-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо, дизельне паливо покращеної якості)
Торги відмінено
167 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 837.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 837.50 UAH
Період оскарження:
08.10.2024 17:28 - 17.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА
Номер:
eda28482a9bd4fdca3667a6beb5afb2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-08-013661-a.a1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертификат ДП Л (1).pdf 12.10.2024 07:58
- скарга у текстовому форматі.docx 12.10.2024 07:58
- Дог. з НТК Авіас.pdf 12.10.2024 07:58
- СКАРГА 12.10.24 1.pdf 12.10.2024 07:58
- Карта-Схема.pdf 12.10.2024 07:58
- Зразки талонів АВІАС.pdf 12.10.2024 07:58
- sign.p7s 12.10.2024 10:19
- Рішення від 15.10.2024 № 16835.pdf 15.10.2024 17:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.10.2024 № 17309.pdf 24.10.2024 13:10
- Рішення від 23.10.2024 № 17309.pdf 28.10.2024 15:18
- Відповідь на запит АМКУ 17.10.2024 17:00
- фото відстані від театру до АЗС Авіас 17.10.2024 17:00
- Відповідь на запит АМКУ 17.10.2024 17:00
- фото АЗС в м. Дрогобич та фото відствні від театру до АЗС Авіас 17.10.2024 17:01
- наявнність АЗС в м. Дрогобич 17.10.2024 17:01
- наявність АЗС 17.10.2024 17:01
- відстань від театру до АЗС Авіас 17.10.2024 17:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.10.2024 18:41
Дата розгляду скарги:
23.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.10.2024 17:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.10.2024 15:18
Дата виконання рішення Замовником:
29.10.2024 11:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3713c1952d3a46b9a6e6b6e4b317ac6f
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога ТД щодо Найменування предмету закупівлі: 3. Дизельне паливо (покращеної якості)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п. 3.2. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено Зміст і спосіб подання пропозиції:
«3.2.1. Тендерна пропозиція, яка подається учасником повинна складатися з документів, що передбачені в Додатку №1 до тендерної документації.
Цінова пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу у форматі “PDF” або “JPEG” з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Документи подаються, відповідно до Додатку №1 до тендерної документації;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до підпункту 3.8 розділу 3 Тендерної документації та Додатку 2 тендерної документації;»
Відповідно до Технічної специфікації Додатку 2 визначена: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо, дизельне паливо покращеної якості», згідно технічним, якісним та кількісними характеристикам предмета закупівлі та іншими вимогами тендерної документації, замовника Учасник погоджується поданням Форми «ПРОПОЗИЦІЯ»:
«Найменування предмету закупівлі: 3. Дизельне паливо (покращеної якості) , Код ДК 021:2015 09134200-9 - Дизельне паливо , кількість – 1000 літрів»
Замовником встановлена вимога щодо постачання Товару: Дизельне паливо (покращеної якості), що порушує принципи, встановлені у ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них, максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Відповідно до п. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на якість Товару.
Замовник встановлює дискримінаційну умову до Предмету закупівлі, а саме постачання Дизельне паливо (покращеної якості).
Відповідно до тендерної документації – Замовник оголосив відкриті торги на закупівлю: ТОВАРУ, а саме за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо, дизельне паливо покращеної якості)».
Тобто, Замовник оголосив закупівлю, предметом якої є паливо (Товар).
Відповідно до п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимогами до якісних та інших показників згідно Додатку № 2 до ТД, встановлено, що Товар повинен відповідати:
«Товар повинен відповідати діючим державним стандартам (ДСТУ).»
Згідно встановлених національних стандартів до Бензину та Дизельного палива, такі повинні відповідати вимогам ДСТУ 7687:2015«Бензин автомобільний Євро. Технічні умови», ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови та Технічному регламенту, щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому постановою КМУ від 01.08.2013 року № 927 (зі змінами та доповненнями). При цьому, Дизельне паливо «покращеної якості» не передбачено ДСТ 7688:2015, а отже такий окремий ТИП та МАРКА товару – не можуть застосовуватись Замовником до Дизельного палива на відповідність п. 29 Особливостей.
Тобто Замовник визначає, що закуповує Бензин А-95, дизельне паливо, дизельне паливо покращеної якості. При цьому Дизельне паливо підвищеної якості відповідають за встановленими вимогами Замовника однаковим показникам щодо якості: діючим державним стандартам (ДСТУ)..
Національним стандартом до Дизельного палива не передбачено відміток «покращеної якості», а передбачений чіткий перелік показників, з яким можливо ознайомитись за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/927-2013-%D0%BF#Text згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2013 р. № 927 Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив.
Всупереч статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовником встановлено посилання вимогами Технічної специфікації до торгову марку та тип Товару.
Скаржник може запропонувати постачання Дизельне паливо, який відповідає ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927, при цьому таке Дизельне паливо не містить показника покращеної якості. Сертифікат та паспорт на відповідний Товар відповідає вищезазначеним національним стандартом.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо - Сертифікат відповідності що підтверджує відповідність палива Дизельного вимогам ДСТУ 7688:2015 (Додаток № 1).
«3.2.1. Тендерна пропозиція, яка подається учасником повинна складатися з документів, що передбачені в Додатку №1 до тендерної документації.
Цінова пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу у форматі “PDF” або “JPEG” з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Документи подаються, відповідно до Додатку №1 до тендерної документації;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до підпункту 3.8 розділу 3 Тендерної документації та Додатку 2 тендерної документації;»
Відповідно до Технічної специфікації Додатку 2 визначена: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо, дизельне паливо покращеної якості», згідно технічним, якісним та кількісними характеристикам предмета закупівлі та іншими вимогами тендерної документації, замовника Учасник погоджується поданням Форми «ПРОПОЗИЦІЯ»:
«Найменування предмету закупівлі: 3. Дизельне паливо (покращеної якості) , Код ДК 021:2015 09134200-9 - Дизельне паливо , кількість – 1000 літрів»
Замовником встановлена вимога щодо постачання Товару: Дизельне паливо (покращеної якості), що порушує принципи, встановлені у ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них, максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Відповідно до п. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на якість Товару.
Замовник встановлює дискримінаційну умову до Предмету закупівлі, а саме постачання Дизельне паливо (покращеної якості).
Відповідно до тендерної документації – Замовник оголосив відкриті торги на закупівлю: ТОВАРУ, а саме за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо, дизельне паливо покращеної якості)».
Тобто, Замовник оголосив закупівлю, предметом якої є паливо (Товар).
Відповідно до п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимогами до якісних та інших показників згідно Додатку № 2 до ТД, встановлено, що Товар повинен відповідати:
«Товар повинен відповідати діючим державним стандартам (ДСТУ).»
Згідно встановлених національних стандартів до Бензину та Дизельного палива, такі повинні відповідати вимогам ДСТУ 7687:2015«Бензин автомобільний Євро. Технічні умови», ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови та Технічному регламенту, щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому постановою КМУ від 01.08.2013 року № 927 (зі змінами та доповненнями). При цьому, Дизельне паливо «покращеної якості» не передбачено ДСТ 7688:2015, а отже такий окремий ТИП та МАРКА товару – не можуть застосовуватись Замовником до Дизельного палива на відповідність п. 29 Особливостей.
Тобто Замовник визначає, що закуповує Бензин А-95, дизельне паливо, дизельне паливо покращеної якості. При цьому Дизельне паливо підвищеної якості відповідають за встановленими вимогами Замовника однаковим показникам щодо якості: діючим державним стандартам (ДСТУ)..
Національним стандартом до Дизельного палива не передбачено відміток «покращеної якості», а передбачений чіткий перелік показників, з яким можливо ознайомитись за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/927-2013-%D0%BF#Text згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2013 р. № 927 Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив.
Всупереч статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовником встановлено посилання вимогами Технічної специфікації до торгову марку та тип Товару.
Скаржник може запропонувати постачання Дизельне паливо, який відповідає ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927, при цьому таке Дизельне паливо не містить показника покращеної якості. Сертифікат та паспорт на відповідний Товар відповідає вищезазначеним національним стандартом.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо - Сертифікат відповідності що підтверджує відповідність палива Дизельного вимогам ДСТУ 7688:2015 (Додаток № 1).
×
-
Назва доказу:
Талони
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів АВІАС.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір
-
Повʼязаний документ:
Дог. з НТК Авіас.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності на Дизельне паливо
-
Повʼязаний документ:
Сертификат ДП Л (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський академічний обласний музично-драматичний театр ім. Юрія Дрогобича" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-10-08-013661-a за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо, дизельне паливо покращеної якості).
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
de1e317c9f264acfa935e4f88cfdc298
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога ТД щодо підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п. 3.2. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено Зміст і спосіб подання пропозиції:
«3.2.1. Тендерна пропозиція, яка подається учасником повинна складатися з документів, що передбачені в Додатку №1 до тендерної документації.
Цінова пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу у форматі “PDF” або “JPEG” з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Документи подаються, відповідно до Додатку №1 до тендерної документації;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до підпункту 3.8 розділу 3 Тендерної документації та Додатку 2 тендерної документації;»
Відповідно до Технічної специфікації Додатку 2 визначена: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо, дизельне паливо покращеної якості», згідно технічним, якісним та кількісними характеристикам предмета закупівлі та іншими вимогами тендерної документації, замовника Учасник погоджується поданням Форми «ПРОПОЗИЦІЯ»:
«На підтвердження цього учасник повинен подати:
- підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони).»
Вимагаючи надання у складі пропозиції підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Скаржник, як постачальник палива, не має підтверджуючи документи щодо права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг), проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів.
При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг).
Для введення господарської діяльності з постачання палива ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» відсутність права на використання об’єктів інтелектуальної власності не перешкоджає виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом аналогічних закупівель.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність мережі АЗС, плануємо, в тому числі, запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас за адресами:
Авіас: с. Почаєвичі, вул. І. Білозіра, 25
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особлливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
«3.2.1. Тендерна пропозиція, яка подається учасником повинна складатися з документів, що передбачені в Додатку №1 до тендерної документації.
Цінова пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу у форматі “PDF” або “JPEG” з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Документи подаються, відповідно до Додатку №1 до тендерної документації;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до підпункту 3.8 розділу 3 Тендерної документації та Додатку 2 тендерної документації;»
Відповідно до Технічної специфікації Додатку 2 визначена: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо, дизельне паливо покращеної якості», згідно технічним, якісним та кількісними характеристикам предмета закупівлі та іншими вимогами тендерної документації, замовника Учасник погоджується поданням Форми «ПРОПОЗИЦІЯ»:
«На підтвердження цього учасник повинен подати:
- підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони).»
Вимагаючи надання у складі пропозиції підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Скаржник, як постачальник палива, не має підтверджуючи документи щодо права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг), проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів.
При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг).
Для введення господарської діяльності з постачання палива ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» відсутність права на використання об’єктів інтелектуальної власності не перешкоджає виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом аналогічних закупівель.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність мережі АЗС, плануємо, в тому числі, запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас за адресами:
Авіас: с. Почаєвичі, вул. І. Білозіра, 25
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особлливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
×
-
Назва доказу:
Талони
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів АВІАС.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір
-
Повʼязаний документ:
Дог. з НТК Авіас.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський академічний обласний музично-драматичний театр ім. Юрія Дрогобича" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-10-08-013661-a за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо, дизельне паливо покращеної якості).
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
713dd2496dc44d7090afd06f515d5439
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога ТД щодо Умови розташування АЗС, а САМЕ не менше двох в межах Дрогобича
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до п. 3.2. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено Зміст і спосіб подання пропозиції:
«3.2.1. Тендерна пропозиція, яка подається учасником повинна складатися з документів, що передбачені в Додатку №1 до тендерної документації.
Цінова пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу у форматі “PDF” або “JPEG” з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Документи подаються, відповідно до Додатку №1 до тендерної документації;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до підпункту 3.8 розділу 3 Тендерної документації та Додатку 2 тендерної документації;»
Відповідно до Технічної специфікації Додатку 2 визначена: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо, дизельне паливо покращеної якості», згідно технічним, якісним та кількісними характеристикам предмета закупівлі та іншими вимогами тендерної документації, замовника Учасник погоджується поданням Форми «ПРОПОЗИЦІЯ»:
«5. Умови розташування АЗС не менше двох в межах Дрогобича.»
Вимагаючи від учасників вимоги щодо обов’язкової наявності АЗС-мережі «Умови розташування АЗС не менше двох в межах Дрогобича.» - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Вимогою щодо наявності АЗС «обов’язкова наявність не менше 2 АЗС /чи АЗС партнера у м. Дрогобич», Замовник обмежує конкуренцію та встановлює вимогу щодо місцезнаходження АЗС, які зможе задовільнити виключно одна мережа АЗС.
Скаржник надає до Скарги Карту-Схему, на якій зображено місцезнаходження АЗС на карті, яку може запропонувати Скаржник та яка знаходиться ЗА МЕЖАМИ адміністративно-територіальних меж міста Дрогобич.
За таких умов взяти участь у закупівлі зможуть лише ОДИН учасник, який може запропонувати наявність не менше 2 АЗС /чи АЗС партнера у м. Дрогобич, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Скаржник може запропонувати АЗС мережі Авіас у кількості 1 АЗС, яка знаходяться на відстані до 1,63 км від адміністративно-територіальних межі міста Дрогобич, а саме за адресами:
1) ANP - с. Почаєвичі, вул. І. Білозіра, 25.
На виконання потреб замовника, пропонуємо здійснити постачання палива через мережу АЗС Авіас, які знаходиться на відстані 1,63 км від адміністративно-територіальних меж міста Дрогобич, а отже встановлена вимога Замовника в частині наявності САМЕ 5. Умови розташування АЗС не менше двох в межах Дрогобича. - є обмежувальною та дискримінаційною, та такою що суперечить п. 29 Особливостей, в частині наявності матеріально-технічної бази Скаржника.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особлливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
«3.2.1. Тендерна пропозиція, яка подається учасником повинна складатися з документів, що передбачені в Додатку №1 до тендерної документації.
Цінова пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу у форматі “PDF” або “JPEG” з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Документи подаються, відповідно до Додатку №1 до тендерної документації;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до підпункту 3.8 розділу 3 Тендерної документації та Додатку 2 тендерної документації;»
Відповідно до Технічної специфікації Додатку 2 визначена: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо, дизельне паливо покращеної якості», згідно технічним, якісним та кількісними характеристикам предмета закупівлі та іншими вимогами тендерної документації, замовника Учасник погоджується поданням Форми «ПРОПОЗИЦІЯ»:
«5. Умови розташування АЗС не менше двох в межах Дрогобича.»
Вимагаючи від учасників вимоги щодо обов’язкової наявності АЗС-мережі «Умови розташування АЗС не менше двох в межах Дрогобича.» - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Вимогою щодо наявності АЗС «обов’язкова наявність не менше 2 АЗС /чи АЗС партнера у м. Дрогобич», Замовник обмежує конкуренцію та встановлює вимогу щодо місцезнаходження АЗС, які зможе задовільнити виключно одна мережа АЗС.
Скаржник надає до Скарги Карту-Схему, на якій зображено місцезнаходження АЗС на карті, яку може запропонувати Скаржник та яка знаходиться ЗА МЕЖАМИ адміністративно-територіальних меж міста Дрогобич.
За таких умов взяти участь у закупівлі зможуть лише ОДИН учасник, який може запропонувати наявність не менше 2 АЗС /чи АЗС партнера у м. Дрогобич, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Скаржник може запропонувати АЗС мережі Авіас у кількості 1 АЗС, яка знаходяться на відстані до 1,63 км від адміністративно-територіальних межі міста Дрогобич, а саме за адресами:
1) ANP - с. Почаєвичі, вул. І. Білозіра, 25.
На виконання потреб замовника, пропонуємо здійснити постачання палива через мережу АЗС Авіас, які знаходиться на відстані 1,63 км від адміністративно-територіальних меж міста Дрогобич, а отже встановлена вимога Замовника в частині наявності САМЕ 5. Умови розташування АЗС не менше двох в межах Дрогобича. - є обмежувальною та дискримінаційною, та такою що суперечить п. 29 Особливостей, в частині наявності матеріально-технічної бази Скаржника.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особлливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
×
-
Назва доказу:
Талони
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів АВІАС.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір
-
Повʼязаний документ:
Дог. з НТК Авіас.pdf
-
-
Назва доказу:
Карта схема розташування АЗС за межами міста Дрогобич
-
Повʼязаний документ:
Карта-Схема.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський академічний обласний музично-драматичний театр ім. Юрія Дрогобича" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-10-08-013661-a за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо, дизельне паливо покращеної якості).
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
1b39c600dd254f40beb65561aa057e14
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимог ТД щодо відносин саме з власником АЗС та надання гарантійного листа САМЕ від власника АЗС
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
4. Відповідно до п. 3.2. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено Зміст і спосіб подання пропозиції:
«3.2.1. Тендерна пропозиція, яка подається учасником повинна складатися з документів, що передбачені в Додатку №1 до тендерної документації.
Цінова пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу у форматі “PDF” або “JPEG” з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Документи подаються, відповідно до Додатку №1 до тендерної документації;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до підпункту 3.8 розділу 3 Тендерної документації та Додатку 2 тендерної документації;»
Відповідно до Технічної специфікації Додатку 2 визначена: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо, дизельне паливо покращеної якості», згідно технічним, якісним та кількісними характеристикам предмета закупівлі та іншими вимогами тендерної документації, замовника Учасник погоджується поданням Форми «ПРОПОЗИЦІЯ»:
«4. Якщо учасник не є власником АЗС, такий учасник подає:
- договір (з обов’язковим наведенням переліку автозаправних станцій), що підтверджує партнерство між учасником та власником автозаправних станцій, що пропонуються учасником (подається в разі наявності автозаправних станцій партнерів);
- гарантійний лист партнера-власника автозаправних станцій, що пропонуються учасником (з обов’язковим наведенням їх переліку) з підтвердженням забезпечення учасника нафтою і дистилятами для потреб замовника із зазначенням номеру закупівлі (подається в разі наявності автозаправних станцій партнерів).»
4.1. Щодо Договорів САМЕ з власником АЗС:
Вимагаючи від учасників наявність договорів, що підтверджує партнерство між учасником та власником автозаправних станцій - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників».
Замовником встановлена дискримінаційна умова тендерної документації щодо наявності у учасника партнерських відносин САМЕ з власниками АЗС.
Варто зазначити, що Замовник не надає право учасникам брати участь у закупівлі на умовах партнерських договорів та вимагає як документальне підтвердження надання у складі пропозиції Договорів партнерства саме з власниками АЗС.
Власник АЗС – це суб’єкт господарювання, який безпосередньо здійснює господарську діяльність на автозаправній станції та отримав ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним / зберігання пального на кожне місце зберігання пального, а отже має права власності (володіння/оренди/користування) на АЗС.
Відповідна вимога є дискримінаційною для потенційного учасника закупівлі, оскільки компанія Скаржника не має партнерського договору з власником АЗС, а отже не має можливості надавати у складі своєї пропозиції надати копії Договорів САМЕ з операторами (ліцензіатами)/орендарями АЗС.
Вимога щодо надання учасником партнерських договорів, укладених між Учасником та власником АЗС у складі пропозиції учасниками – є дискримінаційною, обмежувальною та незрозумілою. Оскільки найдоцільнішою правовою формою регулювання господарських відносин з постачання продукції є договір поставки, який компанія Скаржника може надати як документальне підтвердження тим же об’єктивним обставинам.
Також варто зазначити, що наші партнерські договори з компанією, яка уповноважена на продаж талонів – гарантують надання безперебійної цілодобової здійснення відпуску пального на АЗС, а отже і так є в документі, який ми можемо надати.
Потенційний учасник співпрацює не з власниками АЗС, а з компанією-партнером АЗС.
Відповідно Учасники які не мають відносин саме з партнерами - оператором(ліцензіатом) або орендарем АЗС АЗС – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Замовник не повинен встановлювати дискримінаційну вимогу, щодо учасників у закупівлі тільки учасників, які мають партнерські договори САМЕ з власниками АЗС. Тому Просимо Замовника виключити вимогу щодо надання договорів партнерства саме з власниками АЗС та дозволити брати участь у закупівлі учасникам, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з продавцем талонів мережі АЗС.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
3.3. Щодо гарантійного листа САМЕ від власника/орендаря/ оператора(ліцензіата) партнерських АЗС, орендованих АЗС:
Замовником встановлена вимога щодо надання Гарантійного листа САМЕ від власника/орендаря/ оператора(ліцензіата) партнерських АЗС, орендованих АЗС.
Замовник вимагає від учасника надання «гарантійний лист партнера-власника автозаправних станцій, що пропонуються учасником». Зазначена умова тендерної документації – передбачає, що у потенційного учасника мають бути наявні партнерські/договірні відносини САМЕ з власником АЗС.
Відповідно до зазначеної вище умови – Замовник хоч і дозволяє учасникам мати партнерські АЗС, але обмежує таке партнерство у вигляді наявності партнерських відносин САМЕ з власником АЗС.
Умовами тендерної документації суперечливі та дискримінаційні в частині надання учасником Листа САМЕ від власника АЗС.
Плануємо запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас на підставі Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 3 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди. Відповідний партнер Скаржника НЕ Є ВЛАСНИКОМ АЗС. При цьому наш партнер МОЖЕ НАДАТИ гарантійний лист щодо «гарантійний лист (з обов’язковим наведенням їх переліку) з підтвердженням забезпечення учасника нафтою і дистилятами для потреб замовника із зазначенням номеру закупівлі (подається в разі наявності автозаправних станцій партнерів)».
Скаржник не має партнерських відносин с власниками АЗС, не менше двох в межах Дрогобича, а отже умова щодо надання листа САМЕ від власника партнерських АЗС – є дискримінаційною та обмежувальною. Скаржник може надати Лист від Партнера на виконання тим самим об’єктивним обставинам, оскільки НЕ ВСІ ПАРТНЕРИ СКАРЖНИКА Є ВЛАСНИКАМИ АЗС.
«3.2.1. Тендерна пропозиція, яка подається учасником повинна складатися з документів, що передбачені в Додатку №1 до тендерної документації.
Цінова пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу у форматі “PDF” або “JPEG” з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Документи подаються, відповідно до Додатку №1 до тендерної документації;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до підпункту 3.8 розділу 3 Тендерної документації та Додатку 2 тендерної документації;»
Відповідно до Технічної специфікації Додатку 2 визначена: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо, дизельне паливо покращеної якості», згідно технічним, якісним та кількісними характеристикам предмета закупівлі та іншими вимогами тендерної документації, замовника Учасник погоджується поданням Форми «ПРОПОЗИЦІЯ»:
«4. Якщо учасник не є власником АЗС, такий учасник подає:
- договір (з обов’язковим наведенням переліку автозаправних станцій), що підтверджує партнерство між учасником та власником автозаправних станцій, що пропонуються учасником (подається в разі наявності автозаправних станцій партнерів);
- гарантійний лист партнера-власника автозаправних станцій, що пропонуються учасником (з обов’язковим наведенням їх переліку) з підтвердженням забезпечення учасника нафтою і дистилятами для потреб замовника із зазначенням номеру закупівлі (подається в разі наявності автозаправних станцій партнерів).»
4.1. Щодо Договорів САМЕ з власником АЗС:
Вимагаючи від учасників наявність договорів, що підтверджує партнерство між учасником та власником автозаправних станцій - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників».
Замовником встановлена дискримінаційна умова тендерної документації щодо наявності у учасника партнерських відносин САМЕ з власниками АЗС.
Варто зазначити, що Замовник не надає право учасникам брати участь у закупівлі на умовах партнерських договорів та вимагає як документальне підтвердження надання у складі пропозиції Договорів партнерства саме з власниками АЗС.
Власник АЗС – це суб’єкт господарювання, який безпосередньо здійснює господарську діяльність на автозаправній станції та отримав ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним / зберігання пального на кожне місце зберігання пального, а отже має права власності (володіння/оренди/користування) на АЗС.
Відповідна вимога є дискримінаційною для потенційного учасника закупівлі, оскільки компанія Скаржника не має партнерського договору з власником АЗС, а отже не має можливості надавати у складі своєї пропозиції надати копії Договорів САМЕ з операторами (ліцензіатами)/орендарями АЗС.
Вимога щодо надання учасником партнерських договорів, укладених між Учасником та власником АЗС у складі пропозиції учасниками – є дискримінаційною, обмежувальною та незрозумілою. Оскільки найдоцільнішою правовою формою регулювання господарських відносин з постачання продукції є договір поставки, який компанія Скаржника може надати як документальне підтвердження тим же об’єктивним обставинам.
Також варто зазначити, що наші партнерські договори з компанією, яка уповноважена на продаж талонів – гарантують надання безперебійної цілодобової здійснення відпуску пального на АЗС, а отже і так є в документі, який ми можемо надати.
Потенційний учасник співпрацює не з власниками АЗС, а з компанією-партнером АЗС.
Відповідно Учасники які не мають відносин саме з партнерами - оператором(ліцензіатом) або орендарем АЗС АЗС – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Замовник не повинен встановлювати дискримінаційну вимогу, щодо учасників у закупівлі тільки учасників, які мають партнерські договори САМЕ з власниками АЗС. Тому Просимо Замовника виключити вимогу щодо надання договорів партнерства саме з власниками АЗС та дозволити брати участь у закупівлі учасникам, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з продавцем талонів мережі АЗС.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
3.3. Щодо гарантійного листа САМЕ від власника/орендаря/ оператора(ліцензіата) партнерських АЗС, орендованих АЗС:
Замовником встановлена вимога щодо надання Гарантійного листа САМЕ від власника/орендаря/ оператора(ліцензіата) партнерських АЗС, орендованих АЗС.
Замовник вимагає від учасника надання «гарантійний лист партнера-власника автозаправних станцій, що пропонуються учасником». Зазначена умова тендерної документації – передбачає, що у потенційного учасника мають бути наявні партнерські/договірні відносини САМЕ з власником АЗС.
Відповідно до зазначеної вище умови – Замовник хоч і дозволяє учасникам мати партнерські АЗС, але обмежує таке партнерство у вигляді наявності партнерських відносин САМЕ з власником АЗС.
Умовами тендерної документації суперечливі та дискримінаційні в частині надання учасником Листа САМЕ від власника АЗС.
Плануємо запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас на підставі Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 3 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди. Відповідний партнер Скаржника НЕ Є ВЛАСНИКОМ АЗС. При цьому наш партнер МОЖЕ НАДАТИ гарантійний лист щодо «гарантійний лист (з обов’язковим наведенням їх переліку) з підтвердженням забезпечення учасника нафтою і дистилятами для потреб замовника із зазначенням номеру закупівлі (подається в разі наявності автозаправних станцій партнерів)».
Скаржник не має партнерських відносин с власниками АЗС, не менше двох в межах Дрогобича, а отже умова щодо надання листа САМЕ від власника партнерських АЗС – є дискримінаційною та обмежувальною. Скаржник може надати Лист від Партнера на виконання тим самим об’єктивним обставинам, оскільки НЕ ВСІ ПАРТНЕРИ СКАРЖНИКА Є ВЛАСНИКАМИ АЗС.
×
-
Назва доказу:
Талони
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів АВІАС.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір з партнером
-
Повʼязаний документ:
Дог. з НТК Авіас.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський академічний обласний музично-драматичний театр ім. Юрія Дрогобича" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-10-08-013661-a за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо, дизельне паливо покращеної якості).