-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини до світлосигнального обладнання ЗПС
Детально наведено в додатку 1 тендерної документації
Завершена
370 000.00
EUR без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 850.00 EUR
мін. крок: 0.5% або 1 850.00 EUR
Період оскарження:
26.04.2018 17:14 - 10.06.2018 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції та порушення законодавства у сфері закупівель (порушення принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, тощо)
Номер:
498e871bc26a4b5fa5663c7b62682311
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-26-001323-b.c4
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції та порушення законодавства у сфері закупівель (порушення принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, тощо)
Скарга:
Рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції в звязку з тим, що пропозиція Учасника нібито не відповідає вимогам тендерної документації в процесі проведення процедури порушує окремі положення статей Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Стаття 3:
a. Порушення принципу недискримінації учасників;
б. Порушення принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій;
c. Порушення принципу запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Учасник
- 180626 плата за подання скарги.pdf 26.06.2018 16:42
- СКАРГА.pdf 26.06.2018 16:42
- Рішення від 02.07.2018 № 6378.pdf 03.07.2018 10:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.07.2018 № 7194.pdf 19.07.2018 17:22
- Рішення від 18.07.2018 № 7194.pdf 23.07.2018 18:36
- АМКУ_запчасти для ЗПС 12.07.2018.pdf 12.07.2018 15:33
- Вогонь характеристики.pdf 12.07.2018 15:33
- информация_о_компании.pdf 12.07.2018 15:33
- OPTEN_Kft._»_OPTEN__Innovation_in_support_of_business_decisions (2).pdf 12.07.2018 15:33
- OPTEN_Kft._»_OPTEN__Innovation_in_support_of_business_decisions_рус (1).pdf 12.07.2018 15:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.06.2018 16:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.07.2018 18:36
Задовільнена:
Так
Вимога
Відхилено
площадку глючит
Номер:
f7201fce94ec40d0a82c4988a62b4b7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-26-001323-b.c2
Назва:
площадку глючит
Вимога:
проведення процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2018 01:20
Вирішення:
В ході розгляду Вимоги та вивчення її змісту встановлено, що дана вимога не містить питань, які потребують надання роз‘яснень та/або усунення порушень під час проведення даної процедури закупівель.
Наведена вище обставина свідчить про відсутність підстав для задоволення Вимоги Учасника про усунення порушення (номер вимоги: UA-2018-04-26-001323-b.c2).
У задоволенні Вимоги Учасника про усунення порушення (номер вимоги: UA-2018-04-26-001323-b.c2) відмовити.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Кто то договорился и бабла хочет срубить!!!
Номер:
f9547e9bd17f4d069f6a85213b820b91
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-26-001323-b.b1
Назва:
Кто то договорился и бабла хочет срубить!!!
Вимога:
Компанія має намір прийняти участь у даній закупівлі та має можливість поставити товар в терміни, що передбачені тендерною документацією. Якість пропонованого товару підтверджується сертифікатами ICAO та BUREAU VERITAS.
На жаль, Замовником внесено доповнення в тендерну документацію, а саме - поставлено вимогу отримати «Сертифікат, дозвіл або лист, виданий уповноваженим органом України з питань цивільної авіації про те, що запропонований Учасником Товар відповідає сертифікаційним вимогам», яка створює бюрократичні перепони і суперечить принципам здійснення закупівель, визначених Статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
По-перше, вищенаведене доповнення внесено 24.05.2018 року, тобто за тринадцять днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, хоча згідно з регламентом КМУ, яким керується уповноважений орган України з питань цивільної авіації, відповідь на запит надається впродовж тридцяти днів.
По-друге, в доповненні до документації конкурсних торгів не вказано яким «сертифікаційним вимогам» має відповідати запропонований Учасником Товар.
По-третє, дана вимога суперечить завданням і функціям Уповноваженого органу України з питань цивільної авіації, які оприлюднено на його офіційному сайті і який не здійснює сертифікацію запасних частин до світлосигнального обладнання.
По-четверте, при здійсненні процедур аналогічних закупівель, проведених Замовником впродовж останніх років, для підтвердження якості обладнання вимагались виключно сертифікати виробника на відповідність обладнання вимогам ICAO. На даний час жодних змін в законодавстві, що регулює дану сферу діяльності, не відбулося, що ставить під сумнів правомірність нової вимоги і неупередженість Замовника.
Враховуючи викладене, вважаємо, що внесені замовником 24.05.2018р. зміни до тендерної документації суперечать Статті 3 та Статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документації та відмінити вимоги п. 8/9 Додатку 2 до Тендерної документації, що забезпечить відкритість та прозорість провед
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2018 01:10
Вирішення:
1. В тендерній документації прописана відповідність технічних характеристик необхідних вогнів Сертифікаційним вимогам до цивільних аеродромів України (СВ ЦАУ), в яких в п.8.1.8. зазначено, що тип арматур вогнів, знаків і джерел світла повинен відповідати Сертифікаційній документації на обладнання для даного виду системи (ВВІ, ВСІ або ВМІ).
2. Згідно листа Державіаадміністрації №1.18-5839 від 13.07.2009 у технічних вимогах на аеродромне обладнання та авіаційну наземну техніку передбачити наявність сертифікатів, або дозволів для експлуатації на аеродромах ЦА України.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду
Неправомірні та дискримінаційні вимоги замовника у ТД
Номер:
221c6aa7a4c84e18968dfc9823ce9cd7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-26-001323-b.c3
Назва:
Неправомірні та дискримінаційні вимоги замовника у ТД
Скарга:
«24» травня 2018 року ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" (Далі — Замовник) оприлюднив зміни до тендерної документації.
Ознайомившись із зміненою Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме:
Додаток 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» доповнено пунктом 8/9 «Сертифікат, дозвіл або лист, виданий уповноваженим органом України з питань цивільної авіації про те, що запропонований Учасником Товар відповідає сертифікаційним вимогам».
Вважаємо, що доповнення тендерної документації пунктом 8/9 Додатку 2 в процесі проведення процедури порушує окремі положення статей Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Стаття 3:
a. Порушення принципу недискримінації учасників.
Учасник зобов’язується отримати офіційну відповідь від уповноваженого органу України з питань цивільної авіації в строк, що є меншим офіційного строку надання відповіді Державіаслужбою України (відповідно до Регламенту КМУ).
b. Порушення принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій:
Оцінку відповідності пропозиції Учасника вимогам тендерної документації планується здійснювати на підставі наявності (відсутності) документу, видача якого регламентується листом від 2009 року, але вимоги якого не застосовувалися в процедурі торгів по закупівлі світлосигнального обладнання жодного разу від часу введення в дію Закону України «Про публічні закупівлі». В поточній закупівлі дана додаткова вимога внесена не при оголошенні процедури, а в її процесі.
c. Порушення принципу запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимога до Учасника щодо отримання сертифікату, дозволу чи листа від Державіаслужби у строки, менші від передбачених законодавством, сприяє виникненню корупційної складової.
2. Порушення Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
a. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Учасники-нерезиденти мають в своєму розпорядженні сертифікати, що підтверджують відповідність обладнання вимогам Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO), які діють на території усіх країн-учасниць, в тому числі і України. Сертифікаційні правила до цивільних аеродромів України є українським еквівалентом вимог ICAO. Отримання додаткового дозвільного документу в уповноваженого органу України з питань цивільної авіації створює для учасників-нерезидентів додаткову бюрократичну перепону.
31.05.2018 року Замовником дана часткова відповідь на питання Учасника, в якій, як підтвердження необхідності виконання вимог пункту 8/9 Додатку 2 тендерної документації, зроблено посилання на лист Державіаадміністрації №1.18-5839 від 13.07.2009 року.
Вважаємо, що внесені замовником 24.05.2018р. зміни до тендерної документації суперечать ст. 3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі.
3. Зобов’язати замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації та відмінити вимоги п. 8/9 Додатку 2 до Тендерної документації, що забезпечить відкритість та прозорість проведення процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ.pdf 01.06.2018 20:49
- Плата за скаргу.pdf 01.06.2018 20:49
- Лист на АМКУ щодо надання інформації.pdf 06.06.2018 14:59
- Рішення від 05.06.2018 № 5352.pdf 06.06.2018 16:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.06.2018 20:49
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.06.2018 16:04