• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт автомобільної дороги по вул. Гагаріна в с.Агрономічне Вінницького району Вінницької області (І черга будівництва)»

1 робота

Завершена

5 292 314.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 52 923.00 UAH
Період оскарження: 12.07.2018 17:26 - 25.07.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Відповідність чинному законодавству

Номер: 5865376105cb49ff82314821fa60316e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-12-001932-b.c1
Назва: Відповідність чинному законодавству
Вимога:
30.07.2018 р. були проведені торги у системі публічних закупівель «ProZorro» Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-07-12-001932-b «Капітальний ремонт автомобільної дороги по вул. Гагаріна в с.Агрономічне Вінницького району Вінницької області (І черга будівництва)». Електронною системою ФОП САРГСЯН СМБАТ ГАРНІКОВІЧ був визнаний переможцем. Повідомлення про намір укласти договір з ФОП САРГСЯН СМБАТ ГАРНІКОВІЧ не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та має ознаки корупції. Згідно п.15 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» 15) переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі; Згідно Розділ 5. «Оцінка тендерної пропозиції» п.3. Відхилення тендерних пропозицій Тендерної документації замовника. Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: 1) учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: -відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. По-перше: Згідно Статті 7. Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками. Перелік таких об’єктів зазначений в Постанові КМ України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». А саме: 3.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ: 3.02.00 доріг автомобільних. ФОП САРГСЯН СМБАТ ГАРНІКОВІЧ не надав ліцензії на впровадження такої діяльності, а своїм листом поясненням ввів в оману замовника. Відсутність ліцензії є грубим порушенням законодавства. По-друге: Копії договорів оренди на техніку не оформлені та завірені належним чином, що не дає змогу чітко визначитись чи дійсно ця техніка існує, що порушує вимоги ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Наразі нагадуємо, що згідно Статті 38. Закону України «Про публічні закупівлі» - Відповідальність за порушення вимог цього Закону: 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Кодекс України про адміністративні правопорушення. Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Прийнято рішення вимогу учасника закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт автомобільної дороги по вул. Гагаріна в с.Агрономічне Вінницького району Вінницької області (І черга будівництва)» Код ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-07-12-001932-b, а саме: ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД», номер вимоги: UA-2018-07-12-001932-b.c1, щодо «відповідності чинному законодавству» відхилити.
Статус вимоги: Відхилено