-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері управління відходами з суден
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
мін. крок: 1% або 109 001.43 UAH
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
- 2. опис до предмета закупівлі.PDF 29.11.2024 12:08
- 2. ТД - послуги у сфері управління відходами з суден (із змінами) (1).docx 29.11.2024 12:08
- ПР відхилення.docx 29.11.2024 12:08
- Скарга до АМКУ.PDF 29.11.2024 12:08
- sign.p7s 29.11.2024 12:09
- пояснення на заперечення.PDF 05.12.2024 11:51
- рішення від 02.12.2024 № 19086.pdf 02.12.2024 16:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.12.2024 № 19505.pdf 10.12.2024 14:17
- рішення від 09.12.2024 № 19505.pdf 12.12.2024 12:36
- 1. Заперечення на скаргу.docx 04.12.2024 12:39
- 2. Заперечення на скаргу.pdf 04.12.2024 12:39
Пункт скарги
про порушення законодавства про публічні закупівлі
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Одеського морського порту) (надалі – Замовник) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 08969414773f4921aadf03e2c1ede1bc (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-06-016021-a) «Послуги у сфері управління відходами з суден» (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за кодом ДК021:2015 - 90520000-8) (надалі – Торги).
Закупівлю було оголошено: 06.11.2024 р.
Учасником аукціону було Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник).
За інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття пропозицій відбулось 20.11.2024.
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.11.2024 , розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, тендерну пропозицію ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було відхилено (надалі – Протокол).
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник не погоджується із таким рішенням Замовника, вважає його дискримінаційним та таким, що порушує права Скаржника, що є порушення основних принципів Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, з огляду на наступне.
Відповідно до Протоколу підставою для відхилення пропозиції Скаржника було наступне:
«5. За результатами розгляду Уповноваженою особою Святославом Карабановим (далі – Уповноважена особа) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», виявлено невідповідність зазначеної тендерної пропозиції умовам тендерної документації на закупівлю послуг: «Послуги у сфері управління відходами з суден» (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за кодом ДК021:2015 - 90520000-8).
Інформація про невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації наведена у Таблиці 1.
Таблиця1.
Найменування учасника торгів Причина відхилення та її обґрунтування
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» На виконання вимог пп.2.4. п.2 Додатку 1 тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції наданий документ «Опис предмета закупівлі» Вих. 01/03-2851/3 від 18.11.2024 (далі – Опис предмета закупівлі), який не відповідає вимогам тендерної документації з урахуванням наступного.
Відповідно пунктам №1-17 Додатку 3 тендерної документації, учасник повинен самостійно вказати конкретний код операції з відновлення/видалення, а саме R1-13 та/або D1-13. Тобто, Замовником передбачена можливість щодо самостійного декларування учасником конкретного коду операції від R1 до R13 та/або від D1 до D13.
Учасником, в Описі предмета закупівлі, за всіма позиціями № 1-17 вказаний код операції D15, який не вимагається Додатком 3 тендерної документації та не передбачений предметом закупівлі.
Згідно Таблиці 2 (Операції з видалення та утилізації відходів (1) ) Розділу А(Операції, які не призводять до можливої рекуперації, рециркуляції, утилізації, прямого повторного чи альтернативного використання відходів) Інструкції з отримання міжнародного коду ідентифікації відходів, код D15 передбачає зберігання до початку будь-якої з операцій, зазначених у розділі А, а саме всі подібні операції з видалення, які здійснюються на практиці: від D1 до D14.
Таким чином, учасник пропонує додатково не визначений вимогами тендерної документації та предметом закупівлі код операції D15, що суттєво може впливати на збільшення витрат Замовника при виконанні учасником процедури закупівлі договору про надання послуг.
Тому з урахуванням вище наведеного, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (Додаток 3 тендерної документації) та підлягає відхиленню.
Підстава: абзац 2 підпункт 2 пункт 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей )
Так, пунктом 6 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника встановлено: «Учасник процедури закупівлі подає в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
- описом предмета закупівлі з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованих учасником послуг, що підтверджує відповідність запропонованих учасником послуг вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації) відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації.
Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку 3 ТД, а саме:
«Технічні вимоги
«Послуги у сфері управління відходами з суден» (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за кодом ДК021:2015 - 90520000-8)
№ Найменування (згідно додатку 5 та 6 МАРПОЛ 73/78) відходів та код операції Код операції з відновлення/ видалення Код відповідно до Національного переліку відходів Одиниця виміру Обсяг
Послуги зі збирання та передачі сміття з суден
Garbage – (MARPOL Annex V)/ Сміття
(Додаток V до конвенції МАРПОЛ) м3 1450
1 A. Plastic/ Пластик R 1-13 та/або
D 1-13** 15 01 02
20 01 39
2 B. Mixed/Food waste/ Харчові відходи R 1-13 та/або
D 1-13** 20 01 08
3 C.Paper/Cardboard, newspaper/Magazine/ Вироби з паперу
R 1-13 та/або
D 1-13** 20 01 01
15 01 01
20 01 02
15 01 07
15 01 04
17 04 05
20 01 40
19 12 07
15 01 03
20 01 38
20 01 11
20 03 01
20 03 99
20 03 07
4 C. Glass, Crockery/ Скло, посуд
5 C. Metal, Aluminum/Steel/Tin cans/ Вироби з металу
6 C. Pallets – wood/ Вироби з деревини
7 C. Rags/ Ганчір’я
8 D. Cooking oil/ Кулінарна олія R 1-13 та/або
D 1-13** 20 01 25
9 E. Incinerator ash/Зола інсинератору R 1-13 та/або
D 1-13** 19 01 12
10 F. Operational waste/ Експлуатаційні відходи R 1-13 та/або
D 1-13** 15 01 03
16 01 03
16 01 17
16 01 18
16 01 20
16 01 99
16 05 07*
16 05 05
16 06 04
20 01 33*
15 01 10*
15 02 02*
15 02 03
11 G Animal carcass(-es)/Трупи тварин. R 1-13 та/або
D 1-13** 02 01 99
12 H. Fishing gear/Знаряддя лову R 1-13 та/або
D 1-13** 02 01 04
13 I. E-west / Електронні відходи R 1-13 та/або
D 1-13** 16 02 14
16 02 16
20 01 35*
20 01 36
20 01 21*
14 J Cargo residues (non-HME) Залишки вантажу (безпечні) R 1-13 та/або
D 1-13** 16 07 99
15 K Cargo residues (HME) Залишки вантажу (небезпечні) R 1-13 та/або
D 1-13** 16 07 99
Air pollution (MARPOL Annex VI)/
Забруднення повітря (Додаток VI до МАРПОЛ)
16 Ozone-depleting substances and equipment containing such substances/ Озоноруйнівні речовини і устаткування, що містять такі речовини R 1-13 та/або
D 1-13** 16 05 07*
17 Exhaust gas-cleaning residues/Залишки від очищення вихлопних газів R 1-13 та/або
D 1-13** 10 01 19
* позначення небезпечних відходів відповідно до Національного переліку відходів
** Учасник повинен вказати конкретний код операції з відновлення/ видалення
Якість Послуг, які будуть надаватись, повинна відповідати вимогам Міжнародної Конвенції по запобіганню забруднення з суден (МАРПОЛ 73/78), Правил охорони внутрішніх морських вод і територіального моря України від забруднення та засмічення, затверджених постановою КМУ від 29.02.1996 № 269 (зі змінами), Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX, ДСанПІН 7.7.4.046-99 «Державні санітарні правила і норми для морських та річкових портів», затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 1 грудня 1999 № 46, РД 31.06.01-79 «Інструкція зі збору, видаленню і знешкодженню сміття морських портів» та Технологічного регламенту (інструкції) щодо надання зазначеного виду Послуг відповідно діючого законодавства України, погоджена у встановленому порядку.
Учасник повинен дотримуватися норм чинного міжнародного та національного законодавства України із захисту навколишнього природного середовища та у сфері управління відходами, вимог державної політики України в галузі захисту довкілля під час надання послуг, що є предметом закупівлі, а також:
– Послуги із забезпечення прийняття з суден твердих забруднюючих речовин та впровадження заходів з управління відходами, що є предметом закупівлі, повинні надаватися з дотриманням вимог чинних нормативно-правових актів природоохоронного міжнародного та національного законодавства України, недопущення погіршення стану довкілля та виникнення негативного впливу на здоров'я людини.
– Послуги із забезпечення прийняття з суден твердих забруднюючих речовин та впровадження заходів з управління відходами, що є предметом закупівлі, повинні надаватися відповідно до вимог чинних нормативно-правових актів законодавства України, якими регулюється процес забезпечення дотримання правил протипожежної та санітарної безпеки.
Під час надання Послуг із забезпечення прийняття з суден твердих забруднюючих речовин та впровадження заходів з управління відходами, що є предметом закупівлі, Учасник повинен вживати заходи щодо запобігання виникненню забруднень та захисту навколишнього природного середовища від забруднення.»
На виконання вказаних вимог Тендерної документації у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано Опис предмета закупівлі (вих. 01/03-2851/3 від 18.11.2024) (міститься у файлі «2. опис до предмета закупівлі.pdf»).
У відповідності до вимог Додатку 3 Тендерної документації, у вказаному вище документі у таблиці у стовпці «Код операції з відновлення/ видалення» по кожному найменування відходу під номерами з №1 по № 17 Скаржником було вказано конкретний код операції з відновлення/видалення R 1-13 та/або D 1-13, як того й вимагав Замовник.
Також, окрім зазначених операцій, Скаржником було зазначено й операцію D15. Наведення вказаної операції було здійснено у відповідності до вимог документів, наданих ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі тендерної пропозиції:
- Додатку до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» № 119 від 02.02.2024;
- Додатку до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про розширення ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» № 916 від 29.07.2024;
- Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів № 2869/24 від 16.09.2024.
А також, у відповідності до вимог, які встановлені Замовником під таблицею Додатку 3 Тендерної документації.
Щодо кожної позиції відходів, які підлягають видаленню та зазначено у таблиці в Описі предмета закупівлі, вказаними документами ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» передбачено здійснення операцій видалення D9 (Фізико-хімічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях D1-D12 додатка 1 до Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі – Додаток), у тому числі випарювання, висушування, кальцинування тощо) та/або D10 (Спалювання на суші) у сукупності з операціями D13 (Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 Додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення) та D15 (Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14 Додатка).
Здійснення цих операцій у сукупності становить технологічний процес управління відходами, що підлягають видаленню.
Звертаємо увагу, що Скаржником виконані вимоги Замовника, які встановлюються для заповнення таблиці Додатку 3 Тендерної документації, зокрема,
* позначення небезпечних відходів відповідно до Національного переліку відходів
** Учасник повинен вказати конкретний код операції з відновлення/ видалення
Звертаємо увагу, що подання додаткових документів та/або надання додаткової інформації у документах, які надаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції не заборонено Тендерною документацією Замовника та діючим законодавством України та не може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції, оскільки такої підстави п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затерджених Постановою КМУ № 1178 від 12.05.2023 (надалі – Особливості) НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ.
Враховуючи наведене, а також надані в складі пропозиції документи, пропозиція ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Отже, зважаючи на вищезазначене, вбачається, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, що є підставою для скасування Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 25.11.2024 р.
Зважаючи на зазначене вище, вбачається, що в діях Замовника є неоднаковий підхід у визначені переможця вказаної закупівлі, що є порушенням прав Скаржника та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, недискримінація учасників та рівне ставлення до учасників закупівлі, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Отже, на підставі викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі.
2. Визнати незаконним Рішення Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Одеського морського порту), оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.11.2024 та прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі за ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-06-016021-a.
3. Зобов’язати Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Одеського морського порту) скасувати своє рішення, оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.11.2024 про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Додатки:
1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.11.2024.
2. Тендерна документація Замовника із додатками.
3. Опис предмета закупівлі (вих. № 01/03-2851/3 від 18.11.2024).
-
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Одеського морського порту) (надалі – Замовник) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 08969414773f4921aadf03e2c1ede1bc (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-06-016021-a) «Послуги у сфері управління відходами з суден» (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за кодом ДК021:2015 - 90520000-8) (надалі – Торги). Закупівлю було оголошено: 06.11.2024 р. Учасником аукціону було Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник). За інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття пропозицій відбулось 20.11.2024. Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.11.2024 , розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, тендерну пропозицію ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було відхилено (надалі – Протокол). Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Скаржник не погоджується із таким рішенням Замовника, вважає його дискримінаційним та таким, що порушує права Скаржника, що є порушення основних принципів Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, з огляду на наступне. Відповідно до Протоколу підставою для відхилення пропозиції Скаржника було наступне: «5. За результатами розгляду Уповноваженою особою Святославом Карабановим (далі – Уповноважена особа) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», виявлено невідповідність зазначеної тендерної пропозиції умовам тендерної документації на закупівлю послуг: «Послуги у сфері управління відходами з суден» (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за кодом ДК021:2015 - 90520000-8). Інформація про невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації наведена у Таблиці 1. Таблиця1. Найменування учасника торгів Причина відхилення та її обґрунтування ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» На виконання вимог пп.2.4. п.2 Додатку 1 тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції наданий документ «Опис предмета закупівлі» Вих. 01/03-2851/3 від 18.11.2024 (далі – Опис предмета закупівлі), який не відповідає вимогам тендерної документації з урахуванням наступного. Відповідно пунктам №1-17 Додатку 3 тендерної документації, учасник повинен самостійно вказати конкретний код операції з відновлення/видалення, а саме R1-13 та/або D1-13. Тобто, Замовником передбачена можливість щодо самостійного декларування учасником конкретного коду операції від R1 до R13 та/або від D1 до D13. Учасником, в Описі предмета закупівлі, за всіма позиціями № 1-17 вказаний код операції D15, який не вимагається Додатком 3 тендерної документації та не передбачений предметом закупівлі. Згідно Таблиці 2 (Операції з видалення та утилізації відходів (1) ) Розділу А(Операції, які не призводять до можливої рекуперації, рециркуляції, утилізації, прямого повторного чи альтернативного використання відходів) Інструкції з отримання міжнародного коду ідентифікації відходів, код D15 передбачає зберігання до початку будь-якої з операцій, зазначених у розділі А, а саме всі подібні операції з видалення, які здійснюються на практиці: від D1 до D14. Таким чином, учасник пропонує додатково не визначений вимогами тендерної документації та предметом закупівлі код операції D15, що суттєво може впливати на збільшення витрат Замовника при виконанні учасником процедури закупівлі договору про надання послуг. Тому з урахуванням вище наведеного, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (Додаток 3 тендерної документації) та підлягає відхиленню. Підстава: абзац 2 підпункт 2 пункт 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей ) Так, пунктом 6 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника встановлено: «Учасник процедури закупівлі подає в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: - описом предмета закупівлі з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованих учасником послуг, що підтверджує відповідність запропонованих учасником послуг вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації) відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації. Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку 3 ТД, а саме: «Технічні вимоги «Послуги у сфері управління відходами з суден» (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за кодом ДК021:2015 - 90520000-8) № Найменування (згідно додатку 5 та 6 МАРПОЛ 73/78) відходів та код операції Код операції з відновлення/ видалення Код відповідно до Національного переліку відходів Одиниця виміру Обсяг Послуги зі збирання та передачі сміття з суден Garbage – (MARPOL Annex V)/ Сміття (Додаток V до конвенції МАРПОЛ) м3 1450 1 A. Plastic/ Пластик R 1-13 та/або D 1-13** 15 01 02 20 01 39 2 B. Mixed/Food waste/ Харчові відходи R 1-13 та/або D 1-13** 20 01 08 3 C.Paper/Cardboard, newspaper/Magazine/ Вироби з паперу R 1-13 та/або D 1-13** 20 01 01 15 01 01 20 01 02 15 01 07 15 01 04 17 04 05 20 01 40 19 12 07 15 01 03 20 01 38 20 01 11 20 03 01 20 03 99 20 03 07 4 C. Glass, Crockery/ Скло, посуд 5 C. Metal, Aluminum/Steel/Tin cans/ Вироби з металу 6 C. Pallets – wood/ Вироби з деревини 7 C. Rags/ Ганчір’я 8 D. Cooking oil/ Кулінарна олія R 1-13 та/або D 1-13** 20 01 25 9 E. Incinerator ash/Зола інсинератору R 1-13 та/або D 1-13** 19 01 12 10 F. Operational waste/ Експлуатаційні відходи R 1-13 та/або D 1-13** 15 01 03 16 01 03 16 01 17 16 01 18 16 01 20 16 01 99 16 05 07* 16 05 05 16 06 04 20 01 33* 15 01 10* 15 02 02* 15 02 03 11 G Animal carcass(-es)/Трупи тварин. R 1-13 та/або D 1-13** 02 01 99 12 H. Fishing gear/Знаряддя лову R 1-13 та/або D 1-13** 02 01 04 13 I. E-west / Електронні відходи R 1-13 та/або D 1-13** 16 02 14 16 02 16 20 01 35* 20 01 36 20 01 21* 14 J Cargo residues (non-HME) Залишки вантажу (безпечні) R 1-13 та/або D 1-13** 16 07 99 15 K Cargo residues (HME) Залишки вантажу (небезпечні) R 1-13 та/або D 1-13** 16 07 99 Air pollution (MARPOL Annex VI)/ Забруднення повітря (Додаток VI до МАРПОЛ) 16 Ozone-depleting substances and equipment containing such substances/ Озоноруйнівні речовини і устаткування, що містять такі речовини R 1-13 та/або D 1-13** 16 05 07* 17 Exhaust gas-cleaning residues/Залишки від очищення вихлопних газів R 1-13 та/або D 1-13** 10 01 19 * позначення небезпечних відходів відповідно до Національного переліку відходів ** Учасник повинен вказати конкретний код операції з відновлення/ видалення Якість Послуг, які будуть надаватись, повинна відповідати вимогам Міжнародної Конвенції по запобіганню забруднення з суден (МАРПОЛ 73/78), Правил охорони внутрішніх морських вод і територіального моря України від забруднення та засмічення, затверджених постановою КМУ від 29.02.1996 № 269 (зі змінами), Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX, ДСанПІН 7.7.4.046-99 «Державні санітарні правила і норми для морських та річкових портів», затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 1 грудня 1999 № 46, РД 31.06.01-79 «Інструкція зі збору, видаленню і знешкодженню сміття морських портів» та Технологічного регламенту (інструкції) щодо надання зазначеного виду Послуг відповідно діючого законодавства України, погоджена у встановленому порядку. Учасник повинен дотримуватися норм чинного міжнародного та національного законодавства України із захисту навколишнього природного середовища та у сфері управління відходами, вимог державної політики України в галузі захисту довкілля під час надання послуг, що є предметом закупівлі, а також: – Послуги із забезпечення прийняття з суден твердих забруднюючих речовин та впровадження заходів з управління відходами, що є предметом закупівлі, повинні надаватися з дотриманням вимог чинних нормативно-правових актів природоохоронного міжнародного та національного законодавства України, недопущення погіршення стану довкілля та виникнення негативного впливу на здоров'я людини. – Послуги із забезпечення прийняття з суден твердих забруднюючих речовин та впровадження заходів з управління відходами, що є предметом закупівлі, повинні надаватися відповідно до вимог чинних нормативно-правових актів законодавства України, якими регулюється процес забезпечення дотримання правил протипожежної та санітарної безпеки. Під час надання Послуг із забезпечення прийняття з суден твердих забруднюючих речовин та впровадження заходів з управління відходами, що є предметом закупівлі, Учасник повинен вживати заходи щодо запобігання виникненню забруднень та захисту навколишнього природного середовища від забруднення.» На виконання вказаних вимог Тендерної документації у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано Опис предмета закупівлі (вих. 01/03-2851/3 від 18.11.2024) (міститься у файлі «2. опис до предмета закупівлі.pdf»). У відповідності до вимог Додатку 3 Тендерної документації, у вказаному вище документі у таблиці у стовпці «Код операції з відновлення/ видалення» по кожному найменування відходу під номерами з №1 по № 17 Скаржником було вказано конкретний код операції з відновлення/видалення R 1-13 та/або D 1-13, як того й вимагав Замовник. Також, окрім зазначених операцій, Скаржником було зазначено й операцію D15. Наведення вказаної операції було здійснено у відповідності до вимог документів, наданих ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі тендерної пропозиції: - Додатку до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» № 119 від 02.02.2024; - Додатку до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про розширення ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» № 916 від 29.07.2024; - Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів № 2869/24 від 16.09.2024. А також, у відповідності до вимог, які встановлені Замовником під таблицею Додатку 3 Тендерної документації. Щодо кожної позиції відходів, які підлягають видаленню та зазначено у таблиці в Описі предмета закупівлі, вказаними документами ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» передбачено здійснення операцій видалення D9 (Фізико-хімічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях D1-D12 додатка 1 до Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі – Додаток), у тому числі випарювання, висушування, кальцинування тощо) та/або D10 (Спалювання на суші) у сукупності з операціями D13 (Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 Додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення) та D15 (Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14 Додатка). Здійснення цих операцій у сукупності становить технологічний процес управління відходами, що підлягають видаленню. Звертаємо увагу, що Скаржником виконані вимоги Замовника, які встановлюються для заповнення таблиці Додатку 3 Тендерної документації, зокрема, * позначення небезпечних відходів відповідно до Національного переліку відходів ** Учасник повинен вказати конкретний код операції з відновлення/ видалення Звертаємо увагу, що подання додаткових документів та/або надання додаткової інформації у документах, які надаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції не заборонено Тендерною документацією Замовника та діючим законодавством України та не може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції, оскільки такої підстави п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затерджених Постановою КМУ № 1178 від 12.05.2023 (надалі – Особливості) НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ. Враховуючи наведене, а також надані в складі пропозиції документи, пропозиція ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. Отже, зважаючи на вищезазначене, вбачається, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, що є підставою для скасування Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 25.11.2024 р. Зважаючи на зазначене вище, вбачається, що в діях Замовника є неоднаковий підхід у визначені переможця вказаної закупівлі, що є порушенням прав Скаржника та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, недискримінація учасників та рівне ставлення до учасників закупівлі, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Отже, на підставі викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі. 2. Визнати незаконним Рішення Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Одеського морського порту), оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.11.2024 та прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі за ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-06-016021-a. 3. Зобов’язати Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Одеського морського порту) скасувати своє рішення, оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.11.2024 про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». Додатки: 1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.11.2024. 2. Тендерна документація Замовника із додатками. 3. Опис предмета закупівлі (вих. № 01/03-2851/3 від 18.11.2024).