-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Код ДК 021:2015 - 79310000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень (Послуги з визначення справедливої вартості об’єктів основних засобів ПАТ «Запоріжжяобленерго»)
Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду.
Завершена
3 195 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 31 950.00 UAH
мін. крок: 1% або 31 950.00 UAH
Період оскарження:
18.10.2024 15:49 - 25.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо дій та прийнятого рішення Замовника про відміну закупівлі
Номер:
504c93e50e5f4d07a23cca90f7741c38
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-18-012571-a.c1
Назва:
Скарга щодо дій та прийнятого рішення Замовника про відміну закупівлі
Скарга:
ТОВ "КК "Острів" вважає прийняте Замовником рішення про відміну торгів необґрунтованим, таким, що не відповідає вимогам законодавства в сфері закупівель, а також порушує наші права та законні інтереси.
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ_виконання_Висновку_АМКУ (Послуги з переоцінки майна)_Validation_Report.pdf 19.12.2024 15:54
- ПРОТОКОЛ_виконання_Висновку_АМКУ (Послуги з переоцінки майна).pdf.p7s 19.12.2024 15:54
- ПРОТОКОЛ_виконання_Висновку_АМКУ (Послуги з переоцінки майна).pdf 19.12.2024 15:54
- ПОЯСНЕННЯ по суті скарги (Переоцінка основних засобів).pdf.p7s 19.11.2024 14:46
- ПОЯСНЕННЯ по суті скарги (Переоцінка основних засобів).pdf 19.11.2024 14:46
- ПОЯСНЕННЯ по суті скарги (Переоцінка основних засобів).docx 19.11.2024 14:46
- ОЛ РГ_Переоцінка основних засобів_Для АМКУ.pdf 19.11.2024 14:46
- ОЛ РГ_Переоцінка основних засобів_Для АМКУ.docx 19.11.2024 14:46
- Наказ №450-од від 31.07.2024_Призначення УО.pdf 19.11.2024 14:46
- рішення від 25.11.2024 №18792.pdf 27.11.2024 17:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.11.2024 №18792.pdf 26.11.2024 14:31
- рішення від 15.11.2024 № 18435.pdf 15.11.2024 16:10
- sign.p7s 13.11.2024 14:08
- Платіжна інструкція.pdf 13.11.2024 14:07
- Протокол_відміна_закупівлі_Послуги з переоцінки майна_не внесені зміни до ТД.pdf 13.11.2024 14:07
- sign.p7s 13.11.2024 13:45
- Скарга щодо дій та прийнятого рішення Замовника про відміну закупівлі.pdf.p7s 13.11.2024 13:41
- Скарга щодо дій та прийнятого рішення Замовника про відміну закупівлі.pdf 13.11.2024 13:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.11.2024 13:56
Дата розгляду скарги:
25.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.11.2024 16:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.11.2024 17:36
Дата виконання рішення Замовником:
19.12.2024 15:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. На виконання рішення АМКУ №18792-р/пк-пз від 25.11.2024: скасувати рішення про відміну
процедури закупівлі за Кодом ДК 021:2015 - 79310000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень
(Послуги з визначення справедливої вартості об’єктів основних засобів ПАТ
Запоріжжяобленерго»), оформлене протоколом Уповноваженої особи №1 за № ВТО-24-160-В від
05.11.2024.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію та документи, що свідчать про
виконання Рішення та вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері
публічних закупівель (а саме - скасування рішення про відміну процедури закупівлі).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fd2de991f4654a52afe42a08a98bfcd1
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо дій та прийнятого рішення Замовника про відміну закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник 26.10.2024 р. подав свою тендерну пропозицію і для підтвердження своєї відповідності критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», залучив спроможності іншого суб’єкта господарювання як субпідрядника/співвиконавця − ТОВ «ПКФ УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 34619277) для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Згідно з реєстром тендерних пропозицій, свої пропозиції для участі в процедурі закупівлі подали наступні учасники:
1. ТОВ «Оціночна фірма «ДЕ ВІЗУ».
2. ТОВ «Експертно-оціночна компанія «НОТІНГЕМ».
3. ТОВ «КРЕСТОН УКРАЇНА ВАЛЮЕЙШН».
4. ТОВ «КК «ОСТРІВ».
29.10.2024 року о 14:57 відбувся аукціон щодо зазначеної закупівлі (https://auctions.prozorro.gov.ua/tenders/4934eb1642064259b8d2dd6fca51a3a2_88272242321d4a49aa8adf9059df1c01) та відповідно до перебігу аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією серед всіх зазначених учасників в результаті стала пропозиція ТОВ «КК «Острів».
Після проведеного аукціону Замовником було розпочато розгляд документів щодо відповідності кваліфікаційним критеріям Скаржника та 01.11.2024 р. в електронній системі закупівель було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Враховуючи зазначене повідомлення та в межах встановленого строку, відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, Скаржником були надані всі необхідні документи для усунення невідповідностей, зазначених Замовником.
06.11.2024 р. Замовник опублікував рішення про відміну процедури закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, із описом таких порушень (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від ВТО-24-160-В від 05 листопада 2024 року).
Скаржник не погоджується з рішенням уповноваженої особи про відміну процедури закупівлі та вважає його необґрунтованим і неправомірним, з огляду на наступне:
У своєму рішенні про відміну торгів, оформленому протоколом від ВТО-24-160-В від 05 листопада 2024 року, Замовник зазначає, що обставинами, які призвели до відміни процедури закупівлі, є «неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень», однак зазначене порушення, за рішенням Замовника, чомусь виникло лише на стадії кваліфікації учасника, коли ним була виявлена неузгодженість (суперечливість) відповіді та змісту тендерної документації в частині кваліфікаційної вимоги до учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.
Слід також зауважити, що якщо тендерна пропозиція учасника не відповідала б вимогам тендерної документації, Замовник при розгляді документів мав право дискваліфікувати такого учасника і перейти до розгляду документів наступного учасника, натомість Замовник в нашому випадку направив Скаржнику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які Скаржником були успішно усунені.
Вважаємо, що Замовник, нехтуючи положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон), відмінив закупівлю UA-2024-10-18-012571-a, однак рішення про відміну процедури закупівлі на підставі пункту 50 Особливостей є необґрунтованим і неправомірним. Вказані дії Замовника порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на викладене, вважаємо, що Замовник безпідставно прийняв рішення про відміну торгів, оформлене протоколом уповноваженої особи від 05 листопада 2024 року № ВТО-24-160-В. Це рішення порушує права та законні інтереси Скаржника під час проведення даної процедури закупівлі, оскільки наша тендерна пропозиція, яка, відповідно до пункту 49 Особливостей, є найбільш економічно вигідною, повністю відповідала встановленим тендерною документацією вимогам.
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі № UA-2024-10-18-012571-a та визнати переможцем ТОВ «КК «Острів».
Згідно з реєстром тендерних пропозицій, свої пропозиції для участі в процедурі закупівлі подали наступні учасники:
1. ТОВ «Оціночна фірма «ДЕ ВІЗУ».
2. ТОВ «Експертно-оціночна компанія «НОТІНГЕМ».
3. ТОВ «КРЕСТОН УКРАЇНА ВАЛЮЕЙШН».
4. ТОВ «КК «ОСТРІВ».
29.10.2024 року о 14:57 відбувся аукціон щодо зазначеної закупівлі (https://auctions.prozorro.gov.ua/tenders/4934eb1642064259b8d2dd6fca51a3a2_88272242321d4a49aa8adf9059df1c01) та відповідно до перебігу аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією серед всіх зазначених учасників в результаті стала пропозиція ТОВ «КК «Острів».
Після проведеного аукціону Замовником було розпочато розгляд документів щодо відповідності кваліфікаційним критеріям Скаржника та 01.11.2024 р. в електронній системі закупівель було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Враховуючи зазначене повідомлення та в межах встановленого строку, відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, Скаржником були надані всі необхідні документи для усунення невідповідностей, зазначених Замовником.
06.11.2024 р. Замовник опублікував рішення про відміну процедури закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, із описом таких порушень (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від ВТО-24-160-В від 05 листопада 2024 року).
Скаржник не погоджується з рішенням уповноваженої особи про відміну процедури закупівлі та вважає його необґрунтованим і неправомірним, з огляду на наступне:
У своєму рішенні про відміну торгів, оформленому протоколом від ВТО-24-160-В від 05 листопада 2024 року, Замовник зазначає, що обставинами, які призвели до відміни процедури закупівлі, є «неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень», однак зазначене порушення, за рішенням Замовника, чомусь виникло лише на стадії кваліфікації учасника, коли ним була виявлена неузгодженість (суперечливість) відповіді та змісту тендерної документації в частині кваліфікаційної вимоги до учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.
Слід також зауважити, що якщо тендерна пропозиція учасника не відповідала б вимогам тендерної документації, Замовник при розгляді документів мав право дискваліфікувати такого учасника і перейти до розгляду документів наступного учасника, натомість Замовник в нашому випадку направив Скаржнику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які Скаржником були успішно усунені.
Вважаємо, що Замовник, нехтуючи положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон), відмінив закупівлю UA-2024-10-18-012571-a, однак рішення про відміну процедури закупівлі на підставі пункту 50 Особливостей є необґрунтованим і неправомірним. Вказані дії Замовника порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на викладене, вважаємо, що Замовник безпідставно прийняв рішення про відміну торгів, оформлене протоколом уповноваженої особи від 05 листопада 2024 року № ВТО-24-160-В. Це рішення порушує права та законні інтереси Скаржника під час проведення даної процедури закупівлі, оскільки наша тендерна пропозиція, яка, відповідно до пункту 49 Особливостей, є найбільш економічно вигідною, повністю відповідала встановленим тендерною документацією вимогам.
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі № UA-2024-10-18-012571-a та визнати переможцем ТОВ «КК «Острів».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
ТОВ "КК "Острів" вважає прийняте Замовником рішення про відміну торгів необґрунтованим, таким, що не відповідає вимогам законодавства в сфері закупівель, а також порушує наші права та законні інтереси.