АЗС (згідно Цивільного кодексу України та роз’яснень ДФС).
Згідно п. 6.2. Проєкту договору «У випадку невідповідності Товару по кількості та якості приймання - передача Товару, у місці його завантаження, здійснюється відповідно до вимог:
- Інструкції «Про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України» (затверджена Наказом № 281/171/578/155 від 20 травня 2008 року).» (далі - Інтсрукція)
Згідно Інструкції, 6 Зберігання нафтопродуктів:
6.1 На всіх підприємствах ведеться облік нафти і
нафтопродуктів із записом у журналі реєстрації проведення
вимірювань нафтопродуктів (нафти) у резервуарах за формою N 7-НП
(додаток 6) (на НПЗ у спеціальних регістрах складського обліку)
для кожного резервуара з відображенням усіх технологічних
операцій, що здійснюються кожною зміною.
Для підприємств, укомплектованих для зберігання світлих
нафтопродуктів винятково резервуарами місткістю до 100 куб.м,
ведення обліку для кожного резервуара не є обов'язковим.
Відображення технологічних операцій ведеться за марками
нафтопродукту.
Сторінки журналу нумеруються, шнуруються і скріплюються
печаткою та підписом керівника підприємства (організації).
6.2 Дизельне паливо різних видів (залежно від масової частки
сірки) повинно зберігатися в окремих резервуарах.
6.3 Нафта та нафтопродукти мають зберігатись відповідно до
вимог ДСТУ 4454.
7 Порядок відпуску нафти і нафтопродуктів
7.1 Відпуск нафти споживачам здійснюється на підставі
попередньо укладених договорів, а нафтопродуктів - на підставі
договорів або за готівку.
Отже, для здійснення зберігання палива на АЗС, Скаржник повинен користуватись резервуарами АЗС. Вимагаючи від учасників наявність безпосередньої можливості зберігати паливо в резервуарах АЗС, що можливо виключно у разі наявності у Скаржника таких резервуарів у праві оренди/власності/користуванні - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві користуванні.
Вимагаємо Замовника виключити вимогу «зберігання Товару Продавцем в резервуарах АЗС протягом терміну дії карток на пальне» та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів та власниками АЗС, але такі договори не можуть підтверджувати право надання послуг зберігання Товару на кожній АЗС мережі БРСМ-нафта, оскільки предметом договору є – купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, а не право користування матеріально-технічною базою АЗС (в т.ч. резервуарами АЗС), що є правомочністю власника на рівні з володінням і розпорядженням.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС (резервуарів АЗС), які пропонують виключно свою мережу АЗС або учасники, які мають укладені договори саме зберігання палива на АЗС. Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності/оренді, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів з мережами АЗС, предметом якого є купівлі-продажу нафтопродуктів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
1.1. В п. 3.4. Додатку № 3 до ТД (Проєкт договору): Замовником встановлено умову щодо зберігання Товару Продавцем в резервуарах АЗС протягом терміну дії карток на пальне:
В п. 3.4. Додатку № 3 до ТД: «3.4. Ціна включає податки, збори та інші обов’язкові платежі до бюджетів, передбачені чинним законодавством України, та може змінюватись у зв`язку із змінами чинного законодавства. До ціни Товару входить також вартість зберігання Товару Продавцем в резервуарах АЗС протягом терміну дії карток на пальне. Ціна товару є договірною та звичайною на ринку нафтопродуктів, а також включає встановлений Продавцем розмір знижки на Товар.»
Замовник п. 3.4. Проєкті договору про закупівлю, фактично передбачає, що Товар зберігається Продавцем в резервуарах АЗС протягом строку дії талонів.
Згідно Листа ДФС від 04.05.2016 № 10045/6/99-99-15-03-03-15, автомобільна заправочна станція (АЗС) - це комплекс будинків, споруд, технологічного обладнання, призначений для приймання, зберігання моторного палива та заправлення ним автотранспорту (мототранспорту).
Тобто, Замовником встановлена умова щодо фактичного права Скаржника (Продавця у випадку укладення договору за результатом проведеної процедури закупівлі) на право володіння (власності/оренди/користування) АЗС, оскільки за вимогами такого договору, Скаржник повинен зберігати паливо в резервуарах АЗС, а отже, користуватися такою матеріально-технічною базою, оскільки тільки в такому випадку Скаржник має можливість зберігати паливо АЗС (згідно Цивільного кодексу України та роз’яснень ДФС).
Згідно п. 6.2. Проєкту договору «У випадку невідповідності Товару по кількості та якості приймання - передача Товару, у місці його завантаження, здійснюється відповідно до вимог:
- Інструкції «Про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України» (затверджена Наказом № 281/171/578/155 від 20 травня 2008 року).» (далі - Інтсрукція)
Згідно Інструкції, 6 Зберігання нафтопродуктів:
6.1 На всіх підприємствах ведеться облік нафти і
нафтопродуктів із записом у журналі реєстрації проведення
вимірювань нафтопродуктів (нафти) у резервуарах за формою N 7-НП
(додаток 6) (на НПЗ у спеціальних регістрах складського обліку)
для кожного резервуара з відображенням усіх технологічних
операцій, що здійснюються кожною зміною.
Для підприємств, укомплектованих для зберігання світлих
нафтопродуктів винятково резервуарами місткістю до 100 куб.м,
ведення обліку для кожного резервуара не є обов'язковим.
Відображення технологічних операцій ведеться за марками
нафтопродукту.
Сторінки журналу нумеруються, шнуруються і скріплюються
печаткою та підписом керівника підприємства (організації).
6.2 Дизельне паливо різних видів (залежно від масової частки
сірки) повинно зберігатися в окремих резервуарах.
6.3 Нафта та нафтопродукти мають зберігатись відповідно до
вимог ДСТУ 4454.
7 Порядок відпуску нафти і нафтопродуктів
7.1 Відпуск нафти споживачам здійснюється на підставі
попередньо укладених договорів, а нафтопродуктів - на підставі
договорів або за готівку.
Отже, для здійснення зберігання палива на АЗС, Скаржник повинен користуватись резервуарами АЗС. Вимагаючи від учасників наявність безпосередньої можливості зберігати паливо в резервуарах АЗС, що можливо виключно у разі наявності у Скаржника таких резервуарів у праві оренди/власності/користуванні - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві користуванні.
Вимагаємо Замовника виключити вимогу «зберігання Товару Продавцем в резервуарах АЗС протягом терміну дії карток на пальне» та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів та власниками АЗС, але такі договори не можуть підтверджувати право надання послуг зберігання Товару на кожній АЗС мережі БРСМ-нафта, оскільки предметом договору є – купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, а не право користування матеріально-технічною базою АЗС (в т.ч. резервуарами АЗС), що є правомочністю власника на рівні з володінням і розпорядженням.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС (резервуарів АЗС), які пропонують виключно свою мережу АЗС або учасники, які мають укладені договори саме зберігання палива на АЗС. Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності/оренді, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів з мережами АЗС, предметом якого є купівлі-продажу нафтопродуктів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір з мережею АЗС
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Комунальне підприємство "Миронівкаводоканал" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Бензин А- 95; Дизельне паливо за предметом закупівлі: показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (СPV) – 09130000-9 «Нафта і дистиляти», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-17-014742-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо зберігання Товару Продавцем в резервуарах АЗС протягом терміну дії карток на пальне.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
1ed22349a1044dbb950751a8afe59e8c
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають АЗС розташовану в м. Миронівка, Київської області
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.2. В Додатку № 2 до ТД Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають АЗС розташовану в м. Миронівка, Київської області.:
«2. Вимоги до предмета закупівлі
2.1. Бензин та дизельне паливо повинно відпускатись цілодобово на підставі пред’явлення талонів на власних або орендованих АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі, тощо, розташованих в АЗС в м. Миронівка, Київської області.»
«4.5. Учасник у складі тендерної пропозиції надає Довідку згідно з Таблицею 1, у якій зазначається інформація про перелік АЗC, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника в кількості не менше однієї АЗС у м. Миронівка.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі, тощо, розташованих в АЗС в м. Миронівка, Київської області, - що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
Виконати такі умови тендерної документації зможуть виконати виключно власники/орендарі АЗС або партнери учасника, що знаходяться в м. Миронівка, Київської області, що свідчить про дискримінаційні умови тендерної документації, які суперечать ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 29 Особливостей, зокрема в частині встановлення вимог наявності матеріально-технічної бази учасника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта за адресами:
БРСМ-Нафта: вулиця Бібліотечна, 21, село Росава, Київська область, 08835 – відстань 4,3 км до Миронівки, Київської області.
Та АЗС відповідної мережі по всій території України.
Але при цьому, село Росава, Київської області (в якому Скаржник пропонує Замовнику АЗС) – знаходиться ЗА МЕЖАМИ адміністративно-територіальної одиниці м. Миронівки, Київської області, на відстані близько 4,3 км від м. Миронівки, що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги в частині встановлення вимоги щодо місцезнаходження АЗС ВИКЛЮЧНО в межах адміністративно-територіальної одиниці м. Миронівки, Київської області.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремому населеному пункті, – виконати таку умову зможе обмежена кількість постачальників.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, АЗС Скаржника знаходиться за межами м. Миронівки, Київської області, АЛЕ в безпосередній близькості до зазначеного населеного пункту та має юридичну адресу: вулиця Бібліотечна, 21, село Росава, Київська область, 08835.
Вимогою щодо місцезнаходження АЗС, а саме: АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі, тощо, розташованих в АЗС в м. Миронівка, Київської області, Замовник встановлює кваліфікаційну вимогу тендерної документації до учасників, а саме наявність матеріально-технічної бази учасника, що суперечить п. 29 Особливостей.
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: Бензин А- 95; Дизельне паливо за предметом закупівлі: показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (СPV) – 09130000-9 «Нафта і дистиляти».
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- АЗС в м. Миронівка, Київської області.
Скаржника може запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
«2. Вимоги до предмета закупівлі
2.1. Бензин та дизельне паливо повинно відпускатись цілодобово на підставі пред’явлення талонів на власних або орендованих АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі, тощо, розташованих в АЗС в м. Миронівка, Київської області.»
«4.5. Учасник у складі тендерної пропозиції надає Довідку згідно з Таблицею 1, у якій зазначається інформація про перелік АЗC, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника в кількості не менше однієї АЗС у м. Миронівка.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі, тощо, розташованих в АЗС в м. Миронівка, Київської області, - що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
Виконати такі умови тендерної документації зможуть виконати виключно власники/орендарі АЗС або партнери учасника, що знаходяться в м. Миронівка, Київської області, що свідчить про дискримінаційні умови тендерної документації, які суперечать ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 29 Особливостей, зокрема в частині встановлення вимог наявності матеріально-технічної бази учасника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта за адресами:
БРСМ-Нафта: вулиця Бібліотечна, 21, село Росава, Київська область, 08835 – відстань 4,3 км до Миронівки, Київської області.
Та АЗС відповідної мережі по всій території України.
Але при цьому, село Росава, Київської області (в якому Скаржник пропонує Замовнику АЗС) – знаходиться ЗА МЕЖАМИ адміністративно-територіальної одиниці м. Миронівки, Київської області, на відстані близько 4,3 км від м. Миронівки, що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги в частині встановлення вимоги щодо місцезнаходження АЗС ВИКЛЮЧНО в межах адміністративно-територіальної одиниці м. Миронівки, Київської області.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремому населеному пункті, – виконати таку умову зможе обмежена кількість постачальників.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, АЗС Скаржника знаходиться за межами м. Миронівки, Київської області, АЛЕ в безпосередній близькості до зазначеного населеного пункту та має юридичну адресу: вулиця Бібліотечна, 21, село Росава, Київська область, 08835.
Вимогою щодо місцезнаходження АЗС, а саме: АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі, тощо, розташованих в АЗС в м. Миронівка, Київської області, Замовник встановлює кваліфікаційну вимогу тендерної документації до учасників, а саме наявність матеріально-технічної бази учасника, що суперечить п. 29 Особливостей.
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: Бензин А- 95; Дизельне паливо за предметом закупівлі: показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (СPV) – 09130000-9 «Нафта і дистиляти».
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- АЗС в м. Миронівка, Київської області.
Скаржника може запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
-
-
Назва доказу:
Скриншот карти Google з зображенням місцерозташування АЗС за межами м. Миронівка на відстані близько 4,3 км.
-
Повʼязаний документ:
Скриншот карти Google з зображенням місцерозташування АЗС за межами м. Миронівка на відстані близько 4,3 км..PNG
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Комунальне підприємство "Миронівкаводоканал" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Бензин А- 95; Дизельне паливо за предметом закупівлі: показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (СPV) – 09130000-9 «Нафта і дистиляти», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-17-014742-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають АЗС розташовану в м. Миронівка, Київської області.