• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги гарячого харчування

Послуги гарячого харчування учнів протягом листопада-грудня 2016 року

Торги відмінено

1 125 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 625.00 UAH
Період оскарження: 22.09.2016 12:14 - 08.10.2016 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації та порушення, виявлені в процедурі закупівлі

Номер: 739338bc1db746639e5973df211016ad
Ідентифікатор запиту: UA-2016-09-22-000189-a.a3
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації та порушення, виявлені в процедурі закупівлі
Скарга:
Повний текст скарги щодо неправомірних вимог Замовника у тендерної документації наведено у завантаженому файл
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення по скарзі: 24.10.2016 18:26
Автор: ТОВ ЛАВЕРНА СМАК, Пасічниченко Сергій Костантинович +380950087067 laverna.smak@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення дискримінаційних вимог у ТД п.3 Додаток 3

Номер: f027c6fbd85e43f3ba14e5a023950107
Ідентифікатор запиту: UA-2016-09-22-000189-a.c2
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних вимог у ТД п.3 Додаток 3
Вимога:
Відповідно до п.3 (Кваліфікаційні критерії) Додатку 3 до ТД для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в складі тендерної пропозиції необхідно надати копію аналогічного договору з бюджетною установою стосовно надання послуг шкільного гарячого харчування (послуги їдалень), протягом бюджетного року, у відповідності до предмету закупівлі. Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною і суттєво обмежує коло можливих учасників у процедурі закупівлі. Зокрема, дана норма унеможливлює участь у процедурі закупівлі тих підприємств, які мають договори на надання послуг гарячого харчування не бюджетним установам або неповний бюджетний рік, і це, вже не кажучи про новостворені підприємства, які в силу недовготривалої праці не мають змоги надати вказані договори. При цьому Замовник зобов’язаний враховувати те, що новостворені підприємства не можуть бути обмежені у своєму праві приймати участь та перемагати у закупівлях, тобто Замовником порушуються встановлені ст.3 Закону принципи здійснення закупівель, зокрема «недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників», і встановлюються дискримінаційні вимоги саме до цієї категорії підприємств. Звертаємо увагу на те, що вищевказане підтверджується і рішеннями Антимонопольного комітету України (наприклад № 86-р/пк-ск від 24.01.2014), відповідно до яких таке обмеження кола учасників є дискримінаційним і порушує базові принципи здійснення закупівель. Також, Замовником вимагається надання актів виконаних робіт за весь період дії договору та банківських виписок, що підтверджують отримання оплати за надані послуги за весь період дії договору. Така вимога, на нашу думку, також є дискримінаційною і такою, що обмежує можливе коло учасників, наприклад тих, які надавали послуги гарячого харчування (послуги їдалень) на благодійній, тобто безкоштовній основі. Також ця вимога унеможливлює участь для підприємств, які надають ці послуги протягом поточного року, відповідно термін дії договору ще триває і надати акти виконаних робіт та банківські виписки за весь період дії договору об’єктивно неможливо. В зв’язку з цим, вимагаємо усунути допущені Замовником порушення чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення відповідних змін до документації конкурсних торгів, виключення дискримінаційних умов, в тому числі з переліку документів, які повинні подаватись учасниками, з приведенням її до вимог чинного законодавства. Попереджаємо, що необґрунтовані, з порушенням чинного законодавства дії тендерного комітету, в тому числі щодо дискримінації учасників закупівлі, будуть розцінені нами як такі, що мають ознаки корупції, з наступним оскарженням їх до антимонопольного комітету, органів місцевого самоврядування, суду та правоохоронних органів.
Пов'язані документи: Замовник
  • 1.doc 03.10.2016 14:23
Вирішення: Замовником прийнято рішення відмовити скаржнику у задоволенні його скарги (детальна інформація в наведеному нижче файлі).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення порушень

Номер: 5ff01996fe1c438cb1b3b2f57be3ecc2
Ідентифікатор запиту: UA-2016-09-22-000189-a.a1
Назва: Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Вимога про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі (п.3 Додатку 3 до ТД - Кваліфікаційні критерії- підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" усі звернення за роз"ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до Замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз"яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. З тексту Вашого звернення неможливо визначити, які саме порушення були допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено