-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в населених пунктах Якушинецької територіальної громади Вінницького району Вінницької області І-ша черга
Завершена
6 151 049.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 755.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 755.24 UAH
Період оскарження:
22.10.2024 17:03 - 21.11.2024 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
8765062a54d54596abb78045caa05c46
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-22-014856-a.b2
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- EББА Скарга АМКУ на дискримінаційні вимоги тендерної документації Краматорськ. район.pdf 20.11.2024 14:33
- Постанова № 227 від 06.03.2019.pdf 20.11.2024 14:33
- ЛИСТ ДПС.pdf 20.11.2024 14:33
- Додаток № 3 до ТД. Вимоги до учасників.pdf 20.11.2024 14:33
- Знімок результатів пошуку «Робітник» за Класифікатором професій.pdf 20.11.2024 14:33
- sign.p7s 20.11.2024 14:36
- рішення від 22.11.2024 № 18722.pdf 22.11.2024 15:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.11.2024 15:28
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.11.2024 15:27
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2e90fc35a24a4c8e9de80202a0911464
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ЕКОБУДБЕЗПЕКА»
(код ЄДРПОУ 43906405)
Україна, 07354, Київська область, Вишгородський район, с. Нові-Петрівці, вул. Свято Покровська, буд. 1-М
Найменування Замовника:
Відділ житлово-комунального господарства, будівництва та земельних відносин Якушинецької сільської ради
(код ЄДРПОУ 43922453)
23222, Україна , Вінницька обл., Вінницький р-н с. Якушинці, вул. Новоселів, будинок 1
Номер оголошення про
проведення процедури закупівлі:
UA-2024-10-22-014856-a
Очікувана вартість закупівлі:
6 151 049,00 UAH з ПДВ
Скарга
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(щодо дискримінаційних вимог тендерної документації)
Відділом житлово-комунального господарства, будівництва та земельних відносин Якушинецької сільської ради (далі – Замовник) оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в населених пунктах Якушинецької територіальної громади Вінницького району Вінницької області І-ша черга», за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи.
Маючи намір взяти участь у вказаній закупівлі ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» (далі - Скаржник) вважає що тендерна документація Замовника, яка затверджена рішенням уповноваженої особи відділу житлово-комунального господарства, будівництва та земельних відносин Якушинецької сільської ради (Протокол № 170 від 22.10.2024 р.) містить низку дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію, суттєво звужують коло потенційних учасників, тим самим порушуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) чим порушені права та законні інтереси ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» пов’язані з участю в процедурі закупівлі.
Зазначене обґрунтовуємо наступними підставами.
1. Додаток № 3 до тендерної документації - Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. А саме пункт 7.8. Копія витягу або повідомлення або довідки ДФС про не перебування учасника в переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податків.
Замовник вимагає документи які мають бути виданими у поточному році, а Скаржник не в змозі їх надати (а саме: витяг або повідомлення або довідку ДФС). Замовник не враховує відповідні зміни в законодавстві, що відбулися ще з 2019 року.
ДФС (Державна фіскальна служба України) була реорганізована починаючи з 2019 року. У результаті цієї реорганізації її функції були передані двом новоствореним органам: Державній податковій службі України (ДПС) – яка займається питаннями адміністрування податків, зборів і обов'язкових платежів; Державній митній службі України (ДМС) – яка відповідає за митне оформлення та контроль. Таким чином, ДФС як окрема структура більше не існує, її функції розділені між ДПС і ДМС для більш чіткого поділу відповідальності та оптимізації роботи. Кабінет Міністрів України постановою від 06 березня 2019 р. № 227 «Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України» постановив затвердити Положення про Державну податкову службу України; Положення про Державну митну службу України.
В листі розгляді електронного запиту надісланому до ДПСУ ГУ ДПС у м. Києві в Електронному кабінеті, повідомляється що відповідно до інформаційних pecypcів, що є доступними для перегляду на рівні Головного управління ДПС у м. Києвi, станом на дату надання відповіді ТОВ не перебуває в переліку підприємств, що відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Отже, Замовник в праві вимагати тільки копію листа з ДПС про не перебування в переліку підприємств, що відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Відповідно до підпункту 55 пункту 4 (в редакції Постанови КМ № 1185 від 18.10.2024) ПОЛОЖЕННЯ про Державну податкову службу України які затверджено Постановою Кабінету Міністрів України
від 06 березня 2019 р. № 227, ДПС здійснює управління податковими ризиками в межах повноважень, визначених Податковим кодексом України.
Таким чином ДПС в межах своєї компетенції, може надити тільки лист про не перебування в переліку підприємств, що відповідають критеріям ризиковості платника податку.
2. Додаток № 3 до тендерної документації - Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. А саме підпунктом 2.2.1. передбачена вимога щодо наявності працівників «Робітник» не нижче 3-го розряду, не менше трьох працівників.
Національним класифікатором України "Класифікатор професій" який призначений для застосування центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, Федерацією роботодавців України, всіма суб'єктами господарювання, не передбачається професія «Робітник». Скаржник не зможе підтвердити наявність таких працівників, так як така вимога є порушенням вимог. Неправильно зазначена професія впливає на податкову звітність, це може розглядатися як порушення трудового та податкового законодавства. За це передбачена адміністративна відповідальність (ч. 1 ст. 41 КУпАП) надання зазначених документів, що містять недостовірні дані, порушення терміну проведення атестації робочих місць за умовами праці та порядку її проведення, а також інші порушення вимог законодавства про працю.
Відповідальність згідно із Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність". Роботодавець несе відповідальність за порушення порядку ведення трудових книжок та кадрових документів.
Отже Замовник може вимагати працівників за професіями які передбачені тільки Класифікатором професій (ДК 003:2010), а також повинен правильно зазначати професії. Замовник повинен враховувати це і внести відповідні зміни.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У відповідності зі ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З метою забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, керуючись ст. ст. 3, 5, ст. 18, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 28, 55, 56, 59 Особливостей, Законом України «Про антимонопольний комітет України», законами України "Про захист економічної конкуренції", "Про захист від недобросовісної конкуренції",
1. Додаток № 3 до ТД. Вимоги до учасників;
2. Лист ДПС;
3. Постанова КМУ від 06 березня 2019 р. № 227;
4. Знімок результатів пошуку «Робітник» за Класифікатором професій ДК 003:2010.
Директор Станіслав ЗАЦЕПІН
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ЕКОБУДБЕЗПЕКА»
(код ЄДРПОУ 43906405)
Україна, 07354, Київська область, Вишгородський район, с. Нові-Петрівці, вул. Свято Покровська, буд. 1-М
Найменування Замовника:
Відділ житлово-комунального господарства, будівництва та земельних відносин Якушинецької сільської ради
(код ЄДРПОУ 43922453)
23222, Україна , Вінницька обл., Вінницький р-н с. Якушинці, вул. Новоселів, будинок 1
Номер оголошення про
проведення процедури закупівлі:
UA-2024-10-22-014856-a
Очікувана вартість закупівлі:
6 151 049,00 UAH з ПДВ
Скарга
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(щодо дискримінаційних вимог тендерної документації)
Відділом житлово-комунального господарства, будівництва та земельних відносин Якушинецької сільської ради (далі – Замовник) оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в населених пунктах Якушинецької територіальної громади Вінницького району Вінницької області І-ша черга», за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи.
Маючи намір взяти участь у вказаній закупівлі ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» (далі - Скаржник) вважає що тендерна документація Замовника, яка затверджена рішенням уповноваженої особи відділу житлово-комунального господарства, будівництва та земельних відносин Якушинецької сільської ради (Протокол № 170 від 22.10.2024 р.) містить низку дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію, суттєво звужують коло потенційних учасників, тим самим порушуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) чим порушені права та законні інтереси ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» пов’язані з участю в процедурі закупівлі.
Зазначене обґрунтовуємо наступними підставами.
1. Додаток № 3 до тендерної документації - Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. А саме пункт 7.8. Копія витягу або повідомлення або довідки ДФС про не перебування учасника в переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податків.
Замовник вимагає документи які мають бути виданими у поточному році, а Скаржник не в змозі їх надати (а саме: витяг або повідомлення або довідку ДФС). Замовник не враховує відповідні зміни в законодавстві, що відбулися ще з 2019 року.
ДФС (Державна фіскальна служба України) була реорганізована починаючи з 2019 року. У результаті цієї реорганізації її функції були передані двом новоствореним органам: Державній податковій службі України (ДПС) – яка займається питаннями адміністрування податків, зборів і обов'язкових платежів; Державній митній службі України (ДМС) – яка відповідає за митне оформлення та контроль. Таким чином, ДФС як окрема структура більше не існує, її функції розділені між ДПС і ДМС для більш чіткого поділу відповідальності та оптимізації роботи. Кабінет Міністрів України постановою від 06 березня 2019 р. № 227 «Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України» постановив затвердити Положення про Державну податкову службу України; Положення про Державну митну службу України.
В листі розгляді електронного запиту надісланому до ДПСУ ГУ ДПС у м. Києві в Електронному кабінеті, повідомляється що відповідно до інформаційних pecypcів, що є доступними для перегляду на рівні Головного управління ДПС у м. Києвi, станом на дату надання відповіді ТОВ не перебуває в переліку підприємств, що відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Отже, Замовник в праві вимагати тільки копію листа з ДПС про не перебування в переліку підприємств, що відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Відповідно до підпункту 55 пункту 4 (в редакції Постанови КМ № 1185 від 18.10.2024) ПОЛОЖЕННЯ про Державну податкову службу України які затверджено Постановою Кабінету Міністрів України
від 06 березня 2019 р. № 227, ДПС здійснює управління податковими ризиками в межах повноважень, визначених Податковим кодексом України.
Таким чином ДПС в межах своєї компетенції, може надити тільки лист про не перебування в переліку підприємств, що відповідають критеріям ризиковості платника податку.
2. Додаток № 3 до тендерної документації - Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. А саме підпунктом 2.2.1. передбачена вимога щодо наявності працівників «Робітник» не нижче 3-го розряду, не менше трьох працівників.
Національним класифікатором України "Класифікатор професій" який призначений для застосування центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, Федерацією роботодавців України, всіма суб'єктами господарювання, не передбачається професія «Робітник». Скаржник не зможе підтвердити наявність таких працівників, так як така вимога є порушенням вимог. Неправильно зазначена професія впливає на податкову звітність, це може розглядатися як порушення трудового та податкового законодавства. За це передбачена адміністративна відповідальність (ч. 1 ст. 41 КУпАП) надання зазначених документів, що містять недостовірні дані, порушення терміну проведення атестації робочих місць за умовами праці та порядку її проведення, а також інші порушення вимог законодавства про працю.
Відповідальність згідно із Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність". Роботодавець несе відповідальність за порушення порядку ведення трудових книжок та кадрових документів.
Отже Замовник може вимагати працівників за професіями які передбачені тільки Класифікатором професій (ДК 003:2010), а також повинен правильно зазначати професії. Замовник повинен враховувати це і внести відповідні зміни.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У відповідності зі ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З метою забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, керуючись ст. ст. 3, 5, ст. 18, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 28, 55, 56, 59 Особливостей, Законом України «Про антимонопольний комітет України», законами України "Про захист економічної конкуренції", "Про захист від недобросовісної конкуренції",
1. Додаток № 3 до ТД. Вимоги до учасників;
2. Лист ДПС;
3. Постанова КМУ від 06 березня 2019 р. № 227;
4. Знімок результатів пошуку «Робітник» за Класифікатором професій ДК 003:2010.
Директор Станіслав ЗАЦЕПІН
×
-
Назва доказу:
Знімок результатів пошуку «Робітник» за Класифікатором професій
-
Повʼязаний документ:
Знімок результатів пошуку «Робітник» за Класифікатором професій.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова № 227 від 06.03.2019
-
Повʼязаний документ:
Постанова № 227 від 06.03.2019.pdf
-
-
Назва доказу:
ЛИСТ ДПС
-
Повʼязаний документ:
ЛИСТ ДПС.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток № 3 до ТД. Вимоги до учасників
-
Повʼязаний документ:
Додаток № 3 до ТД. Вимоги до учасників.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. На підставі скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником у межах отриманої у скарзі інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель. 3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації й усунути порушення та дискримінаційні умови зазначені в тендерній документації . Перелік документів, (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (дискримінаційні вимоги тендерної документації)
Номер:
2ee24f989991439db8286277cdaf0774
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-22-014856-a.a1
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (дискримінаційні вимоги тендерної документації)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Про інформацію - Закон № 2657-XII від 02.10.1992 - d22308-20230727.pdf 01.11.2024 15:25
- Резерв+ - Повідомлення про обробку персональних даних.pdf 01.11.2024 15:25
- Про захист персональних даних - Закон № 2297-VI від 01.06.2010 - d325478-20240427.pdf 01.11.2024 15:25
- Про оплату праці - Закон № 108_95-ВР від 24.03.1995 - d17256-20240824.pdf 01.11.2024 15:25
- Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових к… - Наказ № 58 від 29.07.1993 - d20972-20180727.pdf 01.11.2024 15:25
- ТД (1).pdf 01.11.2024 15:25
- Скарга в АМКУ від 01.11.2024 року.pdf 01.11.2024 15:25
- Кодекс законів про працю України - Кодекс України № 322-VIII від 10.12.1971 - d23605-20240927.pdf 01.11.2024 15:25
- Додаток_ 3_ Вимоги до учасників (1).pdf 01.11.2024 15:25
- Пошук в КП професії Робітник.pdf 01.11.2024 15:25
- Реєстр Оберіг.pdf 01.11.2024 15:25
- Лист щодо застосування Національного класифікатора України ДК 0… - Лист № 18921_0_2-18_28 від 02.10.2018 - d482360-20181002.pdf 01.11.2024 15:25
- Кримінальний кодекс України - Кодекс України № 2341-III від 05.04.2001 - d82054-20241101.pdf 01.11.2024 15:25
- Класифікатор професій ДК 003_2010 - Наказ № 327 від 28.07.2010 - d335720-20240116.pdf 01.11.2024 15:25
- sign.p7s 01.11.2024 15:27
- Рішення від 05.11.2024 № 17891.pdf 05.11.2024 18:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.11.2024 № 18340.pdf 14.11.2024 12:22
- Рішення від 13.11.2024 № 18340.pdf 18.11.2024 16:16
- ТД Word.rar 07.11.2024 09:12
- ТД+Додатки.pdf 07.11.2024 09:13
- Пояснення до скарги.pdf 07.11.2024 09:13
- Протокол № 197 від 19.11.2024 внесення змін до ТД+Перелік змін.docx 19.11.2024 16:04
- Протокол 197 Внесення змін.pdf 19.11.2024 16:04
- ТД.docx 19.11.2024 16:04
- Додаток_ 3_ Вимоги до учасників.docx 19.11.2024 16:05
- Інформація про усунення порушень.docx 19.11.2024 16:31
- Перелік змін.docx 19.11.2024 16:32
- scanlite 5.pdf 19.11.2024 16:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.11.2024 16:29
Дата розгляду скарги:
13.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.11.2024 18:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.11.2024 16:16
Дата виконання рішення Замовником:
19.11.2024 16:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.11.2024 року №18340-р/пк-пз Замовник протокольним рішенням уповноваженої особи від 19.11.2024 №197 (додається) прийняв рішення внести зміни до тендерної документації стосовно предмету закупівлі, завантажити нову редакцію тендерної документації на сайт електронних закупівель, продовжити кінцевий термін подання тендерних пропозицій учасниками закупівлі відповідно до норм законодавства і таким чином усунув порушення, які визначені у скарзі.
Прошу продовжити перебіг процедури закупівлі відкриті торги з особливостями за ідентифікатором UA-2024-10-22-014856-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
72e371df2e854acba34fe4164b359d2e
Заголовок пункту скарги:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «УЗА» (далі – Скаржник) розглянувши тендерну документацію Замовника, яка затверджена рішенням уповноваженої особи відділу житлово-комунального господарства, будівництва та земельних відносин Якушинецької сільської ради (Протокол № 170 від 22.10.2024 р.), та яка має дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію, суттєво звужують коло потенційних учасників, тим самим порушуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) чим порушені права та законні інтереси ТОВ «УЗА» пов’язані з участю в процедурі закупівлі.
Вищезазначене обґрунтовуємо наступними підставами:
Додаток 3 (Додаток 2) до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Так як Замовником допущену формальну помилку в назві документа, назва документу на майданчику «Додаток 3», а в самому документі «Додаток 2».
1) Замовник зазначив в пп. 2.2.1., п. 2.1. Додатку 3 (Додатку 2) до ТД, «Робітник не нижче 3-го розряду, не менше трьох працівників». На наше питання у зверненні від 29.10.24 р. 17.05 «В Додатку 3 до тендерної документації підпункт 2.2.1. «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1, обов’язкова наявність наступних працівників - Робітник не нижче 3-го розряду, не менше трьох працівників». Уточніть будь-ласка, за класифікатором професій, яких саме робітників Ви маєте на увазі? Чому три робітники? Такі роботи можуть виконуватись одним або двома.»
Замовник відповів: Шановний Учасник у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що виконання робіт повинно бути проведене в різних населених пунктах відповідно до черги будівництва, а саме: с. Якушинці, с. Зарванці, с. Ксаверівка, с. Майдан, с. Пултівці, с. Микулинці, с. Некрасове, с. Ш Гребля, с. Дашківці, с. Лукашівка, у строк до 31.12.2024 року, наявність трьох робітників гарантує виконання робіт у строк встановлений умовами закупівлі, повідомляємо, що робітник відповідно до законодавства - особа, яка бере участь у певному трудовому процесі, працює за певним фахом на підприємстві учасника. Дякуємо за ваше звернення!
Замовник не зазначив належним чином в тендерній документації та не обґрунтував під час звернення Скаржника до Замовника, свою вимогу щодо робітників, а саме назву професій за національним класифікатором України (класифікатор професій). Тим самим, такими діями чи бездіяльностю, створює можливість (підстави) для дискваліфікації Скаржника. Замовник порушує принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, а також добросовісну конкуренція серед учасників. Зможе відхилити тендерну пропозицію через не відповідність. Необхідність відповідності професій працівників класифікатору професій визначена в українському законодавстві, зокрема, в таких нормативних актах:
Кодекс законів про працю України (КЗпП): відповідно до статті 96 КЗпП, посади працівників повинні відповідати Класифікатору професій під час розробки систем оплати праці та умов колективних договорів.
Закон України «Про оплату праці»: стаття 6 цього закону також вимагає, щоб оплата праці встановлювалася на основі посад, визначених відповідно до Класифікатора професій.
В Листі МСПУ від 02.10.2018 № 18921/0/2-18/28 щодо застосування Національного класифікатора України ДК 003:2010 "Класифікатор професій" зазначається що Назви посад (професій), які передбачається використовувати у штатному розписі підприємств, установ та організацій, визначаються згідно з Класифікатором професій.
Відповідно до пункту 2.14 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України і Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 р. № 58 (далі - Інструкція), записи в трудову книжку про назву роботи, професії (посади) працівника вносяться відповідно до Класифікатора професій.
Національний класифікатор професій ДК 003:2010: є головним документом, який визначає офіційні назви професій та посад в Україні. Цей класифікатор зобов’язує роботодавців використовувати затверджені назви професій під час оформлення трудових договорів, посадових інструкцій і штатного розкладу.
2) Замовник зазначив в пп. 2.2.4., п. 2.1. Додатку 3 (Додатку 2) до ТД «2.2.4. Учасник в складі пропозиції надає Гарантійний лист, змістом якого підтверджує, що працівники котрі будуть залучені до виконання робіт на об’єктах Замовника, відповідно до Постанови КМУ від 27 січня 2023 р. № 76 «Деякі питання реалізації положень Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію” щодо бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час» мають бронювання на період мобілізації та на воєнний час, що гарантує виконання робіт в строки встановлені предметом закупівлі. На виконання даної вимоги надати на виконавців робіт в складі пропозиції витяг з "Резерв+", який підтверджує бронювання або оновлення даних працівниками.».
На наше питання у зверненні від 29.10.24, 16:36 «Шановний замовнику! В Додатку 3 до тендерної документації підпункт 2.2.4. Учасник в складі пропозиції надає Гарантійний лист, змістом якого підтверджує, що працівники котрі будуть залучені до виконання робіт на об’єктах Замовника, відповідно до Постанови КМУ від 27 січня 2023 р. № 76 «Деякі питання реалізації положень Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію” щодо бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час» мають бронювання на період мобілізації та на воєнний час, що гарантує виконання робіт в строки встановлені предметом закупівлі. На виконання даної вимоги надати на виконавців робіт в складі пропозиції витяг з "Резерв+", який підтверджує бронювання або оновлення даних працівниками. Дані з Резерв+ можуть вимагати лише уповноважені державні органи або посадові особи в межах їхніх повноважень, які передбачені чинним законодавством України. Це можуть бути, працівники ТЦК та СП, органи правоохоронної системи (МВС, СБУ, ДПСУ, ДБР, НАБУ), судові інстанції, а також податкові чи антикорупційні органи за наявності відповідних підстав і в межах встановлених процедур. Для отримання доступу до інформації в системі Резерв+ потрібна офіційна постанова суду або інший правовий документ, який дозволяє провести таку перевірку відповідно до законів про захист персональних даних та конфіденційність інформації. Дана вимога суперечить законодавству України, просимо прибрати, внести зміни в тендерну документацію.»,
Замовник відповів без обгрунтування законності такої вимоги: «Шановний Учасник у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що виконання робіт повинно бути проведене в різних населених пунктах відповідно до черги будівництва, а саме: с. Якушинці, с. Зарванці, с. Ксаверівка, с. Майдан, с. Пултівці, с. Микулинці, с. Некрасове, с. Ш Гребля, с. Дашківці, с. Лукашівка, що потребує вільного пересування працівників Учасника цими населеними пунктами. В Додатку 3 до тендерної документації підпункт 2.2.4. Учасник в складі пропозиції надає Гарантійний лист, змістом якого підтверджує, що працівники котрі будуть залучені до виконання робіт на об’єктах Замовника, відповідно до Постанови КМУ від 27 січня 2023 р. № 76 «Деякі питання реалізації положень Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію” щодо бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час» мають бронювання на період мобілізації та на воєнний час, що гарантує виконання робіт в строки встановлені предметом закупівлі. Наголошуємо, що дана вимога встановлена саме відносно реалій сьогодення та гарантування виконання умов договору! Дякуємо за ваше звернення!»
Витяг із системи «Резерв+» має статус конфіденційної інформації. Це пояснюється тим, що «Резерв+» містить персональні дані працівників, їхній військовий облік, а також дані про бронювання, які підпадають під захист законодавства про персональні дані.
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» та «Про інформацію», персональні дані, які обробляються в реєстрі, можуть використовуватися лише уповноваженими державними органами та не можуть розголошуватися або передаватися третім особам без законних підстав.
Замовник не надав інформацію про законні підстави у відповіді на питання Скаржника, щодо Витягу з «Резерв+».
Розголошення персональних даних в Україні регулюється рядом нормативних актів, серед яких основними є:
Закон України «Про захист персональних даних» – згідно зі статтею 14, розголошення персональних даних допускається лише за згодою особи або на підставі законних підстав. Персональні дані можна обробляти, якщо це необхідно для виконання державних або службових обов'язків, а також для реалізації прав та обов’язків особи, що володіє даними.
Закон України «Про інформацію» – визначає обмеження доступу до інформації, що містить персональні дані, та забезпечує захист таких даних від незаконного доступу.
Кримінальний кодекс України (стаття 182 ККУ) передбачає відповідальність за незаконне збирання, зберігання, використання або поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди.
Законодавство України регулює доступ до таких реєстрів і захищає персональні дані, що стосуються бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації, передбачаючи особливі вимоги до зберігання та використання таких даних.
Отже, витяг із «Резерв+» надається виключно на вимогу відповідних державних органів та організацій, які мають відповідні повноваження і можуть забезпечити збереження конфіденційності інформації.
Витяг із системи «Резерв+», який підтверджує бронювання військовозобов'язаних працівників, є конфіденційною інформацією і не може бути запитаний або наданий Замовнику без законних підстав. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 194 від 3 березня 2022 року, а також іншими нормативними актами, витяг можна запитати лише уповноваженим державним органам, які залучені до мобілізаційного процесу. Це Міністерство економіки, Міністерство оборони, територіальні центри комплектування та соціальної підтримки (ТЦК), а також обласні та міські військові адміністрації для здійснення їхніх повноважень з контролю за бронюванням.
Завдяки такому обмеженню інформація залишається конфіденційною і доступною виключно для органів та підприємств, що мають право забезпечувати захист національної безпеки та здійснюють функції в інтересах держави під час мобілізації.
Міністерство оборони України в повідомленні про обробку персональних даних п. 6. Третіми особами, яким можуть передаватися персональні дані, що обробляються, є:
уповноважені представники органів адміністрування Реєстру відповідно до Закону України “Про Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов’язаних і резервістів”;
особи, що звертаються до Міністерства оборони України та мають право отримати персональні дані виключно на підставах, визначених Законом.
Відсутні законні підстави для надання Замовнику такої інформації. Скаржник не проти надати Замовнику гарантійний лист, без витягу з «Резерв +».
Статтею 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (надалі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч. 5 ст. 5 «Про публічні закупівлі» Замовники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами.
Згідно з ч. 4 ст. 22 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Обгрунтуванням вищезазначених вимог є все те, що зазначено вище, у тому числі і обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника.
З метою забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, керуючись ст. ст. 3, 5, ст. 18, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 28, 55, 56, 59 Особливостей, Законом України «Про антимонопольний комітет України», законами України "Про захист економічної конкуренції", "Про захист від недобросовісної конкуренції".
Вищезазначене обґрунтовуємо наступними підставами:
Додаток 3 (Додаток 2) до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Так як Замовником допущену формальну помилку в назві документа, назва документу на майданчику «Додаток 3», а в самому документі «Додаток 2».
1) Замовник зазначив в пп. 2.2.1., п. 2.1. Додатку 3 (Додатку 2) до ТД, «Робітник не нижче 3-го розряду, не менше трьох працівників». На наше питання у зверненні від 29.10.24 р. 17.05 «В Додатку 3 до тендерної документації підпункт 2.2.1. «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1, обов’язкова наявність наступних працівників - Робітник не нижче 3-го розряду, не менше трьох працівників». Уточніть будь-ласка, за класифікатором професій, яких саме робітників Ви маєте на увазі? Чому три робітники? Такі роботи можуть виконуватись одним або двома.»
Замовник відповів: Шановний Учасник у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що виконання робіт повинно бути проведене в різних населених пунктах відповідно до черги будівництва, а саме: с. Якушинці, с. Зарванці, с. Ксаверівка, с. Майдан, с. Пултівці, с. Микулинці, с. Некрасове, с. Ш Гребля, с. Дашківці, с. Лукашівка, у строк до 31.12.2024 року, наявність трьох робітників гарантує виконання робіт у строк встановлений умовами закупівлі, повідомляємо, що робітник відповідно до законодавства - особа, яка бере участь у певному трудовому процесі, працює за певним фахом на підприємстві учасника. Дякуємо за ваше звернення!
Замовник не зазначив належним чином в тендерній документації та не обґрунтував під час звернення Скаржника до Замовника, свою вимогу щодо робітників, а саме назву професій за національним класифікатором України (класифікатор професій). Тим самим, такими діями чи бездіяльностю, створює можливість (підстави) для дискваліфікації Скаржника. Замовник порушує принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, а також добросовісну конкуренція серед учасників. Зможе відхилити тендерну пропозицію через не відповідність. Необхідність відповідності професій працівників класифікатору професій визначена в українському законодавстві, зокрема, в таких нормативних актах:
Кодекс законів про працю України (КЗпП): відповідно до статті 96 КЗпП, посади працівників повинні відповідати Класифікатору професій під час розробки систем оплати праці та умов колективних договорів.
Закон України «Про оплату праці»: стаття 6 цього закону також вимагає, щоб оплата праці встановлювалася на основі посад, визначених відповідно до Класифікатора професій.
В Листі МСПУ від 02.10.2018 № 18921/0/2-18/28 щодо застосування Національного класифікатора України ДК 003:2010 "Класифікатор професій" зазначається що Назви посад (професій), які передбачається використовувати у штатному розписі підприємств, установ та організацій, визначаються згідно з Класифікатором професій.
Відповідно до пункту 2.14 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України і Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 р. № 58 (далі - Інструкція), записи в трудову книжку про назву роботи, професії (посади) працівника вносяться відповідно до Класифікатора професій.
Національний класифікатор професій ДК 003:2010: є головним документом, який визначає офіційні назви професій та посад в Україні. Цей класифікатор зобов’язує роботодавців використовувати затверджені назви професій під час оформлення трудових договорів, посадових інструкцій і штатного розкладу.
2) Замовник зазначив в пп. 2.2.4., п. 2.1. Додатку 3 (Додатку 2) до ТД «2.2.4. Учасник в складі пропозиції надає Гарантійний лист, змістом якого підтверджує, що працівники котрі будуть залучені до виконання робіт на об’єктах Замовника, відповідно до Постанови КМУ від 27 січня 2023 р. № 76 «Деякі питання реалізації положень Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію” щодо бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час» мають бронювання на період мобілізації та на воєнний час, що гарантує виконання робіт в строки встановлені предметом закупівлі. На виконання даної вимоги надати на виконавців робіт в складі пропозиції витяг з "Резерв+", який підтверджує бронювання або оновлення даних працівниками.».
На наше питання у зверненні від 29.10.24, 16:36 «Шановний замовнику! В Додатку 3 до тендерної документації підпункт 2.2.4. Учасник в складі пропозиції надає Гарантійний лист, змістом якого підтверджує, що працівники котрі будуть залучені до виконання робіт на об’єктах Замовника, відповідно до Постанови КМУ від 27 січня 2023 р. № 76 «Деякі питання реалізації положень Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію” щодо бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час» мають бронювання на період мобілізації та на воєнний час, що гарантує виконання робіт в строки встановлені предметом закупівлі. На виконання даної вимоги надати на виконавців робіт в складі пропозиції витяг з "Резерв+", який підтверджує бронювання або оновлення даних працівниками. Дані з Резерв+ можуть вимагати лише уповноважені державні органи або посадові особи в межах їхніх повноважень, які передбачені чинним законодавством України. Це можуть бути, працівники ТЦК та СП, органи правоохоронної системи (МВС, СБУ, ДПСУ, ДБР, НАБУ), судові інстанції, а також податкові чи антикорупційні органи за наявності відповідних підстав і в межах встановлених процедур. Для отримання доступу до інформації в системі Резерв+ потрібна офіційна постанова суду або інший правовий документ, який дозволяє провести таку перевірку відповідно до законів про захист персональних даних та конфіденційність інформації. Дана вимога суперечить законодавству України, просимо прибрати, внести зміни в тендерну документацію.»,
Замовник відповів без обгрунтування законності такої вимоги: «Шановний Учасник у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що виконання робіт повинно бути проведене в різних населених пунктах відповідно до черги будівництва, а саме: с. Якушинці, с. Зарванці, с. Ксаверівка, с. Майдан, с. Пултівці, с. Микулинці, с. Некрасове, с. Ш Гребля, с. Дашківці, с. Лукашівка, що потребує вільного пересування працівників Учасника цими населеними пунктами. В Додатку 3 до тендерної документації підпункт 2.2.4. Учасник в складі пропозиції надає Гарантійний лист, змістом якого підтверджує, що працівники котрі будуть залучені до виконання робіт на об’єктах Замовника, відповідно до Постанови КМУ від 27 січня 2023 р. № 76 «Деякі питання реалізації положень Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію” щодо бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час» мають бронювання на період мобілізації та на воєнний час, що гарантує виконання робіт в строки встановлені предметом закупівлі. Наголошуємо, що дана вимога встановлена саме відносно реалій сьогодення та гарантування виконання умов договору! Дякуємо за ваше звернення!»
Витяг із системи «Резерв+» має статус конфіденційної інформації. Це пояснюється тим, що «Резерв+» містить персональні дані працівників, їхній військовий облік, а також дані про бронювання, які підпадають під захист законодавства про персональні дані.
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» та «Про інформацію», персональні дані, які обробляються в реєстрі, можуть використовуватися лише уповноваженими державними органами та не можуть розголошуватися або передаватися третім особам без законних підстав.
Замовник не надав інформацію про законні підстави у відповіді на питання Скаржника, щодо Витягу з «Резерв+».
Розголошення персональних даних в Україні регулюється рядом нормативних актів, серед яких основними є:
Закон України «Про захист персональних даних» – згідно зі статтею 14, розголошення персональних даних допускається лише за згодою особи або на підставі законних підстав. Персональні дані можна обробляти, якщо це необхідно для виконання державних або службових обов'язків, а також для реалізації прав та обов’язків особи, що володіє даними.
Закон України «Про інформацію» – визначає обмеження доступу до інформації, що містить персональні дані, та забезпечує захист таких даних від незаконного доступу.
Кримінальний кодекс України (стаття 182 ККУ) передбачає відповідальність за незаконне збирання, зберігання, використання або поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди.
Законодавство України регулює доступ до таких реєстрів і захищає персональні дані, що стосуються бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації, передбачаючи особливі вимоги до зберігання та використання таких даних.
Отже, витяг із «Резерв+» надається виключно на вимогу відповідних державних органів та організацій, які мають відповідні повноваження і можуть забезпечити збереження конфіденційності інформації.
Витяг із системи «Резерв+», який підтверджує бронювання військовозобов'язаних працівників, є конфіденційною інформацією і не може бути запитаний або наданий Замовнику без законних підстав. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 194 від 3 березня 2022 року, а також іншими нормативними актами, витяг можна запитати лише уповноваженим державним органам, які залучені до мобілізаційного процесу. Це Міністерство економіки, Міністерство оборони, територіальні центри комплектування та соціальної підтримки (ТЦК), а також обласні та міські військові адміністрації для здійснення їхніх повноважень з контролю за бронюванням.
Завдяки такому обмеженню інформація залишається конфіденційною і доступною виключно для органів та підприємств, що мають право забезпечувати захист національної безпеки та здійснюють функції в інтересах держави під час мобілізації.
Міністерство оборони України в повідомленні про обробку персональних даних п. 6. Третіми особами, яким можуть передаватися персональні дані, що обробляються, є:
уповноважені представники органів адміністрування Реєстру відповідно до Закону України “Про Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов’язаних і резервістів”;
особи, що звертаються до Міністерства оборони України та мають право отримати персональні дані виключно на підставах, визначених Законом.
Відсутні законні підстави для надання Замовнику такої інформації. Скаржник не проти надати Замовнику гарантійний лист, без витягу з «Резерв +».
Статтею 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (надалі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч. 5 ст. 5 «Про публічні закупівлі» Замовники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами.
Згідно з ч. 4 ст. 22 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Обгрунтуванням вищезазначених вимог є все те, що зазначено вище, у тому числі і обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника.
З метою забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, керуючись ст. ст. 3, 5, ст. 18, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 28, 55, 56, 59 Особливостей, Законом України «Про антимонопольний комітет України», законами України "Про захист економічної конкуренції", "Про захист від недобросовісної конкуренції".
×
-
Назва доказу:
Кримінальний кодекс України - Кодекс України № 2341-III від 05.04.2001
-
Повʼязаний документ:
Кримінальний кодекс України - Кодекс України № 2341-III від 05.04.2001 - d82054-20241101.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника
-
Повʼязаний документ:
ТД (1).pdf
-
-
Назва доказу:
"Резерв+" - Повідомлення про обробку персональних даних
-
Повʼязаний документ:
Резерв+ - Повідомлення про обробку персональних даних.pdf
-
-
Назва доказу:
Реєстр Оберіг
-
Повʼязаний документ:
Реєстр Оберіг.pdf
-
-
Назва доказу:
Про оплату праці - Закон № 108_95-ВР від 24.03.1995
-
Повʼязаний документ:
Про оплату праці - Закон № 108_95-ВР від 24.03.1995 - d17256-20240824.pdf
-
-
Назва доказу:
Про інформацію - Закон № 2657-XII від 02.10.1992 - d22308-20230727
-
Повʼязаний документ:
Про інформацію - Закон № 2657-XII від 02.10.1992 - d22308-20230727.pdf
-
-
Назва доказу:
Про захист персональних даних - Закон № 2297-VI від 01.06.2010
-
Повʼязаний документ:
Про захист персональних даних - Закон № 2297-VI від 01.06.2010 - d325478-20240427.pdf
-
-
Назва доказу:
Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових к… - Наказ № 58 від 29.07.1993
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових к… - Наказ № 58 від 29.07.1993 - d20972-20180727.pdf
-
-
Назва доказу:
Пошук в КП професії Робітник
-
Повʼязаний документ:
Пошук в КП професії Робітник.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист щодо застосування Національного класифікатора України ДК 0… - Лист № 18921_0_2-18_28 від 02.10.2018
-
Повʼязаний документ:
Лист щодо застосування Національного класифікатора України ДК 0… - Лист № 18921_0_2-18_28 від 02.10.2018 - d482360-20181002.pdf
-
-
Назва доказу:
Кодекс законів про працю України - Кодекс України № 322-VIII від 10.12.1971
-
Повʼязаний документ:
Кодекс законів про працю України - Кодекс України № 322-VIII від 10.12.1971 - d23605-20240927.pdf
-
-
Назва доказу:
Класифікатор професій ДК 003_2010 - Наказ № 327 від 28.07.2010
-
Повʼязаний документ:
Класифікатор професій ДК 003_2010 - Наказ № 327 від 28.07.2010 - d335720-20240116.pdf
-
-
Назва доказу:
Вимоги до учасників (Кваліфікаційні критерії і т.д.)
-
Повʼязаний документ:
Додаток_ 3_ Вимоги до учасників (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. На підставі скарги та доказів до неї, прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником у межах отриманої у скарзі інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель. 3. Зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації, усунути порушення та дискримінаційні умови зазначені в тендерній документації .