-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
код ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)
Завершена
4 554 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 45 543.00 UAH
мін. крок: 1% або 45 543.00 UAH
Період оскарження:
13.12.2024 22:58 - 01.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства - Інші умови тендерної документації
Номер:
c049b20d5b7243a7ae655da46e133510
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-13-020777-a.b1
Назва:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства - Інші умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА СЛУЖБА.docx 17.12.2024 23:12
- Додаток_2_кваліфікація_учасника_учасника_1.docx 17.12.2024 23:12
- Текст_«ДСТУ_EN_50160_2023_Характеристики_напруги_електропостачання.pdf 17.12.2024 23:12
- СКАРГА СЛУЖБА.pdf 17.12.2024 23:12
- Текст_«ДСТУ_3466_96_Якість_електричної_енергії_Терміни_та_визначення».pdf 17.12.2024 23:12
- sign.p7s 17.12.2024 23:16
- рішення від 19.12.2024 № 20223.pdf 19.12.2024 16:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.12.2024 № 20681.pdf 27.12.2024 10:18
- рішення від 26.12.2024 № 20681.pdf 27.12.2024 13:30
- відповідь на скаргу.docx 23.12.2024 23:44
- відповідь на скаргу.pdf 23.12.2024 23:44
- відповідь на скаргу.pdf.asice 23.12.2024 23:44
- відповідь на скаргу_Validation_Report.pdf 23.12.2024 23:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.12.2024 23:21
Дата розгляду скарги:
26.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.12.2024 16:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.12.2024 13:30
Дата виконання рішення Замовником:
27.12.2024 22:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20681-р/пк-пз від 26.12.2024 Замовником внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "код ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)".
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1421b1e9f5fd491fb125b032f9f5dc70
Заголовок пункту скарги:
Умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скаржник вважає, що вимоги, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного.
Додаток 2 до тендерної документації містить такі вимоги:
Учасник також має надати:
- оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції;
- оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 22301:2021 Безпека та стабільність. Системи управління неперервністю бізнесу. Вимоги (EN ISO 22301:2019, IDT; ISO 22301:2019, IDT) виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції;
- оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції;
- оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги». виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції;
- оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 26000:2019 (ISO 26000:2010, IDT) «Настанови щодо соціальної відповідальності», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції;
- оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі;
- оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі;
- оригінал листа від оператора системи розподілу з підтвердженням інформації щодо отримання доступу до мереж та можливість продажу електричної енергії на території діяльності оператора системи, виданий не раніше грудня 2024 року;
- оригінал листа від оператора системи розподілу про те, що учасник не має заборгованості перед оператором системи розподілу за договором електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, виданий не раніше грудня 2024 року.
- інформацію від Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податків;
- лист згоду щодо наведених умов. Оплата електричної енергії буде здійснена Замовником/Споживачем у строк протягом 90 робочих днів з моменту отримання Споживачем відповідного Акту приймання-передачі та на підставі рахунку (платіжного документу) Постачальника;
- Довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території м. Харкова або Харківської області безпосередньо, або посадової особи, з робочим місцем на території м. Харкова або Харківської області безпосередньо, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів, у відповідності до вимог п.8.3.6. та 8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018р. №312 (зі змінами). (на підтвердження надати копію або оригінал наказу про призначення та підтверджуючий документ щодо оренди або права власності на приміщення, в якому відбувається прийом споживачів).
Додаток 2 до тендерної документації містить такі вимоги:
Учасник також має надати:
- оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції;
- оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 22301:2021 Безпека та стабільність. Системи управління неперервністю бізнесу. Вимоги (EN ISO 22301:2019, IDT; ISO 22301:2019, IDT) виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції;
- оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції;
- оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги». виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції;
- оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 26000:2019 (ISO 26000:2010, IDT) «Настанови щодо соціальної відповідальності», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції;
- оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі;
- оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі;
- оригінал листа від оператора системи розподілу з підтвердженням інформації щодо отримання доступу до мереж та можливість продажу електричної енергії на території діяльності оператора системи, виданий не раніше грудня 2024 року;
- оригінал листа від оператора системи розподілу про те, що учасник не має заборгованості перед оператором системи розподілу за договором електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, виданий не раніше грудня 2024 року.
- інформацію від Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податків;
- лист згоду щодо наведених умов. Оплата електричної енергії буде здійснена Замовником/Споживачем у строк протягом 90 робочих днів з моменту отримання Споживачем відповідного Акту приймання-передачі та на підставі рахунку (платіжного документу) Постачальника;
- Довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території м. Харкова або Харківської області безпосередньо, або посадової особи, з робочим місцем на території м. Харкова або Харківської області безпосередньо, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів, у відповідності до вимог п.8.3.6. та 8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018р. №312 (зі змінами). (на підтвердження надати копію або оригінал наказу про призначення та підтверджуючий документ щодо оренди або права власності на приміщення, в якому відбувається прийом споживачів).
×
-
Назва доказу:
Текст_«ДСТУ_3466_96_Якість_електричної_енергії_Терміни_та_визначення»
-
Повʼязаний документ:
Текст_«ДСТУ_3466_96_Якість_електричної_енергії_Терміни_та_визначення».pdf
-
-
Назва доказу:
Текст_«ДСТУ_EN_50160_2023_Характеристики_напруги_електропостачання
-
Повʼязаний документ:
Текст_«ДСТУ_EN_50160_2023_Характеристики_напруги_електропостачання.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 кваліфікація учасника
-
Повʼязаний документ:
Додаток_2_кваліфікація_учасника_учасника_1.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.