-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво залу для фізкультурно-оздоровчих занять Новоселицької ОТГ по вулиці Головній №10-а с. Рокитне Новоселицького району Чернівецької (завершення будівництва)
Завершена
4 711 022.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 47 110.22 UAH
мін. крок: 1% або 47 110.22 UAH
Період оскарження:
13.11.2024 16:17 - 26.11.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на протокольне рішення
Номер:
f5ca7c5b62374a8292e9798c6709da80
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-13-014623-a.c1
Назва:
Скарга на протокольне рішення
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на Протокольне рішення від 30 11.docx.p7s 05.12.2024 23:34
- Скарга на Протокольне рішення від 30 11.docx 05.12.2024 23:34
- sign.p7s 05.12.2024 23:35
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
06.12.2024 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
622b12e79b7940798a257f4f655571e5
Заголовок пункту скарги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу І тендерної документації назва предмета закупівлі Будівництво залу для фізкультурно-оздоровчих занять Новоселицької ОТГ по вулиці Головній №10-а с. Рокитне Новоселицького району Чернівецької (завершення будівництва)», (код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель).
Відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 розділу І тендерної документації строк виконання робіт встановлено до 15.12.2025 року.
Тендерна пропозиція подається відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації; а також завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї тендерної документації.
Відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації до оскаржуваної закупівлі, Учасники в складі тендерної пропозиції подають локальний та зведений кошторисний розрахунок і договірну ціну із розрахунку стартової пропозиції, а учасник переможець подає відкоригований пакет документів (локальний та зведений кошторисний розрахунок та договірну ціну) з урахуванням ціни після аукціону, якщо такий відбувся.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники Процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Всупереч зазначеним вимогам тендерної документації в Договірній ціні файл «договірна ціна» у складі тендерній пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКР.БУД.ДОР." не вказано що роботи Учасником виконуються 2024 році та 2025 році. Також наданої у складі тендерній пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКР.БУД.ДОР." Договірною ціною визначено іншого Замовника, а не «Новоселицька міська рада, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Також наданою у складі тендерній пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКР.БУД.ДОР." В Договірній ціні Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКР.БУД.ДОР." визначено іншу назву предмета закупівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
=ІІ=
Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу І тендерної документації назва предмета закупівлі «Будівництво залу для фізкультурно-оздоровчих занять Новоселицької ОТГ по вулиці Головній №10-а с. Рокитне Новоселицького району Чернівецької (завершення будівництва)», (код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель).
Відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 розділу І тендерної документації строк виконання робіт До 15.12.2025 року, докладно встановлені у Додатку 2 «Технічне завдання».
Тендерна пропозиція подається відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації; а також завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція повинна складатися, зокрема, з:
6. Інформації та сканованих документів про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, які встановлені в пункті 6 Розділу ІІІ та Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники Процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 2 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції, зокрема, договірною ціною*.
Договірна ціна складається відповідно до розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями).
Додаток 2 до тендерної документації містить ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю за предметом «Будівництво залу для фізкультурно-оздоровчих занять Новоселицької ОТГ по вулиці Головній №10-а с. Рокитне Новоселицького району Чернівецької (завершення будівництва)», (код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель).
Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 передбачено, зокрема:
V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
5.2. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
ДОГОВІРНА ЦІНА
на будівництво _____________________________________________________
(найменування об’єкта будівництва, черги, пускового комплексу
__________________________________________________________________
будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури)
що здійснюється в 20___ році
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься, зокрема:
документ «Договірна ціна» на будівництво «Будівництво залу для фізкультурно-оздоровчих занять Новоселицької ОТГ по вулиці Головній №10-а с. Рокитне Новоселицького району Чернівецької що здійснюється в 202__ роцi» (файл Договірна ціна.pdf).
Враховуючи інформацію, зазначену у вищенаведеному документі «ДОГОВІРНА ЦІНА», в частині назви предмета закупівлі «Будівництво залу для фізкультурно-оздоровчих занять Новоселицької ОТГ по вулиці Головній №10-а с. Рокитне Новоселицького району Чернівецької., не відповідає назві предмета закупівлі, визначеному у підпункті 4.1 пункту 4 розділу І тендерної документації, де зазначено назву предмету закупівлі «Будівництво залу для фізкультурно-оздоровчих занять Новоселицької ОТГ по вулиці Головній №10-а с. Рокитне Новоселицького району Чернівецької (завершення будівництва)», (код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) та запропонована пропозиція не відповідає назві предмета закупівлі згідно технічних вимог, які встановлені в Додатку 2 до цієї тендерної документації, де зазначено назву предмету закупівлі «Будівництво залу для фізкультурно-оздоровчих занять Новоселицької ОТГ по вулиці Головній №10-а с. Рокитне Новоселицького району Чернівецької (завершення будівництва)», (код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель)., чим не дотримано вимог тендерної документації.
Враховуючи інформацію, зазначену у вищенаведеному документі «ДОГОВІРНА ЦІНА», в частині зазначення виконання робіт з будівництва, що здійснюватиметься в 202__ році, не відповідає вимогам тендерної документації в частині: строк виконання робіт до 15.12.2025 року.
Зокрема, Переможець у вищенаведеному документі «ДОГОВІРНА ЦІНА» повинен був зазначити інформацію про те, що виконання робіт з будівництва здійснюватиметься в 2024-2025 роках, оскільки в 2024 році ці роботи буде розпочато, а в 2025 році – завершено.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 розділу І тендерної документації строк виконання робіт встановлено до 15.12.2025 року.
Тендерна пропозиція подається відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації; а також завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї тендерної документації.
Відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації до оскаржуваної закупівлі, Учасники в складі тендерної пропозиції подають локальний та зведений кошторисний розрахунок і договірну ціну із розрахунку стартової пропозиції, а учасник переможець подає відкоригований пакет документів (локальний та зведений кошторисний розрахунок та договірну ціну) з урахуванням ціни після аукціону, якщо такий відбувся.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники Процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Всупереч зазначеним вимогам тендерної документації в Договірній ціні файл «договірна ціна» у складі тендерній пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКР.БУД.ДОР." не вказано що роботи Учасником виконуються 2024 році та 2025 році. Також наданої у складі тендерній пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКР.БУД.ДОР." Договірною ціною визначено іншого Замовника, а не «Новоселицька міська рада, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Також наданою у складі тендерній пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКР.БУД.ДОР." В Договірній ціні Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКР.БУД.ДОР." визначено іншу назву предмета закупівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
=ІІ=
Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу І тендерної документації назва предмета закупівлі «Будівництво залу для фізкультурно-оздоровчих занять Новоселицької ОТГ по вулиці Головній №10-а с. Рокитне Новоселицького району Чернівецької (завершення будівництва)», (код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель).
Відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 розділу І тендерної документації строк виконання робіт До 15.12.2025 року, докладно встановлені у Додатку 2 «Технічне завдання».
Тендерна пропозиція подається відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації; а також завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція повинна складатися, зокрема, з:
6. Інформації та сканованих документів про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, які встановлені в пункті 6 Розділу ІІІ та Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники Процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 2 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції, зокрема, договірною ціною*.
Договірна ціна складається відповідно до розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями).
Додаток 2 до тендерної документації містить ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю за предметом «Будівництво залу для фізкультурно-оздоровчих занять Новоселицької ОТГ по вулиці Головній №10-а с. Рокитне Новоселицького району Чернівецької (завершення будівництва)», (код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель).
Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 передбачено, зокрема:
V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
5.2. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
ДОГОВІРНА ЦІНА
на будівництво _____________________________________________________
(найменування об’єкта будівництва, черги, пускового комплексу
__________________________________________________________________
будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури)
що здійснюється в 20___ році
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься, зокрема:
документ «Договірна ціна» на будівництво «Будівництво залу для фізкультурно-оздоровчих занять Новоселицької ОТГ по вулиці Головній №10-а с. Рокитне Новоселицького району Чернівецької що здійснюється в 202__ роцi» (файл Договірна ціна.pdf).
Враховуючи інформацію, зазначену у вищенаведеному документі «ДОГОВІРНА ЦІНА», в частині назви предмета закупівлі «Будівництво залу для фізкультурно-оздоровчих занять Новоселицької ОТГ по вулиці Головній №10-а с. Рокитне Новоселицького району Чернівецької., не відповідає назві предмета закупівлі, визначеному у підпункті 4.1 пункту 4 розділу І тендерної документації, де зазначено назву предмету закупівлі «Будівництво залу для фізкультурно-оздоровчих занять Новоселицької ОТГ по вулиці Головній №10-а с. Рокитне Новоселицького району Чернівецької (завершення будівництва)», (код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) та запропонована пропозиція не відповідає назві предмета закупівлі згідно технічних вимог, які встановлені в Додатку 2 до цієї тендерної документації, де зазначено назву предмету закупівлі «Будівництво залу для фізкультурно-оздоровчих занять Новоселицької ОТГ по вулиці Головній №10-а с. Рокитне Новоселицького району Чернівецької (завершення будівництва)», (код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель)., чим не дотримано вимог тендерної документації.
Враховуючи інформацію, зазначену у вищенаведеному документі «ДОГОВІРНА ЦІНА», в частині зазначення виконання робіт з будівництва, що здійснюватиметься в 202__ році, не відповідає вимогам тендерної документації в частині: строк виконання робіт до 15.12.2025 року.
Зокрема, Переможець у вищенаведеному документі «ДОГОВІРНА ЦІНА» повинен був зазначити інформацію про те, що виконання робіт з будівництва здійснюватиметься в 2024-2025 роках, оскільки в 2024 році ці роботи буде розпочато, а в 2025 році – завершено.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Скарга на Протокольне рішення
-
Повʼязаний документ:
Скарга на Протокольне рішення від 30 11.docx.p7s
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника, Новоселицьку міську раду, процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: «Будівництво залу для фізкультурно-оздоровчих занять Новоселицької ОТГ по вулиці Головній №10-а с. Рокитне Новоселицького району Чернівецької (завершення будівництва)», (код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель), ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-13-014623-a, розміщений на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-13-014623-a, скасувати Протокольне рішення Уповноваженої особи Уповноваженої особи Новоселицької міської ради про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю «Будівництво залу для фізкультурно-оздоровчих занять Новоселицької ОТГ по вулиці Головній №10-а с. Рокитне Новоселицького району Чернівецької (завершення будівництва)», (код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю № 2024/11-30 вт від «30» листопада 2024 року.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
98343ac88fc0447c83a478e7802dd07b
Заголовок пункту скарги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Назва доказу:
Скарга на Протокольне рішення
-
Повʼязаний документ:
Скарга на Протокольне рішення від 30 11.docx.p7s
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Тендерна пропозиція подається відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації; а також завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї тендерної документації. Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації (пп.2 п.3 даного додатку) Учасники у складі пропозиції мають надати: - Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характерую Додаток 2 Документації містить ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю по предмету «Будівництво залу для фізкультурно-оздоровчих занять Новоселицької ОТГ по вулиці Головній №10-а с. Рокитне Новоселицького району Чернівецької (завершення будівництва)», (код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель)., та передбачає, зокрема роботи з Монтажу автоматичної пожежної сигналізації та сповіщення про пожежу. Відповідно до вимог чинного законодавства (ПОСТАНОВА КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»), виконання робіт з Монтажу автоматичної пожежної сигналізації та сповіщення про пожежу підпадає під ліцензування. Відповідно на виконання даних робіт потрібна ліцензія, яка відсутня у складі тендерної пропозиції Учасника - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКР.БУД.ДОР." Постановою КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 26 жовтня 2011 року № 1107 передбачено, зокрема: Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Група Б 23. Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. У складі тендерної пропозиції Переможця містяться, зокрема: - ліцензія від 20 лютого 2019 р. № 9-Л щодо провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (файл Ліцензія ПП УКР.БУД.ДОР.pdf); Слід зазначити, що для виконання робіт, вказаних в Технічному завданні згідно Додатку 2 до тендерної документації, необхідні ряд основних ліцензій та дозвільних документів на виконання таких робіт, оскільки це передбачено чинним законодавством. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Переможця відсутні копії основних ліцензій та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, зокрема: - декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, а саме на: - Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції зазначеного Учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Також, вимогами тендерної документації визначено, що «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).» Проте, тендерна пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКР.БУД.ДОР." підписана УДОСКОНАЛЕНИМ ЕЛЕКРОННИМ ПІДПИСОМ, якщо перевірити на сайті https://czo.gov.ua/verify . Також, Додатком 1 визначено, що «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально». Проте, учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКР.БУД.ДОР." не надав документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном, яке зазначена у підсумковій відомості ресурсів, яка подана в складі тендерної пропозиції. Зокрема, не підтверджено наявність «компресора», «електростанції», «бульдозерів, потужністю 96 кВт», «Кранів баштових», тощо. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши Учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Замовником, при здійсненні даної закупівлі, не у повній мірі було розглянуто тендерну пропозицію Переможця та, відповідно, не дотримано принципів об’єктивного та неупередженого визначення переможця Процедури закупівлі. Скаржник дійшов висновку, що рішення, дії та бездіяльність Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок наведених в даній Скарзі рішень, дій та бездіяльності Замовника порушено право та законні інтереси Скаржника на добросовісну конкуренцію, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також на об’єктивне та неупереджене визначення переможця даної Процедури закупівлі. Принцип недискримінації означає заборону необґрунтованого відмінного ставлення, що виражене у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації. Принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця полягає в правомірному, ретельному та повному розгляді пропозицій учасників закупівель згідно із приписами Закону і вимог проведення закупівлі. Відповідно до абзацу третього пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. З огляду на вищезазначене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178,