-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЛЬВ-24Т_441_ВО Рідина вогнезахисна
Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами. Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
мін. крок: 1% або 2 629.13 UAH
Неправомірне визначення переможця
- Скарга Сана-Хім Львів вогнезахист.doc 20.11.2024 18:21
- Скарга Сана-Хім Львів вогнезахист.pdf 20.11.2024 18:21
- Додаток 2. п.1.1. Декларація про відповідность (1).pdf 20.11.2024 18:21
- UA-2024-10-25-008481-a Протокол про визнання переможцем торгів.docx 20.11.2024 18:21
- додаток 2. п.1.1.Сертифікат 2024.pdf 20.11.2024 18:21
- Додаток 2. п.2.6. Паспорт якості 450-1.pdf 20.11.2024 18:21
- Додаток 2. п.1.1. Гігієничний висновок.pdf 20.11.2024 18:21
- Додаток 1. Технічна спеціфікація.pdf 20.11.2024 18:21
- 2.4.2. Зміна _ 2.pdf 20.11.2024 18:21
- 2.4.1. Зміна _ 1.pdf 20.11.2024 18:21
- 2.4. ТУ.pdf 20.11.2024 18:21
- рішення від 13.08.2024 № 13711.pdf 20.11.2024 18:21
- 2.4.3. Зміна _3.pdf 20.11.2024 18:21
- Рішення від 25.07.2023 № 11382.pdf 20.11.2024 18:21
- Додаток 4. Цінова пропозиція.pdf 20.11.2024 18:21
- sign.p7s 20.11.2024 18:22
- рішення від від 22.11.2024 № 18734.pdf 22.11.2024 15:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.11.2024 № 19056.pdf 02.12.2024 12:12
- рішення від 29.11.2024 № 19056.pdf 03.12.2024 13:36
- Відповідь.docx 26.11.2024 15:56
- Відповідь.pdf 26.11.2024 15:56
Пункт скарги
-
Назва доказу:
Рішення від 25.07.2023 № 11382
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 25.07.2023 № 11382.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічні умови зміна 3
-
Повʼязаний документ:
2.4.3. Зміна _3.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічні умови зміна 2
-
Повʼязаний документ:
2.4.2. Зміна _ 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічні умови зміна 1
-
Повʼязаний документ:
2.4.1. Зміна _ 1.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічні умови початкові
-
Повʼязаний документ:
2.4. ТУ.pdf
-
-
Назва доказу:
Висновок ДСЕЕ
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2. п.1.1. Гігієничний висновок.pdf
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
-
Назва доказу:
Рішення від 13.08.2024 № 13711
-
Повʼязаний документ:
рішення від 13.08.2024 № 13711.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічна специфікація
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1. Технічна спеціфікація.pdf
-
-
Назва доказу:
Паспорт якості виробника
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2. п.2.6. Паспорт якості 450-1.pdf
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
-
Назва доказу:
Цінова пропозиція
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4. Цінова пропозиція.pdf
-
-
Назва доказу:
Паспорт якості виробника
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2. п.2.6. Паспорт якості 450-1.pdf
-
-
Назва доказу:
Висновок ДСЕЕ
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2. п.1.1. Гігієничний висновок.pdf
-
-
Назва доказу:
Декларація про відповідність
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2. п.1.1. Декларація про відповідность (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності
-
Повʼязаний документ:
додаток 2. п.1.1.Сертифікат 2024.pdf
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
- рішення від 05.11.2024 № 17859.pdf 05.11.2024 18:14
Пункт скарги
Враховуючи те, що законодавством, а саме п.1 ст. 627 ЦК, Скаржнику, надається право бути вільним у визначені умов договору з урахуванням вимог розумності та справедливості. На підставі того, що згідно п.1 ст. 627 ЦК сторони є вільними в укладанні договору, просимо колегію АМКУ для виконання розумності та справедливості, зобов’язати замовника внести зміни до п. 1.4.5 Загальних положень ТД згідно ст. 692 ЦК, згідно яких Замовник зобов’язан буде оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього.
-
На підставі того, що згідно п.1 ст. 627 ЦК сторони є вільними в укладанні договору, просимо колегію АМКУ для виконання розумності та справедливості, зобов’язати замовника внести зміни до п. 1.4.5 Загальних положень ТД згідно ст. 692 ЦК, згідно яких Замовник зобов’язан буде оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього.
На даний час, жодним нормативно-правовим актом України обов’язковим для виконання, від виробника вогнезахисного просочення не виймається отримувати документ про відповідність, для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації та/або нотифікації, який підтверджував би можливість виробника виготовляти запропонований до постачання товар (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Тому відповідно до ст. 5 Закону Скаржник вважає, що вимога п. 2.5 Додатку 2 ТД Замовника є дискримінаційною, та обмежує права Скаржника і унеможливлює його участі у тендері, тому що:
Відповідно до ст. 19 Конституції «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.»
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону - «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»
Відповідно до п. 4 ст. 22 Закону - «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…»
Відповідно до п. 11 ст. 26 Закону – «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
На підставі наведених вище фактів просимо зобов’язати Замовника прибрати п. 2.5 Додатку 2 з ТД, як такий що не відповідає законодавству і є дискримінаційним.
-
На підставі наведених вище фактів просимо зобов’язати Замовника прибрати п. 2.5 Додатку 2 з ТД, як такий що не відповідає законодавству і є дискримінаційним.
У попередньому тендері, з цім же самим Змовником, був випадок, що учасник для підтвердження відповідність товару технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника, надав паспорт якості з підробленими характеристиками, але із за того, що Замовник не висунув додаткову вимогу підтвердження цих характеристик документом виданим акредитованим органом з оцінки відповідності, або іншим документом якій згідно з чинного законодавства має бути у виробника (Регламент), комісія АМКУ не мала змоги впевнитися в справжності цих показників, і тому учасник який підробив паспорт якості, залишився, поки що, безкарним. І тому відповідно до ст. 23 Закону просимо колегію АМКУ зобов’язати Замовника додати до п. 2.6 Додатку 2 ТД додаткову вимогу про підтвердження відповідність товару технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника документом, який згідно з Наказом №1064 «Про затвердження правил з вогнезахисту», є обов’язковим для кожного виробника вогнезахисного просочення, а саме Регламентом робіт з вогнезахисту. Розділ IV Наказу №1064 як раз і говорить про те що, для кожного ВЗ розробляється окремий Регламент, з яких розділів повинен складатися Регламент і які технічний характеристики в Регламенті повинні зазначатися та якими документами підтверджуватися:
«2. Регламент складається з таких розділів:
1) Призначення та вимоги до застосування ВЗ:
повна та скорочена назва ВЗ;
виробник ВЗ та його уповноважений представник (у разі наявності);
об’єкти вогнезахисту, що захищаються (для металевих конструкцій додатково зазначається мінімально допустима приведена товщина металу);
2) Технічні характеристики ВЗ:
класифікація ВЗ відповідно до розділу III цих Правил;
загальні фізико-технічні характеристики (органолептичні властивості, густина, розчинність, масова частка нелетких речовин (за наявності));
показники, які характеризують вогнезахисні властивості, згідно з результатами випробувань (група вогнезахисної ефективності, клас вогнестійкості захищених конструкцій);
характеристики щодо взаємодії з антикорозійними покриттями (перелік рекомендованих до застосування ґрунтів);
умови експлуатації (відповідно до пункту 4 розділу III цих Правил);
строк придатності вогнезахисного покриву (просочування), який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань (результати випробувань додаються до Регламенту);»
Тож наявність у ТД Регламенту та протоколів випробувань, наддадуть змогу Замовнику, а в подальшому при оскаржені і комісії АМКУ, впевнитися у відповідності чи ні, характеристик запропонованої учасником вогнезахисної речовини, характеристикам які вимагав Замовник.
-
Щоб уникнути зловживань з боку учасників обов'язати Замовника внести зміни до п. 2.6 Додатку 2 ТД та додати вимогу про обов'язковість підтвердження техничных характеристик документами які згідно законодавства обов'язкові для виробників вогнезахисту, а саме Регламентом та протоколами випробувань.
«2.12. В межах гарантійного строку зберігання ТОВАРУ, ПОКУПЕЦЬ може самостійно відбирати проби (зразки) ТОВАРУ, для проведення в акредитованих лабораторіях дослідження (експертизи) на відповідність якісним характеристикам визначеним нормативно-технічною документацією на ТОВАР.
2.14. Керуючись статтею 259 Цивільного кодексу України, Сторони домовились збільшити до 2 (двох) років строк позовної давності для пред’явлення вимог ПОКУПЦЯ щодо недоліків поставленого ТОВАРУ.»
На думку Скаржника ці вимоги є дискримінаційними і суттєво впливають на здатність Скаржника, а також інших учасників брати участь у даному тендері, тому що недобропорядний Замовник, може скористатися цими пунктами Договору на свою користь для дискредитації Учасника.
Відповідно до п.1 ст. 627 ЦК – «відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.»
За для урахування вимог розумності та справедливості і уникненню зловживань з боку Замовника, та відповідно до ст. 627 що до вільного вибору умов договору, Скаржник пропонує комісії АМКУ зобов’язати Замовника викласти п. 2.12 Договору у такій редакції: «2.12. В межах гарантійного строку зберігання ТОВАРУ, ПОКУПЕЦЬ може за присутності представника постачальника та представника акредитованої лабораторії, відбирати проби (зразки) ТОВАРУ, для проведення в акредитованих лабораторіях дослідження (експертизи) на відповідність якісним характеристикам визначеним нормативно-технічною документацією на ТОВАР».
Таке доповнення дозволить уникнути зловживань з боку Замовника, і можливих подальших звинувачень у неякісному відборі проб, тому що, відбирання проб буде відбуватися в присутності представника постачальника та представника випробувальної лабораторії.
За для урахування вимог розумності та справедливості та відповідно до ст. 627 вільному вибору умов договору, Скаржник просить комісію АМКУ зобов’язати Замовника виключити п. 2.14 з Договору, як такий що суперечить вимогам розумності та справедливості, бо у Замовника і так буде достатньо часу для пред’явлення вимог ПОКУПЦЯ щодо недоліків поставленого ТОВАРУ в межах строків відведених законодавством і Скаржник не бачить потребі збільшувати строк позовної давності.
-
За для урахування вимог розумності та справедливості і уникненню зловживань з боку Замовника, та відповідно до ст. 627 що до вільного вибору умов договору, Скаржник пропонує комісії АМКУ зобов’язати Замовника викласти п. 2.12 Договору у такій редакції: «2.12. В межах гарантійного строку зберігання ТОВАРУ, ПОКУПЕЦЬ може за присутності представника постачальника та представника акредитованої лабораторії, відбирати проби (зразки) ТОВАРУ, для проведення в акредитованих лабораторіях дослідження (експертизи) на відповідність якісним характеристикам визначеним нормативно-технічною документацією на ТОВАР». За для урахування вимог розумності та справедливості та відповідно до ст. 627 вільному вибору умов договору, Скаржник просить комісію АМКУ зобов’язати Замовника виключити п. 2.14 з Договору, як такий що суперечить вимогам розумності та справедливості, бо у Замовника і так буде достатньо часу для пред’явлення вимог ПОКУПЦЯ щодо недоліків поставленого ТОВАРУ в межах строків відведених законодавством і Скаржник не бачить потребі збільшувати строк позовної давності.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-12-000373-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-09-005919-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-28-000107-c
Той же самий замовник але інша відповідальна особа
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-02-000246-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-06-000412-a
Інші філії УЗ
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-21-000025-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-19-002328-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-08-005213-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-15-010110-b
Але після початку війни, всі підрозділи УЗ перешли на одиницю виміру літр, що полегшує корупцію, тому що, у кожного виробника просочення різна густина яка завжди більша за густину води, і тому якщо на складі, при прийомці, прирівняти густину вогнезахисної рідини, до густини води, то все, що залишиться зверху, можна вкрасти та продати. І кількість вкраденої рідини може сягати до 30%.
Є простіше пояснення, чому якщо закупляти рідину в літрах, а ні в кілограмах це буде завжди мати ознаки корупції та зловживань. По-перше, при прийомці товару набагато простіше перевірити вагу отриманого товару нежилі літраж, бо ваги 100% є на кожному складі, а приладу якій би вимірював літраж безпосередньо у тарі навряд чи буде на кожному складі. І тоді щоб перевірити кількість літрів у каністрі потрібно буде переливати рідину з однієї ємності до іншої та міряти, а це не є зручно і вірогідність того, що так будуть робити з усією поставкою дуже низка, і як наслідок, є вірогідність непостачання товару. По-друге різниця у густині між вогнезахисними просоченнями різних виробників може бути дуже велика. Що це означає на практиці, що при постачанні згідно умов тендеру Замовнику 5130 літрів, учасник1 якій має густину свого просочення 1,15г/см3 поставить Замовнику 5130*1,15=5900кг товару, тоді як учасник2 у якого густина його просочення 1,3г/см3 вимушений буде поставити Замовнику 5130*1,3=6669кг. Як можна побачити з розрахунку учасник2 має поставити Замовнику на 769кг товару більше ніж учасник1 чия густина менша. І тому вимога постачання товару у літрах є дискримінаційною по відношення до учасника2, чия густина вища, бо його собівартість товару вища і як наслідок він не зможе конкурувати з учасником1 по ціні.
Тому зважаючи на інформацію надану вище, просимо комісію АМКУ, зобов’язати замовника змінити у тендері одиницю виміру вогнезахисної рідини, яку бажає закупити Замовник з літрів на кілограми, таким чином надаючи всім учасникам з різними вогнезахисними речовинами які мають різну густину рівну можливість для участі у тендері.
-
зобов’язати замовника змінити у тендері одиницю виміру вогнезахисної рідини, яку бажає закупити Замовник з літрів на кілограми, таким чином надаючи всім учасникам з різними вогнезахисними речовинами які мають різну густину рівну можливість для участі у тендері.