-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 48810000-9 Інформаційні системи (доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією)
Торги не відбулися
2 284 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 424.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 424.00 UAH
Період оскарження:
16.10.2024 14:49 - 21.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості)
Номер:
29c6a1d6f27c44ddb8fdaf909db8ee59
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-16-009845-a.a1
Назва:
СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості)
Скарга:
Відповідно до оголошення № UA-2024-10-16-009845-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 16 жовтня 2024 року, останні зміни внесені 18 жовтня 2024 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-16-009845-a)
Замовником Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради було оголошено процедуру відкриті торги з особливостями на закупівлю за предметом: ДК 021:2015 - 48810000-9 Інформаційні системи (доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ХЕЛСІ УКРАЇНА» (далі – Скаржник) код ЄДРПОУ 44703690 виявило бажання взяти участь у даній закупівлі та у відповідності до тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Для участі було подано тендерні пропозиції від 2 (двох) учасників, а саме:
Найменування учасника Код учасника згідно з ЄДРПОУ Ціна до початку аукціону Остаточна тендерна пропозиція учасників,
грн без ПДВ Рішення Замовника
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХЕЛСІ УКРАЇНА»
44703690 1 935 360,00
UAH з ПДВ 1 935 360,00
UAH з ПДВ Відхилено
ТОВ "Здоров'я 24"
39138976
2 284 800,00
UAH з ПДВ 2 284 800,00
UAH з ПДВ Переможець
За результатами розгляду пропозиції – ТОВ «Здоров’я 24», Замовником було прийнято рішення про визначення вищевказаного учасника переможцем (Протокол № 98-ос-Н/1 уповноваженої особи Терновська В.О. від 05.11. 2024 року).
Скаржник - Товариство з обмеженою відповідальністю «ХЕЛСІ УКРАЇНА», НЕ погоджується із прийнятим Замовником рішенням про визнання ТОВ «Здоров’я 24» Переможцем процедури закупівлі, внаслідок невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також такими, що порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), а саме такі принципи публічних закупівель, як:
● добросовісна конкуренція серед учасників;
● максимальна економія, ефективність та пропорційність;
● відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
● недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Скаржник - Товариство з обмеженою відповідальністю «ХЕЛСІ УКРАЇНА» вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «Здоров’я 24» не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав:
1. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, для підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних вимог тендерної документації Учасник в складі пропозиції повинен надати: підтвердження наявності комплексної системи захисту інформації учасник здійснює шляхом подання скан-копії Атестату відповідності виданого Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації та скан-копії титульної сторінки технічного завдання на побудову КСЗІ, погодженого ДП «Електронне Здоров’я».
Переможець ТОВ «Здоров’я 24» надає файл «9. атестат відповідності» в Атестаті вказано, що експертний висновок на 40 аркушах додається до цього Атестату та є його невід’ємною частиною. Також надає файл «9.2. експертний висновок», в якому кількість аркушів 78, і не має ніяких атрибутів та посилань, відповідно до яких можна було б зробити висновок, що цей експертний висновок належить саме до, Атестату наданого у файлі «9. атестат відповідності». Адже в Атестаті вказано, що експертний висновок на 40 аркушах додається до Атестату, а у файлі «9.2. експертний висновок», в кількість аркушів - 78. Докази додаємо окремими файлами (додатки до цієї Скарги).
2. Відповідно пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, для підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних вимог тендерної документації Учасник в складі пропозиції повинен надати: гипер-посилання, логін та пароль, для входу до запропонованої МІС в демонстраційному режимі з можливістю перевірки працездатності функціоналу.
Переможець ТОВ «Здоров’я 24» надає файл «2. Технічна частина» в якому є довідка Вих. № 45 від 23.10.2024 р. Посилання https://h24.ua/ ; логін- aser@yopmail.com ; пароль - Qwerty123. Даний логін і пароль недійсні, тобто перевірити працездатність та наявність функціоналу, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника немає можливості. На підтвердження надаємо скріншоти.
3. Відповідно Додатку 3 до тендерної документації: запропонована медична інформаційна система повинна бути підключена до центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я з наступними обов’язковими функціональними можливостями, (надати підтвердження підключення кожної переліченої складової, учасниками у складі тендерної документації у вигляді листа ДП «Електронне здоров’я»):
Модуль «Робоче місце лікаря»:
• Вимоги до виписування електронного рецепту за програмною реімбурсації «Доступні ліки».
Модуль «Робоче місце лікаря»:
• Вимоги до електронних медичних записів
Модуль «Адміністративний модуль НМП спеціалізованої медичної допомоги (СМД)»:
• Вимоги до реєстрації НМП СМД, реєстрації керівників НМП СМД
Модуль «Адміністративний модуль НМП спеціалізованої медичної допомоги (СМД)»:
• Вимоги до управління видами та місцями надання послуг МНП СМД
• Вимоги до управління співробітниками МНП СМД та їх ролями
Модуль «Робоче місце лікаря первинної медичної допомоги»:
• Вимоги до виписування електронного направлення
Модуль «Робоче місце співробітника СМД»:
• Вимоги до виписування електронного направлення
Модуль «Робоче місце співробітника СМД»:
• Вимоги до електронних медичних записів СМД
• Вимоги до пакету даних діагностичного звіту
• Вимоги до ЕМЗ та ЕН для неідентифікованих пацієнтів
• Вимоги до функціоналу перевірки та взяття в обробку ЕН НМП
• Вимоги до погашення ЕН лікарем СМД
• Вимоги до ведення ЕМЗ в стаціонарних умовах надання медичних послуг
Вимоги до роботи з записами про пацієнтів в Системі:
• Вимоги до роботи з записами про ідентифікованих пацієнтів в Системі
• Вимоги до роботи з записами про неідентифікованих пацієнтів в Системі
• Вимоги до приєднання записів неідентифікованого пацієнта до записів ідентифікованого пацієнта
Вимоги до отримання доступу до медичних даних
Модуль «Робоче місце лікаря первинної медичної допомоги»:
• Вимоги до роботи з деклараціями
Модуль «Робоче місце лікаря спеціалізованої медичної допомоги»:
• Вимоги до процедур
Модуль «Медичні висновки»
Модуль «Робоче місце лікаря первинної медичної допомоги»:
• Вимоги до виписування електронного рецепту за програмною реімбурсації «Доступні ліки»
Модуль «Адміністративний модуль надавача медичних послуг»:
• Вимоги до реєстрації та оновлення НМП, реєстрації керівників НМП
• Вимоги до управління видами та місцями надання послуг (підрозділами) НМП
• Вимоги до управління співробітниками НМП та їх ролями
• Вимоги до перегляду декларації про вибір лікаря ПМД в НМП ПМД (тип закладу «PRIMARY_CARE»)
Модуль «Робоче місце лікаря первинної медичної допомоги»:
• Функціонал імунізації
Модуль «Робоче місце лікаря спеціалізованої медичної допомоги»:
• Функціонал імунізації
Модуль «Медичні висновки»:
• Вимоги до роботи з МВ про тимчасову непрацездатність
Модуль «Виписування електронного рецепту»
Модуль «План лікування»
Вимоги до отримання доступу до медичних даних:
• Вимоги до отримання доступу до медичних даних, що містять елементи обмежувальних груп, користувачем робочого місця лікаря ПМД, СМД
• Вимоги до управління правами доступу до медичних даних, що містять заборонені стани (або сервіси) користувачем робочого місця лікаря ПМД СМД
Модуль «Робоче місце лікаря первинної медичної допомоги»:
• Функціонал вакцинації ПМД
Модуль «Робоче місце лікаря спеціалізованої медичної допомоги»:
• Функціонал вакцинації СМД
Модуль «Робоче місце лікаря спеціалізованої медичної допомоги. Функціонал створення ЕН на неонатальний скринінг для новонароджених»
Модуль «Робоче місце середнього медичного персоналу»
Робоче місце Адміністратора медичних записів
Вимоги до роботи з записами про пацієнтів в Системі:
• Вимоги до статусу верифікації пацієнтів
Модуль «Робоче місце середнього медичного персоналу»:
• Вимоги до роботи з епізодом медичної допомоги
• Вимоги до роботи із пакетом взаємодії
Модуль «Виписування електронного рецепту»:
Вимоги до роботи з довідниками, номенклатурами та класифікаторами:
• Вимоги до роботи з медичними програмами типу «medication»
• Вимоги до роботи з довідником лікарських засобів «Get Drugs list v2»
Модуль «Медичні висновки»
Модуль «Виписування електронного рецепту»
Вимоги до роботи з клінічними оцінками та категоріями пацієнтів
Модуль «Адміністративний модуль надавача медичних послуг»:
• Вимоги до перегляду декларації про вибір лікаря ПМД в НМП ПМД (тип закладу «PRIMARY_CARE»)
Модуль «Робоче місце лікаря первинної медичної допомоги»:
• Вимоги до роботи з деклараціями
Модуль «Медичні висновки»
Вимоги до роботи з електронними направленнями
Вимоги до процедур
Вимоги до отримання доступу до медичних даних
Вимоги до роботи з записами про пацієнтів в Системі:
• Вимоги до роботи з записами про ідентифікованих пацієнтів в Системі
Модуль «Виписування електронного рецепту»
Модуль «План лікування»
Вимоги до роботи з довідниками, номенклатурами та класифікаторами:
• Вимоги до роботи з каталогом ГД
• Вимоги до роботи з каталогом ЧГ
Модуль «Робоче місце лаборанта»
Вимоги до роботи з клінічними оцінками та категоріями пацієнтів
Вимоги до Спостережень
Вимоги до роботи з записами про пацієнтів в Системі:
• Вимоги до роботи з записами про ідентифікованих пацієнтів в Системі
Модуль «Медичні висновки»:
• Вимоги до роботи з МВ про тимчасову непрацездатність
Вимоги до роботи з довідниками, номенклатурами та класифікаторами:
• Вимоги до роботи з медичними програмами типу «device»
• Вимоги до роботи з довідником медичних виробів «Get Device definitions»
Робоче місце медичного координатора
Модуль «Облік ЕР на медичні вироби в НМП»
Модуль «Адміністративний модуль надавача медичних послуг»:
Вимоги до реєстрації та оновлення НМП, реєстрації керівників НМП
Вимоги до договору між НМП ПМД (тип закладу «PRIMARY_CARE») та НСЗУ
Додатково інформація про наявність вище переліченого підключеного функціоналу МІС повинна підтверджуватись на сайті адміністратора центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я.
Переможець ТОВ «Здоров’я 24» надає лист від ДП “Електронне здоров’я”, але при додатковій перевірці наявність вище переліченого підключеного функціоналу МІС на сайті адміністратора центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я https://ehealth.gov.ua/status-testuvan-funktsionalu-mis/ не підтвердилась, надаємо скріншоти з сайту адміністратора центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я:
- 3.1.3. Вимоги до управління видами та місцями надання послуг (підрозділами) НМП (відсутнє слово «підрозділами»)
- 3.8. Модуль «Медичні висновки» - відсутній
- 3.1. Модуль «Адміністративний модуль надавача медичних послуг»-відсутній
- 3.7. Вимоги до роботи з записами про пацієнтів в Систем - відсутній
- 3.6. Модуль «Робоче місце співробітника СМД»-відсутній
4. Відповідно до тендерної документації Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункту 6, підпункту 6.3. Усі посилання у Додатку 3 до тендерної документації на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Якщо учасником пропонується еквівалент до того, що вимагається замовником, додатково у складі пропозиції учасник надає таблицю, складену в довільній формі. Яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик еквіваленту, що
пропонується учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту має відповідати якості, що заявлена у Додатку 3 тендерної документації.
Переможець ТОВ «Здоров’я 24» не надав у складі своєї пропозиції таблицю, складену в довільній формі, яка б у порівняльному вигляді містила відомості щодо основних технічних та якісних характеристик еквіваленту, що пропонується.
У частині 4 статті 23 Закону: технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Звертаємо увагу, що Замовником не було конкретно вказано назву МІС, яку він планує закупити, тому дотримуючись принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, учасники, вважаються такими, що пропонують «еквівалент», тому мали виконати вимогу Замовника.
Відповідно до пункту 43 Особливостей:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені абзацом другим пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону, тендерна пропозиція - це пропозиція щодо предмету закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
У свою чергу, враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Крім того, відповідно до частини першої статті 24 Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Таким чином, з питань щодо вимог тендерної документації слід звертатись до конкретного замовника у порядку, передбаченому статтею 24 Закону.
Переможець не звертався до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або не звертався до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Тим самим прийнявши всі вимоги та умови тендерної документації Замовника. Тому мав надати відповідно до тендерної документації та додатків.
Скаржник вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «Здоров’я 24» повинна бути відхилена. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону та частині 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Звертаємо увагу, що основні принципи здійснення закупівель закріплені у ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наведені вище принципи були порушені Замовником при розгляді тендерних пропозицій учасників.
Тим самим було прямо порушено Закон України «Про публічні закупівлі», який покликаний забезпечувати добросовісні й прозорі процеси у сфері закупівель, а також створювати та підтримувати конкурентне середовище, запобігати проявам корупції в цій сфері.
Керуючись ч. 18 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до положень якої, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Скаржник категорично не погоджується з рішенням уповноваженої особи Терновська В.О. Замовником Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради про визнання переможцем ТОВ «Здоров’я 24», вважає його незаконним та таким, що порушує його права та інтереси, відтак Замовник порушив наше право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.
Визнавши переможцем ТОВ «Здоров’я 24» за наявності невідповідності тендерної пропозиції останнього вимогам тендерної документації, Замовник показав свою упередженість та необ’єктивність при розгляді тендерної пропозиції учасника, тим самим порушивши вимоги Закону та Особливостей.
Вказані обставини підтверджуються в протоколі № 98-ос-Н/1 уповноваженої особи Терновська В.О. від 05.11. 2024 року, де вказано, що за результатами оцінки електронною системою, підстав для відхилення пропозиції згідно з пунктом 44 Постанови відсутні, тоді як аналіз тендерної пропозиції доводить протилежне.
Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України “Про публічні закупівлі”, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі:
Відомості про процедуру закупівлі: ID: 3ad901b5f9fe41aba3a4ed84a94ece75
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-16-009845-a
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-10-16-012198-a Вид процедури – відкриті торги з особливостями. Предмет закупівлі код ДК 021:2015 - 48810000-9 Інформаційні системи (доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією).
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ «Здоров’я 24» протокол №№ 98-ос-Н/1 уповноваженої особи Терновська В.О. від 05.11. 2024 року
Відомості про процедуру закупівлі: ID: 3ad901b5f9fe41aba3a4ed84a94ece75
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-16-009845-a
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-10-16-012198-a Вид процедури – відкриті торги з особливостями. Предмет закупівлі код ДК 021:2015 - 48810000-9 Інформаційні системи (доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією).
Додатки до скарги:
1. Файл у форматі word «ТД»;
2. Файл у форматі word «Додаток_2_Перелік_документів,_та_або_інформації_які_надаються_учасником;
3. Файл з документом у форматі PDF «9. атестат відповідності КСЗІ»;
4. Файл з документом у форматі PDF «9.2. експертний висновок»;
5. Файл з документом у форматі PDF «2. Технічна частина»;
6. Файл з документом у форматі PDF «11. Лист Електронне здоровя»;
7. Файл з документом у форматі PDF « Протокол_розгляду_намір»
8. Файли у форматі PNG – 10 шт.
З повагою
Директор ТОВ «ХЕЛСІ УКРАЇНА» КЕП/УЕП Євген ДОНЕЦЬ
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА АМКУ_Validation_Report.pdf 08.11.2024 12:48
- СКАРГА АМКУ.docx.asice 08.11.2024 12:48
- СКАРГА АМКУ.docx 08.11.2024 12:48
- ТД.docx 08.11.2024 12:48
- Додаток_2_Перелік_документів,_та_або_інформації_які_надаються_учасником.docx 08.11.2024 12:48
- Скрін 2 відсут модуль 3.6..png 08.11.2024 12:48
- Скрін відсут модуль 3.6..png 08.11.2024 12:48
- Відсут модуль 3.8..png 08.11.2024 12:48
- Відсут модуль 3.1.png 08.11.2024 12:48
- Відсут 3.8..png 08.11.2024 12:48
- Відсутність правильного модулю 3.1.3..png 08.11.2024 12:48
- 11. Лист Електронне здоровя.pdf 08.11.2024 12:48
- 2. Технічна частина.pdf 08.11.2024 12:48
- 9. атестат відповідності КСЗІ.pdf 08.11.2024 12:48
- Протокол_розгляду_намір.pdf 08.11.2024 12:48
- 9.2. експертний висновок.pdf 08.11.2024 12:48
- Скрін невірний логін і пароль1.png 08.11.2024 12:48
- Скрін невірний логін і пароль2.png 08.11.2024 12:48
- Скрін невірний логін і пароль.png 08.11.2024 12:48
- Скрін невірний логін і пароль3.png 08.11.2024 12:48
- sign.p7s 08.11.2024 12:48
- Додаткові пояснення та підтвердження_Validation_Report.pdf 19.11.2024 13:12
- Додаткові пояснення та підтвердження.docx.asice 19.11.2024 13:12
- Додаткові пояснення та підтвердження.docx 19.11.2024 13:12
- 2. Технічна частина.pdf 19.11.2024 13:12
- Додаткові пояснення та підтвердження 26.11.2024_Validation_Report.pdf 26.11.2024 16:53
- Додаткові пояснення та підтвердження 26.11.2024.docx.asice 26.11.2024 16:53
- Додаткові пояснення та підтвердження 26.11.2024.docx 26.11.2024 16:53
- рішення від 12.11.2024 № 18229.pdf 12.11.2024 17:14
- інформація про перенесення дати розгляду скарги від 20.11.2024 № 1902.pdf 20.11.2024 17:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.11.2024 № 18962.pdf 28.11.2024 13:00
- рішення від 27.11.2024 № 18962.pdf 02.12.2024 12:30
- Грунтовні пояснення pdf.pdf 14.11.2024 15:11
- Грунтовні пояснення.docx 14.11.2024 15:11
- Скрін.docx 14.11.2024 15:11
- photo_5325950796879227521_y.jpg 20.11.2024 09:58
- Грунтовні пояснення_2.docx 20.11.2024 09:58
- photo_5325950796879227520_y.jpg 20.11.2024 09:58
- photo_5325950796879227522_y.jpg 20.11.2024 09:58
- photo_5325950796879227519_y.jpg 20.11.2024 09:58
- Грунтовні пояснення 2.pdf 20.11.2024 09:58
- Протокол_відповідь_АМКУ.pdf 10.12.2024 11:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.11.2024 16:32
Дата розгляду скарги:
20.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.11.2024 17:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.12.2024 12:31
Дата виконання рішення Замовником:
10.12.2024 11:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі-Постановою), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР.
На виконання Рішення від 27.11.2024 № 18962-р/пк. Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Здоров'я 24" (код ЄДРПОУ: 39138976) переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015 - 48810000-9 Інформаційні системи (доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-16-009845-a
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати рішення від 05.11.2024 № 98-ос-Н/1 (далі – Рішення), згідно з яким Товариство з обмеженою відповідальністю "Здоров'я 24" визнано переможцем закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 48810000-9 Інформаційні системи (доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8d1ae05c3b554c8ab858e6d07d70549d
Заголовок пункту скарги:
1. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, для підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних вимог тендерної документації Учасник в складі пропозиції повинен надати: підтвердження наявності комплексної системи захисту інформації учасник здійснює шляхом подання скан-копії Атестату відповідності виданого Державною службою спеціального зв'язку та захисту ін
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Переможець ТОВ «Здоров’я 24» надає файл «9. атестат відповідності» в Атестаті вказано, що експертний висновок на 40 аркушах додається до цього Атестату та є його невід’ємною частиною. Також надає файл «9.2. експертний висновок», в якому кількість аркушів 78, і не має ніяких атрибутів та посилань, відповідно до яких можна було б зробити висновок, що цей експертний висновок належить саме до, Атестату наданого у файлі «9. атестат відповідності». Адже в Атестаті вказано, що експертний висновок на 40 аркушах додається до Атестату, а у файлі «9.2. експертний висновок», в кількість аркушів - 78. Докази додаємо окремими файлами (додатки до цієї Скарги).
×
-
Назва доказу:
Експертний висновок
-
Повʼязаний документ:
9.2. експертний висновок.pdf
-
-
Назва доказу:
Атестат
-
Повʼязаний документ:
9. атестат відповідності КСЗІ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скаржник вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «Здоров’я 24» повинна бути відхилена. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону та частині 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; Звертаємо увагу, що основні принципи здійснення закупівель закріплені у ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Наведені вище принципи були порушені Замовником при розгляді тендерних пропозицій учасників. Тим самим було прямо порушено Закон України «Про публічні закупівлі», який покликаний забезпечувати добросовісні й прозорі процеси у сфері закупівель, а також створювати та підтримувати конкурентне середовище, запобігати проявам корупції в цій сфері.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
b16270bec7944ca191635d09413f0701
Заголовок пункту скарги:
2. Відповідно пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, для підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних вимог тендерної документації Учасник в складі пропозиції повинен надати: гипер-посилання, логін та пароль, для входу до запропонованої МІС в демонстраційному режимі з можливістю перевірки працездатності функціоналу.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Переможець ТОВ «Здоров’я 24» надає файл «2. Технічна частина» в якому є довідка Вих. № 45 від 23.10.2024 р. Посилання https://h24.ua/ ; логін- aser@yopmail.com ; пароль - Qwerty123. Даний логін і пароль недійсні, тобто перевірити працездатність та наявність функціоналу, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника немає можливості. На підтвердження надаємо скріншоти.
×
-
Назва доказу:
Скрін
-
Повʼязаний документ:
Скрін невірний логін і пароль3.png
-
-
Назва доказу:
Скрін
-
Повʼязаний документ:
Скрін невірний логін і пароль2.png
-
-
Назва доказу:
Скрін
-
Повʼязаний документ:
Скрін невірний логін і пароль.png
-
-
Назва доказу:
Скрін
-
Повʼязаний документ:
Скрін невірний логін і пароль1.png
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скаржник вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «Здоров’я 24» повинна бути відхилена. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону та частині 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; Звертаємо увагу, що основні принципи здійснення закупівель закріплені у ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Наведені вище принципи були порушені Замовником при розгляді тендерних пропозицій учасників. Тим самим було прямо порушено Закон України «Про публічні закупівлі», який покликаний забезпечувати добросовісні й прозорі процеси у сфері закупівель, а також створювати та підтримувати конкурентне середовище, запобігати проявам корупції в цій сфері.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
31d3813a1f71416098b785f70bf6f9bb
Заголовок пункту скарги:
3. Відповідно Додатку 3 до тендерної документації: запропонована медична інформаційна система повинна бути підключена до центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я з наступними обов’язковими функціональними можливостями, (надати підтвердження підключення кожної переліченої складової, учасниками у складі тендерної документації у вигляді листа ДП «Електронне здоров’я»):
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Переможець ТОВ «Здоров’я 24» надає лист від ДП “Електронне здоров’я”, але при додатковій перевірці наявність вище переліченого підключеного функціоналу МІС на сайті адміністратора центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я https://ehealth.gov.ua/status-testuvan-funktsionalu-mis/ не підтвердилась, надаємо скріншоти з сайту адміністратора центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я: надаємо скріни
- 3.1.3. Вимоги до управління видами та місцями надання послуг (підрозділами) НМП (відсутнє слово «підрозділами»)- 3.8. Модуль «Медичні висновки» - відсутній- 3.1. Модуль «Адміністративний модуль надавача медичних послуг»-відсутній - 3.7. Вимоги до роботи з записами про пацієнтів в Систем - відсутній- 3.6. Модуль «Робоче місце співробітника СМД»-відсутній
- 3.1.3. Вимоги до управління видами та місцями надання послуг (підрозділами) НМП (відсутнє слово «підрозділами»)- 3.8. Модуль «Медичні висновки» - відсутній- 3.1. Модуль «Адміністративний модуль надавача медичних послуг»-відсутній - 3.7. Вимоги до роботи з записами про пацієнтів в Систем - відсутній- 3.6. Модуль «Робоче місце співробітника СМД»-відсутній
×
-
Назва доказу:
Скрін
-
Повʼязаний документ:
Відсут 3.8..png
-
-
Назва доказу:
Скрін
-
Повʼязаний документ:
Відсут модуль 3.1.png
-
-
Назва доказу:
Скрін
-
Повʼязаний документ:
Відсутність правильного модулю 3.1.3..png
-
-
Назва доказу:
Скрін
-
Повʼязаний документ:
Відсут модуль 3.8..png
-
-
Назва доказу:
Скрін
-
Повʼязаний документ:
Скрін 2 відсут модуль 3.6..png
-
-
Назва доказу:
Скрін
-
Повʼязаний документ:
Скрін відсут модуль 3.6..png
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скаржник вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «Здоров’я 24» повинна бути відхилена. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону та частині 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; Звертаємо увагу, що основні принципи здійснення закупівель закріплені у ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Наведені вище принципи були порушені Замовником при розгляді тендерних пропозицій учасників. Тим самим було прямо порушено Закон України «Про публічні закупівлі», який покликаний забезпечувати добросовісні й прозорі процеси у сфері закупівель, а також створювати та підтримувати конкурентне середовище, запобігати проявам корупції в цій сфері.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
db8f94dd5ca9469da59e1dab2501b9e9
Заголовок пункту скарги:
4. Відповідно до тендерної документації Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункту 6, підпункту 6.3. Усі посилання у Додатку 3 до тендерної документації на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес,
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «Здоров’я 24» повинна бути відхилена. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону та частині 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Звертаємо увагу, що основні принципи здійснення закупівель закріплені у ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наведені вище принципи були порушені Замовником при розгляді тендерних пропозицій учасників.
Тим самим було прямо порушено Закон України «Про публічні закупівлі», який покликаний забезпечувати добросовісні й прозорі процеси у сфері закупівель, а також створювати та підтримувати конкурентне середовище, запобігати проявам корупції в цій сфері.
Звертаємо увагу, що основні принципи здійснення закупівель закріплені у ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наведені вище принципи були порушені Замовником при розгляді тендерних пропозицій учасників.
Тим самим було прямо порушено Закон України «Про публічні закупівлі», який покликаний забезпечувати добросовісні й прозорі процеси у сфері закупівель, а також створювати та підтримувати конкурентне середовище, запобігати проявам корупції в цій сфері.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скаржник вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «Здоров’я 24» повинна бути відхилена. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону та частині 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; Звертаємо увагу, що основні принципи здійснення закупівель закріплені у ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Наведені вище принципи були порушені Замовником при розгляді тендерних пропозицій учасників. Тим самим було прямо порушено Закон України «Про публічні закупівлі», який покликаний забезпечувати добросовісні й прозорі процеси у сфері закупівель, а також створювати та підтримувати конкурентне середовище, запобігати проявам корупції в цій сфері. Керуючись ч. 18 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до положень якої, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Скаржник категорично не погоджується з рішенням уповноваженої особи Терновська В.О. Замовником Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради про визнання переможцем ТОВ «Здоров’я 24», вважає його незаконним та таким, що порушує його права та інтереси, відтак Замовник порушив наше право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. Визнавши переможцем ТОВ «Здоров’я 24» за наявності невідповідності тендерної пропозиції останнього вимогам тендерної документації, Замовник показав свою упередженість та необ’єктивність при розгляді тендерної пропозиції учасника, тим самим порушивши вимоги Закону та Особливостей. Вказані обставини підтверджуються в протоколі № 98-ос-Н/1 уповноваженої особи Терновська В.О. від 05.11. 2024 року, де вказано, що за результатами оцінки електронною системою, підстав для відхилення пропозиції згідно з пунктом 44 Постанови відсутні, тоді як аналіз тендерної пропозиції доводить протилежне.