• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини до світлосигнального обладнання ЗПС

Детально наведено в додатку 1 тендерної документації

Завершена

370 000.00 EUR без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 850.00 EUR
Період оскарження: 26.04.2018 17:14 - 10.06.2018 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції та порушення законодавства у сфері закупівель (порушення принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, тощо)

Номер: 498e871bc26a4b5fa5663c7b62682311
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-26-001323-b.c4
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції та порушення законодавства у сфері закупівель (порушення принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, тощо)
Скарга:
Рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції в звязку з тим, що пропозиція Учасника нібито не відповідає вимогам тендерної документації в процесі проведення процедури порушує окремі положення статей Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1. Стаття 3: a. Порушення принципу недискримінації учасників; б. Порушення принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; c. Порушення принципу запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.07.2018 18:36
Задовільнена: Так
Автор: NBHOLDING-Vagyonkezelő Kft., Arvai Emil +3646359012 NBHVagy@gmail.com
Вимога
Відхилено

площадку глючит

Номер: f7201fce94ec40d0a82c4988a62b4b7c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-26-001323-b.c2
Назва: площадку глючит
Вимога:
проведення процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В ході розгляду Вимоги та вивчення її змісту встановлено, що дана вимога не містить питань, які потребують надання роз‘яснень та/або усунення порушень під час проведення даної процедури закупівель. Наведена вище обставина свідчить про відсутність підстав для задоволення Вимоги Учасника про усунення порушення (номер вимоги: UA-2018-04-26-001323-b.c2). У задоволенні Вимоги Учасника про усунення порушення (номер вимоги: UA-2018-04-26-001323-b.c2) відмовити.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Кто то договорился и бабла хочет срубить!!!

Номер: f9547e9bd17f4d069f6a85213b820b91
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-26-001323-b.b1
Назва: Кто то договорился и бабла хочет срубить!!!
Вимога:
Компанія має намір прийняти участь у даній закупівлі та має можливість поставити товар в терміни, що передбачені тендерною документацією. Якість пропонованого товару підтверджується сертифікатами ICAO та BUREAU VERITAS. На жаль, Замовником внесено доповнення в тендерну документацію, а саме - поставлено вимогу отримати «Сертифікат, дозвіл або лист, виданий уповноваженим органом України з питань цивільної авіації про те, що запропонований Учасником Товар відповідає сертифікаційним вимогам», яка створює бюрократичні перепони і суперечить принципам здійснення закупівель, визначених Статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». По-перше, вищенаведене доповнення внесено 24.05.2018 року, тобто за тринадцять днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, хоча згідно з регламентом КМУ, яким керується уповноважений орган України з питань цивільної авіації, відповідь на запит надається впродовж тридцяти днів. По-друге, в доповненні до документації конкурсних торгів не вказано яким «сертифікаційним вимогам» має відповідати запропонований Учасником Товар. По-третє, дана вимога суперечить завданням і функціям Уповноваженого органу України з питань цивільної авіації, які оприлюднено на його офіційному сайті і який не здійснює сертифікацію запасних частин до світлосигнального обладнання. По-четверте, при здійсненні процедур аналогічних закупівель, проведених Замовником впродовж останніх років, для підтвердження якості обладнання вимагались виключно сертифікати виробника на відповідність обладнання вимогам ICAO. На даний час жодних змін в законодавстві, що регулює дану сферу діяльності, не відбулося, що ставить під сумнів правомірність нової вимоги і неупередженість Замовника. Враховуючи викладене, вважаємо, що внесені замовником 24.05.2018р. зміни до тендерної документації суперечать Статті 3 та Статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документації та відмінити вимоги п. 8/9 Додатку 2 до Тендерної документації, що забезпечить відкритість та прозорість провед
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. В тендерній документації прописана відповідність технічних характеристик необхідних вогнів Сертифікаційним вимогам до цивільних аеродромів України (СВ ЦАУ), в яких в п.8.1.8. зазначено, що тип арматур вогнів, знаків і джерел світла повинен відповідати Сертифікаційній документації на обладнання для даного виду системи (ВВІ, ВСІ або ВМІ). 2. Згідно листа Державіаадміністрації №1.18-5839 від 13.07.2009 у технічних вимогах на аеродромне обладнання та авіаційну наземну техніку передбачити наявність сертифікатів, або дозволів для експлуатації на аеродромах ЦА України.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду

Неправомірні та дискримінаційні вимоги замовника у ТД

Номер: 221c6aa7a4c84e18968dfc9823ce9cd7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-26-001323-b.c3
Назва: Неправомірні та дискримінаційні вимоги замовника у ТД
Скарга:
«24» травня 2018 року ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" (Далі — Замовник) оприлюднив зміни до тендерної документації. Ознайомившись із зміненою Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме: Додаток 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» доповнено пунктом 8/9 «Сертифікат, дозвіл або лист, виданий уповноваженим органом України з питань цивільної авіації про те, що запропонований Учасником Товар відповідає сертифікаційним вимогам». Вважаємо, що доповнення тендерної документації пунктом 8/9 Додатку 2 в процесі проведення процедури порушує окремі положення статей Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1. Стаття 3: a. Порушення принципу недискримінації учасників. Учасник зобов’язується отримати офіційну відповідь від уповноваженого органу України з питань цивільної авіації в строк, що є меншим офіційного строку надання відповіді Державіаслужбою України (відповідно до Регламенту КМУ). b. Порушення принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій: Оцінку відповідності пропозиції Учасника вимогам тендерної документації планується здійснювати на підставі наявності (відсутності) документу, видача якого регламентується листом від 2009 року, але вимоги якого не застосовувалися в процедурі торгів по закупівлі світлосигнального обладнання жодного разу від часу введення в дію Закону України «Про публічні закупівлі». В поточній закупівлі дана додаткова вимога внесена не при оголошенні процедури, а в її процесі. c. Порушення принципу запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимога до Учасника щодо отримання сертифікату, дозволу чи листа від Державіаслужби у строки, менші від передбачених законодавством, сприяє виникненню корупційної складової. 2. Порушення Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: a. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Учасники-нерезиденти мають в своєму розпорядженні сертифікати, що підтверджують відповідність обладнання вимогам Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO), які діють на території усіх країн-учасниць, в тому числі і України. Сертифікаційні правила до цивільних аеродромів України є українським еквівалентом вимог ICAO. Отримання додаткового дозвільного документу в уповноваженого органу України з питань цивільної авіації створює для учасників-нерезидентів додаткову бюрократичну перепону. 31.05.2018 року Замовником дана часткова відповідь на питання Учасника, в якій, як підтвердження необхідності виконання вимог пункту 8/9 Додатку 2 тендерної документації, зроблено посилання на лист Державіаадміністрації №1.18-5839 від 13.07.2009 року. Вважаємо, що внесені замовником 24.05.2018р. зміни до тендерної документації суперечать ст. 3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі. 3. Зобов’язати замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації та відмінити вимоги п. 8/9 Додатку 2 до Тендерної документації, що забезпечить відкритість та прозорість проведення процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.06.2018 16:04
Автор: Чандлер Бельгиум БВБА, Oleg Edelmann +32487803755 o.eidelmann@chandler-belgium.com