-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Бронежилет модульний тип 2, рівень П, в маскувальному малюнку “мультикам”, комплектність 1-5
Завершена
37 416 670.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 187 083.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 187 083.35 UAH
Період оскарження:
09.10.2024 18:48 - 15.10.2024 12:00
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення щодо дискваліфікації
Номер:
1465e9f0ab8d41e38abbdf44e76e75b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-09-014270-a.b1
Назва:
Оскарження рішення щодо дискваліфікації
Вимога:
Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕМП-3000» (далі – учасник закупівлі), повідомляємо, що рішення щодо дискваліфікації, згідно протоколу №175/3/С3 від 28 жовтня 2024 року не є правомірним, оскільки Учасник у повному обсязі підтвердив відповідність запропонованого товару вимогам Замовника до технічних, якісних та інші характеристик предмета закупівлі визначених оголошенням про закупівлю наступними документами:
1. Протокол випробувань на відповідність предмета закупівлі обсягу перевірки вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України ТС А01XJ.29423-420:2023 (01), який виданий відповідно до чинного законодавства випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність (протокол №164/1/2023 від 20.05.2023 р., №174-Л/24 від 12.03.2024 р., №64134.24 від 07.03.2024, №133/2024 від 12.04.2024.
2. Лист №188/02/108/20 від 24.10.2024 р. виданий відповідно до чинного законодавства випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність щодо неможливості надання протоколу випробувань на відповідність предмета закупівлі вимогам п. 1.5. цього Додатку (ВСТ 01.301.020-2020 (01) NATO AEP – 2911 не містить жодних посилань на обмеження довжина руху для забезпечення обох типів спрацювання СШС, тобто вимога щодо не перевищення 25 мм є дискримінаційною),
3. Лист виданий Учаснику Центральним управлянням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України щодо відповідності зразка одиниці товару технічній специфікації ТС А01XJ.29423-420:2023 (01).
4. Фото бронежилета фронтальне та з боку, фото механізму приведення в дію системи швидкого скидання.
5. Вихідний №1593/6 від 17.10.2024 року щодо підтвердження та гарантування відповідності запропонованого товару Бронежилет модульний (тип 2, рівень П, в маскувальному малюнку “мультикам”, комплектність 1-5) «Корсар МЗмп-6».
Додатково піводомляємо, згідно Додатку 3 до Оголошення визначені наступні вимоги до Система швидкого скидання (СШС):
1.5: Система швидкого скидання (СШС).
1.5.1. Бронежилет повинен бути оснащений системою швидкого скидання (СШС) відповідно до вимог ВСТ 01.301.020 – 2020 (01)/NATO AEP-2911:
1.5.2. СШС повинна відрізнятися за кольором від чохла бронежилета;
1.5.3. СШС повинна мати можливість швидкої повторної збірки без втручання в конструкцію бронежилета (протягування тросів та ін.);
1.5.4. СШС повинна бути виготовлена зі стійкого до корозії матеріалу;
1.5.5. СШС повинна бути розміщена на бронежилеті таким чином, щоб запобігти випадковому спрацюванню або заплутуванню;
1.5.6. СШС також повинна забезпечувати можливість скидання бронежилета рухом однієї руки та спрацьовувати за рахунок розмикання системи кріплення з однієї сторони (бокове скидання) та за рахунок розмикання всіх систем кріплення (повне скидання);
1.5.7. Довжина руху для забезпечення обох типів спрацювання СШС не повинна перевищувати 25 мм.
Відповідно до ВСТ 01.301.020-2020 (01) NATO AEP – 2911 визначені характеристики системи швидкого скидання, а саме п. 2.14.3: Характеристики системи швидкого скидання: а. Легка ідентифікація в надзвичайних ситуаціях, наприклад: різний колір. b. Можливість скидання бронежилета одним рухом. c. Виготовлення виробу з антикорозійного матеріалу. d. Закріплення на бронежилеті для уникнення випадкового спрацювання через зачеплення або заплутування. e. Легке монтування у вихідне положення у разі випадкового спрацювання системи. Слід зауважити, що відсутні будь-які посилання на критерії вимірювання (обмеження, тощо) щодо довжини руху для забезпечення обох типів спрацювання СШС. Будь-яка акредитована на технічну компетентність та незалежність випробувальна лабораторія діє згідно затверджених методик випробувань, у разі відсутності вимог щодо довжини руху для забезпечення обох типів спрацювання СШС у ВСТ 01.301.020-2020 (01) NATO AEP – 2911 протокол випробувань не буде відповідати вимогам ВСТ 01.301.020-2020 (01) NATO AEP – 2911. Також повідомляємо про відсутність нормативних документів згідно яких визначено дане обмеження щодо довжини руху для забезпечення обох типів спрацювання СШС (Довжина руху для забезпечення обох типів спрацювання СШС не повинна перевищувати 25 мм) та методик перевірки даного показника та інших.
Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення публічних закупівель одним із яких є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Окрім цього, частина 4 статті 5 Закону визначає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, згідно зазначеного вище учасником закупівлі було підтверджено в повному обсязі відповідність технічним, якісним та іншим характеристикам згідно вимог Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.10.2024 19:01
Вирішення:
Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги, у відповідь повідомляємо про таке.
По-перше. Дана закупівля здійснюється державним замовником на виконання норм Закону України “Про оборонні закупівлі” відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості).
Метою Закону України “Про оборонні закупівлі” є визначення правових засад для забезпечення матеріально-технічних і наукових потреб сектору безпеки і оборони держави шляхом ефективного та прозорого здійснення оборонних закупівель із дотриманням заходів захисту національних інтересів, створення конкурентного середовища, запобігання корупції у сфері оборонних закупівель, розвитку добросовісної конкуренції, а також ефективного та прозорого планування, реалізації і контролю за здійсненням оборонних закупівель.
Статтею 3 Закону України “Про оборонні закупівлі” визначено принципи здійснення оборонних закупівель першим з яких є своєчасність та відповідність прийнятим рішенням щодо захисту національних інтересів України, забезпечення потреб безпеки і оборони.
По-друге. Відповідно до положень п.8 Особливостей дана закупівля здійснюється у порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеної Законом України “Про публічні закупівлі”(далі – Закон).
Водночас в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі замовник може зазначити іншу інформацію, окрім обов’язкової (частина 3 статті 14 Закону).
При цьому, відповідно до Закону визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, способу їх підтвердження є виключним правом Замовника.
Відповідно до п.3.1.5.1. Технічної специфікації Міністерства оборони України ТС А01XJ.29423-420:2023 (01) “Бронежилет модульний” (далі – БМ) (Бронежилет модульний) повинен мати систему швидкого скидання, яка за допомогою однієї руки повинна скидати БМ. Місце розташування приводу системи швидкого скидання має забезпечити унеможливлення випадкового спрацювання. Система швидкого скидання повинна спрацьовувати у різних положеннях, в тому числі у лежачому. Перевірка системи швидкого скидання проводиться під час проведення військових (дослідних) випробувань.
Після спрацювання система швидкого скидання БМ має легко монтуватися у вихідне положення без повторної підгонки.
Зразки-еталони на БМ затверджуються за результатами військових (дослідних) випробувань в підрозділах Збройних Сил України, що підтверджуються позитивними висновками, визначеними в акті заключних випробувань, або предмети, які знаходяться на забезпеченні однієї (кількох) країн НАТО, що підтверджується документами про присвоєння номенклатурного номеру НАТО відповідній моделі предмета, відповідають вимогам цієї ТС Міноборони.
На вимогу Замовника, виробник (постачальник) зобов’язаний надавати свою конструкторську документацію на предмет.
У п.1.5. Додатку 3 до Оголошення “Інформація про необхідні технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики предметів закупівлі” Замовником визначено вимоги до системи швидкого скидання бронежилета та встановлено необхідність надання Протоколу випробувань на відповідність предмета закупівлі вимогам даного пункту.
Вами відповідний протокол не був наданий (завантажений) у складі пропозиції, у зв’язку із чим її було відхилено, оскільки не підтверджено в повному обсязі відповідність технічним, якісним та іншим характеристикам згідно вимог Замовника.
Водночас на фото механізму приведення в дію системи швидкого скидання Вами застосовано троси, тоді як Замовником у п.1.5.3. згаданого вище додатку визначено, що СШС повинна мати можливість швидкої повторної збірки без втручання в конструкцію бронежилета (протягування тросів та ін.), що не відповідає вимогам замовника.
Також інформуємо, що вимога про довжину руху для забезпечення обох типів спрацювання СШС (не повинна перевищувати 25 мм) наведена як уточнення до предмету закупівлі та не суперечить вимогам ВСТ 01.301.020-2020 (01) NATO AEP – 2911. Дана характеристика не встановлює конкретну довжину руху, а визначає граничну довжину.
Отже, Замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог до Учасників, а Оголошення не містить вимог, що обмежують конкуренцію та дискримінують учасників.
Тому враховуючи вищезазначене рішення про відхилення Вашої пропозиції прийнято виключно на підставі, в межах та у спосіб, що передбачений Законом та Особливостями, дотримуючись принципів здійснення оборонних закупівель, а твердження щодо не правомірного відхилення пропозиції є безпідставне та необґрунтоване.
Тож, наразі ми вдячні Вам за участь, однак вимушені повідомити, що не вбачаємо законних підстав для скасування раніше прийнятого рішення.
Статус вимоги:
Відхилено